Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • postări
    517
  • comentarii
    7
  • vizualizări
    146.767

Despre blog

Postări în blog

pemotoare.ro

KTM 1290 Superduke R este, într-adevăr, o bestie. Are 180 de cai putere și ajunge de la 0 la 200 de km/h în 7,2 secunde. Totul, cu un V-Twin la 75 de grade.

KTM a lansat, în sfârșit, bestia – 1290 Superduke R. Este un naked cu performanțe de supesport și atitudine de supermoto. Ajunge la 200 de km/h în doar 7,2 secunde, grație celor 180 de cai putere și unui cuplu de 144 Nm. Iar 100 Nm ai deja de la 2500 rpm, ceea ce-nseamnă că, la primul milimetru când tragi de accelerație, o ia la sănătoasa.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/ktm-1290-superduke-r-bestia-iese-la-lumina/7001/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Balaurul, un bobber de școală veche, a fost meșterit manual, cu mare grijă într-un atelier din Gura Humorului. Stăpânul este Ovidiu Venin, care a transformat o Suzuki GSX 400 din 1983 într-un custom bike de toată frumusețea. Și n-a făcut-o de unul singur. 

Ovidiu Theodor Venin este din Frasin, un orășel situat la 7 km de Gura Humorului, în județul Suceava. La școală, când alții făceau copaci din plastilină, Ovidiu făcea motociclete. Și-a dorit dintotdeauna un bobber, dar pe piață nu se găsesc astfel de motoare, așadar a trebuit să improvizeze. Și a avut un ajutor de preț. De obicei, pasiunile se transmit din tată în fiu. De această dată, s-au transmis din fiu în tată, așadar tatăl lui Ovidiu a pus mâna pe cheie și pe aparatul de sudură, gata să-și ajute fiul. Zis și făcut. Au cumpărat o Suzuki GSX 400 fabricată în 1983, pe care au transformat-o în ce vedeți mai jos.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/old-bobber-hand-made-in-suceava/6817/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Este oficial. Dani Pedrosa a căzut din cauza contactului cu Marc Marquez. În urma atingerii, a rămas fără senzorul care controla viteza roții spate.

Dani Pedrosa a pierdut duminică orice șansă de a câștiga titlul MotoGP, după ce a terminat cursa de la Aragon fără niciun punct, din cauza unui highside. Zvonurile privind cauza accidentului au fost confirmate de către oficialii Honda.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/pedrosa-suparat-pe-marquez-a-fost-peste-limita/6949/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Twintrax este o altfel de motocicletă. Este un custom fabricat în Germania, lung de aproape trei metri și propulsat de două motoare Harley-Davidson.

Twintrax, creația German Motorcycle Authority are un ampatament de 2 metri, o lungime totală de 2,7 m și cântărește 400 de kg. Cireașa de pe tort sunt cele două motoare Harley-Davidson S&S Evolution, fiecare cu 1.340 cc și o putere de 80 de cai.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/video-twintrax-doua-motoare-harley-si-aer-sf/6945/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Eugene Laverty și-a mărit șansele la titlul World Superbike cu victoria din manșa secundă de la Laguna Seca. Pilotul Aprilia Racing a trecut linia de sosire în fața lui Davide Giugliano (Althea Racing) și a lui Marco Melandri (BMW GoldBet).

După ce a preluat conducerea cursei în turul 4, Tom Sykes (Kawasaki Racing) a lăsat impresia că se îndreaptă spre o nouă victorie în cursa de Superbike la Laguna Seca. Însă, Eugene Laverty, Davide Giugliano și Marco Melandri nu au fost de acord cu intențiile britanicului.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/laverty-l-a-impiedicat-pe-sykes-sa-ia-dubla-la-laguna-seca/6937/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Marc Marquez a câștigat cursa de MotoGP desfășurată pe circuitul Aragon. Spaniolul a terminat întrecerea înaintea lui Jorge Lorenzo și a lui Valentino Rossi.

Lorenzo a plecat foarte bine în cursa de la Aragon, iar după primul viraj era lider cu piloții Repsol Honda, Marc Marquez și Dani Pedrosa, pe urmele sale. În spate, Valentino Rossi ocupa poziția a patra cu grupul Stefan Bradl (LCR Honda), Alvaro Bautista (GO&FUN Honda Gresini) și Cal Crutchlow (Monster Yamaha Tech 3) în siajul său.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/marquez-invinge-pe-aragon/6930/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Tom Sykes s-a impus în prima manșă de World Superbike de la Laguna Seca. Britanicul a câștigat cursa din America în fața lui Chaz Davies și a lui Eugene Laverty.

Prima cursă de la Laguna Seca a fost întreruptă cu steag roșu de două ori datorită căzăturilor lui Danny Eslick (Michael Jordan Motorsports Suzuki) și apoi a coechipierului său Roger Lee Hayden. Cei doi au rupt niște perne de protecție și astfel comisarii de traseu au decis întreruperea cursei până când zonele de siguranță afectate au fost refăcute. Această situație l-a defavorizat foarte mult pe pilotul echipei de uzină Aprilia, Sylvain Guintoli, care reușise de ambele ori un start foarte bun și se instalase confortabil la conducerea cursei.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/sykes-castiga-prima-mansa-de-la-laguna-seca/6921/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

O Harley-Davidson a fost desemnat cel mai frumos chopper la concursul „The Most Beautiful Truck and Chopper“, organizat săptămâna trecută la Târgu Mureș.

Posesorul motocicletei este Marcel Chiva, nume cunoscut în rândul motocicliștilor, mai ales când vine vorba de Harley-Davidson. Pe locul al doilea s-a clasat Deac Cornel Claudiu, cu o motocicletă custom pe care am văzut-o la mai multe saloane, iar pe trei, Racz Arpad Dorin, cu o Suzuki GS500 modificată.

Pe 21 şi 22 Septembrie, transportatorii şi chopperiştii s-au întrecut pentru premii totale de 22.000 de euro, la competiţie înscriindu-sepeste 1000 de participanţi, dintre care s-au calificat în semifinale 31 de şoferi profesionişti, 25 de camioaneşi 25 de choppere.

Premiul Cel Mai Frumos Chopper a fost acordat motocicletei care a strâns cele mai multe voturi din partea publicului.

Show-ul de la Târgu Mureș a fost completat de o paradă a camioanelor și a chopperelor. Acestea au defilat între autodromul IFPTR și Târgu Mureș. Au cântat Zdob și Zdub, Trooper, Zadar şi The Outsiders.

Locul III
Locul II
Locul I
Locul I

continue reading

<a href="http://www.pemotoare.ro/o-harley-davidson-cel-mai-frumos-chopper-din-romania/6900/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Un motociclist s-a aventurat mai departe decât îi permitea îndemânarea, motocicleta și legile fizicii. Și a plătit pentru asta.

Știți cântecul cu „Vine valul, îmi ia calul“? Cam așa se întâmplă și-n clipul de mai jos, unde un motociclist este prea încrezător în forțele lui și confundă motocicleta cu barca.

 

continue reading

<a href="http://www.pemotoare.ro/video-motociclist-luat-de-viitura/6889/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Adrian Răduță, George Căbăl și Virgil Corbea sunt primii sportivi români care participă la Motocrosul Națiunilor (MXON), cursă supranumită „Olimpiada Motocrosului“.

Competiția are loc din 1947, dar până acum, ţara noastră nu a avut parte niciodată de reprezentare.Anul acesta, Motocrosul Naţiunilor se va desfăşura pe circuitul de la Teutschental, în Germania, pe 28 şi 29 septembrie, iar piloţii români sparg gheaţa, aliniindu-se în grila de start.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/premiera-romania-la-olimpiada-motocrosului/6884/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Cu doar trei zile înainte de lansarea oficială a lui KTM 1290 Super Duke R, pe internet au început deja să circule fotografii cu motocicleta portocalie în versiunea stradală.

Din aceste fotografii se vede cum designerii de la KTM au păstrat forma farului prezent pe versiunea prototip a lui 1290 Super Duke R. Însă, restul design-ului se apropie foarte mult de fratele mai mic, 690 Duke.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/ktm-1290-super-duke-r-in-versiune-stradala-primele-fotografii/6863/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Deși ne apropiem de finalul sezonului moto, avem un weekend plin de evenimente. Moto Rock Festival, Open House Harley-Davidson București și BMW Rider Training sunt câteva dintre ele.

La Comana are loc prima ediție Moto Festival, organizată de motoincepători.ro. continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/ghid-moto-de-weekend-28-29-septembrie/6868/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Harley-Davidson București vă așteaptă sâmbătă, pe 28 septembrie, la Open House – Project Rushmore. În showroom vor fi prezente modelele din gama 2014, asortate cu sărbătorirea celor 110 ani de Harley-Davidson.

În showroom-ul Harley-Davidson București vor ajunge modele din gama 2014: 883 Iron, Night Rod Special și FLHX Street Glide. Acesta din urmă poartă semnătura Project Rushmore: sistem de navigație cu ecran tactil și control prin joystick, sistem audio Boom Box 4.3”, motor de 103 ci (aproape 1,7 l), noul sistem de deflexie a aerului combinat cu un parbriz mai colorat, un far nou și sistemul de deschidere a coburilor cu o singură mână. Opțiunile reunite sub numele Project Rushmore sunt prezente într-o formă sau alta pe toate motocicletele touring ale producătorului American.

Motociclete pe care le poți descoperi sâmbătă, între 10.00-16.00 la showroom-ul din Băneasa. Evenimentul este legat, totodată, de sărbătorirea celor 110 ani de Harley-Davidson. Mai multe detalii, aici.

Motocicletele reunite sub numele Rushmore sunt Road King, Street Glide, Street Glide Special Electra Glide Ultra Classic, Electra Glide Ultra Limited, Tri-Glide Ultra Classic trike, CVO Road King și CVO Limited.

Astfel, modelele Road King, Street Glide Special și Electra Glide Ultra Classic vor avea un motor îmbunătățit, cu un cuplu mai mare decât cel vechi. Modelele Ultra Limited și Tri-Glide vin cu noul Twin Cam 103, răcit cu aer și lichid, iar motocicletele din seria CVO au motorul Twin Cam 110 răcit, de asemenea, cu un mix de aer și lichid.

 

continue reading

<a href="http://www.pemotoare.ro/p-harley-davidson-bucuresti-primeste-musafiri-project-rushmore-ajunge-in-romania/6807/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Bosch prezintă sistemul MSC, o tehnologie Anti-Lowside care va fi disponibilă pe KTM 1190 Adventure R, atunci când motocicleta va fi prezentată oficial pe piața din State. Cei de la Bosch spun că această tehnologie te ține pe roți chiar dacă frânezi în curbă. 

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/bosch-anti-lowside-frana-pe-viraj-fara-sa-cazi/6793/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Pentru ca drumurile lungi (și dese) să fie comode și sigure ai nevoie de încălțămintea potrivită. Iar la acest capitol intră cizmele moto sau ghetele moto, preferabil concepute pentru touring. Alegerea între cizme și ghete ține de prioritățile fiecăruia. 

De ce ghete/cizme touring și nu sport? Cizmele moto sport oferă o protecție mai bună, dar sunt mult mai rigide – au mai mult plastic – aproape ca un clăpar de schi. Au slidere în vârful cizmei și multe dintre ele nu sunt impermeabile. Ceea ce este destul de incomod la o călătorie lungă. Trebuie să ai în vedere că o tură cu motorul nu presupune doar să stai în șa 300 de km, ci și să te oprești și, deci, să mergi. Iar pentru asta ai nevoie de o încălțăminte adecvată.

Nighthawk Gore-Tex

Dainese Nighthawk Gore Tex

Deci, trebuie să-ți iei încălțăminte moto pentru touring. Aici intervine întrebarea: cizmă sau gheată?

Cizma moto este, evident, mai sigură dar și mai incomodă la mers, din cauza înălțimii mai mari pe tibie, zona care este întărită pentru a proteja piciorul în cazul unui impact. Ghetele moto se termină puțin peste gleznă, deci elimină acest inconvenient, dar lasă o parte din tibie neprotejată. Opțional, există protecții pentru genunchi, care coboară și pe tibie și care se pot pune peste sau sub pantaloni.

Ghete – comoditate, cizme – protecție

Atât cizmele moto, cât și ghetele moto trebuie să fie prevăzute și cu întărituri speciale în jurul osului gleznei, cu rol de protecție, dar și cu zonele de vârf și călcâi mai mult sau mai puțin întărite. Unele ghete au și o protecție/întăritură peste vârful ghetei piciorului stâng, în zona cu care se schimba vitezele.

Totodată, gheata moto oferă o aerisire mai bună a labei piciorului atunci când temperatura de afară crește, dar pierde puncte importante la capitolul protecție. Cât despre preț, ghetele sunt puțin mai ieftine, dar diferența nu este așa de mare.

Alegerea cea mai comoda este, evident gheata moto, însa în cazul unui accident în care zona superioară a gambei are de suferit, nu prea este de folos. Așadar, fiecare motociclist știe exact ce primează pentru el.

Cum trebuie să fie cizma moto/gheata moto pentru touring

Indiferent de alegere, ambele tipuri de încălțăminte trebuie să fie:

- Comode: cât mai ușoare, și din materiale de calitate. De obicei se folosește pielea de vacă. Să fie ușor de pus și de scos din picioare (un fermoar lateral ajută mult), eventual să se poată regla diametrul deasupra gleznei (în cazul ghetelor) sau pe gambă (în cazul cizmelor), să fie flexibile astfel încât să dea posibilitatea labei piciorului să se miște (trebuie avut in vedere ca e posibil să mai mergi și pe jos). Talpa să nu alunece, să fie suficient de rigidă astfel încât să ofere protecție și suficient de flexibilă ca să ofere cât mai multă comoditate, să se poată curăța ușor (aici intervine calitatea materialului și tratamentelor la care e supus acesta).
- Impermeabile, dar să permită labei piciorului să respire,
- Să ofere protecție: să aibă elemente de siguranță, în special în jurul gleznei, eventual o protecție și la torsiune (dar asta crește mult rigiditatea), pe tibie, întărituri la călcâi si vârf, eventual elemente reflectorizante (o măsura pasivă de siguranță).

(P) Dainese Nighthawk Gore-Tex și Dainese Long Range WP –încălțăminte touring de top – la United Motors

Dainese Long Range D-WP

Dainese Long Range D-WP

Astfel, un exemplu de gheată touring de top este Dainese Nighthawk Gore-Tex, care are toate calitățile menționate: material-piele, cu membrană Gore-Tex pentru respirabilitate, impermeabilitate și protecție; talpă cauciucată care nu alunecă, protecția tibiei – inserții termoformate; inserții elastice în anumite zone astfel încât laba piciorului să se poată mișca natural; inserții reflectorizante (chiar dacă sunt la fel de negre ca toată gheata și nu se văd la lumina zilei, noaptea ele reflectă lumina care cade pe acea zonă); protecție pentru vârful piciorului pentru zona cu care se schimbă vitezele; fermoar lateral; protecție glezne – nylon, deosebit de rezistent; închidere Velcro deasupra gleznei – reglare grosime. Preț 177 Euro. Mai multe detalii:

Dacă preferați cizmele: Dainese Long Range D-WP (aceleași caracteristici, în loc de Gore-Tex fiind o membrană D-Wp – patent Dainese, cu aceleași proprietăți) preț: 189 Euro

Material realizat în colaborare cu United Motors.

continue reading

<a href="http://www.pemotoare.ro/incaltaminte-touring-ghete-moto-sau-cizme-moto/6782/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Berbecul furios este din nou provocat, iar de această dată are o cameră  montată pe spate care-i surprinde mișcările. Urmează o nouă rundă de duel nemilos. 

Cu siguranță vă aduceți aminte de berbecul furios care vede roșu în fața ochilor atunci când aude sunet de enduro. În urmă cu ceva timp, acest berbec a avut două confruntări directe cu câțiva enduriști. Se pare că nu s-a săturat și îi este poftă de o nouă rundă.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/video-motociclist-vs-berbec-saga-continua/6751/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

După lansarea modelului MT-09, se zvonește că Yamaha ar fi tentată să dezvolte o motocicletă sport cu trei cilindri în linie.

Noul model ar purta numele  R3 și ar fi construit pe platforma proaspetei debutante în gama Yamaha, MT-09.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/zvon-yamaha-ar-putea-lansa-o-sportiva-in-trei-cilindri/6756/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Suzuki a lansat două versiuni noi ale scuterelor de capacitate mică din familia Burgman: unul de 125 cc și altul de 200 cc.

Scuterele au fost prezentate odată cu aventurierul Suzuki V-Strom, la cursa de 24 de ore de la Le Mans. Noile Suzuki Burgman, fabricate în Tailanda, sunt propulsate de un monocilindru răcit cu lichid și au o transmisie variabilă, întâlnită și la modelele precedente. La capitolul noutăți menționăm șasiul, dar și suspensia spate reglabilă.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/suzuki-burgman/6761/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

La mijlocul lunii octombrie, vom avea de urmărit ultimele două etape Motocross Cup, ce vor avea loc în apropierea Bucureștiului: A1 și Cioplani.

După pauza estivală, organizatorii Motocross Cup, singura competiţie privată de motocross a României, au bătut în cuie calendarul ultimelor două etape rămase de desfăşurat. Astfel, în a doua lună de toamnă, etapa cu numărul cinci, este programată pentru 12 octombrie, pe circuitul de lângă autostrada A1-Militari, în timp ce etapa finală se va desfăşura la Ciolpani, pe 19 octombrie, zi în care este programată şi festivitatea de premiere a câştigătorilor celor opt clase ale competiţiei. continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/motocross-la-bucuresti-ultimele-doua-etape-motocross-cup-in-octombrie/6746/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

Echipa Monster Energy Graves Yamaha din Campionatul AMA Pro Superbike ne arată cum se poate asambla o motocicletă de Superbike de la cadru în sus în doar 5 ore.

Sportul moto este fascinant chiar și când motocicletele și piloții au terminat cursa și s-au întors la boxe. Atunci este rândul mecanicilor să-și facă treaba, iar acest clip ne arată într-un singur minut cum o echipă de Superbike poate asambla o motocicletă de curse în doar 5 ore.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/video-cum-se-asambleaza-un-superbike-in-cinci-ore/6699/" rel='external'>Sursa</a>
pemotoare.ro

SRC Kawasaki s-a impus pentru a patra oară în celebra cursă de 24 de ore de la Le Mans. Totuși, campioană la anduranță a ieșit echipa Suzuki. 

Victoria echipei lui Gilles Stafler în cursa franțuzească nu a fost suficientă pentru a le asigura titlul în Campionatul Mondial de Anduranță FIM. Acest trofeu le-a fost înmânat pentru a 13-a oară echipei SERT (Suzuki Endurance Racing Team) care i-a surclasat pe Yamaha France GMT 94 Michelin Yamalube și pe învingătorii de anul acesta de la Le Mans, SRC Kawasaki.

continue reading



<a href="http://www.pemotoare.ro/echipa-src-kawasaki-a-castigat-cursa-de-24-de-ore-de-la-le-mans/6664/" rel='external'>Sursa</a>
Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      236
    • Total Postări
      7.383
  • Commentarii în blog