Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • postări
    13
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    1.114

Postări în blog

Raduta Adrian

motocross copii

Cea de-a 5-a editie consecutiva a RAMS MX Camp se va desfasura in Sardinia, Italia si nu Spania, asa cum v-am obisnuit in trecut. Vom schimba peisajul, vom avea alte trasee, alta clima, alte zone de vizitat. Temperaturile in Sardinia in perioada iernii sunt in medie de circa 18-20 grade, ceea ce se traduce in vreme absolut ideala pentru antrenamentele de motocross sau enduro pe care Adi Raduta le organizeaza. Suprafata este nisipoasa, circuitul este dotat cu sistem de irigare, astfel ca indiferent de vreme, soare sau ploaie, ne putem continua antrenamentele. Deasemenea, zonele invecinate traseului sunt muntoase, impadurite, conditii ideale pentru enduristii amatori sau profesionisti.

enduro adrian raduta sardinia concediu locuri de vizitat motocross sardegna enduro adrian raduta cazare ieftina italia

Perioada cantonamentului va fi intre 5 si 26 februarie, impartita in 3 saptamani, fiecare rider participant putand alege o saptamana sau mai multe in care sa fie prezent. Zilele alese sunt conditionate de zborurile disponibile inspre si dinspre Sardinia. Apropo de zbor, acesta se va face cu Wizzair, iar in aceasta perioada cel mai ieftin bilet pentru acele date este de 65 LEI! Deci daca vreti sa economisiti, asigurati-va ca va luati bilet din timp. Saptamanile de cantonament sunt dupa cum urmeaza:

  • 5 – 12 februarie (aceasta saptamana este rezervata pentru motocrosisti, tinand cont si de vacanta copiilor)
  • 12 – 19 februarie (antrenamente motocross si enduro)
  • 19 – 26 februarie (antrenamente exclusiv enduro)
  • va puteti consulta cu Adi la telefon, pentru a stabili de comun acord saptamana in care veniti

Cazarea se va face la un hotel de 4 stele din Alghero, la 10 minute de traseu. Ca noutate, aeroportul este situat la circa 6 minute de hotel, respectiv traseu. Hotelul este situat langa plaja, deci anul viitor va veti putea bucura atat de antrenamente moto, cat si de prima baie in mare, in luna februarie. Pozele vorbesc de la sine, despre conditiile de cazare, calitatea apei si a plajei, precum si de zonele pe care le puteti vizita.

locuri de vizitat hotel sardinia plaja sardinia italia sardinia italia sardinia italia camera de hotel

Pentru cei ce afla de noi pentru prima oara si nu stiu cum decurge un astfel de cantomanet, repetam pasii cat se poate de simplu:

  • va alegeti saptamana in care doriti sa veniti;
  • va cumparati biletul de avion;
  • bagajele voluminoase, motocicleta si echipamentul ni le predati noua, iar noi le vom transporta pana in Italia si inapoi;
  • noi ne ocupam si de transportul riderilor pe insula;
  • tot noi ne ocupam si de mesele zilnice, cu ajutorul bucatarului nostru.

Daca sunteti interesati, dati-ne de stire. Click pe acest link, completati formularul, iar mesajul dvs. va ajunge direct la Adi Raduta. Nu uitati sa va lasati datele de contact, nr. de telefon si email, pentru a putea fi contactati inapoi.

Info: Locurile sunt limitate din cauza logisticii! Astfel ca pentru rezervarea unui loc, va rugam sa il contactati pe Adi din timp. El va va da toate informatiile necesare.


View the full article

Raduta Adrian

Adrian Răduţă, liderul echipei Top Cross TCS şi-a trecut în palmares cel de-al patrulea titlu de campion est european de motocross. S-a întâmplat duminică, 9 octombrie, la Troyan, în Bulgaria. Clasările pe locul doi  în prima manşă şi pe locul trei în manşa doi, în condiţiile unei curse în care nu şi-a asumat riscuri inutile, i-au fost suficiente lui Adrian pentru a încheia campionatul pe primul loc, la o diferenţă de 14 puncte, în faţa principalului său concurent, macedoneanul Hristian Iliovski.

enduro cantonament

Performanţa sportivului român este un bun prilej pentru a încerca o analiză asupra status quo-ului motocrosului autohton, dar şi pentru a cântări opţiunile pe care le au cei care mai îndrăznesc să practice acest sport, în actualul cadru organizaţional. Adrian Răduţă declară din start că nu vrea să se laude cu acest titlu, admitand ca nu este vorba despre un titlu european,  dar, pe de altă parte, a obţinut acest titlu prin muncă şi nu prin abandonul sau neprezentarea adversarilor, după două-trei etape organizate pe fugă, pe circuite pregătite mai degrabă după cum le-a lăsat mama natură.

 

După ce ales să îşi dedice viaţa motocrosului, Adrian Răduţă este acum un tânăr antreprenor, care administrează o şcoală de motociclism off-road, un circuit, dar şi o afacere în domeniul auto-moto. Pasiunea sa pentru sport a fost singura care i-a oferit energie pentru a se antrena şi participa la cele şase etape de campionat est-european.

 

“Motivaţie există, în schimb, pentru a alerga în campionatul european, de exemplu, ai nevoie de un alt buget, ai nevoie să îţi poţi concentra mintea şi corpul, exclusiv pe acest obiectiv. Iar aşa ceva este mai degrabă potrivit pentru un sportiv de 20 de ani”, explică Adrian Răduţă, care se declară mulţumit de rezultatul obţinut. Sportivul nu ezită să readucă în discuţie nici motivul neparticipării sale de ani buni în campionatul naţional, reprezentat de numărul mic de etape şi de sportivi, care pot fi ambele, numărate pe degetele de la o mână, nepunând la socoteală proasta amenajare a circuitelor, care poate provoca accidentarea piloţilor. Acesta este de altfel motivul, pentru care, alături de Ciprian Popescu şi cu susţinerea mai multor iubitori ai motocrosului, persoane puternice din punct de vedere financiar, a apărut Motocross CUP.

 

Iar PR-ul Motocross, atunci când a semnalat deficienţele de fond de care suferă motocrosul în România, a fost acuzat, nu o dată, cel puţin de rea voinţă şi, paradoxal, de – dacă ne aducem bine aminte, de semănarea de… temeri între sportivi. Se pune întrebarea dacă aproape 30 de curse de motocross, organizate în ultimii patru ani, în care am încercat să facem totul pentru sportivi, inclusiv o transmisie live la o televiziune naţională de la startul unei manşe pot fi o dovadă de rea voinţă la adresa sportivilor.

 

Revenind la performanţa lui Adrian Răduţă, liderul echipei Top Cross TCS îşi doreşte ca un sportiv mai tânăr să fie cel care va continua traseul său ascendent, alergând în campionatul european. Suprinzător, aceşti tineri chiar există, dar din motive poate doar de ei şi de familiile lor ştiute, exprimarea este desigur ironică, ei pot fi văzuţi concurând preponderent pe alte meleaguri. Dacă Adrian Răduţă este campion al Bulgariei, Marius “Mario” Popovici este, atenţie, noul campion al Cehiei la clasa MX65, iar Krisztian Tompa tocmai a fost acceptat de o nouă echipă, din Italia, după ce a alergat în Belgia şi Olanda. Merită menţionat că la etapa de est+european din weekend de la Troyan a fost prezent şi George Căbăl, dar fanii motocrosului ştiu deja că după ce a demonstrat că e capabil să obţină clasări pe podium în puternicul campionat german ADAC, confruntat cu “multitudinea” de perspective din motocrosul românesc, tânărul zărneştean a trecut motocrosul la capitolul “hobby-uri”.

 

“Sigur, nu spune nimeni să vină Federaţia Română de Motociclism şi să toarne bani în tinerii sportivi, dar nu există comunicare, nu există orizonturi, nu există obiective. Puţinii copii care vor să fie competitivi în motocross şi reuşesc să confirme sunt practic obligaţi să concureze în Ungaria, Bulgaria, Austria sau chiar şi mai departe. Parcă nu aceasta este normalitatea…Puterea federaţiei este mult mai mare decât a unui singur club, aşa cum au demonstrat vecinii noştri bulgari, care s-au ocupat de copii şi acum ei au trei piloţi în campionatul mondial, ceea ce este o realizare uriaşă. Au început cu Petar Petrov, care a devenit un exemplu pentru copii, pentru tineri, care au început să se mişte, să se motiveze, să îşi dorească să ajungă ca el şi, cum e firesc în sport, să îşi dorească să îl întreacă. Valorile noastre trebuie să se descurce cu sprijinul oferit de familie şi atât”, spune Adrian Răduţă.

 

Deşi lumea motocrosului este una foarte mică în România, iar Adrian Răduţă poate fi considerat o persoană care cunoaşte, măcar în ansamblu ce se întâmplă în această lume, sportivul nu are cunoştinţă dacă există un lot naţional, care este componenţă acestui lot, care sunt obiectivele acestui lot şi cine este antrenorul acestui lot. Neparticipând în campionatul naţional, Adrian Răduţă nu face parte din acest lot şi acceptă faptul că regulamentar nu poate fi sprijinit de federaţie, în demersurile sale competiţionale. Rămâne însă problema tinerelor talente care pot veni în urma sa, iar acest lucru îl preocupă pe sportivul bucureştean mai mult decât proaspătul său succes.


View the full article

Raduta Adrian

La inceputul saptamanii am organizat la Cheile Gradistei cel de-al 4-lea cantonament din acest sezon. Vor mai urma inca 2 pana la finele anului. Am exersat tehnici de abordare a obstacolelor in padure, pe munte, urcari, coborari. In total au fost 6 antrenamente a cate 2 ore fiecare. Am avut parte de o vreme excelenta si o atmosfera de antrenament super friendly, alaturi de prieteni.

enduro cheile gradistei enduro cheile gradistei enduro cheile gradistei motocross enduro romania

 


View the full article

Raduta Adrian

Dupa ce in weekend Adi Raduta a concurat in Ungaria in cadrul unei cupe de motocross, pe care a si castigat-o, la inceputul saptamanii a plecat intr-un cantonament de pregatire moto off-road impreuna cu alti 6 piloti de enduro. Locatia este una deja cunoscuta si indragita de noi, mai exact Cheile Gradistei, Fundata, Brasov.

Desi marti vremea a fost capricioasa, cu temperaturi de inghet si zapada, iata ca ieri si azi pilotii s-au bucurat de soare si vreme ideala pentru enduro. Urmatorul cantonament se va desfasura la inceputul lunii viitoare.

Aveti intrebari? Scrieti-ne sau sunati-ne folosind datele din pagina de contact.

scoala copii motocross scoala enduro scoala enduro copii scoala moto scoala enduro scoala adrian raduta


View the full article

Raduta Adrian

In 2013 am avut prima editie a RAMS MX Camp Spain, un cantonament de pregatire moto off-road, pentru piloti amatori si profesionisti, atat de enduro, cat si de motocross. In 2016 este a 4-a editie consecutiva pe care o vom organiza, tot in luna februarie, mai exact intre 7 si 28.

Cum se desfasoara: Intreg stagiul este structurat pe intervale a cate o saptamana. Pilotii isi pot alege saptamana in care sa vina in cantonament, in functie de timpul lor liber. Se urca in avion cu o geanta de mana cu cateva schimburi, iar noi ii asteptam in Spania, la aeroport, de unde ii vom transfera la complexul sportiv.

In incinta complexului ne desfasuram pe toata durata stagiului, acolo avand cazarea si nenumarate circuite (motocross, enduro, trial, etc). Mesele ne vor fi gatite de bucatarul nostru deja bine cunoscut, Lucian. Sa indraznim sa ii zicem Chef Lucian? Ca tot e la moda. Trei mese pe zi, doua antrenamente cu Adrian Raduta, iar cine mai are rezistenta, un antrenament fizic, axat pe nevoile pilotilor de motocross / enduro.

De mentionat, pentru cei ce nu cunosc mersul lucrurilor, motocicletele si echipamentul pilotilor va fi expediat in Spania cu ajutorul camionului clubului Top Cross TCS, care va pleca cu o saptamana inaintea inceperii primei saptamani de antrenament. Deci in luna ianuarie trebuie sa primim de la pilotii inscrisi motocicleta, casca, cizmele, pantalonii, cizmele, manusile, samd.

Daca Adi Raduta se va ocupa de partea de training, iar Chef Lucian de mese, mecanicii clubului, Ionut, Alex si Catalin se vor ocupa de buna functionare a motocicletelor. Vom avea stoc de piese, uleiuri, cauciucuri si consumabile, astfel incat sa nu existe probleme de ordin tehnic si sa putem remedia orice dauna.

Pentru intrebari, inscrieri, preturi si alte detalii, va rugam sa o contactati pe Sorina Sandu, managerul echipei, fie prin email la sorina [@] topcrosstcs.ro sau la telefon 0726.975.383. Logistica ne permite un numar maxim de participanti, asa ca locurile sunt limitate.

RAMS MX School

scoala motocross enduro


View the full article

Raduta Adrian

In ultimul weekend din septembrie, RAMS MX School organizeaza un curs de 3 zile pentru posesorii de motociclete off-road mari (BMW GS, Honda Transalp, Honda Varadero, Yamaha Super Tenere, Yamaha XT, Suzuki V-Strom, KTM Adventure, etc). Se vor exersa pozitii corecte pe motocicleta, franari, accelerari, plecari din panta, abordare obstacole, abordare viraje, etc. Locatia este […]


View the full article

Raduta Adrian

Saptamana viitoare, organizam un cantonament de training moto: Data: 22, 23, 24 iunie; Locatia: Cheile Gradistei, Fundata Resort; Tip antrenament: tehnica moto enduro; Doua antrenamente pe zi, in total 6 iesiri; Disponibilitate: 10 locuri; Nu putem oferi in cadrul acestui antrenament transport pentru motociclete. Pentru informatii suplimentare si pret pachet, trimiteti un e-mail la sorina […]


View the full article

Raduta Adrian

Facem acest post cu gandul la pilotii amatori sau profesionisti, care ne intreaba daca oferim si cursuri de enduro. Raspunsul este: bineinteles ca DA. Pilotajul moto off-road are anumite particularitati, care se regasesc fie ca practicam motocross, fie enduro. Sunt, deasemenea, si diferente intre cele doua sporturi, in privinta abordarii obstacolelor (busteni, radacini, cauciucuri, pietre, […]


View the full article

Raduta Adrian

Saptamana viitoare se pleaca in cantonament, in Spania. Timp de 3 saptamani, peste 25 de rideri se vor antrena cu Adi Raduta intr-un decor absolut superb, intr-o zona stancoasa din sudul Spaniei. Pentru prima oara, vom avea alaturi de noi si un grup de biciclisti, ce se vor antrena alaturi de Marc Sandu, complexul avand […]


View the full article

Raduta Adrian

Ieri, 15 martie, a fost o zi perfecta pentru o prima iesire (pentru majoritatea) in off-road, cu motocicleta de dirt. Am organizat la Ciolpani, pe traseul clubului Top Cross TCS, o mica intrunire a pasionatilor de gen. In paralel, am amenajat traseu pentru copii, un mini traseu de enduro, precum si un traseu pentru antrenamente […]


View the full article

Raduta Adrian

Se pare ca vremea tine cu RAMS Mx School si cursantii scolii de pilotaj moto off-road, care timp de o luna si-a mutat “baza” in Spania. Cateva poze de la locul faptei mai jos. Dupa intoarcerea baietilor, vom face un rezumat al intregului cantonament, si vom invita pe fiecare sa isi exprime parerile despre experienta […]


View the full article

Raduta Adrian

Pentru al doilea an consecutiv, Adrian Răduţă va susţine în Spania RAMS OFF-ROAD TRAINING CAMP, scoala de pilotaj moto off-road. Perioada si locatia sunt alese pentru ca pilotii sa poata beneficia la inceputul anului, inaintea inceperii sezoanelor competitionale de motocross si de enduro, de un cantonament de pregatire adecvat, unde sa poata beneficia de antrenamente […]


View the full article

Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      236
    • Total Postări
      7.383
  • Commentarii în blog