Mergi la conţinut

Bloguri

Blogurile comunităţii noastre

  1. Antrenat de multiplul campion Adrian Răduță, Zoltan Ordog reușește să atragă atenția echipei oficiale de juniori și primește sprijinul firmei Yamaha.

    Zoltan Ordog

    Cu trei ani în urmă am scris despre inițiativa firmei Yamaha, programul bLU cRU Challenge pentru depistarea și încurajarea tinerelor talente, atât la motocros, cât și la viteză pe circuit, în vederea alcătuirii echipelor oficiale de tineret participante la competițiile de nivel mondial.

    La acea oră eram foarte neîncrezător în șansa piloților români de a face parte din acest program, pentru că forul de specialitate care coordonează motociclismul în țara noastră, Federația Română de Motociclism, are cu totul alte preocupări, încurajarea tinerilor nefiind o prioritate, măsurile luate de acest for dând senzația că se fac eforturi să se desființeze clasele rezervate juniorilor.

    Zoltan Ordog

    Vestea de ultimă oră care ar trebui să entuziasmeze iubitorii sportului cu motor din țara noastră este că Zoltan Ordog, tânărul pilot de numai 13 ani, antrenat de multiplul campion Adrian Răduță, a reușit să câștige clasa 85 cmc și să fie selecționat în echipa de tineri care vor fi sprijiniți de Yamaha.

    Acest mare succes a fost posibil datorită eforturilor permanente făcute de Adrian Răduță, în parteneriat cu importatorul Yamaha, firma Motodynamics, care a creat o adevărată echipă de copii, implicându-se direct în pregătirea zilnică a copiilor, organizând stadii de antrenament pe piste cunoscute din alte țări.

    Zoltan Ordog

    La începutul lunii octombrie, Zoltan Ordog a primit un wildcard la YZ bLU cRU FIM Europe Cup SuperFinale, pe circuitul de motocros din Assen, Olanda, unde a reușit un rezultat excepțional și s-a calificat pentru următoarea etapă a programului Yamaha bLU cRU.

    După această primă reușită, Zoltan Ordog s-a antrenat alături de profesioniștii Yamaha pe circuitul Bellpuig MX din Spania.

    Zoltan Ordog

    Aici, tânărul de numai 13 ani s-a remarcat ca fiind unul dintre cei mai competitivi sportivi de pe circuit, câștigând clasa YZ85 bLU cRU FIM Europe Cups.

    Este o reușită spectaculoasă a sportului cu motor din România, slăbit de situația financiară generală nefavorabilă, de legislația proastă din domeniul sportului și de prestația sub orice critică a conducerii FRM (care va anunța pompos rezultatul neavând nici un merit), dar susținut de entuziaști, cum sunt Adrian Răduță, familiile tinerilor sportivi și, nu în ultimul rând, importatorul Yamaha în România, compania Motodynamics.

    Felicitări celor care le merită și toate cele cuvenite celor care sunt martori nepăsători !

    Zoltan Ordog

    Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe  YouTube.


    Vezi articolul integral

  2. Modelul adventure de cilindree medie de la Triumph s-a înnoit complet pentru 2020, pierzând în greutate și câștigând performanțe și facilitate a utilizării, mai ales în off-road. Noul model a fost dezvoltat cu teste intensive inclusiv în competiții off-road și pare mai îngust, mai compact și mai polivalent decât oricând.

    tiger-900-gt-pro-20my-az4i2372-ab-1.jpg

    Noul Triumph Tiger 900 2020 va fi disponibil în trei versiuni și în cinci variante de echipare. Dispar denumirile XR, XC etc. și apar unele mai intuitive. Pe lângă varianta de bază, denumită pur și simplu Tiger 900, vor exista versiunile GT, pentru touring (cu roată față de 19” și jante de aliaj de aluminiu) și Rally, orientată către off-road (cu suspensii cu cursă mai lungă, roată față de 21” și jante cu spițe). Ca niveluri de echipare, vor exista GT și GT Pro, pentru touring, și Rally și Rally Pro, pentru off-road.

    tiger-900-rally-pro-20my-az4i0605-ab-1.j

    Toate versiunile sunt mai ușoare și mai compacte, noul Tiger 900 fiind inspirat de conceptul Tramontana, realizat de celebrul designer Rodolfo Frascoli. Acea motocicletă a fost folosită în competiția Panafrican Rally de către Felipe Lopez, unul dintre cei doi spanioli care au dezvoltat ciclistica modelului.

    tiger-900-rally-pro-20my-az4i9139-ab-1.j

    Noul motor cu trei cilindri în linie, cu patru supape pe cilindru, este complet modificat față de precedenta unitate de 800 cmc. Cilindreea a ajuns acum la 888 cmc, iar cuplul a crescut cu 10% pe toată plaja de turație, ajungând la un maxim de 87 Nm la 7.250 rpm, dar puterea maximă a rămas la 95 CP la 8.750 rpm. Asta pentru că Triumph vrea să poată vinde și o variantă cu putere limitată la 48 CP pentru categoria A2 și pentru asta trebuie ca modelul care se limitează să nu aibă mai mult de dublul puterii de A2 (adică 96 CP). Motorul are și o altă ordine de aprindere, care îi conferă un caracter diferit de predecesorul său și un comportament mult mai asemănător cu al unui bicilindru la turații joase, mai ales pentru situații unde este nevoie de acel „zvâc” în off-road (despre care ne plângeam când am testat modelul cu ultimele două ocazii).

    tiger-900-rally-pro-20my-az4i9080-ab-1.j

    Și electronica a fost rafinată față de versiunea precedentă. Versiunile GT și Rally primesc în echiparea standard un afișaj TFT de 7”, cu sistem de conectivitate My Triumph integrat (această opțiune fiind rezervată pentru variantele de echipare Pro). Sistemele ABS Cornering și controlul tracțiunii funcționează conform datelor culese de o platformă inerțială evoluată. Există șase moduri de pilotaj selectabile: Rain, Road, Sport, Rider, Off-Road, Off-Road Pro.

    Versiunile vârf de gamă sunt echipate cu quickshifter-ul bidirecțional Triumph Shift Assist și toate variantele au lumini cu LED și priză USB sub șa.

    tiger-900-gt-pro-20my-az4i2592-ab-1.jpg

    Ciclistica se bazează pe același cadru din țeavă de oțel, cu suspensii convenționale. Suspensiile sunt Marzocchi nereglabile pe versiunea de bază, Marzocchi complet reglabile pe GT și Showa complet reglabile, cu cursă mai lungă, pe versiunea Rally. Toate versiunile au etriere de frână față radiale cu patru pistonașe Brembo Stylema.

    Noul Triumph Tiger 900 va fi disponibil începând din primăvară (cel mai probabil din aprilie) la Motoboom, importatorul Triumph în România, la prețuri pornind de la aproximativ 12.000 de euro.


  3. Stefan-Eberharter-mtb.jpg

    Stefan Eberharter coboară de pe vârful muntelui pe bicicletă, până jos la râu! Peisajele de sus sunt excelente, iar jos, pădurea este curată şi plăcută.


    Sursa: Freerider

  4. adv_og_logo-1.jpg

    The Husqvarna 901 Norden concept bike might have been the most exciting news out of EICMA, at least for adventure bike fans … but it was just a concept bike, with no guarantee of production. No guarantee of production, that is, until today.

    Earlier today, Husqvarna confirmed the 901 Norden would be built as a production machine, as “a move that underlines Husqvarna Motorcycles’ growing commitment to the street segment.” Just as KTM broke out of the dirt-bikes-only stereotype in the last decade, the people at Husqvarna are keen to do the same (no surprise, as it’s owned by the same people as KTM …).

    So what else did Husqvarna have to say about the 901 Norden’s impending release? Not much. The tech details were nothing we didn’t already know: An 890 cc parallel twin engine (derived from the KTM 890 engine), a design optimized for adventure touring (“Perfect balance between offroad performance and touring ability,” says the press release), with 21-inch front wheel and 18-inch rear, and high-quality suspension from WP.

    Paolo already got a good, up-close look at the bike at EICMA, and the production model should be similar to what he saw. We’d certainly expect the Husky to have specs similar to the KTM 790 Adventure R, as it’s almost certainly being positioned at the high end of its market. That means we’ll likely see such perks as on-the-fly adjustable traction control, fully-adjustable suspension and probably around 100 hp (the 790 makes 94 hp). It’ll be quickshifter-compatible, for sure, but it may not be included as stock equipment. Suspension will almost certainly be fully-adjustable. MSRP will likely be in the $15,000 US range, seeing as the KTM 790 Adventure R sells for  $13,800.

    When will it officially arrive on the market? Internet rumour suggests the bike is already under production, although that seems highly unlikely. No timeline was given


    Vezi sursa

  5. VIDEO | Noile modele Africa Twin – versiunea 2020 – au ajuns în România. Printre ele se află și motocicleta noastră de test, un exemplar Adventure Sports DCT ES. Iar ES vine de la Electronic Suspension. Adică e cea mai mare, cea mai dotată și cea mai scumpă Africa Twin. Cei de la Honda România ne-au asigurat că ne vom da și cu versiunea standard, așadar vom avea un an plin. 

    Nu voi mai relua în scris toate noutățile și update-urile primite de Africa Twin. Am încercat să le expun, pe rând, în filmul de mai jos. Apropo, cum vi se pare noul nostru garaj? 

    pemotoare-banner-bmw.gif

    Vrei mai mult? Urmărește aventura din Asia Centrală cu Africa Twin.

    Partea I – Kârgâzstan
    Partea II – Pamir Highway – Tadjikistan


    Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro

  6. RIESA GP '18-'19 by Michel#77-349Peste doar patru zile incepe Campionatul Mondial de SuperEnduro. Prima etapa se va disputa pe Arena Tauron din Cracovia (Polonia), sambata, 7 decembrie 2019.

    Vor alerga pentru România doi sportivi: Jozsa Norbert Levente (locul 4 mondial obținut anul trecut) și Sergiu Grecu (aflat la prima sa participare).

    Înainte să se îmbarce pentru zborul către Cracovia cei doi ne-au spus următoarele:

    Jozsa Norbert Levente:

    „M-am pregatit temeinic pentru acest Campionat Mondial de SuperEnduro asa ca pot lua startul cu o atitudine pozitiva la Cracovia. Anul trecut am ratat podiumul final, țelul meu din acest an fiind nu doar să urc pe podium la o etapa ci să rămân pe podiumul final al Campionatului Mondial. O sa concurez în acest sezon cu o motocicleta KTM sub culorile clubului Master Bike Cluj.

    Susținătorii mei din acest an sunt: Masterbike, Szinker SRL, L&A, 3A Impex, MXmotors, LetsRide Graphics, ServiceSuspensii.ro, Forma, CZ Chains Romania, Enduro.Expert.com și FRM carora le mulțumesc pentru încrederea acordată.”

    C43A6893 222 sergiuSergiu Grecu: 

    „Mă bucur enorm că am șansa să particip la o astfel de cursă. Este prima mea participare la o competiție de tip SuperEnduro. Îmi doresc să plec din start cât mai pozitiv și mai calm, am urmărit diferite etape și am văzut ca este cu adevărat dificil, atât fizic cât și psihic. Sper să reușesc un rezultat bun, fără să sufăr accidentări grave. Nu aș fi putut ajunge până aici fără ajutorul familiei mele și fără ajutorul clubului sportiv Motoclub Haita Deva, cărora le mulțumesc enorm. Aș vrea să mulțumesc atât Federației Române de Motociclism, cât și colegilor de echipă și prietenilor pentru imensa susținere!”

    Urăm mult succes amândurora, pentru spectatorii din România urmând să revenim pe pagina noastră de Facebook cu fotografii, filme și informații în timp real.

    Foto: Mihai Birca & Marius Dincă


  7. Un călător clandestin se pregătește în zori să plece din Praga împreună cu mine. Îl înțeleg pe greierașul ăsta (sau lăcustă, ce-o fi) că vrea să fugă de aici! Suntem pe o colină a Pragăi unde sunt înșirate campinguri (de fapt doar niște curți mai largi de casă cu oarecare facilități de campare înjghebate minimal) iar noi (și eu și insecta verzuie) am găsit liber numai la o tanti chinezoaică tare răutăcioasă și intruzivă, ce găsește de cuviință ca în inima Europei să instaureze cel mai neplăcut comportament învățat în țara ei, pe vremea tovarășului Mao (de unde pare că a plecat în misiune ordonată, precum îi dovedește caracterul). Deși vremea e… cel puțin ciudată, mă somează agresiv să plec imediat, indiferent dacă va fi furtună, precum se arată pe cer; cu o lipsă de empatie nemaiîntâlnită… și nu, nu am făcut nici o drăcie!

    IMG_20190805_231105

    Așa că îmi văd de drum. Numai că drumul meu, spre Karlovy Vary (ce în gândul meu e un fel de Herculane care din poze pare îngrijit și cu mare ștaif – așa cum ar fi fost complet îndreptățită și stațiunea noastră faimoasă dacă nu ajungea în ghearele unor golani cu carnete de partid) este asaltat de nori cumplit de negri și în fața mea aproape că se face noapte, chiar în miezul zilei.

    IMG_20190806_223425

    O cotesc atunci pe un drum local spre Sud, spre Plzeň, mama berii blonde.

    IMG_20190806_231412

    Dar furtuna nu mă iartă nici pe-aici…

    IMG_20190806_231003

    Fugărit de vremea grozavă, alerg mai departe.

    IMG_20190806_230836

    Încerc să merg în fața norilor dar aceștia mă înfrâng: ajung cu chinuială la o așezare omenească, printre rafalele de vânt și ploaie. Ploaia e violentă și mă adăpostește silueta unei case de crengile smulse de vânt. Câinele gospodăriei mă latră insistent și pe bună dreptate – la urma urmei, pentru el sunt numai un intrus și nu un călător hăituit de vijelie. S-a făcut noapte și furtuna s-a domolit un picuț, așa că încalec motocicleta în căutarea unui adăpost mai valabil. La câteva sute de metri zăresc aprinsă o firmă luminoasă și îmi încerc norocul: da, am tras lozul câștigător! Este doar o cârciumă sătească, dar au un apartament de închiriat (curat, călduros și ieftin) iar hangiul îmi deschide de îndată curtea, pentru a pune motocicleta la adăpost. Toată lumea sporovăie aici vesel, numai în cehă, iar bețivanii satului mă primesc cu o simpatie vivantă și petrecem împreună ciocnind halbele reci de Urquell împodobite cu spuma regulamentară până ce cârciumarul anunță ultima comandă.

    Din nou se dovedește că berea este cel mai bun translator.

    Și pentru că timpul e nemilos, aștept aici încă o zi, până ce furtuna trece.

    Dar și mai funny e la fabrica de bere Budweiser de la České Budějovice.

    Vremea s-a mai limpezit.

    IMG_20190808_132128

    Iar într-o stație de autobuz, Isus veghează.

    IMG_20190808_132331

    Poate că și asupra mea, chiar dacă deseori glumesc despre asta – am înțeles chiar pe pielea mea că n-ar fi chiar așa de supărăcios cum pare la prima vedere.

    IMG_20190808_162001

    IMG_20190808_201204

    Mai zăbovesc nițel la Brno și de-abia aici realizez cât de urâți sunt banii cehilor.

    IMG_20190808_225054

    IMG_20190809_123742

    Dar tot aici văd moartea cu ochii.

    IMG_20190809_122637

    Iar la granița austriacă sunt doar o sumedenie de indicatoare pentru bicicliști.

    De-acum, dincolo de Cortina de Fier, către Viena!

    IMG_20190808_210339

    Traseul parcurs în etapa de acum cam ăsta e.

    Vezi cum mi-a fost până aici,  în Polonia și la Praga.


    Vezi articolul integral

  8. Acesta este un text experimental, preluat de pe pagina mea de facebook și ușor adaptat, publicat aici, în rubrica mea de blog, la insistențele unor persoane. Este un text care nu se adresează celor serioși, scorțoși și înțepați care nu pot vedea lumea ca pe un loc mai relaxant. Acestea fiind spuse, să începem.

    Când am descoperit și am înțeles că Bucureștiul avea de oferit și alternativa asta de transport în comun, aveam vreo 8 ani (deci prin 92), căci nu foloseam bicicleta de teamă să nu fie furată. Și ca să fie clar: frica de trafic era inexistentă pe atunci deoarece nu era trafic. Mergeam de regulă cu bunică-mea, care schimba banii în fise d-alea de 100 de lei cu Mihai Viteazu. Le mai știți? Dacă erai copil și avea vreo 10 la tine, e posibil să-ți fi atârnat atât de tare în buzunar încât ajungeai să fii consolat de trecători: -sărăcuțul, are hernie femurală (alternativ, ăia mai bulangii ziceau că ți-au ajuns ouțele în șosete)! Două fise magice cu Mihăiță deschideau barierele alea nenorocite din fier mort, dacă le băgai în găurica potrivită.

    Bunică-mea îmi dădea un bun exemplu: bagi banii și circuli cu metroul, așa se face în lumea civilizată! Ea era bine intenționată, dar nu știa că preferam să-mi cumpăr pateuri și reviste de banii ăia. Când ajungeam la acea barieră, de regulă pulsul se accelera, căci așa ne-a învățat natura: luptă sau fugi. Corpul mă pregătea de fapt pentru ceea ce avea să urmeze: fugi spre metrou sau fugi spre ieșirea de la metrou, depinde de rezultatul acțiunii. Disperarea de a ajunge de la școală până acasă era mare, așadar eram obligat să fac ceva. O scanam pe tanti de la casă (paznici nu existau), așteptam să vină cineva să schimbe o hârtie mare în monede și când prindeam momentul potrivit – haț! Săream pârleazu. Între colegii de clasă era o regulă nescrisă: te bagi pe sub barieră – ești pussylău. O dai pe sus, cu ambele mâini sprijinite pe marginea barierei – ești Rambo. Această din urmă treabă nu era simplă deloc deoarece trebuia să combine incredibil de bine forța din mâini cu abilitatea de a ridica picioarele. Nu doar o dată am asistat la scene când oamenii își agățau picioarele în barieră, aterizau în cap, apoi se chinuiau să se ridice repede și să-și strângă ochelarii și geanta de pe jos ca să spele rapid rușinea. Nici măcar șuvița de lângă chelie nu mai stătea bine, ce să mai zic de parpalacul de culoare închisă care se murdărea de la noroiul de pe jos din zilele ploioase. Chiar dacă erau atenționați de doamna din gheretă, tot nu mai plăteau nimic, căci după un asemenea eveniment nicio mustrare nu mai avea vreo valoare. Până la urmă plătiseră cu onoarea în văzul tuturor…

    Fiind mai mic de înălțime, preferam să mă bag pe jos. Fără complicații și fără explicații de dat în cazul în care se petrecea o dramă. Ca fapt divers, mă descurcam atât de bine, încât o singură dată mi-a rămas ghiozdanul prins în barieră. Mi-am spus că aia mi-a fost, dar s-a adeverit o panică similară celei când umbli noaptea prin casă și îți agăți pantalonii în ceva, având convingerea că bunică-ta s-a întors de pe lumea cealaltă și vrea să te pună din nou să-ți faci temele pentru școală.

    Odată intrat la metrou în tot corpul se instala o stare de relaxare extraordinară. Aveam de fiecare dată acel sentiment că am reușit în viață. E incredibil cum în România trebuia să lupți din greu ca să furi statul, iar alții delapidau bănci cu atâta nonșalanță. Când am ajuns în Germania, în 2000, și am văzut că nu existau bariere la metrou, ci doar cumpărai bilet ca un om de bună credință și nu aveau nici gherete cu doamne cu părul permanent pus pe bigudiuri, am rămas perplex.

    Adevărul este că mereu m-a fascinat râma de metal care curgea pe sub pământ, condusă mereu de doi domni în costum albastru. Și la fel de mult m-a fascinat și aglomerația care se produce acolo, deși nu m-am aflat niciodată într-una din simplul motiv că am refuzat să fiu parte a acelei situații, preferând mereu alternativele. Milioane de nimeni, cum aflam în 2002 din Filantropica, își crează uneori ambiții peste măsură, transformând locul în ceva ce seamănă cu o cameră în care colcăie șobolani. Aruncă două petarde acolo și vei vedea că jumătate dintre ei se vor călca literalmente în picioare până la ultima suflare având impresia că sunt atacați de teroriști. Până de curând credeam totuși că sunt cauze tehnice de defecțiune a metroului care duc la aceste ambuteiaje umane. Duminică, la Aviatorilor, după parada de Ziua Națională, am înțeles că oamenii o fac intenționat, fără a mai lua în calcul că există și alternative sau că următoarea stație era la vreo 2 km depărtare. A trebuit să se nască o nouă premieră mioritică: polițiști păzind gura de intrare de la metrou, fără ca în subteran să se fi produs vreun accident sau vreun atentat. Concluziile? Simple. Oamenii, evident, extrem de nemulțumiți de serviciile Metrorex. Poliția, desigur, inamicul numărul 1 al cetățeanului. Guvernul? Și el vinovat că nu a construit o magistrală paralelă pentru astfel de cazuri. Prea puțini însă s-au gândit să folosească bicicleta. Sau trotineta. Sau propriile picioare.

    ziua-new.jpgImagini de duminică, de la gura de metrou Aviatorilor. Foto: ZiuaNews.ro

    Sursa articolului - Freerider

  9. Отключить Отключить Пожаловаться Отключить Отключить Пожаловаться Удалить все Your lover initial become a member of Blackstone whenever there were only fifteen workers, and then she has recognized the particular constant and large growth and development of the firm from the moment. Giles is in charge of setting up strategic direction, major organization progression and purchases,

    Read More...


  10. 322629_390-ADVENTURE-2020_Square.jpg

    THE ALL-NEW KTM 390 ADVENTURE IN ACTION

    Locate those lesser-known roads outside the city and let the KTM 390 ADVENTURE take care of the rest. Built to satisfy your restless spirit, this versatile single-cylinder travel-enduro machine has a sporty attitude that is ideally demonstrated in the action highlight clip accompanying its recent launch.

    322629_390-ADVENTURE-2020.jpg

    @KISKA

    Combining the DNA from the popular KTM 790 ADVENTURE and combining it with development feedback collected from nearly two decades of Dakar Rally success, the all-new KTM 390 ADVENTURE is an accessible motorcycle that offers added versatility for touring and light offroading.

    Using elements of the KTM 390 DUKE as a base, the KTM 390 ADVENTURE offers proximity to the feeling and performance found at the root of the all-conquering KTM 450 RALLY but with crucial A2 license compatibility and current Euro emissions standards as part of the package.

    The smaller displacement, light weight, narrow and agile chassis and host of electronic rider aids mean the KTM 390 ADVENTURE is the ideal enticement for riders keen to fit motorcycle adventuring into their daily life and those eager to explore the easy roads away from the asphalt.

    The KTM 390 ADVENTURE is a reference-setting multi-use motorcycle that will deliver a comfortable and effective commute on a weekday but will also be a fun and appealing attraction for the weekends when riders fancy a less-travelled route.

    Images: Kiska



  11. 29 noiembrie 2019 este ziua perfecta pentru pasionatii si posesorii de motociclete BMW. Asa cum deja ati inteles din titlu, partenerul nostru BMW MOTORRAD ORADEA va pune la bataie multe reduceri foarte interesante. Ce va putem spune este ca reducerile substantiale vor fi la gama de produse din stoc indiferent ca vorbim de motociclete, accesorii si echipamente. Lista stocului o avem doar la motociclete, insa in showroom-ul de la BMW Oradea va asteapta si o sumedenie de accesorii si echipamente.

    MOTOCICLETE DISPONIBILE IN STOC - REDUCERI INTRE 10% si 20%

    2019-BMW-G310R2.jpg

    Trei unitati noi

    2020-BMW-G310GS2.jpg
    BMW G310GS

    Doua unitati noi – Una Demo

    P90312749-bmw-c-400-x-black-storm-metall

    O unitate noua

    P90327565_highRes_bmw-c-400-gt-alpinwe.j
    BMW C400GT

    O unitate noua – Una Demo

    finedata_a0242186_0.jpg
    BMW F750GS

    O unitate noua

    BMW-F-750-GS-F850GS-Exhaust-akrapovic-mu
    BMW F850GS

    Doua unitati noi

    BMW-F-850-GS.jpg
    BMW F850GSA

    O unitate noua – Doua Demo

    2019-BMW-S1000XR2.jpg
    BMW S1000XR

    Doua unitati noi

    01-bmw-r-1250-r-2019-estatica-estudio-de
    BMW R1250R

    O unitate noua – Una Demo

    2019-BMW-R1250RT6.jpg
    BMW R1250RT

    O unitate noua – Una Demo

    ACCESORII SI ECHIPAMENTE DISPONIBILE IN STOC - REDUCERI INTRE 10% si 30%

    00_Header.jpg.asset_.1516641934119.jpg

    Aici nu am o lista cu ce este disponibil in stoc, dar cei care doresc sa profite de reducerile de Black Firday vor fi surprinsi cu siguranta de stocul existent in showroom. Pot doar sa spun ca veti gasi geci, pantaloni, manusi, casti, incaltaminte si fel si fel de accesorii originale BMW. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa va prezentati in 29 NOIEMBRIE la reprezentanta BMW din Oradea unde ZSOLT KISS si echipa lui va asteapta

    Ofertele vor fi valabile in limita stocului disponibil!

    Pentru detalii puteti suna la:

    0747234064 – pentru motociclete

    0738682673 – pentru echipamente si accesorii


    Vezi sursa

  12. Fie că îți înlocuiești casca din cauza uzării sau ai găsit vechile tale căști în garaj, întotdeauna e greu să-ți dai seama ce să faci cu cele vechi. Căștile nu pot fi vândute second hand sau oferite cadou din cauza faptului că își pierd proprietățile după o perioadă sau utilizare îndelungată. Așadar, ce soluții ai? Iată câteva posibilități:

    Să le donezi către serviciile de urgență

    Probabil cea mai bună soluție ar fi să găsești un departament al serviciilor de urgență care ar putea fi interesat de folosirea echipamentelor moto vechi pentru pregătire. Le pot folosi pentru a preda cursanților cum se poate scoate o cască în condiții de siguranță după un accident. Scoaterea căștii unui pacient care ar putea fi rănit la cap, gât sau spate poate fi dificilă, deoarece sunt grele și nu sunt ușor de mânuit. Cei care intervin la locul unui accident trebuie să învețe să îndepărteze căștile în siguranță, fără riscul de a răni victimele.

    Refolosire ca decorațiuni

    Câțiva artiști creativi au găsit metode ingenioase de a folosi căștile ca decorațiuni. Pot fi etalate pe un perete, mai ales dacă au fost customizate și arată neobișnuit. Alții le-au transformat în ghivece de flori sau suporturi pentru plante în grădină. O altă variantă ar fi să folosești un kit de lămpi și să faci o veioză sau lanternă decorativă pentru exterior.

    refolosire casca moto

    Sursa foto: recyclart.org

    Reciclare

    Aici cel mai sigur ar fi să suni la centrul de reciclare și să afli dacă acceptă căști. E posibil să primești un răspuns negativ din cauza compoziției căștilor, ele conțin diverse substanțe chimice și materiale pentru a le menține sigure și ridige. Însă multe centre nu au echipamentele necesare pentru a le recicla. Chiar și cei care acceptă s-ar putea să te roage să îndepărtezi spuma și umplutura din interiorul căștii.

    Dacă totuși nu găsești nicio metodă de reciclare sau reutilizare, e recomandat să le tai cureaua de prindere pentru a împiedica pe altcineva să le folosească. Poate fi foarte periculos pentru cei care le găsesc, o cască uzată nu mai oferă siguranță.

    refolosire casca moto

    Sursa foto: Horn Helmets (Pinterest)


    Vezi articolul integral

  13. Dementor
    Ultima postare

    In the early 50s, Husqvarna decided to produce folklore machines. New legislation opened up for cheap mopeds that at first were no more than bicycles equipped with an engine. The popularity of this new way of transportation grew quickly. It resulted in whirlwinds, such as the Novolette, the Roulette and the Corona, all Avantgarde pilgrim models…

    56_hqv_novolette_moped_brochure.jpg

    For those with petrol and oil in their veins, the moped can be a life-trigger when you're fifteen years of age. For many of these youngsters, the two-wheeler was much more than just passing time on a machine – it was more like a way of living your teenage years. If you like history, the moped can probably be traced all the way back to the vehicle of Gottlieb Daimler back in 1885, almost a century and a half ago. In that period, inventors and producers competed with their technical bravery. A power source enabling easy transportation could be installed in many ways; in the front or in the back... maybe in the frame or then again possibly above on the luggage-rack? The solutions were plentiful. Fascination and imagination were two decisive factors for a colourful choice, solving the transmission problem.

    59_hqv_cornette_moped_ad.jpg

    It took decades before Husqvarna discovered the simplest means of transportation. Since its inception in 1903, the Swedish Weapons factory had manufactured motorcycles with a cylinder capacity ranging between 60cc and 994cc. Now, in the beginning of the 50s and thanks to recently introduced Swedish moped legislation, there was suddenly a need for cheap models. They would consist of engines with a capacity of a mere 50cc. Freedom for the people meant moving around with a bike doing 30 km/h without registration, tax, insurance or a riding license. These were the rules, which applied in Sweden for 15-year-old teenagers (and older) as of July 1st in 1952. Mind you, the vehicle had to be equipped with an engine of maximum 0.8 horsepower and two separate brakes. After a week, there were more than a dozen approved power sources around. A few months later the number had increased to more than 40 engines. According to knowledgeable sources, some 60,000 mopeds were sold in 1952 with yearly sales going up to more than 100,000 units. By 1957, it is estimated that there were 400,000 mopeds on the road, used only in Sweden - the fastest growing market in the world in those days!

    dsc_5790.jpg

    Husqvarna did not rest on previous laurels. In 1952 they introduced the Novolette model with a 40cc Rex engine, which was imported from Germany. As this novelty was launched, some 2,000 units were manufactured, and Husqvarna sold approximately 25,000 Novolettes in the two first years. Then, Husqvarna's in-house version was presented. A number of the factory’s moped models were sold during the 50s and in the beginning of the 60s. First out was the luxury machine Roulette, designed by the famous Swede Sixten Sason - a man who made his fame and fortune as a successful industrial designer. Sason had the ability to combine shape and contents into an art of teasing futuristic forms. So, also by working on the sophisticated Roulette, Sixten Sason strengthened his position within the automotive industry. All these machines came in double colours and the luxury edition was either painted in orange/black or then in yellow/black with a matching saddle. In 1958 the scooter Corona – Sweden’s only moped model with a free-wheel system – was a great success on the market. The vehicle with the Mexican beer name became very popular as it also had a decent price tag of 1,115 Swedish kronor (approx. 225 US dollars). A year later, it was time again for renewal. Husqvarna now came up with the debut of the Cornette model - with one wheel in the 50s and the other into the 60s. It cost 995 SEK and had the accepted, traditional "Egg-engine" of 50cc. The last fully own-produced Husqvarna moped was launched in 1960 with the simple name of "Lyx" - Luxury, or else the model figures 4012. By now, the factory had abandoned the slide-valve engine in favour of the new piston-controlled manifold. In 1961, the Swedes bought 80,000 mopeds in only one year.

    dsc_5863.jpg

    A year later, the Husqvarna mopeds were merged with other Swedish manufacturers. The results were traditional mopeds with little individual flair. The egg-engine was replaced by the "Flinta" (Flintstone) power source and this was the weapons factories last contribution to their moped division. It is said that this "Flinta" machine was developed in more than 60 different shapes. By 1964, more than 750,000 mopeds rolled on Swedish streets and roads. All in all, in the decade that the individual moped brand existed, Husqvarna produced a total of around 170,000 units. Compared with 1.8 million electric waffle irons and 12 million meat grinders, the 50cc two-wheelers were quite a humble production line in the company.

    dsc_5877.jpg


  14. Te-ai gandit vreodata ca o sa bei un latte cu carbune? Noi cu siguranta nu credeam asta vreodata. Iata insa ca am facut-o. Am folosit pentru prima oara Black Latte si am fost placut surprinsi de aroma pe care o are. Putem spune ca este unul dintre cele mai dulci solutii pentru slabit naturale pe […]

    The post Black Latte – slabire naturala la un pret special appeared first on CommentAbout.ro.


  15. După lansarea cărții ”Est, spre Siberia”, dar imediat după, am plecat pentru vreo două săptămâni din țară și, când am revenit, am neglijat complet ceea ce îmi propusesem să fac. Pentru că am primit o grămadă de întrebări pe care le-am lăsat fără un răspuns clar, am cerut ajutorul editurii și vă las, mai jos, toate locurile de pe planeta asta din care puteți cumpăra cartea mea.

    Acum, astea sunt locurile în care a fost pusă în vânzare. Dat fiind faptul că nu sunt 500.000 de exemplare pe piață, e posibil ca între timp să se mai fi epuizat din stocuri în librării. Deci dați un telefon dacă vreți să vă duceți pe undeva. Avem în felul următor:

    • Bucuresti:
    • Libraria Sophia
    • Libraria Mihai Eminescu
    • Librarium Mega Mall
    • Librarium Sun Plaza ( Sun Plaza Shopping Center )
    • Stand – Agentie difuzare carte (este un depozit de carte care livreaza carti in Bucuresti)
    • Cluj-Napoca:
    • Libraria Book Corner
    • Libraria Universitatii
    • Brasov:
    • Libraria St. O. Iosif
    • Iasi:
    • Librarium Felicia Mall
    • Librarium Iulius Mall
    • Timisoara.
    • Libraria Cartea de Nisip

    Cine nu are starea necesară pentru o deplasare într-o librărie, cartea e disponibilă și spre achiziționarea online din următoarele locuri:

    Altfel, lucrurile merg bine. Editura mi-a cerut contul ca să îmi vireze drepturile de autor, motiv pentru care îmi imaginez că s-au cam dat toate bucățile. Nu știu dacă o să mai fie și o ediție a doua, deși plănuiam două lansări la Cluj și la Iași, plus ceva frumos la Salonul Moto din București. Vedem.

    Știu că sunt mulți oameni cu care am vorbit să mă întâlnesc, să facem o poză cu cartea sau să dau o semnătură. Evident, am neglijat și aspectul ăsta. Așa că puteți să îmi scrieți, de preferat pe Instagram, și rezolvăm și aspectele astea.

    [arrow_forms id=’9614′]

    Vezi articolul integral

  16. 1378239_727210643971336_1242957164_n-350x350.jpg


    Motorteam aduce noile grafici Shark in Romania incepand cu luna februarie 2019.


    Vizualizati noua colecție Shark pentru 2019, toate listate pe site și disponibile pentru precomenzi acum!


    Pornind dintr-un obiectiv comun care accentuează siguranța, această colecție - una dintre cele mai cuprinzătoare și mai variate din piata - reflectă eforturile permanente

    ale echipei de cercetare, către obiectivul final de a garanta cel mai înalt nivel de protecție pentru toți cei care utilizează produsele Shark în fiecare zi.


    Familia Shark a fost extinsă prin lansarea de noi modele, Street-Drak: o casca cu adevărat urbană dar și sportivă, care are un stil original, universal recunoscut și 

    dotata cu ochelari ultra-subțiri cu lentila dubla. S-Drak: prezentata deja anul trecut in primăvară impreuna cu versiunea din carbon S-Drak Carbon cu culori si grafici unice.


    De asemenea, Shark vine cu noi modele grafice la modelele actuale cum ar fi: Ridill, D-Skwal, Skwal 2, Spartan, Spartan carbon,Race-R Pro, Race-R Pro carbon
    Race-R PRO GPEvo-One 2, Evoline 3, ATV-Drak, X-Drak, Nano și Varial!


    Pentru a vizualiza gama completă de Shark faceți clic pe acest link https://www.motorteam.ro/casti-moto?bfilter=m0:60;

    1_D-SKWAL_mercurium_KWR_34Lfront_HE4024_ergebnis.jpg   1_RIDILL_stratom_AAY_34Lfront_HE0543.jpg   1_SPARTAN_Austrian-GP-mat_RKR_34Lfront_HE3460.jpg   1_SPARTAN_priona_WBR_34Lfront_HE3462.jpg   1_SPARTAN_priona_WKR_34Lfront_HE3462.jpg   1_SPARTAN_Replica-Lorenzo-Monster-mat-2018_KRG_34Lfront_HE3457.jpg

    1_SPARTAN-CARBON_silicium_DVA_34Lfront_HE3405.jpg   1_SKWAL2_sykes_KBY_34Lfront_HE4908_ergebnis.jpg   1_RACE-R-PRO_Sauer-mat_RKW_34Lfront_HE8649-01_1.jpg   1_RACE-R-PRO_Zarco-GP-France_WBR_34Lfront_HE8633.jpg   1_RACE-R-PRO_Zarco-GP-France-mat_KAR_34Lfront_HE8634.jpg   2_RACE-R-PRO_Zarco-GP-France_WBR_34back_HE8633.jpg

    50269966_2500333930039379_806785803844845568_o.jpg

    6_EvoLineS3_Hataum-Hi-vis_OKA_34Lfront-open_HE9341-1.jpg   6_EvolineS3_Hataum-Hi-vis_YKA_34Lfront-open_HE9341-1.jpg   EvoLineHataumKWR34openFront.jpg1_EVO-ONE2_kenser_OKA_34Lfront_HE9719_ergebnis.jpg   1_EVO-ONE2_kenser_YKA_34Lfront_HE9718.jpg   1_EVO-ONE2_kenser_KSR_34Lfront_HE9719_ergebnis.jpg

    1_STREET-DRAK_kanjhi-mat_KOS_34Lfront_HE3314_ergebnis.jpg   1_STREET-DRAK_zarco_KOA_34Lfront_HE3315_ergebnis.jpg   1_STREET-DRAK_zarco-mat_ASR_34Lfront_HE3316_ergebnis.jpg


    Vezi articolul integral

  17. 27.png?resize=748%2C299&is-pending-load=

    27.png?resize=748%2C299&ssl=1

    As the Snow in the passes of the High Atlas thaw, and Just before the Sahara gets hotter than hell, we are getting ready for a Spring run of the Morocco Adventure. Departing from Malaga Spain, this 11 day, 2400Km ride ticks off the best Morocco has to offer. From the Kasbahs and the Medinas to the Berber villages in the Atlas, and Tuareg tribes in the Sahara. We still have last seats on this spring ride and the Autumn ride is filling fast.

    For more about this tour go to the tour page.


  18. Costin Beekman
    Ultima postare
    20181228_091227.jpg

    Poate va întrebați ce naiba cautam cu motoarele la plimbare pe 28 Decembrie când afara sunt câteva grade și când e mai degrabă vremea de schi. Dacă ești motociclist, știi ca boala asta cu motocicletele provoacă o mâncărime care din când în când trebuie scărpinata, da unii mai des, la alții mai rar. Pe lângă asta, la mine s-a mai întâmplat în sfârșit ceva ce-mi doream de foarte multi ani, și anume, am schimbat Hornetul cu un GSA de 1200. Chestia e ca schimbarea s-a produs în octombrie și drept urmare nu prea am apucat sa o plimb prea mult. Am reușit o tura de o zi pe Transfăgărășan la sfârșitul lunii Octombrie, iar în rest am făcut drumuri prin și pe lângă București. Și nu știu cum se întâmpla de că fix anul asta, după poate zeci de ani, iarna s-a găsit sa vina încă de la jumătatea lunii Noiembrie. 
    De atunci în fiecare zi stau și ma uita pe prognoza, ma uit pe fereastra, doar-doar mai prind o zi, un weekend în care sa fie cât de cât uscat și temperatura pozitiva astfel încât sa mai merg putin cu motorul. Prin oraș, deja dacă la meteo îmi spune ca dimineața vor 2-3 grade, chiar dacă e ud pe jos sau e burniță, plec cu motorul la birou, pentru ca știu ca în centru vor fi cu cel putin 1-2 grade în plus deci șansele de polei sunt minime. Ajuta și parbrizul, rezervorul lat și motorul boxer care ma protejează destul de bine de vânt. Singura problema e ca dacă ma prinde noaptea și ploaia, nu prea mai vad nimic cu viziera lăsată, iar pe frigul asta e cam groaznic sa mergi și sa-ți iei tot vântul asta înghețat și picăturile de ploaie direct în față. 

    20181028_163431.jpg
    Transfăgărășan coborârea spre Sud
    20181028_163450.jpg
    Transfăgărășan coborârea spre Sud
    După jumătatea lunii Decembrie, după câteva ninsori și nopți geroase, deja îmi pierdusem orice speranță că vremea se va mai îndrepta cât sa mai permită să scot motorul din garaj. Totul a culminat acum vreo câteva zile, într-o seara, când nu am mai suportat să văd că de câteva zile, la prânz, sunt 4-5 grade și deja toată zăpada s-a topit în afară de o porțiune de vreo 30 m la mine în spatele blocului pe unde ies eu cu motorul. Așa că m-am dus la magazinul din colț și am cumpărat o pungă de sare și am început să o împrăștii pe alee. Nu vreau să știu ce au gândit vecinii care m-au văzut... un om normal ar fi făcut lucrul ăsta a doua zi după ce a nins, eu îl făceam cam la două săptămâni de la ultima ninsoare... În fine.. ideea e ca a doua zi oricum au fost vreo 10 grade cu soare și toată zăpada s-a topit. Asta se întâmpla pe 23 decembrie. Văzând că urmează o săptămână cu temperaturi constant peste 0 grade, am decis ca undeva intre Crăciun și Anul Nou ar merge o tură mai lunga de câteva sute de kilometri. Îl întreb pe Andrei dacă se bagă și normal, cum mă așteptam, spune ca da. Așa că ne decidem să încercam pe 28 decembrie pentru că vremea se anunța cea mai favorabilă: 5-6 grade la prânz și ceva soare. Traseul câștigător este următorul: București - Ostrov - Lipnita-Kaynardzha - Silistra - Ruse - Comana - București.

    Zis și făcut, iată-ne pe 28 dimineața. Am hotărât să ne vedem la 8.30 la o benzinărie la ieșirea spre Oltenița. Andrei îmi dă mesaj pe la 7.30 să-mi spună că deja a plecat de acasă, așa că bag viteză și la 8 fix sunt la locul de întâlnire. E mai bine așa pentru că oricum ziua e scurtă și avem de parcurs vreo 400 km.

    20181228_091240.jpg
    Lângă pădurea Ciornuleasa
    Pe la 8.30 o luăm din loc. Sunt ceva nori, mai iese soarele din când în când și termometrul e înțepenit pe +1 grad. Pe jos s-a așternut peste noapte un strat fin de bruma, deci suntem foarte atenți la frâne și schimbări bruște de direcție. E oarecum stresant pentru că nu știi la ce să te aștepți. La unele curbe, nu știu dacă e mintea care îmi joacă feste sau e o mică denivelare, sau chiar alunec, ideea e ca nu e deloc plăcut. Sunt cu ochii doar pe termometrul din bord, doar doar mai apare un grad în plus. 
    Drumul spre Oltenița e cât de cât ok pentru ca e circulat, dar după Șoldanu, virăm stânga spre Mânăstirea pe un drum relativ pustiu. Aici e și mai stresant: nu prea au trecut deloc mașini și sunt multe zone unde pe jos se vede un strat fin alb de brumă. E enervant pentru că soarele strălucește pe alocuri și te-ai aștepta să se topească mai repede.
    Trecem de pădurea de la Ciornuleasa și facem un prim popas. Termometrul arată un singur grad cu plus și deja pe Andrei l-a cam luat frigul. Eu am scăpat doar cu degetele de la picioare puțin înghețate. Ce să-i faci... iarna nu-i ca vara... O pauza de 10 minute și plecăm mai departe. Acum sunt 2 grade. După câțiva kilometri ieșim în drumul Oltenița-Călărași, trecem de lacul Mânăstirea și după vreo 20 de minute ajungem la Călărași. Ne oprim la o benzinărie să ne mai încălzim. S-a făcut ora 10. Când plecăm din nou termometrul arată 4 grade, apoi pe centura Călărașului 5 grade, deja e mult mai bine. Chiar dacă nu e tocmai cald, măcar psihologic e mult mai bine pentru că teoretic am scăpat de riscul de polei.

    20181228_104330.jpg
    Traversarea Dunării la Ostrov
    La 10.30 ajungem la bac-ul de la Chiciu. Trecem de primul feribot pentru că nu se vede nici urmă de vapor la mal, și ajungem la al doilea. Plătim taxa de trecere la casă și casiera e suficient de drăguță să sune la vapor să le zică sa ne aștepte. Așa că reușim să ne urcam pe bac fără să așteptăm deloc. 
    Ne-am decis să intrăm în Bulgaria pe la un punct de frontieră deschis recent lângă satul Lipnița. La vreo 30 km de Ostrov, din DN3 virăm la dreapta spre noua graniță. Drumul ăsta pare nou, asfaltul este destul de bun și sunt multe viraje și câteva dealuri. E chiar frumos pe aici. Pe la ora 11.15 ajungem în graniță și exact cum ne așteptam nu e țipenie de om în afară de vreo 3-4 vameși care pierd vremea. Probabil că suntem singurii lor clienți pe ziua de azi pentru ca își fac treaba foarte conștiincios, ne verifica actele vreo 10 minute. Nu e problema pentru că avem ce face: pe ghereta din graniță sunt tot felul de afișe din care aflăm lucruri foarte utile: de exemplu, dacă nu știați se pare că ai voie să treci granița cu o cantitate mică de alimente din state precum Insulele Feroe, Andora sau Norvegia. Sau dacă vreți sa mergeți în audienta la D-na Carmen Dan, o puteți face în fiecare miercuri dimineața la ora 10 fix. Cel mai tare e un afiș care ne avertizează de pericolul pestei porcine africane și înfățișează un grup de poci domestici peste care sare (sau mai degrabă zboară) un porc mistreț.

    20181228_113012.jpg
    Langa granita Lipnita-Kaynardzha
    Pe la 11.30 trecem în Bulgaria. Practic suntem cam la jumătatea traseului propus. De aici o luăm înapoi spre Vest oarecum paralel cu Dunărea. Pornim pe un drum secundar care ne scoate în Kaynardzha apoi continuam pe același drum printr-un mic canion și apoi pe lângă o cariera de piatră. După câțiva kilometri ieșim la drumul principal ce duce spre Silistra și apoi către Ruse. Șoseaua este ok, din când în când câteva viraje largi, asfalt aproape uscat și trafic destul de redus. Temperatura deja a ajuns pe la 6-7 grade deci deja e lux. Dar pentru ca nu vrem sa ne plictisim, am decis să facem o mică abatere și să o luam pe un drumeag care merge pe maul Dunării intre satul Dolno Ryahovo si orașul Tutrakan.

    20181228_124554.jpg
    Lângă Dunăre la Dolno Ryahovo
    Părăsim drumul principal și pe măsură ce ne apropiem de Dunăre șoseaua devine din ce în ce mai îngustă până ce ajungem într-o intersecție unde se termină și asfaltul. De aici începe un drum îngust presărat cu bolovani înfipți în pământ. Pare că bolovanii sunt relativ uscați, dar asta e aici în prima parte a drumului unde a bătut soarele. Mai departe drumul se afundă într-o pădurice și probabil ca acolo sunt uzi. Facem o pauză mai lungă să ne mai încălzim și să prindem curaj. Pornim. Motorul trepidează pe pietre dar e ok. După un mic urcuș, mai mergem puțin și ajungem la o coborâre plină de băltoace și de noroi.

    20181228_124547.jpg
    Drum forestier pe malul Dunării
    Mă opresc să-mi fac puțin curaj, roata din față îmi alunecă și aproape cad. E prima oară când mă bag cu monstrul ăsta de motor pe un drum de genul ăsta. Acum ce să fac, oricum e cam greu să mai întorc pentru că sunt cu fata la vale și drumul este foarte îngust. Deci nu prea am altă variantă decât să o iau la vale. Încerc să-mi aduc aminte de toate filmulețele pe care le-am văzut pe Youtube în care diverși "specialiști" te învață cum sa abordezi drumurile accidentate. Toți zic că cea mai bună abordare e să mergi ceva mai repede decât te lasă instinctul de conservare și să te ridici în picioare pe scărițe. Cică reflexele omului sunt formate să-ți ții echilibrul când stai în picioare și oricum stând în picioare, greutatea se lasă pe scărițe și centrul de greutate va fi mai jos. Pare logic, n-am ce să zic. Îmi iau inima în dinți și plec. Mă ridic în picioare, accelerez și trec prin prima zonă de noroaie. Motorul îmi fuge de sub mine în lateral, mă uit cu groază la boscheții din stânga drumului și deja îmi imaginez cum o să aterizez acolo.... dar ce să vezi, teoria funcționează și reușesc să mă redresez. Wow!!, am trecut de primul obstacol.

    20181228_130500.jpg
    Drum pe malul bulgăresc al Dunării
    Mai departe urmează o parte relativ ok, apoi iar câteva zone cu bălti și noroi și pe alocuri mici  porțiuni de gheață. După câțiva kilometri, în sfârșit se zărește niște asfalt, dar normal că înainte mai e o ultimă poțiune de noroi și câteva bălți adânci care ocupă tot drumul. Din nou motorul dansează în toate părțile, dar cu puțin noroc trec și de astea în picioare. De aici drumul începe să fie din ce în ce mai bun, până dispar toate gropile și se transformă într-un drum normal cu 2 benzi. 

    La Tutrakan reintrăm pe drumul național 21 ce duce la Ruse. Mai sunt vreo 60 km, deja temperatura a ajuns la 8 grade, așa că ultima porțiune de drum prin Bulgaria e destul de plăcută. La ora 14.00 suntem pe podul dintre Ruse și Giurgiu. În graniță găsim o coada de vreo 15 mașini și după aproximativ 15 minute intrăm în țară. 


    20181228_131136.jpg
    Drum pe malul bulgăresc al Dunării
    Nu am mâncat nimic de azi dimineață așa că ne oprim la prima benzinărie să mâncăm ceva și pe nesimțite se face ora trei. Ne decidem să mergem direct spre București fără se ne mai abatem pe la Comana așa cum plănuisem inițial. Deja frigul ne-a cam obosit și nu prea mai avem chef de ocoluri pe drumuri lăturalnice. A fost ok pentru o singură zi și mai ales o zi de iarnă.
    La ora 4  ajungem în București, exact cum ne planificasem și chiar mă bucur că am decis să venim direct pentru că la ora 5 începe să plouă.

    20181228_131129.jpg
    Dunărea lângă Tutrakan (vis-a-vis de Oltenita)



  19. Am dat startul pregatirilor pentru cantonamentul de pregatire moto offroad pe care il organizam la fiecare inceput de an, din 2012 si pana in prezent. Nici anul urmator nu va face exceptie, Februarie 2019 fiind deja o data setata in calendar pentru acest eveniment. Astfel, Adi Raduta si intreaga logistica RAMS Motorsport si Suspensii RAMS, isi vor muta baza in sudul Italiei, pe incredibila insula Sardinia. Suportul tehnic va fi oferit de echipele Top Cross TCS si RAMS MX School.

    Ce inseamna acest cantonament:

    • transportul motocicletei si al echipamentului moto, ce se va face cu camionul Top Cross TCS;
    • cazare la hotel;
    • transport asigurat pe durata sederii pe insula (drumuri la hotel, aeroport, circuit);
    • mesele gatite de bucatarul echipei Top Cross TCS;
    • acces la circuit (include taxa zilnica);
    • antrenamente de tehnica moto;
    • servisarea motocicletelor.

    Ce trebuie sa faca un pilot care vrea sa mearga alaturi de Adi & Co. in Sardinia:

    • sa-si aleaga o saptamana sau mai multe in perioada 1-22 Februarie 2019 ;
    • sa se inscrie;
    • sa-si ia bilet de avion cu destinatia Sardinia;
    • gata 🙂

    Mai multe informatii si inscrieri la adi21 [@] topcrosstcs.ro. Februarie 2019, Sardinia, here we come!

    enduro training italy

    Short English description: wanna train with us in Sardegna? Each year we host a training camp, consisting of 3 weeks (you can choose how many you want to spend there) of motocross and enduro riding in Sardegna, Italy. Full logistics included by our team:

    • motorcycle transport from Romania and back with our racing truck;
    • hotel accommodations;
    • on island transportation (to the airport, hotel, track);
    • cooked meals by our personal chef;
    • track access;
    • training sessions with professional motocross rider Adrian Raduta;
    • motorcycle maintenance.

    All you have to do is pick a week or more between 1 – 22 Feb 2019, buy a plane ticket and meet us in Sardegna. More info and sign up via email at adi21 [@] topcrosstcs.ro


    View the full article

    • 1
      postare
    • 0
      comentarii
    • 4842
      vizualizări

    Postări Recente

    Runda 1 a raliurilor hard enduro Extreme XL Lagares a avut loc intre 11 – 13 mai in Portugalia.

     

    Pe parcursul celor trei zile de competitii din nordul Portugaliei, localitatile Lagares si Porto, s-au desfasurat raliurile de motociclism la categoriile EnduroCross, Urban si Hard Enduro.

     

    Competitia destinata exclusiv riderilor de motociclete a debutat vineri, cu o cursa nocturna Endurocross, iar sambata scena a fost rezervata curselor pe traseul urban, in timp ce ziua de duminica a marcat aventura pe malurile alunecoase si stancoase si pe drumurile forestiere din Penafiel, pe unul dintre cele mai solicitante si spectaculoase trasee.

     

    Raliurile Extreme Lagares sunt recunoscute drept cele mai dure raliuri enduro din lume, avand loc pe teren alunecos si numai cei mai pregatiti piloti pot face fata cu brio acestui test.

    Unul dintre riderii care s-au remarcat este si Billy Bolt (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing), acesta cucerind o prima victorie semnificativa intr-o competitie de talie internationala. Rezultatul obtinut il plaseaza intr-o pozitie de conducere in Campionatul Mondial Enduro Super Series 2018. De asemenea, riderul Husqvarna Graham Jarvis a urcat cu partenera sa TE 300i pe locul 5.

     

    47321_graham.jarvis_WESS-2018-Rnd1_10273.jpg

     

    In prima zi, riderul britanic Billy Bolt s-a descurcat fara probleme pe traseul umed si noroios, a condus fara efort in cursa de incalzire, apoi s-a clasat in fata lui Jonny Walker si a colegului de echipa Colton Haaker. In a doua zi de raliuri, concurentii au avut drept provocare sa se intreaca pe strazile orasului Porto – Urban Prologue. Intrecerea pe strazile inguste si pietruite a punctat insa o lupta dura cu rivalul Walker. Duminica, Bolt a facut uz de intreaga sa experienta pentru a ataca dur in turul doi, si-a croit drum spre linia de finis si a cucerit prima victorie din campionat.

     

    47312_billy.bolt_WESS-2018-Rnd1_11985 (1).jpg

     

    Castigator de trei ori al raliurilor Extreme XL Lagares, Graham Jarvis a fost unul dintre principalii favoriti ai celei de-a 14-a editii, concurand la clasa Pro unde s-au inscris nu mai putin de 47 de rideri. Acesta a muncit din greu pentru a-si consolida pozitia, insa in timpul negocierii unei sectiuni extrem de alunecoase a traseului, s-a accidentat la piciorul stang si a continuat cursa, terminand pe locul 5.

    Pentru prima data la raliurile Extreme XL Lagares, Colton Haaker – dublu campion mondial SuperEnduro, a avut o evolutie impresionanta, insa a ratat turul final din cauza prabusirii in mijlocul cursei.

     

    47320_colton.haaker_WESS-2018-Rnd1_9128.jpg

     

    Conform declaratiilor lui Billy Bolt, „raliurile au fost atat de solicitante si tehnice, impunand o experienta temeinica pentru podium. Prologul din Porto a fost incredibil si a dat nastere unor senzatii deosebite. Am avut de luptat cu Jonny Walker si Cody Webb, dar am castigat treptat teren si am ajuns in frunte, marsand catre linia de finis.

     

    walker-prolog.jpg

     

    Resultate Top 10 Extreme XL Lagares

     

    1. Billy Bolt (Husqvarna)

    2. Jonny Walker (KTM)

    3. Manuel Lettenbichler (KTM)

    4. Taddy Blazusiak (KTM)

    5. Graham Jarvis (Husqvarna)

    6. Cody Webb (KTM)

    7. Wade Young (Sherco)

    8. Paul Bolton (KTM)

    9. Travis Teasdale (Beta)

    10. Pol Tarres (Husqvarna)

     

    Vezi această știre și multe altele pe site-ul ATVRom

     

     

    billy.bolt_WESS_2018_Rnd1_4023_Enduro21_1200.jpg

    c4eeabfc-eb33-45df-b548-aad8ff482084.jpg

    extreme-xl-lagares-2018_wess_02I2281.jpg

     

     

     

    jonny.walker_extreme-xl-lagares-2017_02I2647.jpg

×