Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • postări
    33
  • comentarii
    3
  • vizualizări
    21.060

Despre blog

moto blog

Postări în blog

Caniggia

Am decis că mănuşile Alpinestars sunt mai potrivite pentru ceea ce am nevoie eu în acest moment, motiv pentru care le-am cumpărat. Mănuşile sunt chiar ok, sunt peste ce mă aşteptam în materie de finisaje, se simt bine în mână, sunt suficient de flexibile, pielea şi cusăturile par a fi de foarte bună calitate.

Am ieşit azi şi le-am făcut o probă pe motor. Se ventilează bine, un pic cam prea bine pentru gusturile mele. În rest, nu prea am ce sa mai spun. Important e să nu cedeze la prima căzătură. Mai jos sunt pozele şi filmuleţul pe care le-am făcut cu mănuşile. Calitatea este slabă pentru că operaţiunea a fost efectuată cu telefonul mobil.

16042011086.jpg 16042011087.jpg 16042011088.jpg

16042011089.jpg 16042011090.jpg 16042011092.jpg

Şi VIDEO cu mănuşile Alpinestars SPX



Source
Caniggia

Am decis că mănuşile Alpinestars sunt mai potrivite pentru ceea ce am nevoie eu în acest moment, motiv pentru care le-am cumpărat. Mănuşile sunt chiar ok, sunt peste ce mă aşteptam în materie de finisaje, se simt bine în mână, sunt suficient de flexibile, pielea şi cusăturile par a fi de foarte bună calitate.

Am ieşit azi şi le-am făcut o probă pe motor. Se ventilează bine, un pic cam prea bine pentru gusturile mele. În rest, nu prea am ce sa mai spun. Important e să nu cedeze la prima căzătură. Mai jos sunt pozele şi filmuleţul pe care le-am făcut cu mănuşile. Calitatea este slabă pentru că operaţiunea a fost efectuată cu telefonul mobil.

16042011086.jpg 16042011087.jpg 16042011088.jpg

16042011089.jpg 16042011090.jpg 16042011092.jpg

Şi VIDEO cu mănuşile Alpinestars SPX


Caniggia

suomy-supermotard-3382.jpg spx.jpg

A avut cineva vreunul dintre cele două modele despre care vorbesc în titlu? Motivul pentru care sunt încă indecis este acela că geaca mea este tot Suomy si e tot în culorile în care vin mănuşile astea. De asta aş alege Suomy. De asta şi pentru că nu prea au toţi cocalarii de la McDonalds din Piata Romana manuşi Suomy, ăia au Alpinestars, Berik şi Arlen Ness. Pe de cealaltă parte, Alpinestars sunt mănuşi o idee mai înalte, mai aerisite, cu o protecţie mai bună pe lateral.

În ceea ce priveşte preţul nu exista o problemă, ambele urmând să mă coste la fel de mult. Deci şi argumentul ăsta pică.

Note: There is a poll embedded within this post, please visit the site to participate in this post's poll.

Source
Caniggia

suomy-supermotard-3382.jpg spx.jpg

A avut cineva vreunul dintre cele două modele despre care vorbesc în titlu? Motivul pentru care sunt încă indecis este acela că geaca mea este tot Suomy si e tot în culorile în care vin mănuşile astea. De asta aş alege Suomy. De asta şi pentru că nu prea au toţi cocalarii de la McDonalds din Piata Romana manuşi Suomy, ăia au Alpinestars, Berik şi Arlen Ness. Pe de cealaltă parte, Alpinestars sunt mănuşi o idee mai înalte, mai aerisite, cu o protecţie mai bună pe lateral.

În ceea ce priveşte preţul nu exista o problemă, ambele urmând să mă coste la fel de mult. Deci şi argumentul ăsta pică.

Note: There is a poll embedded within this post, please visit the site to participate in this post's poll.

Caniggia

DSC_0509.jpg

A venit primăvara, e frumos afară, inevitabil sezonul moto a debutat. Lucrul ăsta înseamnă că, deşi am mai ieşit cu mobra primăvara asta, va trebui să investesc ceva în motocicletă că să o pot face să funcţioneze la capacitate maximă.

Problema vine atunci când mă gândesc că am foarte multe de făcut, iar banii nu mă deranjează deloc în perioada asta. Motiv pentru care am să le fac pe rând, cu speranţa că până la vară să fie gata pentru o tură sovietică. Principalele trei lucruri ce ar trebui schimbate la mobră sunt kitul de lanţ, cauciucul spate şi uleiul+filtre.

Având în vedere că toate au preţuri oarecum apropiate şi toate cer schimbarea în aceeaşi măsură sunt în mari dubii cu privire la ceea ce ar trebui să rezolv prima dată. Lanţul nu mai merge întins absolut deloc, guma spate a ajuns la martorii care indica schimbarea, iar uleiul a fost înlocuit acum 6000 de kilometri. Chiar sunt curios.

Note: There is a poll embedded within this post, please visit the site to participate in this post's poll.

Source
Caniggia

DSC_0509.jpg

A venit primăvara, e frumos afară, inevitabil sezonul moto a debutat. Lucrul ăsta înseamnă că, deşi am mai ieşit cu mobra primăvara asta, va trebui să investesc ceva în motocicletă că să o pot face să funcţioneze la capacitate maximă.

Problema vine atunci când mă gândesc că am foarte multe de făcut, iar banii nu mă deranjează deloc în perioada asta. Motiv pentru care am să le fac pe rând, cu speranţa că până la vară să fie gata pentru o tură sovietică. Principalele trei lucruri ce ar trebui schimbate la mobră sunt kitul de lanţ, cauciucul spate şi uleiul+filtre.

Având în vedere că toate au preţuri oarecum apropiate şi toate cer schimbarea în aceeaşi măsură sunt în mari dubii cu privire la ceea ce ar trebui să rezolv prima dată. Lanţul nu mai merge întins absolut deloc, guma spate a ajuns la martorii care indica schimbarea, iar uleiul a fost înlocuit acum 6000 de kilometri. Chiar sunt curios.

Note: There is a poll embedded within this post, please visit the site to participate in this post's poll.

Caniggia

lorenzo03_1_slideshow.jpg

Restul sunteţi echivalentul femeilor la volan. Mă refer, desigur, la “sportivii” de pe şoselele României, ăia care nu mai încap de moticiclete de viteză pe bulevardul Magheru şi pe DN1 A.

foto via motogp.com


Caniggia

14032011032.jpg

Tocmai am achizitionat un tub de spray pentru uns lanţul de la benzinăria MOL. Este suspect de ieftin, 24 de RON pentru 400 de ml, dar am experienţe cu mini-tuburile de la ei care îşi făceau treaba. Dacă merge o să mă aibă de client fidel, pentru ca 55-60 de lei pe un tum Motul mi se pare jaf.

A, aveau şi spray de curaţat lanţul, acelaşi preţ la acelaşi gramaj. Iarăşi o afacere bună!



Source
Caniggia

14032011032.jpg

Tocmai am achizitionat un tub de spray pentru uns lanţul de la benzinăria MOL. Este suspect de ieftin, 24 de RON pentru 400 de ml, dar am experienţe cu mini-tuburile de la ei care îşi făceau treaba. Dacă merge o să mă aibă de client fidel, pentru ca 55-60 de lei pe un tum Motul mi se pare jaf.

A, aveau şi spray de curaţat lanţul, acelaşi preţ la acelaşi gramaj. Iarăşi o afacere bună!


Caniggia

Start moto 2011

11032011637.jpgAstăzi a debutat şi pentru mine sezonul 2011 în varianta moto. Am fost de dimineaţa să ridic motocicleta din locul în care şi-a petrecut ultimele luni. Bateria a fost boNbă, dar pentru că benzina a stat în ea mai mult decât era normal a fost nevoie de câteva încercări până să pornească. Poza de mai sus, aşa rea cum e, e făcută de Mihai de la volanul bolidului său de mare putere, azi dimineaţă în drum spre casă. La o primă vedere, deşi ea merge fără probleme, ar fi de schimbat:
  • masca far – crăpată în urma accidentului pe care l-am avut în vară, masca aia nu prea se găseşte pe la dezmembrări. Am vorbit cu nişte băieţi care importa piese originale Honda şi se pare că m-ar costa 82 de euro, adică vreo 350 de lei cu toate taxele. Foarte, foarte mult!
  • parbriz – la o adică aş putea renunta definitv, oricum nu mă proteja de vânt aproape deloc. Preţul este de 145 euro.
  • kit lanţ – asta cred că o să fie prima investiţie majoră, întrucât pocnesc la plecarea de pe loc precum Căluşarii. Şi ăsta e vreo 5 milioane jumate.
  • reparat + vopsit rezervor şi codiţă – nu îmi pasă foarte mult de partea estetică, însă la un moment dat va trebui să le fac şi pe astea. Nu ştiu cât costă, estimez vreun 3 milioane.
  • crashpaduri + capete ghidon – ambele dispărute în urma căzăturii, vor costa aproximativ 200 de lei, depinde de compania producătoare.
  • ulei şi filtre – “numai” vreo 2 milioane.


Source
Caniggia

Start moto 2011

11032011637.jpgAstăzi a debutat şi pentru mine sezonul 2011 în varianta moto. Am fost de dimineaţa să ridic motocicleta din locul în care şi-a petrecut ultimele luni. Bateria a fost boNbă, dar pentru că benzina a stat în ea mai mult decât era normal a fost nevoie de câteva încercări până să pornească. Poza de mai sus, aşa rea cum e, e făcută de Mihai de la volanul bolidului său de mare putere, azi dimineaţă în drum spre casă. La o primă vedere, deşi ea merge fără probleme, ar fi de schimbat:
  • masca far – crăpată în urma accidentului pe care l-am avut în vară, masca aia nu prea se găseşte pe la dezmembrări. Am vorbit cu nişte băieţi care importa piese originale Honda şi se pare că m-ar costa 82 de euro, adică vreo 350 de lei cu toate taxele. Foarte, foarte mult!
  • parbriz – la o adică aş putea renunta definitv, oricum nu mă proteja de vânt aproape deloc. Preţul este de 145 euro.
  • kit lanţ – asta cred că o să fie prima investiţie majoră, întrucât pocnesc la plecarea de pe loc precum Căluşarii. Şi ăsta e vreo 5 milioane jumate.
  • reparat + vopsit rezervor şi codiţă – nu îmi pasă foarte mult de partea estetică, însă la un moment dat va trebui să le fac şi pe astea. Nu ştiu cât costă, estimez vreun 3 milioane.
  • crashpaduri + capete ghidon – ambele dispărute în urma căzăturii, vor costa aproximativ 200 de lei, depinde de compania producătoare.
  • ulei şi filtre – “numai” vreo 2 milioane.

Caniggia

Iată-ne sănătoşi şi în 2011, cu încă cel puţin o lună şi jumătate de inactivitate pentru motoare. Anul trecut a fost unul bun din acest punct de vedere, motiv pentru care am aşteptări şi mai mari de la 2011.

bmw-f650gs-sv.jpg

1. BMW F650 Dakar

Nu nouă, desigur. Tot ce e peste 2001 încoace îmi convine. Un Dakar, un topcase şi atât. Dacă am reuşit în 2010 să fac mii de kilometri pe zi călare pe Hornet înseamnă că anul ăsta distranţele trebuie mărite. Şi asta nu se mai poate pe Hornet. Trebuie o şa mai confortabilă, o poziţie mai calumea la ghidon, mânere încălzite, un parbriz care să mă protejeze de vânt, dar şi posibilitatea de a părăsi asfaltul.

XHGY03WT.jpg

2. Mănuşi Suomy Supermotard

Din cauză de cazătură am rămas în mâinile goale. Mănuşile sânt prioritate, motiv pentru care m-aş orienta spre cele din poza de mai sus. Sunt din piele de vită şi bumbac şi au protecţii de carbon. Preţul este chiar decent, iar dacă le găsesc la culoarea asta e chiar genial.

Source

Caniggia

Iată-ne sănătoşi şi în 2011, cu încă cel puţin o lună şi jumătate de inactivitate pentru motoare. Anul trecut a fost unul bun din acest punct de vedere, motiv pentru care am aşteptări şi mai mari de la 2011.

bmw-f650gs-sv.jpg

1. BMW F650 Dakar

Nu nouă, desigur. Tot ce e peste 2001 încoace îmi convine. Un Dakar, un topcase şi atât. Dacă am reuşit în 2010 să fac mii de kilometri pe zi călare pe Hornet înseamnă că anul ăsta distranţele trebuie mărite. Şi asta nu se mai poate pe Hornet. Trebuie o şa mai confortabilă, o poziţie mai calumea la ghidon, mânere încălzite, un parbriz care să mă protejeze de vânt, dar şi posibilitatea de a părăsi asfaltul.

XHGY03WT.jpg

2. Mănuşi Suomy Supermotard

Din cauză de cazătură am rămas în mâinile goale. Mănuşile sânt prioritate, motiv pentru care m-aş orienta spre cele din poza de mai sus. Sunt din piele de vită şi bumbac şi au protecţii de carbon. Preţul este chiar decent, iar dacă le găsesc la culoarea asta e chiar genial.



Caniggia

Secvența e de anul trecut, din Catalunya, și cred că e una dintre cele mai frumoase faze din istoria acestui sport și din istoria sportului în general. Ultimele 2 tururi de circuit de mai jos sînt dincolo de orice închipuire. Cel cu cască galbenă e Valentino Rossi, celălalt este colegul lui de la Yamaha, actualul campion mondial Jorge Lorenzo. Sublim!


Caniggia

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=251773

Sezonul propice plimbărilor cu motocicleta se apropie de final, motiv pentru care am decis să îl onorez (pe el, pe sezon) cu o ieșire demnă de a fi ultima. M-am gîndit, m-am sucit vreo două săptămîni și am ales să fac o tura mai mare decît ceea ce am făcut pînă acum. Mai precis vreo 2500 de kilometri prin Ungaria, Austria, Slovenia, Croația și Serbia.

2500 de km în cinci zile prin cinci țări, deci cinci sute de kilometri pe zi. La fel ca la plecarea din Grecia, voi încerca sa dorm în cort cît de des pot. Mi-am propus să apelez la motel/hotel doar în cazuri de forță majoră. De asemenea, viteza de croazieră vreau să fie undeva la 100 km/h pentru obținerea unui consum cît mai bun. Un 4.8%, așa cum s-a întîmplat la cea mai recentă moldovenizare, ar fi genial.

Mi-am făcut un plan, însă unul în linii mari. Se face că aș dormi prima seară în Arad. În cea de-a doua zi am de gînd să traversez Ungaria și să mă adăpostesc de întuneric undeva după granița cu Austria. Seara celei de-a treia zi am să o petrec tot prin Austria, pe undeva pe lîngă Graz. În a patra zi tranzitez Slovenia și mă opresc pentru somn prin Croația, cît mai departe de Zagreb, preferabil cît mai aproape de sîrbi. În cea de-a cincea zi blană pînă în România, sper să mă țină lumina soarelui.

Mîine o să trag o fugă pînă la Kronaumoto pentru un spray de lanț și unul de pană (Doamne-ferește) și gata. Sus, sus și la drum. Noutăți de pe parcurs am să pun aici, precum și pe forumul Pro-Bike.

Source

Caniggia

traseu1.jpg

După accident am avut unele rezerve în a mai parcurge distanțe serioase pe motor. Rezerve ce au ținut de mersul pe ploaie, căci pe uscat mă simt bine, la fel ca înainte. Așadar, am testat piața meteo pentru o săptămînă uscată și am plecat din București pe 12 septembrie pentru o săptămînă de reacomodare cu mobra. Lucruri demne de notat?

Porțiunea de pînă la Adjud a început să mă deranjeze serios. DN2 este un drum pe cît de drept și de facil pe atît de periculos. Toată lumea merge cu viteză acolo, nu e loc de plimbare. De la Adjud pînă la Livezi am întîlnit unii dintre cei mai proști șoferi din România. Trei indivizi erau să mă atingă venind de pe contrasens.

Drumul pe care l-am făcut a fost unul pe care îl cunoșteam. În proporție de 80%. Am descoperit un drum neașteptat de bun de la Botoșani pînă spre limita cu județul Iași, prin lunca Jijiei, dar și niște peisaje geniale între Suceava și Gura Humorului.

Am constatat că dacă merg potolit motocicleta mea consumă foarte puțin. Am scos un consum mediu undeva la 4.7 la suta de kilometri și abia acum încep să îmi dau seama că atunci cînd am fost în Grecia am avut un consum și mai mic. pe la 4.1 – 4.5.

Deși nu cred că o să fie ultima ieșire mare a anului constat cu amărăciune că am o grămadă de făcut la motor pentru sezonul următor. Kit de lanț, rezolvat partea estetica a rezervorului, capete de ghidon, suport de număr, parbrizul. Bani și distracție.

DSC03198.jpg DSC03199.jpg

DSC03205.jpg DSC03210.jpg

DSC03222.jpg DSC03221.jpg

DSC03217.jpg DSC03204.jpg

Source

Caniggia

146_0907_01_z+german_GP+rossi_lorenzo_lead.jpg

Tot respectul pentru DigiSport pentru că au reluat după o pauză de ceva ani transmiterea în direct a curselor din MotoGP. Însă în afară de ei nimeni nu mai informează publicul asupra a ceea ce se întîmplă în acest sport. Gsp.ro și prosport.ro fac o greșeală enormă că nu profită. În România publicul consumator de motociclism e într-o continuă creștere. Dovadă o fac, printre altele, cifrele de pe cele mai importante forumuri de acest tip.

  • motociclism.ro ~ 35.000 de membri
  • pro-bike.ro ~ 30.000 de membri

Știrile din sport de pe principalele televiziuni își mai aduc aminte de MotoGP doar cînd își rupe Rossi piciorul la Mugello sau la final de sezon, atunci cînd unii mai anunță cîștigătorul. Mă gîndesc că dacă se investesc timp și resurse în prostii precum K1 și wrestling ar merita să se facă la fel și pentru motociclism.

Revin, de ce nu este promovat MotoGP în presa sportivă din România?

Source

Caniggia

DSC00282.jpg DSC00286.jpg

Campania “sus, sus, hai cu turista” a continuat la Honda cu „frumușica” Transalp. O zi călduroasă, un asfalt aproximativ, trafic la greu, numai bine de testat motociclete de drum. Mai multe poze, precum și un video puteți găsi la finalul textului.

Motor: V2

Capacitate cilindrică: 680 cmc

Putere: 59 cai la 7.750 rpm

Viteză maximă: 177 km/h

Capacitate rezervor: 17,5 litri

  • motocicletă de „tăvăleală„ fără doar și poate. Transalpul merge pe oriunde, merge încet și merge sigur. Cine vrea agitație și zvîc să își cumpere R1.
  • poziția la ghidon e formidabilă. M-am simțit mai bine decît pe R1200. Foarte manevrabilă, nu foarte voluminoasă, deci merge și prin oraș, printre mașini.
  • bordul este extrem de simplist, e la fel ca la Hornetul meu. Modelul pe care l-am „călărit” eu nu avea computer de bord, iar domnișoara de la recepție mi-a zis că nici nu prea există așa ceva. Măcar un consum la 100 de km mergea pus.
  • butoanele (de claxon, de semnalizare, de lumini) par făcute din cel mai ieftin plastic de pe piață. But then again, Transalpul nu e motor de stat la poze pe Magheru, e motor care te duce din punctul A în punctul B și trece și prin munți în timpul ăsta.
  • motorul 2V sună foarte frumos, toba stock e frumușică foc. Sunetul nu este nici prea tare, dar nici nu ești pe silent. E exact așa cum trebuie să fie, cît să nu sperii ursul prin pădure.
  • frîna de motor mi se pare prea bruscă, dintr-a cincea într-a patra de pune în cap dacă ai viteză mare.
  • am avut mai mare încredere pe pietriș cu Transalpul decît am avut cu R1200-le, ciudat oarecum. Poate pentru că e mai ușoară prima, nu îmi dau seama.
  • după ce îți cumperi un Transalp trebuie să te duci direct la magazinul de crash-baruri. Nu ai cum să mergi cu el fără așa ceva, plasticele alea parcă așteaptă să fie trîntite.
  • e un motor frumos foc. E cel mai frumos turisto-softenduro pe care l-am văzut pînă acum. E Honda, deh!

Preț ~ 7.000 euro sau 8.500 cu ABS. Se găsește la Inter Motorcycle, în Pipera

DSC00289.jpg DSC00285.jpg

DSC00287.jpg DSC00288.jpg

DSC00284.jpg DSC00283.jpg

DSC00281.jpg DSC00280.jpg

Source

Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      235
    • Total Postări
      7.391
  • Commentarii în blog