Bloguri

Blogurile comunităţii noastre

  1. Randonneurs România anunță că în 2017 România va participa pentru prima oară la celebra cursă Londra-Edinburgh-Londra. „În urma unui email norocos trimis către organizatorii London-Edinburgh-London 2017, Cristina a fost înscrisă să ia parte la celebra tură de anduranță din Marea Britanie de peste 1400 de km”, scrie într-un post pe pagina de Facebook Randonneurs România.

    Londra-Edinburgh-Londra Cristina Bernafoto facebook.com/Randonneurs4Romania

    În perioada 30 iulie – 4 august Cristina Berna va trebui să parcurgă pe bicicletă peste 1400 km. Cursa este cu atât mai specială, iar onoarea de participare la fel, întrucât evenimentul are loc doar odată la 4 ani, iar numărul maxim de concurenți acceptați este de 1500 persoane. Însă London-Edinburgh-London nu este o cursă propriuzisă. Trebuie să parcurgi distanța dintre cele două orașe și retur, în maxim 100 ore. Cei 1433 km oferă o diferență de nivel de 11.128 metri.

    Londra-Edinburgh-Londra 03foto londonedinburghlondon.com

    Cursa este neasistată însă de-a lungul traseului organizatorii oferă la checkpointuri mâncare caldă, dușuri și un loc unde poți dormi dacă ai nevoie.

    Londra-Edinburgh-Londra 02foto londonedinburghlondon.com

    Pentru „restul lumii” înscrierile se deschid pe data de 20 ianuarie, iar taxa de participare este în valoare de £319. Aceasta include tot ce am menționat mai sus plus asistență tehnică și chiar trezirea la o anumită oră dacă ai nevoie în timpul cursei.

    Îi urăm succes Cristinei și dorim să o vedem finisher la finalul celor 100 de ore de pedalat, sau chiar și mai devreme!


    Sursa: Freerider

  2. cover

    Moto-clubul VIK Power Arad anunta organizarea in parteneriat cu Bihor Apuseni a editiei 2017 – Cupa EMF Extrem la Snowmobile.

    Competitia se va desfasura in perioada 17-19 februarie 2017 si va avea tabara in statiunea turistica Stana de Vale (jud. Bihor). Participantii se vor putea inscrie in cadrul celor doua clase de concurs: Pro (traseu aprox. 100 km) si Hobby (traseu aprox. 60-80 km).

    Inscrierile in concurs se pot face accesand urmatoarea pagina web:

    http://emfextrem.ro/index.php/cupa-emfextrem-2017

    Concurs_EMFExtrem2

     

    Va punem la dispozitie atat Regulamentul Particular cat si Regulamentul Competitiei si va asteptam la Stana de Vale pentru a ne bucura impreuna de traseul montan de zapada pregatit de organizatori.

     

    Descarca Regulament Particular – Cupa EMF Extrem Snowmobile – 17-19.02.17

    Descarca Regulament Competitie – Cupa EMF Extrem Snowmobile – 17-19.02.17

     

    Va asteptam Vineri 17.02.17 incepand cu ora 10.00 la Secretariatul Competitiei si incepand cu ora 18.00 la primele intreceri ce se vor desfasura in cadrul prologului.

    Mult succes tuturor participantilor !


    Vezi sursa

  3.   Home Back Next   Cât vezi cu ochii șoseaua taie deșertul fierbinte care pare nemărginit. Căldura încinge motoarele și radiatorul meu pierde constant lichid dar merg bine. Planul este să ajungen astăzi până la Darvaza, în mijlocul deșertului Kara-Khum, la 300 de kilometri de Keneurgengh, distanță pe care pe hărți nu este nici o altă […]


  4. Recunosc că ceva s-a întâmplat. Este ca în clubul anonimilor când recunoști în fața clasei că ești dependent. Febra bicicletelor fat m-a prins, puțin, însă motivul nu-l cunosc. Adică îmi plac la fel de mult bicicletele mele normale, de șosea și mtb însă astea fat parca au ceva în plus… evident. Mai mult chiar, privind acum un mtb normal mi se pare deshidratat, scheletic, plăpând, bolnav, sensibil, la cât de subțirel este.

    Dar dacă mă gândesc puțin știu de la ce a început totul. Nu cu multă vreme în urmă mi-am jurat că nu nu mai schiez în România. Prea puține posibilități, prea mare aglomerație, prea puțină zăpadă, prea mare mitocănia, prea puține pârtii, prea mari prețurile și așa mai departe. Când au apărut fat-urile mi-am spus că pentru mine cel puțin, bicicletele astea sunt soluția ideală. Câtă vreme prietenii stau la coadă o oră să facă o tură la schi, eu urc pe un forestier adiacent cu zăpadă și mă întâlnesc cu ei sus. Încă nu am pus în aplicare planul ăsta însă între timp, am făcut multe altele cu bicicletele fat.

    Febra fat m-a prins atât de mult încât după ce am testat la Freerider aproape toate mărcile disponibile în România, mi-am cumpărat și eu unul. Da, s-a întâmplat și a fost un Silverback Scoop Delight. Este un fat bike modest, modelul de bază al producătorului german reprezentat în România de UV-Sport, însă nu doar echiparea contează. Cadrul mi-a plăcut cel mai mult, este foarte îngrijit și frumos sudat. Însă restul pieselor, deși entry level, își face treaba mai mult decât bine. În plus bicicleta am luat-o pentru plimbare, pentru tras o sanie, pentru relaxare și nici de cum pentru concurs sau ceva. Deși dacă aflu de unul în zonă, gândit să aibă loc pe zăpadă, mai mult ca sigur îmi voi încerca norocul.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Silverback Scoop Delight are o geometrie să-i zicem “modernă”, geometria aia cu care eu nu mă înțeleg. Țeava top tube a cadrului este mai lungă în timp ce pipa este foarte scurtă, iar tija de șa oferă offset zero. Înțeleg că este o geometrie optimizată mai mult pentru dat la vale sau oricum, pentru chestii mai extreme. Deși pe mine personal nu mă avantajează, faptul că bicicleta are forma asta este totuși bine pentru că devine mai versatilă. Nu o folosești doar la ture recreaționale ci poți să dai și puțin mai tare în ea. Mai mult, eu am reușit să-i modific geometria lungind puțin pipa și înlocuind tija de șa cu una cu un offest mai mare. Acum bicicleta parcă a fost construită pentru dimensiunile mele.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Cum spuneam, echiparea nu face furori însă funcționează excelent, este fiabilă și este absolut suficientă pentru nevoile mele. Deraioarele față și spate schimbă absolut perfect chiar și la -15 grade și îmi place să cred că un rol important îl au și cămășile Jagwire de calitate. Nu de alta, dar am testat la aceeași temperatură și transmisie pe cămăși no-name și cam trăgeai de manetele alea ca să se întâmple ceva în spate.

    fat bike silverback scoop delight 20 fat bike silverback scoop delight 21 fat bike silverback scoop delight 19

    Pinioane am doar 9, atât de puține dacă ne gândim că există acum transmisii cu 12! Totuși faptul că am pe față 2 foi face iarăși ca cele 18 viteze să ajungă pentru orice situație, indiferent dacă vreau viteză la vale sau cuplu la deal. Schimbătoarele sunt atât de simple, demult nu am mai lucrat la Freerider cu Shimano Acera sau Alivio. Însă deși entry level, nu au nicio problemă. Chiar și cu zăpadă pe ele schimbă lin și prompt. Totuși e drept că dacă aici durează cel puțin o rotație a pedalelor pentru ca lanțul să urce sau să coboare, cu ceva mai spre XT-XTR schimbarea vitezei este aproape instantanee.

    fat bike silverback scoop delight 15 fat bike silverback scoop delight 18 fat bike silverback scoop delight 22

    Însă echiparea entry nu i-a oprit pe cei de la Silverback să pună și piese bune. Schimbătorul față este Shimano Deore, șaua este Velo, anvelopele sunt excelentele VeeTire Bulldozer pliabile cu 120 tpi (e drept mai de vară), jantele SunRinglé Mulefut 80 SL sunt tubeless ready și vin deja echipate cu talon tubeless și valve tubeless, cadrul în sine acceptă anvelope fat mari de până la 4.8, frânele sunt Shimano M315 și cum am spus, cămășile Jagwire care fac diferența pe vreme rece. Toate acestea oferă bicicletei o greutate măsurată de 15,18 kg. Nu este cea mai mică însă este o greutate foarte bună pentru prețul pe care îl are bicicleta.

    fat bike silverback scoop delight 16 fat bike silverback scoop delight 14 fat bike silverback scoop delight 17

    Silverback Scoop Delight vine echipată cu prinderi normale QR9 pentru ambele roți. Deci nu avem noul standard Thru QR20, 15 sau 12 însă nici nu este nevoie pentru majoritatea dintre noi. Mai ales dacă vrei să atașezi o remorca de bagaje sau pentru copii, mult mai ușor o vei putea face dacă bicicleta are QR9. Și nici furcă cu suspensie pentru față nu ai. Scoop Delight dispune de o rigidă însă definiția neoficială a unui fat bike este „snowbike”, iar un snowbike nu are nevoie de suspensie pe zăpadă. Mai mult, o furcă cu suspensie mai adaugă bicicletei cel puțin 1 kg.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Pe de altă parte o suspensie față transformă mult fat-ul. Îl face versatil și utilizabil și vara. Mai mult, anvelopele grase ajută enorm când ai de trecut peste rădăcini și bolovani. Așadar totul depinde de buget, de stilul tău de dat și mai ales, dacă fat bike-ul este singura ta bicicletă pe care vrei să o folosești tot timpul, nu doar iarna pe zăpadă.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Cu noul Scoop Delight deja m-am plimbat în multe locuri. L-am dus sus pe platoul Bucegilor în încercarea de a ajunge la vârful Omu, încă fără succes, momentan. Zăpada era prea puțină și înghețată, prea periculos. Am fost pe văi și poteci și forestiere pline de zăpadă unde am făcut câteva ture foarte reușite. Am ieșit și în jurul Bucureștiului pe plat, prin pădurile de aici, excursiile fiind la fel de reușite.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Însă au totuși aceste biciclete fat un avantaj pe zăpadă în fața mtb-uilor normale? Și da și nu, depinde de mai mulți factori. În primul rând fat-ul tău trebuie să fie echipat cu anvelope dedicate de zăpadă. Dacă ești cu ceva all season experiența va fi cel mult 50% plăcere, restul chin. Apoi trebuie să-ți găsești presiunea ideală din anvelopele astea fat, presiune ce variază în funcție de tipul zăpezii și greutatea ta.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Într-un fat bike nu este deloc indicat să pui mai mult de 1 atmosferă și asta doar dacă mergi pe asfalt sau zăpadă bine bătătorită, deci pe ceva tare. Ideal este să mergi cu mai puțin, mult mai puțin. Eu am găsit 0,7 fiind acceptabil însă mulți se dau pe 0,4 bar. Ba chiar dintr-un clip am aflat că pe powder poți pedala eficient dacă în anvelope ai doar 0,1 bar, ceea ce mi se pare totuși deja absurd, mai ales că nu orice anvelopă fat acceptă o presiune așa mică. Pur și simplu iese de pe jantă.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Dorin Popescu, unul din inițiatorii mișcării fat bike în România, spune într-o postare pe grupul Club Fat Bike România: „Dacă vrei să afli care e presiunea minimă suportată de cauciucurile tale fat, răspunsul îl poți afla dezumflând roata față până în punctul în care direcția poate fi controlată fără efort prea mare, adică să nu tragă prea mult stânga-dreapta împiedicând păstrarea direcției de mers. Fiecare cauciuc în parte suportă o anumită presiune minimă și evident maximă, în funcție de densitatea acestuia, compoziția materialului, grip, etc. Ideal ar fi să folosiți cauciucuri de 120 tpi (sunt cele mai calitative). Atenție, cu cât dezumfli mai mult în față, cu atât păstrarea direcției va fi mai dificilă. După ce ai stabilit presiunea în funcție de manevrabilitate (față), măsoară și umflă cu aceeași presiune și în spate. Astfel vei obține maximum de aderență oferită de anvelopele tale fat pe zăpadă”.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Că veni vorba de powder, tipul zăpezii pe care rulezi este foarte important și influențează mult plăcerea de a pedala. Pe mocirlă am aflat că este cel mai rău pentru că zăpada se depune pe anvelopă, formează o gogoașă care apoi alunecă, iar tu ai șanse mari să cazi dacă nu ești atent. Pe powder este iarăși greu, ba chiar un mtb normal se pare că merge mai bine pe așa ceva. Zăpada fermă este, desigur, cea mai bună, însă pe așa ceva rulează bine și un mtb normal, nu?

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Nu chiar. Dacă anvelopa ta fat are profil dedicat pentru zăpadă vei avea aderență mult mai bună în special pe viraje, indiferent dacă este mocirla sau zăpadă fermă, bătătorită. Anvelopele fat cu ținte încă nu le-am încercat însă cu siguranță sunt și mai eficiente. Nu în ultimul rând există acum și lanțuri pentru bicicletă, ceva ce trebuie testat cât mai curând.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Bicicletele fat poate nu sunt cele mai bine vândute în lume și cu siguranță nu în România, însă dacă nu este singura ta bicicletă, iarna pe zăpadă va fi mult mai antrenantă pe așa ceva. Mai mult, la fel de eficientă este și pe nisip, vara. Spre exemplu poți organiza expediții de-a lungul litoralului românesc, exclusiv pe nisip. Am încercat și așa ceva, iar cu niște anvelope stock, all season, rularea pe nisip este absolut remarcabilă. Cu mult mai bună decât când mergi pe așa ceva cu un mtb obișnuit.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Însă, odată cu sosirea verii probabil-sigur, fat bike-ul meu va lua o pauză până la următorul sezon alb. Asta dacă nu îl voi folosi, iar și la tradiționala tură anuală „Velo Delta”, făcută în mai sau septembrie, evident pe nisip.

    Așadar acest nou segment fat bike este în creștere? Dacă ne uităm doar la numărul de membri în Club Fat Bike România putem spune că da. Aproape zilnic se înscriu noi fani. Deținători de fat bike nu sunt încă mulți, dar interes există, sau măcar curiozitate, lucru confirmat și la ultimele expoziții velo din România unde cele mai testate erau bicicletele fat și cele electrice.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA


    Sursa articolului - Freerider

  5. This is the HTML version of Merchandise 2017 Page 1
    To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here
    kawa_001.jpg

    Sursa: United Motors

  6. De sarbatori, te asteptam cu MEGA reduceri!

    - 35 pana la - 70% pentru vizitatorii magazinului
    - 25% pentru comenzile de pe shop.dementor.ro

    KTM RC 125 - 2.680 euro + tva 
    KTM Freeride 350 - 4500 euro + tva
    KTM Duke 690 R accesorizat - 6700 euro + tva
    KTM 1290 Superduke GT accesorizat - 12.300 euro + tva


    Vezi articolul integral

  7. Aferim
    Ultima postare

    O tanti vinde pe plajă un fel de gogoși micuțe, sunt câteva într-un pahar ca de înghețată și întreb ce sunt acestea. Domnul cu aer zdrențăros ce tocmai le plătise îmi dă să gust. Se uită atent la mine și vede că îmi place gustul lor. Se luminează la față și-mi oferă întreg paharul, abia … Citește în continuare Albania …b.gif?host=calatoriifestinalente.wordpre


  8. dl650al4_action_3-350x350.jpg

    Deoarece din primavara anului 2017 vor fi disponibile noile modele de Suzuki V-Strom XT si normal, Motorteam ofera gratuit pachetul Adventure in valoare de 639 eur pentru V-Strom 650XT si V-Strom 650A model 2016  doar pentru culoarea Silver. Pachetul cuprinde urmatoarele accesorii originale Suzuki

    1. scut motor

    2. aparatori maini

    3. cric central

    4. protectii motor  

     Untitled.jpg

    pret V-strom DL650A 7390 EUR

    pret V-strom DL650XT 7890 EUR

    Culoarea a fost aleasa deoarece celelate culor sunt deja epuizate sau mai sunt doar cateva bucati.

    1619400_749405271775928_6846197109593996353_n.jpg

    15921_795608993822222_4265180338172439904_n.jpg



    Vezi articolul integral

  9. Raduta Adrian
    Ultima postare

    motocross copii

    Cea de-a 5-a editie consecutiva a RAMS MX Camp se va desfasura in Sardinia, Italia si nu Spania, asa cum v-am obisnuit in trecut. Vom schimba peisajul, vom avea alte trasee, alta clima, alte zone de vizitat. Temperaturile in Sardinia in perioada iernii sunt in medie de circa 18-20 grade, ceea ce se traduce in vreme absolut ideala pentru antrenamentele de motocross sau enduro pe care Adi Raduta le organizeaza. Suprafata este nisipoasa, circuitul este dotat cu sistem de irigare, astfel ca indiferent de vreme, soare sau ploaie, ne putem continua antrenamentele. Deasemenea, zonele invecinate traseului sunt muntoase, impadurite, conditii ideale pentru enduristii amatori sau profesionisti.

    enduro adrian raduta sardinia concediu locuri de vizitat motocross sardegna enduro adrian raduta cazare ieftina italia

    Perioada cantonamentului va fi intre 5 si 26 februarie, impartita in 3 saptamani, fiecare rider participant putand alege o saptamana sau mai multe in care sa fie prezent. Zilele alese sunt conditionate de zborurile disponibile inspre si dinspre Sardinia. Apropo de zbor, acesta se va face cu Wizzair, iar in aceasta perioada cel mai ieftin bilet pentru acele date este de 65 LEI! Deci daca vreti sa economisiti, asigurati-va ca va luati bilet din timp. Saptamanile de cantonament sunt dupa cum urmeaza:

    • 5 – 12 februarie (aceasta saptamana este rezervata pentru motocrosisti, tinand cont si de vacanta copiilor)
    • 12 – 19 februarie (antrenamente motocross si enduro)
    • 19 – 26 februarie (antrenamente exclusiv enduro)
    • va puteti consulta cu Adi la telefon, pentru a stabili de comun acord saptamana in care veniti

    Cazarea se va face la un hotel de 4 stele din Alghero, la 10 minute de traseu. Ca noutate, aeroportul este situat la circa 6 minute de hotel, respectiv traseu. Hotelul este situat langa plaja, deci anul viitor va veti putea bucura atat de antrenamente moto, cat si de prima baie in mare, in luna februarie. Pozele vorbesc de la sine, despre conditiile de cazare, calitatea apei si a plajei, precum si de zonele pe care le puteti vizita.

    locuri de vizitat hotel sardinia plaja sardinia italia sardinia italia sardinia italia camera de hotel

    Pentru cei ce afla de noi pentru prima oara si nu stiu cum decurge un astfel de cantomanet, repetam pasii cat se poate de simplu:

    • va alegeti saptamana in care doriti sa veniti;
    • va cumparati biletul de avion;
    • bagajele voluminoase, motocicleta si echipamentul ni le predati noua, iar noi le vom transporta pana in Italia si inapoi;
    • noi ne ocupam si de transportul riderilor pe insula;
    • tot noi ne ocupam si de mesele zilnice, cu ajutorul bucatarului nostru.

    Daca sunteti interesati, dati-ne de stire. Click pe acest link, completati formularul, iar mesajul dvs. va ajunge direct la Adi Raduta. Nu uitati sa va lasati datele de contact, nr. de telefon si email, pentru a putea fi contactati inapoi.

    Info: Locurile sunt limitate din cauza logisticii! Astfel ca pentru rezervarea unui loc, va rugam sa il contactati pe Adi din timp. El va va da toate informatiile necesare.


    View the full article

  10. chocoliteAstazi a sosit timpul sa vorbim despre Chocolite, un produs care a aparut relativ recent si pe piata din Romania si care a reusit sa atraga atentia inca din primele momente datorita modului ingenios prin care ne ajuta sa slabim, precum si sa ne bucuram de multe alte beneficii aduse de folosirea boabelor de cacao in dieta zilnica. Am mai discutat despre astfel de produse pe site, unul dintre ele fiind si Chocolate Slim, cel care inca reuseste sa se mentina in topul recomandarilor noastre.

    • Tu stii de ce este recomandata ciocolata? Citeste pareri de la specialisti despre Chocolite

    Chocolite vine insa tare din urma si tinde sa depaseasca in viitorul apropiat Chocolate Slim in ceea ce priveste popularitatea sa pe meleagurile noastre, iar asta deoarece, pe langa slabire, Chocolite mai ne ajuta si sa scapam definitiv de celulita, precum si de inesteticele cosuri si suparatoarea acnee. Parca devine destul de atractiva aceasta bautura, nu-i asa? Haide insa sa vedem ce ne mai pregateste producatorul atunci cand vine vorba de produs.

    Pareri despre Chocolite si cum ajuta ciocolata in curele de slabire

    Chocolite pareri

    De-a lungul timpului am reusit sa ne formam o idee foarte clara privind caracteristicile esentiale ale unui produs pentru slabit care intr-adevar are efect, iar asta este foarte important, din moment ce pe piata putem sa ne lovim de foarte multe exemple de solutii care nu se dovedesc deloc de ajutor, ci chiar din contra, ne putem trezi ca ne pun sanatatea in pericol.

    Nu este cazul lui Chocolite, deoarece avem in fata un complex natural pentru slabit care a reusit sa adune foarte multe review-uri pozitive in ultima perioada, in special pe forum si site-urile de specialitate (o sa dezvoltam mai mult acest subiect mai la sfarsitul articolului nostru).

    Cum ne poate ajuta Chocolite sa slabim? Folosindu-se de puterea pe care o au boabele de cacao in procesele si functiile organismului nostru. Au fost efectuate foarte multe studii in ultimii ani in urma carora a reiesit ca ciocolata poate fi de un real ajutor in curele pentru slabire, dar si in consolidarea sistemului imunitar si a sanatatii generale a corpului.

    • Citeste de aici mai multe informatii despre rolul jucat de ciocolata

    Mai exact, de ce avantaje ne putem bucura atunci cand consumam ciocolata neagra (cea mai recomandata aici, deoarece are un continut ridicat de boabe de cacao)? Afla ca pe langa faptul ca ne face sa fim mai fericiti si energici, ciocolata intareste sistemul imunitar, scade riscul de aparitie a infarctului, favorizeaza arderea mai accelerata a grasimii, reduce riscul de aparitie a tulburarilor cerebrale si multe alte astfel de exemple.

    Despre al lui Chocolite pret promotional si magazinul de unde poti comanda in Romania

    Cat costa Chocolite in Romania? Aceasta este intrebarea pusa de majoritatea celor care aud pentru prima data de bautura. Putem spune ca producatorul a facut foarte bine sa puna un pret competitiv in ceea ce priveste baturura Chocolite, iar asta pentru ca se lupta de la egal la egal cu multe dintre alternativele pe care le avem la dispozitie. Daca ne gandim ca subiectul nostru de astazi ofera mult mai multe avantaje, atunci cu siguranta stii spre care sa iti indrepti atentia pentru a iesi castigat.

    Chocolite pret

    Revenim la intrebarea initiala si iti vom spune ceea ce iti doresti sa afli atat de mult, si anume faptul ca al lui Chocolite pret este de DOAR 120 de lei, redus fiind cu fix 50%. Pentru a te putea insa bucura de acest pret promotional va trebui sa comanzi chiar astazi, sau cel tarziu maine, cu un click pe unul dintre linkurile pcare noi ti le punem la dispozitie, astfel incat sa ai siguranta ca nu se va epuiza stocul si pretul va reveni la normal. CLICK AICI PENTRU ACTIVAREA OFERTEI!

    Review-uri luate direct de pe forum despre Chocolite

    In cazul in care inca nu esti pe deplin convins/a de eficienta dovedita a lui Chocolite iti punem la dispozitie mai jos si cateva pareri luate direct de pe forum de la persoane care au cumparat deja Chocolite si au avut ocazia sa urmeze o cura completa de o luna sau mai mult cu bautura “miraculoasa” din ciocolata. Iata ce spun ei:

    Chocolite forum

    Alina Puscas, 25 de ani – “Buna tuturor, am zis sa las si eu acest post pe forum pentru a va spune ca si eu am folosit Chocolite. Cura am tinut-o timp de aproape doua luni, perioada in care mi-am schimbat si stilul de viata, facand mai mult sport si mancand mult mai sanatos. Pot spune ca am fost uimita de faptul ca Chocolite intr-adevar a avut efect, iar asta pentru ca nu este prima data cand apelez la un produs pentru slabit, in trecut fiind complet dezamagita de ele. Ma bucura ca am ales sa ma “risc” inca o data, deoarece acum a fost cu noroc si am nimerit un produs care merita toti banii.”

    Bogdan Santa, 44 de ani – “Am inceput sa folosesc Chocolite in momentul in care am observat ca ori cat de mult trageam la sala si oricat de drastice imi erau dietele rezultatele intarziau sa apara. Acest produs mi-a fost recomandat de cineva pe care l-am intalnit la sala, iar deoarece eram deja familiarizat cu suplimentele care au la baza ciocolata am zis sa incerc pana la urma si Chocolite pentru ca nu aveam nimic de pierdut.

    Inca din primele doua saptamani am observat cum deja efectul se facea simtit, reusind sa slabesc mai multe kilograme si sa scap incet, dar sigur, de grasimea de pe abdomen (principalul motiv pentru care am inceput cura de slabire). Multumesc producatorului pentru acest produs!”

    Mirela G., 32 ani – “Prima data am auzit de Chocolite la o emisiune tv, in care prezentatorul ne-a spus ca el a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei bauturi facuta din ciocolata. Curioasa fiind m-am documentat suplimentar si asa am aflat despre ce produs era vorba cu exactitate si am hotarat sa il incerc si eu. Nu regret nici macar pentru o secunda alegerea facuta!”

    The post Chocolite, sau de ce recomandam ciocolata in curele de slabire appeared first on CommentAbout.ro.


  11. SOMERSET, UNITED KINGDOM - JUNE 23: A general view of a camp site that has been flooded by heavy rain on the first day of the Glastonbury Music Festival 2005 at Worthy Farm, Pilton on June 23, 2005 in Somerset, England. The festival runs until June 26. (Photo by MJ Kim/Getty Images) [PNG Merlin Archive]

    Camping and hiking in the rain can be a fun and thrilling experience- however, it is not advisable to get wet as that may cause severe discomfort and ruin the excursion. Therefore, it is imperative that you keep yourself and your gear dry in wet weather. Here is how you may go about it:

    1. Carefully Choose What to Wear

    What you wear when venturing out into the outdoors, especially in a rainy season, is extremely important. Long sleeve shirts and mid-weight tights are perhaps the simplest, extremely comfortable clothing to have under a waterproof jacket. That is because they keep the jacket off the skin. Most hikers going on short trips into a rainy weather ditch the conventional hiking pants and solely rely on tights and a waterproof jacket.

    If on a multi-day hike in the rain, carry a set of dry clothes for when you stop to camp for the night and another set which you’ll be spending the day in. That will ensure you can warm when you stop, though you’ll be spending the entire day in the same cold and wet clothes. It is very important that you get to keep warm.

    As a rule of thumb, avoid cotton. Cotton attracts and absorbs water. If your clothes are made of cotton material, they will get wet very fast. Therefore, opt for synthetic and fleece materials as they can maintain some of their warm and puffiness even when it is soggy. Besides, synthetic and fleece materials are somewhat waterproof and are usually lightweight.

    For footwear, get waterproof trekking boots featuring waterproof gaiters for short excursions into the rain, and do breathable trail runners if on longer trips. Waterproof trekking boots having waterproof gaiters under hard shell pants create a shingle effect that is effective in keeping out the rain by sealing off the space between boots and pants.

    However, these gaiters, boots, and pants can’t suffice to keep dampness and sweat away for long; therefore, in a multi-day rain trip; it is prudent to go for trail runners as they are softer and more breathable than boots. Besides, trail runners minimize potential blister damage that may be caused by stiff leather. They are easy on the legs and dry quickly.

    2. Build the Right Shelter

    One of the factors you should put into consideration when looking for a tent is the kind of outdoor weather condition you will be exposed to when camping. Rainy conditions usually require double-wall tents- but make sure they are made by reputable outdoor companies.

    While out there, build and stretch the tent properly because by leaving any sagging parts, you will have inadvertently created funnels. Also, ensure gear inside the tent doesn’t touch the walls of the tent- especially if it is a single wall tent- as contact with membranes will make water outside to seep or soak through.

    Don’t pitch the tent at the foot of a hill: look for an elevated ground. Pitching a tent on the foot of a hill can expose you to very many hazards, including flooding. If there is a problem, you can dig a trench around your tent so as to keep off any floods or rivulets of water from the tent.

    3. Get a Zip-lock Bag

    There is no other feasible way some of the essentials will survive being damaged by water if you don’t carry them in an appropriate zip-lock bag. These bags are ideal for protecting your first-aid kit, books, oats, cell phone, toilet paper and even your map. Zip-lock bags are strong and durable; therefore, they can serve your for many trips and months.

    4. Carry Your Stuff in a Waterproof Backpack

    While you endeavor to protect wet-sensitive gear in garbage bags, zip-lock bags, and sacks, it is still important to protect them the outside by carrying them in a waterproof backpack. Waterproof backpacks keep away rain water and stuff inside the bag will always be dry and safe. Moreover, if your stuff gets drenched, it will get heavier.

    Also, open the pack as little as possible. That is because each time you open the pack, some rain will get in, and wetness will build up.

    5. Space Blanket

    Carry a space blanket when going for a multi-day excursion in the rain. A space blanket will come in handy if you are caught in an unexpected intense rain storm. It will cushion you from the rain and keep you warm.

    Conclusion

    With the right gear and enough preparation, an excursion on a rainy day will be fun, thrilling and memorable. Just follow what is outlined above, and you will love the experience.

    About the Author

    Jack Neely is a fitness expert, survivalist, and world traveler. He’s been in several life or death situations, and he’s making an effort to spread his knowledge around the web to help others survive these situations as well. He’s also on the content team at The Tactical Guru.

    The post How To Stay Dry While Spending Days in the Rain appeared first on Wilderness Collective.


    Vezi articolul integral

  12. Responsabilul cu vremea nu-i întotdeauna motociclist mai ales atunci când hotărăști o excursie cu o lună înainte, în plină toamnă; așa că week-end’ul ăsta ne-a prognozat să fim conservari, dar să derulăm înapoi.
    Din seria pe unde mai facem o ieșire de două zile, drumul Focșani – Târgu Secuiesc părea un traseu care întrunea toate condițiile: curbe, munte, un 500 de km dus-întors de bun-simț. Începem cu vreo două săptămâni înainte să ne numărăm pentru a rezerva o pensiune în zona Lepșa, punct care marca jumătatea traseului. Printre discuțiile administrative se putea întrevedea deja un tumult tacit, în fond putea reprezenta o ultimă ocazie să ieșim, în condiții umane, cu mobrele pe anul acesta. În virtutea fanteziilor proprii toți ne imaginam cum o să închidem cauciucurile și cum vom reuși cu greu, de zâmbetul larg, să ne dăm casca jos. Timpul trecea, gândeam optimist și speram că dacă vremea va fi rea măcar să nu fie chiar atât de rea, pentru că în atâția ani de motociclism ne-am obișnuit cu ploaia, sincer nu mi-aduc aminte de vreo excursie în care n-am încasat măcar o ploaie. În ultimele zile am acordat mai multă atenție prognozei meteo decât obișnuitelor „probleme” ale prietenelor / soțiilor noastre, dar n-a fost să fie, pe lângă temperaturile scăzute se anunțau lapovițe și ninsori. Nu ne-a rămas decât să ne aciuim în mașini și sâmbătă dimineață am reușit să plecăm aproape la ora stabilită. Pân’ s-ajungem la Buzău aproape că ne întrebam ce dracului prognoză meteo am urmărit, ținând cont că un soare timid ne pâlpâia în parbriz. Spre satisfacția frustrărilor noastre a început să bată vântul și să plouă mărunt, apoi mai des; am ajuns la cazare pe o vreme nehotărâtă, scurtele reprize de soare erau urmate de precipitații reci. Ce-i drept câțiva motocicliști ne-au trecut pe la poartă și urmărindu-i cu jind ne-am răsucit cuțitul în „rană” adâncind-o. A urmat un lung grătar puțin mai tăcut decât cele cu care eram obișnuit, ceva lipsea, poate veșnicile discuțiile în contradictoriu despre cum să abordezi virajele sau cum să frânezi eficient, dar chiar și așa o ieșire mai puțin cu motorul nu ne făcea mai puțin specialiști și până la urmă discuțiile sub pretextul fin al alcoolului au „deraiat” în sfera moto.
    Bun și cam acesta reprezintă momentul zero, când fiecare dintre noi are o versiune proprie despre cele întâmplate. Poate doar cei doi supporti care în urma unor probe „de foc” la propriu au devenit prospecți, ai clubului Black Helmets, pot oferi o variantă veridică, dar lucrurile mari tind să fie învăluite de mister. Așadar s-a încins o petrecere demnă de cele cu care v-am obișnuit și restul este can-can, că doar tuturor ne place șprițul și n-ar fi nici prima și nici ultima oară când ne trezim mahmuri, că doar suntem bărbați și sintagma de-a doua zi „nu mai beau” nu mai este demult uzitată printre noi motocicliștii. Dimineața ne-a întâmpinat cum nu se putea mai „bine” cu ceață, vânt, ploaie și-am horătât să facem cale-ntoarsă, fără să mai ajungem la Târgu Secuiesc și să ne întoarcem pe Cheia sau DN1.
    Așadar, nu ne-am dat cu mobrele, dar pariez că niciunul dintre noi nu consideră week-end’ul ăsta pierdut, pentru că mai bine să te „ningă” în Vrancea decât să ai soare-n București și cum familia BH găsește prilej de distracție în orice context, da, a fost o altă excursie de pomină și acel „cum ar fi fost dacă era soare și noi călare pe mobre” ne va oferi oricând entuziasmul de a planifica o nouă ieșire! D.B.dsc00554 dsc00556 dsc00561 dsc00566 edd_5438 edd_5452 edd_5454 edd_5457 edd_5464 edd_5474 edd_5502 edd_5511 edd_5532 edd_5547 edd_5552 edd_5571 edd_5628 edd_5633 edd_5696 img-20161017-wa0056 edd_5708 edd_5754


  13. Ceea ce puteţi urmări mai sus, materialul difuzat în emisiunea La Volan transmisă de Digi24, este rezultatul muncii echipei redacţionale, care a făcut bici ştiti voi din ce.

    Am mers la Oltimer GP 2016 numai din dorinţa de a simţi din nou fiorul curselor de moto văzute din padoc, lucru greu de realizat la competiţiile de nivel înalt.

    Acolo poţi să intri lângă concurenţi numai cu programare, cu însoţitori, cu fotografii de la distanţă şi poti să stai vreo 5 minute, pentru că altfel începi să deranjezi.

    La majoritatea curselor de motoare veterane, treaba stă cu totul altfel.

    Oldtimer GP 2016

    Jartiera miresei poartă întotdeauna noroc în cursă

    Toti participanţii sunt amabili, toată lumea are răbdare şi oricine este binevenit. Poţi să stai de vorbă cu oricare dintre piloţi, vedetele îţi stau la dispoziţie, fotografiile se fac tot timpul evenimentului şi nu există program special destinat autografelor.

    Într-un cuvânt, totul se întâmplă cam ca la cursele din Irlanda, denumite “Friendly races” şi chiar simţi că eşti întâmpinat cu prietenie.

    Din acest motiv, prezenţa la Oldtimer GP 2016 va însemna pentru mine doar prima experienţă de acest fel şi va fi urmată de un lung şir de curse, pe care îmi propun să le urmăresc, lucru pe care vă sfătuiesc să-l încercaţi şi voi.

    Oldtimer GP 2016

    Împreună cu Vlad, facem motociclism la cort.

    Materialul filmat a fost prezentat la Digi24, în rubrica moto a emisiunii La Volan din 1 octombrie 2016.

    Dacă sunteţi curioşi să aflaţi mai multe despre cursa Oldtimer GP 2016, mai jos găsiţi articolele postate până acum.

    Oldtimer Grand Prix – cursă de viteză pe circuit stradal în această săptămână

    Cum a fost la Oldtimer GP 2016

    Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.


    Articol preluat de pe site-ul www.tiberiutroia.ro

  14. BMW este pe cale să lanseze un adventure de clasă mică. E construit pe platforma lui G310R și sunt toate șansele să îl vedem la Eicma luna viitoare.

    În mediul on-line au început să apară fotografii spion care confirmă zvonul conform căruia bavarezii pregătesc un mini-adventure. Este vorba de un model care arată ca și frații mai mari din familia GS, dar are motorul de 313cmc de pe G310R. Existența “ciocului” – care în cazul modelelor puternice are rolul de a tăia aerul și de a face motorul stabil – e superfluă pentru un model de 34 de cai, dar arată că poartă gena GS.

    G310R e motocicleta cu care BMW a debutat anul acesta în segmentul sub 500cmc și se fabrică în India de partenerii TVS (vezi aici testul complet cu G310R). Micul adventure, al cărui nume nu se știe deocamdată (probabil G310GS) va proveni din aceeași fabrică indiană. În timp ce în Asia este văzut ca un produs premium, în Europa și pe alte piețe va fi oferit ca un model entry-level în categoria adventure.

    Micul GS are furcă inversată și monoamortizor Kayaba, iar motorizarea e asigurată de un monocilindru răcit cu lichid, cu patru supape, cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj în baie de ulei, arbore de contrabalansare pentru reducerea vibrațiilor și respectă normele Euro 4. Scoate 25kW/34cp la 9,500 rpm, cu o zonă roșie la 10,500 rpm, cuplul maxim e de 28Nm la 7,500 rpm. G310R, modelul din care se trage, cântărește 150kg la gol; e de așteptat ca și G310GS să aibă o greutate similară.

    g-310-gs


    Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro

  15. CARAPACKS is a new product on the 2 stroke marked, and we think is the best looking skid plate and exhaust shield ever build!

    sherco-300-skid-plate

    So, we talked with the producers, they are from Poland and you will have a 10% discount for every product you will buy from them, just say the magic words (ZonaEnduro) when you make the order at: hardenduro@carapaks.com

    Available for:

    Sherco SE-R 300 MY2017

    skid-plate-beta-300-rr
    duel-gravity-skid-plate-for-beta
    beta-aluminium-skid-plate
    aluminium-skid-plate-beta-bikes
    aliminium-2-stroke-shield-beta-300-rr

    BETA 300RR MY2017
    ktm-aluminium-skid-plate-and-pipe-shield
    KTM EXC 300 MY2015-2016
    KTM EXC 250 MY2015-2016
    KTM EXC 200 MY2015-2016

    husqvarna-te300-aluminium-skid-plate-and-pipe-shield
    Husqvarna TE300 MY2015-2016

    More than that, you will have another 10% for a preorder of the skid plate for 2017 KTM 2 stroke 300/250 models!!


    masterbike-banner-720x241-1.jpg

    enduro-trips-romania.jpg

    footer-01.jpg

    Related posts


    Articol preluat de pe zonaenduro.ro


  16. Inainte de a fi motociclista, esti femeie. Si poate acum locuiesti in strainatate, dar mai mult ca sigur iti e cunoscuta violenta aproape legala existenta in Romania. Ce-ar fi daca, impreuna, am lua atitudine? De ce sa pui umarul la stoparea violentei?

    Statistici comparative

    Statisticile  arata ca 3 din 10 femei au fost agresate. Mai pe romaneste, 30% dintre femei au fost agresate si au avut curajul sa declare asta. Adica dintr-o gasca de 4 fete, cel putin una a mancat bataie. Ca sa-ti faci o idee despre cum e situatia in alte tari, ia ca exemplu Franta. La ei, statisticile arata ca 1% dintre femei au fost agresate fizic si/sau sexual. Aici intra tot: de la glumele deocheate absolut tolerabile in Romania pana la viol si crima in toata regula.

    Repet: doar 1% dintre frantuzoaice patesc neplacerile cu care ne confruntam noi zilnic, in timp ce 30% dintre romance mananca bataie ca la carte SI vor sa scape de ea. Pentru ca sunt multe altele care nu depun nicio reclamatie, doar stau si incaseaza.

    Poate te gandesti ca Franta n-are minoritatile noastre. Din punctul de vedere al mass mediei romanesti, in privinta minoritatilor, ea are ceva si mai rau: 7,5% din populatia Frantei e formata din musulmani.  Cate griji n-au fost prin mass media ca ne invadeaza „salbaticii” aia de refugiati, ca or sa ne bata femeile etc?. In acelasi timp noi avem un 0,3% populatie musulmana (cu tot cu turcii si tatarii din Dobrogea). Ce putem intelege de aici? Ca indiferent daca sunt adevarate sau nu miturile cum ca barbatii arabi le considera pe femei inferioare si indiferent cat de salbatici ii credem, pe noi tot romanii ne bat. Absolut nimic din ce se intampla acum in lumea asta mare nu influenteaza cat de mult sau de putin sunt batute romancele. Nici refugiatii din Siria, nici criza din Grecia, nici alegerile din SUA… nimic din ce s-ar putea vehicula.

    Noi femeile suntem singurele care putem schimba situatia. 

    Cum putem lua masuri?

    Prima mea idee a fost sa iau atitudine de fiecare data, de la prima amenintare, de la prima palma. Din experienta iti spun ca, daca gestul e social acceptat, oricat ar fi el de ilegal, politistii o sa incerce sa te convinga sa dai inapoi. Daca se poate, sa nu depui nicio declaratie. Daca te incapatanezi, hai, fie, o reclamatie ca-s ei baieti de treaba. Dar plangere penala fiindca ai primit o palma, n-ai sa vezi.

    A doua idee a fost sa citesc putin legea, sa vad daca se merita sa insist. Legea este foarte permisiva: in privinta bataii, pedeapsa maxima despre care am citit este de 6 luni. Si pe aia o primeste doar daca mai are putin si te omoara, nicidecum pentru 2-3 palme.

    A treia idee au fost protestele, iesitul in strada pentru schimbatul legii… orice, doar ca nu gaseam nimic organizat de nimeni.  Dar iata ca azi am descoperit un eveniment: Festivalul Egalitatii de Gen. Va avea loc in Sibiu, in perioada14-16 octombrie 2016, este organizat de fundatia „A.L.E.G” si are intrarea libera.

    Descrierea lor a evenimentului suna asa:

    Programul include conferinta nationala „Prevenirea violentei de gen in educatie” in care prezentăm rezultatele finale ale Proiectului GEAR Against IPV II. Sunt nelipsite actiunile noastre cu traditie: Teatru forum, Alege-ti cuvintele!, Gender treasure hunt. Cu sprijinul Transilvania Film, readucem la Sibiu filmul Stockholm (Spania, 2013).

    Ce putem face noi? Dincolo de participarea la festival (in limita posibilitatilor) pentru a incuraja organizarea si a altor manifestatii de acest fel, putem raspandi vestea.

    Fie ca publici pe blogul tau, fie ca dai share pozei pe retelele sociale, fie ca distribui articolul asta, fie ca le povestesti personal prietenelor tale, fie ca faci orice altceva pentru a afla lumea de eveniment, faci foarte bine.

    Este un prim pas important pentru eliminarea violentei din viata noastra!

    Felicitari!


    Vezi articolul integral

  17. Gala Campionilor Romanian Superbike a avut loc în acest an la doar câteva ore după ultima cursă și ultimul podium de la circuitul Motor Park România.

    img_3193.jpg

    Am putut astfel să fim alături de marea majoritate a piloților noștri, cărora le mulțumim pentru prestația avută în 2016 atât la ghidonul motocicletelor cât și ca sportivi, prieteni și oameni. Ei fac din campionatul nostru acea poveste frumoasă pe care ne dorim an de an să o ducem mai departe, să fim mai rapizi și din ce în ce mai mulți la toate clasele.

    img_3444.jpg

    RoSBK și ASL Racing mulțumesc Federației Române de Motociclism pentru colaborarea avută la ultima etapă comună, piloților CNMV și tuturor celor implicați în buna desfășurare a acestei etape de la Motor Park.

    img_3246.jpg

    Gala Campionilor RoSBK 2016 s-a desfășurat la Hotel Caro, sala Grand Ballroom, unde începând cu orele 21:00 și până târziu în noapte am celebrat, petrecut și discutat despre ce vrem să facem împreună anul viitor.

    img_3233.jpg

    Mulțumim prezentatorului nostru Marius Băcilă, editor al revistei Motobikes, care a acceptat invitația de a fi alături de campionii noștri la Hotel Caro. Au fost acordate ca în fiecare an medalii primilor zece concurenți de la fiecare clasă a RoSBK și dinstincții speciale primilor trei clasați.

    Iată punctajul și clasamentele finale ale RoSBK 2016:

    RoSBK Dunlop Romanian Superbike:

    1 Ionut Mistode 150

    2 Razvan Ponoran 113

    3 Alex Szekely 105

    img_3381.jpg

    RoSBK 600 Supersport:

    1 Aron Romocea 136

    2 Pap Bela 109

    3 Eduard Socaci 93

    img_3304.jpg

    Tiriac Superbike Challenge:

    1 Ionut Mistode 88

    2 Barda Gal 78

    3 Ciro Leone 61

    img_3404.jpg

    GP Racer Rookies 1000:

    1 Ciprian Trifan Nectarie 102

    2 Adrian Andronache 77

    3 Laurentiu Stoiculescu 71

    img_3260.jpg

    GP Racer Rookies 600:

    1 Bogdan Buleandra 95

    2 Ghitea Cristian 81

    3 Eli Elhasid 75

    img_3217.jpg


    Ne revedem în 2017 :)

     


    Vezi sursa

  18. Acum ca ni s-au uscat hainele si ne-am mai dezmortit un pic, am zis sa va povestim cum a fost la Brno. Ne-am gandit ca poate printre voi sunt oameni interesati sa traiasca aceasta experienta pe propria piele si le-ar fi utile cateva detalii legate de preturi la bilete, cazare, benzina, locuri de mancat, etc.

    brno_circuit_map_bigIn primul rand legat de bilete, este bine de stiut ca sunt mai ieftine cu cat le luati mai din timp. Desi noi ne hotarasem de la inceputul anului sa mergem, biletele le-am luat destul de tarziu prin Iunie. Astfel pentru biletele la categoria Silver,valabile vineri-duminica si cu acces in zonele B,D,E,G, care costau initial 48EUR, noi am platit 68EUR (de pe www.motogp.com), iar la circuit pretul era 95Eur. Tot la categoria tribune naturale, mai exista si varianta Gold, ce includea inca doua zone din interiorul circutului(C,F), pret 92EUR, iar la tribune preturile au fost de la 116EUR (T3,T4) la 216EUR(T3).

    Un alt aspect foarte important de care trebuie sa va ocupati din timp, este cazarea. Desi in restul anului, preturile sunt foarte rezonabile iar hotelurile din zona ofera conditii foarte bune, in preajma cursei, mai exact pentru noptile de vineri si sambata, preturile o iau razna. Daca in restul anului o camera la un hotel de 3-4 stele costa intre 30-70EUR/noapte, pe perioada cursei se ajunge si la preturi de 500EUR/noapte. De exemplu o camera la complexul Orea Santon , care se afla in afara orasului, dar este foarte aproape de circuit, are preturi de 50EUR/noapte in timpul anului, in weekendul cursei pretul creste la 300EUR. Noi am platit 160EUR pentru doua nopti , undeva mai la periferia estica a Brno-ului , la Fit Club, unde in mod normal camera costa 45EUR/noapte.

    IMG_20160820_174308943Masa de la U třech čertů Starobrněnská

    Legat de alte costuri, Brno este relativ accesibil. O masa la restaurantele din centru ajunge undeva pe la 40-50RON de om, berea la terasa este in jur la 4-6RON, iar la supermarket preturile sunt cam ca la noi, cu mentiunea ca Budweiser-ul era aproximativ 3RON :) . Restaurantul nostru preferat unde am mancat niste costite de porc delicioase este U třech čertů Starobrněnská (bineinteles ca nu-i putem pronunta numele :) ) Il gasiti pe strazile din centrul orasului. Si ca tot vorbim de bani, cand am fost noi 1 EUR = 26.54 CZK / 1USD = 23.42 la GE Money Exchange.

    IMG_20160820_152109514.jpg?resize=300%2CParcarea de la circuit zona D

    Revenind la circuit si la cursa , trebuie sa stiti ca parcarea costa 6EUR/zi pentru motociclete si 8EUR/zi pentru masini. In interiorul circuitului sunt multiple locuri de tipul fast-food, unde puteti manca sau bea ceva cu preturi de genul 8RON un hot dog, 6RON o bere.De obicei la cafea si la bere sunt cele mai mari cozi. Pe langa veti gasi corturile tuturor riderilor din motogp, preturile fiind cu 1-2EUR mai mici decat pe magazinul online de la motogp.com

    IMG_20160820_145050661Tot legat de circuit , tribunele naturale ofera o vizibilitate excelenta din orice pozitie. Nu putem sa spunem cu certitudine care ar fi cel mai bun loc , noi in cele 3 zile petrecute am stat in mai multe zone (B,D,E,G), insa recomandam sambata la finalul calificarilor zona D, unde se exerseaza startul ( sunetul motoarelor este absolut senzational) , de asemenea, sfarsitul liniei drepte din zona D este interesant, fiind propice pentru depasiri pe franare.  Si „S-ul” din zona E-G este destul de spectaculos (aici fiind cele mai multe accidente in acest an), iar linia dreapta cu care se continua ofera oportunitatea unor depasiri spectaculoase (aici fiind linia dreapta unde Crutchlow l-a depasit pe Iannone pentru locul 1 ).

    IMG_20160818_111234395Ultimul aspect care trebuie luat in calcul este drumul. Avand in vedere ca de la Bucuresti la Brno sunt aproximativ 1200km, noi am ales sa facem o oprire intermediara la Budapesta, urmand ca restul de 350km sa-i facem vineri dimineata. De asemenea la dus, daca tot eram odihniti am ales sa mergem pe Transalpina, ceea ce ne-a incetinit destul de mult, dar a meritat din plin.

    IMG_20160819_081805156Am plecat din Bucuresti la 6:30AM si am ajuns pe la 7:30pm la Budapesta, facand si un popas pentru masa de pranz la Sebes. La Budapesta am stat la un hostel, de fapt un camin studentesc, foarte aproape de centrul orasului cu doar 20EUR/noapte, conditiile fiind pe masura pretului :) . Fiind pe fuga, nu prea a contat, important a fost ca aveau parcare in interiorul campusului studentesc, ba mai mult in parcarea ne-am intalnit si cu o gasca de motociclisti greci care mergeau tot la Brno. Daca nu sunteti pretentiosi, si nu va doriti mai mult decat un pat ( si de a retrai anii studentiei :)) ) , atunci puteti lua in calcul  Mathias Hostel Budapest. Noi si la intoarcere am stat in acelasi loc, pretul si apropierea de centru fiind principalele motive.

    IMG_20160819_083241921Legat de benzina arsa pe drum, in total au fost zece plinuri, aproximativ 170 litri pentru 2500km. Asta inseamna un cost aproximativ de 180EUR pentru benzina la care s-a mai adaugat 7EUR vigneta pentru Ungaria (in Cehia si Slovacia nu este necesara pentru motociclete).
    Ca sa va faceti o idee mai buna legata de preturile benzinei, cand am fost noi au fost :
    Ungaria: 331Forinti/L ~ 4.76RON

    Slovacia:    1,24EUR/L ~ 5.58RON

    Cehia:         29.9 CZK/L ~ 4.90RON

    Traseul complet cu cei aproximativ 2500 de km facuti de noi  il gasiti mai jos :

    Cam asta a fost :

    Recapitulare :

    Bilete :  Silver – 68EUR , Gold:92EUR, Tribune – de la 116EUR la 216EUR
    Cazare Brno : aprox 80-100EUR/noapte
    Cazare Budapesta : 2 x 20 EUR/noapte
    Benzina: 180EUR
    Vigneta Ungaria : 7EUR
    Mancare+diverse : 100EUR
    –––––––––––––––––––––––––––––––-Buget total : 450-620EUR/persoana


    Articol preluat de pe motoroute.ro

  19. Articolul anterior: ziua 20

    DSC_9978.JPG

    E ultima zi. Mai am 550km pana acasa. Am pierdut sirul zilelor si a celor vazute si intamplate. Mi se pare ca am plecat de o vesnicie de acasa si daca m-ar intreba cineva ce am facut acum o saptamana sau acum cateva zile, as avea probleme sa-mi amintesc. Asta e partea frumoasa a unei calatorii de genul asta: vezi atatea locuri si faci atatea lucruri incat ti se da un fel de reset la creier.
    M-am trezit la aceiasi ora la care ma trezesc cand ma duc la munca pentru ca maine chiar ma duc la munca. Am mancat repede ceva si la 8.40 am fugit. Dupa ploaia de aseara, totul este foarte ud iar in Apuseni e ceata. Soarele se simte deasupra cetii pentru ca din cand in cand isi mai face simtita prezenta. Soseaua prin Apuseni e libera si peisajul e foarte frumos. Dar azi nu imi este gandul decat la casa asa ca merg oarecum automat, ca un robot, ma las la fiecare curba fara a simti vreo placere deosebita.

    DSC_9962.JPG
    Garda de Sus
    DSC_9968.JPG
    Lac pe Aries langa Campeni
    DSC_9972.JPG
    langa Lupsa
    O tin pe drumul national 75 catre Tuda iar la Buru virez la dreapta catre Rimetea. Vroiam de mult sa vad satul care a ajuns celebru pentru felul in care au reusit sa pastreze casele de patrimoniul si pentru faptul ca toate casele traditionale din centru sunt vospite in alb si toate astea intr-un peisaj montan mirific. Locul e exact cum mi-l imaginam: un sat linistit specific Ardealului, cu cativa oameni pe ulite si ceva mai multi oameni adunati in centrul satului in jurul fantanii unde preotul isi curata masina de cosit iarba iar o femeie spala rufe in bazinul de langa fantana. Zici ca e totul regizat pentru turisti.
    Imediat dupa satul Rimetea, urmeaza cheile Valisoarei, un loc destul de putin cunoscut dar foarte pitoresc.

    DSC_9976.JPG
    Rimetea
    DSC_9979.JPG
    Cheile Valisoarei
    Dar iata ca dupa cativa kilometri ies in DN1! Welcome to Romania! Traficul e infernal: e aglomerat, sunt tot felul de cocalari cu masini puternice care fac slalom inconstient printre tiruri si masini fara sa le pese de nimeni. Brusc revin cu picoarele pe pamant. Au trecut 26 de ani de la revolutie si noi ne chinuim pe aceleasi drumuri pe care mergeam si eu cand eram mic cu ai mei in concediu si chiar si pe vremea aia mi se pareau subdimensionate.
    Dupa cateva zeci de minute pierdute prin ambuteaje, inainte si dupa Alba-Iulia, reusesc sa ajung pe autostrada. E faimoasa autostrada care a fost demolata la cateva luni dupa inaugurare, asa ca nici de data  asta nu ma pot bucura pra mult. Pe la ora 1 ajung la Sibiu. Urmeaza Valea Oltului: Talmaciu II apoi Talmaciu...astia zici ca le-a placut asa de mult denumirea orasului incat au facut si un sequel. Ar putea sa infinteze si satul "Talmaciu se intoarce" sau ar putea sa faca si un prequel, gen: "Talmaciu inceputuri". In fine... cred ca sunt doar plictisit. La intrarea pe Valea Oltului se vede un nor de furtuna, dar sincer nici nu ma mai intereseaza, poate sa ploua cu galeata, sa ma ude pana la piele...nu conteaza... eu azi ajung acasa!
    Valea Oltului e nesperat de libera si iata ca intr-o ora si putin sunt la Ramnicu Valcea. Aici parca istoria se repeta: acum un an cand ma intorceam din Normandia, tot pe dealul Negru a aparut brusc un nor de furtuna si a fost rupere de nori. Acum din nou se vede un nor negru si in fata tuna si fulgera. Doar ca azi am noroc. Nicun strop! nimic. O alta coincidenta e faptul ca fix in locul in care acum un an, cand ma intoceam din Franta, ma intersectam cu Andrei si Adina care plecau intr-o excursie si cu care un an mai tarziu am plecat la Nordkapp, acum ma intersectez  cu Mihai Barbu cu motocicleta lui cu atas si cu toata familia pe motocicleta... O fi vreun semn.. poate la anul plecam pe undeva impreuna :)
    Pe la 15.30 ma opresc pe Dealu Negru sa realimentez. Mai am putin... doar 150km. In mod normal as mai opri odata pana acasa, dar astazi nu; nu mai opresc, dorul de casa imi da puteri si ultimul segment il fac dintr-o bucata. Cred ca e cel mai lung segment pe care l-am facut fara oprire in excursia asta. 
    Pe autostrada merg ca in transa... nici nu ma mai uit la bornele kilometrice... parca sunt intr-un tunel ... nu mai vad nimic, nu mai imi simt mainile si fundul care au amortit de mult... nu mai simt nici caldura care ma speria atat de mult dupa frigul din Norvegia.... Nu stiu cum reusesc dar la ora 5.05 ajung acasa.

    DSC_9983.JPG
    intrarea pe Valea Oltului
    Gata! 10 346 Kilometri! A fost cea mai tare exeperienta pe care am avut-o pana acum! am vazut unele dintre cele mai frumoase locuri din cate am vazut pana acum si din cate cred ca exista. Daca m-ar fi intrebat cineva acum un an daca voi face asta as fi zis ca e nebun, ca in nciun caz nu am cum... Dar iata ca daca iti propui ceva, si daca chiar iti doresti un lucru, acel lucru sigur se va intampla.
    In cifre excursia asta s-ar rezuma cam asa:
    - 10 346 kilometri
    - 25 de zile pe drum
    - 15 tari: Romania, Ucraina, Polonia, Lituania, Letonia, Estonia, Finlanda, Norvegia, Danemarca, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria
    - 45 de opriri pentru alimentare cu benzina si aproximativ 500l de benzina
    - aproximativ 140 tuneluri si cam 180km prin tunel. Cel mai lung tunel: 11km
    - cel mai inalt punct, in Romania, pe Transrarau: 1450m
    - taxe de drum: ~6 euro pe Atlantic Road
    - 10 feriboturi
    - amenzi de cirucualtie: 0
    Pe langa toate cifrele care nu spun mare lucru sau spun o gramada, toata experienta a fost incredibila, Am avut 3 saptamani de plimabare, 4-5 zile numai cu ploaie, o saptamana in care nu s-a facut noapte, in care nu am stiut ce e ala intuneric, in care la ora 2 noaptea imi batea soarele in ochi, am tremurat de frig in mijlocul verii, am avut si un mic accident chiar la 100km de destinatia turei: Nordkapp; dar cel mai important e ca toti am ajuns cu bine acasa si cu mintea resetata.
    Mai stau cateva ziele sa-mi revin si apoi voi cauta urmatorea destinatie! asta e doar inceputul....

    DSC_9984.JPG
    10346 km mai tarziu...

  20. ncx-350x350.jpg

    2016 NC750X Modificări: Honda NC750X devine si mai adventure cu un nou aspect agresiv și far cu LED-uri, amortizoare revizuite la furca față, compartimentul de depozitare marit. DUAL ClutchTransmission- cutie cu dublu ambreiaj cu 3 niveluri de setare a motorului modul "S", plus alte upgrade-uri de software și o tobă de eșapament revizuita, adaugă un ton mai profund al motorului

    De la introducerea sa în 2012 * NC750X s-a bucurat de popularitate în întreaga Europă, ceea ce o face sa fie în rândurile de top zece cele mai vandute motociclete din Europa.


    Sursa

  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Postări în blog

  • Evenimente viitoare

  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      235
    • Total Postări
      6.997