Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • postări
    84
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    8.489

Despre blog

Postări în blog

ktmbv

Muc Off.

 Niks-Montage

Muc Off - protecţie pentru rider şi motocicletă adusă la rang de artă. În România prin Dual Motors

În 1991, Right Said Fred erau prea sexy pentru tricourile lor, iar Stefan Everts cucerea primul său titlu de campion mondial de motocross. Tot în acest an, Rex Trimnell proiecta prima furcă cu jug dublu pentru mountain-bike, revoluţionând disciplina down-hill, un moment după care britanicul s-a gândit că ar fi bine să inventeze şi un spray roz cu care să o cureţe ca la carte.  Restul e istorie: de la lansarea pe piaţă a acestui surprinzător spray roz pentru curăţat furcile de down-hill, Muc-Off a devenit o companie recunoscută în toată lumea pentru produsele de îngrijire a riderilor şi a jucăriilor lor preferate, indiferent dacă acestea înseamnă motociclete, biciclete, maşini, echipamente sportive sau... electronice. Da, pentru că cei de la Muc-Off nu sunt nişte simpli oameni ce se ocupă de curăţenie, ei sunt obsedaţi de viteză şi de dezvoltarea de noi produse.

.

Credeai că am exagerat cu titlul?

Să încercăm să ne orientăm privirea asupra motocicletelor. Cei de la Muc-Off văd procesul de îngrijire în mai multe faze. Dintâi avem curăţirea, pentru care au dezvoltate soluţii speciale, un degresant biodegradabil (e important să nu poluăm mediul), spray pentru discurile de frână, degresant cu uscare rapidă, mănuşă pentru spălare, spray uscat pentru curăţat lanţul şi soluţie de îndepărtat insectele şi gudronul.

Urmează apoi etapa de aplicare de soluţii de protecţie şi... luciu pentru motocicletă, scop în care Muc Off a dezvoltat soluţii de polish, bureti microfibră, spray cu silicon, spray tip ceară udă, spray polish, spray pentru plastice, aplicator din microfibră şi încă suntem departe de a fi epuizat lista. Toate produsele Muc Off sunt prietenoase cu mediul înconjurător şi cu motocicletă şi au o singură problemă, cu ... apa, pe care nu o tolerează, îndepărtând toate particulele rămase după ce motocicleta a fost spălată.

Stagiul trei, ungerea: Muc Off a dezvoltat un spray de lanţ pentru toate condiţiile meteorologice. Desigur, după atâta atenţie acordată motocicletei, trebuie să avem grijă şi de noi, iar Muc Off vine cu următoarele produse: soluţie de curăţare a echipamentelor de piele, soluţie pentru protecţia echipamentelor de piele, duş uscat (soluţie antibacteriană ce poate fi aplicată pe tot corpul, atunci când nu există nici un duş prin preajmă), soluţie curăţare vizor şi cască, serveţele pentru lucrul cu piese foarte murdare, bidon pentru apă, etc.

Tot Muc Off a dezvoltat perii speciale pentru curăţarea motocicletei, de diferite mărimi, durităţi şi forme. Produsele Muc Off sunt disponibile şi sub formă de kituri, în diverse combinaţii, dintre care noi am remarcat "Race Kit": Bike Cleaner, Bike Spray, perie pentru cadru, care poate fi utilizată în diverse locuri mai greu accesibile ale motocicletei şi un burete cu structura tip micro-fagure.

Produsele Muc Off sunt disponibile în România prin Dual Motors.

web-2

.

.

.

<a href="http://www.ktm-brasov.ro/Stiri/Noutati/muc-off.html">Sursa</a>

ktmbv

Muc Off.

 Niks-Montage

Muc Off - protecţie pentru rider şi motocicletă adusă la rang de artă. În România prin Dual Motors

În 1991, Right Said Fred erau prea sexy pentru tricourile lor, iar Stefan Everts cucerea primul său titlu de campion mondial de motocross. Tot în acest an, Rex Trimnell proiecta prima furcă cu jug dublu pentru mountain-bike, revoluţionând disciplina down-hill, un moment după care britanicul s-a gândit că ar fi bine să inventeze şi un spray roz cu care să o cureţe ca la carte.  Restul e istorie: de la lansarea pe piaţă a acestui surprinzător spray roz pentru curăţat furcile de down-hill, Muc-Off a devenit o companie recunoscută în toată lumea pentru produsele de îngrijire a riderilor şi a jucăriilor lor preferate, indiferent dacă acestea înseamnă motociclete, biciclete, maşini, echipamente sportive sau... electronice. Da, pentru că cei de la Muc-Off nu sunt nişte simpli oameni ce se ocupă de curăţenie, ei sunt obsedaţi de viteză şi de dezvoltarea de noi produse.

.

Credeai că am exagerat cu titlul?

Să încercăm să ne orientăm privirea asupra motocicletelor. Cei de la Muc-Off văd procesul de îngrijire în mai multe faze. Dintâi avem curăţirea, pentru care au dezvoltate soluţii speciale, un degresant biodegradabil (e important să nu poluăm mediul), spray pentru discurile de frână, degresant cu uscare rapidă, mănuşă pentru spălare, spray uscat pentru curăţat lanţul şi soluţie de îndepărtat insectele şi gudronul.

Urmează apoi etapa de aplicare de soluţii de protecţie şi... luciu pentru motocicletă, scop în care Muc Off a dezvoltat soluţii de polish, bureti microfibră, spray cu silicon, spray tip ceară udă, spray polish, spray pentru plastice, aplicator din microfibră şi încă suntem departe de a fi epuizat lista. Toate produsele Muc Off sunt prietenoase cu mediul înconjurător şi cu motocicletă şi au o singură problemă, cu ... apa, pe care nu o tolerează, îndepărtând toate particulele rămase după ce motocicleta a fost spălată.

Stagiul trei, ungerea: Muc Off a dezvoltat un spray de lanţ pentru toate condiţiile meteorologice. Desigur, după atâta atenţie acordată motocicletei, trebuie să avem grijă şi de noi, iar Muc Off vine cu următoarele produse: soluţie de curăţare a echipamentelor de piele, soluţie pentru protecţia echipamentelor de piele, duş uscat (soluţie antibacteriană ce poate fi aplicată pe tot corpul, atunci când nu există nici un duş prin preajmă), soluţie curăţare vizor şi cască, serveţele pentru lucrul cu piese foarte murdare, bidon pentru apă, etc.

Tot Muc Off a dezvoltat perii speciale pentru curăţarea motocicletei, de diferite mărimi, durităţi şi forme. Produsele Muc Off sunt disponibile şi sub formă de kituri, în diverse combinaţii, dintre care noi am remarcat "Race Kit": Bike Cleaner, Bike Spray, perie pentru cadru, care poate fi utilizată în diverse locuri mai greu accesibile ale motocicletei şi un burete cu structura tip micro-fagure.

Produsele Muc Off sunt disponibile în România prin Dual Motors.

web-2

.

.

.

Sursa

ktmbv

Dual Motors devine dealer oficial Kärcher. Dirt Riders, spor la curăţat motoare!

.75a7a492

Aparatele de spălat cu presiune Kärcher înseamnă fiabilitate şi performanţă, îmbunătăţite continuu din 1935, anul în care inventatorul Alfred Kärcher punea bazele companiei, în  Baden-Württemberg, Germania. Reprezentată în 160 de ţări, Kärcher a fost inclusă de cotidianul francez "Le Figaro" în topul primelor cinci firme ale mileniului trei, aria de soluţii de curăţire fiind absolut impresionantă, adresându-se unei palete largi de domenii de la automotive, transporturi şi agricultură, la industrie. Merită spus că Statuia Libertăţii, Poarta Brandenburg sau Statuia lui Christos din Rio de Janeiro au fost supuse cu succes unor tratamente de curăţare restaurativă cu Kärcher!

.

Aşadar, motocicletele noastre, (dar şi bicicletele, maşinile, hai măcar rolele...) sunt pe ... mâini bune prin Kärcher, iar aceste produse pot fi cumpărate de acum de la Dual Motors, unde se află pe stock. Dezvoltând presiuni cuprinse intre 110 Bari si 2500 Bari aparatele de spălat cu jet de apă cu presiune rezolva şi cele mai “persistente” probleme.

.

Kärcher  garanteaza  aprovizionarea cu piese de schimb pe o perioadă de până la 10 ani dupa încheierea producţiei unui model. Costurile post-vânzare sunt reduse prin posibilitatea de a cumpara doar piesele care se strică şi nu  ansamble de piese. Kärcher este lider absolut pe piaţa de maşini de spălat cu presiune, faţă de concurenţă, producătorul german  dezvoltând soluţii ideale de curatare pentru construcţii, agricultură, domeniul forestier, industrie, spalatorii auto si parcuri logistice.

.

3659893542 7958842756

.

Implementând tehnologia “Eco” la aparatele de spălat cu apă caldă Kärcher, consumul este redus cu până la 20%. Reparaţiile temeinice si lucrările de întreţinere făcute de service-ul Kärcher  în materie de pompe de spalat cu presiune  asigură confortul şi liniştea pe termen lung a clienţilor.

.

Pe lângă motoare alimentate la curent monofazic şi trifazic, Kärcher asigură prin jeturile cu ardere internă flexibilitate în operaţiuni acolo unde o sursă de curent nu este disponibilă.

.

DBZ spune: am aruncat o privire în magazinul online al Dual Motors, în noua secţiune Karcher şi ne-a plăcut ce am văzut: aparatul de spălat cu presiune Karcher G4.10M, independent de curent în timpul spălării, un Karcher KTM Special Edition şi chiar o variantă "de buzunar", Karcher K214 Plus, la 299 RON, care credem că ar salva sala de baie a redacţiei noastre de multe noroaie.

<a href="http://www.ktm-brasov.ro/Stiri/Noutati/dual-motors-devine-dealer-oficial-kaercher.html">Sursa</a>

ktmbv

Dual Motors devine dealer oficial Kärcher. Dirt Riders, spor la curăţat motoare!

.75a7a492

Aparatele de spălat cu presiune Kärcher înseamnă fiabilitate şi performanţă, îmbunătăţite continuu din 1935, anul în care inventatorul Alfred Kärcher punea bazele companiei, în  Baden-Württemberg, Germania. Reprezentată în 160 de ţări, Kärcher a fost inclusă de cotidianul francez "Le Figaro" în topul primelor cinci firme ale mileniului trei, aria de soluţii de curăţire fiind absolut impresionantă, adresându-se unei palete largi de domenii de la automotive, transporturi şi agricultură, la industrie. Merită spus că Statuia Libertăţii, Poarta Brandenburg sau Statuia lui Christos din Rio de Janeiro au fost supuse cu succes unor tratamente de curăţare restaurativă cu Kärcher!

.

Aşadar, motocicletele noastre, (dar şi bicicletele, maşinile, hai măcar rolele...) sunt pe ... mâini bune prin Kärcher, iar aceste produse pot fi cumpărate de acum de la Dual Motors, unde se află pe stock. Dezvoltând presiuni cuprinse intre 110 Bari si 2500 Bari aparatele de spălat cu jet de apă cu presiune rezolva şi cele mai “persistente” probleme.

.

Kärcher  garanteaza  aprovizionarea cu piese de schimb pe o perioadă de până la 10 ani dupa încheierea producţiei unui model. Costurile post-vânzare sunt reduse prin posibilitatea de a cumpara doar piesele care se strică şi nu  ansamble de piese. Kärcher este lider absolut pe piaţa de maşini de spălat cu presiune, faţă de concurenţă, producătorul german  dezvoltând soluţii ideale de curatare pentru construcţii, agricultură, domeniul forestier, industrie, spalatorii auto si parcuri logistice.

.

3659893542 7958842756

.

Implementând tehnologia “Eco” la aparatele de spălat cu apă caldă Kärcher, consumul este redus cu până la 20%. Reparaţiile temeinice si lucrările de întreţinere făcute de service-ul Kärcher  în materie de pompe de spalat cu presiune  asigură confortul şi liniştea pe termen lung a clienţilor.

.

Pe lângă motoare alimentate la curent monofazic şi trifazic, Kärcher asigură prin jeturile cu ardere internă flexibilitate în operaţiuni acolo unde o sursă de curent nu este disponibilă.

.

DBZ spune: am aruncat o privire în magazinul online al Dual Motors, în noua secţiune Karcher şi ne-a plăcut ce am văzut: aparatul de spălat cu presiune Karcher G4.10M, independent de curent în timpul spălării, un Karcher KTM Special Edition şi chiar o variantă "de buzunar", Karcher K214 Plus, la 299 RON, care credem că ar salva sala de baie a redacţiei noastre de multe noroaie.

Sursa

ktmbv

P8256540-Copy

Daca scolile, cursurile si academiile de enduro au devenit un fenomen obisnuit la noi si nu lipsit de succes in randul riderilor cu cele mai variate pretentii de la cei vaneaza podiumul, la cei care isi doresc sa termine in siguranta o cursa de hobby, o noua propunere “didactica” si chiar “tehnico-tactica” vine din partea RAMS21. Este vorba despre un cantonament (intre 7 si 21 de zile) in insorita Spanie, in  luna februarie, organizat dupa toate regulile unei scoli de off-road care se respecta. Pe scurt, tot ce ai de facut ca rider este sa iti iei un mic bagaj, un avion in directia Barcelona si mai departe se ocupa cei de la RAMS21, aceasta insemnand  transportul motocicletei dus intors pana in zona Aragon Zaragoza, masa, cazare, service moto si nu in ultimul rand taxa de circuit, toate acestea fiind incluse in pret, deoarece echipa se va deplasa in Spania, dupa formula “consacrata” in Dementor KTM Motocross Cup. Aceasta inseamna mecanici, bucatar, preparator fizic si bineinteles, camionul de curse.

Cantonamentul va fi astfel structurat: se organizeaza cate o grupa de motocross, respectiv de enduro, fiecare cu conditii de antrenamente specific, cu un program strict, riderii beneficiind inclusiv de un preparator fizic, de inregistrarea video a evolutiilor, urmate de feedback si sfaturi personalizate. Pentru fiecare grupa exista vor exista manse de anduranta de 35 – 40 de minute,  specific pentru motocros si respectiv enduro (treceri peste busteni, bolovani, etc)

Am stat putin de vorba cu Adrian Raduta despre cum va arata o zi tipica in acest cantonament. Asadar diminetile vor fi rezervate antrenamentelor pe motociclete, urmate de o pauza de 4-5 ore, in care se include pranzul si timpul necesar refacerii, dupa care se trece dupa amiaza la antrenamente fizice. Seara, inainte sau dupa cina, se analizeaza inregistrarea video a evolutiilor riderilor, discutii, identificarea greselilor fiecaruia si corectare. RAMS21 va fi cantonat in Spania timp de trei saptamani, existand posibilitatea ca cei interesati sa opteze pentru variante de 1, 2 sau 3 saptamani pentru cei mai motivati piloti. “Tinand cont de back-ground-ul meu de motocrosist, sunt rideri care se aseatpta ca acest cantonament sa fie unul dur, cu multe sarituri in stil MX. Nu acesta este insa scopul meu, eu imi dorec ca riderii care vin la cantonament sa invete cat mai bine tehnica de pilotaj, dupa posibilitatile fiecaruia pentru a alerga apoi cat mai curat si mai sigur pe motocicleta”, spune Adrian Raduta

P6143449

Pentru mai multe detalii si inscrieri – 0725.RAMS21 (0725.726.721) sau e-mail: office@rams21.ro

Echipa Top Cross TCS in actiune, in aceasta vara, la Red Bull Romaniacs in Sibiu, alaturi de ” nava mama”, camionul lor de curse, casa lor departe de casa

camp-finalsmall

Sursa

ktmbv

ulei pentru ATV

c82e68ecc91a6115905b52a4dab0ec5b L

De multi ani nu am avut parte de o zapada atat de buna (muntii patriei gem sub greutatea pulvarului) inca din Decembrie, asa ca riderii care au si un snowmobil prin garaj au acum parte de actiune cat cuprinde.

La Dual Motors noi stim asta si va recomandam urmatoarele uleiuri pentru snowmobile in 2 timpi, marcile Ski-Doo, Polaris, Yamaha, Arctic Cat ....

Putoline TT Sport – este un ulei sintetic care reduce fumul, depunerile de carbon si ancrasarea bujiei, prelungind viata motorului. 48 lei/litrul

Putoline TTX – 100% sintetic, reduce fumul si depunerile de carbon, protejeaza motoarele operate in conditii extreme, sisteme de injectie pre-mix si autolube. 65 lei/litrul

Putoline RS959 - 100% sintetic, sistem de aditivi Ester Tech, pentru conditii extreme de utilizare si sisteme de injectie pre-mix si autolube, 74 lei / litrul

Yamalube 2-S – ulei semi-sintetic – 26 lei / litrul

Iar pentru snowmobilele in 4 timpi, ulei recomandat este:

Putoline Snow 4T+ 0W40. 100% sintetic, pentru motoarele cu sau fara turbo, convertor catalitic si/sau multi-supape. Garanteaza o ungere rapida si stabila, la cele mai joase temperaturi, si este foarte stabil termic, chiar si cele mai inalte temperaturi de operare. Gratie continutului scazut de fosfor protejeaza convertorul catalitic. Indicele mare de vascozitate mentine motorul curat. 78 lei / litrul

Sursa

ktmbv

echipament Klim

klim-rider-200x300

Despre KLIM am vorbit nu o data pe Dirt Bike Zone, este vorba despre compania producatoare de echipamente moto si snowmobile localizata in Idaho, nord-vestul Statelor Unite, tocmai la hotarul cu British Columbia, iar asta ar trebui sa va spuna ceva, ca staff-ul companiei mai mult pe acolo o ard…  KLIM este lider mondial in proiectarea, dezvoltarea si producerea celor mai avansate echipamente pentru motociclisti si riderii de snowmobile, utilizand tehnologii de varf pentru impermeabilizare, durabilitate, respirabilitate si confort in ceea ce priveste echipamentele. Proaspat achizitionati de Polaris, americaniii asculta cu atentie ce au de spus pilotii de teste si clientii pasionati, caci unul din primele mesaje de care ti se lipesc ochii pe pagina de Facebook a Klim este “Ai o idee sau o sugestie de echipament? Vrem sa o auzim!”

.

Iar intr-un oras de munte ca Brasovul, o astfel de marca nu se putea sa lipseasca. Fisa le-a cazut celor de la KTM Brasov asa, ca iata, echipamentele KLIM pot fi achizitionate si din orasul de la poalele Tampei, ca sa ne exprimam asa. O scurta vizita pe situl KLIM, va va convinge de calitatea si caracteristicile inovatoare ale acestor echipamente pentru aventura pe snowmobil sau motocicleta.

.

Merita sa mai spunem ca riderii Husaberg care au ajuns la peste 6.600 de metri altitudine cu motocicletele erau “investmantati” in echipamente KLIM, la fel cum un alt galben/albastru de seama, de fapt cel mai de seama rider Husaberg (ever…), Graham Jarvis nu se urca pe motor fara echipamentul Klim.

jarvis-klimm

Canadianca Julie Ann-Chapman ne arata cum se merge pe snowmobil, echipata cu KLIM, desigur.

chapman11

Sursa

ktmbv

ulei pentru ATV

c82e68ecc91a6115905b52a4dab0ec5b L

De multi ani nu am avut parte de o zapada atat de buna (muntii patriei gem sub greutatea pulvarului) inca din Decembrie, asa ca riderii care au si un snowmobil prin garaj au acum parte de actiune cat cuprinde.

La Dual Motors noi stim asta si va recomandam urmatoarele uleiuri pentru snowmobile in 2 timpi, marcile Ski-Doo, Polaris, Yamaha, Arctic Cat ....

Putoline TT Sport – este un ulei sintetic care reduce fumul, depunerile de carbon si ancrasarea bujiei, prelungind viata motorului. 48 lei/litrul

Putoline TTX – 100% sintetic, reduce fumul si depunerile de carbon, protejeaza motoarele operate in conditii extreme, sisteme de injectie pre-mix si autolube. 65 lei/litrul

Putoline RS959 - 100% sintetic, sistem de aditivi Ester Tech, pentru conditii extreme de utilizare si sisteme de injectie pre-mix si autolube, 74 lei / litrul

Yamalube 2-S – ulei semi-sintetic – 26 lei / litrul

Iar pentru snowmobilele in 4 timpi, ulei recomandat este:

Putoline Snow 4T+ 0W40. 100% sintetic, pentru motoarele cu sau fara turbo, convertor catalitic si/sau multi-supape. Garanteaza o ungere rapida si stabila, la cele mai joase temperaturi, si este foarte stabil termic, chiar si cele mai inalte temperaturi de operare. Gratie continutului scazut de fosfor protejeaza convertorul catalitic. Indicele mare de vascozitate mentine motorul curat. 78 lei / litrul

Sursa

ktmbv

echipament Klim

klim-rider-200x300

Despre KLIM am vorbit nu o data pe Dirt Bike Zone, este vorba despre compania producatoare de echipamente moto si snowmobile localizata in Idaho, nord-vestul Statelor Unite, tocmai la hotarul cu British Columbia, iar asta ar trebui sa va spuna ceva, ca staff-ul companiei mai mult pe acolo o ard…  KLIM este lider mondial in proiectarea, dezvoltarea si producerea celor mai avansate echipamente pentru motociclisti si riderii de snowmobile, utilizand tehnologii de varf pentru impermeabilizare, durabilitate, respirabilitate si confort in ceea ce priveste echipamentele. Proaspat achizitionati de Polaris, americaniii asculta cu atentie ce au de spus pilotii de teste si clientii pasionati, caci unul din primele mesaje de care ti se lipesc ochii pe pagina de Facebook a Klim este “Ai o idee sau o sugestie de echipament? Vrem sa o auzim!”

.

Iar intr-un oras de munte ca Brasovul, o astfel de marca nu se putea sa lipseasca. Fisa le-a cazut celor de la Dementor KTM Brasov asa, ca iata, echipamentele KLIM pot fi achizitionate si din orasul de la poalele Tampei, ca sa ne exprimam asa. O scurta vizita pe situl KLIM, va va convinge de calitatea si caracteristicile inovatoare ale acestor echipamente pentru aventura pe snowmobil sau motocicleta.

.

Merita sa mai spunem ca riderii Husaberg care au ajuns la peste 6.600 de metri altitudine cu motocicletele erau “investmantati” in echipamente KLIM, la fel cum un alt galben/albastru de seama, de fapt cel mai de seama rider Husaberg (ever…), Graham Jarvis nu se urca pe motor fara echipamentul Klim.

jarvis-klimm

Canadianca Julie Ann-Chapman ne arata cum se merge pe snowmobil, echipata cu KLIM, desigur.

chapman11

Sursa

ktmbv

P8256540-Copy

Daca scolile, cursurile si academiile de enduro au devenit un fenomen obisnuit la noi si nu lipsit de succes in randul riderilor cu cele mai variate pretentii de la cei vaneaza podiumul, la cei care isi doresc sa termine in siguranta o cursa de hobby, o noua propunere “didactica” si chiar “tehnico-tactica” vine din partea RAMS21. Este vorba despre un cantonament (intre 7 si 21 de zile) in insorita Spanie, in  luna februarie, organizat dupa toate regulile unei scoli de off-road care se respecta. Pe scurt, tot ce ai de facut ca rider este sa iti iei un mic bagaj, un avion in directia Barcelona si mai departe se ocupa cei de la RAMS21, aceasta insemnand  transportul motocicletei dus intors pana in zona Aragon Zaragoza, masa, cazare, service moto si nu in ultimul rand taxa de circuit, toate acestea fiind incluse in pret, deoarece echipa se va deplasa in Spania, dupa formula “consacrata” in Dementor KTM Motocross Cup. Aceasta inseamna mecanici, bucatar, preparator fizic si bineinteles, camionul de curse.

Cantonamentul va fi astfel structurat: se organizeaza cate o grupa de motocross, respectiv de enduro, fiecare cu conditii de antrenamente specific, cu un program strict, riderii beneficiind inclusiv de un preparator fizic, de inregistrarea video a evolutiilor, urmate de feedback si sfaturi personalizate. Pentru fiecare grupa exista vor exista manse de anduranta de 35 – 40 de minute,  specific pentru motocros si respectiv enduro (treceri peste busteni, bolovani, etc)

Am stat putin de vorba cu Adrian Raduta despre cum va arata o zi tipica in acest cantonament. Asadar diminetile vor fi rezervate antrenamentelor pe motociclete, urmate de o pauza de 4-5 ore, in care se include pranzul si timpul necesar refacerii, dupa care se trece dupa amiaza la antrenamente fizice. Seara, inainte sau dupa cina, se analizeaza inregistrarea video a evolutiilor riderilor, discutii, identificarea greselilor fiecaruia si corectare. RAMS21 va fi cantonat in Spania timp de trei saptamani, existand posibilitatea ca cei interesati sa opteze pentru variante de 1, 2 sau 3 saptamani pentru cei mai motivati piloti. “Tinand cont de back-ground-ul meu de motocrosist, sunt rideri care se aseatpta ca acest cantonament sa fie unul dur, cu multe sarituri in stil MX. Nu acesta este insa scopul meu, eu imi dorec ca riderii care vin la cantonament sa invete cat mai bine tehnica de pilotaj, dupa posibilitatile fiecaruia pentru a alerga apoi cat mai curat si mai sigur pe motocicleta”, spune Adrian Raduta

P6143449

Pentru mai multe detalii si inscrieri – 0725.RAMS21 (0725.726.721) sau e-mail: office@rams21.ro

Echipa Top Cross TCS in actiune, in aceasta vara, la Red Bull Romaniacs in Sibiu, alaturi de ” nava mama”, camionul lor de curse, casa lor departe de casa

camp-finalsmall

Sursa

ktmbv

A sosit iarna, ninge in toata tara :), ocazie cu care va prezentam noua oferta de accesorii pentru ATV-uri dar si pentru motociclete: senilele TJD X-TRACK pentru ATV-uri si kitul de senile EXPLORER pentru motociclete cross si enduro.

L small

1. Senilele X-TRACK

Aceste senile au fost create pentru toate tipurile de ATV-uri 4x4 cu o capacitate cilindrica mai mare de 500 cmc. Ele sunt potrivite atat pentru zapada, cat si pentru nisip sau noroi. De o calitate superioara si foarte robuste, se instaleaza rapid si usor. Setul contine 4 bucati senile precum si kit-ul de instalare.

xtrack-universal-atv-utv-tracks-system 6

2. Senilele EXPLORER

Acest kit de senile a fost creat special pentru motocicletele cross si enduro. Senila spate poate fii ajustata pentru 3 pozitii: zapada adanca, teren dur si pentru orice suprafata. Rotile de angrenaj ale senilei, pozitionate pe mijlocul acesteia, o fac extrem de flexibila, pastrandu-se contactul cu solul chiar si in curbele stranse. Ski-ul fata are un design special, astfel incat conducatorul motocicletei sa o poata controla usor chiar si in zapada. Setul contine o bucata senila spate si o bucata ski fata, precum si kit-ul de instalare.

aprilia-sxv-explorerAD-Boivin-Explorer-i001

.

explorer-moto-3

.

explorer-snow-bike-10

Sursa

ktmbv

A sosit iarna, ninge in toata tara :), ocazie cu care va prezentam noua oferta de accesorii pentru ATV-uri dar si pentru motociclete: senilele TJD X-TRACK pentru ATV-uri si kitul de senile EXPLORER pentru motociclete cross si enduro.

L small

1. Senilele X-TRACK

Aceste senile au fost create pentru toate tipurile de ATV-uri 4x4 cu o capacitate cilindrica mai mare de 500 cmc. Ele sunt potrivite atat pentru zapada, cat si pentru nisip sau noroi. De o calitate superioara si foarte robuste, se instaleaza rapid si usor. Setul contine 4 bucati senile precum si kit-ul de instalare.

xtrack-universal-atv-utv-tracks-system 6

2. Senilele EXPLORER

Acest kit de senile a fost creat special pentru motocicletele cross si enduro. Senila spate poate fii ajustata pentru 3 pozitii: zapada adanca, teren dur si pentru orice suprafata. Rotile de angrenaj ale senilei, pozitionate pe mijlocul acesteia, o fac extrem de flexibila, pastrandu-se contactul cu solul chiar si in curbele stranse. Ski-ul fata are un design special, astfel incat conducatorul motocicletei sa o poata controla usor chiar si in zapada. Setul contine o bucata senila spate si o bucata ski fata, precum si kit-ul de instalare.

aprilia-sxv-explorerAD-Boivin-Explorer-i001

.

explorer-moto-3

.

explorer-snow-bike-10

Sursa

ktmbv

Motocross Ciolpani Gorgota

start ciolpani art

În ciuda ploii căzute cu doar o zi înaintea curselor, etapa cinci a Dementor KTM Motocross Cup s-a desfăşurat sâmbătă, 22 septembrie, pe circuitul Gorgota Ciolpani, în condiţii optime. Deoarece la antrenamentele libere şi cronometrate evoluţiile celor peste 40 de motocrosişti au creat şanţuri adânci în pista înmuiată de ploaie, deteriorând intrarea pe o trambulină, Ilie şi Adrian Răduţă (Top Cross TCS), au remediat problema în mai puţin de o oră, piloţii putând evolua în deplină siguranţă. Tată şi fiu s-au urcat pe buldozere şi au rectificat porţiunile cu probleme. Circuitul a fost „ca nou”, ceea ce a făcut ca singurul incident al zilei să fie… gradul ridicat de spectaculozitate al manşelor.

Spre deliciul publicului, fiecare clasă a avut parte de povestea ei. Sibianul Marius Popovici (AMC Bogdan) s-a impus din nou la clasa 50 cmc, integrând în pilotaj elemente de stil ce aparţin sportivilor avansaţi, iar Aida Cojanu (Vectra Zărneşti) a arătat că nu se teme să alerge cu băieţii, clasându-se pe locul doi în prima manşă. La clasa 65, Szfarli Hunor (Ort Race Ojdula) a acumulat puncte preţioase în clasamentul general, câştigând ambele manşe, fiind urmat de Andrei Poponuţ (Steaua GTH), târgumureşeanul mobilizându-se şi reuşind să treacă peste câteva erori de pilotaj facil comise în prima manşă.

lupta serioasa la clasa 50 art

Clasa 85 cmc a însemnat acelaşi galop de sănătate pentru Ionuţ Corbea (Top Cross TCS), urmat de David Cătană (Steaua GTH) şi de Alin Grădinariu (CSM Bucureşti), care a tras tare pentru a compensa o primă manşă în care s-a clasat pe locul patru. La Amatori, Ciprian Staicu (Top Cross TCS) şi-a respectat promisiunea de a urca pe prima treaptă a podiumului, chiar dacă în manşa doi Demeter Laszlor şi Urszuly Attila, ambii legitimaţi la Sugaş Sfântu Gheorghe i-au demonstrat că îi pot pune probleme, iar la Veterani s-a impus Ciprian Popescu (Top Cross TCS).

adrian raduta si george cabal small

Ca de obicei, clasele MX1 şi MX2 au alergat împreună, gratulând publicul cu un duel de zile mari între Adrian Răduţă (MX1, Top Cross TCS) şi George Căbăl (MX2, Vectra Zărneşti). Deşi fiecare pilot era lider la clasa sa, cei doi sportivi au ţinut publicul cu sufletul la gură şi au făcut o adevărată demonstraţie de motocros, evoluând aproape roată la roată pe aproape toată durata celor două manşe. Căbăl a fost cel mai rapid în prima manşă iar Răduţă în manşa doi, după ceremonia de premiere, cei doi sportivi declarând relaxaţi că îşi doresc ca astfel de dueluri să aibe loc între cel puţin cinci-şase sportivi pentru ca motocrosul românesc să avanseze.

Ultima etapă a Dementor KTM Motocross Cup se va desfăşura pe 27 octombrie pe circuitul de la Prundu, câştigătorii claselor 50 şi respectiv 65 cmc urmând a fi recompensaţi cu câte o motocicletă de curse.

pregatire circuit Ciolpani small

Asa trebuie sa fie pregatit un circuit de motocros. De acord, MX-ul nu se face pe asfalt, dar nici nu e permis ca majoritatea covarsitoare a etapelor din Campionatul National sa se desfasoare pe circuite asa cum le-a lasat mama natura. Ala e alt sport, nu e motocros, e eventual enduro, dar la enduro nu se invart pe un circuit zeci de sportivi care trebuie sa evolueze cu precizie de centimentru!

Sursa

ktmbv

Motocross Ciolpani Gorgota

start ciolpani art

În ciuda ploii căzute cu doar o zi înaintea curselor, etapa cinci a Dementor KTM Motocross Cup s-a desfăşurat sâmbătă, 22 septembrie, pe circuitul Gorgota Ciolpani, în condiţii optime. Deoarece la antrenamentele libere şi cronometrate evoluţiile celor peste 40 de motocrosişti au creat şanţuri adânci în pista înmuiată de ploaie, deteriorând intrarea pe o trambulină, Ilie şi Adrian Răduţă (Top Cross TCS), au remediat problema în mai puţin de o oră, piloţii putând evolua în deplină siguranţă. Tată şi fiu s-au urcat pe buldozere şi au rectificat porţiunile cu probleme. Circuitul a fost „ca nou”, ceea ce a făcut ca singurul incident al zilei să fie… gradul ridicat de spectaculozitate al manşelor.

Spre deliciul publicului, fiecare clasă a avut parte de povestea ei. Sibianul Marius Popovici (AMC Bogdan) s-a impus din nou la clasa 50 cmc, integrând în pilotaj elemente de stil ce aparţin sportivilor avansaţi, iar Aida Cojanu (Vectra Zărneşti) a arătat că nu se teme să alerge cu băieţii, clasându-se pe locul doi în prima manşă. La clasa 65, Szfarli Hunor (Ort Race Ojdula) a acumulat puncte preţioase în clasamentul general, câştigând ambele manşe, fiind urmat de Andrei Poponuţ (Steaua GTH), târgumureşeanul mobilizându-se şi reuşind să treacă peste câteva erori de pilotaj facil comise în prima manşă.

lupta serioasa la clasa 50 art

Clasa 85 cmc a însemnat acelaşi galop de sănătate pentru Ionuţ Corbea (Top Cross TCS), urmat de David Cătană (Steaua GTH) şi de Alin Grădinariu (CSM Bucureşti), care a tras tare pentru a compensa o primă manşă în care s-a clasat pe locul patru. La Amatori, Ciprian Staicu (Top Cross TCS) şi-a respectat promisiunea de a urca pe prima treaptă a podiumului, chiar dacă în manşa doi Demeter Laszlor şi Urszuly Attila, ambii legitimaţi la Sugaş Sfântu Gheorghe i-au demonstrat că îi pot pune probleme, iar la Veterani s-a impus Ciprian Popescu (Top Cross TCS).

adrian raduta si george cabal small

Ca de obicei, clasele MX1 şi MX2 au alergat împreună, gratulând publicul cu un duel de zile mari între Adrian Răduţă (MX1, Top Cross TCS) şi George Căbăl (MX2, Vectra Zărneşti). Deşi fiecare pilot era lider la clasa sa, cei doi sportivi au ţinut publicul cu sufletul la gură şi au făcut o adevărată demonstraţie de motocros, evoluând aproape roată la roată pe aproape toată durata celor două manşe. Căbăl a fost cel mai rapid în prima manşă iar Răduţă în manşa doi, după ceremonia de premiere, cei doi sportivi declarând relaxaţi că îşi doresc ca astfel de dueluri să aibe loc între cel puţin cinci-şase sportivi pentru ca motocrosul românesc să avanseze.

Ultima etapă a Dementor KTM Motocross Cup se va desfăşura pe 27 octombrie pe circuitul de la Prundu, câştigătorii claselor 50 şi respectiv 65 cmc urmând a fi recompensaţi cu câte o motocicletă de curse.

pregatire circuit Ciolpani small

Asa trebuie sa fie pregatit un circuit de motocros. De acord, MX-ul nu se face pe asfalt, dar nici nu e permis ca majoritatea covarsitoare a etapelor din Campionatul National sa se desfasoare pe circuite asa cum le-a lasat mama natura. Ala e alt sport, nu e motocros, e eventual enduro, dar la enduro nu se invart pe un circuit zeci de sportivi care trebuie sa evolueze cu precizie de centimentru!

Sursa

ktmbv

Penultima etapă a Dementor KTM Motocross Cup, programată pentru sâmbătă, 22 septembrie ora 12, pe circuitul Gorgota Ciolpani, va fi una pigmentată de lupta pentru podium a puştilor care aleargă la clasa 65 cmc, dar şi a piloţilor de la clasa Amatori, despre care putem spune că tratează pasiunea lor, motocrosul, cât mai profesionist posibil.

La clasa 65 cmc, după ce a câştigat ambele manşe ale toridei etape Autostrada A1-Militari, Kadar Benedek va încerca să se detaşeze în clasamentul general, dar Kadar Benedek şi Andrei Poponuţ sunt motivaţi să fie cât mai rapizi şi să câştige la sfârşitul sezonului, premiul cel mare, o motocicletă KTM!

pregatire circuit ciolpani sm

La Amatori, Ciprian Staicu pleacă din postura de favorit, dar cea mai mică greşeală a sa va fi speculată de Demeter Laszlo, care are un avantaj fragil în clasamentul general provizoriu, de doar două puncte.

Indiferent de clasă şi de nivel însă, piloţii pot să fie siguri că vor alerga în cele mai bune condiţii, întrucât circuitul de la Gorgota-Ciolpani a intrat în „reparaţii capitale” în aceste zile. „Vom ara pământul. De aproximativ doi ani nu am arat atât de adânc. Avem pământ uzat la suprafaţă, pe care oricât l-ai uda tot se mai face praf”. Sunt convins că sportivii vor aprecia noua suprafaţă,” spune Adrian Răduţă care a pregătit şi un upgrade, cel mai probabil o premieră pentru România: nisip, rumeguş şi paie, un mix care va fi împrăştiat în zona de start şi pe viraje. „E de muncă, dar avantajele sunt convingătoare: pământul umed nu se usucă atât de uşor, se creează mai multe şanţuri pe viraje, o provocare de ordin tehnic şi de ce nu, se rulează mai plăcut pe o astfel de suprafaţă”, spune Adrian Răduţă.

După tensiunea din timpul manşelor, organizatorii, cluburile sportive Dual Racing Team şi Top Cross TCS propun tuturor celor prezenţi la circuitul de la Gorgota Ciolpani un „program de relaxare” cu DJ Bodo, un party la ceas de seară din care nu vor lipsi muzica bună, micii sau berea. 

Sursa

ktmbv

Penultima etapă a Dementor KTM Motocross Cup, programată pentru sâmbătă, 22 septembrie ora 12, pe circuitul Gorgota Ciolpani, va fi una pigmentată de lupta pentru podium a puştilor care aleargă la clasa 65 cmc, dar şi a piloţilor de la clasa Amatori, despre care putem spune că tratează pasiunea lor, motocrosul, cât mai profesionist posibil.

La clasa 65 cmc, după ce a câştigat ambele manşe ale toridei etape Autostrada A1-Militari, Kadar Benedek va încerca să se detaşeze în clasamentul general, dar Kadar Benedek şi Andrei Poponuţ sunt motivaţi să fie cât mai rapizi şi să câştige la sfârşitul sezonului, premiul cel mare, o motocicletă KTM!

pregatire circuit ciolpani sm

La Amatori, Ciprian Staicu pleacă din postura de favorit, dar cea mai mică greşeală a sa va fi speculată de Demeter Laszlo, care are un avantaj fragil în clasamentul general provizoriu, de doar două puncte.

Indiferent de clasă şi de nivel însă, piloţii pot să fie siguri că vor alerga în cele mai bune condiţii, întrucât circuitul de la Gorgota-Ciolpani a intrat în „reparaţii capitale” în aceste zile. „Vom ara pământul. De aproximativ doi ani nu am arat atât de adânc. Avem pământ uzat la suprafaţă, pe care oricât l-ai uda tot se mai face praf”. Sunt convins că sportivii vor aprecia noua suprafaţă,” spune Adrian Răduţă care a pregătit şi un upgrade, cel mai probabil o premieră pentru România: nisip, rumeguş şi paie, un mix care va fi împrăştiat în zona de start şi pe viraje. „E de muncă, dar avantajele sunt convingătoare: pământul umed nu se usucă atât de uşor, se creează mai multe şanţuri pe viraje, o provocare de ordin tehnic şi de ce nu, se rulează mai plăcut pe o astfel de suprafaţă”, spune Adrian Răduţă.

După tensiunea din timpul manşelor, organizatorii, cluburile sportive Dual Racing Team şi Top Cross TCS propun tuturor celor prezenţi la circuitul de la Gorgota Ciolpani un „program de relaxare” cu DJ Bodo, un party la ceas de seară din care nu vor lipsi muzica bună, micii sau berea. 

Sursa

ktmbv

Portrete de alergatori

În aşteptarea etapei cu numărul cinci a Dementor KTM Motocross Cup, programată pentru sâmbătă, 22 septembrie, pe circuitul Gorgota Ciolpani (ora 12 AM), am stat de vorbă cu mai mulţi piloţi care alergă în cele opt clase ale primei cupe private de motocross din România. Provin din cele mai diverse medii, au aşteptări diferite de la curse, unii de abia au împlinit câţiva ani, alţi deja se apropie de al şaselea deceniu de viaţă. Învârtindu-se în hora vitezei şi a săriturilor peste trambuline, cu toţii sunt legaţi însă prin pasiunea pentru motocross.

Alexandru Roşu, Top Cross TCS, clasa MX2

La doar 16 ani, Alex îşi propune ca pe baza experienţei adunate în acest sezon să participe anul viitor la câteva etape de campionat european. Pe lângă antrenament fizic, are programate în fiecare săptămână două antrenamente pe motocicletă. „Mă voi antrena din răsputeri”, promite Alex

Alexandru Rosu sm

Ionut şi Aida Cojanu, Vectra Zărneşti, MX2 & MX 50

Tată şi fiică aleargă în aceeaşi competiţie, ce-i drept la clase diferite, căci pasiunea se transmite din generaţie în generaţie! Ionuţ Cojanu este o prezenţă obişnuită pe podiumurile concursurilor de motocross şi enduro-cross din România, iar din acest acest an, Aida Cojanu, fiica sa de opt ani i se alătură în Dementor KTM Motocross Cup. „La început Aida a spus că îşi doreşte doar să se plimbe pe motor, după care s-a hotărât că vrea să alerge la curse, alături de ceilalţi copii. De aici şi până la alinierea la linia de start a fost doar un pas”, povesteşte Ionuţ, care face şi câteva remarci despre calitatea organizării etapelor desfăşurate până în prezent: „condiţiile sunt foarte bune la circuite, se udă, nu se face praf, iar la noul circuit de lângă Autostradă nu au fost pietre, cum se poate întâmpla pe astfel de suprafeţe”

Aida Cojanu sm

Ionut Cojanu sm

Arthur şi Oleg Tătaru, Top Cross TCS, MX85, Veterani

În Dementor KTM Motocross nu aleargă doar tată şi fiică, ci şi ... tată şi fiu. Oleg Tătaru a descoperit motocrossul la patruzeci de ani şi spune că aleargă nu pentru puncte ci pentru un trup sănătos şi un suflet mulţumit. Pune mare accent pe siguranţă şi crede că atunci când pui suflet, progresele nu au cum să nu apară. O demonstrează fiul său Artur, care aleargă la clasa 85 cmc şi este decis să facă totul pas cu pas, deoarece motocrosul este un sport, în care, în ciuda spectaculozităţii sale nu poţi arde etape.

Arthur Tataru sm

Doi Veterani cu greutate sm

Demeter Laszlo, Sugas Sfântu Gheorghe, clasa Amatori

Pe primul loc în clasamentul general al Amatorilor, Demeter Laszlo este de părere că Dementor KTM Motocross Cup înseamnă competiţia de motocross cu cel mai înalt nivel de organizare din România. Pentru că doar două puncte îl despart de ocupantul locului doi, Ciprian Staicu, Demeter apreciază concurenţa şi aşteaptă cu nerăbdare ultimele două etape rămase de desfăşurat.

Ciprian Staicu, Top Cross TCS, clasa Amatori

Mai degrabă cunoscut drept „Zărzărică” în rândul amatorilor de motocross, Ciprian Staicu este o figură aparte. Cu titluri de campion naţional la ski alpin în palmares, dar şi un titlu de campion mondial la ski-board câştigat în Dubai, „Zărzărică” nu s-a sfiit să declare că i-ar lipsi o doagă. Un tip tonic, care face spectacol la fiecare cursă, „Zărzărică” este mare prieten cu maneta de gaz, vrea să îşi mânânce pe pâine adversarii (n.r. cu care de fapt e bun prieten) şi spune că Dementor KTM Motocross va ajunge în câţiva ani „cel mai tare campionat din România”.

Ciprian Zarzarica sm

Mihai Stoichescu, Moto Extrem Lugoj, clasa MX1

Multiplu campion naţional de motocross şi maestru al sportului la această disciplină, Mihai Stoichescu s-a îndrăgostit de noul circuit de lângă Autostrada A1, de ale cărui trambuline a profitat la maximum. „Trebuie să ai un bagaj de cunoştinţe tehnice pentru a exploata circuitul, care rămâne totuşi unul abordabil. În Dementor KTM Motocross Cup am întâlnit cea mai bună organizare din campionatul românesc”, spune lugojeanul

Mihai Stoichescu sm

Piloţii cu care am stat de vorbă sunt doar câţiva dintre „alergătorii” din Dementor KTM Motocross Cup, fiecare sportiv din cei peste şaizeci de motocrosişti care s-au aliniat la linia de start de-a lungul acestui sezon având povestea sa. O puteţi asculta depănată de motoarele în doi sau patru timpi ale motocicletelor cu care vor alerga sâmbătă pe circuitul de motocros de la Gorgota - Ciolpani.

Sursa

ktmbv

P7295555-Copy

Le-am mai folosit si inainte, dar niciodata atat de intens ca zilele trecute la antrenamentul Patrick Moto: doua zile fierbinti de endureala, pigmentate cu foarte, foarte mult praf, niste stropi de ploaie, plus deplasarea pana la Gheorgheni. Iar cand lucrurile merg bine, e usor sa spui ca totul a fost ok, uitand ca sunt niste “dedesubturi”, care fac ca situatia sa se prezinte atat de favorabil. Sa luam de exemplu casca enduro/motocross Lazer X7 Magic. Desi face parte din linia de modele entry-level ale traditionalului producator belgian de casti, ce am luat eu la purtare arata si se simte ca o casca din liga superioara. Are garantie pentru cinci ani, interior complet detasabil – tocmai am testat usurinta cu care se face acest lucru si “sfanta” inchidere racing, cu bucla din aluminiu. Spre deosebire de alte modele testate pana acum, dintre care unele cu nume de staif, nu imi joaca pe cap si nu mi-a luat din pielea de pe frunte – bine, in acel caz reusisem sa termin Drachones Rally Raid, desi nu prea cred ca e normal. Dupa spalare, exteriorul castii si-a recapatat aspectul de nou, vopseaua arata inca foarte fresh, iar interiorul e la fel de imbietor.

P7295552-Copy

In fine, manusile Fox Pawtector, manusi cum nu a mai avut neamul meu, bine oricum sunt primul motociclist din neamul meu (si nimeni nu intelege cui naiba seaman…), dar oricum ideea e ca sunt cele mai misto pe care le-am avut. In primul rand sunt cam… sofisticate adica au un  material ce arata de spui ca sunt pantofi de alergat, dublu strat de piele in palma, puncte de silicon pe cele patru  degeete, intaritutri discrete in zona incheieturilor si sunt foarte bine aerisite, e suficient sa deschizi degetele si simti fluxul de aer. Ma simt asadar ca un chirurg, asa ca nu ezit sa le folosesc si la cursele de MTB, sper sa nu le iau la purtat si in bucatarie!

 P7295554-Copy-225x300Trecem la ochelari, este vorba despre o pereche de Ariete Palladium. Rama este solida si suficient de flexibila, lentila nu s-a zgariat in ciuda cantitatii enorme de praf la care a fost expusa si nici nu s-a aburit. Spuma care acopera rama este compusa din patru straturi, din care unul cu memorie, iar cel care vine in contact cu fata este hipo-alergenic. Banda elastica se mentine si ea solida, fixand bine ochelarii pe casca.

Echipamentele sunt disponibile prin Dual Motors.

Sursa

ktmbv

un nou ulei 4T

ulei-moto-putoline1Putoline, marca reprezentata in Romania de Dual Motors, isi imbogateste linia de produse Nano Tech cu un nou ulei si anunta imbunatatiri pentru solutia antipana Tyre Sealent si pentru uleiul de filtre aer Action Fluid Bio. Uleiurile moto din gama Nano Tech 4 + sunt varful de gama Putoline, 100% sintetice, produse pentru motoare in patru timpi, pe deplin compatibile cu materialele de frictiune din ambreiajele moderene, contribuind la buna lor functionare. Noul venit in gama, Nano Tech 4+ 10W-60 este destinat in special motocicletelor de strada, fiind foarte potrivit pentru marcile MV Agusta, Ducati si Aprilia si intrunind normele  JASO MA-2 si API SM.

action-fluid-bioUn produs care-i va interesa insa pe practicantii de enduro si motocros este Putoline Action Fluid Bio, considerat uleiul de filtru de aer biodegradabil numarul unu de pe piata! Destinat filtrelor de aer din doua straturi, de inalta calitate, cu spuma cu pori deschisi, acest ulei vine acum intr-un nou ambalaj, standardizat pe masurile celui in care se gaseste Action Fluid.

solutie-antipana1Putoline Tyre Sealant vine acum o forumula reinnoita, functionand atat pentru cauciucuri cu camera cat si pentru cauciucuri tubeless, pe intreaga durata de viata a acestora! Solutia anti-pana vine intr-un nou recipient, de 400 ml, care se deschide mai rapid si contine in capac unealta pentru deschiderea valvei.

Sursa

ktmbv

Campion naţional şi est-european en-titre la clasa MX2, George Căbăl (Vectra Zărneşti) este pilotul care trebuie urmărit în această sâmbătă, pe circuitul de la Breghina-Zărneşti, în etapa trei a Dementor KTM Motocross Cup. Proaspătul bacalaureat al liceului Johannes Honterus, unul dintre cele mai vechi licee din ţară este considerat de către specialişti „produsul de vârf” al şcolii de motocross care gravitează în jurul circuitul de la Breghina-Zărneşti, la rândul său cel mai vechi circuit din acest gen din România.

„Mă simt perfect!”, spune George Căbăl: „Ca sportiv, am susţinut examenul de bacalaureat în doar două săptămâni, am rămas uimit de exigenţa comisiei, însă totul s-a încheiat cu bine, iar acum mă pot concentra pe antrenamente”, răsuflă George uşurat. Cu un stil de pilotaj foarte tehnic si spectaculos, cu sărituri abordate „în plin gaz”, tânărul braşovean îşi doreşte să fie cel mai rapid pilot pe circuitul de la Zărneşti, profitând de nenumăratele ore de antrenament petrecute în acest loc de referinţă pentru motocrosul românesc.

George Cabal Prundu art

„Încet-încet, încep şi la noi să intre bani şi premii în motocros, aşa se întâmplă în Dementor KTM Motocross Cup, este foarte greu ca sportiv doar să investeşti în acest sport. Trebuie să creştem ca număr de sportivi, pentru public e mult mai spectaculos să urmărească zece piloţi din care fiecare poate ajunge pe podium”, punctează George. În acest moment ,după două etape desfăşurate în campionatul est-european, George este lider în clasamentul general provizoriu şi studiază oportunitatea participării la o etapă de campionat european de motocros. „Ţinta mea este să mă clasez în prima jumătate la o etapă de european, să mă antrenez cât mai mult în acest sezon, pentru a putea participa anul viitor cu rezultate bune la toate etapele europeanului de motocross”, a declarat George în timpul ultimelor pregătiri pentru etapa de sâmbătă din Dementor KTM Motocross Cup

Sursa

ktmbv

Acţiunea se reia in Dementor KTM Motocross Cup! După două etape desfăşurate „la câmpie”, cea inaugurala de la Prundu, pe malul Dunării si cea de la circuitul Gorgota-Ciolpani, anulată din cauza precipitaţiilor masive, pe 30 iunie, motocrosiştii se vor muta cu mic cu mare la munte, pe circuitul de Breghina-Zărneşti, operat de către clubul sportiv Vectra.

Marcel Butuza impreuna cu Mani Gyenes la Dakar 2012

Marcel Butuza, motociclistul care a pus bazele clubului Vectra Zărneşti se declară încântat de noutăţile care descriu Dementor KTM Motocross Cup: „Faptul că sunt promovaţi copiii este îmbucurător. Mă bucură faptul că se întâmplă ceva nou în motociclism, că un grup de oameni a luat o iniţiativă care ajută sportul cu motor”. Circuitul   de la Zărneşti este cel mai vechi circuit de motocros din ţară, un loc cu foarte multe amintiri pentru Marcel Butuza: „Aici am urmărit pentru prima dată o etapă de motocros, se întâmpla prin 1975, 1976, sunt mai bine de 35 de ani de atunci. Tot aici m-am îndrăgostit de sportul cu motor, după care am făcut tot ce am putut pentru a ajunge să îl practic. Nici în anii ’70, sportul cu motor nu era la îndemâna oricui, si pe atunci era dificil să practici astfel de sporturi”, spune Marcel Butuza.

zarnesti mx circuit

Campionul braşovean nu a uitat nici cursele la care a alergat împreună cu legendele motocrosului românesc: „Pe circuitul de la Zărneşti, mulţi campioni români şi-au arătat priceperea la motocros, este vorba despre Ernest Mulner, Dorin Titilincu, Alexandru Ilieş. Tot la Zărneşti şi-a desfăşurat activitatea Paul Mulner, tatăl lui Ernest Mulner, unul dintre cei mai buni antrenori de motocros pe care i-a avut România, un nume lăsat în umbră până în 1989, datorită rezonanţelor săseşti”.

Dementor KTM Motocross Cup ajunge aşadar pe 30 iunie pe un circuit ce poate fi privit ca un templu al motocrosului românesc, un circuit care este o adevărată provocare pentru sportivi: „Deşi conţine toate elementele tehnice necesare pentru a testa abilităţile piloţilor, circuitul rămâne foarte rapid. Se creează un ritm căruia nu-i poţi face faţă dacă nu eşti foarte bine antrenat fizic, riscând să te accidentezi”, spune Marcel Butuza.

Sursa

Autentifica-te  
Urmăritori 0