Mergi la conţinut

Orange fun

Autentifica-te  
  • postări
    12
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    19.038

Despre blog

Postări în blog

Oaspete

Aprilia Sr 50 '97 Upgraded Again

Am scuterul de la onorabila varsta de 16 ani... de 7 ani deja. Nu il pot vinde, de plimbat nu ma mai plib cu el... insa

- i-am refacut motorul si transmisia, stie din nou sa ajunga la ~120km/h sau sa plece pe o roata... Multumesc Scuter Centre pentru asta

- un mic tuning vizual, semnalizatoare si stopuri 'negre'

Imi face mare placere sa-l vad in garaj de fiecare data.. ;)

Oaspete

From: Ktm 990 Adventure Day :d

Protagonistii: Noni, Leslie, Martha si Natasha :D

Motoarele.. evident, doua portocale, cele mai tari: KTM 990 Adventure

Traseul a vrut sa fie: de la Bucuresti spre Valcea, Brezoi, Transalpina si inapoi pe la Sibiu si Valea Oltului... insa, s-a dovedit foarte fruguros.. asa ca am luat-o pe Valea Oltului spre Sibiu si ne-am intors pe la Curtea de Arges - tot foarte friguros :rolleyes:

Source: Ktm 990 Adventure Day :D

Oaspete

From: Transfagarasan Si Transalpina

In weekendul ce tocmai a trecut, 5-6 iunie, am dat cateva telefoane si am reusit sa strang inca 2 ktm-uri... pilotate de doi Dragosi, unul pe un 990 Adventure si celalat pe un Adventure R

Drumul a fost asa:

Bucuresti - Curtea de Arges - Transfagarasan - o noapte in Sibiu - Sebes, Transalpina, Rm Vlacea, Bucuresti. ~ 730 km

De la capatul Transfagarasanului, un Dragos ne-a parasit, s-a intors spre Bucuresti pe Brasov (datoria de parinte.. din spusele lui :D )

P.S: Tunelul de pe Transfagarasan fiind inchis, desigur, ne-am strecurat motoarele prin acele usi metalice si pe-o parte si pe cealalta :)

Atasez cateva poze de pe traseu .. :rolleyes:

Source: Transfagarasan Si Transalpina

Oaspete

O Plimbare Prin Grecia..

2 motoare, 4 zile.. eu si Dan, tatal meu.

Un HD Softail Heritage si un KTM 990 Adventure

Desi sunt complet diferite, la drum lung ne-am relaxat amandoi atat de mult incat nu a mai contat cine cu ce motor era.. era doar placerea de a conduce.

Oaspete

From: Romania - Norvegia

Desi 'excursia' a avut loc de ceva vreme, mai precis in August 2008, abia acum incep sa povestesc cum a decurs totul...

Vreme de aproape un an cineva a avut stralucita idee de a porni un topic pe forum in care a facut un plan de bataie al drumului Bucuresti - Nordkapp. Bucuresti stim cu totii unde este, iar Nordkapp este un punct turistic aflat in cel mai nordic punct al Norvegiei. Toate bune si frumoase, m-am decis sa ma alatur grupului de 5 motoare care urmau sa plece in excursie desi nu cunosteam pe nimeni pana la un moment dat cand am apucat sa stau de vorba cu Bogdan Harea, cel care a venit cu ideea.

 

Totul parea sa fie stabilit, ziua de plecare, locurile de intalnire, corturile, pasapoartele, banii, motoarele.. etc.

Eu unul am acceptat ideea de a parcurge 5-6 sute de km pe zi si acele multe opriri dese din planul initial gandit... fara sa imi dau de fapt seama ce inseamna aceste opriri si limita maxima de 600 de km. De ce spun asta? pentru ca uneori sunt putin individualist si ma gandesc mai mult la mine. Eu pot parcurge foarte bine 200 de km intr-o zi sau peste 1000, depinde de starea pe care o am si de oportunitatile ce se ivesc pe drum (gen muzee care merita vizitate, privelisti care cer sa fie pozate... etc). Eram prea dornic sa depasesc granitele tarii in Nord, pe unde nu mai calatorisem.

 

Una peste alta... cu 2 zile inainte de plecarea oficiala, aflu ca din cele 5 motoare care urmau sa plece la drum, am ramas doar eu si un tip Mihai din Constanta pe care nu il conosteam deloc, dar despre care mi s-a spus ca avea un motor de 600 touring!? Desi am strambat initial din nas din cauza diferentei de motociclete (cele 2 care urmam sa fim pe drum, Ktm 990 Adventure si un 600 touring, despre care nu stiam nimic). Am ramas totusi la gandul ca un touring fie el orice, este un touring.

 

Am plecat din Bucuresti, am stat peste noapte la Satu Mare unde mi-am facut service-ul la KTM, si urma ziua a 2-a, intalnirea mea cu acest tip in Ungaria, undeva pe o autostrada am ajuns sa ne intalnim.

Cand l-am vazut pe ce motor a venit, am ramas incremenit... O Honda Hornet 600, cu 1 bagaj legat de saua din spate, un ghiozdan imens si un rucsac de rezervor. Am acceptat ideea de a merge mai incet pe autostrada si ideea de drum obositor pentru el... Asta a fost surpriza de a pleca la drum cu o persoana necunoscuta :).

 

Din Ungaria am plecat spre Bratislava, urmata de Brno, celebrul loc de curse motoGP, apoi Praga, Dresden, Berlin si Rostock, ultimul din lista marcand capatul Germaniei. De aici am luat un ferry spre un orasel din Suedia, Trelleborg. Din Trelleborg am plecat apoi spre Stockholm. Stockholmul este o capitala decenta, as spune un Bucuresti fara mizerie si cu un trafic de cel putin 20 de ori mai redus. Campingurile in care am dormit in peninsula Scandinava au fost absolut grozave... Pentru o suma care a variat de la 8 la 24 de eu puteai sa iti pui cortul in camping si sa beneficiezi de un dus cald si multa atentie. Desi campingurile se umpleau in fiecare noapte, a doua zi aceeasi curatenie era pastrata.

 

In Stockholm, datorita incapatanarii mele si inconvenientelor ce au aparut pe drum, m-am despartit de Mihai, tipul cu Horneta, eu continuandu-mi drumul prin Suedia spre nord, iar el luand ferry-ul catre Finlanda. Suedia, e o tara cu 9.000.000 de locuitori, care nu stiu cum sunt impartiti, dar parca sunt inexistenti... Traficul foarte redus, si cum e Dacia la noi, Saaburile si Volvourile S60 erau singurele masini pe care le-am vazut pe strazi. Drumul spre Nord, a fost plin de treceri pesta lacuri mici si mari... privelistile au fost superbe, mai ales la rasarit si apus.

 

Am ajuns la Rovaniemi, orasul lui Mos Craciun, in Finlanda. Ma asteptam sa il gasesc pe mos... mi-e dator de ceva ani... nu prea m-a mai vizitat :))

Din punctul meu de vedere, nu merita vizitat orasul, in afara de "Santa Clauses store, park, shop, resting place.. etc", nu am vazut nimic interesant.

 

Mi-am continuat drumul apoi spre Nordkapp. Pentru prima oara in viata mea, imi doream atat de mult sa pot ajunge in ACEL punct, incat tremuram de placere pe masura ce ma apropiam. Ultima oara imi amintesc vorbele fratelui meu (geaman) cand ne uitam impreuna pe google earth si vedeam imaginile cu locul respectiv... drumuri pustii si multe povesti despre reni. Partea cu drumurile pustii am crezut-o.. dar cea cu renii.. nu...

 

Pe masura ce mergeam spre nord, am observat ca noaptea este dimineata si ziua zi... in concluzie, am ajuns in perioada anului in care 24/24 h este zi. Foarte foarte tare :D... mi-a placut la nebunie sa conduc "noaptea"... Am avut cateva situatii in care era sa ma fac una cu pamantul din cauza renilor. Bine ca nu sunt rude apropiate ale gainilor sa sara sub roata. (Da, gainile nu stiu cum vad ele cu cei 2 ochi, dar cu siguranta au o problema mare cu orientarea... Incercati sa mergeti pe langa un grup de gaini cu motocicleta sau masina si o sa vedeti ca sar la roata/roti)..

 

Ei bine, am ajuns intr-un final in Nordkapp... simteam cum imi curge adrenalina in sange... desi nedormit de 20 de ore, tremuram de placere.... aveam si un sitmulent bun, niste casti wireless cu ceva muzica din telefon. Era o ceata de nu puteai vedea 2 metrii in fata... mi-am pus cortul in cel mai apropiat camping si am tras un pui de somn.

 

Dimineata, pe la 9, m-a trezit dorinta de a vedea oceanul Arctic cum se intinde de pe ultima fasie de pamant din nordul Norvegiei. Am luat telefonul in mana si l-am sunat pe Vali Chefani , un prieten foarte bun de la Motomania... i-am impartasit vestea ca am reusit sa ajung in Nordkapp... a fost una din persoanele care s-a bucurat cel mai mult sa auda vestea...

 

O priveliste incredibila, repet, INCREDIBILA! Toata bucuria mea s-a stins in 20 de minute dupa ce am intrat in acel complex turistic. Am dat de 3 biciclisti, au ajuns in acelasi timp cu mine. Unul din ei a plecat in 2007, luna Noiembrie din Roma (sudul italiei) si a ajuns in aceeasi zi cu mine, 28 Iulie 2008. Sunt 8 luni!!! de mers pe bicicleta. Mi-am dat seama cat de mic sunt in acel moment si ca reusita mea este una incredibil de mica fata de ce pot face alti oameni....

 

Putin ingandurat de cele auzite... am mai stat prin zona, evident, am dat de multi alti biciclisti prin camping care aveau mii de km in 8-12 saptamani de mers non stop. Am tras linie si i-am catalogat pe toti nebuni :))

 

Am hotarat sa imi incep drumul de intoarcere spre casa... Am traversat mare parte din Norvegia doar prin Fjord-uri (Fiorduri), locuri pe care toti motociclistii din zona mi-au recomandat sa le vizitez... pe motiv ca ele ar fi singurele ce merita vazute din toata Norvegia. Mi-am pierdut destul de mult timp asteptand vaporasele si dormind prin corturi... De ce? pentru ca fiordurile au cativa km de drum si poti trece dintr-unul in altul doar cu vaporul.

 

Am vizitat Oslo, am luat-o spre sud si am traversat podul spre Danemarca in Copenhaga. Un oras SUPERB... l-as vizita oricand... oamenii, locurile, casele, acele biciclete parcate in fata caselor 'ca in filme', totul avea un aer retro pentru mine, desi evident realitatea este alta.

 

Din Copenhaga am luat-o spre Sud, de unde am luat vaporul spre Rostock, rumand acelasi drum de intoarcere. Imi pare foarte rau ca nu am reusit sa vizitez partea vestica a danemarcii... am inteles ca exista o plaja de la nord-vest la sud-vest care este considerata drum national...

 

Cam asta ar fi povestirea pe scurt... Adaug cateva poze ca impresia creata sa fie cat de cat realista :)...

Daca vrea cineva mai multe informatii despre drum sau pareri / impresii mai detaliate, imi puteti scrie un mail pe noni@pro-bike.ro.

 

Totodata, mai multe discutii despre excursie pot fi gasite pe forumul pro-bike

Source: Romania - Norvegia

Oaspete

Cum am ajuns in tara, primul gand a fost sa public cateva impresii pe pro-bike... si numai bine ca forumul nu mergea, degeaba am dat 1000 de telefoane, pana cand nu am ajuns eu in bucuresti, nimic nu s-a miscat...

In fine, sa nu uit de ce am inceput topicul... Tura lunga a constat in: Plecare din Bucuresti, o noapte petrecuta in Satu Mare, apoi in Budapesta, Venetia, Cortina D'Ampezzo, muntii din zona, drumurile verzi de pe harta, totul in limita posibilitatilor. Zilele urmatoare le-am petrecut in Salzburg, Viena, Bratislava, apoi iar in Budapesta, satu mare, bucuresti...

Drumurile au fost cat se poate de impresionante. In ungaria, nimic de vazut, multa autostrada... In italia, s-au schimbat lucrurile... trecerea de la munte (frig, vant, ceata, ploaie, ninsoare) la iarba verde si soare pe cer...era cat se poate de normala. Pana in Venetia, am prins o ploaie ingrijorator de puternica, speram sa raman cu viziera intreaga. Toate s-au dovedit bune, cand am ajuns la un camping din Mestre, soare pe cer, si cativa nori timizi. Ma asteptam ca motorul sa arate ca un porc, plin de urmele obisnuite ale ploii, praf si murdarie... arata impecabil, mai curat nici din spalatorie nu cred ca ar fi iesit. Abia asteptam sa ma cazez dupa aproape 800 de km. Cum ajung in camping, singurul lucru care lipsea erau barcile... apa ajungea pana la genunchi.

Am rasuflat usurat cand am auzit vestea ca rulota mea se afla ceva mai departe de apa, 2 metri...Dupa un somn inevitabil, Venetia mi-a improspatat putin gandurile, interesant loc, doar de vizitat, greu de crezut ca pot locui oameni acolo...Evident, dupa 7km de plimbari prin micul orasel, m-a prins iar ploaia, de data asta m-a udat cat se poate de bine, a fost ca o lectie.... ce se poate intampla cand nu ai costum de ploaie pe tine... :) Urmatoarea zi, am plecat spre Cortina D'Ampezzo, un loc foarte placut, aer de munte proaspat, revigorant. Cum am ajuns, mi-am si facut o ruta prin munti.

M-am gandit ca 300 de km nu ar fi prea multi, se facuse deja ora 5 cand mi-am dat plecarea... Dupa nici 70 de km de drum pustiu, a inceput sa ninga, semnalul la telefon era si el cam inexistent, partea buna a lucrurilor era ca aveam camera telefonului... De fiecare data cand ma gandeam "ce bine ar prinde o poza prin locul asta", aveam de ales: sa imi fie foarte frig cu manusa pe mana sau sa imi inghete instantaneu cu telefonul in mana ...

Din cei 300 de km programati, am ajuns sa fac doar vreo 200, si ei in aproximativ 6 ore... in conditiile in care drumul era pustiu... tot ce ma impiedica sa avansez mai rapid era zapada, lapovita in unele parti si serpentinele foarte dese. Am ajuns intr-un final la hotel si foarte placut impresionat de drum, mi-am calculat urmatoarea zi o ruta de aproape 700 de km, dintre care 400 erau prin munti. Nici nu ma trezesc bine si vad fulgii mari de zapada cum cad anevoios pe balcon...

Desi imi facuse placere sa merg pe zapada ziua precedenta, in dimineata respectiva, am hotarat fara nici un regret ca drumul prin munte nu mai prezinta interest pe o asemenea vreme... plina de ceata, ninsoare si frig. Nu am putut sa rezist tentatiei, si am trecut granita catre austria prin Obergurgl, o trecatoare aflata la 2474 m...(una peste alta tot prin munti am luat-o) am avut marele ghinion de o ceata foarte deasa si un drum inchis, dar privelistile le-am putut anticipa la o altitudine ceva mai mica, unde ceata nu s-a facut simtita. Desi am avut stralucita idee de a continua pe drumul inchis, am dat de un 'nene' cu un mare utilaj de deszapezire foarte revoltat care nu intelegea de ce am mers eu pe un drum inchis... Oricat de departe m-ar fi dus amtitia, in fata lui era jumatate de metru de zapada asternut frumos pe sosea... era imposibil de mers cu motorul. M-am intors din drum dezamagit si mi-am continuat mica excursie spre Salzburg, unde am vizitat Hangar 7 (foarte foarte tare :D ): http://www.hangar-7.com/#

Aici se poata gasi 'mica' colectie a proprietarului de la Redbull. In afara de constructia impresionanta, un alt lucru foarte interesant a fost barul care era tot un display, puteai trimite mesaje catre orice colt al mesei... toate sabloane. Acelasi lucru se poate spune si despre baie, unde se puteau trimite mesaje fetelor... :) A urmat Viena, un oras foarte civilizat, Bratislava, si iar Ungaria & Romania. Pozele vor tine companie povestirii de mai sus... ele imi pot sustine convingerea ca excursia merita facuta inca o data si inca o data......

<iframe width="500" height="400" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://www.google.ro/maps?f=d&amp;source=s_d&amp;saddr=Bucure%C8%99ti,+Bucure%C5%9Fti&amp;daddr=Com%C4%83ne%C5%9Fti,+Bac%C4%83u+to:Satu+Mare+to:Dorog,+Ungaria+to:Salzburg,+Austria+to:46.59626,13.88058+to:Cortina+d'Ampezzo,+Italia+to:Venezia,+Italia+to:Dorog,+Ungaria+to:47.78356,22.87484+to:Bucure%C8%99ti,+Bucure%C5%9Fti&amp;hl=ro&amp;geocode=Fc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA%3BFRp2xAIdUJiTASnxXktaoz21QDHs62aeO93Z9w%3BFds_2QIdRTNdASkrDOX0NAQ4RzF0MAxvKWTkJQ%3BFUAl2AIdTscdASlJcMPTQWRqRzGvSkXTS3rDgg%3BFbNg2QIdugrHACkXXSUSY5B2RzHRDo2VD7xlpg%3BFaQAxwIdBM3TACkTwWiZ9H96RzFQp_IEV5cAEw%3BFacaxgIdqjm5AClzSoV-NzR4RzFLZPTPkDUZ4Q%3BFeBFtQIdYEa8ACkfb1JTCq9-RzGwX5EVhwkHBA%3BFUAl2AIdTscdASlJcMPTQWRqRzGvSkXTS3rDgg%3BFYge2QId2ApdASkx0SBH0wU4RzHCQqVXOO4n9g%3BFc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA&amp;mra=dpe&amp;mrcr=7&amp;mrsp=9&amp;sz=8&amp;via=5,9&amp;sll=47.197178,22.944946&amp;sspn=2.108797,4.938354&amp;ie=UTF8&amp;ll=46.103709,19.379883&amp;spn=12.189554,21.928711&amp;z=5&amp;output=embed"></iframe><br /><small><a href="http://www.google.ro/maps?f=d&amp;source=embed&amp;saddr=Bucure%C8%99ti,+Bucure%C5%9Fti&amp;daddr=Com%C4%83ne%C5%9Fti,+Bac%C4%83u+to:Satu+Mare+to:Dorog,+Ungaria+to:Salzburg,+Austria+to:46.59626,13.88058+to:Cortina+d'Ampezzo,+Italia+to:Venezia,+Italia+to:Dorog,+Ungaria+to:47.78356,22.87484+to:Bucure%C8%99ti,+Bucure%C5%9Fti&amp;hl=ro&amp;geocode=Fc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA%3BFRp2xAIdUJiTASnxXktaoz21QDHs62aeO93Z9w%3BFds_2QIdRTNdASkrDOX0NAQ4RzF0MAxvKWTkJQ%3BFUAl2AIdTscdASlJcMPTQWRqRzGvSkXTS3rDgg%3BFbNg2QIdugrHACkXXSUSY5B2RzHRDo2VD7xlpg%3BFaQAxwIdBM3TACkTwWiZ9H96RzFQp_IEV5cAEw%3BFacaxgIdqjm5AClzSoV-NzR4RzFLZPTPkDUZ4Q%3BFeBFtQIdYEa8ACkfb1JTCq9-RzGwX5EVhwkHBA%3BFUAl2AIdTscdASlJcMPTQWRqRzGvSkXTS3rDgg%3BFYge2QId2ApdASkx0SBH0wU4RzHCQqVXOO4n9g%3BFc8QpgId1zaOASlPrTy_OvmxQDEoppx84zIGrA&amp;mra=dpe&amp;mrcr=7&amp;mrsp=9&amp;sz=8&amp;via=5,9&amp;sll=47.197178,22.944946&amp;sspn=2.108797,4.938354&amp;ie=UTF8&amp;ll=46.103709,19.379883&amp;spn=12.189554,21.928711&amp;z=5" style="color:#0000FF;text-align:left">Vizualizare hartă mărită</a></small>

Source: O Tura Scurta Prin Europa :) 24-30 Sept 2007

Autentifica-te  
×