Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • postări
    7
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    4.443

Despre blog

Postări în blog

Guest

29 Aprilie 2012

O sa incerc eu sa continui povestea lui Noni despre "golaneala de primavara 2012"

post-2-0-75707500-1339014024_thumb.png

Dimineata a venit prea repede. Clar... Ar fi fost de dorit o zi cu cateva ore mai lunga .. sau macar noaptea acelei zile :).

Ploaia ne-a deschis si usa hotelului cand am inceput sa ne aranjam bagajele. Deloc promitator insa rugile ne-au fost auzite si ploaia a incetat.

post-2-0-27824800-1339014418_thumb.jpg

Étretat. Nu ma intrebati cum am ales aceasta destinatie din multimea de locuri extraordinare pe care Franta le ofera. A fost un WIldguess fericit. De la receptionera am aflat ca majoritatea turistilor vin de la Paris, petrec o zi sau doua in Étretat apoi se indreapta spre Mont Saint Michele ( punct pe traseul nostru din aceasta zi). mi-a mai spus si ca suntem primii Romani pe care i-a gazduit. Magulitor :) Suntem niste europeni integrati asadar de acum :)

post-2-0-38898300-1339014757_thumb.jpg

Étretat , loc preferat de Monet pentru peisaje Impresioniste , are ceva special. Stanci care deschid arcuri peste ape. Ramasite ale unor catedrale costruite de natura inainte ca oamenii sa isi fi definit credinta. Impresionant.

Ne-am oprit sa ne imortalizam pe retina imaginea marii si a arcelor peste timp si ape si sa culegem suveniruri de pe plaja.

Pe faleza, in ciuda vantului, o multime de oameni se uita cand spre mare, cand spre o expozitie de Muscle Cars, bijuterii americane de acum 40-50 de ani. O incantare.

Am plecat. destinatia finala a zilei Saint Malo. Ni s-a parut rezonabil sa rezervam o zi pentru 360 Km ...

Le Havre. Ne bucuram de imaginile ambarcatiunilor usoare ancorate pe cheiuri cu nume de tari. Portul este impresionant. Cel de agrement sclipeste de vase de lux.

Fericire autentica. ploaia ne lasa definitiv. Ramanem doar cu amenintarea unor nori cam negri si cam gri dar care ne fug din drum sistematic. O adevarata performanta de slalom la sol printre norii de pe cer.

Plecam urmarind conturul tarmului si ajngem la Honfleur. Port vechi, cladiri si pietre incarcate cu istorie. Ne oprim in centru pentru o clatita Normanda .. clatite cu sunca. Delicioase.

Ne indreptam spre Caen unde ne petrecem un ceas fotografiindu-ne cu catedrala si cetatea. Imense. Frumoase, foarte vechi .. Nu poti sa nu te gandesti, oare noi (Romanii) unde eram si ce faceam cand niste Francezi (stra-stra-bunicii lor) ridicau asemenea edificii. Impresionant.

Ne reintoarcem spre coasta ( fentand a nu stiu cata oara nori negri de ploaie) si ajungem la Cimitirul American de langa plajele debarcarii, maretie. onoare, glorie ... americanii stiu sa isi venereze eroii oriunde ar fi ei. 3 milioane de soldati implicati in operatiunea OVERLORD in 1945 - 4-6 Iunie.

post-0-0-82461400-1339016365_thumb.jpg

Timpul s-a scurs si apropierea serii ne-a silit sa ne grabim. Ne indreptam spre autostrada si facem cu mana peisajelor de coasta care ne-au rasfatat toata ziua. Plecam in mare viteza spre Mont Saint Michele si St. Malo.

Ajungem la urmatorul punct in lista noastra, Mont Saint Michele. Vantul bate cu putere. Suficient sa tranteasca motocicleta lui Noni la pamant dandu-ne mari emotii cand ne oprim sa facem cateva poze. De la distanta, castelul de pe peninsula legata firav de continent printr-o banda de pamant (reabilitata de altfel de curand si fara de care mareea ar acoperi sistematic orice cale de acces) ne zambeste printre rafale de vant (si ploaie - din nou ... )

Nu putem vizita insula. Am ajuns tarziu si privim de la oarecare departare. Accesul este interzis si nu riscam sa ne apropiem si sa calcam regulile lor..

Ne oprim totusi pentru o friptura la tava de vitel si de vita. Exceptionala bucataria Normandiei.

Plecam spre Saint Malo. Ne astepata un receptioner binevoitor si de loc suparat ca a stat pana la 11 noaptea sa ne astepte. O camera austera, dar calda si cu o bere rece pe tava ne incheie ziua.

Galeria foto completa pe ziua de 29 Aprilie:

Sursa: Plimbare Prin Franta Pe 2 Roti - Aprilie-Mai 2012

Guest

29 Aprilie 2012

O sa incerc eu sa continui povestea lui Noni despre "golaneala de primavara 2012"

post-2-0-75707500-1339014024_thumb.png

Dimineata a venit prea repede. Clar... Ar fi fost de dorit o zi cu cateva ore mai lunga .. sau macar noaptea acelei zile :).

Ploaia ne-a deschis si usa hotelului cand am inceput sa ne aranjam bagajele. Deloc promitator insa rugile ne-au fost auzite si ploaia a incetat.

post-2-0-27824800-1339014418_thumb.jpg

Étretat. Nu ma intrebati cum am ales aceasta destinatie din multimea de locuri extraordinare pe care Franta le ofera. A fost un WIldguess fericit. De la receptionera am aflat ca majoritatea turistilor vin de la Paris, petrec o zi sau doua in Étretat apoi se indreapta spre Mont Saint Michele ( punct pe traseul nostru din aceasta zi). mi-a mai spus si ca suntem primii Romani pe care i-a gazduit. Magulitor :) Suntem niste europeni integrati asadar de acum :)

post-2-0-38898300-1339014757_thumb.jpg

Étretat , loc preferat de Monet pentru peisaje Impresioniste , are ceva special. Stanci care deschid arcuri peste ape. Ramasite ale unor catedrale costruite de natura inainte ca oamenii sa isi fi definit credinta. Impresionant.

Ne-am oprit sa ne imortalizam pe retina imaginea marii si a arcelor peste timp si ape si sa culegem suveniruri de pe plaja.

Pe faleza, in ciuda vantului, o multime de oameni se uita cand spre mare, cand spre o expozitie de Muscle Cars, bijuterii americane de acum 40-50 de ani. O incantare.

Am plecat. destinatia finala a zilei Saint Malo. Ni s-a parut rezonabil sa rezervam o zi pentru 360 Km ...

Le Havre. Ne bucuram de imaginile ambarcatiunilor usoare ancorate pe cheiuri cu nume de tari. Portul este impresionant. Cel de agrement sclipeste de vase de lux.

Fericire autentica. ploaia ne lasa definitiv. Ramanem doar cu amenintarea unor nori cam negri si cam gri dar care ne fug din drum sistematic. O adevarata performanta de slalom la sol printre norii de pe cer.

Plecam urmarind conturul tarmului si ajngem la Honfleur. Port vechi, cladiri si pietre incarcate cu istorie. Ne oprim in centru pentru o clatita Normanda .. clatite cu sunca. Delicioase.

Ne indreptam spre Caen unde ne petrecem un ceas fotografiindu-ne cu catedrala si cetatea. Imense. Frumoase, foarte vechi .. Nu poti sa nu te gandesti, oare noi (Romanii) unde eram si ce faceam cand niste Francezi (stra-stra-bunicii lor) ridicau asemenea edificii. Impresionant.

Ne reintoarcem spre coasta ( fentand a nu stiu cata oara nori negri de ploaie) si ajungem la Cimitirul American de langa plajele debarcarii, maretie. onoare, glorie ... americanii stiu sa isi venereze eroii oriunde ar fi ei. 3 milioane de soldati implicati in operatiunea OVERLORD in 1945 - 4-6 Iunie.

post-0-0-82461400-1339016365_thumb.jpg

Timpul s-a scurs si apropierea serii ne-a silit sa ne grabim. Ne indreptam spre autostrada si facem cu mana peisajelor de coasta care ne-au rasfatat toata ziua. Plecam in mare viteza spre Mont Saint Michele si St. Malo.

Ajungem la urmatorul punct in lista noastra, Mont Saint Michele. Vantul bate cu putere. Suficient sa tranteasca motocicleta lui Noni la pamant dandu-ne mari emotii cand ne oprim sa facem cateva poze. De la distanta, castelul de pe peninsula legata firav de continent printr-o banda de pamant (reabilitata de altfel de curand si fara de care mareea ar acoperi sistematic orice cale de acces) ne zambeste printre rafale de vant (si ploaie - din nou ... )

Nu putem vizita insula. Am ajuns tarziu si privim de la oarecare departare. Accesul este interzis si nu riscam sa ne apropiem si sa calcam regulile lor..

Ne oprim totusi pentru o friptura la tava de vitel si de vita. Exceptionala bucataria Normandiei.

Plecam spre Saint Malo. Ne astepata un receptioner binevoitor si de loc suparat ca a stat pana la 11 noaptea sa ne astepte. O camera austera, dar calda si cu o bere rece pe tava ne incheie ziua.

Galeria foto completa pe ziua de 29 Aprilie:

Sursa: Plimbare Prin Franta Pe 2 Roti - Aprilie-Mai 2012

Guest

Am pus motoarele azi pe camion.. le-am ambalat frumos cu bagaje cu tot, le-am facut asigurare de transport in caz de orice, vineri ne-am dat intalnire cu ele in Frankfurt.

E prima oara cand le punem pe un transport, amandoi ne uitam azi la ele cu o privire.. "nu era mai bine totusi daca plecam pe ele?"..

Pana la urma e mai bine asa... ne-am impacat cu ideea.

Asteptam ziua de Joi sa luam avionul catre Frankfurt si sa ne vedem o data plecati... :sclerosis:

P.S: Am fost mai intelepti de data asta, ne-am pus amandoi (eu silencere) si el tobele originale, sa nu mai fim nevoiti sa purtam dopuri de urechi pe drum ca in alte dati..

Sursa: Plimbare Prin Franta Pe 2 Roti - Aprilie-Mai 2012

Guest

Trandafirul de Flacari

Inca de la inceput, culorile aniversare pentru 105 ani, (galbenul inchis si negru) ale modelului original, desi oarecum interesante, nu m-au multumit niciodata complet. Desi am platit pentru modelul aniversar o diferenta substantiala de pret, imi doream totusi, o alta culoare, ceva al meu, ceva care sa spuna ceva despre ce simt.

08062008418.jpg
Gandul de la inceput a inceput sa prinda contur cand am gasit, intamplator, o imagine care mi-a placut mult, foarte mult .
MyPassion.jpg
Tmi place sa daruiesc sotiei mele trandafiri. De ce nu si unul de foc ? si asa .. ideea trandafirului de Flacari .. transformarea motocicletei care m-a pasionat in cadoul perfect pentru femeia care ma pasioneaza.
Am comandat separat aripile, rezervorul, tot setul de garnituri si restul de accesorii noi, dar nevopsite. HD face un serviciu vanzand aceste parti la preturi accesibile.
Mai complicat a fost sa gasesc artistul care sa reproduca cat mai aproape ce am gandit. Am cautat cateva luni si l-am gasit prin Zsolt (KTM) la Budapesta.
Mi-a placut mult ce a reusit sa faca.
20122008.jpg
Nu stiu daca tuturor le place modelul meu dar a fost ce am dorit iar pe mine ma incanta pentru ca am transformat obiectul unei pasiuni in mai mult decat cuvintele pot spune, in cadoul pe care am dorit sa-l fac sotiei mele.
Asa arata acum :
Harlica-Azi.jpg

Sursa

Guest

Modificarile cosmetice ( multe la numar facute intre timp) sunt o placere dar o autentica placere ramane si imbunatatirea perfomantei motorului care te poarta in lumea viselor.

Am fost nemultumit de sunatetul motorului. Nu al motorului ci cel al tobelor. Modelul original, facut sa fie conform celor mai severe norme de sunet din toata lumea aceasta, transforma sunetul original al motorului, acel sunet care a ar trebui inregistrat ca marca a HD, intr-un banal zumzait-  nu foarte departe de cel al clonelor japoneze. Cautarea esapamentului care sa redea acel sunet complet - din imaginatia mea - a devenit obligatorie.

Esapamentul care m-a multumit a fost un set de tobe de la http://www.rushracingproducts.com/

Modelul ales: 25301

16401+-+Slash+Down+RushRacingProducts.jp
Rush-Mufflers.jpg

Motocicleta a inceput sa fie un Harley. Satisfactia : Nemasurata

Schimband tobele am constatat si o usoara imbunatatire a performantei. Necesitatea unui filtru de aer cu performante mai bune a aparut ca imediata.

Am optat in prima instanta pentru un filtru de aer Screaming Eagle - Stage I

Air+Filter.jpg

Diferenta s-a facut simtita imediat. Motorul respira altfel insa la trecerea peste 2000 de rotatii/min avea o ezitare ce putea fi simtita iar de la 3500 sunetul tobelor devenea extrem de puternic cu o oarecare pierdere de putere.

Mi-a trebuit mult curaj - in lipsa unui service care sa ma ajute in mod direct - sa cuplez  Screaming Eagle Super Tuner cu care sa pot modifica curbele motorului.

Race+Tuner.jpg

Minunea s-a produs. Am aflat de la un dealer care este fisierul potrivit configuratiei motorului meu si am incarcat noii parametrii. A foste mai simplu decat as fi crezut dar marturisesc ca increderea lui Noni ( fiul meu) m-a ajutat mult sa ma hotarasc sa apas pe "Change Configuration". Rezultatul a fost un ALT MOTOR. Acum, m-am indragostit a doua oare de V-Twin-ul meu. Suntem la a doua tinerete. :)

Daca va hotarati sa cumparati un Super Tuner nu uitati . Cablu, CD cu soft, si multa incredere in voi. Daca reusiti sa cititi si instructiunile veti descoperi o lume intreaga de parametrii si valori care pot sa transforme motorul in orice v-ati dori. Oricum, incercare merita daca pasiunea pentru motorul vostru e mare.

Mai simplu, am aflat ca exista un  Power Commander V ce ajusteaza din mers parametrii motorului in functie de configuratie. Nu am vazut-o lucrand. Pare mai simplu si de incredere.

PowerCommanderV.jpg

Oricum, modificarile pe care le-am facut eu au meritat tot efortul.

Last but not least ... Un motor mai puternic, ce respira mai puternic si accelereaza mai puternic te imbie putin catre viteza. Franele devin mai importante.

Franarea la Softai Heritage este asigurata pe fata - original - doar pe un disc cu un etrier cu 2 pistonase.

Am schimbat modelul original cu unul de la Performance Machine

Brake+calipers+-+Performance+Machine.jpg
Sincer, ceva s-a imbunatatit dar cred ca inca nu suficient. Franarea este mai buna dar inca departe de ce mi-am dorit. Oricum, etrierul are 3 pistonase dar actionand pe un singur disc, lucrurile s-au imbunatatit cred mai mult vizual - carcasa cromata mai frumoasa decat in efectul de franare.
Daca  o sa descopar o alternativa mai buna, o sa revin.

Sursa

Guest

Suspensiile si seaua

Motocicleta vine din fabrica cu o suspensie care poate multumi cea mai mare partea a motociclistilor permitand o calatorie foarte comoda chiar pentru 2 persoane. Am invatat insa ca drumurile din Romania inving orice calcule ale constructorilor americani.

Cu seaua si suspensia originala se pot face usor 500 - 600 Km intr-o zi insa... se poate mai bine.

Am fost norocos sa cunosc un specialist al unui dealer HD din SUA care mi-a dat multe sfaturi competente si m-a ajutat in alegerile mele. Scott mi-a recomandat sa schimb suspensiile originale cu unele echivalente pentru Softail Heritage de la Progressive Suspension .

PSI2008Catalog_Page_16.jpg

Modelele recomandate au fost :

1. ds-222048 - arcurile din urcile din fata (FLSTC 2008)

2. 422 series - amortizoarele de spate (FLSTC 2008)

Cativa prieteni mi-au spus ca ar trebui sa pun suspensii pneumatice ca sa pot vedea diferenta. Scott a insistat ca pentru drumuri proaste si o tinuta imbunatatita , amortizoarele de spate recomandate sunt mult mai bune. Probabil ca suspensiile pneumatice la acest model ar fi adus doar un look modificat dar nu si o modificare serioasa a tinutei de drum.

Modificarea imediat vizibila a suspensiilor a fost o inaltare cu 5 cm a cadrului, implicit o inaltare a garzii la sol care a crescut semnificativ confortul in sa dar mai important, a permis inclinari mult mai pronuntate ale motocicletei in curbe fara a atinge permanent cu suporturile de picior asfaltul.

In al doilea rand, mai usor de explicat dupa un numar de Km, amortizarea diferita in functie de marimea denivelarilor a generat un confort pe care nu l-am avut inainte si pe care l-am apreciat atat eu cat si sotia mea in peste 10.000 Km.

A doua investitie care mi-a schimbat viata pe moto a fost seaua Corbin.

Am inlocuit seaua originala in 2 culori din 2 sezuturi.

11062008422.jpg

cu seaua Corbin cu spatar pentru conducator si ... incalzire

Corbin.jpg

Schuimbarea seii a fost o decizie complicata din cauza pretului mare insa as aprecia pe primul loc efectul acestei modificari in confortul calatoriei pe motocicleta mea.

Materialul din care este facuta asigura inlaturarea punctelor de presiune si oboseala tesuturilor. Acum, a merge fara oprire cateva ore bune este posibil. Confortul a crescut spre exceptional. Un lucru al carui efact nu l-am estimat a fost incalzirea seii pentru care am optat fara prea multe argumente.

Sincer, este formidabil sa ai o sa incalzita, toamna sau cand ploua cu stropi reci in jur. Caldura care ti se transmite de la mijloc catre picioare si catre intregul corp in rest, transforma calatoria intr-o placere chiar daca afara sunt 5 grade Celsius. Este un detaliu atat de important. Si eu si Ramona, am constatat ca vremea de toamana cu frunze colorate si aer rece nu ne aduce decat bucuria simturilor estetice si ne lasa sa ne bucuram de imagini fara dureri de spate sau coapse inghetate.

Sursa

Guest

Imagini din Rai

02062008357.jpg
Cred ca sloganul publicitar a celor de la HD - "probabil ca raiul se vede in acest fel" ( - traducere extrem de aproximativa) infatisand o imagine a unui drum printre coarnele unei motociclete, este cel mai adevarat si simplu lucru pe care il putem spune , noi, cei de pe doua roti, despre ce ne face sa ne suim mereu la drum in spatele coarnelor ghidonului. Cred ca in afara adrenalinei din competitii, este imaginea drumului, inclinata uneori, inundata de soare sau prin ploaie, monoton sau accidentat, oricare ar fi ea fiind o imagine din paradis, din paradisul sufletului nostru cand simtim racoarea aerului cand doar calatoria si nu destinatia conteaza, cand timpul se opreste sau l-am dori oprit indefinit in echilibrul motocicletei.


Si totusi ... Ceva nu era asa cum doream eu ...

Motocicleta, foarte frumoasa si impresionanta prin dimensiuni si crom, ma imbia la schimbari carea sa o aduca si mai mult de imaginea din visul meu ..

Asa am inceput sirul schimbarilor...
02062008358.jpg


Sursa
Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      235
    • Total Postări
      7.391
  • Commentarii în blog