Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    693
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    2.648

Postări în blog

FRM

DSC04380In acest sfarsit de saptamana le Veszprem, in Ungaria, am avut bucuria sa consemnăm participarea unei echipe romanesti la Hungarian Baja, eveniment care contează atât în calendarul european cât și în cel mondial de raliuri (Etapa III).

Claudiu Barbu alături de copilotul său Paul Spiridon, de la Clubul Transcarpatic din Brasov, au reușit să se claseze pe locul IV la clasa EXB (extrem buggy) și locul VII la clasa General UTV. Din echipă au mai făcut parte: Cristian Dragomir (tehnician) si Gabi Radu (mecanic).

La finalul de raliu mondial si european Claudiu Barbu a dorit să împărtășească cu noi câteva gânduri:

In ultima vreme am discutat mult cu Mani (Emanuel Gyenes), acesta reușind într-un final să mă convingă să particip la o etapă de mondial. Mi-a spus că o să fie o diferență mare față de tot ce am făcut până acum. Și așa a fost. Mia placut foarte mult această experiență, iar organizarea a fost excelenta. Totul este extrem de strict, regulamentul trebuie citit cu mare atenție și totul este ok cât timp îl respecți. Organizatorii sunt foarte exigenți la orice încălcare oricât de minoră a regulamentului.

DSC04408Am fost impresionat de numărul foarte mare de spectatori prezenți. Hungarian Baja a fost organizat pe un poligon de antrenamente NATO imens, un loc unde se testează si tancuri și pe care a fost amenajată o bucla de 90 km. Pe acest traseul erau pâlcuri, pâlcuri de câte 100-200 de spectatori în locurile cele mai spectaculoase, veniți ca la o sărbătoare, cu mașinili parcate de o parte și de alta a traseului, ovaționând și aplaudând. Inclusiv la ceremonia de start, unde UTV-urile au plecat ultimele, după ce toate vedetele mondiale de la auto si moto intraseră deja pe traseu, erau foarte foarte mulți spectatori. Am fluturat pe geam steagul României în momentul startului și am fost aplaudați fără reținere de toți spectatorii, ceea ce a fost un sentiment cu adevărat deosebit. 

Poligonul de antrenamente NATO ne-a obligat la o cursă aproape matematică. Paul Spiridon sa descurcat foarte bine cu navigatia, dar am avut parte de destule probleme tehnice pe traseu.  În primul rând am conștientizat că nu aveam adaptată presiunea roților la terenul extrem de nisipos de la Veszprem. Ulterior am intervenit și la suspensii din același motiv. 

GIS10128După Prolog, in prima etapa, am dat de tranșeele de tanc care ne arunca destul de mult în sus. Am luat decizia să nu mai merge așa tare în acele locuri și să forțăm doar pe liniile drepte. Am reușit astfel sa rupem cureaua, apoi un simering și evident să avem pierderi de ulei. In etapa următoare am mai rupt o curea, astfel încât la finalul competiției mai aveam o singură curea de rezervă. Duminică intrasem deja într-un ritm mult mai bun, care ne-a permis să avem mai puține probleme tehnice și să ne încadrăm în cele 2 ore în care trebuie parcursă bucla (altfel penalizarea fiind de 2 ore). Sâmbătă, la primul contact cu traseul reușisem un 2 ore și 3 minute pe tură, fiecare nouă buclă fiind o luptă cu secundele.

Visul meu este să revin la o etapă mondială pe prima mea dragoste, motocicleta, dar din păcate datorită problemelor de sănătate am optat în acest să particip pe 4 roți. Genunchiul este aproape vindecat, cu coloana este însă mai greu, nu că nu ai simtii nimic pe 4 roti

Mulțumirile mele se îndreaptă în special către Victor Pop, președintele Clubului Transcarpatic. Acesta a făcut totul pentru ca noi să reușim să participăm la această etapă mondială. Împreună cu întreaga echipă îi uram multa sănătate, având în vedere că domnia sa trece acum prin momente grele din acest punct de vedere.

FB_IMG_1502712382787Multe mulțumiri Federației Române de Motociclism, care într-un timp foarte scurt a reușit să ne ajute cu licențierea, asigurarea și scrisorile de acreditare la nivelul foarte strict cerut de federațiile internațională și europeană.

 Multumiri sponsorilor noștri: ASP Group, Reinvent Consulting, Best Ride, RallyGPS. 

De asemenea îi mulțumim și lui Ionuț Davidescu care a lucrat o săptămâna non-stop pentru a se asigura ca RZR-ul îndeplinește toate normele tehnice si de securitate impuse de federația internațională. Am apreciat enorm și îndrumările lui Victor Ban. Organizatorul ne-a cuplat zonele de service în funcție de naționalitate și astfel am fost mereu aproape de acesta, experiența lui mondială făcând diferența în a înțelege mai bine rigorile logistice ale competiției.  

In final nu pot decât să mă declar extrem de încântat de rezultatele obținute la această primă participare la o etapă mondială. 


FRM

WhatsApp Image 2017-08-13 at 18.57.09Moto-Clubul Master Bike din Cluj împreună cu Asociatia: „Hai in Bucovina” au organizat in acest sfarsit de saptamana editia a V-a a deja traditionalei etape regionale: Hard Enduro Bucovina.

Au venit la Câmpulung Moldovenesc peste 200 de sportivi din România, Ungaria, Polonia, Slovacia, Austria, Ucraina, dar și din Australia. Traseul a fost în mare măsură unul montan, organizatorii optând în acest an pentru zone deosebit de pitorești: Obcina Feredeului și Obcina Mare. La final piloții au apreciat în egală măsură gradul ridicat de dificultate al traseul și frumusețea locurilor.

Câștigătorii celor cinci clase au fost următorii:

- Norbert Jozsa Levente – Moto-Club Master Bike Cluj – Marele câștigător al „Hard Enduro Bucovina” 2017 la clasa PRO.
- Patrau Raul de la Moto-Clubul Haita Deva – Câștigător al clasei Expert
- Bart Stroișteanu de la Moto-Clubul Master Bike Cluj – Câștigător al clasei Veterani
- Kyle Howe (Australia) de la Moto-Clubul Wildwood – Câștigător al clasei Hobby
- Goga Andreea de la Moto-Clubul BGS Motorsport – Câștigătoare la clasa Fete

Rezultatele finale HEB 2017 sunt disponibile aici.


FRM

IMG_6396Moto-Clubul MSC Pleven organizeaza la Kjustendil, in Bulgaria, etapele 2 si 3 de Campionat European si Balcanic de Supermoto. Evenimentul se va desfășura pe circuitul Pautalia din Kjustendil în weekend-ul 26-27 august 2017.

În Campionatul Balcanic vor alerga clasele SM65, SM85, S3 și OPEN, iar în cel European: SM Juniori și S3.

Clasa de Scutere va fi de asemenea prezentă.

Regulamentul Particular BMU poate fi consultat aici.

Regulamentul Particular FIM-Europe împreună cu Programul Competiției este disponibil aici.


FRM

8Campionatul Regional de Hard Enduro al Zonei Nord Est are programat in acest sfarsit de saptamana deja traditionala etapa de la Campulung Moldovenesc: Hard Enduro Bucovina. Organizator este Moto-Clubul MasterBike Cluj în parteneriat cu Asociatia ”Hai in Bucovina”, evenimentul fiind programat între 12 și 13 august 2017 după următorul orar:

Sambata – 12 AUGUST este ziua Prologului. Între 09:00 și 14:00 sunt programate inscrieri, secretariat și viza medicala. De la 09:00 la 14:00 vor fi efectuate verificări tehnice. Briefingul începe la ora 14:45. Prologul începe la ora 16:00. Rezultatele vor fi afișate la ora 19:00, iar apoi sportivii și spectatorii sunt invitați la o petrecere organizată de Asociația HAI IN BUCOVINA.

IMG_3431-2Duminica – 13 AUGUST – Ziua Concursului. La ora 08:45 – Briefing. Plecearea în coloană cu escorta Poliției este programată la ora 09:15. La ora 10:00 se dă startul separat pe fiecare categorie. La ora 18:00 este programată premierea. Petrecerea de final urmează să aibă loc la Aquarius, în Campulung Moldovenesc.
Traseul va fi marcat in totalitate pentru toate clasele A, B, C cu panglica portocalie KTM, vopsea portocalie si semne de orientare. Traseul greșit este marcat cu panglica ALBA.

Regulamentul Particular si Programul Hard Enduro Bucovina este disponibil aici.

Pagina de Facebook a organizatorului este disponibilă aici.

Site-ul evenimentului este disponibil aici.

Vă așteptăm!


FRM

20451746_1404470452973061_6519069286791507613_oIn acest sfarsit de saptamana au avut loc pe Stadionul Municipal din Braila etapele III si IV din Campionatul National Individual al Romaniei la Dirt-Track. Sâmbătă 5 august 2017 organizator a fost CSM Brăila, iar duminică 6 august 2017 – CSTA București.

Sâmbătă concursul s-a desfășurat pe o temperatura foarte ridicată. La Seniori s-au disputat 13 manșe iar la Juniori 5. Manșa 11 a fost cea mai spectaculoasa, aici s-au întâlnit 3 Maeștri ai Sportului: Gheorghe Marian, Gheorghe Adrian de la CSTA București și Toma Alexandru de la CSM Brăila, plus un tânăr care a dovedit că poate face față cu succes experimentatei concurențe: Comănescu Gabriel la CSM Brăila. Concursul a fost câștigat de Gheorghe Marian cu maximum de puncte: 12. La Juniori a câștigat Moosz Dragoș de la CSTA București, urmat de Popa Andrei și Dragu Adrian, amândoi de la CSM Brăila.

20616755_1404470489639724_7691812508642479610_oDuminică temperatura in prima parte a zilei a fost mai bună, câștigător la Seniori fiind tot Gheorghe Marian cu maxim de puncte, urmat de Gheorghe Adrian și Toma Alexandru. La Juniori a fost egalitate între Mossz Dragoș și Popa Andrei, locul trei fiind ocupat tot de sportivul de la CSM Brăila: Dragu Adrian.

Rezultatele complete ale etapelor III și IV CNIR Dirt-Track Braila sunt disponibile aici.

Clasamentul general CNIR Dirt-Track 2017 după 4 etape este disponibil aici.

Foto: Nicușor Lăzărică


FRM

Baby-Care-3-1024x576Si la editia din acest an a Red Bull Romaniacs, in cadrul proiectului „Enduro for Romania”, a fost organizat un targ de echipamente si suveniruri extrem enduro. Fondurile stranse sunt apoi donate sectiilor de neonatologie si prematuri ale Spitalului Judetean Sibiu. Cu bani adunati se vor achizitiona incubatoare noi, atat de necesare pentru supravietiurea prematurilor si a celor nascuti la termen dar cu gruetate mica. Sumele stransea anul trecut s-au dus catre Asociatia Baby Care. Au fost achizitionate pulsoximetre, acestea fiind vitale pentru depistarea precoce a malformatiilor congenitale la nou-nascutii prematur. Pe langa sustinerea proiectului destinat prematurilor, in acest an RBR se implica si in sprijinirea Serviciului de Ambulanta Sibiu pentru achizitionarea unor aparate de masaj cardiac continuu.

Felicitări pentru frumoasa inițiativă!


FRM

11 (2)Ioan Botez – Masterbike Cluj #479 – Clasa Bronze

Acum ca au trecut cateva zile si au inceput sa se mai linisteasca gandurile, pot spune linistit ca e cea mai tare experienta sportiva de care am avut parte pana acum. Partea buna e ca mi-a placut cam mult, partea rea e ca nu stiu ce ar putea urma. Probabil ca voi incerca sa fructific in competiile interne ce am invatat, cel putin anul acesta. Bugetul pentru aceasta pasiune este limitat si fara sponsorii principali Cocktail Service si Fusion (folii auto cu 25 ani garantie), sau a prietenilor si familiei, participarea la Redbull Romaniacs ar fi ramas la stadiul de vis. Se pot face lucruri marete daca indraznim sa gandim mai curajos, eu sigur nu ma voi opri aici.

Dragos Isacescu – Velox Enduro Racing #536 – Clasa Bronze

După aproape 10 ani, cand ma uitam la filmări de la această eveniment, momente in care visam sa particip…. am terminat Redbull Romaniacs. A fost o cursa grea pe care am inceput-o cu stangul prin faptul ca am reusit sa am ce imi trebuie cu doar o lună înainte de începerea cursei. Practic înscrierea a fost confirmată cu 3 saptamani inainte. Nu pot spune ca am avut parte de un mare antrenament. Cursa care o doream sa fie de pregătire, Enduro Zarnesti, am incheiat-o prematur cu 2 pene de cauciuc succesive. Au urmat câteva iesiri cu prietenii dar nici vorba de un antrenament potrivit. Apoi faptul ca am avut emoții mari s-a văzut în greșeală făcută la prologul încheiat cu DNF.

IMG_3280Cursa in sine a început în prima zi de off-road, la sfârșitul căreia am avansat multe poziții. Plecat antepenultimul la clasa Bronze a trebuit să depășesc multi pentru a încheia ziua în prima jumătate a clasei. La sfârșitul acestei zile am resimțit lipsa de antrenament. Am obosit destul de mult si forțat de ploaia care părea să vină din ce in ce mai tare in conditiile unor colaborări abrupte foarte afanate. Ziua a două am mers conservator (stiam ca ziua 3 e cea mai grea), motiv pentru care am pierdut destul de multe poziții dar imi doream sa fiu odihnit pt proba de foc. Ziua a 3-a a fost cea mai lungă. Am fost speriat din start de diferenta mica dintre cel mai bun timp aproximat si timebar. Stiu ca nu am viteza si faptul acesta e un factor de stres. Am crezut ca timebar-ul este 8 h si mi-am propus sa merg in ritm alert primele 7h si apoi sa dau tot ce se poate pana ajung la finish. Speram sa ma încadrez in 7 h-7 h 15. Traseul ă fost mai greu ca in zilele trecute si cand pe ceas au trecut 7h si inca eram departe in pădure am început să merg cat am putut de tare. Au fost coborari abrupte si lungi pe care am rămas fără frână, am cazut, am rămas fără schimbator de viteze. Am terminat in 7 h, 59 min si 32 sec cu lacrimi în ochi de frica ca dupa acest efort nu voi primi medalia mult dorita. La sfârșit am aflat ca timebarul era 8.15. După dramă din ziua 3, ultima zi am mers încet la plimbare, aveam timp suficient, dar cu emoții referitoare la finish, urcarea si obstacolul de final, asa incat fără să îmi pese de poziția de finish am mers relaxat si am obținut medalia mult dorita. A fost o cursa grea, lunga, si de care ma bucur ca am terminat-o. Mi-am împlinit visul si am si o poveste frumoasa de spus. Nu cred ca am reusit din talent si pregătire ci din tenacitate. Vreau sa multumesc firmei Sipsatus si studioului de arhitectură ARA care m-au ajutat financiar precum si familiei si prietenilor. Am terminat Redbull Romaniacs.

IMG_2852Rienk Tuinstra – Hai la Mișcare Sibiu –  KTM 300 #16 (pilot olandez cu rezidența în România și licență FRM) – Clasa Gold

RBR 2017 a fost o cursa dificila dar frumoasa. Pe porțiunile grele am fost in elementul meu dar pe viteza am pierdut ceva timp, e un aspect la care trebuie sa mai lucrez! Am fost mult împreuna in timpul cursei cu Josza Norbert Levente, un rider foarte rapid si bun. Am avut chiar un punct sau doua in care ne-am ajutat, in rest a fost fiecare pentru el! De asemenea Varga Zsolt a terminat clasa Gold, pe o poziție buna având in vedere dificultatea traseului. Incerc sa revin in 2018 la RBR cu o pregătire mai buna si sa particip la cât mai multe curse naționale. Vreau sa mulțumesc sponsorilor pentru suport (DMF DIETVORST, DUWAKO, IXXXI JEWELRY, BURDIE ROADSAFE, ENDURO RIDING SIBIU), soției , familiei si lui Wopke Hoekstra (cel ce a avut grija de service)! Un mare respect pentru toți prietenii si iubitorii de enduro care se aflau pe traseu sa ne susțină încă de la primele ore! Mulțumesc fotografilor (privați si nu numai) care au reușit sa facă poze si filme cu care pot atrage mai mulți sponsori! Mulțumesc tuturor pentru ca RBR este un raliu in care nu reusesti de unul singur !

Căciula Marian – Masterbike Cluj #461 – Clasa Bronze

A fost un concurs foarte tehnic. Și foarte provocator. La fie care pas te aștepta ceva si mai dificil. Cu greu am reușit sa termin. A fost  foarte bine organizat si multi spectatori. A fost foarte Ok. Va mulțumim! Celor care au fost alături de noi, medici, organizatori, media (ati fost super), tuturor.


FRM

1Romaniacs-ul a luat sfarsit dar ecourile lui inca se mai fac simtite printre toti cei care au participat la RBR2017. Pilotii romani ne-au făcut câteva declarații, după ce au avut suficient timp să se odihnească și să digere această frumoasă aventură.

Ionut Anghelus – Jitsu Zărnești #487 – Clasa Bronze

Azi ma declar foarte fericit  Ma bucur enorm ca am reusit sa particip la Redbull Romaniacs 2017 “the wild one” si mai ales ca am si terminat. Dar nu oricum. Am terminat cu un frumos loc 18. Sincer aveam dorinta sa fiu in primii 20 atunci cand m-am inscris. Doar ca nu vroiam sa o spun cu voce tare ca poate nu se intampla. Este intradevar o cursa de anduranta foarte grea, care necesita o conditie fizica buna si destula experienta pe motor. Total kilometri parcursi pe bordul motorului meu din momentul in care am ajuns la Sibiu sunt 600. Se pot intampla enorm de multe lucruri pe parcursul acestui traseu. Motorul se putea strica sau mai grav eu ma puteam accidenta. Traseul a fost superb. Am mers pe gol alpin, pe drumuri vechi de exploatare abandonate peste care crescuse iarasi padurea, pe poduri si pe sub poduri, pe sectiuni foarte fluide, prin paduri de fag, de pin, de stejar și pe langa stane de munte. M-am intalnit de doua ori cu porci mistreti si am vazut si caprioare. Since ma bucur ca am posibilitatea de a vedea astfel de lucruri frumoase si iti dai seama instant ce tara deosebita avem. Altfel de ce oare ar veni 500 de piloti straini la Sibiu sa ia startul la cel mai crunt raliu de hard enduro?

7Norbert Levente Józsa – Masterbike Cluj – KTM EXC 300 #14 – Clasa Gold

Rbr 2017, a fost un concurs foarte lung si solicitant. Anul aceasta am participat pentru prima oară la clasa Gold, scopul meu fiind să mă imbogatesc cu cat mai multe experinte noi pentru anii urmatori. Am reusit sa inchei cursa pe pozitia 12, ceea ce mă bucură foarte mult.

Alexandru Pop –  Jitsu Zărnești #486 – Clasa Bronze

RBR 2017 a fost o experienta foarte faina, trasee spectaculoase, bine echilibrate. În prima parte a clasamentului de la bronze chiar nu s-au format dopuri in traseu. Am reusit sa termin cu bine, in pofida unor probleme tehnice, respectiv a unei cazaturi mai urate in ultima zi (cazatura luata absolut gratuit probabil pe fond de oboseala). Multumesc echipei Moto24.ro pentru sustinere. Planuri de viitor?… probabil o noua editie de RBR la clasa Silver, insa peste vreo doi ani sa ma mai antrenez

IMG_3192Flavius Bogdan Bot – Persistent Enduro Team Bihor #602 – Clasa Iron

Fiind la a doua participare, am avut mai puține emoții, știam deja la ce să mă aștept, dar și așa, surprize am avut în fiecare zi. Ediția trecută îmi doream doar să-mi găsesc puterea să fiu finisher, acum am vrut să urc în top 10, fără să iau în calcul abandonul nici măcar o secundă. Am făcut prologul și toate zilele de cursă fără probleme majore. Echipa Motoland România a făcut rachetă din motoreta mea și asta mi-a dat siguranța că nu am de ce să mă gândesc la probleme tehnice în cursă. Am greșit rar, am avut câteva accidentări, iar clasarea în primii 10 am ratat-o cu siguranță în ziua 2 de off-road, zi în care s-a jucat clasamentul la loterie, dar am continuat să trag tare indiferent de rezultat. În ansamblu, cursa a fost grea, traseele mai intense ca anul trecut, concurenții bine pregătiți. Am avut mare noroc cu vremea și cred că dacă ploua în zilele de off-road vorbeam în alți termeni, mai jos de iad nu coboram cu descrierile. Sigur, pe ud și segmente de extrem românii au pus avantaj solid, au fost aproape singurele momente în care am recuperat sau avansat față de colegii vitezomani așa că acum parcă îmi pare rău că nu a plouat. Și că vorbim de români, au făcut toți o treabă formidabilă. Grecu (e wow!), Alec, Varga, Pictoru, Angheluș, Pop, Pavel, Dragoș, toți au dovedit că se poate să ne batem cot la cot cu elita extremului mondial. Ne-am ajutat cu sprijin moral și încurajări, cu ajutor în momentele grele din cursă iar asta nu se pierde, rămâne la suflet.
Putem să povestim foarte mult despre Romaniacs, dar cel mai bine e să treci măcar o dată prin el, ca pilot sau spectator sau susținător.
Succesul meu e un succes de echipă, echipa celor care m-au susținut. Cu mulțumiri speciale familiei, Gunther-Tore România, ROMATSA, Motoland România, Chemtraders (Mitas), Persistent Enduro Team, FRM, prietenilor, susținătorilor și publicului.



FRM

15Etapa a III-a de Cupa Europeană la Hard Enduro (Extrem Enduro), va avea loc in acest sfarsit de saptamana la Hällabrottet in Suedia. Organizator este Moto-Clubul Kilsbergens.

Pe lista de start îl regăsim pe Alexandru Dumitrescu de la CSU Știința București, acesta aflându-se în acest moment pe locul 2 in clasamentul european dupa desfasurarea a două etape.

Prologul este programat în data de 4 august, acesta fiind urmat de dueluri, în care un pilot îl poate provoca la duel pe un alt pilot mai bun. Dacă îl bate preia locul acestuia, dacă pierde pică 10 locuri în grila de start a probei de off-road. Cursa propriu-zisă urmează să aibă loc pe 5 august și va avea o durată de aproximativ 4 ore.

Regulamentul particular al competiției este disponibil aici.

Pagina de Facebook a evenimentului este disponibilă aici.

Mult succes tuturor sportivilor români care vor lua startul în această competiție!



FRM

IMG_9479Red Bull Romaniacs 2017 a fost organizat in acest an in perioada 25-29 iulie 2017 la Sibiu de catre Moto-Clubul Hai la Miscare Sibiu sub egida Federației Române de Motociclism.

Au participat 472 de piloti din 49 de țări, inclusiv din Australia, Noua Zeelandă, Coreea de Sud, SUA sau Africa de Sud. Aceasta a XIV-a editie s-a incheiat cu rezultate deosebit de bune pentru piloții români. Sergiu Grecu a câștigat locul 1 la Clasa Bronze iar Emanuel Gyenes pe locul 2 la Silver (marcând totodată un record de participare cu succes la toate edițiile Romaniacs). Tot la Silver a terminat pe 6 Alexandru Dumitrescu de la CSU Știința București, iar pe 11 Cristian Paul Harpa – Moto Club Haita Deva.

IMG_3225La Clasa Gold, alături de cei mai buni piloți din lume Norbert Levente Józsa de la Masterbike Cluj a terminat pe 12, iar Varga Zsolt de la CSU Știința București pe 17. Aceștia au concurat alături de Graham Jarvis, Alfredo Gomez, Wade Young, Jonny Walker, Billy Bolt, Travis Teasdale, Paul Bolton sau David Knight. Cel din urmă, care a participat pentru prima dată la competiția noastră, remarca într-un interviu acordat FRM că nu se aștepta că RBR să fie chiar atât de solicitant si intens, ba chiar uneori de-a dreptul periculos. Cu atât mai mare meritului veteranului Graham Jarvis (Husqvarna TE300), care a câștigat pentru a VI-a oară Romaniacs-ul, profitând și de abandonurile lui Gomez, Young și Walker. Pe locul doi a terminat Mario Roman (Sherco 300) iar pe trei Paul Bolton la ghidonul unui KTM EXC300.  Top 5-ul a fost completat de Manuel Lettenbichler si Travis Teasdale.

La Clasa Bronze pe locul 6 a terminat Lucian Neaga, de la Velox Enduro Racing, care a mai fost în trecut si pe podiumul RBR (2013), alături de Dani Oțil (la Clasa Expert Team). Pe 18, tot la clasa Bronze, a terminat Ionut Anghelus de la Jitsu Zărnești.

IMG_3773Prologul organizat in centrul Sibiului a fost câștigat de spaniolul Alfredo Gomez, după o zi în care a existat și o scurta repriza de ploaie care a făcut traseul aproape infernal pentru clasa Iron.

Cea mai dură zi de off-road a fost Ziua 3, aceasta îmbinând distanțe foarte lungi, cu urcări imposibile și coborâri atât de abrupte încât au scos din concurs câțiva favoriți de la Gold (Jonny Walker şi David Knight). A fost ziua în care Jarvis a luat o opțiune clară pentru câștigarea Romaniacsului, acesta impunându-se trei zile la rând.

Brazilianul Bruno Crivilin a fost surpriza ediției, acesta impunându-se la clasa Silver pe un KTM EXC300CC, urmat de Mani tot pe KTM si de Dylan Yearbury pe o motocicletă Husqvarna.

La clasa Iron s-a impus israelianul Guy Nursella, urmat de sud-coreeanul Namki Lee și de britanicul Julian Rigby. Ca în fiecare an au existat mulți piloți britanici, anul acesta înregistrând însă un record: 96 din cei 472 de sportivi au fost din Regatul Unit. La clasa Iron sportivii români înscriși au terminat RBR2017 pe 17, Cătălin Pavel Jitsu Zărnești și respectiv 18, Flavius Bogdan Bot de la Persistent Enduro Team Bihor.

IMG_4269Ultima zi de concurs a fost mult mai rapidă, finalul de la Gușterița adunând ca în fiecare an foarte mulți spectatori și multă tensiune pentru piloții aflați în fața peretelui aproape imposibil de urcat până sus și mai ales fără ajutor. Regele Carpaților, Jarvis, a fost de altfel primul și printre singurii care a reușit această performanță, acesta fiind îndelung aplaudat de sibieni.

La RBR2017 au luat startul și 10 concurente, dintre acestea patru ajungând la final. Kirsten Landman din Africa de Sud a terminat la clasa Silver pe locul 47 din 112 sportivi inscrisi la aceasta clasa.

La finalul competiției Graham Jarvis (locul 1 clasa Gold, Marea Britanie), declara pentru Red Bull: “Nu imi vine sa cred, am castigat pentru a sasea oara, este mai mult decat am visat vreodata. In fiecare an traseul devine din ce in ce mai greu si toti maresc ritmul. Este o experienta incredibila. Sunt fericit ca am ajuns la finis. In ultima zi chiar m-am chinuit, nu ma deranjeaza sa recunosc ca la 42 de ani devine mai dficil sa stai patru zile la rand pe motocicleta.  De-a lungul celor patru zile treci printr-o serie de stari si sunt atat de obosit incat nu vreau decat sa stau si sa ma relaxez.”

Rezultatele complete RBR2017 sunt disponibile aici.

Felicitări tuturor sportivilor români care au luat parte la această frumoasă competiție!



FRM

calendarEtapa a III-a din CNIR la Supermoto programata in acest weekend a fost amanata pentru data de 9 septembrie (sambata) 2017 la Arad. Se amână astfel și etapele programate în aceeași zi din CNIR Viteză Juniori și Scutere.

Moto-Clubul organizator Motorsport Race Management anunță amânarea etapei a III-a din Campionatul Național Individual al României la Supermoto, etapa finală, pentru data de 9.09.2017. In săptămâna premergătoare acestei etape vom reveni cu un articol detaliat referitor la programul de desfășurare și regulamentul particular al competiției. Etapa se va desfășura pe Circuitul VIK Power din Arad și se va desfășura într-o singură zi împreună cu CNIR Viteză Juniori și Scutere.

Vă mulțumim!



FRM

dan strauti autostiri.ro 3Campionatul National Individual al Romaniei la Rally Raid etapa III a avut loc in acest sfarsit de saptamana la Bistrita. Organizatori au fost Clubul SO Moto Racing Bistrita in colaborare cu Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud.

Plecarea în cea de-a treia etapă de Rally Raid din calendarul FRM s-a dat de pe Dealul Budacului, din dreptul circuitului de motocros. Sportivii au parcurs un traseu de 360 de km prin Budacu de jos, Simionești, Sieu, Lunca și înapoi spre Bistrița prin Pietriș, Satu Nou și Ghinda. Sosirea s-a făcut la Baza de agrement de la Lac, cea care a găzduit și festivitatea de premiere dar și petrecerea de final.

La Clasa Moto +450 cc s-a impus Mitachestu Stefan Catalin de la Adventure Ride Bucuresti iar la Clasa Quad: Zaig Lucian Paul de la So-Moto Bistrița.

Rezultatele finale ale etapei a III-a CNIR Rally Raid Bistrița sunt disponibile aici.

Clasamentul general CNIR Rally Raid după trei etape este disponibil aici.

Foto – Dan Străuți


FRM

9 (2)-2Proaspatul campion Red Bull Romaniacs 2017 –  Clasa Bronze - Sergiu Grecu de la Moto-Clubul Haita Deva #338, a dorit să împărtășască cu noi câteva gânduri la final: Dupa victoria de la Red Bull Romaniacs clasa Bronze pot spune ca ma simt foarte fericit, nu ma asteptam deloc la un asemenea rezultat, am tras tare si am muncit din greu, chiar ma bucur enorm. Cand am plecat de acasa nu am plecat cu gandul podiumului, am mers sa ma dau de placere, de aceea a fost o surpriza enorma si cred ca asa ies cel mai bine lucrurile, cand le faci cu devotament si placere. Anul viitor ma gandesc sa particip la silver, nu voi avea asteptari mari nici acolo, vor fi adversari mult mai buni si un traseu mult mai dificil, va fi o provocare noua si o experienta minunata, ca si cea de anul acesta de altfel. Toate multumirile mele merg catre parintii mei, fara acestia nu puteam ajunge asa departe. M-au pus pe motor de cand aveam 4 ani si le multumesc enorm, probabil nu puteam descoperi aceasta pasiune fara ei. Acum face parte din viata mea, traiesc cu asta in sange. Ii admir enorm pe parintii mei, mereu imi dau puterea sa merg mai departe. Cursa a fost foarte grea si nu vad cum as fi putut scoate un timp asa bun fara mecanicul meu, care sa se ocupe de problemele motorului in service point. IMG_4268Dupa parerea mea, mecanicul are rolul cel mai important intr-o echipa. Nu cred ca ar fi vreo cursa la care sa pot merge fara acest mecanic, nu ar mai fi la fel. Asa ca, iti multumesc mult Zoltan Burjan! Vreau sa felicit toti competitorii, de la toate clasele, pana la urma riderii sunt o familie, indiferent ca unii sunt si la mii de kilometri departare. Toti au muncit la fel de tare si toti trebuie felicitati si respectati, toti din acest sport se inteleg de minune si se ajuta la nevoie, asta e cel mai important. Asa ca ii felicit pe toti si stiu cat au muncit, si cat de fericiti pot fi cand termina un asa concurs precum Red Bull Romaniacs. Le urez numai bine tuturor din aceasta lume a riderilor si sper sa ne vedem cu bine in viitor. Ii sustin sa munceasca cat mai mult si mai ales sa nu se dea batuti, ar trebui sa fie mult mai multi romani la Red Bull Romaniacs, anul viitor ar fi o surpriza placuta sa ne strangem mai multi, asa ca sper sa ne vedem si la anul acolo. Mult noroc in anul competitional si spor la cat mai multe antrenamente fara accidente! Si vreau ca toti sa stie cat de frumoasa e Romania, toti trebuie sa fim mandri ca suntem romani!

—————-

Mulțumim Sergiu pentru frumoasele tale cuvinte, avem speranța că anul viitor ne vom revedea pe podiumul de la Silver!


Vezi sursa

FRM

IMG_3177Ziua cu cea mai bună vreme, traseele cele mai lungi si cele mai salbatice peisaje pentru pilotii care s-au incumetat sa porneasca in cel mai dur hard enduro din lume. Pilotii romani au mers bine si la finalul zilei ne-au impartasit cateva ganduri:

Ionut Anghelus – Jitsu Zărnești #487 – Clasa Bronze

Azi mi-a placut enorm de mult traseul. Parerea mea este ca asa ar trebui sa fie fiecare zi de Romaniacs. Acum am inteles si de ce au numit editia aceasta “wild one”. Am ajuns in zone unde de obicei doarme mos Martin. Zone izolate si departate de civilizatie. Sunt foarte multumit de ritmul in care am mers. Initial aveam ca tinta terminarea concursului undeva pe 20-30. Azi am terminat pe 14 si la general 17. Mai avem o ultima zi maine dupa care vreau sa pun motorul in cui o perioada.

Catalin Pavel – Jitsu Zărnești #605 – Clasa Iron

Ziua 3 a inceput pentru cei de la Iron cu o urcare in varf de munte. Ceata, frig si caini ciobanesti. Destul de dificil in prima parte, dupa service point traseul a devenit insa o reala placere. Poteci abrupte si zone de padure tehnice. O cazatura pe final de cursa a facut ca ziua sa se incheie perfect. Asteptam ziua 4.

IMG_2246Emanuel Gyenes – Vectra Zărnești #102 – Clasa Silver

A trecut si a 3-a zi de la Redbull Romaniacs 2017, zi care a fost si cea mai de la aceasta editie. Am terminat pe 3 azi si am ramas tot pe locul 2 in clasamentul general (silver). Maine este ultima zi si vreau sa ajung la Gusterita cu bine si sa pot sa urc pe podium inca odata.

Flavius Bogdan Bot – Persistent Enduro Team Bihor #602 – Clasa Iron

Ziua 3 a fost cu adevarat hard, in spiritul Romaniacs. Ma asteptam la mai multe pasaje tehnice si la mai putina viteza, asta ca sa pot urca un pic in clasament. La final de zi ma declar fericit ca am ajuns pana aici si ca pot sa plec maine spre ultimul finish al cursei.

Varga Zsolt – CSU Știința București – KTM 300 #32 – Clasa Gold

Astazi am avut cea mai grea zi de pana acum, au si inchis traseul organizatorii la service point. Din pacate am fost timebared la CP6, dar cred ca am mers bine pt ca am urcat pe pozitia 16. Astept ziua urmatoare sa ajung la finish, sper ca o sa fie o zii mai usoara.

IMG_2968Dragos Isacescu – Velox Enduro Racing #536 – Clasa Bronze

Asa cum am bănuit de ieri azi a fost o zi foarte grea. Lunga si cu un traseu dificil. Am crezut de la start ca timpul maxim pentru traseu este 8h. Am terminat in 7h 59min si 30 sec. Ultima ora din traseu am mers cel mai tare de cand ma stiu, motiv pentru care am si facut destul de multe greseli, inclusiv o cazatura in care am rupt schimbatorul de viteze. Astfel încât ultimii 7-8 km am mers foarte greu, dar eram disperat sa ajung in cele 8h. Am ajuns la mustață:) Sunt bucuros că am ajuns la finish fără mari lovituri si in timp. Mai e ziua de mâine pe care sper sa o termin cu mai puțin dramatism.

IMG_2850Alexandru Pop –  Jitsu Zărnești #486 – Clasa Bronze

Cea mai grea zi de pana acum cu traseu lung si foarte sustinut. Nu prea aveai zone de odihna, dar per ansamblu a fost foarte frumos traseul. Pacat de zona aia lunga de legatura.

Ioan Botez – Masterbike Cluj #479 – Clasa Bronze

Am terminat si ziua 3, dar  se pare ca partea de raid nu ma avantajeaza. Nu am reusit sa ma incadrez in timpul acordat si asta cand nu mai aveam mult de parcurs. Am avansat pozitii, am luptat cu toate durerile posibile si cel mai important, am progresat si am parte de o experienta greu de egalat. Sper ca la briefing sa primesc o veste buna, sa fiu acceptat in ultima zi.

Sergiu Grecu Moto – Moto Club Haita Deva #338 – Clasa Bronze

Ziua de azi mi s a parut cea mai grea de pana acum.152 de km de mers cu poteci, urcari si coborari pline de piatra,a fost putin epuizant.Totul a decurs bine, sper sa ramana la fel si maine.

IMG_2228

Alexandru Dumitrescu – CSU Știința București  #217 – Clasa Silver

Day 3 offroad terminata cu bine!!! O zi grea, foarte sustinuta. A fost dificil pentru ca am prins multi rideri blocati in traseu, coborari nterminabile si creste de munti impresionante!!! Motor a mers perfect!!! Maine este ultima zi !!! Mai am 10% power in corp, momentan cred ca sunt pe 6 la general. Asteptam rezultatele oficiale. #NeverBackDown #VikingPower #VikingPruszynski #Germino #Moto24 #Dementor #BelRay #CLBrakes #EKChains by www.motonetro.ro #Foliarex #EnduroLaMotoare

 

Foto: Marius Dincă

 


Vezi sursa

FRM

17 (2)Ziua 1 s-a încheiat cu Sergiu Grecu pe primul loc la Clasa Bronze si Emanuel Gyenes pe trei la Silver. Avem un roman care a parasit competitia: Ionescu Cristian – Free Bike Team Râmnicu Vâlcea #309 – Clasa Bronze. Acesta în prima zi de concurs a avut un accident la peste 100 km/h. Pe o portiune rapida a pierdut fata intr-o depasire si a intalnit un bustean peste care a sarit. La spital s-a decis o luna de pauza competitionala și astfel în acest moment avem 15 piloți români la Romaniacs.

Rezultatele complete ale zilei a doua sunt disponibile aici. La momentul interviurilor aceste rezultate nu erau disponibile, iar la momentul publicarii articolului inca nu era disponibil un clasament general al celor doua zile de Romaniacs (acesta urmeaza sa fie publicat aici.)

Iata in continuare si opiniile pilotilor nostri la finalul Zilei 2:

Emanuel Gyenes – Vectra Zărnești #102 – Clasa Silver

Am avut o zi in care m-am simtit bine, de la inceput am avut un ritm foarte bun si asta am incercat sa tin pana la sfarsit. Am terminat ziua pe locul 1 si am mai reusit sa recuperez cateva minute de la liderul clasamentului. Acum sunt pe 2 la general si vreau sa raman pe podium pana la finalul cursei.

Sergiu Grecu Moto – Moto Club Haita Deva #338 – Clasa Bronze

Ziua de astazi a fost foarte frumoasa, dar si putin periculoasa datorita portiunilor lungi de viteza. Ca in celelalte zile, traseul a fost din nou unul sustinut cu peisaje foarte frumoase. Intr-adevar, pe zi ce trece, e din ce in ce mai solicitant, dar sper ca se va termina totul cu bine pentru fiecare dintre noi.

008Cristian Paul Harpa – Moto Club Haita Deva #200 – Clasa Silver

Am avut o zi faină. O mică problemă, după a doua alimentare am rămas fără frâne și astfel am mers mult mai prudent. Pe final au revenit și am putut să trag tare. Am înțeles că mâine vom avea o zi și mai grea, ceea ce mă bucură, este ceea ce îmi doresc

Catalin Pavel – Jitsu Zărnești #605 – Clasa Iron

Ziua 2 a fost senzationala, iar traseul o adevarata reusita. S-a mers mai tare ca in Ziua 1, dar au fost si cateva portiuni tehnice. Felicitari romanilor de la toate clasele care astazi se pare au urcat in clasament.

Flavius Bogdan Bot – Persistent Enduro Team Bihor #602 – Clasa Iron

Superb traseul de azi si foarte rapid. Am mers mult in tandem cu colegul Catalin Pavel, un ritm bun si sustinut. Dupa SP am pierdut orice sansa de a face furori azi, asta numai din cauza dopului de piloti care incercau minunea de trecere pe sub sosea. A fost un finish slabut, pe 31, dar asta nu m-a afectat prea tare clasamentul general. Maine sigur vom avea alte surprize.

3Alexandru Dumitrescu – CSU Știința București  #217 – Clasa Silver

Finish Day 2 offroad. Azi am avut o cursa pe gustul meu cu multe sectiuni dificile, dar tot nu am intalnit ceva hard. Am plecat de pe locul 15 si am terminat cu al 4-lea sau al 5-lea timp (la 3-4 minute de locul 1). Inca nu stim sigur, aplicatia nu indica corect. Asteptam timpii oficiali. Sper ca maine, organizatorii sa ne dea ceva mai greu sa ne distram. Va multumesc pentru sustinere !!! Am ajuns la jumatatea cursei. #Romaniacs #VikingPruszynski #Moto24ro #DEMENTORActionShop #BelRay #EKchains #CLbrakes #EnduroLaMotoare #Foliarex #Chiromedical #Germino

Ionut Anghelus – Jitsu Zărnești #487 – Clasa Bronze

O zi care a inceput cu un mic dezastru. Dintr-o prostie, pe un pod, am vrut sa pun piciorul jos, doar ca mi-a agatat cizma in scarita si m-am dezechilibrat. Bineinteles ca am cazut in apa, iar in rest toate bune. Mi-a placut mai mult dupa service point cand lucrurile au inceput sa se complice si viteza a mai scazut. Pe final am terminat provizoriu pe locul 16 si ma declar multumit. Sper sa raman cu cat mai multe poze faine si amintiri frumoase

1 (2)Varga Zsolt – CSU Știința București – KTM 300 #32 – Clasa Gold

Inca o zi lunga, la finalul careia am ajuns si la doctor datorita unei urzici care mi-a intrat in ochi si datorita careia acum la momentul interviului nu pot vedea. Inainte de Service Point am avut o urcare grea, unde a trebuit sa fim ajutati si trasi toti ca sa ajungem sus. După aceea a fost destul de usor, poate cu exceptia unei coborari. După Service Point au mai fost portiuni grele, dar ma bucur mult ca am terminat cu bine, intrucat aceasta portiune am parcurso fara sa vad prea bine datorita urzicii care mi-a intrat in ochi.

Dragos Isacescu – Velox Enduro Racing #536 – Clasa Bronze

Am terminat si ziua 2. Nu in ritmul dorit dar in siguranta. Traseul a fost rapid , dar cu destule capcane. Am terminat ziua precedentă destul de obosit si am aflat ca e un obicei ca ziua a 3-a sa fie cea mai dificilă.  Din acest motiv am abordat un ritm care nu m-a solicitat fizic. Traseul a fost frumos, fără dificultăți (cu excepția lungimii traseului, părea că nu se mai termina). La fel ca în prima zi, coborarile au fost mai dificile decat urcarile. Porțiunile de viteza nu sunt preferatele mele. Chiar si porecla imi descrie apetitul pentru viteza :”Cetinelu”. Mâine mă astept la un traseu mai greu, poate ceva mai lent . Cine stie?! poate mâine voi merge mai bine. Oricum nu am uitat obiectivul: sa termin in prima jumatate, fără  accidente si sa ma distrez.

IMG_2127Alexandru Pop –  Jitsu Zărnești #486 – Clasa Bronze

O zi excelenta. Am plecat de pe pozitia 180 din cauza intarzierii de ieri. Am reusit sa recuperez 60 de pozitii in clasamentul general, astazi iesind pe 30. Traseul in prima parte a fost mai mult gen enduro classic, cu portiuni lungi de viteza. Dupa service point, traseul a devenit mult mai solicitant, culminand cu o urcare lunga pe rau care probabil a solicitat serios multi rideri.

Căciula Marian – Masterbike Cluj #461 – Clasa Bronze

Am avut o zi mai grea decât cea de ieri  din cauza problemelor de sănătate. Am fost nevoit sa renunț. Dar mâine am sa recuperez tot ce am pierdut azi.


Vezi sursa

FRM

1Startul a fost dat in comuna Poplaca la ora 06:30 si in scurt timp au inceput sa se faca diferentele pe traseu intre pilotii cu adevarat hard. Iată în continuare câteva gânduri ale sportivilor români la finalul primei zile de concurs RBR 2017.

Ionut Anghelus – Jitsu Zărnești #487 – Clasa Bronze

Mi-a placut mult traseul de azi. M-am intalnit cu mistretii, am urcat si am coborat pante de mi s-au blocat urechile pana nu am mai auzit nimic. Putin cam de viteza pentru gusturile mele. Dar am terminat pe locul 19 pe ziua de azi. Maine voi mai avea de recuperat ceva pozitii daca merg la fel de bine. Sincer sper sa devina putin mai greu, mai tehnic si cu viteza mai mica.

Emanuel Gyenes – Vectra Zărnești #102 – Clasa Silver

A fost o zi in care m-am simtit foarte bine pe motor. Nu a fost un traseu foarte greu, din pacate inainte de CP4 am gresit putin traseul impreuna cu pilotii de la gold unde am pierdut 16 min. Dupa acea greseala am incercat sa trag tare, fiind zone de viteza, exact cum imi plac mie si asa am mai reusit sa recuperez din timp si sa ajung pana pe locul 3.

0007Lucian Neaga – Velox Enduro Racing #533 – Clasa Bronze

Făina zi. Pe placut meu. “Strânsă”, nu grea, dar nici ușoară, poate putin aglomerat pe alocuri. Se aglomereaza in zonele mai dificile. Start de pe 41, final pe 6, pe ziua de azi. Nu știu inca la general. O sa încerc sa rămân in ritmul meu indiferent de ce se întâmpla. Ținta : ” Enjoy the ride “. Traseul a fost uscat. Foarte multe coborâri tehnice si abrupte. Dacă era ud/noroi povestea era alta.
Dragos Isacescu – Velox Enduro Racing #536 – Clasa Bronze

A fost o prima zi foarte frumoasă. Traseul mai rapid decat ma asteptam, dar foarte frumos si variat. La sfarsit am rămas cu impresia că am coborât mai mult decât am urcat. Spre final (o zona cu coborari abrupte), am mers mai repede decat mi-ar fi placut, din cauza ploii (imi era frica sa nu se facă noroi). Din acest motiv sunt mai obosit decât mi-aș fi dorit să ajung la final. Ca sentiment general, ma simt bine. Am reusit sa ma poziționez mai bine decat am fost după prolog. Am avansat substanțial in clasament (neoficial). Ieri eram printre ultimii din cadrul clasei, azi sunt în prima jumătate. Sper mâine sa merg si mai bine. Cred ca am identificat câteva puncte slabe ale zilei care mâine mă vor ajuta sa merg mai bine. A fost o zi frumoasa.

02Ioan Botez – Masterbike Cluj #479 – Clasa Bronze

Sunt foarte fericit ca am spart gheata cu bine in Day 1, traseu super frumos, mi s-a potrivit manusa. Am depasit foarte multi pe urcarile tehnice. Astept cu nerabdare sa vad ce mai avem pregatit in urmatoarele zile.

Flavius Bogdan Bot – Persistent Enduro Team Bihor #602 – Clasa Iron

Azi am recunoscut multe pasaje din ziua 2 de la editia trecuta, adica cea mai brutala, dar mi-am gasit un ritm bun inca de la inceputul cursei. Am mers bine pe toate pasajele tehnice dar am fost incetinit de doua ambuiteiaje. Altfel, motoreta a facut ceva probleme cu partea electrica iar eu mi-am facut loc pentru durere cu doua cazaturi spectaculoase. Neoficial am terminat ziua pe 15 si asta imi da avant sa trag si mai tare in zilele urmatoare.

Norbert Levente Józsa – Masterbike Cluj – KTM EXC 300 #14 – Clasa Gold

A fost o zi grea si lunga, cu foarte multe bucle de Gold. Sunt multumit cu performante mea, mi-am atins scopul de a urca in clasamentul general. Locul 13 dupa prima zi de offroad este destul de bine. Maine incerc sa mai imbunatatesc.

019Alexandru Dumitrescu – CSU Știința București  #217 – Clasa Silver

A fost o zi de viteza, fara probe grele. Am venit al 13-lea la finish plecand de pe 54. Asteptam rezultatele oficiale. Maine urmeaza o zi cu sectiuni grele in care sper sa recuperez mult. Va multumesc pentru sustinere.

Rienk Tuinstra – Hai la Mișcare Sibiu –  KTM 300 #16 (pilot olandez cu rezidența în România și licență FRM) – Clasa Gold

O zi grea, destul de lunga dar frumoasa, am avut noroc si cu vremea! După service point a fost mai lung traseul si mai solicitant!

Căciula Marian – Masterbike Cluj #461 – Clasa Bronze

A fost o zi superba. A plouat puțin. Ceea ce m-a avantajat. Am avut ceva obstacole, dar sa nu uitam ca suntem la Red Bull. Aștept cu nerăbdare ziua 2.

04Sergiu Grecu Moto – Moto Club Haita Deva #338 – Clasa Bronze

Prima zi de off-road a decurs bine. Traseul a fost unul sustinut, cu portiuni de viteza, dar si urcari si coborari. Totul a decurs bine, fara accidentari sau cazaturi grave, sper sa imi mentin pozitia scoasa pe ziua de azi pana la finalul cursei. Cat despre solicitarea fizica, astazi nu a fost cazul unei solicitari prea mari.

Alexandru Pop –  Jitsu Zărnești #486 – Clasa Bronze

O zi cu ceva ghinion azi. Am spart un furtun de radiator. Am reusit sa repar motorul insa am pierdut doua ore facand asta. Din aceasta cauza am picat mult in clasament. Se anunta zile grele in care sper sa mai recuperez ceva din timpul pierdut azi.
———————-
La momentul publicării articolului nu erau încă publice rezultatele oficiale ale primei zile. In scurt timp acestea vor fi insa disponibile aici.

Vezi sursa

FRM

IMG_8361Mai multi piloti romani au dorit sa impartaseasca cu noi cateva ganduri la final de Prolog. Rezultatele complete ale Prologului RBR2017 sunt disponibile aici.

Flavius Bogdan Bot – Persistent Enduro Team Bihor #602 – Clasa Iron

Prologul de azi a fost o reala provocare pentru mine. A fost crunt si greu, dar l-am facut bine zic eu. La partea cu bolovani mi-a sarit lantul, dar am remediat problema rapid si am continuat sa transpir pana la finis ocupand pozitia a 19-a. Maine plec cu o determinare majorata de clasarea de azi si imi doresc sa nu am nici un fel de incident si un finish convenabil. Sibiul a facut jumatate de treaba pentru noi, multumim pentru incurajari. A fost minunat!

Rienk Tuinstra – Hai la Mișcare Sibiu –  KTM 300 #16 (pilot olandez cu rezidența în România și licență FRM) – Clasa Gold

A fost un traseu foarte tehnic si fain! Mai mult pt trial insa! Din păcate a plouat si a fost mult mai dificil, am avut probleme cu accelerația (s-a desfăcu mansonul), si lanțu a sărit! In rest foarte fain! Aștept zilele ce urmează unde zic eu sunt mai bun !

IMG_8850Alexandru Dumitrescu – CSU Știința București  #217 – Clasa Silver

Finish prolog! Un rezultat satisfacator avand in vedere ca am luat startul ultimul din clasa mea (120). Am reusit sa obtin locul 54 pentru ziua de maine !! Urmeaza adevarata cursa cu natura, unde o sa fiu in elementul meu ! Maine ora 6 dimineata avem startul !!! Ma pregatesc de vanatoare !!! #Romaniacs #VikingPruszynski #Moto24ro DEMENTOR Action Shop #BelRay #EKchains #CLbrakes #EnduroLaMotoare #Foliarex #Chiromedical #Germino

Ionut Anghelus – Jitsu Zărnești #487 – Clasa Bronze

Ma declar “Happy” pentru faptul ca am terminat cu bine un prolog de care m-am speriat tare atunci cand am mers pe jos pe el. Nu a fost un prolog periculos insa a fost greu si asta s-a vazut. Sunt pe un loc confortabil 52 si maine plec la vanatoare.

1Lucian Neaga – Velox Enduro Racing #533 – Clasa Bronze

Prolog a fost tehnic si greu. Am luat startul in spate, intre ultimii 3 rideri. A fost astfel foarte aglomerat si nu am putut alege trase bune. Plus o problema cu ambreajul care nu a funcționat corespunzător. Sper ca de mâine totul sa mearga bine si sa recuperez multe poziții.

Varga Zsolt – CSU Știința București – KTM 300 #32 – Clasa Gold

In finala, dupa start, am mers foarte bine si am depasit pe multi piloti din fata mea. La pietre am ramas insa blocat. Dupa aceea nu am mai avut energie si am cazut, m-am lovit piciorul drept, dar din fericire nu am nimic rupt. Astept zilele urmatoare unde cu siguranta pot sa imbunatatesc rezultatul.

6Dragos Isacescu – Velox Enduro Racing #536 – Clasa Bronze

Prologul meu a fost foarte scurt. După ce un alt concurent a aterizat pe piciorul meu, mi-am pierdut concentrarea si in zona cu pietre am făcu o greșeală in urma careia lantul meu a sărit de pe roata si sa înfășurat în zona motorului. Nu am putut continua si am fost nevoit să abandonez. Acest abandon ma face sa plec mâine pe poziția 237/240. Voi trage cat pot de tare sa ajung cat mai in fata pentru a evita ambuteiajele. Cred ca maine voi avea parte de distracția dorita

Ioan Botez – Masterbike Cluj #479 – Clasa Bronze

Azi am avut ghinionul sa imi sara lantul si sa se prinda foarte rau la pinionul din fata, chiar cand terminasem zona de bolovani. Am un regret ca e prima oara cand particip la RBR si vreau sa savurez fiecare parte, finisul prologului era unul dintre telurile mele. Si ma simteam chiar bine, nu de primii 35 dar nici la coada. Sper maine sa recuperez mult pe zonele tehnice, raidul nu e preferatul meu. Plec de pe pozitia 219 si am de munca.

IMG_8294Alexandru Pop –  Jitsu Zărnești #486 – Clasa Bronze

Prologul a fost greu dar una peste alta o experienta faina. Am avut noroc ca a iesit soarele la ceva timp dupa startul clasei Bronze si s-au mai uscat putin obstacolele. M-am clasat undeva in jurul pozitiei 50 fapt ce se incadreaza in asteprarile mele privind prologul. Cat priveste prima zi de off road sper sa nu ploua. In rest toate bune.

 

Sergiu Grecu Moto – Moto Club Haita Deva #338 – Clasa Bronze

Prologul de azi mi s-a parut foarte frumos, dar am avut ghinionul de a imi bloca roata intr-o guma de tractor unde am pierdut in jur de 5 minute, astfel necalificandu-ma in finală. Sper sa pot recupera maine in padure, cred ca va fi un traseu minunat, indiferent de starea vremii.

Căciula Marian – Masterbike Cluj #461 – Clasa Bronze

Foarte tare Prologul, parca este din ce in ce mai greu. La an este tot mai dificil de parcurs. Dar foarte interesant.

 

 


Vezi sursa

FRM

20232690_858567887624483_9100566325510626353_oLa Arad, pe circuitul VIK Power au avut loc astazi etapele nationale de SuperMoto (Et.2), Viteza Juniori (Et.2), si Scutere (Et.1). Organizator a fost Clubul Motorsport Race Management.

Au concurat clasele: Jun.III, Jun.II, SM65, SM85, SOpen, Amatori și Scutere. Podiumurile la finalul zilei au fost următoarele:

SM65:

1 #20 PASCOTA Patrick – Pascotă I.I. Timişoara – KTM

2 #28 BABESCU Daniel – Taifun Racing GT Tm – KTM

3 #99 SZABO Alex – Steaua București – KTM

20286927_858568140957791_2195506023926140941_oSM85:

1 #179 GANESCU Daria – Taifun Racing GT Tm – HUSQVARNA

2 #27 BABESCU Daniel – Taifun Racing GT Tm – KTM

3 #127 PASCOTA Patrick – Pascotă I.I. Timişoara – KTM

Amatori:

1 #789 FANTINUOLI Mario – Lupo Racing Timisoara – HONDA

2 #77 FILIMON Andrei – Las Vegas Arad – KTM

3 #7 FLONTA Gheorghe Sorin – Arici Supermoto Arad – HONDA

20280544_858572424290696_5432723469403614972_oSM Open:

1 #194 NEAGA Vlad – CS Dumbrăvița – KTM

2 #85 ONODI Benjamin – Motomax – HUSQVARNA

3 #26 SZEKELY Alexandru – CS Dumbrăvița – KTM

Juniori II:

1 #179 GANESCU Daria – Taifun Racing GT Tm

2 #13 SZASZ Oliver –  Steaua București

3 #69 PASCOTA Patrick – Junior II Pascotă I.I. Timişoara

20248285_858572887623983_2861225396753289987_oJuniori III:

1 #777 SZASZ Martin – Steaua București KTM

2 #105 IOVITA Mark Luca – Moto Extrem Lugoj

3 #99 SZABO Alex – Steaua București

Scutere:

1 #6 CIURESCU Laurentiu Ionut - C & C Motor Racing Lugoj – Aprilia

2 #7 SILAGI Radu - C & C Motor Racing Lugoj – Piaggio

3 #21 - CIURESCU Sebastian Ioan - C & C Motor Racing Lugoj YAMAHA

 

20232675_858568620957743_3733298270091798482_oRezultatele complete CNIR  SM65 & SM 85 (Et.2) sunt disponibile aici.

Rezultatele complete CNIR  SOpen & Amatori (Et.2) sunt disponibile aici.

Rezultatele complete CNIR  Viteza Juniori II si III (Et.2) sunt disponibile aici.

Rezultatele complete CNIR Scutere (Et.1) Arad 22.07.2017 sunt disponibile aici.

 

Foto: MRM/Ana-Maria Oancia


Vezi sursa

FRM

IMG_7049A mai ramas o singura zi pana la startul Red Bull Romaniacs 2017. Piloții au sosit deja la Sibiu, au loc in aceste momente înscrieri și verificări tehnice. Au fost de acord să ne spună câteva cuvinte înainte de startul RBR trei piloți de la clasa Bronze.

 

Lucian Neaga – Velox Enduro Racing #533 – Clasa Bronze

Revin pe motocicletă dupa o pauza de doi ani. Am patru participari la Romaniacs, locul 1 la Hoby/Bronz si doua loc 2 la Silve/Experti echipe. Cu Daniel Conopan si respectiv Dani Otil. Pauza de 2 ani este datorata unei probleme medicale, hernie de disc cu fragment migrat. Tot la palmares, medalii de bronz la Six Days Germania si Italia cu echipa Romaniei de Enduro. IMG_4797Acum am conditie fizica buna, dar stau mai prost stau cu abilitatile pe motor, se simte pauza foarte mare. Target la Romaniacs 2017: sa ma distrez foarte tare.

 

Alexandru Pop –  Jitsu Zărnești #486 – Clasa Bronze

Imi doresc ca la RBR 2017 sa fac o cursa constanta, fara mari erori si fara accidentari. Ma dau din placere si de aceea asteptarile mele sunt sa ma clasez undeva in primii 25 la categoria mea. Multumesc echipei Moto24.ro pentru sprijin.

 

Dragos Isacescu – Velox Enduro Racing #536 – Clasa Bronze

IMG_7428Este prima participare, asa ca imi doresc doar sa termin cursa, sper fără prea mari probleme. În 2013 imi doream sa particip dar m-am accidentat grav. Acum sunt in cea mai bună formă de la accident încoace, lucru care cred ca imi este suficient pentru un parcurs fără evenimente neplăcute. Vreau sa multumesc familiei si prietenilor care m-au suportat si inteles, precum și partenerilor de enduro care m-au ajutat sa imi revin. Nu am o strategie anume, fiecare zi la rând, cat se poate de bine si de repede.

 

 


Vezi sursa

Autentifica-te  
×