Mergi la conţinut

MOTOBOOM

Autentifica-te  
  • postări
    237
  • comentarii
    7
  • vizualizări
    60.523

Despre blog

ATV * Motociclete * Accesorii

Postări în blog

MOTOBOOM

Alaturi de sloganul global de promovare a marcii, „For The Ride”, constructorul britanic Triumph a lansat si un clip publicitar de promovare pentru TV, denumit „Voices”. Acesta este disponibil in doua variante: de 30 secunde sau de 60 secunde.

Ideea principala a clipului publicitar, pe care au gandit-o cei de la Triumph, este descrisa de nostalgia timpului trecut, caracterul atemporal si spiritul pur al motocicletelor. Aceste trei trasaturi sunt folosite pentru a promova imaginea brandului Triumph in intreaga lume.

Britanicii de la Triumph ne mai sugereaza faptul ca modelele de motociclete produse de acestia au fost, sunt si vor fi la moda tot timpul datorita stilului clasic si autentic, celebru deja in toata lumea.

„Noul clip de promovare „Voices” se adreseaza atat motociclistilor cat si publicului larg si suntem foarte bucurosi ca am reusit sa venim cu ceva nou in 2015, avand in vedere ca ultima campanie de promovare pe TV a marcii Triumph dateaza din 2013. In noul spot publicitar, denumit sugestiv „Voices”, sunt invocate caracterul, spiritul si vocea unica a brandului Triumph in intreaga lume” a declarat Matt Sheahan, directorul executiv al Triumph Motorcycles America.

Mai jos puteti vedea varianta completa a noului clip de promovare a brandului Triumph:

Sursa

https://www.youtube.com/watch?v=bd_Dbqxs1yU

MOTOBOOM

Una dintre cele mai mari companii la nivel mondial din domeniul powersports, americanii de la Polaris, au anuntat recent ca au achizitionat pachetul majoritar de actiuni al companiei Timbersled Products. Cei de la Timbersled au devenit celebrii in intreaga lume dupa ce au lansat pe piata primul sistem de senile pentru motociclete.

Denumit, Timbersled Mountain Horse, acest sistem este special proiectat pentru motocicletele din categoria off-road si presupune inlocuirea rotilor cu un sistem de senila si schi. Astfel, motocicleta dumneavoastra este transformata intr-un vehicul all-season.

„Suntem bucurosi ca am reusit sa adaugam si marca Timbersled in portofoliul bogat al companiei Polaris. Timbersled a creat primul produs de acest fel de pe piata, revolutionand in acel moment industria powersports. Suntem nerabdatori sa aflam ce se poate realiza pe acest segment de piata, avand la dispozitie tehnologia si fondurile de care dispune in acest moment compania noastra” a spus Scott Wine, presedinte si CEO la Polaris.

„Integrarea in familia Polaris este un lucru foarte bun pentru noi. Angajamentul nostru pentru clienti este de a dezvolta in continuare produse de cea mai inalta calitate pentru segmentul powersports si nu avem niciun dubiu ca acest lucru nu se va intampla, avand in vedere resursele de care dispun noii parteneri de la Polaris” a declarat Allen Mangum, presedinte al Timbersled Products.

Timbersled va continua sa functioneze si sa dezvolte noi produse sub acelasi brand, separat de compania mama Polaris. Va reamintim ca cei de la Polaris mai detin si marcile de motociclete Victory, Indian si Brammo, precum si recenta achizitie Pro Armor. Mai jos puteti vedea un clip de promovare a sistemului de senile pentru motociclete Timbersled Mountain Horse:

Sursa

https://www.youtube.com/watch?v=PYCT-qWZz44

MOTOBOOM

Surse din presa italiana sustin ca brandul Marzocchi ar putea disparea definitiv de pe piata moto, dupa ce compania mama, Tenneco, care detine aceasta marca, a luat decizia de a inchide fabrica de productie din Bologna. Numele Marzocchi a devenit celebru in intreaga lume datorita sistemelor de suspensii pentru motociclete produse sub acest brand.

Mai multi constructori importanti din industria moto folosesc suspensiile Marzocchi pe motocicletele lor, putandu-i aminti aici pe italienii de la Ducati si MV Agusta sau pe nemtii de la BMW. Jurnalistii italieni mai spun ca toti constructorii care utilizeaza suspensiile Marzocchi au fost anuntati deja ca fabrica se va inchide, iar dupa epuizarea stocului existent piesele respective nu vor mai putea fi livrate.

Compania Marzocchi a fost preluata inca din anul 2008 de catre firma americana Tenneco, iar din 2011 incoace zvonurile despre inchiderea acestei fabrici erau tot mai numeroase. Conducatorii companiei au tot incercat de atunci sa redreseze situatia financiara, insa nu au reusit decat sa amane sfarsitul brandului Marzocchi pana in septembrie, anul acesta, cand 120 de angajati ai fabricii din Bologna vor ramane fara locul de munca.

Cei de la Tenneco au luat decizia de a inchide fabrica Marzocchi deoarece compania vrea sa paraseasca definitiv acest segment de piata. Cauza iesirii americanilor de pe piata suspensiilor moto ar putea fi concurenta tot mai acerba din acest domeniu, acestia neputand sa concureze cu noile tehnologii precum suspensiile reglabile electronic sau suspensiile semi-active, care au castigat tot mai mult teren.

Companii precum Ohlins, Sachs sau WP au saturat deja piata pieselor OEM in privinta suspensiilor pentru motociclete si probabil, cei de la Tenneco nu au mai vrut sa investeasca bani pentru a tine pasul cu acestia.

Cele mai importante modele de motociclete afectate de disparitia brandului Marzocchi sunt MV Agusta Stradale, MV Agusta Brutale, MV Agusta F4 si F4R, MV Agusta Rivale, MV Agusta Turismo Veloce, Ducati Hypermotard, Ducati Diavel, Ducati Streetfighter 848, BMW C600 Sport, BMW C650GT, BMW C Evolution, etc.

Sursa

MOTOBOOM

Incepand cu acest an, compania Jobe Sports a lansat pe piata o noua serie de gonflabile pentru apa. Este vorba despre gama Charter Series, din care fac parte trei modele de gonflabile cu o capacitate pentru trei, patru sau cinci persoane.

Acestea completeaza colectia bogata de gonflabile pentru tras pe apa, produse de Jobe Sports. In gama Jobe 2015 se regasesc peste 50 de produse gonflabile destinate agrementului nautic, precum si o gama larga de accesorii pentru acestea: franghii pentru tractat, pompe pentru umflat, veste de salvare, etc.

Gonflabilele din noua colectie Jobe Charter Series sunt foarte rapide pe apa, datorita formei acestora care pastreaza gonflabilul complet deasupra apei. Portiunea care atinge apa este foarte mica iar, astfel, forta de frecare este redusa considerabil in comparatie cu alte gonflabile pentru apa.

Aceste gonflabile sunt confectionate dintr-un material foarte rezistent (30G PVC), acoperit cu nylon (840D), fiind prevazute cu valve Boston, conectori rapizi, doua zone speciale pentru scurgerea apei, neopren in zona bratelor si manere umplute cu spuma pentru tinere.

Pentru un confort sporit, in zona pasagerilor dispun de o portiune mai mare din neopren. In partea de jos au o forma convexa, oferind o stabilitate excelenta pe apa, iar pentru a preveni alunecarea de pe gonflabil, acesta este prevazut cu panouri laterale pentru sprijin.

Invita-ti prietenii la o zi sau un weekend de distractie cu noile gonflabile de tras pe apa din gama Jobe Sports. Acestea sunt potrivite atat pentru centrele de inchirieri pentru agrement nautic cat si pentru vacanta sau concediul dumneavoastra de vara. Mai jos gasiti si un clip de prezentare a gonflabilelor din seria Jobe Charter:

Sursa

https://www.youtube.com/watch?v=tVZT6R-_Hg8

MOTOBOOM

Avand in vedere ca zapeziile s-au cam topit iar temperatura de afara este tot mai mare, proprietarii de ATV-uri abia asteapta sa-si scoata vehiculele off-road din garaj, bineinteles cei care si-au garat ATV-ul pe timpul iernii. Mai jos va prezentam o serie de sfaturi de care ar trebui sa tineti cont in vederea pregatirii ATV-ului pentru noul sezon de off-road.

Aceste sfaturi sunt importante atat pentru siguranta dumneavoastra pe traseele off-road cat si pentru starea tehnica a ATV-ului, care se poate agrava daca nu interveniti la timp. Astfel, dupa scoaterea ATV-ului din garajul unde a fost depozitat pe timpul iernii, va recomandam sa-l spalati pentru a indeparta praful depus in perioada cand acesta nu a fost folosit.

Dupa spalare si uscare, se identifica zonele care ar trebui sa fie unse cu vaselina, iar daca vaselina lipseste sau s-a invechit se completeaza cu alta noua. Dureaza doar cateva secunde pentru a gresa toate zonele care necesita acest lucru, care difera in functie de modelul de ATV: brate, elementele de directie, bara de torsiune, crucea cardanica, etc.

Urmatorul pas este verificarea rulmentilor, care pot sa fie deteriorati sau sa rugineasca daca ATV-ul nu a fost folosit o perioada mai lunga de timp. Printre cele mai importante lucruri care trebuie verificate se numara si uleiul de motor. Daca nu ati utilizat foarte mult ATV-ul de la precedenta schimbare de ulei, se verifica doar nivelul acestuia si se completeaza daca este cazul. Daca ATV-ul nu a fost folosit o perioada mai lunga de timp, se recomanda schimbarea uleiului deoarece proprietatile acestuia se pot modifica.

Filtrul de aer este un alt element care trebuie verificat inainte de iesirea pe traseu cu ATV-ul. Chiar daca acesta nu este foarte vechi, este posibil ca pe timpul iernii sa fie deteriorat de catre diferite rozatoare. Acesta se poate curata iar daca este cazul se inlocuieste cu altul nou.

Urmatorul pas in revizia de primavara a ATV-ului este verificarea combustibilului. Daca ATV-ul nu fost folosit pe timpul iernii, cel mai probabil benzina ramasa in rezervor nu mai este buna si poate afecta motorul ATV-ului. In acest caz, inainte de pornirea ATV-ului, se recomanda golirea completa a rezervorului de combustibil si alimentarea acestuia cu o benzina mai „proaspata”.

Dupa toate acestea se trece la verificarea transmisiei. Daca ATV-ul dumneavoastra are transmisia pe lant, se lubrifiaza lantul si se verifica ca acesta sa fie destul de intins. Daca transmisia este pe cardan, se verifica gradul se uzura al curelei de transmisie, iar daca aceasta prezinta ...

Citeste AICI articolul complet!

MOTOBOOM

Incepand cu anul 2015, familia motocicletelor naked Z a constructorului japonez Kawasaki s-a marit cu inca un membru. Este vorba despre noul model Kawasaki Z300 care mosteneste toate trasaturile fratiorilor sai mai mari, insa este propulsata de un motor mai docil, fiind ideala pentru segmentul entry level. In ciuda marimii reduse, Z300 beneficiaza de aceeasi tehnologie care echipeaza si celelalte modele din gama Z, cum ar fi sistemul DTV ce permite sistemului de injectie sa livreze putere si cuplu pe o plaja mai larga de turatii sau sistemul asistat anti-patinaj al ambreiajului.

Noua motocicleta a japonezilor este primul super-naked cu o capacitate de 300cc, devenind liderul clasei sale. Versiunea naked a sportivei Kawasaki Ninja 300 a fost lansata pe piata datorita succesului avut de modelul super-sport, lansat in anul 2013. Kawasaki Z300 este construita pe acelasi cadrul care echipeaza si versiunea sport de 300cc, insa design-ul si stilul este asemanator cu cel al modelelor din seria Z a constructorului japonez.

Asadar, motorul care echipeaza noua motocicleta Kawasaki este preluat de pe modelul Ninja 300. Cu o capacitate de 296 cmc si doi cilindri in paralel, acesta dezvolta o putere de 39 cp la o turatie de 11.000 rpm si un cuplu maxim de 27 Nm la 10.000 rpm. Motorul beneficiaza sistemul digital de injectie (Digital Fuel Injection - DFI), care asigura amestecul perfect de aer si benzina pentru o functionare optima a motorului, oferind un consum redus de combustibil si o pornire usoara la temperaturi scazute.

Pentru o rezistenta sporita si performante mai bune, carcasa cilindrilor a fost turnata sub presiune, dintr-un aliaj de aluminiu foarte rezistent si usor. Sistemul de evacuare este mostenit de la fratiorii sai mai mari, fiind de tipul 2 in 1 cu amortizor de zgomot si un design scurt. Transmisia finala este pe lant iar cutia de viteze este mecanica cu 6 trepte.

Ca si in cazul majoritatii motocicletelor Kawasaki, constructorul a echipat noul super naked Z300 2015 cu sistemul de sincronizare variabila a supapelor DTV (Dual Throttle Valves). Functionarea acestui sistem presupune schimbarea alternativa, in functie de turatiile motorului, a momentului in care se deschid si se inchid supapele motorului pentru a obtine maximul de performanta atat in turatii scazute cat si in turatii ridicate, asigurand in acelasi timp un consum redus de combustibil.

O alta functie electronica preluata de la modelele de capacitate mai mare este ambreiajul de tipul Assist & Slipper Clutch, o tehnologie imprumutata din lumea curselor. Sistemul asistat anti-patinaj al ambreiajului, dezvoltat de Kawasaki, asigura o schimbare mult mai usoara a treptelor de viteza, prevenind pierderea controlului asupra rotii din spate in momentul in care ...

Citeste AICI articolul complet!

https://www.youtube.com/watch?v=B0EdR1wf0zY

https://www.youtube.com/watch?v=zV2iwFtyqE4

MOTOBOOM

In anul 1994 aparea pentru prima data in showroom-uri modelul Triumph Speed Triple, o motocicleta care avea sa faca istorie pe acest segment de piata. Speed Triple este un streetfighter autentic, combinand foarte bine imaginea unei motociclete naked cu stilul sportiv si clasic, specific constructorului britanic Triumph.

In ultimii ani, Triumph Speed Triple a dominat categoria motocicletelor streetfighter, iar britanicii celebreaza in 2015 cei peste 21 de ani de succes a acestui model prin lansarea unor Editii Speciale, denumite Speed 94 si Speed 94R. Prima versiune a lui Speed Triple, lansata in 1994, se numea T309 si era propulsata de acelasi motor in trei cilindri si o capacitate de 1050cc, insa avea o putere mai mica fata de modelul actual.

Acesta a fost urmat in 1997 de modelul T509 care venea in plus cu un cadru de aluminiu, bascula monobrat si cele doua faruri rotunde care au devenit emblematice pentru roadster-ul britanic. A treia generatie a lui Speed Triple (T1050) a fost lansata in 2005, aceasta reprezentand si baza pentru actualul model Speed Triple, care a ajuns in 2015 sa dezvolte o putere de 135 cp.

Cele doua modele aniversare, Speed 94 si Speed 94R, mostenesc aceleasi performante tehnice ale versiunilor standard Speed Triple si Speed Triple R, insa beneficiaza de un design special, asemanator cu cel al primului model lansat in 1994. Pe langa culorile identice cu cele ale motocicletei din 1994, Triumph Speed 94 si Speed 94R mai dispun de o placuta montata pe rezervor care marcheaza motocicleta ca fiind un model Editie Speciala, precum si de cateva elemente care amintesc de acelasi model din 1994.

De asemenea, sigla folosita de constructor este identica cu cea din `94. Versiunea Speed 94R se diferentiaza de varianta standard prin suspensia premium de la Ohlins (furca NIX30 complet reglabila si amortizor spate TTX36), etrierele monobloc de la Brembo si anvelopele Pirelli Supercorsa SP.

Triumph Speed 94 si Speed 94R vor fi disponibile in doua variante de culori: galben (Racing Yellow) sau negru (Jet Black). Unele zvonuri din lumea moto sustin ca britanicii pregatesc pentru 2016 a cincea generatie a modelului Speed Triple, noua motocicleta fiind surprinsa deja la teste pe soselele din Spania. Mai jos puteti vedea un playlist video cu modelele Triumph Speed Triple de-a lungul celor 21 de ani de istorie.

Sursa

https://www.youtube.com/watch?list=PLhlCS2tinPBr1qJxJePyiJfPkc1TB69Ke&v=fq3E5f39L4M

MOTOBOOM

Salonul Auto Moto 2015 se va desfasura, la fel ca in fiecare an, la inceputul lunii aprilie, ajungand la a 4-a editie. Timp de cinci zile, expozantii vor prezenta cele mai noi modele de motociclete, masini, ATV-uri, piese, etc. Intrat deja in agenda celor mai importante evenimente din Romania, Salonul Auto Moto isi va deschide portile in Piata Constitutiei, in perioada 1-5 aprilie 2015, pentru toti pasionatii fenomenului auto-moto din Romania si nu numai.

Organizatorii promit un eveniment memorabil, un prilej de a combina atractivitatea ofertelor si noutatilor pe piata auto-moto, cu momentele de relaxare prin concertele si prin spectacolele ce se vor derula pe toata durata evenimentului.

In cele cinci zile vor avea loc tombole pe baza biletului de acces si concursuri cu premii acordate de expozanti, parteneri, sponsori si organizatori. Totodata, in fiecare zi vor fi concerte si diverse demonstratii, iar evenimentul va fi transmis live pe site-ul organizatorilor.

Salonul Auto Moto este un eveniment cu caracter specializat, care se adreseaza atat publicului larg, cat si profesionistilor din domeniul auto-moto. Ca in fiecare an, Motoboom va participa din nou in calitate de expozant la SAM. Vedetele standului Motoboom din acest an vor fi noile versiuni Triumph Tiger 800 XRx si Tiger 800 XCx, precum si modelele 2015 Kawasaki Versys 650 si Versys 1000.

Mai jos puteti vedea clipul de prezentare a editiei 2015 a Salonului Auto Moto:

Sursa

https://www.youtube.com/watch?v=9rpekwRUO1E

MOTOBOOM

Yamaha Xv950 Racer

Japonezii de la Yamaha au prezentat o versiune speciala a celebrului model XV950. Cruiser-ul celor de la Yamaha a beneficiat de un tratament in stilul cafe-racer, iar noua versiune a primit numele de Yamaha XV950 Racer.

Motocicleta japonezilor este propulsata de acelasi motor cu doi cilindri in V (derivat din cel al modelelor XVS Midnight Star) inclinat la 60 de grade, racit cu aer si cu o capacitate cilindrica de 942 cmc. Acesta dezvolta o putere de 52 cp si un cuplu maxim de 79 Nm.

Inaltimea seii este de 765 mm, fiind cu 75 mm mai inalta decat modelul standard XV950. Potrivit constructorului, noua versiune Yamaha XV950 Racer este mai ergonomica fata de modelul de baza, rezultatul noilor modificari fiind o motocicleta cu o masa mai centralizata.

Printre noutatile aduse de versiunea Racer putem aminti noul carenaj al farului, repozitionarea semnalizatoarelor, un schimbator de viteze nou, ghidonul reproiectat, etc. de asemenea, suspensiile au fost adaptate pentru noua motocicleta, oferind o cursa mai lunga a suspensiei fata de modelul standard.

Japonezii au mai pregatit o serie de accesorii optionale pentru XV950 Racer, printre care un sistem de evacuare Akrapovic, un filtru de aer sport sau elementele de design Rizoma.

Noua versiune Yamaha XV950 Racer va fi echipata cu sistem ABS si va fi disponibila la dealeri incepand cu luna mai a acestui an, in culorile albastru sau gri.

Sursa

MOTOBOOM

Constructorul japonez Honda a prezentat, in cadrul salonului moto de la Osaka, o serie de concepte noi de motociclete printre care Honda CRF250 Rally, Honda SFA si Honda Bulldog. Se pare ca noua motocicleta este construita pe baza vechiului model CB400F, aceasta fiind lansat sub sloganul „Lovable Touring Partner”.

Cei de la Honda au prezentat noul model Bulldog ca fiind o motocicleta de mici dimensiuni, utilitara si robusta. Aceasta se comporta la fel de bine pe orice tip de teren, atat pe sosea cat si in off-road, fiind asemanata cu un caine care isi insoteste stapanul oriunde.

Honda Bulldog este propulsata de un motor cu doi cilindri in paralel si o capacitate de 399cc. Dimensiunea rotilor este de 15 inch iar inaltimea seii este foarte mica, de doar 730 mm, noua motocicleta putand fi condusa de oricine, indiferent de inaltime.

Daca va intra pe linia de productie, noua Honda Bulldog va fi o motocicleta cu un aspect unic, care va atrage cu siguranta multi fani. Aceasta beneficiaza de un aspect masiv, fiind echipata cu bari de protectie, atat pentru motor cat si pentru far.

Mai mult, conceptul prezentat de japonezi la Osaka este echipat cu portbagaje fata/spate pentru a completa utilitatea acestei motociclete. Ramane de vazut daca cei de la Honda vor decide ca acest model sa intre in productia de serie.

Sursa

MOTOBOOM

Constructorul japonez Kawasaki a inregistrat zilele trecute la OHIM doua denumiri noi, J125 si J500. Cel mai probabil, aceste brand-uri sunt rezervate pentru doua modele noi de scutere care se vor alatura singurului scuter Kawasaki prezent pe piata europeana, J300, un model lansat anul trecut de japonezi.

Daca Kawasaki J300 a fost dezvoltat si construit pe baza modelului Kymco Downtown 300i, ne putem astepta ca japonezii sa procedeze asemanator si cu noile scutere. Astfel, Kawasaki J125 ar putea reprezenta o noua abordare a actualului model Kymco Downtown 125i, un scuter ce se bucura de un real succes pe piata asiatica.

Avand in vedere ca in gama de scutere Kymco Downtown nu exista un model de 500cc, baza de pornire pentru maxi-scuterul Kawasaki J500 ar putea fi modelul Kymco Xciting 500 Ri. Acesta este echipat cu sistem ABS, fiind propulsat de un motor monocilindric, racit cu lichid, ce dezvolta o putere de 38 cp.

Kawasaki J300 reprezinta debutul japonezilor pe segmentul scuterelor in ceea ce priveste pietele din Vest, Kawasaki fiind pana anul trecut singurul constructor dintre cei patru giganti japonezi (Honda, Suzuki, Yamaha si Kawasaki) care inca nu avea in gama sa un model de scuter, cel putin pentru pietele din Vest.

Asadar, se pare ca vom avea o concurenta destul de acerba pe acest segment de piata. Ramane de vazut daca noile scutere din gama Kawasaki J se vor impune in fata celebrelor modele Suzuki Burgman sau Yamaha TMax.

Sursa

MOTOBOOM

Se pare ca japonezii de la Yamaha lucreaza la o versiune naked a modelului super-sport YZF-R3, lansat de curand pe piata. Jurnalistii din Indonezia au surprins la teste o motocicleta naked, care pare a fi o versiune fara carenaj a modelului YZF-R25, o motocicleta destinata exclusiv pietei din Asia.

Daca modelul Yamaha R25 a ajuns in Europa cu un motor mai mare si sub denumirea de R3, este de asteptat ca acelasi lucru sa se intample si cu versiunile naked a celor doua sportive Yamaha. Astfel, daca in Indonezia este testat deja modelul naked de 250cc, cel mai probabil, in Europa va fi lansat modelul MT-03, o versiune naked a sportivei Yamaha R3.

Aceste speculatii au aparut dupa ce constructorul japonez a procedat la fel si in cazul fratiorului mai mic, YZF-R125, care a fost dezbracat de carene si a fost lansat sub numele de MT-125. Insa toate acestea sunt la stadiul de zvonuri, constructorul nu a confirmat nimic oficial.

Aceasta miscare pare una logica pentru cei de la Yamaha, acestia dorind sa lanseze pe piata un concurent serios pentru noua motocicleta Kawasaki Z300, o versiune naked a celebrului model Ninja 300, care s-a bucurat de un real succes inca de la lansarea sa.

Daca noua Yamaha MT-03 va fi scoasa pe piata, cel mai probabil va fi propulsata de acelasi motor care echipeaza si varianta sport R3. Cu doi cilindri in paralel si o capacitate de 321 cc, acesta ofera o putere de 42 cp la o turatie de 10.750 rpm si un cuplu de 29 Nm.

Sursa

MOTOBOOM

Pana la lansarea oficiala a mult-asteptatului model adventure Honda Africa Twin, constructorul japonez a prezentat un nou concept de motocicleta din segmentul adventure. Denumita Honda CRF250 Rally, noua motocicleta este o combinatie intre modelele CRF250L si CRF450 Rally, modelul de competitie al japonezilor.

Noul concept Honda a fost prezentat in cadrul salonului moto de la Osaka din Japonia. Chiar daca japonezii au prezentat acest model ca un concept, nu cred ca vom astepta foarte mult timp pana cand Honda CRF250 Rally va intra in productie, avand in vedere elementele numeroase imprumutate de la actualul model CRF250L.

Imaginea noii motociclete enduro de la Honda este aproape identica cu cea a modelului de concurs CRF450 Rally, motocicleta pe care a pilotat-o Joan Barreda la Raliul Dakar 2015, acesta fiind foarte aproape de o victorie la general in cel mai dificil si solicitant raliu din lume.

Honda CRF250 Rally este o motocicleta ideala pentru cei care iubesc segmentul enduro, fiind perfecta pentru a parcurge distante mai lungi in off-road. Avand in vedere ca cei de la Honda lucreaza deja la cele doua modele adventure de 1000cc si de 250cc (Africa Twin si CRF250 Rally), nu este exclus ca japonezii sa lanseze pe piata si o versiune de serie a modelului CRF450 Rally, folosit momentan doar in competitii.

Sursa

MOTOBOOM

Avand in vedere succesul inregistrat anul trecut de evenimentele din seria Fusion of Fun, cei de la Jobe au decis sa continue si in 2015 cu organizarea acestora. In cadrul acestui eveniment, clientii de orice varsta pot testa gratuit noua gama de produse Jobe Sports 2015.

Scopul principal al companiei este acela de a atrage cat mai multe persoane in vederea practicarii sporturilor nautice de orice fel: agrement nautic, ski nautic, surfing, wakeboarding, stand up paddle, etc.

European Fusion of Fun Tour este organizat de compania Jobe Sports pe perioada sezonului cald in mai multe tari si locatii diferite din Europa. Aceste evenimente sunt organizate in colaborare cu cei mai importanti dealeri locali ai Jobe Sports.

Deocamdata nu au fost anuntate tarile si locatiile unde vor avea loc noile evenimente din seria Fusion of Fun 2015, insa este de asteptat ca printre tarile gazda sa se numere Belgia, Finlanda, Franta, Germania, Olanda si Marea Britanie, la fel ca anul trecut. Nu este exclus insa sa apara si alte nume noi pe aceasta lista.

Compania Jobe Sports International este cel mai mare producator la nivel mondial de accesorii, echipamente, costume neopren, veste de salvare, placi wakeboard, placi pentru surfing, placi SUP, schiuri nautice, accesorii pentru barci, gonflabile pentru apa sau alte produse destinate sporturilor nautice.

Din pacate cei de la Jobe nu vor veni si in Romania, cel putin deocamdata, asa ca daca aveti drum, concedii sau vacante prin aceste tari, puteti testa gratuit noile produse Jobe 2015. Motoboom este importatorul oficial al produselor Jobe in Romania iar toata gama de produse Jobe 2015 este disponibila pe www.motoboom.ro

Pentru calendarul evenimentelor Fusion of Fun Tour din acest an, puteti accesa pagina: www.fusionoffun.com. De asemenea, mai jos gasiti si un clip video pentru a va forma o impresie despre ce se intampla in cadrul acestor evenimente:

Sursa

https://www.youtube.com/watch?v=AvJxpSVTAmA

MOTOBOOM

Pilotul echipei Yamaha, Jorge Lorenzo, a testat zilele trecute la Sepang noul sistem de franare dezvoltat special pentru MotoGP. In timpul primelor teste oficiale din 2015, spaniolul a incercat sa foloseasca o maneta suplimentara pentru frana pe roata spate, pozitionata in stanga ghidonului, pe langa cea conventionala pentru frana fata din dreapta ghidonului.

Astfel, s-ar fi eliminat necesitatea folosirii pedalei pentru a frana roata spate, cum se procedeaza in prezent, atat in competitiile de motociclism cat si in cazul motocicletelor de strada. Totusi, se pare ca rezultatul testului nu a fost pe placul pilotului si nici pe placul echipei sale de ingineri de la Yamaha, motiv pentru care proiectul a fost abandonat si nu va mai fi incercat nici in urmatoare sesiune de teste oficiale de la Losail, Qatar, din 14-16 martie.

„Am incercat franarea cu degetul mare anul trecut, iar acum am incercat franarea cu alt deget pentru roata spate. Sunt doua manete de frana pe partea stanga a ghidonului, cea mare este ambreiajul si cea mica este frana spate. Problema este data de faptul ca pilotii ies de pe motocicleta foarte mult din cauza unghiurilor de aplecare si nu pot apasa frana cu mana. In trecut, atunci cand stateau mai mult pe sa, era in regula”, a declarat Wilco Zeelenberg, seful echipei Yamaha.

Dupa cum se poate observa in imaginea de mai sus, din pricina aplecarii pe dreapta, Jorge Lorenzo are dificultati in a controla partea stanga a ghidonului, acolo unde maneta de frana spate este montata.

Zeelenberg a explicat ca atunci cand mana pilotului este intinsa peste rezervorul de benzina, asa cum se intampla in virajele de dreapta, acesta nu poate actiona maneta de frana pentru roata spate. Zeelenberg a completat spunand ca e greu de crezut ca vor mai exista teste in forma actuala, desi beneficiile rezolvarii problemei ar fi unele importante.

Sursa

MOTOBOOM

Din seria motocicletelor Special Edition lansate de constructorul britanic Triumph in 2015 face parte si versiunea Triumph Rocket X, o motocicleta produsa intr-un numar limitat de unitati. Lansata pentru prima data in 2004, Triumph Rocket III Roadster s-a aflat de fiecare data pe listele cu motocicletele care ar trebui conduse macar o data in viata. Aceasta beneficiaza de o imagine impunatoare, fiind o prezenta inconfundabila pe doua roti.

Pentru a celebra 10 ani de la producerea primului model Triumph Rocket, britanicii au lansat pe piata o Editie Limitata a acestei motociclete, denumita Triumph Rocket X Limited Edition. Inca din anul 2004, momentul lansarii, si pana in prezent, cruiser-ul Triumph Rocket III Roadster detine si titlul de motocicleta cu cea mai mare capacitate cilindrica produsa in serie, fiind o adevarata uzina pe roti. Noutatile aduse versiunii Rocket X 2015 se refera doar la partea de design, in timp ce caracteristicile tehnice au ramas aceleasi.

Astfel, Triumph Rocket X este propulsata de acelasi motor cu trei cilindri in linie si o capacitate de 2294 cmc, fiind cel mai mare motor din lume care echipeaza o motocicleta produsa in serie. Fiind racit cu lichid, acesta dezvolta o putere de 148 cp la o turatie de 5.750 rpm si un cuplu maxim impresionant de 221 Nm la 2.750 rpm. Cuplul oferit de acest motor la ralanti este mai mare decat cel oferit de alte motoare la turatie maxima, care propulseaza super-bike-urile sportive.

Pentru a putea fi simtita mai bine puterea motorului, cei de la Triumph au scos limitarea de putere in primele trei trepte de viteze, astfel pilotul va simti din plin puterea acestui motor la accelerarile si plecarile de pe loc. Avand transmisia finala pe cardan, noul cruiser Triumph Rocket X Limited Edition nu necesita nicio intretinere in afara intervalelor de service, scapandu-va de grija intretinerii lantului. Cutia de viteze este una mecanica cu cinci trepte.

O prima deosebire a versiunii Rocket X fata de modelul standard este vopsirea sistemului de evacuare in negru. Esapamentul prezent pe Triumph Rocket X este unul foarte performant, de tipul 3 in 1. Acesta este fabricat dintr-un otel inoxidabil si este pozitionat pe partile laterale ale motocicletei, fiind format din doua tevi. Pentru reducerea zgomotului, sistemul de evacuare este prevazut cu amortizoare speciale pentru zgomot.

Sistemul de suspensii este asigurat, pe fata, de o furca inversata Kayaba, avand diametrul jambelor de 43 mm, suficient de solida pentru a face fata masivitatii acestei motociclete. In ciuda gabaritului, furca fata are o cursa a suspensiei de 120 mm, asigurand un condus confortabil, specific motocicletelor cruiser. Pe spate sunt montate …

Citeste AICI articolul complet!

https://www.youtube.com/watch?v=WTfWOAjJdO4

MOTOBOOM

Intr-un interviu acordat recent pentru publicatia Moto.it, Claudio Domenicali (CEO Ducati), a fost intrebat, printre altele, si de planurile de viitor ale constructorului italian iar unul dintre cele mai importante subiecte abordate de ziaristii italieni a fost si posibila lansare pe piata a unui model de scuter Ducati.

Zvonurile despre intrarea constructorului italian Ducati pe piata scuterelor circula de ceva vreme pe internet, si nu ar fi de mirare ca anul viitor sa vedem primul scuter Ducati. In respectivul interviu, Claudio Domenicali a declarat ca „un scuter marca Ducati nu este o blasfemie”, ceea ce ne sugereaza ca italienii au in plan lansarea unui model de scuter.

Potrivit lui Domenicali, un eventual model de scuter Ducati ar trebui sa respecte traditia brandului Ducati la nivel mondial, adica sa beneficieze de cea mai inalta performanta si tehnologie din domeniu, un lucru specific deja motocicletelor constructorului italian.

La sfarsitul anului trecut, cei de la Ducati si-au facut debutul si pe segmentul motocicletelor cu o capacitate de sub 500cc, prin lansarea noului model Ducati Scrambler. Italienii s-au alaturat astfel, tendintei actuale a marilor producatori Kawasaki, Honda, Yamaha, Suzuki sau Triumph care au lansat deja sau vor lansa modele de motociclete sub 500cc.

Ramane de vazut cand va aparea pe piata si primul scuter sau maxi-scuter Ducati, fiind doar o chestiune de timp pana se va intampla acest lucru, avand in vedere declaratiile lui Claudio Domenicali pentru Moto.it. Unii jurnalisti din domeniul moto se asteapta ca noul maxi-scuter Ducati sa fie prezentat undeva spre sfarsitul anului viitor. Acesta va fi un concurent serios pentru modelele Yamaha T-Max, Kawasaki J300 sau Aprilia SRV850.

Sursa

MOTOBOOM

Constructorul japonez Kawasaki a depus deja mai multe schite de brevet pentru o noua motocicleta sport, propulsata de un motor electric. Astfel, japonezii ne dezvaluie o parte din planurile lor de viitor, precum si directia spre care se indreapta industria moto. Cei de la Kawasaki au depus in ultimele trei luni, la OSIM, planurile pentru 10 modele noi de motociclete sport.

In schitele depuse de japonezi se poate observa locul special rezervat pentru acumulatorul motorului electric. Primele informatii despre aceste modele electrice au aparut inca din 2012, insa planurile depuse la OSIM in ultima perioada de catre constructor ne indica faptul ca cei de la Kawasaki si-au intensificat activitatea in acest segment de piata.

Nu este exclus ca pe lista noilor motociclete electrice sa apara si modelele Ninja E2 sau Ninja E2R, denumiri care au fost inregistrate de curand la OSIM de catre constructorul japonez. Cei de la Kawasaki se alatura, astfel, unui grup mai mare de constructori , printre care si Suzuki, care lucreaza deja la motoarele electrice care vor propulsa in viitorul apropiat motocicletele sport.

Se pare ca industria moto se indreapta spre aceeasi directia cu segmentul auto, unde aproape fiecare constructor important din domeniu a lansat deja cel putin un model de masina propulsata de un motor electric. Mai mult, dupa achizitionarea companiei Brammo de catre Polaris, este de asteptat sa apara pe piata si primele ATV-uri ale constructorului american cu motoare electrice.

Sursa

MOTOBOOM

Procesul de asamblare a unei motociclete este foarte important si complex. Pentru ca rezultatul sa fie o motocicleta performanta care indeplineste toate standardele de calitate este nevoie atat de inginerii care proiecteaza motocicleta cat si de muncitori profesionisti care o asambleaza la fabrica Borgo Panigale, ambele categorii de angajati avand un rol la fel de important.

Astfel, pentru a scoate pe usa o fabricii o motocicleta competitiva este nevoie de un plan foarte bine pus la punct, de la proiectarea motocicletei pana la asamblarea fiecarei piese care alcatuieste motocicleta.

Pentru a va face o idee despre cum decurge un proces de asamblare a unei motociclete de la zero, puteti vedea clipul de mai jos, postat de constructorul italian Ducati. In acest clip este prezentat pas cu pas asamblarea noii motociclete Ducati Multistrada 1200 , un model nou lansat de italieni in toamna anului trecut.

Fiind cea mai importanta piesa a motocicletei, cel mai mult timp din intregul proces de asamblare este ocupat cu asamblarea si montarea noului motor Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing), precum si optimizarea acestuia cu noul pachet de functii electronice care echipeaza motocicleta.

Functionarea sistemului DVT presupune schimbarea alternativa, in functie de turatiile motorului, a momentului in care se deschid si se inchid supapele motorului pentru a obtine maximul de performanta atat in turatii scazute cat si in turatii ridicate.

Astfel, noul motor Testastretta DVT este optimizat pentru a oferi performante mai bune decat versiunea precedenta. Acesta dezvolta o putere mai mare cu 10 cp si asigura o economie de combustibil de 8%, emitand si mai putine noxe.

Ducati Multistrada 1200 este pusa in miscare de motorul Testastretta ce produce 160 cp si ofera un cuplu maxim de 136 Nm la 7.600 rpm. Printre noutatile aduse de noua versiune 2015 putem aminti noul look, mai multa putere, un sistem ABS nou pentru viraje, un pachet nou de electronice si noua tehnologie DVT (Desmodromic Variable Timing).

Sursa

https://www.youtube.com/watch?v=ymlEExirBKg

MOTOBOOM

Clipurile de promovare din seria Jobe Cut&Sew, prin intermediul carora sunt prezentate noile produse Jobe Sports 2015, continua. Producatorul a lansat zilele trecute clipul de promovare pentru noul costum din neopren Jobe Impress Temp, recomandat pentru pasionatii sporturilor nautice.

Costumul din neopren Jobe Impress Temp este special proiectat pentru barbati. Este prevazut cu pantaloni si maneci lungi, fiind confectionat in intregime din neopren Nuclear Flex, un material foarte confortabil si flexibil.

Fiind destul de gros, acesta este recomandat pentru zile mai friguroase sau ape reci (pentru sezonul de toamna, iarna sau primavara), avand o grosime de 4 mm pe piept si spate si de 3 mm pe maneci si picioare.

Acesta ofera cea mai mare libertate de miscare, fiind cel mai confortabil costum din gama Jobe Sports datorita materialului din care este confectionat, 100% neopren flexibil. Este prevazut, pe interior, cu o captuseala moale care ofera o protectie termica excelenta.

Costumul Jobe Impress Temp mai dispune de un sistem de inchidere cu fermoar in zona pieptului pentru a oferi o mai buna mobilitate iar in zona genunchilor este prevazut cu o protectie suplimentara din cauciuc.

Noul costum din neopren face parte din colectia de echipamente nautice Jobe Impress 2015, care contine produse special proiectate pentru practicantii sporturilor nautice extreme: wakeboarding, ski nautic, surfing, wakeskating, barefooting, kneeboarding, etc.

Jobe Sports International este una dintre cele mai mari companii din lume care produce echipamente si produse destinate sporturilor si agrementului nautic. De curand, producatorul a primit si premiul Dutch Succes Award, acordat pentru cea mai mare companie din Olanda care activeaza in domeniul nautic.

Mai jos puteti vedea clipul de prezentare al noului costum din neopren Jobe Impress Temp, precum si clipul cu momentul in care compania a primit premiul mentionat mai sus:

Sursa

https://www.youtube.com/watch?v=KRumhUf_4d4

https://vimeo.com/120803992

MOTOBOOM

Unul dintre cei mai importanti constructori de motociclete la nivel mondial, Kawasaki, a revolutionat industria moto prin lansarea, in toamna anului trecut, a doua motociclete super-sport propulsate de un motor turbo supra-alimentat. Este vorba despre modelele Ninja H2 si Ninja H2R, acesta din urma dezvoltand o putere de peste 300 cp.

Aceste motociclete au fost facute practic de la zero, fiind investite sume importante de bani pentru cercetarea si dezvoltarea acestor modele, iar constructorul japonez pare sa nu se opreasca aici. Cei de la Kawasaki au inregistrat zilele trecute la OSIM o alta denumire, Ninja R2, care pare sa fie inca o motocicleta echipata cu un motor turbo supra-alimentat.

Specialistii din industria moto ne sugereaza ca ar putea fi vorba despre o motocicleta, tot din familia Ninja, care va fi pusa in miscare de un motor turbo cu o capacitate cilindrica in jurul valorii de 600cc. Este de asteptat ca acest motor sa ofere performante asemanatoare cu cele de 1000cc, care echipeaza in prezent modelele super-sport din gama Kawasaki Ninja.

Modelul Kawasaki Ninja H2R, lansat spre sfarsitul anului trecut, dezvolta o putere impresionanta de aproximativ 300 cp, devenind cea mai puternica motocicleta din lume. Aceasta este propulsata de un motor turbo supra-alimentat cu patru cilindri in linie, acesta fiind racit cu lichid.

Asistam, astfel, la un pas important in industria moto, Ninja H2R fiind prima motocicleta de pe piata cu motor turbo. Se pare ca si rivalii de la Suzuki pregatesc o astfel de motocicleta, dupa ce a fost prezentat deja conceptul Suzuki Recursion care ar putea sa intre in productie cat de curand. Ramane de vazut ce alte motociclete cu motor turbo ne pregateste industria moto.

Sursa

MOTOBOOM

Japonezii de la Yamaha au postat zilele trecute pe internet un clip video in care se poate vedea interventia fiecarei functii electronice care echipeaza noua motocicleta super-sport Yamaha R1 2015. Super-sportiva japonezilor a fost testata in regim de cursa pe circuitul Sugo din Japonia.

Noua versiune Yamaha R1 2015 vine cu un plus de putere, o greutate mai scazuta si un nou pachet de electronice. Astfel, sportiva japonezilor dezvolta o putere de 200 cp, avand o greutate de 199 kg. Spre deosebire de modelul precedent, noua versiune beneficiaza de un plus de putere de 18 cp, fiind si mai usoara cu 7 kg.

Pachet de electronice cu control 3D care echipeaza sportiva Yamaha YZF-R1 include o multime de functii care ii permit pilotului sa seteze motocicleta in functie de preferintele sale sau in functie de conditiile de condus.

Astfel, in clipul de mai jos puteti vedea interventia acestor functii electronice asupra motocicletei, unele dintre acestea fiind imprumutate chiar din MotoGP. Pachetul complet de functii electronice de pe Yamaha R1, denumit de japonezi Yamaha Ride Control (YRC), include controlul tractiunii (TCS), sistem anti-wheelie (LIF), quickshifter (QSS), slide control system (SCS), launch control system (LCS), Power Mode, etc.

De asemenea, japonezii au mai prezentat si o versiune premium a modelului R1, denumita Yamaha M1. Aceasta vine in plus fata de modelul standard cu cateva componente de varf, printre care suspensia Ohlins ajustabila electronic, carenele din fibra de carbon, sistemul GPS si Bluetooth integrat care permite incarcarea anumitor setari (harti ale motorului sau alti parametrii) din smartphone sau tableta.

Sursa

https://www.youtube.com/watch?v=2NGvKJBjVZ8

MOTOBOOM

Constructorul japonez Kawasaki a anuntat ca fiecare motocicleta nou achizitionata va veni, incepand de luna viitoare, cu un stick USB pe care va fi inscriptionat tot istoricul service al motocicletei, precum si diferite notite sau insemnari. Practic, este vorba despre o carte service in format digital.

Cartea service a motocicletei in formatul standard nu va fi inlocuita complet cu noul stick USB, istoricul interventilor service asupra motocicletei fiind stocat pe ambele versiuni: atat in format digital pe memoria flash USB cat si in cartea service standard a motocicletei.

Cartile service digitale sunt folosite de ceva vreme, atat in industria auto cat si in segmentul moto. Toate informatiile despre masinile si motocicletele care folosesc cartea service digitala sunt centralizate intr-o baza de date care este accesibila tuturor dealer-ilor autorizati.

Pe langa centrele de service autorizate Kawasaki, japonezii le ofera posibilitatea si clientilor finali pentru a adauga notite in cartea service digitala a motocicletei.

„Ideea digitalizarii cartii service a motocicletei a venit in urma unui seminar cu dealerii Kawasaki. Am cazut toti de acord cu aceasta varianta, fiind o solutie agreata atat de catre dealeri cat si de catre clientii finali. Astfel, informatiile despre istoricul motocicletelor, centralizate intr-o baza de date, vor fi mult mai usor accesibile, atat de catre dealeri cat si de catre clientii finali”, a declarat Mark Spiller de la Kawasaki.

Sursa

MOTOBOOM

Liderul mondial din industria powersports, BRP Can-Am, a lansat pe piata trei vehicule noi, destinate exclusiv autoritatilor statului sau firmelor de protectie si paza. Este vorba despre modelele de ATV-uri Can-Am Outlander L 500 DPS si Outlander MAX 650 XT, respectiv modelul de UTV Can-Am Commander 800R XT.

Acestea au suferit cateva modificari fata de versiunile standard, fiind echipate cu noul pachet de dotari denumit de constructor Law Enforcement Package. Potrivit canadienilor, aceste vehicule au fost adaptate pentru a satisface cerintele organizatiilor din domeniu precum politia, pompierii, jandarmeria sau companiile private de protectie si paza.

In ceea ce priveste cele doua ATV-uri, principalele dotari incluse in pachetul de echipare Can-Am Law Enforcement sunt: un design special pe negru mat, girofaruri in luminile rosu si albastru, 25 de moduri selectabile pentru aprinderea girofarurilor si un sistem sonor de avertizare.

Spre deosebire de ATV-uri, modelul Can-Am Commander 800R XT Law Enforcement mai dispune in plus de o priza suplimentara 12V in bena spate. Aceste vehicule sunt disponibile, in prima faza, doar pentru piata din America. Ramane de vazut daca le vom vedea si pe strazile din Romania.

Sursa

MOTOBOOM

Dupa lansarea celor doua versiuni ale quad-ului Yamaha Raptor 700R, a venit randul si fratiorului sau mai mic, YFZ450R Special Edition. Acesta beneficiaza de aceleasi trasaturi, avand design asemanator cu versiunea de 700 cc insa este echipat cu un motor mai docil.

Yamaha YFZ450R Special Edition este primul quad de pe piata echipat cu un ambreiaj de tipul slipper-clutch. Acesta beneficiaza de un sistem de suspensii sport, avand amortizoare cu rezervor piggyback. Greutatea redusa a noului quad se datoreaza in cea mai mare parte noului cadru din aluminiu, care asigura si o centralizare mai eficienta a masei, oferind o stabilitate excelenta.

Motorul mono-cilindric cu o capacitate de 449cc dispune de cinci valve din titan, fiind proiectat special pentru competitii. Rata mare de compresie contribuie la performantele oferite de acest motor. Datorita noilor setari ale motorului, a fost imbunatatita considerabil puterea oferita la turatii medii.

Puterea si fiabilitatea sunt o necesitate in terenul nisipos sau pe circuit iar acest quad beneficiaza din plin de amandoua. Acest model este deja celebru in toata lumea pentru performantele sale, fiind unul dintre cele mai puternice si fiabile quad-uri din clasa sa.

Noua versiune Yamaha YFZ450R SE 2015 este disponibila intr-o schema noua de culori in care predomina negrul. Mai jos aveti si o prezentare video a noului quad de la Yamaha:

Sursa

http://player.ooyala.com/iframe.html#ec=BsbmtoczrH5W_sMuQDjuMifUdhfrXQyZ&pbid=34af2baf7cb846c7bb250d1a843422dd&docUrl=http%3A%2F%2Fwww.motoboom.ro%2Fstiri%2Fyamaha-yfz450r-special-edition-2015.html

Autentifica-te  
×