Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    37
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    1.320

Despre blog

Salut,

Ne bucurăm că ai ajuns pe pagina noastră și vrei să ne cunosti.
Suntem o gașcă de motociclisti cu mai multă sau mai puţină experienţă dar care împărtășim aceeasi pasiune și dorinţă de a explora și a străbate caţi mai mulţi kilometri în Romania pe două roţi.

Ce este motoroute.ro? Află aici motoROute.ro  

Suntem convinsi ca sunt o gramada de drumuri in Romania de care nu am auzit, drumuri stiute doar de motociclistii „locali”.
Desi ne place să plecăm la drum și să vedem unde ne duce, de multe ori ni s-a intamplat să avem surprize: fie drumuri închise, drumuri în lucru, asfalt foarte prost, etc.

De aceea ne propunem ca împreună cu voi, să creăm o colecţie cat mai mare și mai actualizată de trasee moto din Romania.

Planul nostru este ca motoroute.ro sa devina un loc de inspiratie pentru cei ce doresc sa incerce trasee noi cat si un loc de informare asupra starii curente pentru cei ce doresc sa refaca anumite trasee.

Postări în blog

motoroute.ro

Acum ca ni s-au uscat hainele si ne-am mai dezmortit un pic, am zis sa va povestim cum a fost la Brno. Ne-am gandit ca poate printre voi sunt oameni interesati sa traiasca aceasta experienta pe propria piele si le-ar fi utile cateva detalii legate de preturi la bilete, cazare, benzina, locuri de mancat, etc.

brno_circuit_map_bigIn primul rand legat de bilete, este bine de stiut ca sunt mai ieftine cu cat le luati mai din timp. Desi noi ne hotarasem de la inceputul anului sa mergem, biletele le-am luat destul de tarziu prin Iunie. Astfel pentru biletele la categoria Silver,valabile vineri-duminica si cu acces in zonele B,D,E,G, care costau initial 48EUR, noi am platit 68EUR (de pe www.motogp.com), iar la circuit pretul era 95Eur. Tot la categoria tribune naturale, mai exista si varianta Gold, ce includea inca doua zone din interiorul circutului(C,F), pret 92EUR, iar la tribune preturile au fost de la 116EUR (T3,T4) la 216EUR(T3).

Un alt aspect foarte important de care trebuie sa va ocupati din timp, este cazarea. Desi in restul anului, preturile sunt foarte rezonabile iar hotelurile din zona ofera conditii foarte bune, in preajma cursei, mai exact pentru noptile de vineri si sambata, preturile o iau razna. Daca in restul anului o camera la un hotel de 3-4 stele costa intre 30-70EUR/noapte, pe perioada cursei se ajunge si la preturi de 500EUR/noapte. De exemplu o camera la complexul Orea Santon , care se afla in afara orasului, dar este foarte aproape de circuit, are preturi de 50EUR/noapte in timpul anului, in weekendul cursei pretul creste la 300EUR. Noi am platit 160EUR pentru doua nopti , undeva mai la periferia estica a Brno-ului , la Fit Club, unde in mod normal camera costa 45EUR/noapte.

IMG_20160820_174308943Masa de la U třech čertů Starobrněnská

Legat de alte costuri, Brno este relativ accesibil. O masa la restaurantele din centru ajunge undeva pe la 40-50RON de om, berea la terasa este in jur la 4-6RON, iar la supermarket preturile sunt cam ca la noi, cu mentiunea ca Budweiser-ul era aproximativ 3RON :) . Restaurantul nostru preferat unde am mancat niste costite de porc delicioase este U třech čertů Starobrněnská (bineinteles ca nu-i putem pronunta numele :) ) Il gasiti pe strazile din centrul orasului. Si ca tot vorbim de bani, cand am fost noi 1 EUR = 26.54 CZK / 1USD = 23.42 la GE Money Exchange.

IMG_20160820_152109514.jpg?resize=300%2CParcarea de la circuit zona D

Revenind la circuit si la cursa , trebuie sa stiti ca parcarea costa 6EUR/zi pentru motociclete si 8EUR/zi pentru masini. In interiorul circuitului sunt multiple locuri de tipul fast-food, unde puteti manca sau bea ceva cu preturi de genul 8RON un hot dog, 6RON o bere.De obicei la cafea si la bere sunt cele mai mari cozi. Pe langa veti gasi corturile tuturor riderilor din motogp, preturile fiind cu 1-2EUR mai mici decat pe magazinul online de la motogp.com

IMG_20160820_145050661Tot legat de circuit , tribunele naturale ofera o vizibilitate excelenta din orice pozitie. Nu putem sa spunem cu certitudine care ar fi cel mai bun loc , noi in cele 3 zile petrecute am stat in mai multe zone (B,D,E,G), insa recomandam sambata la finalul calificarilor zona D, unde se exerseaza startul ( sunetul motoarelor este absolut senzational) , de asemenea, sfarsitul liniei drepte din zona D este interesant, fiind propice pentru depasiri pe franare.  Si „S-ul” din zona E-G este destul de spectaculos (aici fiind cele mai multe accidente in acest an), iar linia dreapta cu care se continua ofera oportunitatea unor depasiri spectaculoase (aici fiind linia dreapta unde Crutchlow l-a depasit pe Iannone pentru locul 1 ).

IMG_20160818_111234395Ultimul aspect care trebuie luat in calcul este drumul. Avand in vedere ca de la Bucuresti la Brno sunt aproximativ 1200km, noi am ales sa facem o oprire intermediara la Budapesta, urmand ca restul de 350km sa-i facem vineri dimineata. De asemenea la dus, daca tot eram odihniti am ales sa mergem pe Transalpina, ceea ce ne-a incetinit destul de mult, dar a meritat din plin.

IMG_20160819_081805156Am plecat din Bucuresti la 6:30AM si am ajuns pe la 7:30pm la Budapesta, facand si un popas pentru masa de pranz la Sebes. La Budapesta am stat la un hostel, de fapt un camin studentesc, foarte aproape de centrul orasului cu doar 20EUR/noapte, conditiile fiind pe masura pretului :) . Fiind pe fuga, nu prea a contat, important a fost ca aveau parcare in interiorul campusului studentesc, ba mai mult in parcarea ne-am intalnit si cu o gasca de motociclisti greci care mergeau tot la Brno. Daca nu sunteti pretentiosi, si nu va doriti mai mult decat un pat ( si de a retrai anii studentiei :)) ) , atunci puteti lua in calcul  Mathias Hostel Budapest. Noi si la intoarcere am stat in acelasi loc, pretul si apropierea de centru fiind principalele motive.

IMG_20160819_083241921Legat de benzina arsa pe drum, in total au fost zece plinuri, aproximativ 170 litri pentru 2500km. Asta inseamna un cost aproximativ de 180EUR pentru benzina la care s-a mai adaugat 7EUR vigneta pentru Ungaria (in Cehia si Slovacia nu este necesara pentru motociclete).
Ca sa va faceti o idee mai buna legata de preturile benzinei, cand am fost noi au fost :
Ungaria: 331Forinti/L ~ 4.76RON

Slovacia:    1,24EUR/L ~ 5.58RON

Cehia:         29.9 CZK/L ~ 4.90RON

Traseul complet cu cei aproximativ 2500 de km facuti de noi  il gasiti mai jos :

Cam asta a fost :

Recapitulare :

Bilete :  Silver – 68EUR , Gold:92EUR, Tribune – de la 116EUR la 216EUR
Cazare Brno : aprox 80-100EUR/noapte
Cazare Budapesta : 2 x 20 EUR/noapte
Benzina: 180EUR
Vigneta Ungaria : 7EUR
Mancare+diverse : 100EUR
–––––––––––––––––––––––––––––––-Buget total : 450-620EUR/persoana


Articol preluat de pe motoroute.ro

motoroute.ro

Cum stăteam leşinat la terasă într-o sâmbătă caniculară în Bucureşti, am zis ce ar fi mâine dau o tură pe la munte. Îi dau un mesaj lui Bogdan văd ce mai face şi -l întreb dacă are chef ne mişcăm un picmâine de dimineaţă. Norocul meu, Bogdan tocmai ce îşi schimbase motoretă, aşa despre chef nici nu mai avea rost întreb. A rămas vorbim mai pe seară.

Pe la 9pm primesc mesaj afirmativ de la Bogdan, acum mai rămânea alegem traseu. Am zis hai nu ne obosim prea tare, facem ceva prin zonă, lejer. Aveam mai de mult un traseu de „verificat” primit de la unuldintre cititorii noştri, pe la TârgovişteValea LungăCâmpina, şi acum era un bun prilej -l facem. Ne-am întâlnit duminică dimineaţa la 9:30 cu un traseu schiţat foarte sumar în cap, Târgovişte – Moreni – ValeaLungăCâmpinaValea Doftanei – Sinaia – Transbucegiîn ideea dacă e ceva, intrăm pe site ( băiatul care a băgat traseul cu Moreni scrisese foarte detaliat şi zicea ceva de nişte blocuri gri:) ) .

Am ajuns pe la 10:30 la Târgovişte, am făcut plinul la motorete şi dă-i spre Moreni. Bineînţeles am luat-o aiurea la giratoriul din Moreni, ne-am dus înspre Ploieştitotuşi a fost bine ne-am dat seama rapid.Dacă tot ne-am oprit ne orientăm, am dat dat drumul la GPS în căşti. Fără mi dau seama, am selectat „all roads including unpaved roads” şi de aici ni s-a tras toată distracţia. Am ieşit din Moreni pe un drumcare arăta foarte bine, asfaltat recent, curbe stângadreapta printre case, toate bune şi frumoase până s-a terminat asfaltul. N-a fost o tragedie în primă faza, pentru a fost doar o bucată de 50m. Am mai merspuţin pe asfalt şi ne-am dat seama mergeam într-o direcţie greşită (bine încă aveam semnal la telefon atunci). ne întoarcem la drumul judeţean 710A a trebuit o luăm iar pe macadam, ne-am mai întâlnitdin când în când cu oameni pe jos, cu bicileta, cu căruţătoţi se uitau la noi ca la comedie…si ziceau ca mai e putin pana la asfalt. Într-un final am ajuns la un pod de beton şi am zis doar pe acolo poate fie drumul, au mai urmat vreo 500m de pietriş şi am reuşit în cele din urmă ieşim la şosea… Micul ocol ne-a costat vreo ora, plus ne-a încins bine de tot… Ne-am uitat la kilometraj si la ceas, eram plecati de vreo 3 ore , dar facusem abia 100 de km :)

IMG_20160724_122249312După ce am ieşit la şosea am mers blană până la Câmpina. Drumul a fost foarte interesant de la Valea Lungă la Provita, un pic cam îngust pentru gusturile noastre, însă cu multe schimbări de direcţie şi de nivel, bacurbe strânse în coborâre, ba bucăţi de urcare cu serpentine…merită încercat.De la Câmpina am mers pe valea Doftanei spre barajul Paltinul. Drumul a fost foarte, foarte aglomerat, şi foarte prost (asfaltul este plin de gropi şi denivelări). Abia de la Teşila la Comarnic ce am putut mergem într-un ritm mai susţinut. La Comarnic, în orice zi de weekend , circulaţia era dirijată de poliţie, însă nu era foarte aglomerat, mai ales în sensul în caremergeam noi, spre Sinaia.

Ajunşi la Sinaia, după ce am mâncat ceva ne mai refacem forţele am mai poposit un pic vedem câţiva participanţi la etapă de VTM la treaba, după care am urcat pe Transbucegi. Până ajungem la Transbucegi am zis rupem motocicletele în două. Drumul de la ieşire din Sinaia spre Târgovişte, este sub orice critică, mai rău decât macadamul, cel puţin o bucată de vreo 6km, până ajungi faci dreapta spre Transbucegi. Însă am uitat rapid de partea asta când am început urcăm pe Transbucegi. Superb întotdeauna, o plăcere -l faci cu orice motocicletă.

Pe la 5pm am coborât în Sinaia şi ne-am întors la Bucureşti. În final a fost o dumincă reuşită, cu aproximativ 370km făcuţi prin gropi, macadam si asfalt, o duminică cum ar trebui fie toate atunci când eşti pe două roţi.


Articol preluat de pe motoroute.ro

motoroute.ro

Un traseu ce poate fi facut lejer intr-o zi, recomandat pentru cei din Bucuresti sau din apropiere. Noi am plecat pe la 9:30 dimineata si ne-am intors pe la 8 seara, in conditiile in care ne-am mai si ratacit un pic pe la Moreni (atentie in Moreni sa urmariti drumul judetean 710)  si am mai stat si vreo doua ore prin Sinaia. Drumul este un pic plictisitor la inceput , cel putin bucata Bucuresti – Targoviste, chiar si pana se ajunge la Valea Lunga-Cricov. De acolo inainte, drumul devine o placere, insa mare atentie la zonele cu asfalt mai putin „prietenos”. Veti mai gasi petece de asfalt, gropi, denivelari. Nu recomandam aceste traseu pentru cei cu super-sporturi, se poate merge, insa nu e „ce trebuie” pentru acest gen de motociclete. Valea Doftanei, din nou este o zona asa si asa, drumul este frumos , insa asfaltul lasa de dorit. De asemenea sa stiti ca daca va duceti in weekend s-ar putea sa fie foarte aglomerata zona, plina de gratare si de turisti. Noua ne-a placut bucata de la Tesila la Comarnic, ce este mai putin circulata si ofera o serie de curbe si ace de par, singura problema fiind animalele peste care poti sa dai. Pentru ultimul segment, Transbucegi, mentionam doar ca bucata de la Sinaia inspre Targoviste, pana unde se intra pe Transbucegi s-a inrautatit in ceea ce priveste asfaltul. Sunt unele zone pline de gropi, unde trebuie sa te strecori printre ele. La fel , va recomandam sa-l parcurgeti intr-o zi din timpul saptamanii, in weekend fiind plin de turisti. La intoarcere am mers pe DN1, Sinaia – Ploiesti – Bucuresti. Coborand de pe Transbucegi pe la 5pm, am prins destul de lejer DN1 inapoi spre Bucuresti, avand in vedere ca era o zi de duminica.

mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01
Evaluare traseu
  • Calitatea asfaltului
  • Peisaje
  • Trafic
  • Dificultate ( 1 - dificil / 5 - usor )
  • Fun factor

Rezumat / descriere scurtă

Distanta : 330 Km
Durata : 6h-7h30min

Cum ti s-a parut acest articol ?

Articol preluat de pe motoroute.ro

motoroute.ro

Dacă sunteţi din zona, probabil ştiţi deja acest drum. Dacă nu, probabil numele de „Cheile Vălişoarei” nu spune nimic. De ce ar trebui ştiţi despre acest drum ? Pentru este un drum pe placul motocicliştilor, cu un parcurs destul de virajat, asfalt bunicel, (chiar foarte bun pe unele zone) şi privelişti care merită admirate. Pe lângă frumuseţea naturii, acest traseu oferă şi posibilitatea de a vizita câteva locaţii turistice cel puţin interesante. În materie de cetăţi avem cetatea Aiudului şicetatea Trascăului de la Colţeşti, iar la capăt de linie recomandăm o vizită la Salina Turda, probabil una dintre cele mai vizitate atracţii turistice de la noi din ţară. Dacă vi se face foame sau vreţi  faceţi o mică oprire de cafea , recomandămCastelul Templul Cavalerilor sau Conacul Secuiesc din Colţeşti.

mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01
mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01
Evaluare traseu
  • Calitatea asfaltului
  • Peisaje
  • Trafic
  • Dificultate ( 1 - dificil / 5 - usor )
  • Fun factor

Rezumat / descriere scurtă

Distanta: 54km
Durata : 45min

Cei mai multi cititori au considerat acest articol folositor
Cum ti s-a parut acest articol ?

Articol preluat de pe motoroute.ro

motoroute.ro

Cum căldură nu este cel mai bun prieten al motocicliştilor, iar acest weekend se anunţă unul canicular, am zis o luăm din loc înspre munte. Circuitul gândit de noi are ca punct de plecare şi sosire Braşov-ul, însă poate fi accesat din orice altă locaţiede pe parcurs. În formatul gândit de noi avem avem de parcurs un pic peste 1000km în două zile, cu un timp efectiv în şa de aproximativ 8h-9h per zi.

Ce veti putea vedea pe parcursul traseului ? 

Astfel, în prima zi, cei 525km vor purta de la Braşov la Sighişoara, Târgu Mureş, Bistriţa, Vatra Dornei, Bicaz.
Punctele cele mai spectaculoase ale aceste zi sunt : traseul din pădurea Bogatii în drum spre Sighişoara, curbele pasului Tihuţa , serpentinele din pasul Mestecăniş şi TransRaraul cu privelistele lui superbe.

mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01

Ca propuneri de popas avem : o cafea în centrul Sighişoarei , atmosfera relaxantă de pe malul lacului Colibiţa ( va trebui faceţi un mic ocol de aprox 10km), Hotelul Castel Dracula de la Fântânele , Cabana Rarău cu vedere spre Pietrele Doamnei.

mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01

A doua zi ne va duce prin Cheile Bicazului. E posibil fie destul de aglomerat în această perioada, aşa mare atenţie în zonele cu vânzători ambulanţi.Şoferii auto au tendinţa fie neatenţi în astfel de zone, fiind mai mult preocupaţi de a găsi un loc de parcare. Apoi ne vom îndrepta spre lacul Roşu, Miercurea Ciuc, lacul Sfânta Ana, Sfântu Gheorghe şi în cele din urmă Braşov.

mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01
mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01
Cum ti s-a parut acest articol ?

Articol preluat de pe motoroute.ro

motoroute.ro

Pentru că urmează un weekend prelungit iar vremea se anunţă caniculară, ne-am gândit că ar fi o idee bună să o luăm din loc înspre munte. O veste bună este că tocmai ce s-a redeschis Transalpina sâmbăta trecută.

Aşa că am plănuit un traseu de 3 zile, care să ne poarte pe nişte drumuri superbe cât şi să ne ofere posibilitate de a vizită nişte atracţii turistice deosebite de la noi din ţară. Distanţă medie de parcurs este de aprox. 400km pe zi, traseul integral, pe care îl puteţi vedea mai jos, având 1220 km.

Ce veti putea vedea pe parcursul traseului ? 

Prima zi este dedicata Transalpinei. Drumul vă va purta de la Bucureşti la Sibiu, parcurgând probabil cea mai frumoasă şosea montană de la noi, şi cu siguranţă cea mai înalta, Transalpina.
Distanţa de parcurs este de 421 Km

mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01

A doua zi veţi parcurge centrul Transilvaniei, urmând ca seară să o petreceţi în Braşov.
Distanţa de parcurs este de 410km.

mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01
În drum veţi putea admira zona deosebit de pitorească din preajma Aiudului, cu aşa numitul „Castelul Templul Cavalerilor” sau cetatea Trascăului, după care vă propunem un popas mai prelungit la Salina Turda (un loc absolut fabulos, un parc de distracţii subteran unic în lume).

După Turda, drumul vă v-a purta la Târgul Mureş, cetatea Rupea şi Braşov în cele din urmă.

A treia zi vă propunem să faceţi un „ocol” spre Târgul Secuiesc.
Distanţa de parcurs este de 388km.

mar09/27 mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01

Motivele sunt destul de întemeiate :
1) mâncarea extraordinară din această zonă
2) drumul de la Ojdula-Tulnici, care spuneam mai acum câteva săptămâni a devenit drumul nostru favorit.

Cei mai multi cititori au considerat acest articol super
Cum ti s-a parut acest articol ?

Articol preluat de pe motoroute.ro

motoroute.ro

Anual acesta a 9-a ediţie a întrunirii moto de pe litoral, Seawolves Bike Fest, va avea loc în perioada 10-12 Iunie 2016 şi se va ţine în aceeaşi locaţie că şi anul trecut– Camping S, din Mamaia Nord situat pe bulevardul Mamaia Nord. Ne-am gândit că ar fi de folos să facem nişte propuneri de trasee pentru cei […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Scurt, de Braşov…Un circuit care poate să–ţi ia mai puţin de o ora jumate, depinde cum mergi. Dacă îl faci în weekend, s-ar putea să prinzi ceva aglomeraţie. Asfaltul e bun pe toate segmentele, merge dat bine de tot fără surprize. Atenţie la camione pe Pârâul rece. Numai bine, asflat uscat. Că să va faceţi o […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

După mai multe încercări timide pe 2016, o ieşire pînă la Adâncată şi două cafele în centru, am reuşit în sfârşit să strângem şi noi rândurile să facem o ieşire corespunzătoare. 3 ore de discuţii mai târziu, s-a stabilit: mergem pe Siriu şi ne întoarcem pe Cheia. Aşa că, a două zi la 8:45 trebuia […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Un drum care prezinta tot ce are mai frumos de oferit Dobrogea: piesajul unic al Cheilor Dobrogei, campurile de rapita cu eolienele pe fundal, urmele puterii imperiale biznatine si genoveze de la Enisala, ale vechilor asezari daco-romane de la Capidava sau ale celor grecesti de la Histria si nu in ultimul rand va introduce un pic in atmosfera […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Voiam de mult timp sa ajungem in Parcul Natural Putna-Vrancea , pe drumul de la Ojdula la Tulnici. Am auzit la multa lume ca este unul dintre cele mai bune drumuri pentru motociclete de la noi din tara, doar ca este cam departe pentru cei din Bucuresti( cazul nostru).Fiind vorba de aproape 600km in total, […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Acest traseu este pentru cei ce vor să facă o ieşire Cluj-Zalău, dus–întors, fără să se ducă şi să se întoarcă pe acelaşi drum. Traseul combină o parte mai „potolită„, mai puţin virajată, pe segmentul Cluj-Ciucea, apoi urcând pe dealuri spre Zalău. Adevărata plăcere începe de la Zalău la Cluj pe Meseş. Asfaltul este bun pe întreaga lungime […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Iesind din Bucuresti prin Chitila mergi drept pana la Targoviste. E drum intins cu o banda pe sens in mare parte si destul de slab ca trafic. Din Targoviste spre Moreni ai portiuni de asfalt cu denivelari, insa nu te incurca foarte tare pentru ca peisajul compenseaza. Cum pe la jumatatea lui Mai totul e […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Un drum scurt de dezmorţire şi pus sângele în mişcare între Târgul Mureş şi Sighişoara. Traseul are două segmente mai virjate, numai bune de dat cu motocicleta. Primul la ieşire din Târgul Mureş înspre Vatzman, iar cel de al doilea după Nadeş până aproape de Sighişoara. Asfaltul este foarte bun, drumul fiind în condiţii optime, totul marcat, […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Un traseu foarte popular pentru motocicliştii din zona Cluj-Zalău, ce parcurge dealurile de la Topa şi Meseş, cu asfalt bun şi curbe suficiente. Un traseu foarte plăcut de făcut într-o zi de weekend, plecat dimineaţă din Cluj , luat prânzul la Zalău şi întors înapoi sau vice-versă.Totuşi aveţi mare atenţie, căci drumul E81 este foarte […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Anual acesta a IV ediţie a Moto raliului Anual National din Romania, MAN ROMÂNIA va avea loc în perioada 18-21 August 2016 în localitatea SOVATA BĂI – CAMPING STANA DE VALE. Ne-am gândit că ar fi de folos să facem nişte propuneri de trasee pentru cei ce doresc să participe la acest eveniment. Nu vă […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Drumul acesta l-am inclus pe lista noastră fiindcă te poartă la celebra deja cascadă Bigar, dar în acelaşi timp este un drum foarte plăcut de făcut pe două roţi. Cascadă Bigar fostdeclarată locul unu în topul cascadelor unice din lume de către The World Geography în 2014. Personal mi se pare un pic exagerată reclamă […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Acest drum va ajuta sa faceti legatura intre „Cheia” si „Siriu” in cazul incare vreti sa faceti un circuit fara sa mai treceti prin Buzau. Drumul este relativ bun, primii km de la Gura Bascii pana faceti stanga spre Zeletin sunt foarte buni, proaspat asfaltati anul trecut. De la Zeletin pina la Tarlesti este o portiune mai […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Plecare dupa masa de pranz (2:30 – 3) prin Dobrogea, varianta cea mai lenta, 370 km aprox 5h, asfalt pe alocuri prost intre Mangalia si Cernavoda, drum virajat si frumos, necesita ceva experienta. Nu este trafic, dar prin sate mai pot aparea animale/carute/etc pe drum. Ideal ar fi sa se ajunga pana la autostrada inainte de […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Scoici Dalboka

Plecare dimineata (9:30) din Bucuresti cu plinul facut, drum intins pana in Balcic, realimentare pe centura orasului, inca putin pana la ferma de scoici de la Dalboka, se ajunge numai bine pe la 1:30 – 2 pentru masa de pranz. https://goo.gl/maps/76x2NuskKS92 Dupa masa se pot vedea in zona: Capul Kaliakra: https://goo.gl/maps/PRYhAczSPqG2 De aici se vad […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Plecare Bucuresti, se trece prin Veliko Tarnovo (banuiesc ca este stiut drumul pana acolo), mai departe spre pasul Shipka. Urcarea spre pas este virajata, curbe frumoase, asemanatoare cu Cheia dar ceva mai deschise, asfalt bun dar poate fi putin alunecos cand este rece afara. Se poate face pauza/manca/bea o cafea aici, dupa care se continua […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Ce facem iarna ?

Pentru că oricât de multe activităţi am avea, în cele din urmă gândul se duce la motocicletele noastre şi imposibilitatea de a merge cu ele…iarnă nu este o perioada prea plăcută.   Ce facem noi să trecem mai repede peste iarnă…   În primul rând înroşim manetele de playstation pe MotoGP15 şi Ride. Încercarea de […]


Vezi articolul integral

motoroute.ro

Deşi vremea a fost bună cu noi anul acesta şi am avut parte de o toamna târzie, ultimele zile de ploaie şi temperaturi scăzute ne-au adus aminte că totuşi suntem în Noiembrie şi vorba poetului…. ”winter is coming”. Dacă eşti la fel de entuziasmat cum eram eu în primul an cu mobra, probabil o zi cu soare şi asfalt uscat, indiferent de temperatura, este suficientă pentru a ieşi la plimbare. M-am gândit să scriu câteva lucruri legate de mersul cu motocicletă iarnă învăţate fie de la motociclişti veterani fie învăţate pe propria piele(la propriu). În primul rând să vorbim despre “materialul de concurs”, despre motocicletă. Atunci când mergi la temperaturi scăzute cauciucurile devin foarte importante. Calitatea cauciucului, presiunea şi […]


Vezi articolul integral

Autentifica-te  
×