Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    1.083
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    27.091

Postări în blog

FRM

WhatsApp Image 2020-02-17 at 11.29.53Asociatia Moto TGM din Targu Mures in parteneriat cu Federatia Romana de Motociclism a organizat la sfarsitul saptamanii trecute cursuri pentru oficiali moto categoria III.

Cursurile au avut loc  intre 15 si 16 februarie 2020 la Circuitul Transilvania Motor Ring din localitatea Cerghid, judetul Mures. Au participat un numar WhatsApp Image 2020-02-17 at 11.28.41neasteptat de mare de cursanti, care au manifestat o reala implicare pe parcursul celor doua zile de lectii intensive.

WhatsApp Image 2020-02-17 at 11.22.18La final cursului, toti cei 30 au absolvit examenul si sunt astfel indreptatiti sa obtina licenta de oficial FRM pentru perioada 2020 – 2022.

Felicitari tuturor participantilor si organizatorilor din Targu Mures!


FRM

individuale laolaltaLicentele FRM valabile pentru Sezonul Competitional 2020 au pret redus pana la data de 28 februarie 2020!

Licentele valabile pentru disciplinele: Motocros, Viteza si Dirt-Track costa acum 50 euro (urmand ca dupa 28.02.2020 acestea sa coste 65 de euro).

Licentele de Tot-Teren, valabile pentru disciplinele Enduro, Hard-Enduro, Endurocross si Rally-Raid costa acum 75 euro (urmand ca dupa 28.02.2020 acestea sa coste 90 de euro).

Informații detaliate privind prețurile licențelor și reducerea acordata pentru plata lor până la 28.02.2020 sunt disponibile aici.

Începând din acest an cererile de licență vor fi transmise doar pe adresa de mail licente@frm.ro. Toate detaliile privind pașii de urmat pentru obținerea licenței FRM sunt disponibile aici.

Cererea de Licentiere poate fi salvata de aici. Orice alte documente necesare Sezonului Competițional 2020 sunt disponibile pe site-ul nostru în secțiunea Documente Utile.

CONTACT SECRETARIAT FRM:

VIOREL PUENARU

Telefon mobil – 0742 963 224

Adresa mail pentru depunere cereri licențe: licente@frm.ro 

Adresa mail pentru orice alte solicitări: viorel@frm.ro


FRM

_C071082 031Etapa a IV-a a Campionatului Mondial de SuperEnduro se va desfasura azi la Budapesta. Din Romania va concura Sergiu Grecu (Haita Deva), la clasa cea mai populată, clasa Europe.

Antrenamentele libere încep la ora 11:00, prima Finală a clasei Europe fiind programată la ora 18:30. Mai multe informații privind etapa de la Budapesta sunt disponibile pe site-ul organizatorului, aici.

Rezultatele în timp real vor fi disponibile aici.

_C072989 032Din păcate rezultatul bun obținut de Jozsa Norbert Levente în prima etapă (Cracovia, Polonia – locul 5 la clasa Junior), nu a putut fi apărat în concursurile ce au urmat. Norbi s-a accidentat la un antrenament și speră să poată reveni în șa cel mai devreme la prima etapă națională de Hard Enduro de la Arsenal. Multă sănătate!

Pe de altă parte Sergiu Grecu revine la o etapă de mondial de SuperEnduro cu dorință de revanșă după ce la Cracovia a fost foarte aproape de calificarea în finală. Sergiu ne-a declarat următoarele:

_C070227 031Voi fi prezent la etapa de SuperEnduro din Budapesta si mi-am propus sa iau start-ul cat mai pozitiv. Vreau sa le multumesc enorm familiei mele si clubului sportiv Motoclub Haita Deva. De asemenea, le multumesc si Federatiei Romane de Motociclism, colegilor de echipa si prietenilor pentru sustinerea acordata!

Mult succes Sergiu!!!

________________

Foto: Marius Dincă


FRM

mani stage 13Raliul Dakar s-a desfasurat in premiera in Arabia Saudita in 2020. Din Romania au luat startul trei sportivi: Emanuel Gyenes – Mani #44 (Autonet Motorcycle Team), Marcel Butuza #80 (Vectra Racing Team) și Martin Freinademetz (Red Bull Romaniacs). Raliul a inceput pe 5 ianuarie în Jeddah și s-a încheiat pe 17 ianuarie la Qiddiya.

Emanuel Gyenes a reușit în acest an o performanță unică, la finalul raliului acesta caștigând destul de autoritar clasa Malle Moto – Original by Motul (piloți care concurează fără asistență). Mani a participat pentru a 10-a oară la “Marele Raid”, castigandu-și  astfel titlul exclusivist de Legendă a Dakarului.

mani 10„Mi-am atins țelul și ce mi-am propus de când am plecat de acasă – să fiu pe podium la clasa Malle Moto – am reușit să fiu pe cea mai înaltă treaptă a podiumului și să vin în top 30 la general. Am reușit locul 29, foarte bun.

Strategia a fost sa am un concurs curat, sa nu ma accidentez, sa nu lovesc motocicleta. Am incercat sa am un ritm constant si in prima saptamana s-a vazut, am reusit sa imi fac un avantaj de o ora fata de concurentul care era pe locul 2 in clasa Malle Moto, iar in a doua saptamana doar a trebuit sa imi mentin acel avantaj si sa am grija ca ceilalti concurenti sa nu se poata apropia foarte mult de mine. Cred ca asta m-a ajutat sa obtin aceasta victorie.

82310548_2993137487377160_613402822578274304_oMulte lucruri au fost diferiteîn acest an. Partea negativa a fost ca spectatorii si telespectatorii din Arabia Saudita nu au fost prea informati sau nu i-a interesat acest sport, dar eu cred ca in timp si aici se va mai promova acest sport. Au cum sa faca un Dakar adevarat aici, trasee dificile, lungi, au foarte mult nisip, au totul la dispozitie.

Am avut o frica in ziua de odihna cand am stiut ca saptamana urmatoare o sa am foarte mult nisip si concurentul de pe locul 2 stiam ca e mult mai rapid ca mine pe nisip, dar din fericire am reusit sa imi mentin acel avantaj. Motocicleta a mers perfect in fiecare zi, am avut doar o scurgere de ulei, atunci am fost putin speriat.

mani finalAm primit statutul de legenda in Dakar, pentru că am avut 10 starturi in acest concurs, este un lucru foarte mare pentru mine si cred ca si pentru Romania. Este cel mai dur raliu din lume si este foarte important.

În 2020 o sa concurez la Red Bull Romaniacs, care va fi al 17-lea pentru mine. Nu nu vreau sa intrerup acel obicei, acolo eu sunt singurul concurent din lume care a fost la toate editiile de pana acum si le-a si terminat pe toate. Apoi vreau sa vad de ce buget dispun de la sponsori si la ce competitii internationale mai pot sa fiu prezent. In mai voi incepe pregatirea pentru Dakar 2021, care va fi tot in Arabia Saudita.”

82116563_2421233661473481_1975613608163278848_nMarcel Butuza #80 a avut din păcate în acest an o prezență scurtă la Dakar, o accidentare destul de dură obligându-l să abandoneze prematur. Marcel a fost internat câteva zile într-un spital din Arabia Saudită și apoi a plecat spre casă pentru recuperare. Marcel a izbutit sa fie însă unul dintre putinii oameni care a concurat in Africa, America de Sud si s-a aventurat si in desertul saudit.

82497478_2953452274676378_6113212731207188480_oMartin Freinademetz #76 a alergat în acest an cu licență românească la Dakar. Martin trăiește în România și este artizanul celui mai dur concurs de Hard Enduro din lume: Red Bull Romaniacs.

„Dakar-ul din acest an nu a fost favoritul meu. Chiar dacă prima etapă a fost una exact așa cum îmi doream, cu trasee prin albii de râu rapide, drumuri de munte și multe tipuri de nisip. Ceea ce mi-a creat probleme a fost însă înțelegerea noilor reglementări privind martinnavigația, care sunt sensibil diferite față de 2010, când am participat eu ultima dată la Dakar. Trebuie că am ratat un check point ascuns, m-am întors din drum 10 km și în final am decis să continui mai 81465160_2932199983468274_1397936349322936320_ndeparte fără să mai pierd timp căutându-l. Datorită acestui incident în loc să termin în top 50 am ajuns pe 90. Și astfel în ziua următoare a trebuit să iau startul târziu și să concurez foarte mult timp în praful făcut de 2 quad-uri.  Praful era atât de mare încât era imposibil să depășesc. După ce am reușit într-un final să depășesc am avut o cursă bună și am terminat pe 66. În ziua a III-a am forțat astfel încât să îmi păstrez locul sau chiar să avansez. Și am făcut toate aceste din nou într-un mare praf, mergând cu viteză mai mare decât cea permisă de vizibilitatea reală. Nu am oprit nici măcar să îmi fac nevoile și aceasta m-a costat scump, am făcut cistită. Din acel moment am decis că nu îmi mai pasă pe ce loc sunt și am permis să fiu depășit, inclusv de quad-uri. Am oprit de multe ori să îmi fac nevoile pentru că deja butuzaacum simteam nevoia mult mai des. De asemenea nu m-am așteptat să avem atât de multe și de lungi drumuri de legătură în fiecare zi (chiar și 450 km de asfalt). Deloc distractive aceste drumuri de legătură pe care trebuia să le facem pe un frig teribil. Probele speciale din zilele X si XI mi-au plăcut în mod deosebit. Multe dune de nisip și căldură. Dar când ai peste 300 de km de drumuri friguroase de legătură pe asfalt ai timp suficient să uiți de nisip și chiar să uiți că particip la o cursă 77316028_1025213641212322_7947322474230710272_nde off-road. La Romaniacs concurenții au parte de provocare maximă imediat ce începe secțiunea de off-road și întradevăr au parte de provocări mult mai dure. Dar imediat ce proba specială se încheie, sportivii pot ajunge ușor la hotel fără să mai fie nevoiți să bată drumuri nesfârșite de asfalt pe o motocicletă enduro de 450cc. A fost o adevărată provocare astfel să închei raliul, mai ales că am ales să concurez pentru clasa Original by Motul, clasă pe care Mani a dominat-o și câștigat-o. A fost Dakarul meu cu numărul trei pe cel de al III-lea continent. Sunt de asemenea singurul cetățean austriac care a terminat Dakar-ul pe toate dakar toticele trei continente. Acum sunt însă 100% concentrat pe Red Bull Romaniacs ediția 2020. Suntem în faza detaliilor de finețe ale traseelor și logisticii desfășurării concursului. Sportivi din 52 de țări sunt deja înregistrați pentru a lua startul la Romaniacs și sunt sigur că cea mai mare parte dintre ei vor reveni și în anii viitori în România.”

Foto: Dakar Rally & Emanuel Gyenes & Marcel Butuza & Martin Freinademetz


FRM

 

amanare jpeg pt articole calendarAnunt

Federația Română de Motociclism anunță organizarea următoarelor cursuri de Oficiali de Motociclism pentru următoarele ramuri:

-             Viteză și Supermoto 15-16.02.2020 – Circuitul Transilvania Motor Ring din Cerghid, județul Mureș (Curs pentru categoria III organizat de Asociația Moto TGM) – Pentru orice alte informații vă rugăm să trimiteți mail la adresa mototgm@gmail.com sau să sunați la 0750709355 (Tiberiu).

-             Motocros 29.02 – 01.03.2020 – Sala Clubului Flacăra Moreni –  Pentru orice alte informații vă rugăm să sunați la numărul de telefon 0742.963.224 – Viorel Puenaru.

Programul ambelor cursuri este:

  • 10:00 – 18:00 sâmbătă
  • 10:00 – 14:00 duminică

Postat si in :


FRM

81722957_2975807549110154_6102025767330250752_oRaliul Dakar a ajuns in acest an pentru prima data în pe un nou continent, Asia si într-o noua tara, Arabia Saudita. După 29 de ani în Africa și apoi 11 ani în America de Sud, Dakar 2020 deschide un nou capitol, la start anuntându-ți prezența inca din noiembrie 2019 și trei sportivi din România.

Emanuel Gyenes – Mani #44 a luat startul Dakar Rally purtând pe motocicletă însemnele „Legend” (această distincție este acordată de către organizatori celor care au participat la minim 10 ediții ale raliului). Cu ocazia conferinței de presă din deschiderea raliului, Mani a fost urcat pe scenă alături de piloții care au luat startul în Africa, America de Sud și vor concura și în Arabia Saudită.

butuza nou 2Marcel Butuza #80 a luat startul alături de echipa Vectra Racing Team. Din păcate Marcel s-a văzut nevoit să abandoneze raliul în urma unui accident. Inițial, acesta a fost internat într-un spital din Arabia Saudită pentru câteva zile. Marcel s-a întors în România la sfârșitul săptămânii trecute și este acum acasă. Durerile inițiale de piept au dispărut și acum Marcel este într-o perioadă de refacere.

martin 78Martin Freinademetz (creatorul Red Bull Romaniacs), aleargă la Dakar 2020 cu licență românească și cu numărul 76 pe motocicletă. Acesta concurează la clasa Marathon și continuă Dakar-ul, aflându-se în prezent pe locul 78.

Dakar 2020 a început pe 5 ianuarie și a fost gândit să aibă 12 etape. Startul s-a dat la Jeddah, iar linia de sosire este în Al-Qiddia (unde piloții vor ajunge pe 17 ianuarie 2020).

81656575_2975807492443493_441481187299426304_oMani a avut până acum un raliu foarte bun, acesta impunându-se încă din prima etapă la clasa Malle Moto (Original by Motul – clasa celor care concurează fără asistență). Etapa a III-a ne-a dat mari emoții, deoarece aceasta ajunsese la final și numărul 44 tot nu apărea printre cele care încheiaseră cursa. S-a dovedit în final că a fost o defecțiune la sistemul GPS, organizatorii decizând din acest motiv să scurteze proba specială. Timpii luați în calcul au fost astfel cei de la KM 389 (din 427). La finalul etapei a IV-a Emanuel Gyenes crescuse avansul față de locul 2 din clasamentul Malle Moto la 50 de minute și era pe locul 38 în clasementul general.

Se cuvine să spunem acum câteva cuvinte despre categoria Malle Moto (Original by Motul), pentru a înțelege mai bine cu ce se confruntă acum Mani. Această clasă a apărut tocmai pentru a pune la maximă încercare rezistența sportivilor. Nici o altă clasă nu testează atât de intens capacitatea de a pilota și naviga a unor piloți care sunt din ce în ce mai epuizați fizic și psihic. Toate acestea pentru că piloții de la clasa Original by Motul concurează fără asistență. Nu există un echipaj care să preia sarcinile piloților când aceștia au ajuns la bivuac. Nu sunt permise oricum intervenții majore tehnice asupra motocicletelor, iar piloții au foarte puțin timp pentru a se odihni și pregăti pentru etapa următoare. Zi după zi pentru 12 zile la rând, cu o singură pauză în Ryadh după etapa a VI-a.

82371713_2973859015971674_2040309976148213760_oDakar 2020 a continuat aducând suprize la vârf, mulți favoriți fiind nevoiți sa abandoneze din motive tehnice sau medicale. Cel mai important abandon a fost în etapa a V-a, Sam Sunderland – fost câștigător al Raliului Dakar în 2017, vâzându-se nevoit să își încheie participarea după o căzătură. La finalul etapei a VI-a Mani reușise să mărească avantajul cu o oră față de ocupantul locului doi în clasamentul Malle Moto, iar Martin Freinademetz (Red Bull Romaniacs), se afla pe locul 81 în clasamentul general.

A urmat apoi o binemeritată zi de pauză pentru toate clasele la Riyadh și pregătirea pentru etapa a VII-a, cea mai lungă dintre toate. Mani încheie această etapă pe locul 4 la clasa Marathon și pe 2 la clasa Original by Motul. Astfel, la finalul etapei a VII-a Emanuel Gyenes mărește iar avansul în clasamentul Malle Moto față de locul 2 la 1h 25. Din păcate această etapă fost una marcată de accidentul și decesul pilotul portughez Paulo Goncalves. Datorită acestui tragic eveniment, organizatorii au decis anularea etapei a VIII-a pentru motociclete și quad-uri. Paulo avea 40 de ani și participa pentru a XIII-a oară la Dakar Rally. Obținuse până acum un loc doi la Dakar-ul din 2015, trei victorii de etapă și intrase de 4 ori în Top10. Acesta era un model de sportiv dar și de om, o adevărată legendă a Dakar-ului care luase startul pe toate cele trei continente.

77316028_1025213641212322_7947322474230710272_nLa finalul etapei a VII-a Martin Freinademetz era pe locul 78 în clasamentul general iar Emanuel Gyenes pe locul 33. Mani conduce autoritar clasa Malle Moto cu 1h si 25 de minute avantaj față de locul doi, Florent Vayssade.

La momentul publicării acestui articol piloții sunt pe proba specială a zilei a IX-a de concurs, între Wadi Al Dawasir și Haradh. Rezultatele în timp real ale Dakar Rally pot fi urmărite aici:

81949260_2975808125776763_1137399870756225024_ohttp://trackingdakar.com/en/stage-1/bikes/waypoints/

Felicitări tuturor piloților noștri pentru evoluția de până în acest moment! Vom reveni pe pagina noastră de Facebook cu informații în timp real privind evoluțiile acestora și mai ales cu infirmații privind ziua și ora de sosire a lui Mani la aeroport.

Foto: Emanuel Gyenes & Marcel Butuza & Martin Freinademetz & Dakar Rally


FRM

C43A7850 coverFederatia Romana de Motociclism s-a reintors la Targu Mures pentru Gala Campionilor dupa unsprezece ani. Gala a fost organizata in acest an cu sprijinul Consiliului Judetean Mures si al Transilvania Motor Ring.

Gala Campionilor FRM 2019 a avut loc pe 15 decembrie la Centrul Europa Ballroom, din strada Băneasa nr. 8, Târgu Mureș. Cu o zi înainte de Gală, la circuitul Transilvania Motor Ring a fost organizat un eveniment unic și deosebit de apreciat de spectatori. Sportivii anului FRM 2019 au acordat doritorilor autografe. La final, pentru toți cei interesați a fost organizată o vizită ghidată la facilitățile Transilvania Motor Ring precum și o tură de circuit.

C43A7486 galaMulțumirile noastre pentru reușita acestui eveniment se îndreaptă către Președintele Consiliului Județean Mureș, domnul Peter Ferenc și Directorului Transilvania Motor Ring, Thomas Moldovan.

Am avut un record de participare, aproape 400 de iubitori ai sportului cu motor fiind prezenți la Gală, gazdele noastre reușind cu greu să modifice cover craciunconfigurația locurilor în sală pentru a putea găzdui o audiență cu mult mai mare decât cea estimată. La Gală a existat un moment special, fiind omagiate legende ale motociclismului din județul Mureș: Iuliu Toth, Peter Festo, Birtalan Kalman, Dumitru Pop, Attila Toth, Gyorgy Pakai și Peter Gagyi Sr.

Domnul Aurel Munteanu alături de familia Farcaș au fost premiați pentru sprijinul adus disciplinei motocros. Clubul Motortehnic (Daniel Nogy – Dony), a fost premiat pentru organizarea etapelor de Juniori din Campionatul Național de Viteză.

C43A7202 1Pe 14 decembrie 2019 pasionații motorsportului au fost invitați pe Transilvania Motor Ring, unde sportivii FRM ai anului 2019 au fost prezenți pentru o sesiune de autografe. Invitații au primit câte un calendar special gândit pentru acest eveniment, calendar pe care s-au semnat în dreptul fotografiei lor, sportivii diferitelor discipline FRM.


FRM

RIESA GP '18-'19 by Michel#77-349Peste doar patru zile incepe Campionatul Mondial de SuperEnduro. Prima etapa se va disputa pe Arena Tauron din Cracovia (Polonia), sambata, 7 decembrie 2019.

Vor alerga pentru România doi sportivi: Jozsa Norbert Levente (locul 4 mondial obținut anul trecut) și Sergiu Grecu (aflat la prima sa participare).

Înainte să se îmbarce pentru zborul către Cracovia cei doi ne-au spus următoarele:

Jozsa Norbert Levente:

„M-am pregatit temeinic pentru acest Campionat Mondial de SuperEnduro asa ca pot lua startul cu o atitudine pozitiva la Cracovia. Anul trecut am ratat podiumul final, țelul meu din acest an fiind nu doar să urc pe podium la o etapa ci să rămân pe podiumul final al Campionatului Mondial. O sa concurez în acest sezon cu o motocicleta KTM sub culorile clubului Master Bike Cluj.

Susținătorii mei din acest an sunt: Masterbike, Szinker SRL, L&A, 3A Impex, MXmotors, LetsRide Graphics, ServiceSuspensii.ro, Forma, CZ Chains Romania, Enduro.Expert.com și FRM carora le mulțumesc pentru încrederea acordată.”

C43A6893 222 sergiuSergiu Grecu: 

„Mă bucur enorm că am șansa să particip la o astfel de cursă. Este prima mea participare la o competiție de tip SuperEnduro. Îmi doresc să plec din start cât mai pozitiv și mai calm, am urmărit diferite etape și am văzut ca este cu adevărat dificil, atât fizic cât și psihic. Sper să reușesc un rezultat bun, fără să sufăr accidentări grave. Nu aș fi putut ajunge până aici fără ajutorul familiei mele și fără ajutorul clubului sportiv Motoclub Haita Deva, cărora le mulțumesc enorm. Aș vrea să mulțumesc atât Federației Române de Motociclism, cât și colegilor de echipă și prietenilor pentru imensa susținere!”

Urăm mult succes amândurora, pentru spectatorii din România urmând să revenim pe pagina noastră de Facebook cu fotografii, filme și informații în timp real.

Foto: Mihai Birca & Marius Dincă


FRM

totiAvem deosebita onoare sa va invitam la Gala Campionilor FRM 2019 ce se va desfasura in acest an la Targu Mures. Ceremonia se va încheia cu un cocktail, de aceea vă rugăm să informați toți sportivii ce urmează a fi premiați pentru a putea să se bucure de acesta.

Gala vor avea loc în ziua de duminică 15 decembrie 2019, începând cu ora 14.00, în Sala de Gală a Centrului Europa Ballroom, din strada Băneasa nr. 8, Târgu Mureș.

Accesul în sală se va face strict între orele 13:00 și 14:00. Ținutele tuturor sportivilor invitați vor fi de gală, costumul, cămașa și cravata sau papionul fiind obligatorii.

Cover FBToți membrii FRM cu licență națională anuală 2019 au acces gratuit. De asemenea, toți reprezentanții media acreditați de FRM până la data 06.12.2019 au acces gratuit. Nu în ultimul rând, toți sportivii minori premiați au acces gratuit împreună cu un însoțitor.

Alți însoțitori ai sportivilor vor plăti o taxă de intrare în valoare de 75 RON/persoană.

Sportivii pot expune motocicletele competiționale pe mochete de 2 mp/motocicletă, ATV, Quad, etc., după ce au obținut acordul Secretariatului FRM (larisa@frm.ro, tel. 0723 182 212, dată limită 06.12.2019).

Vă așteptăm!


FRM

WhatsApp Image 2019-11-23 at 21.53.21Ultima competitie moto a acestui sezon a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la Cluj. Clubul Master Bike Cluj a organizat Cupa Transylvania Arena Hard Enduro in localitatea Capusu Mic, sambata 23 noiembrie 2019.

O competitie gandita de la bun inceput sa fie grea. Foarte grea. Si aceasta prima editie a fost cu adevarat grea. Din 38 de concurenti inscrisi doar 7 au ajuns la final.

Adjustments (1)Câștigătorul Cupei Transylvania Arena 2019 este Szakacs Robert. Acesta a fost urmat pe podium de Varga Zsolt, locul trei revenind lui Rogojan Emanuel. Acesta din urmă declara la finalul cursei că este cel mai greu obținut loc trei din toată viața sa.

Sportivii au fost incantati de formatul de concurs propus de organizatori, dar și de vremea neașteptat de bună pentru această perioadă. Traseul chiar daca WhatsApp Image 2019-11-23 at 21.53.21 (1)nu a fost foarte lung a avut un nivel de dificultate foarte înalt, nelăsând piloților timpi de odihnă între urcări și coborâri abrupte. Organizatorii au gandit concursul astfel încat sa nu dureze mai mult de patru ore, ore de foc continuu.

Rezultatele Transylvania Arena Hard Enduro 23.11.2019 sunt disponibile aici.

Master Bike Cluj intentioneaza pentru viitor ca această competitie să crească și să devină un reper al întâlnirii celor mai puternici sportivi de Hard Enduro din România. Felicitari si mult succes!


FRM

sedinta dirt trackComisa de Dirt Track s-a reunit la sediul Federatiei Romane de Motociclism pentru sedinta anuala pe data de 22 noiembrie 2019.

În prima parte a ședinței a fost analizat sezonul competițional 2019 și au fost omologate rezultatele interne și internaționale.

S-au discutat propunerile pentru dezvoltarea disciplinei Dirt Track în sezonul 2020 și participarea internațională a sportivilor români.

A fos trasată pentru sezonul competițional 2020 o formulă cu șase etape naționale. A fost luată în considerare cu bucurie intenția unor cluburi sportive de a se afilia la Federatia Romana de Motociclism, deschizând noi secții de Dirt Track.


FRM

vitezaSedinta anuala a Comisiei de Viteza a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la sediul Primariei Giroc.

În prima parte a întâlnirii au fost omologate rezultatele interne și internaționale obținute de sportivii români în sezonul competițional 2019.

Ulterior au fost discutate propunerile de variante ale calendarului competitional pentru sezonul 2020, încercându-se punerea acestuia în acord cu etapele din Campionatul European BMU.

În final s-au discutat propunerile de modificare a regulamentelor disciplinei Viteza, propuneri primite din partea cluburilor sportive afiliate FRM sau a membrilor Comisiei de Viteză.


FRM

rally raidSedinta anuala a Comisiei de Rally Raid a avut loc la sediul Federatiei Romane de Motociclism pe 17 noiembrie 2019. Separat a fost organizata o alta intalnire la care a fost prezent si domnul Meletis Stamatis (Promotorul Cupei Europene de Rally Raid – FIM Europa).

În urma analizarii competițiilor care au avut loc in 2019, conform Regulamentului de Rally Raid, nu s-a reusit omologarea Campionatului National Individual al României la această disciplină.

rally raid 2Pentru sezonul competitional 2020, a fost agreata cu domnul Meletis Stamatis organizarea in România a unei etape care va conta pentru Cupa Europeana de Rally Raid și în Campionatul Național al României (concursul Trascarpatic Rally Raid).


FRM

WhatsApp Image 2019-11-17 at 10.26.40Duminica, la sediul Federatiei Romane de Motociclism a avut loc Sedinta anuala a Comisiei de Motocros sub indrumarea Presedintelui de Comisie si a Vicepreședintelui FRM, domnul Cătălin Duță.

A fost facuta analiza sezonului competitional 2019, în urma căreia, etapa de la Ciolpani a fost declarată „Cea mai bine organizată competiție a anului”.

În continuarea ședinței au fost luate în discuție propunerile primite pentru modificarea regulamentelor. Astfel, începând din anul 2020, organizatorii etapelor naționale pot alege dacă competițiile lor vor avea una sau două zile de concurs.

Au fost omologate rezultatele interne și a fost desemnat ca sportiv al anului la disciplina motocros Zoltan Ordog (Top Cross TCS Otopeni - clasa MX85). Ca o recunoaștere suplimentară, chiar în aceste zile, Zoltan Ordog (Vicecampion National si European BMU 2019), participă la Barcelona la Masterclass-ul clasei YZ85.  Zoltan a fost selectat să participe la acest eveniment exclusivist în urma analizării parcursului său sportiv și clasării pe locul VII la finala cupei YZ bLU-cRU Yamaha de la Assen (Olanda – FIM Europe Cup). Felicitări pentru toate aceste rezultate și mult succes în continuare!


FRM

IMG_20191116_112656Pe parcursul acestei zile, la sediul Federatiei Romane de Motociclism, a avut loc Sedinta anuala a Comisiei de Tot-Teren. Au fost omologate rezultatele din acest an si s-au discutat propunerile referitoare la modificările de regulament pentru sezonul competițional 2020.

De asemenea, a fost stabilita structura Campionatului Național de Hard Enduro 2020. Vom avea astfel șase etape naționale din care vor puncta doar cinci.

Etapele naționale sunt:

- 24-26 Aprilie 2020 – Arsenal Hard Enduro – CNIR Et. I – Costești – Extrem Motors Orăștie

- 07-10 Mai 2020 – EnduroPanorama – CNIR Et.II – Ghelari – Haita Deva

- 19-21 Iunie 2020 – Hard Enduro Alba Iulia – CNIR Et.III – Ampoița – Extrem Motors Orăștie

IMG_20191116_112752- 10-12 Iulie 2020 – Ditrocks – CNIR Et. IV – Ditrău – Ditriders Ditrău

- 28-30 august 2020 – Hard Enduro Poiana Ruscă – CNIR Et. V – Extrem Motors Orăștie

- 09-11 Octombrie 2020 – Golden Mountain – CNIR Et. VI – Băița – Haita Deva

Si in acest an Campionatul Național de Endurocross va avea o componentă extremă, astfel 50% dintre etape se vor desfășura în aceste condiții.

În 2020, pe lângă Campionatul Național de Endurocross se preconizează reintroducerea Campionatului de Enduro Clasic împreună cu Federația Maghiară.


FRM

WhatsApp Image 2019-10-29 at 15.47.03Campionatul National al Romaniei la Motocros pe Echipe a avut loc la sfarsitul saptamanii trecut la Ianova, in judetul Timis. Clubul Moto Extrem Lugoj a organizat împreună cu clubul Moto Bike Shop Timișoara concursul care a decis cele mai bune echipe de motocros ale României. In paralel a fost organizata o Cupă a Quad-urilor, cu sprijinul clubului Quad Club Timișoara. Concursurile s-au desfășurat pe parcursul a două zile, intre 26 si 27 octombrie 2019 .

Au concurat clasele:  50cc,MX65, MX85, MX1, MX2, Amatori, Veterani și QUAD.

Vremea a fost foarte frumoasă, spectatorii din judetul Timișoara asistând la o competiție plină de dramatism și răsturnări de situație la vârful clasamentului. Desfășurarea acestui concurs a fost posibilă mulțumită domnului Ovidiu Pargea de la Clubul Moto Bike Shop Timișoara.

Clubul sportiv Steaua București câștigă titlul național la mare luptă cu clubul Moto Extrem Lugoj. După prima zi de concurs ambele cluburi erau la egalitate, având amândouă 180 de puncte. Dumincă însă accidentarea lui Mihai Stoichescu din prima manșă a rupt echilibrul de forțe, victoria revenind în final clubului Steaua. Pe locul trei se clasează clubul Moto Bike Shop Timișoara.

Cupa Quad-urilor este câștigată de Maestru al Sporturilor Sebastian Bodea de la Quad Club Timișoara.

Rezultatele complete sunt disponibile aici.


FRM

62166399_10220121092001403_6833803613777690624_oEtapa a V-a si ultima a Cupei de Drag Racing 2019 va avea loc la Arad, pe circuitul amenajat pe pista aeroportului. Etapa este organizata de clubul Motorsport Race Management Bucuresti si se va desfasura intre 26 si 27 octombrie 2019, alături de Federația Română de Automobilism Sportiv.

Vor concura clasele: M1, M2, M3, D600, D1000, Super D1000, SuperStreet (M4).

Program etapa:

Sambata
Deschiderea parcului de service 09:00
Verificări administrative 10:00-14:00
Verificari tehnice iniţiale 10:00-14:00
Antrenamente cronometrate Sambata 10:00-18:00
Afisarea rezultatelor provizorii Sambata 14:00
Duminica
Calificari 10:00 – 14:00 Cronometrate
Afisarea rezultatelor calificari 14:00
Piramide 15:00 – 18:00
Afisarea rezultatelor definitive 18:00
Festivitatea de premiere 18:30

Deoarece este anticipat un numar foarte mare de spectatori, îi rugam pe acestia sa respecte cu strictete indicatiile organizatorilor.

Programul si Regulamentul Particular al Cupei de DragRacing et.V este disponibil aici.


FRM

2 C43A0199Campionatul National Individual de Hard Enduro 2019 a avut patru etape: Arsenal Hard Enduro - Costești, EnduroPanorama – Ghelari, Ditrocks – Ditrau și Golden Mountain – Băița. Disciplina Hard Enduro se afirma de la an la an ca fiind cea mai dinamica si populata de sportivi si spectatori, iar daca socotim si etapele regionale, este si disciplina cu cele mai multe concursuri in calendarul competitional al FRM.

C43A3616 xxx 004Sportivul care domina in ultimii ani această competiție este Jozsa Norbert Levente (Master Bike Cluj). Acesta nu doar că este multiplu campion național si dublu castigator al titlului de Sportivul Anului, dar a reușit în acest sezon un nou rezultat de excepție. Norbi a încheiat pe locul patru Campionatul Mondial de SuperEnduro 2019 (la clasa Juniori), și bifează asfel cel mai bun rezultat al unui sportiv român într-o competiție motociclistă la cel mai înalt nivel.

C43A6877 vvvUltima etapă națională de Hard Enduro a anului, concursul Golden Mountain, trebuia să fie doar o formalitate pentru Norbi. Acesta conducea detașat în clasamentul general și doar un abandon, cumulat cu câștigarea concursului de către coechipierul lui Kovacs Ervin Zsolt mai putea schimba ceva la vârful clasamentului. Și iată că toate acestea s-au întâmplat, Jozsa Norbert Levente s-a accidentat în ziua a II-a de concurs și a abandonat, iar concursul a fost câștigat de Ervin. Kovacs Ervin Zsolt devine astfel Campion Național al României la Hard Enduro Clasa PRO cu doar 5 puncte în fața lui Norbi. Locul trei în clasamentul general național revine lui Varga Zsolt Jr. (Go Racing București).

C43A8872 bbbStroișteanu Bart (Master Bike Cluj), este Campion Național al României la Clasa Veterani cu 300 de puncte, cu 20 mai mult decât Vicecampionul Național Daniel Nicolae (Jitsu Zărnești).

La clasa Expert, Costin Viorel Radu (Master Bike Cluj), va primi în acest an Cupa FRM. El este urmat în clasament de Ciprian Codruț Furtună (Go Racing București), și Zalan Siklodi (Enduro Club Biștrița).

Seica Flaviu Sebastian (Master Bike Cluj), conduce autoritar în clasamentul clasei Hobby cu 290 de puncte. El este urmat pe podiumul anului de Lukacs Zsolt (ORT Racing Odjula), și Silviu Sîngeorzan (Enduro Club Bistrița).

1 C43A9525Remarcăm în acest an cei peste 300 de sportivi care au alergat pe parcursul întregului an la o singură clasa (clasa Hobby Open), cei peste 250 de la Expert Open și faptul că toți campionii României de Hard Enduro din acest an sunt de la același club: Master Bike Cluj. Felicitări!

Ne vedem la Gală!


FRM

C43A3750Circuitul de Motocros din Odorheiu Secuiesc a gazduit sambata etapa finala a Campionatului National de Endurocross 2019. Clubul Ditriders Ditrau a organizat aceasta ultima etapa (etapa a VI-a), pe 19 octombrie 2019.

Au concurat clasele:  A;B;C;Veterani;Quad Pro si Hobby; ATV Pro si Hobby.

Pe o vreme superbă în ciuda datei calendaristice și alături de foarte mulți spectatori am avut parte de o cursă deosebit de reușită din toate punctele de vedere. Felicităm organizatorii pentru această primă etapă de Endurocross organizată pe circuitul de Motocros de la Odorheiu Secuiesc. Am avut la start 43 de sportivi care au avut parte de un traseu forestier bine marcat și o zonă de motocros împânzită cu spectatori.

C43A3600Kovacs Ervin Zsolt (Master Bike Cluj), câștigă la clasa PRO, dar Campion Național al României este Andrei Boțoacă de la CSU Știința București.

La finalul unui sezon foarte disputat, Campion Național la clasa Veterani este Gagyi Peter Zsolt (Master Bike Cluj), acesta reușind în ultima etapă să câștige în fața Vicecampionului Căraba Florin Marius (Master Bike Cluj).

C43A4428Ilyeș Zakord Szilveszter (Master Bike Cluj), se impune la clasa moto Expert și câștigă Cupa FRM 2019 la această clasă cu 161 de puncte.

La clasa Hobby lupta a fost dusa în clasamentul general între Seica Flaviu Sebastian (Master Bike Cluj), și Lukacs Zsolt (Ort Racing Ojdula). În etapa finală se impune Flaviu, acesta câștigând astfel și Cupa Federației Române de Motociclism 2019 la clasa Hobby.

Lungu Radu Mihai (ATH Racing Ploiești), este Campion Național al României la clasa ATV PRO cu maxim de puncte posibile, 180.

C43A4967Maestru al Sportului Sebastian Bodea (Quad Club Timișoara), este și în acest an Campion Național la clasa Quad PRO. Ultima etapă a sezonului a fost însă câștigată de Vicecampionul Național Lorincz Csaba (Ditriders Ditrau).

La clasa ATV Hobby se impune Laszlo Elod Emil (Ditriders Ditrau), dar câștigătorul Cupei FRM este Boran Alexandru Bogdan de la clubul Moto Extrem Lugoj.

1 C43A4473 alb 35Dramatic cu adevărat a fost însă finalul clasei Quad Hobby. Iacob Denis (Lion Racing Team Sebis), se impune în clasamentul general cu doar un singur punct în fața lui Crețan Emil Laurențiu (Quad Club Timișoara).

Rezultatele CNIR Endurocross Etapa Finala – 19.10.2019 – Odorheiu Secuiesc sunt disponibile aici.

Clasamentul final al Campionatului Național de Endurocross al României 2019 sunt disponibile aici.

Felicitări tuturor sportivilor și organizatorilor!

Ne vedem la Gala Campionilor 2019!


FRM

C43A5681 start miciClubul Moto Extrem Lugoj organizeaza Campionatul National al Romaniei la Motocros pe Echipe. Concursul va avea loc in satul Ianova din comuna Remetea Mare (Judetul Timis), intre 26 si 27 octombrie 2019.

Vor concura clasele: 50cc,MX65, MX85, MX1, MX2, Amatori, Veterani și QUAD.

Organizatorii informează sportivii că medicul va fi prezent la circuit doar sâmbătă 26 octombrie între orele 10:00 și 11:00.

1Program:

10:00 – 11:00 SECRETARIAT ȘI REVIZIE TEHNICA
11:00 – 11:10 Antrenament Liber – QUAD
11:10 – 11:20 Antrenament Liber – 50 cc
11:25 – 11:40 Antrenament Liber – MX1
11:45 – 11:55 Antrenament Liber – 85 cc
12:00 – 12:10 Antrenament Liber – VETERANI
12:15 – 12:25 Antrenament Oficial – 50 cc
12:30 – 12:45 Antrenament Oficial – MX1
12:50 – 13:00 Antrenament Oficial – 85 cc
13:05 – 13:15 Antrenament Oficial – VETERANI
13:15 – 13:25 Antrenament Oficial – QUAD
C43A5553 06313:25 Ședință Tehnică
13:30 – 13:45 Manșa I – 50 cc
13:50 – 14:15 Manșa I – MX1
14:20 – 14:35 Manșa I – 85 cc
14:40 – 14:55 Manșa I – VETERANI
15:00 – 15:20 Manșa I – QUAD
C43A5234 004 06915:30 – 15:45 Manșa II – 50 cc
15:50 – 16:15 Manșa II – MX1
16:20 – 16:35 Manșa II – 85 cc
16:40 – 16:55 Manșa II – VETERANI
17:00 – 17:20 Manșa II – QUAD
17:30 Festivitatea de premiere

Duminica 27 octombrie 2019:
C43A338108:00 – 08:25 SECRETARIAT ȘI REVIZIE TEHNICA
08:30 – 08:40 Antrenament Liber – 65 cc
08:45 – 09:05 Antrenament Liber – MX2
09:10 – 09:25 Antrenament Liber – AMATORI
09:30 – 09:40 Antrenament Oficial – 65 cc
09:45 – 10:05 Antrenament Oficial – MX2
10:10 – 10:25 Antrenament Oficial – AMATORI
10:30 Ședință Tehnică
11:00 – 11:15 Manșa I – 65 cc
C43A5102 02211:20 – 11:45 Manșa I – MX2
11:50 – 12:05 Manșa I – AMATORI
12:30 – 12:45 Manșa II – 65 cc
12:50 – 13:05 Manșa II – MX2
13:10 – 13:25 Manșa II – AMATORI
14:00 Festivitatea de Premiere

Programul si Regulamentul  CNR MX Echipe IANOVA 26-27.10.2019 sunt disponibile aici.

Va asteptam!


FRM

C43A1991Clubul Ditriders Ditrau organizeaza ultima etapa (Etapa VI), din Campionatul National de Endurocross 2019. Concursul se va desfasura pe circuitul de Motocros de la Odorheiu Secuiesc pe 19 octombrie 2019 (accesul catre Dealu Mare se face prin strada Sf. Imre).

Vor concura clasele: A;B;C;Veterani;Quad Pro si Hobby; ATV Pro si Hobby.

Vom avea parte de ceva drama la clasa Veterani unde pentru titlul de Campion al României se luptă Gagyi Peter Zsolt cu Caraba Florin Marius (între cei doi sunt doar cinci puncte).

O cursă strânsă vom avea și la clasa Hobby, unde la vârful clasamentului, între Flaviu Seica și Lukacs Zsolt sunt doar șapte puncte.

Cel mai mic număr de puncte între primii doi clasați este însă la clasa Quad Hobby, unde sunt doar 3 puncte între Crețan Emil Laurențiu și Cosma Alin.

C43A2734Program:

08.00 – 12.00 – Secretariat + Revizie Tehnica
10.00 – 10.30 – Incalzire pe zona speciala. Doar sportivii care au indeplinit toate formalitatile de
inscriere in competitie pot efectua incalzirea, pentru clasele QUAD & ATV.
10.30 – 10.45 – Sedinta informare sportivi (briefing). Concurentii claselor QUAD & ATV se vor prezenta
in echipamentul de concurs.
11.00 – START clasa QUAD(pro)+ATV(pro)(1h si 30 min.+1 tur) si cls. Quad (hobby) + ATV (hobby) (1h +1 tur)
13.15- 13.45 Incalzire pe zona speciala. Doar sportivii care au indeplinit toate formalitatile de inscriere
in competitie pot efectua incalzirea, pentru clasele MOTO
13.45 – 14.00 – Sedinta informare sportivi (briefing). Concurentii claselor MOTO se vor prezenta in
echipamentul de concurs.
14.00– START clasa MOTO cls.A, cls.B+VETERANI (1h si 30 min +1 tur) si cls. C (1h +1 tur)
17.00– FESTIVITATEA DE PREMIERE

C43A5137 xxxLungimea traseului este de aproximativ 13 km.

Organizatorii atenționează sportivii că prezența sportivilor la festivitatea de premiere este obligatorie. Neprezentarea sportivilor (clasati pe locurile fruntase), la festivitate anulează premiul obtinut in urma alergarii in prezentul concurs.

Programul si Regulamentul Particular al CNIR Endurocross Et. VI este disponibile aici.

Clasamentul General al CNIR Endurocross după V etape poate fi consultat aici.

Vă așteptăm!


FRM

1 C43A0883Ultima etapa nationala de Hard Enduro din 2019 a avut loc la Baita, in judetul Hunedoara. Clubul Haita Deva a organizat intre 11 si 13 octombrie etapa a IV-a din Campionatul National al României de Hard Enduro. Concursul Golden Mountain a ajuns astfel la cea de a II-a editie si promite sa devina un reper al finalului de sezon.

1 C43A9844Am avut parte de o vreme nesperat de bună și un număr dublu de sportivi comparativ cu prima ediție a concursului de la Băița. Am salutat interesul crescut al autorităților locale și traseele deosebit de spectaculoase puse la dispoziția sportivilor. Au fost prezenți peste 150 de sportivi din România, Cehia, Polonia, Ungaria, Austria, Germania și Slovacia.

4 C43A9893Au concurat clasele: A, B, C si Veterani(pe traseu de B).

Cehul David CYPRIAN este marele câștigător al Golden Mountain. Din păcate lupta pe care o anticipam cu Campionul României Norbert Levente JOZSA nu a avut loc. Norbi s-a accidentat în cea de a II-a zi de 1 C43A0060concurs și nu amai putut să continue. Ervin Zsolt KOVACS (Masterbike Cluj), este cel mai bine clasat pilot româna, acesta urcând pe locul trei la clasa A.

Austriacul Felix Pertl se impune la clasa B. Pe locul trei ajunge la această clasă Zalan SIKLODI (Enduro Club Bistrita).

t  C43A3523Konrad WISNIEWSKI (Polonia), ajunge primul la clasa C, urmat de Flaviu Sebastian SEICA de la clubul Masterbike Cluj.

Clasamentul General al CNIR Hard Enduro Et. IV – Băița 11-13.10.2019 este disponibil aici.

Revenim cu un articol dedicat Campionilor României la Hard Enduro și informațiilor privind Gala Campionilor 2019.


FRM

1 71709128_2517869204966508_2098428919546904576_oSambata a avut loc pe Stadionul Municipal din Braila etapa a III-a a Cupei MACEC la Speedway. Organizatorul etapei europene a fost Clubul Sportiv Municipal Braila cu sprijinul Primariei si Consiliului Judetean Braila.

Alături de cei mai buni sportivi din Ungaria, Cehia, Ucraina și Polonia sportivii români au avut in acest an o prestație foarte bună. Felicitări tuturor sportivilor români, dar și organizatorilor care au reușit organizarea unei etape europene impecabile la care au participat peste 2.000 de spectatori!

1 72559100_2517870364966392_3427228063614631936_oRezultatele finale sunt:

Locul 1 – Mateusz Tudzeiez (PZM) – 15 p.

Locul 2 - Adrian Gheorghe (FRM)  -  14 p.

Locul  3 – Mateusz Swidnicki (PZM) – 12 p.

Locul 4 -Jan Macek (ACCR)           - 11 p.

Locul 5 – Jaroslav Petrak (ACCR)    – 10 p.

1 72899505_2517867781633317_268828750450262016_oLocul 6 – Andrei Popa (FRM)            – 10 p.

Locul 7 – Milen Manev (MAMS)         -  8 p.

Locul 8 – Pavlo Bondarchuk (FMU)   -  7 p.

Locul 9 – Petro Fedyk  FMU(BMF)        – 6 p.

Locul 10 -Wiktoria Garbowska (PZM)   - 6 p.

Locul 11 – Marian Gheorghe (FRM)      -  5 p.

Locul  12 – Pavel Cernak (ACCR)          -  5 p.

Locul  13 – Nazar Fedorchuk (FMU)      -  4 p.

Locul  14 – Milan Dobias (ACCR)          -  3 p.

72186728_2517869254966503_1791259859333677056_oLocul 15 – Stefan Popa FRM(MAMS)   -  1 p.

Locul  16 – Maksym Luschyk FMU(SMF) – 1 p.

Locul 17 – Florin Barabasu  (FRM)  – 1 p.

.

Sportivul Andrei Popa merge săptămâna viitoare pentru ultima etapă a Cupei MACEC, etapă care va avea loc în Cehia, la Pardubice. Mult succes!

_______________


FRM

WhatsApp Image 2019-10-15 at 13.40.31La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc pe circuitul Slovakiaring ultima etapa din Campionatul Alpe Adria Vintage. Cele doua manse s-au disputat pe 12 si 13 octombrie 2019, sportivii români concurand la clasele Open Special, Legend si 500cc.

Beleiu Alexandru de la clubul Ghiroda si Giarmata Vii a câștigat ambele manșe ale principalei clase Vintage (clasa Open Special), și este în acest an Campion Alpe Adria. Felicitări!

Înaintea ultimei etape, lider al clasamentului general era tot un român, Sărac Cristian (Arici Supermoto Arad). Acesta se vede însă nevoit să abandoneze la Slovakiaring după o căzătură spectaculoasă avută în prima manșă. Cristian încheie astfel WhatsApp Image 2019-10-15 at 13.39.57pe locul secund în clasamentul general Alpe Adria. Benke Levente (VIK Power Arad), a concurat tot la clasa Open si a reușit în manșa a II-a un loc trei.

La clasa 500cc, Stochici Sebastian (VIK Power Arad), încheie prima manșă pe locul trei. Duminică Sebastian urcă pe treapta a doua a podiumului și adună astfel suficiente puncte pentru titlul de Vicecampion Alpe Adria Vintage 500cc.

WhatsApp Image 2019-10-15 at 13.46.28Popoviciu Lucian de la clubul Lupo Racing Timișoara termină sâmbătă pe locul IV, pentru ca în ultima manșă să termine pe locul doi la clasa Legend.

Rezultatele Alpe Adria Vintage – Slovakiaring 12.10.2019 sunt disponibile aici.

Felicitări tuturor sportivilor români care au concurat în acest an în Campionatul Alpe Adria Vintage!

Ne vedem la Gală!


FRM

56 C43A7835Federatia Bulgara de Motociclism impreuna cu Federatia Romana de Motociclism au organizat la sfarsitul saptamanii trecute ultimele etape de Viteza ale Campionatului National si European BMU 2019. Concursul s-a desfasurat pe circuitul de la Pleven intre 5 si 6 octombrie 2019.

In Campionatul National de Viteza au concurat clasele: SSP 600 cc; SBK 100 cc; Debutanti/Gold/Hobby 600 cc si Debutanti/Gold/Hobby 1000 cc.

C43A1640 095In Campionatul European BMU de Viteza au concurat clasele: SBK, SSP, SS300, 125SP, F600, F1000.

Dumitru Robertino de la clubul CSM Bucuresti se impune la clasa SSP 300 și reușește astfel să obțină titlul de vicecampion european BMU. Felicitări!

C43A0118 020Ionel Pascotă (Pascotă I.I. Timișoara), este Campion al României la clasa Supersport și încheie ultima etapă balcanică pe locul trei. In clasamentul final al Campionatul European BMU Ionel Pascotă caștigă bronzul.

Robert Mureșan (CSM București), este și în acest an Campionul României la Superbike și adună suficiente puncte pentru a se menține pe locul III balcanic (după un sezon în care a lipsit de la două etape BMU).

În Campionatul National de Viteza la clasa Superbike clasamentul general final este următorul: Robert Mureșan, Trifan Ciprian (ACS Odobești), și Vrăjitoru Bogdan (CSM București).

Clasamentul General al CE BMU Road Racing 2019 este disponibil aici.

Clasamentul General Final al CNIR Viteza 2019 este disponibil aici.


Autentifica-te  
×