• https://www.AUTOdoc24.RO

Bloguri

Blogurile comunităţii noastre

  1. Kross Level B7 este exemplul perfect pentru cum te poate induce în eroare achiziția unei biciclete doar pe baza unor date tehnice. Dacă arunci o succintă privire, vei afla că are o basculă cam lungă, o pipă poate prea scurtă, dar combinată cu un headtube amplasat la 69 de grade, pe care lucrează o furcă de 100mm. Din fericire, noi suntem aici și avem ocazia să-ți spunem cum stă treaba de fapt, căci fără să mă ascund după deget, și eu aș fi fost tentat să exclam: neaaah!

    Avem așadar la dispoziție un hardtail 29er, cu cadru din aluminiu, o echipare medie, cu o transmisie 1×11, cu un set de anvelope nu foarte atractiv și cu un preț de achiziție de puțin peste 1.000 de euro. Să vedem însă cum s-a descurcat pe Ciocanu, un traseu de enduro care oferă suficiente urcări și coborâri cât să-ți ajungă. Iar dacă nu-ți ajung, simplu, mai bagi o fisă.

    Cadru/Pe traseu

    La prima vedere am remarcat imediat liniile noului B7 și în principal, progresul uriaș pe care Kross îl face la un an la altul și care mi-e teamă că rămâne neremarcat. Liniile cadrului sunt cu totul diferite față de ceea ce propuneau polonezii în anii anteriori, iar finisajele se duc deja într-o zonă de top. Să luăm ca exemplu joncțiunea dintre top-, down- și headtube, toate armonizate într-o formă atât de bine finisată, încât nici nu mai știi dacă este vorba despre aluminiu sau carbon. La fel se întâmplă și cu seat-tube-ul la joncțiunea cu top-tube-ul: suduri perfect finisate. Desigur, ca să nu las vreo întrebare deschisă, trebuie să-ți spun că acesta este un cadru din aluminiu, care cântărește 1.82 kg (17 inch), adică unul dintre cele mai ușoare din cele testate anul acesta.

    Revenind la geometrie, chainstay-ul ar putea părea o idee cam lung cu o valoare de 438 de mm, însă cei de la Kross au compensat din plin cu pipa, care măsoară doar 60mm (și are un rise negativ de 17 grade), așadar să stai la vale pe roata de spate nu este deloc greu, cu un ghidon lat care te ajută pe viraje și la stabilitate și cu un headtube amplasat la 69 de grade, care-ți permite să abordezi și cele mai abrupte coborâri de pe Ciocanu, fără să ai vreun stres. Ah, ba da, ar fi unul. Șaua care nu poate fi coborâtă decât cu ajutorul unui imbus.

    Pe scurt, bicicleta este o mașinărie de distracție pe astfel de trasee și mă bucur nespus să văd un astfel de progres de la un brand est european. Cadrul nu permite instalarea unui portbagaj (slavă cerului) și poți monta un singur bidon de apă, ceea ce mă duce cu gândul că această bicicletă ar fi ideală mai degrabă pe traseele de XCO decât pe cele de XCM. Eu am avut apa în rucsac, așadar am scăpat rapid de aceste întrebări retorice.

    Acum că știi cum se comportă bicicleta la vale, o să-ți spun că nici la deal nu dezamăgește. Și am înțeles rapid schema tehnică: bascula ceva mai lungă nu va permite roții de față să se ridice pe urcările abrupte în ciuda unei pipe scurte. Și crede-mă, în test am abordat câteva înclinații serioase. Greutatea bicicletei de 12.7 kg (12.6 kg declarat) este de asemenea una rezonabilă, care te va ajuta pe urcări.

    De menționat că acest cadru nu are cablurile trase prin interior, un motiv infinit de bucurie pentru mecanici (dar și pentru noi, căci am demontat-o foarte rapid și ușor) și vine echipată cu un ax de 142x12mm, asemenea bicicletelor moderne.

    Echipare

    Transmisia 1×11 este furnizată de Sram, modelul NX, de la manetă până la pinion și la angrenaj. Ok, nu schimbă la fel de ferm ca un Sram GX, fiind entry-ul producătorului american, însă își face treaba onest. Nu poți monta un schimbător de foi pe cadrul lui Level B7, așadar, fie te obișnuiești cu pedalatul în forță la deal cu foaia de 32 (pinioane 11-42), fie o înlocuiești cu una mai mică. Sau cumperi direct o transmisie XO Eagle și ai rezolvat cazul.

    Frânele provin tot de la Sram, modelul Level, versiunea T. Aceasta nu reprezintă intrarea în gamă și vine cu o prindere ce poate fi demontată foarte facil, fără a mai fi nevoie să scoți manșonul de pe ghidon și cu un reglaj prin care setezi distanța levierului de frână față de ghidon. Performanțele au fost absolut acceptabile și pot afirma asta după ce am utilizat mai multe versiuni din gama Level (concluzii pe care le voi prezenta într-un articol ulterior). ca să stai și mai liniștit, află că pe roata de față este instalat un disc de 180mm, iar pe spate, unul de 160mm, așa cum este firesc în acest segment.

    Roțile sunt construite din jante WTB STP i19 (tubeless ready) cu butuci Shimano Deore, o combinație absolut decentă, dar care este trădată până la final de anvelopele Schwalbe Rapid Rob, care n-am înțeles exact ce caută pe această bicicletă. Cu o dimensiune de 29 x 2.10, acestea pun pe cântar nu mai puțin de 780 de grame (bucata), adică o valoare destul de mare dacă ne gândim că o anvelopă de top de la Schwalbe poate cântări cu 200 de grame mai puțin. Sau poate chiar mai puțin. Și uite așa, afli care va fi următorul upgrade, care-ți va ușura bicicleta cu jumătate de kilogram. Viteza de rulare este acceptabilă, însă aderența nu m-a impresionat, chiar dacă am rulat la o presiune de 1.9 bar.

    Furca a prestat bine în tură, fiind vorba despre un Rock Shox Recon Silver RL, un model care preia lower-ul de la Reba, dar păstrează partea superioară mai solidă (a se citi mai grea). Cartușul pe aer îți permite să blochezi treptat furca sau să reglezi viteza de revenire. Strictul necesar. Greutatea acesteia de aproape 2kg nu se poate numi mică.

    În ceea ce privește elementele de confort, manșoanele foarte subțiri necesită obișnuință. Sunt construite din spumă și sunt la fel de subțiri precum cele utilizate de unii atleți în marile competiții, însă pe mine nu m-au dat pe spate. Șaua oferă un confort decent pe distanțe medii, însă pe urcările susținute, aceasta a început să mă deranjeze la un moment dat, cu tot cu bazonul pe care-l aveam asupra mea. Sau mai degrabă, sub mine.

    Concluzie

    Segmentul bicicletelor de 1.000 de euro este unul în care se dă o luptă extrem de ageră pe piața din Vest, însă la noi percepția este că discutăm despre produse exotice. Nimic exotic în cazul lui Kross Level B7, care este o bicicletă mid-level pregătită pentru orice fel de competiție, lucru care se întâmplă deoarece împrumută câteva din genele bicicletelor de Race de la Kross, ușor să-ți dai seama din echiparea 1×11 cu foaie de 32, pipa cu un rise negativ de 17 grade sau poate chiar faptul că nu poți instala un schimbător de foi pe bicicletă. Toate aceste date, alături de aspectul purist, crează imaginea unei biciclete care este într-adevăr race ready, dar care, pe lângă o echipare mai mult decât decentă (cu câteva minusuri de rigoare), oferă ore în șir de distracție. Din punctul meu de vedere, o bicicletă care a venit cu temele pregătite, în mod special dedicată celor care vor să savureze viața, nu să stea cu ochii lipiți de Strava.

    Date relevante

    Greutate totală: 12.7 kg
    Greutate cadru: 1.827 grame
    Greutate roți*: 4.889 grame
    Greutate furcă: 1.981 grame
    Lățime ghidon: 730 mm
    Lungime pipă: 60 mm
    Greutate angrenaj (+Bottom Bracket): 890 grame
    Rigiditate headtube: 86.7 Nm/grad
    STW**: 48.2

    *Greutatea roților cu anvelopă, pinioane, disc și quick release
    **SWT (Stiffness to weight): raportul între rigiditatea cadrului și greutatea acestuia

    La deal: 7/10
    La vale: 9/10

    Galerie foto

    kross-level-b7-2017-1-150x150.jpg?x12266 kross-level-b7-2017-2-150x150.jpg?x12266 kross-level-b7-2017-3-150x150.jpg?x12266 kross-level-b7-2017-4-150x150.jpg?x12266 kross-level-b7-2017-5-150x150.jpg?x12266 kross-level-b7-2017-6-150x150.jpg?x12266 kross-level-b7-2017-7-150x150.jpg?x12266 kross-level-b7-2017-8-150x150.jpg?x12266 kross-level-b7-2017-9-150x150.jpg?x12266 kross-level-b7-2017-10-150x150.jpg?x1226 kross-level-b7-2017-11-150x150.jpg?x1226 kross-level-b7-2017-12-150x150.jpg?x1226 kross-level-b7-2017-13-150x150.jpg?x1226 kross-level-b7-2017-14-150x150.jpg?x1226 kross-level-b7-2017-15-150x150.jpg?x1226 kross-level-b7-2017-16-150x150.jpg?x1226

    Sursa: Freerider

  2. 10685592_778827488840944_2199837397685604521_nSportivii romani care domină competitia interna de Dirt Track, Marian si Adrian Gheorghe, tata si fiu, participa in acest sfarsit de saptămană la calificarile seniorilor din Campionatul European pe circuitul de la Mureck, Austria.

    Cei doi sportivi sunt legitimati la moto-clubul CSTA Gica Voiculescu Bucuresti si cu ocazia ultimei etape din 2016 care a avut loc la Brăila au încheiat CNIR Dirt Track pe locurile 1, Adrian Gheorghe și respectiv 2, Marian Gheorghe.

    Va reamintim ca prima etapa din Campionatul National Individual de Dirt Track va avea loc la pe circuitul Vointa din Sibiu peste doar o saptamana, respectiv in weekendul 6-7.05.2017.

    Mult succes sportivilor nostri care vor  alerga in Austria alaturi de cei mai buni piloti ai acestei discipline si va asteptam la Sibiu!


    Vezi sursa

  3. Şcoala AMI se implică, aşa că am fost prezenţi alături de motocicliştii şi viitorii motociclişti la SMAEB 2017

    Şcoala de şoferi AMI a participat şi anul acesta la cel mai mare târg de Motociclete, Accesorii şi Echipamente din Bucureşti (SMAEB), militând pentru siguranţă şi împlinirea visului de a fi motociclist.

    scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

    Ne-am bucurat tare mult să vedem cât de mulţi oameni care au trecut pe la standul nostru sunt doritori să fie motociclişti.

    scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

    Ne-a bucurat şi mai tare să ne reîntâlnim cu elevi şi foşti elevi, care au venit să îşi achiziţioneze echipament de protecţie de calitate, pentru că noi i-am învăţat cât de important este acesta.

    scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

    Am auzit poveşti despre plimbările foştilor elevi, care ne-au impresionat în mod plăcut. Acum este rândul vostru să ne inspiraţi.

    scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

    La SMAEB, am discutat cu viitorii motociclişti despre ce oferim noi:
    – cursurile de echipamente, prim ajutor, mecanică şi legislaţie;
    – cursurile practice din poligon şi trafic;
    – cursurile de enduro;
    – plimbările organizate de Şcoala moto AMI, împreună cu Asociaţia Moto Începători.

    scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

    În plus, am oferit sfaturi legate de motocicleste şi echipamente. De asemenea, am organizat şi test-drive la care, în cele trei zile ale târgului, am oferit tuturor doritorilor şansa de a experimenta mersul pe două roţi responsabil, cu echipament complet (cască, armură, genunchiere, mănuşi), chiar de la şedinţa de test.

    scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

    Vă mulţumim tuturor! Fără efortul, emoţiile, dorinţa de a deveni motociclişti şi poveştile voastre, noi nu am mai avea aceleaşi rezultate, dar nici aceeaşi satisfacţie.

    scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

    Cuvinte relevante: smaeb, prezenta, fabrica de fericire, fabrica de motociclisti, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere


    Vezi articolul integral

  4. Dintr-o mică eroare ne-am trezit că de Paște vom avea doi invitați la 1KTM E-bike Experience. Când am redactat calendarul la început de sezon, nici prin cap nu mi-a trecut că în weekend-ul 14-16 aprilie ar putea fi chiar Paștele, așadar când Laura a făcut rezervarea, am trecut-o pe listă fără alte întrebări. La 3 săptămâni înainte de eveniment am revenit cu un mail încercând să-i reamintesc că în acel weekend este o sărbătoare de care posibil să fi uitat. Nicidecum, căci acesta era și scopul ei: să petreacă diferit. Cum majoritatea fuge în acele zile la părinți sau să petreacă timp cu familia, nu am mai avut alți amatori înscriși, așadar Laura cu prietenul ei Andrei ne-au avut la dispoziție pentru 3 zile pline. Și ce zile!

    DSC_0162.jpg?x12266Vedere spre Bucegi, punctul culminant al minivacanței.

    Ca de obicei, am stat un pic cu toporul vremii deasupra capului, mai ales în această perioadă capricioasă. Norocul a făcut să scăpăm de fiecare dată ca prin urechile acului, ba mai mult, să ne bucurăm și de soare, așadar din acest punct de vedere lucrurile s-au așezat ca la carte. În prima zi am pornit cu o țintă clară: să trecem de pragul de 1.300m. Bicicletele electrice au reprezentat mijlocul ideal de a ajunge acolo rapid, așadar vineri, în prima zi, n-am zăbovit prea mult și i-am dat la deal. Cum niciunul dintre ei n-au abuzat de motorul electric, am ajuns în vârf, la Strâmtu, cu o singură liniuță a acumulatorului consumată, ceea ce se întâmplă destul de rar. Ne-au acompaniat Andrei Bănescu, împreună cu încă un prieten, care s-au încăpățânat să dea drumu la motor și au urcat în același ritm cu noi, demonstrând de fapt că se poate urca la deal și cu un e-bike de 18 kg. Desigur, pe porțiunile extrem de abrupte a fost necesar puțin ajutor. Doar cu treaptă, Eco, atât.

    DSC_0045.jpg?x12266Începe urcarea cea grea, pe bolovani.DSC_0052.jpg?x12266Stați frumos la poză, daaaa?DSC_0061.jpg?x12266Punct ochit, punct lovit. 1.300m.DSC_0068.jpg?x12266Privind spre coborârea ce avea să vină…DSC_0096.jpg?x12266… una chiar spectaculoasă.DSC_0121.jpg?x12266Și pe alocuri deloc simplă.

    Coborârea din Strâmtu se pare că i-a reamintit Laurei de un accident suferit anul trecut, când a căzut cu bicicleta, întreg evenimentul lăsându-se la acel moment cu urmări neplăcute. Astfel, ea a fost extrem de precaută, însă ceea ce a dovedit pe parcursul celor 3 zile, m-a impresionat. Nu mulți s-ar mai urca pe bicicletă după un astfel de accident și nu mulți ar avea ambiția să o ia de la zero, când vine vorba de reconstrucția încrederii în sine. Un model de urmat, zic eu. Cu toate acestea, în tura de vineri, spre final, Laura a fost extrem de motivată să coboare cu viteză după ce ni s-a arătat în cale leșul unei căprioare. Neștiind motivul pentru care biata rumegătoare a ajuns în drum, s-a gândit că cel mai bine ar fi să calce pedala, iar astfel, zic eu, a mai depășit un pic din frică. La finalul coborârii mi-a mărturisit:

    -Mi-e frică de urși, d-aia am băgat viteză!
    -Nu se arată urșii pe aici, o liniștesc eu și zâmbesc.

    A doua zi am plecat direct spre Portăreasă, încercând să admirăm Iezerul cât mai de aproape. Și am reușit. Urcarea nu a fost chiar simplă, dată fiind zăpada care încă nu se topise prin pădure și nămolul rămas în urma ploilor torențiale, însă până la urma ne-am trezit sus în platou, unde natura ne-a așteptat cu un peisaj de vis. Ne-am așezat pe iarba moale și uscată, pe care n-am ezitat s-o compar cu o saltea Ikea din gama premium și am privit peisajul până când soarele a dispărut în nori. La peste 1.500 de metri e cam frig primăvara fără soare, deci am decis să ne întoarcem pe unde am venit. A fost o tură de 50 de km cu peste 1.000 de metri diferență de nivel, iar acasă am mai ajuns 2 din 5 liniuțe la indicatorul acumulatorului. Dovada vie că dacă vrei să faci efort pe e-bike, chiar se poate.

    DSC_0140.jpg?x12266Masivul Iezer-Păușa în fundal.DSC_0147.jpg?x12266Laura la o trecere prin râu. Totul e autentic aici.DSC_0151.jpg?x12266Urcarea spre Portăreasă.

    Pentru duminică lucrurile nu se anunțau deloc grozave din punct de vedere al vremii sau al temperaturii, dar ne-am încumetat să plecăm la drum. Ținta a fost Mățăul, cel mai înalt deal din România și Mateiașul, pentru a poposi pe marginea carierei. Pentru a urcă pe Mățău am ales una dintre cele mai agresive urcări, doar pentru a le arăta celor doi pe unde mă chinui până aproape de leșin cu bicicleta mea fără motor. Am analizat câteva capre și iezi în habitatul lor natural, apoi ne-am croit drum mai departe. În drum spre Mateiaș ne-am întâlnit cu un amic, de la Velopedia, care ne-a însoțit în pas de e-bike pe full-ul lui non-electric. Laura și Andrei au fost impresionați de prestația băiatului, dar ceea ce nu știau este că are un trecut serios în ale competițiilor, deci pentru el, așa cum mi-a spus, a fost un antrenament bun. Spre final, o ploaie cu stropi ridicol de mici și de agasanți și-a făcut prezența, așadar am fost nevoiți să-i dăm tare spre casă pentru a ajunge rezonabil de uscați. Și am reușit.

    DSC_0177.jpg?x12266Smile baby!DSC_0206-1.jpg?x12266Strâmtu, cel mai înalt deal din România. Și peisajul aferent.DSC_0212.jpg?x12266De la firul ierbii cum s-ar spune…DSC_0221.jpg?x12266Friends on the trail.DSC_0223.jpg?x12266Andrei și Laura contemplează. Eu sunt stresat de ploaia care se apropie. E totul în grafic!

    După cum vă spuneam, de atâta timp de când tot scriu despre aventurile mele cu turiști de prin zonă, fiecare ieșire are povestea ei. Învățăm unii de la alții și ne distrăm la maxim, căci se pare că această zonă nu poate trezi decât zâmbete, iar eu nu pot trezi decât râsete. Rețeta ideală pentru un weekend fain, care-mi amintește de fiecare dată cât de mult îmi place ceea ce fac, chiar dacă se întâmplă de Paște, în timpul săptămânii, în orice alt weekend sau chiar de ziua mea. Pe de altă parte, am rămas uimit de dorința Laurei de a se reîntoarce cu forțe noi pe bicicletă, iar dată fiind situația prin care a trecut, e-bike-ul a fost start-up-ul perfect. Nu în ultimul rând, am realizat că am parcurs cu cei doi trasee mai simple (exceptând diferențele mari de nivel), pentru a admira natura și nu pentru a ne pune tehnica la încercare, iar aceasta a fost o abordare pe care n-am luat-o până acum în considerare. Mă gândeam că toți vor experiențe pe urcări și coborâri zdravene, care să te facă să simți că trăiești. Dar iată, mai există și alte variante de a te întoarce fericit din tură, fără a stoarce ultimul strop de energie din tine. Iar asta pur și simplu mă bucură nespus.

    Ne vedem în mai, la următoarea tură!

    Pentru detalii despre cum poți veni cu noi în ture, te invităm să accesezi acest link.


    Sursa articolului - Freerider

  5. Bactefort pareri

    Parazitii si viermii intestinali au inceput sa iti dea serioase batai de cap? Te-ai saturat de toate simptomele asociate prezentei acestora in corpul tau? Atunci nu mai astepta nici macar o secunda si fa tot ce iti sta in putinta pentru a scapa de vizitatorii nepoftiti. Acum este mai usor ca niciodata sa faci acest lucru, deoarece ai la indemana toate solutiile de care ai nevoie pentru a castiga “lupta”.

    AICI afli cum scapi de parazitii intestinali

    Noi am mai vorbit la noi pe site despre astfel de produse, create special pentru ai ajuta pe cei care au nevoie de un mod eficient, natural si sigur pentru a elimina complet parazitii si viermii intestinali (vezi de exemplu Detoxic), iar azi urmeaza vorbim despre un altul, si anume Bactefort. In opinia noastra, Bactefort este o solutie naturala care merita toata atentia celor care sunt in cautarea unui produs eficient si lipsit de contraindicatii.

    Printre punctele forte ale lui Bactefort se numara compozitia sa 100% naturala, care il fac sa fie foarte sigur, gradul de eficienta ridicat, precum si pretul foarte bun pe care il are in aceasta perioada (dupa cum vei observa imediat, Bactefort se bucura de o reducere de 50%). Haide sa vedem insa impreuna toate informatiile importante, pe care trebuie sa le stim inainte de a cumpara acest produs.

    Ce pret are Bactefort in Romania? De unde ne bucuram de 50% REDUCERE!

    In Romania Bactefort are un pret foarte bun, el fiind REDUS cu 50%. Acest lucru inseamna ca in loc de 338 de lei noi vom scoate din buzunar DOAR 169 de lei. O suma foarte buna, daca ne gandim la care sunt toate beneficiile de care ne putem bucura in urma folosirii produsului. Pana la urma este destul de greu sa obtinem aceasta combinatie unica de extracte de plante, deci pretul este unul mai mult decat corect.

    De AICI comanzi cu 50% REDUCERE!

    De unde trebuie sa comanzi pentru a te bucura de acest pret super? Foarte simplu! De pe site-ul distribuitorului oficial din Romania. Care este acesta te intrebi? Ai link-ul in acest articol. Tot ce trebuie sa faci este sa il accesezi (bannerul de la final) si vei ajunge direct pe acesta. Procedand in acest fel nu doar ca te vei bucura de cel mai bun pret, dar o sa ai inclusiv garantia si siguranta ca nu te vei trezi cu un produs contrafacut care sa iti puna in pericol sanatatea.

    Pareri despre ingredientele lui Bactefort si actiunea lor

    Bactefort reprezinta o combinatie unica de extracte din plante, care este foarte sigura si eficienta, ea fiind recomandata inclusiv de catre medicii si specialistii din Romania. Produsul acesta nu doar ca te ajuta sa scapi de viermi si toti parazitii intestinali, dar iti ofera si posibilitatea de a detoxifia organimul (prin efectul de laxativ). Detoxifierea reprezinta procesul prin care sunt eliminate toxinele din organism, toxine care se acumuleaza de-a lungul timpului datorita mediului in care traim.

    Bactefort pret

    Care sunt toate aceste ingrediente 100% naturale de la baza lui Bactefort? Vorbim de un complex format din: extractul de nuc (efect anti-parazitar si totodata efect anti-bacterian), extractul de menta (pentru reducerea inflamatiei si calmarea simptomelor), extractul de papaya (previne balonarea, are un efect pozitiv asupra sistemului imunitar si curata intestinele), extractul de fenicul (reduce inflamatia si are efect sedativ) si extractul de dovleac (foarte eficient in actiunea antihelmitica).

    Bactefort este un produs foarte sigur, care a reusit sa primeasca toate certificarile necesare pentru a putea fi comercializat la nivelul Uniunii Europene. Ingredientele sunt unele naturale, nu contine organisme modificate genetic (OMG-uri), nu prezinta contraindicatii si nici reactii adverse. Ce iti poti dori mai mult de atat? Avem practic in fata un produs perfect, din toate punctele de vedere. Foarte tare, nu-i asa?

    Bactefort forum

    De pe forum aflam ca Bactefort are o eficienta ridicata

    Ne place sa aflam pareri direct de la cumparatori, iar acest lucru il facem citind comentariile lor, fie de pe forum, fie din rubrica dedicata acestora in cadrul site-urilor de specialitate si care publica review-uri (asa cum suntem noi). In acest mod am aflat ca eficienta lui Bactefort se ridica undeva in jurul valorii de 93%. Iata mai jos ce spune unul dintre cumparatorii Bactefort pe un foarte cunoscut forum din Romania:

    “Am inceput sa nu mai am chef de nimic, starea de oboseala reusind sa ma copleseasca. Mi-am facut toate analizele (imi era frica sa nu am vreo afectiune grava), iar in urma lor a reiesit ca sunt gazda unor paraziti. Tratamentul prescris de medic nu a reusit sa ma ajute foarte mult, asa ca am apelat la Bactefort. Se pare ca nu am avut nevoie de mai mult de o luna pentru o curatarea completa a organismului meu.”

    Comanda Romania pret bun

    The post Bactefort – solutia naturala care te scapa de parazitii intestinali appeared first on CommentAbout.ro.


  6. Dupa o perioada de lunga asteptare si demersuri am reusit cu greu sa organizam editia a-VIII-a a marsului de constientizare a participantilor in trafic de existenta motociclistilor ! Noi am anuntat voi ati participat si credem ca ne-am facut auziti si vazuti chiar daca pentru putin in traficul din Bucuresti, desi ne repetam ne dorim sa nu mai fie nevoie sa organizam astfel de marsuri dar pana atunci mai avem mult.

    Seara am fost onorati de numarul mare de participanti la petrecerea organizata in Presa Pub unde speram sa va fi simtit macar pe jumatate cum ne-am simtit noi. Va multumim in continuare ca ne sunteti alaturi la toate evenimentele pe care le organizam si va dorim sa ne vedem cu bine ! Asfalt uscat !
    17424950_1428187387203718_7461006371970029467_n17424756_1428189767203480_8567730583744726626_n
    17425829_1428186977203759_5448821923904847699_n 17458036_1428188703870253_4709459633373648524_n 17458130_1428188587203598_7412864892604783084_n 17458284_1428187697203687_7293194194575451429_n 17458285_1428188657203591_3479798032946434973_n 17458341_1428187213870402_4145356558394279969_n 17498484_1428189770536813_5035049776921949338_n 17498559_1428187283870395_2210754788059301727_n 17499247_1428189293870194_1661490220924871331_n 17499403_1428187813870342_3914917810903355626_n 17499407_1428189083870215_9151701120395263040_n 17523011_1428188447203612_8232248407661215608_n 17523090_1428186993870424_6508348736142395865_n 17523105_1428186870537103_6326352290150102289_n 17523585_1428189087203548_5724560681150217274_n 17523626_1428187450537045_97927166607702018_n 17553611_1428187183870405_952375004652539971_nIMG_2963 IMG_2965 IMG_2966 IMG_2968 IMG_2970 IMG_2971 IMG_2972 IMG_2975 IMG_2976 IMG_2977 IMG_2980 IMG_2983 IMG_2985 IMG_2987 IMG_2988 IMG_2990 IMG_2992 IMG_2994 IMG_2998 IMG_2999 IMG_3000 IMG_3001 IMG_3002 IMG_3006 IMG_3008 IMG_3011 IMG_3013 IMG_3017 IMG_3022 IMG_3024 IMG_3026 IMG_3029 IMG_3030 IMG_3032 IMG_3033 IMG_3036 IMG_3039 IMG_3042 IMG_3043 IMG_3044 IMG_3045 IMG_3046 IMG_3047 IMG_3048 IMG_3049


  7. Articolul anterior: ziua 1

    20170402_115653.jpg
    Barajul Valea Uzului

    Aseara am petrecut singuri. Pe la ora 11, personalul a parasit pensiunea, si ne-au lasat singuri cu ultima comanda. Am fost prevazatori si am mai luat niste rezerve care ne-au tinut pana pe la ora 1. Duminca dimineata, in mod suprinzator, pe la ora 9.20 eram toti in restaurant la micul dejun iar pe la 10.30 eram pregatiti de drum. Ba chiar am avut timp sa-mi intind si lantul pentru ca cu o seara in urma incepuse sa cam zdrangane.
    La ora 11 am plecat. Cerul e perfect senin si deja temperatura a ajuns la 12 grade. Singura problema e ca stim ca ne astepata  vreo 50 km de clantanit dintii pe un drum destul de prost pana la Comanesti. Din fericire, nu e chiar atat de rau pe cat am fost avertizati, poate din cauza peisajului care e superb sau a vremii care de mult nu a mai tinut asa cu noi. 
    Ideea e ca fara sa ne oprim, cam in 50 de minute, trecem de Comanesti, Darmanesti, si ne afundam pe valea Uzului. Aici gasisem din intamplare pe net, niste imagini cu un baraj foarte spectaculos si ne-am gandit sa-l vedem cu ochii nostri.

    20170402_095634.jpg
    Valea Trotusului
    Drumul pana in apropiere de baraj e destul de prost, in schimb partea de urcus pana la nivelul lacului e destul de buna si drumul e spectaculos. Facem o tura pana sus si dupa cateva poze, coboram si la baza barajului pentru o noua sesiune foto. Barajul e impresionant: un zid imens lung de vreo 500m si inalt de 87m cu niste contraforti masivi pentru rigidizare. Seamana cu poarta Mordor-ului din Lord of the Rings!
    Valea uzului ar fi interesanta de explorat: exista un drum care traverseaza muntii pana in Transilvania, la Sanmartin dar din pacate nu este asfaltat si nu ne incumetam sa ne aventuram, mai ales eu si Marius cu Hornet-urile din dotare.
    20170402_120832.jpg
    Barajul Valea Uzului
    E frumos aici la baraj, dar trebuie sa o luam din loc. Ne indreptam spre Onesti, apoi la Targu Ocna o luam pe un drum secundar care ne scoate in Pasul Oituz. Aici ne intalnim din nou cu un pardaox al geografiei din Romania: la o distanta de aproximativ 30km, pe aceiasi sosea exista doua localitati, denumite la fel: Oituz. Noroc ca sunt in judete diferite ca altfel nu imi dau seama cum ar fi procedat polita cand ar fi vrut sa se duca sa faca o perchezitie pe la cineva acasa...
    Spre deosebire de Valea Trotusului, in pasul Oituz, asfaltul este mult mai bun dar configuratia traseului este oarecum similara: venind dinspre est spre vest, drumul urca lin, apoi in ultima parte a trecatorii avem parte o zona mai spectaculoasa, un segment plin de curbe stranse si sepentine. Doar ca parca pasul Oituz este ceva mai circulat decat Valea Trotusului si pasul Ghimes.

    20170402_133407.jpg
    Pasul Oituz
    Odata trecuti inapoi in secuime, ne oprim sa alimentam in Targu Secuiesc. Aici, la benzinarie, descoperim ca au si restaurant, asa ca ne hotaram sa luam pranzul aici. Observam ca in localul asta isi beau cafeaua si politistii locali inainte de a-si instala radarul pe marginea drumului si ne dam seama ce viata grea au romanii in zona asta si cat de discriminati sunt: saracii incearca sa-si plateasca consumatia dar cei de la bar sunt atat de rai incat nu vor sa le primeasca banii :) si mai rau mi se pare ca nici macar nu le-au oferit niste gogosi sa mearga cu cafeaua.

    20170402_133421.jpg
    Pasul Oituz
    Dupa o masa copioasa, aproape ca ne ia somnul si cu greu reusim sa ne suim din nou pe motor. Drumul catre Covasna e destul de placut mai ales ca asfaltul e destul de bun. Dupa Covasna, continuam mai departe spre sud catre Intorsura Buzalui. Pe acest segment stim de pe google maps ca ne asteapta o bucata fara asfalt care conform calculelor mele ar trebui sa aiba cam 8km. Dupa iesirea din Covasna, drumul pare ok, dar pe masura ce ne indepartam, asfaltul devine din ce in ce mai prost si chiar la iesirea din satul Zagon, asfaltul se termina. E ok, totusi... drumul nu e circulat de camioane sau tractoare si in consecinta e destul de ok. Doar pe zonele mai abrupte sunt denivelari mai accentuate iar in locurile umbite, drumul e inca umed dar totusi aderent.
    Soseaua urca destul de accentuat, cu multe serpentine stranse si abrupte, apoi la fel cum am urcat pana in varful dealului, incepem sa coboram catre sud: din nou multe serpentine dar de data asta parca e ceva mai stresant petru ca atunci can cobori pe pietris ai impresia ca riscul de derapaj este mai mare. A fost nesperat de usor de traversat bucata asta de drum forestier si iata-ne iesiti din nou la asfalt. Dupa un scurt popas intr-o poiana superba, o luam din nou din loc catre Valea Siriului.

    20170402_155128.jpg
    Drum Covasna - Intorsura Buzaului
    A trecut ceva vreme de cand nu am mai parcurs drumul asta pe caldura si vreme buna. Parca de data asta e mult mai fun! Pare prea scurt! e mult mai frumos. Pe nesimtite ajungem la Lacul Siriu si trcem in viteza pe langa baraj.
    Inainte de Cislau viram la dreapta catre Valenii de Munte dar de data asta, gps-ul ne sugereaza sa o luam pe alt drum care sa ne scoata aproape de Ploiesti si astfel sa evitam aglomeratia dintre Valeni si Ploiesti.

    20170402_163207.jpg
    Valea Siriului

    20170402_163153.jpg
    Lacul Siriu
    Decizia e buna: drumul asta de la Tarlesti la Magura pe DN1A, e mult mai liber, ba chiar pustiu, si destul de bun. Doar ca trebuie sa fim atenti pentru ca din cand in cand soseaua ne intinde cate o capcana si din senin rasare cate o denivelare invizibila si aproape ca iti scapa motorul din mana...
    Pe la ora 18.30 ajungem in Ploiesti. Mai oprim odata pentru o ultima alimentare. Ne hotaram sa o luam pe DN1 pentru ca chiar daca soseaua e mult mai aglomerata decat autostrada A3, macar aici nu e atat de plictisitor.
    Pe la 7.30 ajungem in Bucuresti. Suntem cu totii obositi dar multumiti. Am facut 900 de kilometri in 2 zile si am vazut o groaza de locuri noi si frumoase. Si mai ales suntem multumiti ca sezonul 2017 a fost inugurat cu succes si cu mai ales a fost inaugurat cu vreme buna! sper sa avem parte tot anul numai de vreme ca asta!

  8. Ajung pe Insula Elafonisos, la Simos, urmând îndemnul prietenului Ian. Cam industrial turismul aici, dar drumul e de vis (am tăiat-o spre insula direct prin munte, nu pe drumul larg)… Altfel, e haios. E diferit aici, pare mai de lumpen-tineret. Campingul local este foarte animat și peste măsură de zgomotos iar plaja este uriașă, cu nisip … Continuă să citești The Peloponnesus & Greece -2-b.gif?host=calatoriifestinalente.wordpre


  9. Su Shi
    Ultima postare

    Team effort in Bushmanland. Pic by Roxana.How we found ourselves between a rock and a hard place in one of our planet’s wildest areas.  The radio crackled to life, and Jon’s voice could be heard across all 3 cars: “Yup, I can see it flowing, guys. The Hoanib is alive.” From where we stood, it looked angry. A raging torrent, formidably dark with silt. What were the chances for this to happen again? That late in the season? Zero? Before the other 8 regrouped by the water, Jon had alreadytaken his


  10. rosbk
    Ultima postare

    Calendar 2017  ROSBK

    31.03 - 2.04 2017 Serres 2-4.06.2017 Pannoniaring 16-18.06.2017 Slovakiaring 6-9.07.2017 Brünn 1-3.09.2017 Motorpark Romania 20-22 .11 Rijeka - Croatia

    Vezi sursa

  11. Suzuki 2017-350x350.jpg

    Dupa o lunga iarna destul de grea avem insfarsit preturile noilor model Suzuki 2017, cu norma EURO 4 astfel::

    1. SUZUKI GSX-S 750A 7.990 EURO 

    2. SUZUKI GSX-S 1000A 11.990 EUR 

    3. SUZUKI GSX-S 1000FA 11.490 EUR

    4. SUZUKI DL 650 ABS V-Strom 7.590 EUR

    5. SUZUKI DL 650XT V-Strom    7.990 EUR

    6. SUZUKI DL 1000 ABS V-Strom 11.590 EUR

    7. SUZUKI DL1000XT V-Strom    11.990 EUR

    8. SUZUKI GSX-R 1000  13.990 EUR

    9. SUZUKI GSX-R 1000R 16.990 EUR

    * preturile sunt finale cu TVA inclus.

    14589703_1122924864423965_5461618990964341986_o.jpg gsx-s750l8_blue_rightside.jpgDL650XAL7_YU1_Right.jpgDL650AL7_YVB_Right.jpgDL1000XAL8_YU1_Right.jpg DL1000AL8_YVB_Right.jpgGSX-S1000FAL8_AV4_Right.jpg GSX-S1000AL8_AV4_Right.jpg




    Vezi articolul integral

  12.   Home Back Next   Cât vezi cu ochii șoseaua taie deșertul fierbinte care pare nemărginit. Căldura încinge motoarele și radiatorul meu pierde constant lichid dar merg bine. Planul este să ajungen astăzi până la Darvaza, în mijlocul deșertului Kara-Khum, la 300 de kilometri de Keneurgengh, distanță pe care pe hărți nu este nici o altă […]


  13. This is the HTML version of Merchandise 2017 Page 1
    To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here
    kawa_001.jpg

    Sursa: United Motors

  14. De sarbatori, te asteptam cu MEGA reduceri!

    - 35 pana la - 70% pentru vizitatorii magazinului
    - 25% pentru comenzile de pe shop.dementor.ro

    KTM RC 125 - 2.680 euro + tva 
    KTM Freeride 350 - 4500 euro + tva
    KTM Duke 690 R accesorizat - 6700 euro + tva
    KTM 1290 Superduke GT accesorizat - 12.300 euro + tva


    Vezi articolul integral

  15. Raduta Adrian
    Ultima postare

    motocross copii

    Cea de-a 5-a editie consecutiva a RAMS MX Camp se va desfasura in Sardinia, Italia si nu Spania, asa cum v-am obisnuit in trecut. Vom schimba peisajul, vom avea alte trasee, alta clima, alte zone de vizitat. Temperaturile in Sardinia in perioada iernii sunt in medie de circa 18-20 grade, ceea ce se traduce in vreme absolut ideala pentru antrenamentele de motocross sau enduro pe care Adi Raduta le organizeaza. Suprafata este nisipoasa, circuitul este dotat cu sistem de irigare, astfel ca indiferent de vreme, soare sau ploaie, ne putem continua antrenamentele. Deasemenea, zonele invecinate traseului sunt muntoase, impadurite, conditii ideale pentru enduristii amatori sau profesionisti.

    enduro adrian raduta sardinia concediu locuri de vizitat motocross sardegna enduro adrian raduta cazare ieftina italia

    Perioada cantonamentului va fi intre 5 si 26 februarie, impartita in 3 saptamani, fiecare rider participant putand alege o saptamana sau mai multe in care sa fie prezent. Zilele alese sunt conditionate de zborurile disponibile inspre si dinspre Sardinia. Apropo de zbor, acesta se va face cu Wizzair, iar in aceasta perioada cel mai ieftin bilet pentru acele date este de 65 LEI! Deci daca vreti sa economisiti, asigurati-va ca va luati bilet din timp. Saptamanile de cantonament sunt dupa cum urmeaza:

    • 5 – 12 februarie (aceasta saptamana este rezervata pentru motocrosisti, tinand cont si de vacanta copiilor)
    • 12 – 19 februarie (antrenamente motocross si enduro)
    • 19 – 26 februarie (antrenamente exclusiv enduro)
    • va puteti consulta cu Adi la telefon, pentru a stabili de comun acord saptamana in care veniti

    Cazarea se va face la un hotel de 4 stele din Alghero, la 10 minute de traseu. Ca noutate, aeroportul este situat la circa 6 minute de hotel, respectiv traseu. Hotelul este situat langa plaja, deci anul viitor va veti putea bucura atat de antrenamente moto, cat si de prima baie in mare, in luna februarie. Pozele vorbesc de la sine, despre conditiile de cazare, calitatea apei si a plajei, precum si de zonele pe care le puteti vizita.

    locuri de vizitat hotel sardinia plaja sardinia italia sardinia italia sardinia italia camera de hotel

    Pentru cei ce afla de noi pentru prima oara si nu stiu cum decurge un astfel de cantomanet, repetam pasii cat se poate de simplu:

    • va alegeti saptamana in care doriti sa veniti;
    • va cumparati biletul de avion;
    • bagajele voluminoase, motocicleta si echipamentul ni le predati noua, iar noi le vom transporta pana in Italia si inapoi;
    • noi ne ocupam si de transportul riderilor pe insula;
    • tot noi ne ocupam si de mesele zilnice, cu ajutorul bucatarului nostru.

    Daca sunteti interesati, dati-ne de stire. Click pe acest link, completati formularul, iar mesajul dvs. va ajunge direct la Adi Raduta. Nu uitati sa va lasati datele de contact, nr. de telefon si email, pentru a putea fi contactati inapoi.

    Info: Locurile sunt limitate din cauza logisticii! Astfel ca pentru rezervarea unui loc, va rugam sa il contactati pe Adi din timp. El va va da toate informatiile necesare.


    View the full article

  16. SOMERSET, UNITED KINGDOM - JUNE 23: A general view of a camp site that has been flooded by heavy rain on the first day of the Glastonbury Music Festival 2005 at Worthy Farm, Pilton on June 23, 2005 in Somerset, England. The festival runs until June 26. (Photo by MJ Kim/Getty Images) [PNG Merlin Archive]

    Camping and hiking in the rain can be a fun and thrilling experience- however, it is not advisable to get wet as that may cause severe discomfort and ruin the excursion. Therefore, it is imperative that you keep yourself and your gear dry in wet weather. Here is how you may go about it:

    1. Carefully Choose What to Wear

    What you wear when venturing out into the outdoors, especially in a rainy season, is extremely important. Long sleeve shirts and mid-weight tights are perhaps the simplest, extremely comfortable clothing to have under a waterproof jacket. That is because they keep the jacket off the skin. Most hikers going on short trips into a rainy weather ditch the conventional hiking pants and solely rely on tights and a waterproof jacket.

    If on a multi-day hike in the rain, carry a set of dry clothes for when you stop to camp for the night and another set which you’ll be spending the day in. That will ensure you can warm when you stop, though you’ll be spending the entire day in the same cold and wet clothes. It is very important that you get to keep warm.

    As a rule of thumb, avoid cotton. Cotton attracts and absorbs water. If your clothes are made of cotton material, they will get wet very fast. Therefore, opt for synthetic and fleece materials as they can maintain some of their warm and puffiness even when it is soggy. Besides, synthetic and fleece materials are somewhat waterproof and are usually lightweight.

    For footwear, get waterproof trekking boots featuring waterproof gaiters for short excursions into the rain, and do breathable trail runners if on longer trips. Waterproof trekking boots having waterproof gaiters under hard shell pants create a shingle effect that is effective in keeping out the rain by sealing off the space between boots and pants.

    However, these gaiters, boots, and pants can’t suffice to keep dampness and sweat away for long; therefore, in a multi-day rain trip; it is prudent to go for trail runners as they are softer and more breathable than boots. Besides, trail runners minimize potential blister damage that may be caused by stiff leather. They are easy on the legs and dry quickly.

    2. Build the Right Shelter

    One of the factors you should put into consideration when looking for a tent is the kind of outdoor weather condition you will be exposed to when camping. Rainy conditions usually require double-wall tents- but make sure they are made by reputable outdoor companies.

    While out there, build and stretch the tent properly because by leaving any sagging parts, you will have inadvertently created funnels. Also, ensure gear inside the tent doesn’t touch the walls of the tent- especially if it is a single wall tent- as contact with membranes will make water outside to seep or soak through.

    Don’t pitch the tent at the foot of a hill: look for an elevated ground. Pitching a tent on the foot of a hill can expose you to very many hazards, including flooding. If there is a problem, you can dig a trench around your tent so as to keep off any floods or rivulets of water from the tent.

    3. Get a Zip-lock Bag

    There is no other feasible way some of the essentials will survive being damaged by water if you don’t carry them in an appropriate zip-lock bag. These bags are ideal for protecting your first-aid kit, books, oats, cell phone, toilet paper and even your map. Zip-lock bags are strong and durable; therefore, they can serve your for many trips and months.

    4. Carry Your Stuff in a Waterproof Backpack

    While you endeavor to protect wet-sensitive gear in garbage bags, zip-lock bags, and sacks, it is still important to protect them the outside by carrying them in a waterproof backpack. Waterproof backpacks keep away rain water and stuff inside the bag will always be dry and safe. Moreover, if your stuff gets drenched, it will get heavier.

    Also, open the pack as little as possible. That is because each time you open the pack, some rain will get in, and wetness will build up.

    5. Space Blanket

    Carry a space blanket when going for a multi-day excursion in the rain. A space blanket will come in handy if you are caught in an unexpected intense rain storm. It will cushion you from the rain and keep you warm.

    Conclusion

    With the right gear and enough preparation, an excursion on a rainy day will be fun, thrilling and memorable. Just follow what is outlined above, and you will love the experience.

    About the Author

    Jack Neely is a fitness expert, survivalist, and world traveler. He’s been in several life or death situations, and he’s making an effort to spread his knowledge around the web to help others survive these situations as well. He’s also on the content team at The Tactical Guru.

    The post How To Stay Dry While Spending Days in the Rain appeared first on Wilderness Collective.


    Vezi articolul integral

  17. Ceea ce puteţi urmări mai sus, materialul difuzat în emisiunea La Volan transmisă de Digi24, este rezultatul muncii echipei redacţionale, care a făcut bici ştiti voi din ce.

    Am mers la Oltimer GP 2016 numai din dorinţa de a simţi din nou fiorul curselor de moto văzute din padoc, lucru greu de realizat la competiţiile de nivel înalt.

    Acolo poţi să intri lângă concurenţi numai cu programare, cu însoţitori, cu fotografii de la distanţă şi poti să stai vreo 5 minute, pentru că altfel începi să deranjezi.

    La majoritatea curselor de motoare veterane, treaba stă cu totul altfel.

    Oldtimer GP 2016

    Jartiera miresei poartă întotdeauna noroc în cursă

    Toti participanţii sunt amabili, toată lumea are răbdare şi oricine este binevenit. Poţi să stai de vorbă cu oricare dintre piloţi, vedetele îţi stau la dispoziţie, fotografiile se fac tot timpul evenimentului şi nu există program special destinat autografelor.

    Într-un cuvânt, totul se întâmplă cam ca la cursele din Irlanda, denumite “Friendly races” şi chiar simţi că eşti întâmpinat cu prietenie.

    Din acest motiv, prezenţa la Oldtimer GP 2016 va însemna pentru mine doar prima experienţă de acest fel şi va fi urmată de un lung şir de curse, pe care îmi propun să le urmăresc, lucru pe care vă sfătuiesc să-l încercaţi şi voi.

    Oldtimer GP 2016

    Împreună cu Vlad, facem motociclism la cort.

    Materialul filmat a fost prezentat la Digi24, în rubrica moto a emisiunii La Volan din 1 octombrie 2016.

    Dacă sunteţi curioşi să aflaţi mai multe despre cursa Oldtimer GP 2016, mai jos găsiţi articolele postate până acum.

    Oldtimer Grand Prix – cursă de viteză pe circuit stradal în această săptămână

    Cum a fost la Oldtimer GP 2016

    Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.


    Articol preluat de pe site-ul www.tiberiutroia.ro

  18. BMW este pe cale să lanseze un adventure de clasă mică. E construit pe platforma lui G310R și sunt toate șansele să îl vedem la Eicma luna viitoare.

    În mediul on-line au început să apară fotografii spion care confirmă zvonul conform căruia bavarezii pregătesc un mini-adventure. Este vorba de un model care arată ca și frații mai mari din familia GS, dar are motorul de 313cmc de pe G310R. Existența “ciocului” – care în cazul modelelor puternice are rolul de a tăia aerul și de a face motorul stabil – e superfluă pentru un model de 34 de cai, dar arată că poartă gena GS.

    G310R e motocicleta cu care BMW a debutat anul acesta în segmentul sub 500cmc și se fabrică în India de partenerii TVS (vezi aici testul complet cu G310R). Micul adventure, al cărui nume nu se știe deocamdată (probabil G310GS) va proveni din aceeași fabrică indiană. În timp ce în Asia este văzut ca un produs premium, în Europa și pe alte piețe va fi oferit ca un model entry-level în categoria adventure.

    Micul GS are furcă inversată și monoamortizor Kayaba, iar motorizarea e asigurată de un monocilindru răcit cu lichid, cu patru supape, cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj în baie de ulei, arbore de contrabalansare pentru reducerea vibrațiilor și respectă normele Euro 4. Scoate 25kW/34cp la 9,500 rpm, cu o zonă roșie la 10,500 rpm, cuplul maxim e de 28Nm la 7,500 rpm. G310R, modelul din care se trage, cântărește 150kg la gol; e de așteptat ca și G310GS să aibă o greutate similară.

    g-310-gs


    Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro

  19. CARAPACKS is a new product on the 2 stroke marked, and we think is the best looking skid plate and exhaust shield ever build!

    sherco-300-skid-plate

    So, we talked with the producers, they are from Poland and you will have a 10% discount for every product you will buy from them, just say the magic words (ZonaEnduro) when you make the order at: hardenduro@carapaks.com

    Available for:

    Sherco SE-R 300 MY2017

    skid-plate-beta-300-rr
    duel-gravity-skid-plate-for-beta
    beta-aluminium-skid-plate
    aluminium-skid-plate-beta-bikes
    aliminium-2-stroke-shield-beta-300-rr

    BETA 300RR MY2017
    ktm-aluminium-skid-plate-and-pipe-shield
    KTM EXC 300 MY2015-2016
    KTM EXC 250 MY2015-2016
    KTM EXC 200 MY2015-2016

    husqvarna-te300-aluminium-skid-plate-and-pipe-shield
    Husqvarna TE300 MY2015-2016

    More than that, you will have another 10% for a preorder of the skid plate for 2017 KTM 2 stroke 300/250 models!!


    masterbike-banner-720x241-1.jpg

    enduro-trips-romania.jpg

    footer-01.jpg

    Related posts


    Articol preluat de pe zonaenduro.ro


  20. Inainte de a fi motociclista, esti femeie. Si poate acum locuiesti in strainatate, dar mai mult ca sigur iti e cunoscuta violenta aproape legala existenta in Romania. Ce-ar fi daca, impreuna, am lua atitudine? De ce sa pui umarul la stoparea violentei?

    Statistici comparative

    Statisticile  arata ca 3 din 10 femei au fost agresate. Mai pe romaneste, 30% dintre femei au fost agresate si au avut curajul sa declare asta. Adica dintr-o gasca de 4 fete, cel putin una a mancat bataie. Ca sa-ti faci o idee despre cum e situatia in alte tari, ia ca exemplu Franta. La ei, statisticile arata ca 1% dintre femei au fost agresate fizic si/sau sexual. Aici intra tot: de la glumele deocheate absolut tolerabile in Romania pana la viol si crima in toata regula.

    Repet: doar 1% dintre frantuzoaice patesc neplacerile cu care ne confruntam noi zilnic, in timp ce 30% dintre romance mananca bataie ca la carte SI vor sa scape de ea. Pentru ca sunt multe altele care nu depun nicio reclamatie, doar stau si incaseaza.

    Poate te gandesti ca Franta n-are minoritatile noastre. Din punctul de vedere al mass mediei romanesti, in privinta minoritatilor, ea are ceva si mai rau: 7,5% din populatia Frantei e formata din musulmani.  Cate griji n-au fost prin mass media ca ne invadeaza „salbaticii” aia de refugiati, ca or sa ne bata femeile etc?. In acelasi timp noi avem un 0,3% populatie musulmana (cu tot cu turcii si tatarii din Dobrogea). Ce putem intelege de aici? Ca indiferent daca sunt adevarate sau nu miturile cum ca barbatii arabi le considera pe femei inferioare si indiferent cat de salbatici ii credem, pe noi tot romanii ne bat. Absolut nimic din ce se intampla acum in lumea asta mare nu influenteaza cat de mult sau de putin sunt batute romancele. Nici refugiatii din Siria, nici criza din Grecia, nici alegerile din SUA… nimic din ce s-ar putea vehicula.

    Noi femeile suntem singurele care putem schimba situatia. 

    Cum putem lua masuri?

    Prima mea idee a fost sa iau atitudine de fiecare data, de la prima amenintare, de la prima palma. Din experienta iti spun ca, daca gestul e social acceptat, oricat ar fi el de ilegal, politistii o sa incerce sa te convinga sa dai inapoi. Daca se poate, sa nu depui nicio declaratie. Daca te incapatanezi, hai, fie, o reclamatie ca-s ei baieti de treaba. Dar plangere penala fiindca ai primit o palma, n-ai sa vezi.

    A doua idee a fost sa citesc putin legea, sa vad daca se merita sa insist. Legea este foarte permisiva: in privinta bataii, pedeapsa maxima despre care am citit este de 6 luni. Si pe aia o primeste doar daca mai are putin si te omoara, nicidecum pentru 2-3 palme.

    A treia idee au fost protestele, iesitul in strada pentru schimbatul legii… orice, doar ca nu gaseam nimic organizat de nimeni.  Dar iata ca azi am descoperit un eveniment: Festivalul Egalitatii de Gen. Va avea loc in Sibiu, in perioada14-16 octombrie 2016, este organizat de fundatia „A.L.E.G” si are intrarea libera.

    Descrierea lor a evenimentului suna asa:

    Programul include conferinta nationala „Prevenirea violentei de gen in educatie” in care prezentăm rezultatele finale ale Proiectului GEAR Against IPV II. Sunt nelipsite actiunile noastre cu traditie: Teatru forum, Alege-ti cuvintele!, Gender treasure hunt. Cu sprijinul Transilvania Film, readucem la Sibiu filmul Stockholm (Spania, 2013).

    Ce putem face noi? Dincolo de participarea la festival (in limita posibilitatilor) pentru a incuraja organizarea si a altor manifestatii de acest fel, putem raspandi vestea.

    Fie ca publici pe blogul tau, fie ca dai share pozei pe retelele sociale, fie ca distribui articolul asta, fie ca le povestesti personal prietenelor tale, fie ca faci orice altceva pentru a afla lumea de eveniment, faci foarte bine.

    Este un prim pas important pentru eliminarea violentei din viata noastra!

    Felicitari!


    Vezi articolul integral

  21. Acum ca ni s-au uscat hainele si ne-am mai dezmortit un pic, am zis sa va povestim cum a fost la Brno. Ne-am gandit ca poate printre voi sunt oameni interesati sa traiasca aceasta experienta pe propria piele si le-ar fi utile cateva detalii legate de preturi la bilete, cazare, benzina, locuri de mancat, etc.

    brno_circuit_map_bigIn primul rand legat de bilete, este bine de stiut ca sunt mai ieftine cu cat le luati mai din timp. Desi noi ne hotarasem de la inceputul anului sa mergem, biletele le-am luat destul de tarziu prin Iunie. Astfel pentru biletele la categoria Silver,valabile vineri-duminica si cu acces in zonele B,D,E,G, care costau initial 48EUR, noi am platit 68EUR (de pe www.motogp.com), iar la circuit pretul era 95Eur. Tot la categoria tribune naturale, mai exista si varianta Gold, ce includea inca doua zone din interiorul circutului(C,F), pret 92EUR, iar la tribune preturile au fost de la 116EUR (T3,T4) la 216EUR(T3).

    Un alt aspect foarte important de care trebuie sa va ocupati din timp, este cazarea. Desi in restul anului, preturile sunt foarte rezonabile iar hotelurile din zona ofera conditii foarte bune, in preajma cursei, mai exact pentru noptile de vineri si sambata, preturile o iau razna. Daca in restul anului o camera la un hotel de 3-4 stele costa intre 30-70EUR/noapte, pe perioada cursei se ajunge si la preturi de 500EUR/noapte. De exemplu o camera la complexul Orea Santon , care se afla in afara orasului, dar este foarte aproape de circuit, are preturi de 50EUR/noapte in timpul anului, in weekendul cursei pretul creste la 300EUR. Noi am platit 160EUR pentru doua nopti , undeva mai la periferia estica a Brno-ului , la Fit Club, unde in mod normal camera costa 45EUR/noapte.

    IMG_20160820_174308943Masa de la U třech čertů Starobrněnská

    Legat de alte costuri, Brno este relativ accesibil. O masa la restaurantele din centru ajunge undeva pe la 40-50RON de om, berea la terasa este in jur la 4-6RON, iar la supermarket preturile sunt cam ca la noi, cu mentiunea ca Budweiser-ul era aproximativ 3RON :) . Restaurantul nostru preferat unde am mancat niste costite de porc delicioase este U třech čertů Starobrněnská (bineinteles ca nu-i putem pronunta numele :) ) Il gasiti pe strazile din centrul orasului. Si ca tot vorbim de bani, cand am fost noi 1 EUR = 26.54 CZK / 1USD = 23.42 la GE Money Exchange.

    IMG_20160820_152109514.jpg?resize=300%2CParcarea de la circuit zona D

    Revenind la circuit si la cursa , trebuie sa stiti ca parcarea costa 6EUR/zi pentru motociclete si 8EUR/zi pentru masini. In interiorul circuitului sunt multiple locuri de tipul fast-food, unde puteti manca sau bea ceva cu preturi de genul 8RON un hot dog, 6RON o bere.De obicei la cafea si la bere sunt cele mai mari cozi. Pe langa veti gasi corturile tuturor riderilor din motogp, preturile fiind cu 1-2EUR mai mici decat pe magazinul online de la motogp.com

    IMG_20160820_145050661Tot legat de circuit , tribunele naturale ofera o vizibilitate excelenta din orice pozitie. Nu putem sa spunem cu certitudine care ar fi cel mai bun loc , noi in cele 3 zile petrecute am stat in mai multe zone (B,D,E,G), insa recomandam sambata la finalul calificarilor zona D, unde se exerseaza startul ( sunetul motoarelor este absolut senzational) , de asemenea, sfarsitul liniei drepte din zona D este interesant, fiind propice pentru depasiri pe franare.  Si „S-ul” din zona E-G este destul de spectaculos (aici fiind cele mai multe accidente in acest an), iar linia dreapta cu care se continua ofera oportunitatea unor depasiri spectaculoase (aici fiind linia dreapta unde Crutchlow l-a depasit pe Iannone pentru locul 1 ).

    IMG_20160818_111234395Ultimul aspect care trebuie luat in calcul este drumul. Avand in vedere ca de la Bucuresti la Brno sunt aproximativ 1200km, noi am ales sa facem o oprire intermediara la Budapesta, urmand ca restul de 350km sa-i facem vineri dimineata. De asemenea la dus, daca tot eram odihniti am ales sa mergem pe Transalpina, ceea ce ne-a incetinit destul de mult, dar a meritat din plin.

    IMG_20160819_081805156Am plecat din Bucuresti la 6:30AM si am ajuns pe la 7:30pm la Budapesta, facand si un popas pentru masa de pranz la Sebes. La Budapesta am stat la un hostel, de fapt un camin studentesc, foarte aproape de centrul orasului cu doar 20EUR/noapte, conditiile fiind pe masura pretului :) . Fiind pe fuga, nu prea a contat, important a fost ca aveau parcare in interiorul campusului studentesc, ba mai mult in parcarea ne-am intalnit si cu o gasca de motociclisti greci care mergeau tot la Brno. Daca nu sunteti pretentiosi, si nu va doriti mai mult decat un pat ( si de a retrai anii studentiei :)) ) , atunci puteti lua in calcul  Mathias Hostel Budapest. Noi si la intoarcere am stat in acelasi loc, pretul si apropierea de centru fiind principalele motive.

    IMG_20160819_083241921Legat de benzina arsa pe drum, in total au fost zece plinuri, aproximativ 170 litri pentru 2500km. Asta inseamna un cost aproximativ de 180EUR pentru benzina la care s-a mai adaugat 7EUR vigneta pentru Ungaria (in Cehia si Slovacia nu este necesara pentru motociclete).
    Ca sa va faceti o idee mai buna legata de preturile benzinei, cand am fost noi au fost :
    Ungaria: 331Forinti/L ~ 4.76RON

    Slovacia:    1,24EUR/L ~ 5.58RON

    Cehia:         29.9 CZK/L ~ 4.90RON

    Traseul complet cu cei aproximativ 2500 de km facuti de noi  il gasiti mai jos :

    Cam asta a fost :

    Recapitulare :

    Bilete :  Silver – 68EUR , Gold:92EUR, Tribune – de la 116EUR la 216EUR
    Cazare Brno : aprox 80-100EUR/noapte
    Cazare Budapesta : 2 x 20 EUR/noapte
    Benzina: 180EUR
    Vigneta Ungaria : 7EUR
    Mancare+diverse : 100EUR
    –––––––––––––––––––––––––––––––-Buget total : 450-620EUR/persoana


    Articol preluat de pe motoroute.ro

  22. ncx-350x350.jpg

    2016 NC750X Modificări: Honda NC750X devine si mai adventure cu un nou aspect agresiv și far cu LED-uri, amortizoare revizuite la furca față, compartimentul de depozitare marit. DUAL ClutchTransmission- cutie cu dublu ambreiaj cu 3 niveluri de setare a motorului modul "S", plus alte upgrade-uri de software și o tobă de eșapament revizuita, adaugă un ton mai profund al motorului

    De la introducerea sa în 2012 * NC750X s-a bucurat de popularitate în întreaga Europă, ceea ce o face sa fie în rândurile de top zece cele mai vandute motociclete din Europa.


    Sursa

  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Postări în blog

  • Evenimente viitoare

  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      235
    • Total Postări
      7.412