Bloguri

Blogurile comunităţii noastre

  1. Nanoxyn Alpha pareri

    Primavara a sosit, iar acum ca am iesit din iarna este bine sa facem ceva pentru a scapa de toxinele care s-au adunat pe perioada sezonului rece, nu-i asa? Este stiut faptul ca in toamna (inainte de inceperea iernii) si in primavara (dupa ce am iesit din iarna) este recomandat sa trecem printr-o cura de detoxifiere (poate fi tinuta cu Pectin Drink), in urma carora scapam de toate toxinele acumulate in organism datorita poluarii din orasele aglomerate, precum si a alimentatiei nesanatoase. Dar de ce sa nu te protejezi tot timpul? Asta o poti face apeland constant la antioxidanti.

    Ce sunt antioxidantii? Sunt niste vitamine si nutrienti indispensabili mentinerii tineretii si sanatatii corpului nostru, ei avand rolul de a ne ajuta sa luptam impotriva radicalilor liberi. Acesti radicali liberi sunt nocivi deoarece duc la oxidarea celulelor, lucru care pe termen lung va favoriza aparitia cancerului, precum si a altor tipuri de afectiuni. Da, oxidarea este complet normala, dar ea trebuie tinuta sub control, motiv pentru care medicii recomanda includerea in alimentatia zilnica a cat mai multor fructe si legume, precum si alimente bogate in antioxidanti (ca de exemplu cafeaua, ceaiul verde, fructele bogate in vitamina C si asa mai departe).

    Vezi aici ce spun specialistii despre Nanoxyn Alpha

    Chiar si asa, este destul de greu sa ii asiguram organismului nostru intregul necesar de substante nutritive, iar aici sar in ajutor suplimentele nutritive, precum este si Nanoxyn Alpha, subiectul nostru de astazi. In momentul de fata Nanoxyn Alpha este, cel mai probabil, cel mai puternic antioxidant care poate fi cumparat in Romania. Folosirea acestor tablete ne ofera numeroase beneficii, dupa cum se va putea observa in randurile urmatoare.

    Pareri despre motivele pentru care Nanoxyn Alpha este benefic sanatatii noastre

    Nanoxyn Alpha are la baza sa o formula revolutionara, care te poate ajuta sa obtii un sistem imunitar mult mai puternic, precum si sa iti cureti organismul de toxine. In compozitia tabletelor se afla in special nanoSOF, care reprezinta de fapt un carbune nanometric extras din samburi uscati de masline, rolul sau fiind unul destul de important. De ce? Pentru ca acesta contine o cantitate mare de oxigen, care ajuta in livrarea nutrientilor direct la celulele care au cea mai mare nevoie, iar pe langa asta mai si absoarbe toxinele si radicalii liberi.

    Nanoxyn Alpha forum

    Mentionam faptul ca beneficiile consumului de Nanoxyn Alpha nu se termina aici, deoarece acest produs actioneaza pe mai multe planuri. De exemplu, va mai creste absorbtia nutrientilor, iar regenerarea celulara va fi imbunatatita. Imunitatea ta va fi una mult mai buna, iar semnele de imbatranire vor disparea o data cu avansul tratamentului. Pielea va deveni mai hidratata, iar per totat tu o sa fii o persoana mult mai sanatoasa si plina de energie.

    Acest nanoSOF nu este singurul ingredient din compozitia lui Nanoxyn Alpha, deoarece pe lista de pe prospect mai gasim si extract de frunze de maslin (maslinul este un puternic antioxidant, iar in acelasi timp are si un rol antibacterial), extractul de vin rosu (contine resveratrol, acizi fenolici, antocianine si flavonoide – ajuta in consolidarea si mentinerea sanatatii sistemului imunitar) si extractul de seminte de struguri.

    Ce informatii utile aflam despre Nanoxyn Alpha pe forum?

    Dupa cum ai observat deja in cazul in care esti un cititor fidel al site-ului nostru, ne place sa cautam informatii si pe forum, pentru a vedea daca sunt persoane care se plang de produsele pe care noi le prezentam. Am procedat asa si in ceea ce il priveste pe Nanoxyn Alpha, iar in acest fel am observat ca parerile nu sunt deloc unele impartite, un procent semnificativ dintre cei care au folosit aceste tablete apartinand celor care s-au putut bucura din plin de efectele sale. Mai exact, nu mai putin de 93% este rata de eficienta a lui Nanoxyn Alpha. Foarte mare, nu-i asa?

    Din cate se pare este nevoie de o cura de cel putin o luna pentru a te putea bucura din plin de tot ceea ce are Nanoxyn Alpha de oferit, asadar daca te-ai hotarat si tu sa apelezi la aceste tablete iti recomandam sa iti indrepti atentia spre pachetele care permit o cura de doua pana la trei luni (mai ales ca acestea au parte si de un pret special). Ne place foarte mult faptul ca tabletele de fata sunt unele cu efect de eliberare treptata, ceea ce inseamna ca toate componentele lor se vor elibera treptat, pe parcursul a 24 de ore. in acest fel organismul va avea permanent o sursa de nutrienti vitali.

    Nanoxyn Alpha pret

    Asadar la capitolul Nanoxyn Alpha forum avem parte doar de lucruri bune, in sensul ca eficienta acestor tablete este una divedita de insusi cei care le-au cumparat. Nu mai trebuie spus ca inclusiv in cadrul testelor clinice a reusit sa faca o figura mai mult decat buna. Avem asadar toate premisele unui produs care merita cumparat.

    Ce pret are in Romania Nanoxyn Alpha chiar in acest moment?

    Producatorul a ales sa ruleze diferite campanii promotionale in fiecare luna, asadar pretul este unul care variaza destul de mult de la o luna la alta. Cert este insa ca de fiecare data ne putem bucura de reduceri semnificative, care in unele cazuri pot ajunge si la 50%, mai ales atunci cand vorbim de pachetele pentru cure de doua sau trei luni. Alegerea o vei face, evident, in functie de cat crezi tu ca ai nevoie pentru a-ti curata complet organismul, precum si daca vrei sau nu ca el sa fie protejat si pe viitor.

    CLICK AICI pentru un PRET LA REDUCERE!

    Pentru ca noi tinem la siguranta ta iti recomandam sa plasezi comanda la Nanoxyn Alpha doar prin intermediul unui site care apartine distribuitorului oficial in Romania, precum este si cel pe care poti ajunge daca o sa apesi pe butonul de mai jos. In acest fel nu doar ca o sa te bucuri de cel mai bun pret, dar o sa ai si siguranta ca nu vei primi acasa un produs contrafacut, care iti poate face mai mult rau decat bine.

    Comanda Romania pret bun

    The post Nanoxyn Alpha – sau cum castigi lupta cu radicalii liberi din organism appeared first on CommentAbout.ro.


  2. Venirea primăverii este motiv serios pentru mulți dintre noi să apeleze la alte mijloace de transport în oraș. Tocmai ce eram ieri blocat cu mașina în trafic și vedeam pe lângă mine o mulțime de bicicliști urbani, fiecare pedalând relaxat spre treaba lui. Da, eram cu mașina. Asta e, când trebuie să mergi pentru ITP, nu te poți duce pe bicicletă…

    Eram blocat și visam la cât de repede as fi ajuns acasă dacă eram pe bicicleta, mai ales că aveam una nouă, primită la test, cât se poate de disponibilă și potrivită. E vorba despre o Merida Speeder 500 care a sosit la mine mai mult din întâmplare.

    merida-speeder-500-03-1024x554.jpg?x12266

    Cu ceva vreme în urmă, răsfoind noul catalog Bikefun, am ajuns la secțiunea Speeder și foarte repede mi-a atras atenția bicicleta asta, sau mai bine spus „tipul” ăsta de bicicletă. O încrucișare între cursieră și mtb. Cadru, ceva geometrie și ceva componente de cursieră și restul de geometrie și restul de componente de mtb. Pentru oraș aș spune că este combinația ideală. O consider potrivită și inclusiv bicicleta mea proprie de oraș este una custom, dar similară. Un mtb pe cadru de cursieră.

    merida-speeder-500-01-1024x683.jpg?x12266

    De ce te-ar atrage un astfel de design? Pe mine m-au convins vreo două motive: viteza foarte mare pe care o poți prinde. E un avantaj pentru că ești ca un fulger, ții pasul cu traficul 🙂 De fapt mergi mult mai repede decât mașinile. În al 2lea rând geometria de mtb pe mine mă avantajează, este mai confortabilă.

    merida-speeder-500-02-1024x508.jpg?x12266

    Însă viteza mare presupune și frâna pe măsura, iar Speeder le are. Frânele hidraulice pe disc sunt acum norma la bicicletele de munte, iar la cursiere încep să apară. Însă dacă vrei discuri pe o cursieră, sau chiar și pe un ciclocros, prețul se cam duce în sus. La o astfel de bicicleta însă, un fel de hibrid, prețul este mai accesibil, nefiind o bicicletă specializată pe un anumit domeniu unde trebuie să performeze la maxim.

    merida-speeder-500-13-1024x683.jpg?x12266

    O asemenea bicicletă, cursieră adaptată la oraș, vine și cu alte avantaje. Spre exemplu ghidonul care este mai îngust decât la mtb, pentru a încăpea printre mașini, dar mai lat ca la cursieră, pentru stabilitate mai bună. 61 cm în cazul lui Speeder în comparație cu 72 cât găsești la mtb, sau în jur de 45 cm la cursiere.

    merida-speeder-500-06-1024x683.jpg?x12266

    Avem și alte avantaje: cadrul este adaptat pentru excursii de touring. Furca dispune de montanți pentru aripi și/sau portbagaj și la fel în spate pe țevile seat stay. Foarte ușor poți echipa bicicleta cu coburi și pleca la o tură de trekking pe asfalt în toată Europa.

    merida-speeder-500-16-1024x559.jpg?x12266

    Și transmisia ajută. Vorbim de angrenaj cu două foi 50-34T, bun și pentru viteză în oraș, dar și pentru urcări pe Transfăgărășan și Transalpina. Caseta este ceva mai mult axată pe viteză, pinionul mare fiind doar de 28T. Însă combinat cu foaia mică de 34, ar trebui să-ți ofere suficient cuplu și pentru urcările mari. Nu uita totuși că bicicleta este gândită pentru cei mai sportivi dintre noi.

    merida-speeder-500-11-1024x683.jpg?x12266 merida-speeder-500-12-1024x683.jpg?x12266

    Tot pentru touring sau trekking, ai pe cadru și două locuri pentru instalarea suporturilor pentru bidoanele de apă.

    merida-speeder-500-10-1024x683.jpg?x12266

    Anvelopele sunt cunoscutele Maxxis Detonator. Lățimea de 28 este cea populară la ora asta. Inclusiv din ce în ce mai multe cursiere vin echipate cu această dimensiune mai mare de anvelope. Obții astfel un confort mai bun pe asfalt imperfect. Iar umflate corect raportat la greutatea ta, îți vor oferi cel mai bun randament. Cadrul lui Speeder este însă optimizat să accepte anvelope și mai mari, chiar și de ciclocros dacă ai de gând să treci și pe off-road.

    merida-speeder-500-04-1024x683.jpg?x12266 merida-speeder-500-15-1024x519.jpg?x12266

    Echiparea modelului 500 este foarte bună. Pe lângă schimbătoarele excelente Shimano Ultegra, avem câteva piese din carbon. Mici detalii, dar care oferă bicicletei la final o greutate mai mică. Așadar din carbon avem manetele shifterelor Shimano, plăcuța frontală a pipei, tija de șa și da, inclusiv furca. Greutatea bicicletei este de 9,56 kg, fără pedale, cadru mărime 52.

    merida-speeder-500-07-1024x683.jpg?x12266

    M-au impresionat manșoanele. Da, „nimicul” ăsta poate fi foarte important. Sunt „foam”, din spumă/burete, însă mult mai solide, desigur. Nu am mai mers cu așa ceva și mi-au plăcut. Sunt puțin mai moi și mai confortabile decât cele clasice din cauciuc tare.

    merida-speeder-500-08-1024x683.jpg?x12266

    Mi-a plăcut această bicicletă să o pot folosi prin oraș o vreme și recunosc că dacă nu aș fi avut deja o bicicletă pentru segmentul „sportiv urban”, Merida Speeder ar fi fost una din opțiunile preferate. Bicicleta arată foarte bine, cu un aspect plăcut și îngrijit. Inclusiv cablurile schimbătoarelor sunt ghidate prin interiorul cadrului.

    merida-speeder-500-09-1024x683.jpg?x12266

    Bicicleta este disponibilă pentru test la standul Bikefun, weekendul acesta la Salonul Bicicletei.

    Importator – Bikefun

    merida-speeder-500-05-1024x683.jpg?x12266 merida-speeder-500-14-1024x393.jpg?x12266 merida-speeder-500-17-1024x375.jpg?x12266 merida-speeder-500-18-1024x449.jpg?x12266


    Sursa articolului - Freerider

  3. blank-300x96Federatia Romana de Motociclism anunta concurs pentru postul de referent – studii medii, in urmatoarele conditii:

    1.    Data desfasurarii concursului:

    • 17.04.2017 ora 10:00 Proba Scrisa
    • 19.04.2017 ora 12:00 Interviu

    2.   Locul desfasurarii concursului:

    Sediul Federatiei din Bucuresti, Bulevardul Basarabia, nr. 68, ap. 10, sec. 2, 022177

    3.    Conditii de inscriere si participare la concurs:

    • cetatenie romana
    • studii medii absolvite cu diploma de Bacalaureat
    • cunoasterea pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express) la nivel avansat, operare Windows, navigare Internet
    • permis conducere auto (categoria B) constituie avantaj
    • cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris, citit, vorbit, ascultat – cunoasterea limbii franceze – limba de circulatie a FIM-ului – constituie avantaj)
    • capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente
    • disponibilitatea deplasarilor in tara pe perioada weekend-urilor
    • experienta de cel putin 6 luni in activitatea de relatii publice
    • sa nu fi suferit condamnari pentru savarsirea unor infractiuni care conduc la incompatibilitate cu exercitarea functiei
    • stare de sanatate corespunzatoare

       4.   Acte necesare pentru înscriere şi participare la concurs:

    • cerere de inscriere si participare
    • copie dupa actul de studii
    • copie dupa actul de identitate
    • cazier judiciar in original
    • curriculum vitae si scrisoare de intentie
    • copie dupa carnetul de munca (daca este cazul), sau adeverinta cu vechimea in munca
    • adeverinta medicina muncii in original

            

           Relatii suplimentare la sediul federatiei si la numarul de telefon: 0723 182 212.

     

    ATENTIE !

     

    Inscrierile se fac pana la  data de 14.04.2017 orele 16.00 la sediul federatiei. 

    Punctajul  minim obtinut la proba scrisa este de 50 de puncte pentru a prticipa la proba de interviu.

    Rezultatul dosarelor validate de catre comisie va fi afisat la sediul si pe site-ul federatiei.

     

    Afisat astazi 23.03.2017


    Vezi sursa

  4. Şcoala Moto AMI va fi prezentă la BATS, eveniment ce va avea loc vineri, 7 Aprilie, la ora 19.00, în Quantic Club. Vă aşteptăm şi pe voi!

    Săptămâna bună începe cu o veste minunată. Suntem nerăbdători să mergem să le ascultăm poveştile de cătătorie lui Lois Pryce şi Austin Vince.

    Celebrii moto aventurieri britanici Austin Vince şi Lois Pryce vin în premieră în România la “Bucharest Adventure Travel Sessions” (BATS). Cei doi vor prezenta live publicului românesc Revolutionary Ride, o călătorie solo în Iran şi Terra Circa, o aventură în jurul lumii ce trece prin Zilov Gap, zona fără drumuri a Siberiei.

    BATS va avea loc vineri 7 aprilie 2017 ora 19.00, în Quantic Club, București. Biletele vor fi disponibile prin Eventbook.

    Lois Pryce

    Lois Pryce, cunoscută și ca Lois on the Loose, după titlul primei sale cărți, este o motociclistă şi scriitoare britanică, ce militează pentru stilul de a călători “vulnerabil”: a fi mai aproape de oamenii pe care îi întâlnești și de țara pe care o vizitezi.

    În 2013 și 2014 a călătorit singură prin Iran, rămânând impresionată de ospitalitatea oamenilor și de frumusețea locurilor. Revolutionary Ride, proaspăt ieșită de sub tipar în Ianuarie 2017, este povestea acestei aventuri persane.

    Austin Vince

    Austin Vince este celebrul realizator al Mondo Enduro, filmul unei călătorii în jurul lumii pe cea mai lungă rută, difuzat ca miniserial TV la sfârșitul anilor ’90. Urmarea acestui film, devenit clasic, a fost Terra Circa (2001), o nouă călătorie în jurul lumii, de data aceasta cu scopul precis de a traversa Zilov Gap pe motoare: 640 km lipsiți de drumuri, prin Siberia centrală.

    Prezentările britanicilor vor include momente de pionierat din lumea călătorilor în jurul lumii, excursii de amatori devenite adevărate explorări cu motocicleta. Aventurile lui Austin Vince și Lois Pryce, făcute fără sponsori și cu bugete reduse, au stat la baza valului de adventure travel pe care îl vedem crescând în continuare în lumea moto de astăzi.

    Bucharest Adventure Travel Sessions este organizat de Asociația Școala Călătoare, ONG ce dorește să promoveze călătoria ca mijloc de cunoaștere.

    Vă aşteptăm şi pe voi, în număr cât mai mare, pentru a vă hrăni spiritul aventurier!


    Vezi articolul integral

  5. Su Shi
    Ultima postare

    Team effort in Bushmanland. Pic by Roxana.How we found ourselves between a rock and a hard place in one of our planet’s wildest areas.  The radio crackled to life, and Jon’s voice could be heard across all 3 cars: “Yup, I can see it flowing, guys. The Hoanib is alive.” From where we stood, it looked angry. A raging torrent, formidably dark with silt. What were the chances for this to happen again? That late in the season? Zero? Before the other 8 regrouped by the water, Jon had alreadytaken his


  6. Intrucat este 1 Martie, ne-am gandit sa continuam traditia si sa luam cu asalt strazile vanand soferite pe care le-am surprins cu un martisor viu in forma de zambila parfumata, un flyer si un stiker ,urandu-le o primavara frumoasa si la multi ani din partea motociclistilor si indemnul de a fi atente in oglinzi si la noi motociclistii ! Deci inca o data doamnelor si domnisoarelor, Black Helmets va ureaza la multi ani si o primavara cat mai frumoasa !
    EDD_6634 EDD_6635 EDD_6636 EDD_6638 EDD_6639 EDD_6641 EDD_6643 EDD_6645 EDD_6649 EDD_6651 EDD_6655 EDD_6658 EDD_6664 EDD_6666 EDD_6669 EDD_6671 EDD_6673 EDD_6675 EDD_6677 EDD_6688 EDD_6693 EDD_6699 EDD_6702 EDD_6705 EDD_6710 EDD_6722 EDD_6725 EDD_6734 EDD_6736 EDD_6743 EDD_6745 EDD_6746 EDD_6749 EDD_6750 EDD_6756 EDD_6764 EDD_6766 EDD_6768 EDD_6778 EDD_6783 EDD_6803 EDD_6808 EDD_6812 EDD_6827 EDD_6831 EDD_6837 EDD_6838


  7. rosbk
    Ultima postare

    Calendar 2017  ROSBK

    31.03 - 2.04 2017 Serres 2-4.06.2017 Pannoniaring 16-18.06.2017 Slovakiaring 6-9.07.2017 Brünn 1-3.09.2017 Motorpark Romania 20-22 .11 Rijeka - Croatia

    Vezi sursa

  8. Suzuki 2017-350x350.jpg

    Dupa o lunga iarna destul de grea avem insfarsit preturile noilor model Suzuki 2017, cu norma EURO 4 astfel::

    1. SUZUKI GSX-S 750A 7.990 EURO 

    2. SUZUKI GSX-S 1000A 11.990 EUR 

    3. SUZUKI GSX-S 1000FA 11.490 EUR

    4. SUZUKI DL 650 ABS V-Strom 7.590 EUR

    5. SUZUKI DL 650XT V-Strom    7.990 EUR

    6. SUZUKI DL 1000 ABS V-Strom 11.590 EUR

    7. SUZUKI DL1000XT V-Strom    11.990 EUR

    8. SUZUKI GSX-R 1000  13.990 EUR

    9. SUZUKI GSX-R 1000R 16.990 EUR

    * preturile sunt finale cu TVA inclus.

    14589703_1122924864423965_5461618990964341986_o.jpg gsx-s750l8_blue_rightside.jpgDL650XAL7_YU1_Right.jpgDL650AL7_YVB_Right.jpgDL1000XAL8_YU1_Right.jpg DL1000AL8_YVB_Right.jpgGSX-S1000FAL8_AV4_Right.jpg GSX-S1000AL8_AV4_Right.jpg




    Vezi articolul integral

  9. Tura asta urmez sfatul unei grecoaice -întâlnită, cândva, în Sithonia : „dacă vrei să vezi Grecia adevărată, du-te în Peloponnese„. Acum, acolo merg. Contra sumei de 1 (un) euro, un taximetrist local îmi face semn să mă țin după mașina lui. Mergem nițel și-mi arată două hoteluri, iar eu îl aleg pe ăl mai luminos. … Continuă să citești The Peloponnesus & Greece -1-b.gif?host=calatoriifestinalente.wordpre


  10.   Home Back Next   Cât vezi cu ochii șoseaua taie deșertul fierbinte care pare nemărginit. Căldura încinge motoarele și radiatorul meu pierde constant lichid dar merg bine. Planul este să ajungen astăzi până la Darvaza, în mijlocul deșertului Kara-Khum, la 300 de kilometri de Keneurgengh, distanță pe care pe hărți nu este nici o altă […]


  11. This is the HTML version of Merchandise 2017 Page 1
    To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here
    kawa_001.jpg

    Sursa: United Motors

  12. De sarbatori, te asteptam cu MEGA reduceri!

    - 35 pana la - 70% pentru vizitatorii magazinului
    - 25% pentru comenzile de pe shop.dementor.ro

    KTM RC 125 - 2.680 euro + tva 
    KTM Freeride 350 - 4500 euro + tva
    KTM Duke 690 R accesorizat - 6700 euro + tva
    KTM 1290 Superduke GT accesorizat - 12.300 euro + tva


    Vezi articolul integral

  13. Raduta Adrian
    Ultima postare

    motocross copii

    Cea de-a 5-a editie consecutiva a RAMS MX Camp se va desfasura in Sardinia, Italia si nu Spania, asa cum v-am obisnuit in trecut. Vom schimba peisajul, vom avea alte trasee, alta clima, alte zone de vizitat. Temperaturile in Sardinia in perioada iernii sunt in medie de circa 18-20 grade, ceea ce se traduce in vreme absolut ideala pentru antrenamentele de motocross sau enduro pe care Adi Raduta le organizeaza. Suprafata este nisipoasa, circuitul este dotat cu sistem de irigare, astfel ca indiferent de vreme, soare sau ploaie, ne putem continua antrenamentele. Deasemenea, zonele invecinate traseului sunt muntoase, impadurite, conditii ideale pentru enduristii amatori sau profesionisti.

    enduro adrian raduta sardinia concediu locuri de vizitat motocross sardegna enduro adrian raduta cazare ieftina italia

    Perioada cantonamentului va fi intre 5 si 26 februarie, impartita in 3 saptamani, fiecare rider participant putand alege o saptamana sau mai multe in care sa fie prezent. Zilele alese sunt conditionate de zborurile disponibile inspre si dinspre Sardinia. Apropo de zbor, acesta se va face cu Wizzair, iar in aceasta perioada cel mai ieftin bilet pentru acele date este de 65 LEI! Deci daca vreti sa economisiti, asigurati-va ca va luati bilet din timp. Saptamanile de cantonament sunt dupa cum urmeaza:

    • 5 – 12 februarie (aceasta saptamana este rezervata pentru motocrosisti, tinand cont si de vacanta copiilor)
    • 12 – 19 februarie (antrenamente motocross si enduro)
    • 19 – 26 februarie (antrenamente exclusiv enduro)
    • va puteti consulta cu Adi la telefon, pentru a stabili de comun acord saptamana in care veniti

    Cazarea se va face la un hotel de 4 stele din Alghero, la 10 minute de traseu. Ca noutate, aeroportul este situat la circa 6 minute de hotel, respectiv traseu. Hotelul este situat langa plaja, deci anul viitor va veti putea bucura atat de antrenamente moto, cat si de prima baie in mare, in luna februarie. Pozele vorbesc de la sine, despre conditiile de cazare, calitatea apei si a plajei, precum si de zonele pe care le puteti vizita.

    locuri de vizitat hotel sardinia plaja sardinia italia sardinia italia sardinia italia camera de hotel

    Pentru cei ce afla de noi pentru prima oara si nu stiu cum decurge un astfel de cantomanet, repetam pasii cat se poate de simplu:

    • va alegeti saptamana in care doriti sa veniti;
    • va cumparati biletul de avion;
    • bagajele voluminoase, motocicleta si echipamentul ni le predati noua, iar noi le vom transporta pana in Italia si inapoi;
    • noi ne ocupam si de transportul riderilor pe insula;
    • tot noi ne ocupam si de mesele zilnice, cu ajutorul bucatarului nostru.

    Daca sunteti interesati, dati-ne de stire. Click pe acest link, completati formularul, iar mesajul dvs. va ajunge direct la Adi Raduta. Nu uitati sa va lasati datele de contact, nr. de telefon si email, pentru a putea fi contactati inapoi.

    Info: Locurile sunt limitate din cauza logisticii! Astfel ca pentru rezervarea unui loc, va rugam sa il contactati pe Adi din timp. El va va da toate informatiile necesare.


    View the full article

  14. SOMERSET, UNITED KINGDOM - JUNE 23: A general view of a camp site that has been flooded by heavy rain on the first day of the Glastonbury Music Festival 2005 at Worthy Farm, Pilton on June 23, 2005 in Somerset, England. The festival runs until June 26. (Photo by MJ Kim/Getty Images) [PNG Merlin Archive]

    Camping and hiking in the rain can be a fun and thrilling experience- however, it is not advisable to get wet as that may cause severe discomfort and ruin the excursion. Therefore, it is imperative that you keep yourself and your gear dry in wet weather. Here is how you may go about it:

    1. Carefully Choose What to Wear

    What you wear when venturing out into the outdoors, especially in a rainy season, is extremely important. Long sleeve shirts and mid-weight tights are perhaps the simplest, extremely comfortable clothing to have under a waterproof jacket. That is because they keep the jacket off the skin. Most hikers going on short trips into a rainy weather ditch the conventional hiking pants and solely rely on tights and a waterproof jacket.

    If on a multi-day hike in the rain, carry a set of dry clothes for when you stop to camp for the night and another set which you’ll be spending the day in. That will ensure you can warm when you stop, though you’ll be spending the entire day in the same cold and wet clothes. It is very important that you get to keep warm.

    As a rule of thumb, avoid cotton. Cotton attracts and absorbs water. If your clothes are made of cotton material, they will get wet very fast. Therefore, opt for synthetic and fleece materials as they can maintain some of their warm and puffiness even when it is soggy. Besides, synthetic and fleece materials are somewhat waterproof and are usually lightweight.

    For footwear, get waterproof trekking boots featuring waterproof gaiters for short excursions into the rain, and do breathable trail runners if on longer trips. Waterproof trekking boots having waterproof gaiters under hard shell pants create a shingle effect that is effective in keeping out the rain by sealing off the space between boots and pants.

    However, these gaiters, boots, and pants can’t suffice to keep dampness and sweat away for long; therefore, in a multi-day rain trip; it is prudent to go for trail runners as they are softer and more breathable than boots. Besides, trail runners minimize potential blister damage that may be caused by stiff leather. They are easy on the legs and dry quickly.

    2. Build the Right Shelter

    One of the factors you should put into consideration when looking for a tent is the kind of outdoor weather condition you will be exposed to when camping. Rainy conditions usually require double-wall tents- but make sure they are made by reputable outdoor companies.

    While out there, build and stretch the tent properly because by leaving any sagging parts, you will have inadvertently created funnels. Also, ensure gear inside the tent doesn’t touch the walls of the tent- especially if it is a single wall tent- as contact with membranes will make water outside to seep or soak through.

    Don’t pitch the tent at the foot of a hill: look for an elevated ground. Pitching a tent on the foot of a hill can expose you to very many hazards, including flooding. If there is a problem, you can dig a trench around your tent so as to keep off any floods or rivulets of water from the tent.

    3. Get a Zip-lock Bag

    There is no other feasible way some of the essentials will survive being damaged by water if you don’t carry them in an appropriate zip-lock bag. These bags are ideal for protecting your first-aid kit, books, oats, cell phone, toilet paper and even your map. Zip-lock bags are strong and durable; therefore, they can serve your for many trips and months.

    4. Carry Your Stuff in a Waterproof Backpack

    While you endeavor to protect wet-sensitive gear in garbage bags, zip-lock bags, and sacks, it is still important to protect them the outside by carrying them in a waterproof backpack. Waterproof backpacks keep away rain water and stuff inside the bag will always be dry and safe. Moreover, if your stuff gets drenched, it will get heavier.

    Also, open the pack as little as possible. That is because each time you open the pack, some rain will get in, and wetness will build up.

    5. Space Blanket

    Carry a space blanket when going for a multi-day excursion in the rain. A space blanket will come in handy if you are caught in an unexpected intense rain storm. It will cushion you from the rain and keep you warm.

    Conclusion

    With the right gear and enough preparation, an excursion on a rainy day will be fun, thrilling and memorable. Just follow what is outlined above, and you will love the experience.

    About the Author

    Jack Neely is a fitness expert, survivalist, and world traveler. He’s been in several life or death situations, and he’s making an effort to spread his knowledge around the web to help others survive these situations as well. He’s also on the content team at The Tactical Guru.

    The post How To Stay Dry While Spending Days in the Rain appeared first on Wilderness Collective.


    Vezi articolul integral

  15. Ceea ce puteţi urmări mai sus, materialul difuzat în emisiunea La Volan transmisă de Digi24, este rezultatul muncii echipei redacţionale, care a făcut bici ştiti voi din ce.

    Am mers la Oltimer GP 2016 numai din dorinţa de a simţi din nou fiorul curselor de moto văzute din padoc, lucru greu de realizat la competiţiile de nivel înalt.

    Acolo poţi să intri lângă concurenţi numai cu programare, cu însoţitori, cu fotografii de la distanţă şi poti să stai vreo 5 minute, pentru că altfel începi să deranjezi.

    La majoritatea curselor de motoare veterane, treaba stă cu totul altfel.

    Oldtimer GP 2016

    Jartiera miresei poartă întotdeauna noroc în cursă

    Toti participanţii sunt amabili, toată lumea are răbdare şi oricine este binevenit. Poţi să stai de vorbă cu oricare dintre piloţi, vedetele îţi stau la dispoziţie, fotografiile se fac tot timpul evenimentului şi nu există program special destinat autografelor.

    Într-un cuvânt, totul se întâmplă cam ca la cursele din Irlanda, denumite “Friendly races” şi chiar simţi că eşti întâmpinat cu prietenie.

    Din acest motiv, prezenţa la Oldtimer GP 2016 va însemna pentru mine doar prima experienţă de acest fel şi va fi urmată de un lung şir de curse, pe care îmi propun să le urmăresc, lucru pe care vă sfătuiesc să-l încercaţi şi voi.

    Oldtimer GP 2016

    Împreună cu Vlad, facem motociclism la cort.

    Materialul filmat a fost prezentat la Digi24, în rubrica moto a emisiunii La Volan din 1 octombrie 2016.

    Dacă sunteţi curioşi să aflaţi mai multe despre cursa Oldtimer GP 2016, mai jos găsiţi articolele postate până acum.

    Oldtimer Grand Prix – cursă de viteză pe circuit stradal în această săptămână

    Cum a fost la Oldtimer GP 2016

    Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.


    Articol preluat de pe site-ul www.tiberiutroia.ro

  16. BMW este pe cale să lanseze un adventure de clasă mică. E construit pe platforma lui G310R și sunt toate șansele să îl vedem la Eicma luna viitoare.

    În mediul on-line au început să apară fotografii spion care confirmă zvonul conform căruia bavarezii pregătesc un mini-adventure. Este vorba de un model care arată ca și frații mai mari din familia GS, dar are motorul de 313cmc de pe G310R. Existența “ciocului” – care în cazul modelelor puternice are rolul de a tăia aerul și de a face motorul stabil – e superfluă pentru un model de 34 de cai, dar arată că poartă gena GS.

    G310R e motocicleta cu care BMW a debutat anul acesta în segmentul sub 500cmc și se fabrică în India de partenerii TVS (vezi aici testul complet cu G310R). Micul adventure, al cărui nume nu se știe deocamdată (probabil G310GS) va proveni din aceeași fabrică indiană. În timp ce în Asia este văzut ca un produs premium, în Europa și pe alte piețe va fi oferit ca un model entry-level în categoria adventure.

    Micul GS are furcă inversată și monoamortizor Kayaba, iar motorizarea e asigurată de un monocilindru răcit cu lichid, cu patru supape, cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj în baie de ulei, arbore de contrabalansare pentru reducerea vibrațiilor și respectă normele Euro 4. Scoate 25kW/34cp la 9,500 rpm, cu o zonă roșie la 10,500 rpm, cuplul maxim e de 28Nm la 7,500 rpm. G310R, modelul din care se trage, cântărește 150kg la gol; e de așteptat ca și G310GS să aibă o greutate similară.

    g-310-gs


    Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro

  17. CARAPACKS is a new product on the 2 stroke marked, and we think is the best looking skid plate and exhaust shield ever build!

    sherco-300-skid-plate

    So, we talked with the producers, they are from Poland and you will have a 10% discount for every product you will buy from them, just say the magic words (ZonaEnduro) when you make the order at: hardenduro@carapaks.com

    Available for:

    Sherco SE-R 300 MY2017

    skid-plate-beta-300-rr
    duel-gravity-skid-plate-for-beta
    beta-aluminium-skid-plate
    aluminium-skid-plate-beta-bikes
    aliminium-2-stroke-shield-beta-300-rr

    BETA 300RR MY2017
    ktm-aluminium-skid-plate-and-pipe-shield
    KTM EXC 300 MY2015-2016
    KTM EXC 250 MY2015-2016
    KTM EXC 200 MY2015-2016

    husqvarna-te300-aluminium-skid-plate-and-pipe-shield
    Husqvarna TE300 MY2015-2016

    More than that, you will have another 10% for a preorder of the skid plate for 2017 KTM 2 stroke 300/250 models!!


    masterbike-banner-720x241-1.jpg

    enduro-trips-romania.jpg

    footer-01.jpg

    Related posts


    Articol preluat de pe zonaenduro.ro


  18. Inainte de a fi motociclista, esti femeie. Si poate acum locuiesti in strainatate, dar mai mult ca sigur iti e cunoscuta violenta aproape legala existenta in Romania. Ce-ar fi daca, impreuna, am lua atitudine? De ce sa pui umarul la stoparea violentei?

    Statistici comparative

    Statisticile  arata ca 3 din 10 femei au fost agresate. Mai pe romaneste, 30% dintre femei au fost agresate si au avut curajul sa declare asta. Adica dintr-o gasca de 4 fete, cel putin una a mancat bataie. Ca sa-ti faci o idee despre cum e situatia in alte tari, ia ca exemplu Franta. La ei, statisticile arata ca 1% dintre femei au fost agresate fizic si/sau sexual. Aici intra tot: de la glumele deocheate absolut tolerabile in Romania pana la viol si crima in toata regula.

    Repet: doar 1% dintre frantuzoaice patesc neplacerile cu care ne confruntam noi zilnic, in timp ce 30% dintre romance mananca bataie ca la carte SI vor sa scape de ea. Pentru ca sunt multe altele care nu depun nicio reclamatie, doar stau si incaseaza.

    Poate te gandesti ca Franta n-are minoritatile noastre. Din punctul de vedere al mass mediei romanesti, in privinta minoritatilor, ea are ceva si mai rau: 7,5% din populatia Frantei e formata din musulmani.  Cate griji n-au fost prin mass media ca ne invadeaza „salbaticii” aia de refugiati, ca or sa ne bata femeile etc?. In acelasi timp noi avem un 0,3% populatie musulmana (cu tot cu turcii si tatarii din Dobrogea). Ce putem intelege de aici? Ca indiferent daca sunt adevarate sau nu miturile cum ca barbatii arabi le considera pe femei inferioare si indiferent cat de salbatici ii credem, pe noi tot romanii ne bat. Absolut nimic din ce se intampla acum in lumea asta mare nu influenteaza cat de mult sau de putin sunt batute romancele. Nici refugiatii din Siria, nici criza din Grecia, nici alegerile din SUA… nimic din ce s-ar putea vehicula.

    Noi femeile suntem singurele care putem schimba situatia. 

    Cum putem lua masuri?

    Prima mea idee a fost sa iau atitudine de fiecare data, de la prima amenintare, de la prima palma. Din experienta iti spun ca, daca gestul e social acceptat, oricat ar fi el de ilegal, politistii o sa incerce sa te convinga sa dai inapoi. Daca se poate, sa nu depui nicio declaratie. Daca te incapatanezi, hai, fie, o reclamatie ca-s ei baieti de treaba. Dar plangere penala fiindca ai primit o palma, n-ai sa vezi.

    A doua idee a fost sa citesc putin legea, sa vad daca se merita sa insist. Legea este foarte permisiva: in privinta bataii, pedeapsa maxima despre care am citit este de 6 luni. Si pe aia o primeste doar daca mai are putin si te omoara, nicidecum pentru 2-3 palme.

    A treia idee au fost protestele, iesitul in strada pentru schimbatul legii… orice, doar ca nu gaseam nimic organizat de nimeni.  Dar iata ca azi am descoperit un eveniment: Festivalul Egalitatii de Gen. Va avea loc in Sibiu, in perioada14-16 octombrie 2016, este organizat de fundatia „A.L.E.G” si are intrarea libera.

    Descrierea lor a evenimentului suna asa:

    Programul include conferinta nationala „Prevenirea violentei de gen in educatie” in care prezentăm rezultatele finale ale Proiectului GEAR Against IPV II. Sunt nelipsite actiunile noastre cu traditie: Teatru forum, Alege-ti cuvintele!, Gender treasure hunt. Cu sprijinul Transilvania Film, readucem la Sibiu filmul Stockholm (Spania, 2013).

    Ce putem face noi? Dincolo de participarea la festival (in limita posibilitatilor) pentru a incuraja organizarea si a altor manifestatii de acest fel, putem raspandi vestea.

    Fie ca publici pe blogul tau, fie ca dai share pozei pe retelele sociale, fie ca distribui articolul asta, fie ca le povestesti personal prietenelor tale, fie ca faci orice altceva pentru a afla lumea de eveniment, faci foarte bine.

    Este un prim pas important pentru eliminarea violentei din viata noastra!

    Felicitari!


    Vezi articolul integral

  19. Acum ca ni s-au uscat hainele si ne-am mai dezmortit un pic, am zis sa va povestim cum a fost la Brno. Ne-am gandit ca poate printre voi sunt oameni interesati sa traiasca aceasta experienta pe propria piele si le-ar fi utile cateva detalii legate de preturi la bilete, cazare, benzina, locuri de mancat, etc.

    brno_circuit_map_bigIn primul rand legat de bilete, este bine de stiut ca sunt mai ieftine cu cat le luati mai din timp. Desi noi ne hotarasem de la inceputul anului sa mergem, biletele le-am luat destul de tarziu prin Iunie. Astfel pentru biletele la categoria Silver,valabile vineri-duminica si cu acces in zonele B,D,E,G, care costau initial 48EUR, noi am platit 68EUR (de pe www.motogp.com), iar la circuit pretul era 95Eur. Tot la categoria tribune naturale, mai exista si varianta Gold, ce includea inca doua zone din interiorul circutului(C,F), pret 92EUR, iar la tribune preturile au fost de la 116EUR (T3,T4) la 216EUR(T3).

    Un alt aspect foarte important de care trebuie sa va ocupati din timp, este cazarea. Desi in restul anului, preturile sunt foarte rezonabile iar hotelurile din zona ofera conditii foarte bune, in preajma cursei, mai exact pentru noptile de vineri si sambata, preturile o iau razna. Daca in restul anului o camera la un hotel de 3-4 stele costa intre 30-70EUR/noapte, pe perioada cursei se ajunge si la preturi de 500EUR/noapte. De exemplu o camera la complexul Orea Santon , care se afla in afara orasului, dar este foarte aproape de circuit, are preturi de 50EUR/noapte in timpul anului, in weekendul cursei pretul creste la 300EUR. Noi am platit 160EUR pentru doua nopti , undeva mai la periferia estica a Brno-ului , la Fit Club, unde in mod normal camera costa 45EUR/noapte.

    IMG_20160820_174308943Masa de la U třech čertů Starobrněnská

    Legat de alte costuri, Brno este relativ accesibil. O masa la restaurantele din centru ajunge undeva pe la 40-50RON de om, berea la terasa este in jur la 4-6RON, iar la supermarket preturile sunt cam ca la noi, cu mentiunea ca Budweiser-ul era aproximativ 3RON :) . Restaurantul nostru preferat unde am mancat niste costite de porc delicioase este U třech čertů Starobrněnská (bineinteles ca nu-i putem pronunta numele :) ) Il gasiti pe strazile din centrul orasului. Si ca tot vorbim de bani, cand am fost noi 1 EUR = 26.54 CZK / 1USD = 23.42 la GE Money Exchange.

    IMG_20160820_152109514.jpg?resize=300%2CParcarea de la circuit zona D

    Revenind la circuit si la cursa , trebuie sa stiti ca parcarea costa 6EUR/zi pentru motociclete si 8EUR/zi pentru masini. In interiorul circuitului sunt multiple locuri de tipul fast-food, unde puteti manca sau bea ceva cu preturi de genul 8RON un hot dog, 6RON o bere.De obicei la cafea si la bere sunt cele mai mari cozi. Pe langa veti gasi corturile tuturor riderilor din motogp, preturile fiind cu 1-2EUR mai mici decat pe magazinul online de la motogp.com

    IMG_20160820_145050661Tot legat de circuit , tribunele naturale ofera o vizibilitate excelenta din orice pozitie. Nu putem sa spunem cu certitudine care ar fi cel mai bun loc , noi in cele 3 zile petrecute am stat in mai multe zone (B,D,E,G), insa recomandam sambata la finalul calificarilor zona D, unde se exerseaza startul ( sunetul motoarelor este absolut senzational) , de asemenea, sfarsitul liniei drepte din zona D este interesant, fiind propice pentru depasiri pe franare.  Si „S-ul” din zona E-G este destul de spectaculos (aici fiind cele mai multe accidente in acest an), iar linia dreapta cu care se continua ofera oportunitatea unor depasiri spectaculoase (aici fiind linia dreapta unde Crutchlow l-a depasit pe Iannone pentru locul 1 ).

    IMG_20160818_111234395Ultimul aspect care trebuie luat in calcul este drumul. Avand in vedere ca de la Bucuresti la Brno sunt aproximativ 1200km, noi am ales sa facem o oprire intermediara la Budapesta, urmand ca restul de 350km sa-i facem vineri dimineata. De asemenea la dus, daca tot eram odihniti am ales sa mergem pe Transalpina, ceea ce ne-a incetinit destul de mult, dar a meritat din plin.

    IMG_20160819_081805156Am plecat din Bucuresti la 6:30AM si am ajuns pe la 7:30pm la Budapesta, facand si un popas pentru masa de pranz la Sebes. La Budapesta am stat la un hostel, de fapt un camin studentesc, foarte aproape de centrul orasului cu doar 20EUR/noapte, conditiile fiind pe masura pretului :) . Fiind pe fuga, nu prea a contat, important a fost ca aveau parcare in interiorul campusului studentesc, ba mai mult in parcarea ne-am intalnit si cu o gasca de motociclisti greci care mergeau tot la Brno. Daca nu sunteti pretentiosi, si nu va doriti mai mult decat un pat ( si de a retrai anii studentiei :)) ) , atunci puteti lua in calcul  Mathias Hostel Budapest. Noi si la intoarcere am stat in acelasi loc, pretul si apropierea de centru fiind principalele motive.

    IMG_20160819_083241921Legat de benzina arsa pe drum, in total au fost zece plinuri, aproximativ 170 litri pentru 2500km. Asta inseamna un cost aproximativ de 180EUR pentru benzina la care s-a mai adaugat 7EUR vigneta pentru Ungaria (in Cehia si Slovacia nu este necesara pentru motociclete).
    Ca sa va faceti o idee mai buna legata de preturile benzinei, cand am fost noi au fost :
    Ungaria: 331Forinti/L ~ 4.76RON

    Slovacia:    1,24EUR/L ~ 5.58RON

    Cehia:         29.9 CZK/L ~ 4.90RON

    Traseul complet cu cei aproximativ 2500 de km facuti de noi  il gasiti mai jos :

    Cam asta a fost :

    Recapitulare :

    Bilete :  Silver – 68EUR , Gold:92EUR, Tribune – de la 116EUR la 216EUR
    Cazare Brno : aprox 80-100EUR/noapte
    Cazare Budapesta : 2 x 20 EUR/noapte
    Benzina: 180EUR
    Vigneta Ungaria : 7EUR
    Mancare+diverse : 100EUR
    –––––––––––––––––––––––––––––––-Buget total : 450-620EUR/persoana


    Articol preluat de pe motoroute.ro

  20. Articolul anterior: ziua 20

    DSC_9978.JPG

    E ultima zi. Mai am 550km pana acasa. Am pierdut sirul zilelor si a celor vazute si intamplate. Mi se pare ca am plecat de o vesnicie de acasa si daca m-ar intreba cineva ce am facut acum o saptamana sau acum cateva zile, as avea probleme sa-mi amintesc. Asta e partea frumoasa a unei calatorii de genul asta: vezi atatea locuri si faci atatea lucruri incat ti se da un fel de reset la creier.
    M-am trezit la aceiasi ora la care ma trezesc cand ma duc la munca pentru ca maine chiar ma duc la munca. Am mancat repede ceva si la 8.40 am fugit. Dupa ploaia de aseara, totul este foarte ud iar in Apuseni e ceata. Soarele se simte deasupra cetii pentru ca din cand in cand isi mai face simtita prezenta. Soseaua prin Apuseni e libera si peisajul e foarte frumos. Dar azi nu imi este gandul decat la casa asa ca merg oarecum automat, ca un robot, ma las la fiecare curba fara a simti vreo placere deosebita.

    DSC_9962.JPG
    Garda de Sus
    DSC_9968.JPG
    Lac pe Aries langa Campeni
    DSC_9972.JPG
    langa Lupsa
    O tin pe drumul national 75 catre Tuda iar la Buru virez la dreapta catre Rimetea. Vroiam de mult sa vad satul care a ajuns celebru pentru felul in care au reusit sa pastreze casele de patrimoniul si pentru faptul ca toate casele traditionale din centru sunt vospite in alb si toate astea intr-un peisaj montan mirific. Locul e exact cum mi-l imaginam: un sat linistit specific Ardealului, cu cativa oameni pe ulite si ceva mai multi oameni adunati in centrul satului in jurul fantanii unde preotul isi curata masina de cosit iarba iar o femeie spala rufe in bazinul de langa fantana. Zici ca e totul regizat pentru turisti.
    Imediat dupa satul Rimetea, urmeaza cheile Valisoarei, un loc destul de putin cunoscut dar foarte pitoresc.

    DSC_9976.JPG
    Rimetea
    DSC_9979.JPG
    Cheile Valisoarei
    Dar iata ca dupa cativa kilometri ies in DN1! Welcome to Romania! Traficul e infernal: e aglomerat, sunt tot felul de cocalari cu masini puternice care fac slalom inconstient printre tiruri si masini fara sa le pese de nimeni. Brusc revin cu picoarele pe pamant. Au trecut 26 de ani de la revolutie si noi ne chinuim pe aceleasi drumuri pe care mergeam si eu cand eram mic cu ai mei in concediu si chiar si pe vremea aia mi se pareau subdimensionate.
    Dupa cateva zeci de minute pierdute prin ambuteaje, inainte si dupa Alba-Iulia, reusesc sa ajung pe autostrada. E faimoasa autostrada care a fost demolata la cateva luni dupa inaugurare, asa ca nici de data  asta nu ma pot bucura pra mult. Pe la ora 1 ajung la Sibiu. Urmeaza Valea Oltului: Talmaciu II apoi Talmaciu...astia zici ca le-a placut asa de mult denumirea orasului incat au facut si un sequel. Ar putea sa infinteze si satul "Talmaciu se intoarce" sau ar putea sa faca si un prequel, gen: "Talmaciu inceputuri". In fine... cred ca sunt doar plictisit. La intrarea pe Valea Oltului se vede un nor de furtuna, dar sincer nici nu ma mai intereseaza, poate sa ploua cu galeata, sa ma ude pana la piele...nu conteaza... eu azi ajung acasa!
    Valea Oltului e nesperat de libera si iata ca intr-o ora si putin sunt la Ramnicu Valcea. Aici parca istoria se repeta: acum un an cand ma intorceam din Normandia, tot pe dealul Negru a aparut brusc un nor de furtuna si a fost rupere de nori. Acum din nou se vede un nor negru si in fata tuna si fulgera. Doar ca azi am noroc. Nicun strop! nimic. O alta coincidenta e faptul ca fix in locul in care acum un an, cand ma intoceam din Franta, ma intersectam cu Andrei si Adina care plecau intr-o excursie si cu care un an mai tarziu am plecat la Nordkapp, acum ma intersectez  cu Mihai Barbu cu motocicleta lui cu atas si cu toata familia pe motocicleta... O fi vreun semn.. poate la anul plecam pe undeva impreuna :)
    Pe la 15.30 ma opresc pe Dealu Negru sa realimentez. Mai am putin... doar 150km. In mod normal as mai opri odata pana acasa, dar astazi nu; nu mai opresc, dorul de casa imi da puteri si ultimul segment il fac dintr-o bucata. Cred ca e cel mai lung segment pe care l-am facut fara oprire in excursia asta. 
    Pe autostrada merg ca in transa... nici nu ma mai uit la bornele kilometrice... parca sunt intr-un tunel ... nu mai vad nimic, nu mai imi simt mainile si fundul care au amortit de mult... nu mai simt nici caldura care ma speria atat de mult dupa frigul din Norvegia.... Nu stiu cum reusesc dar la ora 5.05 ajung acasa.

    DSC_9983.JPG
    intrarea pe Valea Oltului
    Gata! 10 346 Kilometri! A fost cea mai tare exeperienta pe care am avut-o pana acum! am vazut unele dintre cele mai frumoase locuri din cate am vazut pana acum si din cate cred ca exista. Daca m-ar fi intrebat cineva acum un an daca voi face asta as fi zis ca e nebun, ca in nciun caz nu am cum... Dar iata ca daca iti propui ceva, si daca chiar iti doresti un lucru, acel lucru sigur se va intampla.
    In cifre excursia asta s-ar rezuma cam asa:
    - 10 346 kilometri
    - 25 de zile pe drum
    - 15 tari: Romania, Ucraina, Polonia, Lituania, Letonia, Estonia, Finlanda, Norvegia, Danemarca, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria
    - 45 de opriri pentru alimentare cu benzina si aproximativ 500l de benzina
    - aproximativ 140 tuneluri si cam 180km prin tunel. Cel mai lung tunel: 11km
    - cel mai inalt punct, in Romania, pe Transrarau: 1450m
    - taxe de drum: ~6 euro pe Atlantic Road
    - 10 feriboturi
    - amenzi de cirucualtie: 0
    Pe langa toate cifrele care nu spun mare lucru sau spun o gramada, toata experienta a fost incredibila, Am avut 3 saptamani de plimabare, 4-5 zile numai cu ploaie, o saptamana in care nu s-a facut noapte, in care nu am stiut ce e ala intuneric, in care la ora 2 noaptea imi batea soarele in ochi, am tremurat de frig in mijlocul verii, am avut si un mic accident chiar la 100km de destinatia turei: Nordkapp; dar cel mai important e ca toti am ajuns cu bine acasa si cu mintea resetata.
    Mai stau cateva ziele sa-mi revin si apoi voi cauta urmatorea destinatie! asta e doar inceputul....

    DSC_9984.JPG
    10346 km mai tarziu...

  21. ncx-350x350.jpg

    2016 NC750X Modificări: Honda NC750X devine si mai adventure cu un nou aspect agresiv și far cu LED-uri, amortizoare revizuite la furca față, compartimentul de depozitare marit. DUAL ClutchTransmission- cutie cu dublu ambreiaj cu 3 niveluri de setare a motorului modul "S", plus alte upgrade-uri de software și o tobă de eșapament revizuita, adaugă un ton mai profund al motorului

    De la introducerea sa în 2012 * NC750X s-a bucurat de popularitate în întreaga Europă, ceea ce o face sa fie în rândurile de top zece cele mai vandute motociclete din Europa.


    Sursa

  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Postări în blog

  • Evenimente viitoare

  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      235
    • Total Postări
      7.254