Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • postări
    492
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    1.792

Postări în blog

FRM

CNIRv Etapa 01 Race-7Între 21 și 23 aprilie 2017 se desfășoară etapele 3 și 4 ale Campionatului Național Individual de Viteză și ale Campionatului European de Viteză BMU pe circuitul Motorpark România.

Vremea se anunță a se îmbunătății pentru zilele de sâmbătă și duminică când se vor desfășura cursele. Nu va ploua, iar temperatura maixmă va fi între 14 și 19 grade, cu rafale de vând moderate, care nu vor depăși 30 km/h.

Vor evolua piloți din România, Turcia, Bulgaria, Grecia, Serbia și FYROM (fosta republică Iugoslavă a Macedonei), pentru următoarele clase: Juniori I și 85cc pe traseul scurt al circuitului; respectiv 125cc, Debutanți 600, Debutanți 1000, SuperSport 600 și Superbike 1000 pe traseul integral. Circuitul de la Motorpark, în varianta lui integrală are o lungime de 4129m și o linie dreaptă lungă comparativ cu circuitul de la Serres, respectiv 950m. Pe parcursul celor nouă viraje la dreapta și șase la stânga lățimea circuitului variază între 11 și 16 metri.
CNIRv Etapa 01 Race-2Taxele de înscriere pentru clasa 125 cc sunt reduse la 50 euro, în timp ce pentru Juniori I și 85 cc taxele sunt eliminate complet. Pentru celelalte clase acestea rămân neschimbate.

La clasele mari a fost anunțată prezența celor mai buni piloți: Robert Muresan, Haris Paraskevopoulos, Martin Choy, Pascota Ionel, Dimitris Karakostas, Boyan Bonchev, Plamen Petrov, Cătălin Cazacu, Adrian Petrovici. Avem astel garantate curse strânse atât la Superbike cât și la Supersport, sportivii români urmărind acum cu siguranță revanșa față de colegii greci care s-au impus la Serres.

Vineri 21 Aprilie 2017, antrenamentele piloților încep la ora 10:30, pentru ca sâmbătă și duminică să avem cursele din etapele 3 și 4 ale CNIRv, curse cu ore de începere identice în fiecare zi pentru fiecare clasă. Cursele claselor Juniori I și 85cc încep la ora 14:35 și vor avea 8 ture de circuit. Cursa de Supersport va avea 12 ture și va începe la ora 17:20. Cursa de Superbike va avea 14 ture și este programată să înceapă la ora 18:10.

serres 2016

Programul complet al etapelor, Regulamentul Particular al FRM și al BMU, precum și harta de acces a circuitului pot fi vizualizate și salvate AICI.

Organizatorul acestor etape este MotorSport Race Management. Intrarea spectatorilor este liberă.

Pagina de Facebook a evenimentului poate fi accesată AICI.


Vezi sursa

FRM

CNIRv Etapa 01 Race-5_1Primele două etape ale Campionatului Național Individual de Viteză și ale Campionatului European de Viteză pe Circuit BMU s-au încheiat și putem spune fără să greșim că am avut parte de curse în adevăratul sens al cuvântului.

Între 7 și 9 aprilie 2017 pe circuitul de la Serres am urmărit finaluri strânse, reveniri spectaculoase, accidentări (fără urmări grave) la vârf și timpi foarte buni pe turul de circuit. De menționat că pe acest circuit nu există „loc de odihnă”, linia dreaptă este scurtă, virajele multe și piloții sunt mereu în tensiune maximă.

Vremea a ținut cu cei aproape 90 de piloți din România, Bulgaria, Macedonia și Grecia, aceștia fiind majoritatea la primul lor contact cu circuitul în acest an. Serres fiind un circuit tehnic foarte solicitant, au fost făcute foarte rapid diferențe între piloții care au reușit peste iarnă să mențină o condiție fizică optimă.

CNIRv Etapa 01 Race-2_1Prima etapă de Supersport, de sâmbătă 8 aprilie 2017, a înregistrat la final trei piloți într-o jumătate de secundă, aceștia luptând aproape întreaga cursă pentru locul 2. Ionel Pascotă a terminat pe 5 iar coechipierul său Aron Romocea pe 11. Locul 1 la Supersport a fost adjudecat de grecul Dimitris Karakostas.

La Superbike spectacolul a fost asigurat de prezența pe grila de start a trei piloți de top, apropiați ca valoare și foarte motivați să dovedească că sunt cei mai buni. Grecul Haris Paraskevopoulos luptând pe teren propriu, bulgarul Martin Choy pentru revanșă iar compatriotul nostru Robert Mureșan pentru a încerca să își dovedească valoarea pe un circuit pe care nu mai alergase din 2004 (la clasa 125). În Campionatul European BMU la finalul zilei grecul reușește să valorifice avantajul terenului propriu, urmat de bulgar și de Robert Mureșan. Cu această clasare pe podiumul european Robert câștigă primul loc în clasamentul românilor cu un avans de 45 de secunde față de ocupantul poziției secunde – Cătălin Cazacu – loc 5 în cursa BMU (SCM Timișoara). Pe locul al treilea a sosit Mihai Iuliu (CMRT Constanta).

CNIRv Etapa 01 Race-5Rezultate Finale Etapa 1 CNIR Viteză Serres 8 aprilie 2017

Duminică a început doua etapă de CNIRv sub auspicii deloc favorabile piloților români. Timpii de calificare au fost în general sub așteptări, cel mai tensionat moment pentru noi fiind accidentul suferit de Robert Mureșan. Acesta a fost transportat de urgență la spital și prezența lui pe grila de start (locul 2) era pusă sub semnul întrebării. În final românii au avut o prestație mult mai bună în ciuda adversităților cu care se confruntau. Cristina Udrescu a terminat in Campionatul European BMU pe 4 la clasa 125, în timp ce Dumitru Alexandru s-a clasat pe locul al cincilea.

La Debutanți 600 coechipierii de la Century team au terminat pe 9, respectiv 10: Georgio Versaci și Florin Bîrlădeanu. Ionel Pascotă reușete o cursă mult mai bună și termină pe locul 2 cu un best lap de 1:20,917, (după ce a schimbat cutia de viteze și a lucrat la setările ei toată noaptea), Aron Romocea încheie pe un onorant loc 8 iar Eduard Socaci pe 10 .

Clasa Superbike ne aduce supriza plăcută a revenirii neașteptate a lui Robert Mureșan pe grila de start în ciuda accidentării de la omoplatul drept și a recomandării medicilor de a se odihni, acesta reușind în final să obțină locul 4. Cătălin Cazacu termină pe 6, iar Mihai Iuliu pe 10. De menționat aici că avariile motocicletei pilotului nostru Robert Mureșan au fost remediate în timp record cu concursul tuturor piloților și echipelor românești aflate la circuit.

În urma unor etape atât de disputate și cu competitori atât de puternici, avem certitudinea că etapele din România din 21-23 aprilie 2017 vor fi la rândul lor cu atât mai interesante și mai frumoase. Etapele 3 și 4 vor fi organizate de Motoclubul MRM în weekend-ul 21-23 Aprilie 2017 și vor conta în Campionatul Național Individual de Viteză pe Circuit al României și în Campionatul European BMU.

Rezultate Finale Etapa 2 CNIR Viteză Serres 9 aprilie 2017

Vă mulțumim pentru interes și vă așteptăm în număr cât mai mare pentru a îi susține pe piloții noștri in confruntările de pe teren propriu programate săptămâna viitoare !

 


Vezi sursa

FRM

IMG_1748Prima etapă din Campionatul Național Individual de Hard Enduro este deja istorie  și putem spune fără să greșim că etapa arădeană din acest an a bătut toate recordurile în ceea ce privește numărul de participanți, dar și vremea bună. Wade Young din Africa de Sud este marele câștigător al King of the Hill 2017, acesta impunându-se în toate cele trei zile. Prologul a fost câștigat de acesta oarecum neașteptat, cursa fiind condusă destul de autoritar de compatriotul său sud-african Travis Teasdale. În ultima tură, cu doar 200 m înainte de finis Travis a greșit și i-a dat posibilitatea lui Wade să depășească și să câștige Prologul.

 

 

IMG_4992Ziua de sâmbătă a început destul de tensionat, startul fiind amânat cu 30 de minute datorită ceții din pădure. S-a dovedit în final că aceasta a fost singura surpriză pregătită de vreme, în rest aceasta nepunând probleme concurenților care s-au întrecut pe crestele, văile și cascadele Munților Zarandului. Wade Young a terminat în două ore, 46 de minute și 36 de secunde, timpul acestuia fiind însă cu mult mai bun decât timpii înregistrați la clasele Hobby, Expert și Veteran, acolo existând piloți care au stat în șa chiar și șapte ore.

 

 

 

 

 

 

IMG_3996Pentru duminică Hard Enduro Club Arad a pregătit un circuit de 17 km plin de zone cu adevărat „hard”. De această dată clasa PRO a plecat ultima, tocmai pentru a întreține suspansul până la final, Wade Young nelăsând însă nici o șansă compatrioților din Africa de Sud.

Locul doi la general a fost ocupat de austriacul Lars Enockl iar pe trei a sosit compatriotul nostru de la Master Bike Cluj: Jozsa Norbert Levente.

 Descarca Clasamentul Complet al King of the Hill 2017 – CNIR etapa 1

Mulțumiri tuturor piloților și organizatorilor care au făcut posibilă cea mai cea cursă de Hard Enduro a Aradului din toate timpurile.


Vezi sursa

FRM

Photo 02-04-2017, 14 17 53Moto-clubul Lion Racing Team Arad a organizat cu succes prima etapa de Campionat National al Romaniei la Enduro: #sebisendurochallenge 2017 ! Concursul desfasurat la Sebis in weekend-ul trecut a contat atat in economia Campionatului European BMU cat si in cadrul Campionatului Maghiar, 153 de sportivi prezentandu-se la start.

#311 Mani Gyenes (Vectra Zarnesti, KTM) a reusit sa castige toate cele 9 probe speciale ale concursului si sa se impuna in fata sportivilor de la clasa A, destinata profesionistilor. Singurul care “i-a suflat in ceafa” pe tot parcursul evenimentului este #394 Andrei Botoaca (CSU Stiinta Bucuresti, KTM), care a completat dubla romaneasca de pe podium.

Andrei s-a clasat constant la 2-3 secunde in spatele lui Mani Gyenes, promitand o competitie pe cinste in acest an la Enduro clasic in Romania.

Pe locul al treilea s-a clasat slovacul Radek Bohuslav, fost pilot de motocros in Campionatul Mondial, care s-a declarat incantat de nivelul competitiei din Romania.

Descarca Rezultate Complete – CNIR Enduro E1 Sebis Enduro Challenge – 1-2 Aprilie 2017

Noua “achizitie” a celor de la Masterbike Cluj – Jozsa Norbert Levente (KTM), i-a dat dePhoto 02-04-2017, 14 16 39 furca Campionului National in exercitiu de la clasa Juniori: Joanan Nagel (Lion Racing Team Arad, Yamaha), impunandu-se in ambele zile. Varga Zsolt (KTM), de anul acesta la CSU Stiinta Bucuresti, a terminat pe locul al treilea al podiumului in ambele zile.

 

Csaba Lorincz (Ditriders Ditrau, KTM) a zburat pe traseul categoriei Quad Pro si a marcat maximum de puncte dupa doua zile de concurs: 40 de puncte. Pe locurile doi si trei s-au clasat starurile locale: coechiperii Lion Racing Team Arad Razvan Mocuta (Yamaha) si Sebastian Bodea (Honda). La ATV Pro s-a impus Danut Condre, care a castigat ambele zile in fata lui Vilmos Zsolt Szejke (ambii de la Lion Racing Team Arad, ambii pe Can-Am).

 

La clasa rezervata Veteranilor Peter Nagy (Ungaria, KTM) a castigat ambele zile de concurs, in timp ce Attila Havran (Ungaria, KTM) s-a clasat pe locul secund atat sambata cat si duminica. Surpriza a produs-o Gereb Domokos (Csiki Enduro & MX Harghita, Huaqvarna) care in ciuda absentei de cativa ani de la intrecerile de Campionat National de Enduro a cucerit ultima treapta a podiumului in fata unei clase super populate cu 31 de sportivi la start.

 

Photo 02-04-2017, 18 12 39Photo 02-04-2017, 18 14 57Photo 02-04-2017, 18 18 00

Clasa Expertilor – B – a fost castigata de maghiarul Mark Abraham (Sherco), dupa un loc 1 in prima zi de concurs si un loc 2 duminica. Hegyi Eduard (Masterbike Cluj, KTM) a fost romanul care a reusit sa castige duminica in fata lui Abraham, din pacate victoria acestuia nu a fost suficienta pentru a castiga si rezultatul general deoarece in prima zi de concurs acesta s-a clasat al treilea, dupa Lucian Neaga (Velox Enduro Racing Pitesti, KTM). Cu un loc doi in prima zi si un loc trei in a doua Lucian a trebuit sa se multumeasca cu locul al treilea pe podiumul general.

 

Photo 02-04-2017, 18 27 30

Photo 02-04-2017, 18 19 25

Photo 02-04-2017, 18 26 05

La clasa Incepatorilor – C – maghiarii inscrisi in competitie s-au dovedit a fi cei mai pregatiti pentru concurs: Tamas Majoros castigand in fata lui Mark Lazslo si Peter Mangyi. Cel mai bun roman din concurs la aceasta clasa (cea mai numeroasa, cu 39 de sportivi aliniati la start) a fost Cristian-Valentin Juvina din Giurgiu, aflat la primul sau concurs oficial.

Photo 01-04-2017, 13 56 10

La Quad Hobby castigator dupa doua zile de concurs a fost Cristian Perva (KTM), in timp ce pe locul secund s-a clasat Denis Iacob (Yamaha). Podiumul a fost completat de Laurentiu Jurca (Yamaha), toti trei sportivii fiind legitimati de Lion Racing Team Arad.

La ATV Hobby s-a impus Attila Kalmar (Persistent Enduro Team Bihor, Can-Am), care a reusit sa castige in fata pilotilor locali Zoltan Szekeres si Sandor Torok (ambii Lion Racing Team Arad, Can Am).

In Campionatul pe echipe pilotii CSU Stiinta Bucuresti s-au urcat pe cea mai inalta treapta a podiumului, acestia devansandu-i pe cei de la Lion Racing Team Arad si Vectra Zarnesti, ocupantii locurilor doi si trei.

Etapa a contat de asemenea si in Campionatul European BMU de Enduro:

Descarca Rezultate Complete – Campionat European BMU Enduro – Sebis – 1-2 Aprilie 2017

Felicitari tuturor participantilor si tuturor celor care au facut posibil acest eveniment !

Urmatoarea etapa din CNIR Enduro este programata sa se desfasoare la Ditrau in perioada 14-16 Iulie 2017! Mult succes tuturor !


Vezi sursa

FRM

king-of-the-hill-hard-enduro-2017Deschidem sezonul Campionatului Național de Hard Enduro - King of the Hill 2017 cu etapa deja tradițională de la Arad, dar și cu promisiunea organizatorului că în acest an avem nu doar o nouă locație ci mai ales cel mai spectaculos traseu pentru motocicliști și spectatori. Moto-Clubul Hard Enduro Arad a reușit să adune la start peste 400 de concurenți din 20 de țări. Etapa arădeană din 7-9 aprilie 2017 este de asemenea parte a Campionatului Balcanic de Hard Enduro, unii dintre cei mai buni sportivi din lume anunțându-și prezența la Arad.

13346192_1094378650619158_7080936033103598673_oAccesul publicului este liber, startul urmând a fi dat din centrul orașului Arad, din zona fostei fabrici Tricoul Roșu (acces dinspre strada Nelu Aristide Dragomir). Ziua a doua se va desfășura la Ghiroc unde piloții vor avea de stat în șa mai bine de șase ore, pentru ca duminică, 8 aprilie, organizatorii să pregătească o secțiune cu adevărat extremă, cu cascade, pante foarte abrupte și mult noroi.

 

 

Regulamentul particular al cursei îl găsiți aici:

RP+Program – CNIR + CEE Hard Enduro E1 Arad 7-9 Aprilie 2017

Principalul canal de comunicare al organizatorului este pagina sa de Facebook

Mai multe detalii privind desfășurarea concursului aveți pe site-ul Organizatorului

 

Vă așteptăm!


Vezi sursa

FRM

Federația Română de Motociclism se mândrește cu o istorie bogată. În 2017 ea sărbătorește 90 de ani de existență. Prima atestare ca persoană juridică autorizată este datată în 1927, la acel moment ea purtând numele: Societatea Sportivă Moto-Club-Român. Moto-Clubul avea secțiuni la Timișoara, Oradea, Brașov, Sibiu și Cernăuți. Președinte de onoare al Moto-Clubului-Româna era A.S.R. Principele Nicolae (fiul regelui Ferdinand). În 1934, în România, s-a înființat prima federație de motociclism din lume prin asocierea cluburilor din diferite orașe românești. Până la acel moment țările care erau parte la Federația Internațională aveau fiecare un singur club național. România a fost astfel prima țară care a propus să fie reprezentată de o federație de cluburi naționale, exemplul ei fiind urmat curând de multe alte federații. Federația actuală este formată din 70 de cluburi și funcționează conform noii Legi a Sportului, Legea 69/2000.

1927 romania

FRM este afiliată la Federația Internațională de Motociclism din 1927 (la acel moment FIM purta numele de Federația Internațională a Cluburilor Motocicliste F.I.C.M. și avea sediul la Londra). FIM este formată în prezent din 111 federații naționale, acestea fiind împărțite continental pentru o mai bună coordonare. Istoria Federației Internaționale de Motociclism începe în 1904, la Paris. Din 1912 federația își mută sediul la Londra, pentru ca din 1959 birourile FIM să fie găzduite la Geneva. Numele de Federația Internațională de Motociclism, (Fédération Internationale Motocycliste) a fost adoptat în 1949, anul în care a fost organizată pentru prima oară celebra cursă: Road Racing World Championship Grand Prix (actualul MotoGP).

1934 federatie

Nu întâmplător România se poate mândri cu o istorie a motociclismului sportiv ce aproape se confundă cu istoria mondială a motociclismului. Totul în strânsă legătură cu locul primordial deținut de România în ceea ce privește exploatarea petrolului. România a fost prima țară din lume cu producție de petrol înregistrată oficial, aici a fost construită prima sondă petrolieră comercială, primul oraș luminat cu petrol lampant (Bucureștiul) și prima țară exportatoare de benzină la începutul secolului XX. Toate acestea au favorizat apariția și înmulțirea rapidă a numărului de motociclete, la un nivel comparativ cu țările din occident. Primele curse de motociclete sunt atestate pe teritoriul României încă din 1923, pasionații de motociclism fiind în acei ani în special marii iubitori de hipism și în general cei care iubeau caii.

Federația Româna de Motociclism va invită să sărbătorim împreună acești 90 de ani de la înfințare cu ocazia Galei Campionilor din toamna lui 2017. Toți iubitorii motociclismului sportiv din România sunt așteptați cu drag și invitați să împărtășească alături de noi bucuria unei istorii care ne face cinste.

IMG_8758


Vezi sursa

FRM

CNIR-etape

Mai sunt DOAR ZECE ZILE pana la startul Campionatul National Individual al Romaniei la Viteza – Editia 2017!

Cine va iesi Campion al Romaniei in acest sezon? 

Isi va apara Robert Muresan titlurile obtinute in 2015-2016 la Superbike 1000? Il va detrona cineva pe Ionel Pascota din pozitia de lider al clasei Supersport? 

Raspunsurile la aceste intrebari vor incepe sa vina din 8-9 Aprilie cand pe circuitul de viteza de la Serres din Grecia se vor desfasura primele doua etape din CNIR Viteza 2017.

 

Clubul Motorsport Race Management Bucuresti va organiza in sezonul 2017 Campionatul National Individual al Romaniei la Viteza, avand programate 5 evenimente.

Nouatatea acestui sezon o reprezinta schimbarea formatului: de acum inainte se vor disputa doua curse de Campionat la fiecare intalnire, una Sambata si una Duminica, decernand dublul numarului de puncte: 50.

Contra unei taxei modice de 150 EUR / eveniment fiecare sportiv participant va petrece pe circuit aproximativ 1 ora in fiecare zi de concurs: vineri 1 h, sambata 1h, duminica 1h, rezultand un cost de sub 1 eur pe minut petrecut pe circuit.

 

E1+E2 – 07-09 Aprilie – Serres (Grecia)

E3+E4 – 21-23 Aprilie – Motorpark Romania

E5+E6 – 19-21 Mai – Motorpark Romania

E7+E8 – 07-09 Iulie – Serres (Grecia)

E9+E10 – 27-29 Octombrie – Serres (Grecia) 

 

Competitia se va desfasura impreuna cu Campionatul Est-European de Viteza astfel incat sportivii vor participa in curse cu grila de start plina, la fiecare clasa de concurs !

 

Punem la dispozitia tuturor pasionatilor de viteza interesati de participare Regulamentele Particulare si Programul Competitiei:

Descarca Regulament Particular CNIR Viteza E1+E2 – Serres (GR) 7-9 Aprilie 2017

Descarca Program Competitie CNIR Viteza E1+E2 – Serres (GR) 7-9 Aprilie 2017

 

!ATENTIE!: Licentele anuale si asigurarea internationala pentru Grecia pot fi emise de FRM numai pana Marti 4 Aprilie !!

Adresa: Romania, Bucuresti, B-dul Basarabiei nr. 68, etaj 4, apartament 10, interfon 10
Tel/ fax 021 324 17 34
Mobil: 0723 18 22 12
e-mail: larisa@frm.ro

 

Va multumim si va asteptam la concurs !

 


Vezi sursa

FRM

HTW-poster2017_WEB

Editia a XI-a a competitiei de ATV-uri Vaneaza Lupul incepe Luni 3 Aprilie 2017 cu Secretariatul si Prologul competitiei, avand programata ultima zi de concurs Sambata 8 Aprilie 2017.

Invitam toti pasionatii de concursuri ATV sa participe la aceasta competitie. Va punem la dispozitie Regulamentul Particular si Programul de Concurs:

Descarca Regulament Particular + Program Competitie Vaneaza Lupul – 3-8.04.2017

Mai multe informatii despre eveniment puteti gasi pe site-ul organizatorului:

http://www.hunt-the-wolf.com/

Va multumim pentru interes !


Vezi sursa

FRM

17499412_1360315697339840_8197897830720204254_n Lion Racing Team Arad are onoarea de a va invita in aceasta saptamana la startul Campionatului National Individual al Romaniei la Enduro, ce se va desfasura in localitatea aradeana Sebis, incepand cu ziua de Vineri – 31 Martie 2017.

Competitia Sebis Enduro Challenge 2017 va conta de asemenea atat in economia Campionatului National Maghiar de Enduro cat si in Campionatul European BMU de Enduro, fiind asteptati la start peste 150 de sportivi din toata regiunea centrala si est-europeana.

Asa cum ne-au obisnuit, organizatorii de la Lion Racing Team Arad au pregatit din timp pentru participanti o multitudine de surprize, de la bine-cunoscutul ceaun pana la un super-show de stunt, incepand cu ora 14.00, duminica 2 Aprilie, pe platoul din fata Primariei Sebis, asadar eveniment ce marcheaza startul CNIR Enduro 2017 nu trebuie ratat!

Va punem la dispozitie Regulamentele Particulare pentru CNIR si pentru Europeanul BMU si Programul de desfasurare si va asteptam la concurs:

Descarca RP + Program – CNIR + CEE – Sebis Enduro Challenge – 1-2 Aprilie 2017

Va multumim pentru interes !

 

17499036_1360315700673173_8647056522678136826_n

 

 

 

 


Vezi sursa

Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      235
    • Total Postări
      7.391
  • Commentarii în blog