Freerider

Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • postări
    2.068
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    5.761

Postări în blog

freeriderro

Acesta este primul meu contact cu o încălțăminte SiDi, iar din capul locului pot spune că italienii nu se dezic niciodată când vine vorba de design. Dragon Carbon arată excelent, combinând perfect eleganța cu aspectul modern, iar cum vei afla mai târziu în acest articol, chiar și cu funcționalitatea.

sidi-dragon-4-carbon-2017-1.jpg?x12266Finisaje care nu lasă loc de niciun comentariu. Aceștia sunt noii SiDi Dragon 4 Carbon. Sfat de fashion: alegeți versiunea galbenă.

Imediat ce-i încalți, realizezi că aici este vorba despre treburi serioase. Sunt rigizi, iar din acest punct de vedere, nu-s neapărat cele mai comode încălțări pe care le-am testat vreodată, însă sunt clar orientate către competiții. Prima prindere, Soft Instep Closure System pe numele său, este o bandă legată cu sfoară de o rotiță.

sidi-dragon-4-carbon-2017-3.jpg?x12266Reglajul pentru călcâi.sidi-dragon-4-carbon-2017-4.jpg?x12266Rotița cu pricina. O altă rotiță se află imediat, mai jos.sidi-dragon-4-carbon-2017-2.jpg?x12266Deschidere largă pentru a introduce piciorul.

După ce ai băgat piciorul în încălțăminte, aceasta se poate ajusta cu ajutorul unei benzi cu click, apoi, mai departe, cu ajutorul unei rotițe. Rotița aceasta a fost denumită Techno 3, iar o jumătate a acesteia se ridică din loc, pentru a-ți permite s-o învârți în voie în vederea reglajului fin. Click-click-click și gata. Important este că în cazul în care se strică, poate fi reparată sau pur și simplu, înlocuită. Dimensiunile sunt însă relativ mici, iar cu o pereche de mănuși de iarnă, îți va fi destul de greu să realizezi reglajul respectiv. Sub aceasta, mai ai încă o rotiță similară pentru reglaj, iar la final, încă o bandă cu arici. Așadar, parctic ai 3 reglaje dinstincte care ajută la fixarea cât mai bună a labei piciorului în încălțăminte. Pentru a duce nebunia reglajelor și mai departe, cei de la SiDi au gândit un sistem și pentru fixarea călcâiului, astfel încât încălțămintea să nu se miște în momentul unui sprint spre exemplu. Scurt și la obiect, beneficiezi de reglaje din plin și e greu de crezut că nu-ți vei putea găsi poziția ideală.

sidi-dragon-4-carbon-2017-5.jpg?x12266Botul cauciucat și ultimul reglaj, cu bandă cu arici.sidi-dragon-4-carbon-2017-6.jpg?x12266Pe lângă rotiță, poți regla din partea dreaptă și banda de prindere.sidi-dragon-4-carbon-2017-7.jpg?x12266Călcâiul ranforsat.

Partea inferioară a călcâiului este ranforsată cu un material mai dur, pentru o durabilitate mai mare, pe când vârful este învelit cu un material cauciucat, util la sesiunile de pushbike. În ceea ce privește talpa, aceasta folosește un sistem introdus de SiDi încă din 1999, ce permite înlocuirea acesteia. Da, ai auzit bine. În momentul în care aceasta este deja prea uzată sau zgâriată, pur și simplu o deșurubezi, apoi o înlocuiești cu una nouă (pe care desigur că trebuie s-o achiziționezi separat). De regulă, știm prea bine cum arată o talpă după un sezon activ, în care te mai trezești că faci și push bike pe unele porțiuni cu pietre sau rădăcini. Astfel, din punct de vedere estetic, îi poți vinde ulterior ca noi. Crampoanele cauciucate pot fi de asemenea înlocuite oricând. Acestea au dimensiuni generoase și se înfig foarte bine în sol, atunci când împingi bicicleta la deal (sper că nu și la vale).

sidi-dragon-4-carbon-2017-8.jpg?x12266Talpă din carbon demontabilă.sidi-dragon-4-carbon-2017-9.jpg?x12266Asemenea crampoanelor, demontabile și ele la rândul lor.

Dacă ești obișnuit cu încălțămintea clipless, nu o să ai probleme cu confortul, însă dacă aceasta va fi prima ta pereche, va fi necesară o perioadă până la acomodare. Fiind un produs pentru competiții, tebuie să ții cont de faptul că aceștia sunt contruiți mai mult pentru eficiență și mai puțin pentru confort. Astfel, sunt foarte bine fixați pe laba piciorului, iar atunci când pedalezi, îți imprimă acel sentiment de unitate cu bicicleta, adică exact ceea ce trebuie să facă. După mai multe ore, nu m-am ales cu dureri și nu mi-au provocat răni pe nicăieri.

Greutatea este de 725 de grame/pereche (măsura 43), o valoare care se încadrează în standardul unei perechi de top. Tot de top este și prețul recomandat, de 1.595 de lei, dar poți urmări perioadele de reduceri dacă te-ai îndrăgostit de ei iremediabil. Îi recomand cu căldură pentru competițiile de Cross Country sau pentru cei care doresc o încălțăminte clipless care să abunde în reglaje și să puncteze eficient și pe partea de funcționalitate.

Preț: 1.595 Lei
Importator: SiDi.ro

 


Sursa: Freerider

freeriderro

Etapa a 2a de la maratonul mtb pe etape Mitas 4 Islands MTB a trebuit să fie modificat față de varianta inițială datorită vremii. Specificul acestui concurs este că fiecare din cele 4 etape se desfășoară pe o altă insulă din Croația, de aici și numele. Din păcate, pentru insula Rab unde urma să aibă loc etapa 2, se anunța mare agitată, iar feribotul care transporta concurenții și bicicletele nu putea acosta.

mitas-4-islands-mtb-2017-etapa-2-06.jpg?

Așa că toată lumea a rămas încă o zi pe insula Krk unde organizatorii au pus la punct peste noapte, un traseu nou, sau aproape nou. Lungimea și diferența de nivel au rămas similare cu ce ar fi trebuit să parcurgem, însă o parte din el a fost comună cu ce mai pedalasem deja în prima zi. Cu toate astea nu ne-am plictisit deloc. Din capul locului trebuie să vă spunem că pentru noi, românii, regiunea este cât se poate de exotică datorită stâncăriei de peste tot și a traseelor de bicicletă care coboară de pe munte direct în mare. Peisaje pe care ai timp să le vezi chiar și în timpul concursului.

mitas-4-islands-mtb-2017-etapa-2-03.jpg?

Etapa a început în forță pe o lungă urcare cu rampă acceptabilă, dar care nu se mai termina. Cum încălzirea de dimineață nu o prea faci bine, pleci în concurs așa cum poți. Pentru mine ziua nu a început bine, spre deosebire de colegul de echipă care s-a simțit mai bine ca în prima zi.

A trecut mai bine de jumătate de concurs până când am început și eu să vad mai bine. Iar la starea generala de „bine” cu siguranță nu a contribuit nici răceala pe care am căpătat-o pe drumul spre Croația.

mitas-4-islands-mtb-2017-etapa-2-02.jpg?

Traseul etapei cu numărul doi a fost în pur stil local, cu cele mai variate suprafețe de rulare posibile. De la asfalt la forestier cu pietriș fin, forestier cu bolovani, potecă de pământ și cele mai tari, potecile cu stâncă, și la vale, dar și la deal. Cu siguranță suspensiile, frânele și anvelopele bicicletelor sunt cu mult mai solicitate decât ce găsești în România. Desigur, ai și pe la noi. Însă dacă la noi trebuie să le cauți bine, aici tot ce trebuie să faci este să ieși de pe asfalt. Însă tot răul spre bine. Aici dacă plouă torențial, tot nu e noroi.

mitas-4-islands-mtb-2017-etapa-2-04.jpg?

Etapa a fost un carusel continuu, când la deal, când la vale, ba pe asfalt, ba pe potecă sau forestier. Totul a culminat cu urcarea înapoi pe „Lună”, platoul arid din vecinătatea orașului Baska unde a fost startul și finișul. Traseul era aici un drum de căruță, așadar două poteci paralele, însă pline de stâncărie în așa fel încât mâinile și picioarele nu aveau aproape niciodată timp de respiro.

mitas-4-islands-mtb-2017-etapa-2-01.jpg?

Și a 2a culminare a finalului de etapă a fost practic începutul etapei din ziua întâi. De data asta coborârea potecii în zig-zag de pe Lună până jos la asfalt. Putea fi epic dacă erai odihnit. Însă cum, evident, nu eram nu puteam risca viteză prea mare. Nu de alta însă virajele erau în ac de par, iar pe partea unde nu era versant de munte, era prăpastie.

mitas-4-islands-mtb-2017-etapa-2-05.jpg?

La final de etapă, Justforfungirls a avansat de pe 13 pe 7 la categoria Mixt, Dinamo BikeXpert Racing Team a scăzut de pe 66 pe 82 la categoria Masculin, Dream Team Reloaded a rămas cam la fel, scăzând de pe 66 pe 68, iar noi Team Freerider, am scăzut la rândul nostru de pe 92 pe 101. Nu ne putem lăuda cu un rezultat strălucit însă pentru noi cel putin, scopul evenimentului este să vedem cum este la alții și să povestim mai departe. Nu de alta, dar chiar merită să încercați un maraton mtb pe etape la modul general, și Mitas 4 Islands MTB la modul special.


Sursa: Freerider

freeriderro

Începând cu anul acesta, le urăm bun venit pe piața locală celor de la Syncromate, o companie care se va ocupa de distribuția mai multor mărci importante, de componente, accesorii sau chiar biciclete.

salonul-bicicletei-2017-01-syncromate-1.jpg?x12266Standul Syncromate de la Salonul Bicicletei.

Pe scurt, Syncromate este un brand 100% Romanesc dedicat pietei entry-to-mid level sub a carui umbrela gasim atat accesorii si componente cat si scule si echipamente dedicate sportului pe 2 roti. Filozofia Syncromate este una foarte simpla: lucreaza direct cu fabricile astfel incat preturile sa fie accesibile unui segment cat mai larg de piata, iar ca target isi propun ca in urmatorii 2-3 ani sa devina cel mai important jucator din Romania si apoi din Europa de Est.

Pentru a menționa câteva din brand-urile importate, acestea sunt: KMC, ARISUN, VELO, BETO, WELLGO, SIMPLA, BIKE HAND sau JUICE LUBES. Totodată, cei de la Syncromate vor avea și propriul brand de biciclete, Blade, nascut din dorinta de a intregi portofoliul de produse, 2017 fiind primul an pe piata bicicletelor complete. Gama este alcatuita din modele mountainbike cu roti de 26″ – Base si Joy, 27.5″ – Fun si 29″ – Big Fun, iar pe partea de biciclete de oras exista segmentul de 28″ – Town. Modelele Base si Joy sunt entry level, iar Fun si Big Fun sunt mid level, cele din urma fiind adresate si celor care pedaleaza la munte. Fabricate in Comunitatea Europeana, bicicletele se adreseaza tuturor persoanelor care vor sa faca miscare dar si persoanelor ce participa la diferite competitii. Concurentii directi sunt Cross si Drag.

De mentionat ca cei de la Syncromate vor fi importatorul oficial al anvelopelor Arisun. Andrei Tanasoff, reprezentant Syncromate, ne povestește mai multe despre brand:

Avantajele acestui brand premium de cauciucuri sunt: materialele si tehnologia de top folosite in procesul de fabricatie, dar si pretul foarte avantajos pe care il oferim clientilor nostri. Concurentii principali sunt: Maxxis, Schwalbe, Continental, Kenda, Hutchinson, etc. Brandul are multe modele, fiecare dedicat disciplinei pe care o practicam. Ca tehnologie avem modelele standard pe sarma dar si pliabil cu tehnologia aramid. Compozii diferite de cauciuc, protectii laterale si antipana diferite, ajungand pana la 120 TPI.

Pagina Syncromate poate fi accesată aici, pentru a arunca o privire asupra pieselor sau accesoriilor importate.


Sursa: Freerider

freeriderro

Descoperă drumurile de culme ale Munţilor Bârgăului în decorul culorilor specifice ale primăverii Vom fotografia apusul peste Transilvania şi răsăritul peste Bucovina, iar peste zi vom pedala într-una dintre cele mai pitoreşti zone din ţară, pe lângă gospodării risipite şi prin cătune arhaice uitate de lume, prin poieni întinse pe culmi domoale, străjuite de masive cupole vulcanice şi mărginite în depărtări de crestele semeţe ale munţilor Rodnei şi Călimani.

covertura-foto2017-Copyweb.jpg?x12266De ce o tură foto pe bicicletă? Pentru că oferă posibilitatea de a acoperi o arie mai extinsă, beneficiind de multiple  situaţii  de fotografiere, combinată cu plăcerea de a pedala într-un cadru inedit.

Tura se adresează tuturor celor care deţin o bicicletă de munte şi un aparat foto (sau smartphone ), au o experienţă medie legată de practicarea ciclismului montan şi vor să-şi îmbunătăţească aptitudinile fotografice într-un spaţiu deosebit. Vom discuta îndeosebi despre aspecte tehnice şi practice legate de fotografie, dar vom atinge şi subiecte legate de practicarea mountain bikingului.

Locaţia: Piatra Fântânele (Pasul Tihuţa)

Data: 5-7 mai 2017

Locuri disponibile: 10

Preţ: 350 lei

Preţul include îndrumare fotografică, două nopţi de cazare într-o pensiune din Piatra Fântânele, în camere duble cu baie proprie, cu mic dejun şi cină. Nu este înclusă masa de prânz (sub formă de picnic) şi transportul până şi de la locaţia de cazare, precum şi deplasările în zonă. Pentru cupluri preţul este de 300 lei/pers. Suplimentul single costă 100 lei/pers.

Detalii pe mtbbn.ro.


Sursa: Freerider

freeriderro

Truvativ-Descendant-TLD-CoLab_Troy-Lee-DTruvativ a mai avut ediții limitate ale ghidoanelor Descendant vara trecută în seria CoLab iar acum lansează o serie nouă, dezvoltată împreună cu Troy Lee Designs, pentru a aduce mai multă culoare bicicletei. Este vorba de trei opțiuni de design pentru ghidoanele Descendant din carbon și aluminiu, intrând în ecuație și firma-soră RockShox cu o serie de stickere asortate pentru furcă.

Descendant TLD Carbon Enduro

Truvativ-Descendant-TLD-CoLab_Troy-Lee-DTruvativ-Descendant-TLD-CoLab_Troy-Lee-DModelul din carbon Decendant Carbon Enduro, cu un rise de 20 mm, upsweep de 5 grade și backsweep de 7 grade și cu o lățime de 750 mm va avea tente roșii și aurii, cu steluțe.

Truvativ-Descendant-TLD-CoLab_Troy-Lee-DCu o greutate de 219 g, modelul TLD va costa 220 Euro, ceva mai mult decât vechile CoLab dar vine la pachet și cu setul de stickere RockShox pentru furca de 35 mm.

Descendant TLD Aluminum DH

Truvativ-Descendant-TLD-CoLab_Troy-Lee-DTruvativ-Descendant-TLD-CoLab_Troy-Lee-DCelealalte ghidoane incluse în serie sunt Decendant Aluminium DH, un model lat și rigid, perfect pentru abuzul de pe traseele de coborâre. Acesta vine în două scheme de culoare, tot cu temă cu steluțe, în versiune albastru cu galben sau roșu cu gri.

Truvativ-Descendant-TLD-CoLab_Troy-Lee-DTruvativ-Descendant-TLD-CoLab_Troy-Lee-DModelul are lățimea de 800 mm, rise-ul de 25 mm, upsweep de 5 grade și backsweep de 9 grade și este confecționat din aluminiu 7050. Greutatea este de 349 g iar prețul este de 110 Euro, incluzând stickerele pentru furcă.

Toate pachetele cu ghidoane TLD și stickere vor fi disponibile în toată lumea prin distribuitorii autorizați.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com


Sursa: Freerider

freeriderro

FOX-MY18-FS-36-black-d4-640x360.jpg?x122Imediat după ce RockShox au anunțat noile Pike, Lyrik, Yari și Revelation, Fox e gata să anunțe oficial lansarea modelului 36 Float 2018. Aceasta va fi prezentată oficial la Sea Otter în California zilele acestea, dar există deja informații despre ce e nou.

Pentru început, a fost schimbată camera de aer Float EVOL. La fel cu cei de la RockShox, Fox au implementat în furcă tehnologiile din amortizoarele spate. Camera negativă de aer este mult mai mare și ajută la sensibilitatea suspensiei pe prima 25% din cursă. Mai mult decât atât, tehnologia va fi implementată pe toate modelele 2018 de la Fox: 32, 34, 36 și 40!C

FOX-MY18-FS-36-black-side-190x500.jpg?x1Caracteristicile 2018 Fox 36 Float EVOL

  • furcă de enduro cu cursă lungă
  • brațe de 36 mm cu înveliș Kashima pe modelele Factory Series
  • Noua suspensie pe aer Float EVOL cu camera negativă mărită
  • modele pe 26 cu cursa de 100, 160 sau 180 mm
  • modele pe 27.5 cu cursa de 150, 160 sau 170 mm
  • modele pe 29 cu cursa de 150 sau 160 mm
  • anveolpa maximă: 2.5
  • modelele pentru 29 sunt compatibile și cu anvelope 27.5×3.0
  • amortizoarele folosesc tratament pe bază de PTFE (doar FIT4 și FIT HSC/LSC)
  • amortizoare disponibile: FIT HSC/LSC, FIT4 sau FIT GRIP
  • Dropoutuei: 110x15mm, 100x15mm sau 15/20mm
  • Steerer: 1.5” tapered sau 1-1/8” (doar pentru 26), din aluminiu
  • eixstă versiune specială pt. eMTB
  • Greutatea anunțată: 1.99kg / 4.4lbs (modelul 27.5 Boost)

Untitled-2-640x168.jpg?x12266După cum am mai menționat, marea modificare la noul 36 este suspensia pe aer EVOL. Aceasta va folosi același sistem de distanțiere ca la modelul 34 anterior pentru a stabili cursa.

În filmul de mai jos se explică funcționarea noii suspensii.

Noua configurație a suspensiei EVOL ar trebui să o facă mai suplă. Modificarea poziției portului de transfer al aerului între camera pozitivă și cea negativă, mărind-o pe ultima, face ca forța exercitată împotriva presiunii din camera pozitivă să fie mai mare la începutul cursei și să declanșeze mai ușor funcționarea suspensiei pe prima parte a cursei. Este de așteptat ca funcționarea să fie îmbunătățită și pe mijlocul cursei.

FOX-MY18-FS-36-black-d2-281x500.jpg?x122Fox a adăugat și un tabel cu indicații pentru presiune pe brațul furcii, tabel ce se va regăsi cu valorile corespunzătoare și pe modelele 32, 34 și 40.

FOX-MY18-FS-36-black-d5-640x429.jpg?x122Au fost îmbunătățite și amortizoarele, deși este vorba de mici modificări fără a se schimba design-ul general: FIT GRIP disponibil doar OEM, FIT 4 și FIT HSC/LSC din imaginea de mai sus. Pentru FIT 4 și FIT HSC/LSC este folosit un noul ulei cu PTFE (Teflon) care ar trebui să îmbunătățească compresia și revenirea. Ambele sisteme permit reglarea separată a revenirii la viteză mare și mică.

FOX-MY18-FS-36-black-d1-640x427.jpg?x122În rest șasiul rămâne nemodificat. Sunt disponibile toate trei versiunile de roți, 26, 27.5 și 29, fiind disponibilă și o versiune 831 cu cursa de 100 mm pentru dirt jump și slopestyle. Anvelopa maximă acceptată este de 2.5, în modelul de 29 fiind posibilă montarea unei anvelope 27.5×3.0.

FOX-MY18-FS-36-black-d3-640x401.jpg?x122Există de asemenea trei opțiuni disponibile de ax: Boost 110×15 mm, normal 100×15 mm și 20 mm. Toate modelele au gât tapered de 1.5 inch cu excepția celor de 26 care sunt disponibile și cu gât drept de 1 1/8.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații preluate de pe singletrackworld.com


Sursa: Freerider

freeriderro

Și în această toamnă Alba Iulia va fi gazda competiției de mountain-bike destinată juniorilor și adulților. Concursul de ciclism urmează să se desfășoare sâmbătă, 2 septembrie 2017, cu startul și premierea la baza de agrement din zona Mamut.

DSC08570.jpg?x12266“Competiția este de tipul mountain-bike XC, destinată în principal sportivilor amatori, începători sau avansați, dar și sportivilor legitimați. Vor rămâne în continuare 2 trasee de concurs, fiecare dintre participanți putând alege, în funcție de condiția fizică și nivelul propriu de pregătire. La această a III-a ediție am crescut gradul de dificultate al traseului scurt, considerând că noile peisaje merită din plin parcurgerea celor cca.7km în plus față de primele 2 ediții” transmit reprezentanții Asociației Bicheru Cycling.

Organizatorii propun pentru această a III-a ediție 2 trasee de concurs:

-traseu SCURT, cu o lungime de aproximativ 35km (diferență de nivel +1300m), considerat de dificultate medie.

-traseu LUNG, cu o lungime de aproximativ 60km (diferență de nivel +2000m), considerat de dificultate sporită.

Traseele de concurs vor fi definitivate şi anunțate cu cel puțin 3 săptămâni înainte de data concursului, până în data de 12 august 2017.

Evenimentul, programat pentru data de 2 septembrie 2017, este o competiție outdoor desfășurată în mare parte prin pădurea din apropierea municipiului Alba Iulia. Traseele vor include zone de asfalt (pista de biciclete), pământ, pietriș, bolovăniș și iarbă (drumuri forestiere și poteci turistice).

Organizatorii evenimentului sunt „Bicheru Cycling”, în parteneriat cu Primăria Municipiului Alba Iulia.

La începutul lunii MAI vor începe înscrierile pe site-ul competiției

http://mamut.bicheru-cycling.ro

Detalii suplimentare se regăsesc pe pagina de facebook dedicată evenimentului

https://www.facebook.com/mamutbikerace


Sursa: Freerider

freeriderro

Înfiinţată la iniţativa unui grup de entuziaşti Asociaţia Beetle Bike îşi propune să desfăşoare activităţi destinate promovării turismului în general şi a mersului şi turismului pe bicicletă, în special. Iubitori ai naturii, dorim ca prin acţiunile noastre să promovăm în rândul tinerei generaţii respectul pentru mediu şi tradiţii locale, pentru un stil de viaţă sănătos şi dinamic.

concurs-copii.jpg?x12266Junior Hercinic MTB – este un concurs de ciclism destinat copiilor cu vârste cuprinse între 6 ş 15 ani pe trasee din zona Parcului Naţional Munţii Măcinului. Gradul de dificultate este adaptat vârstei concurenţilor oferindu-le acestora posibilitatea să cunoască prin proprie experinţă cei mai bătrâni munti ai planetei!

Înscrierile pentru evenimentul din 11 iunie au început deja, așadar vă invitam să dați un click aici pentru mai multe informații.


Sursa: Freerider

freeriderro

Am discutat cu Fabian Istvan despre Thermal Enduro, a doua etapă din Cupa Națională de Enduro, care va avea loc în 29-30 aprilie la Băile 1 Mai.

17505340_1433898819993686_1329743929580979664_o.jpg?x12266Fabian Istvan în acțiune.

1.Salut Fabian! Thermal Enduro se află deja la a 3 a ediție. Cum consideri că a evoluat competiția în tot acest timp?

Salutare tuturor !

Da, suntem la a 3-a editie avand in vedere ca in 2015 a trebuit sa renunt la organizarea evenimentului din cauza unor probleme personale si ne bucura foarte mult ca am reusit sa ajungem aici.  Primul an a fost un concurs pilot pentru mine avand in vedere ca nu am mai organizat nici un fel de eveniment pana atunci si asta s-a vazut si in organizare.  Desi lucrurile au iesit destul de bine, totusi au fost cateva minusuri. A doua editie, cea de anul trecut a fost mult mai ok. Am invatat foarte multe din prima experienta si chiar daca personal am fost nemultumit de cateva lucruri, majoritatea riderilor s-au simtit bine. Anul acesta speram ca va fi cel putin la fel de bine ca si in 2016.

2.Ce ne spun cifrele și mai ales, ce spun participanții despre acest concurs?

Cifrele ne spun lucruri bune! Avand in vedere ca in primul an am avut prezenti undeva la 70 de rideri, anul trecut, dupa un an de pauza, numarul acestora aproape ca s-a dublat. Am avut 118 concurenti prezenti la fata locului si asta pe cat de mult ne-a surprins, pe atat de mult ne-a bucurat. Avand in vedere locatiile celorlalte evenimente din tara am fost foarte placut surprinsi sa vedem ca lumea a purtat si inca poarta tricourile noastre, ne intreaba si felicita pentru eveniment. Feedback-ul este unul pozitiv si asta ne-a incurajat sa mergem mai departe chiar daca nu avem un munte langa noi si suntem in capatul celalalt de tara.

3.Dacă ai fi nevoit să-l încadrezi ca grad de dificultate, făcând o paralelă cu alte concursuri din țară, unde ar fi locul Thermal Enduro?

Avand in vedere ca am participat la majoritatea evenimentelor din tara consider ca traseele noastre sunt printre cele mai usoare. La prima editie foarte multa lume era sceptica legat de eveniment avand in vedere ce „munte” au gasit la fata locului.  Dar se pare ca am reusit sa scoatem ceva bun din dealul nostru. Munte sigur nu e… :)) Desi avem cateva elemente mai dificile pe trasee, datorita si urcarilor lejere consider ca avem cele mai usoare trasee din tara.

18043176_1335169896563743_78593201_o.jpg?x122664.Ce noutăți ai pregătit pentru ediția acestui an? Cum se prezintă traseele?

Din punct de vedere al traseelor foarte multe noutati nu avem, am hotarat sa mergem pe liniile de anul trecut, dar am facut cateva imbunatatiri pe unde s-a putut si vom mai lucra putin la ele zilele ce urmeaza. Am incercat sa le facem mai vizibile si mai sigure. Totodata am fost putin mai atenti la portiunile unde se putea trisa si am modificat in asa fel incat sa fie corect fata de skillurile fiecaruia.

   5.O întrebare pe care o adresez tuturor organizatorilor de competiții enduro: cui i se adresează acest concurs? Sunt șanse, spre exemplu, ca un rider de XC să-l poată parcurge în siguranță pe un hardtail și să obțină un timp decent?

Cred ca evenimentul nostru li se adreseaza in primul rand celor care acum incep aceasta ramura a mountainbike-ului. E un intro perfect. Nici prea greu dar nici prea simplu. De aici fiecare poate decide daca i se potriveste genul acesta de competitii. Exact asta am si vrut sa obtinem. Enduro e totusi o parte mai agresiva a ciclismului si daca nu ai un minim de experienta si apari direct pe un varf de munte cu prea multa incredere, se pot intampla lucruri nefericite.

Fara nicio problema poate participa oricine cu un hardtail chiar si de XC. Singura rugaminte e sa isi lase saua mai jos pe coborari, pentru propria lor siguranta. Anul trecut au fost cativa participanti care au uitat sa faca acest lucru. Cum nici traseele nu sunt pe un teren foarte denivelat si timpii scosi pe un hardtail pot fi chiar foarte buni. Doar ca exemplu, la prima editie, categoria hobby a fost castigata pe un hardtail.

6.Care este fondul de premiere stabilit pentru ediția 2017?

Anul acesta facem tot posibilul sa nu „incarcam” castigatorii cu tot felul de produse de care multi probabil nu au nevoie sau nu au ce face cu ele si vom oferi in primul rand premii in bani. Fondul de premiere este ca si la Bistrita, undeva la 5500 de ron in care intra inclusiv premiile pentru concursul de pumptrack. Avem si un mini concurs de pumptrack, pentru cei care inca nu au aflat !

7.Ce le transmiți în încheiere celor dornici să participe?

In primul rand rog toti participantii sa aiba grija de ei, sa fie atenti la trasee, marcaje, alti rideri si sa memoreze cat de bine se poate specialele ca sa nu aiba surprize in timpul concursului. Incercati sa nu va obositi prea tare deja din prima zi ca sa aveti suficienta energie pentru ziua de duminica, mai ales ca seara va asteapta si o petrecere pe cinste!  In dimineata din ziua concursului mai aveti timp suficient sa parcurgeti traseele odata in ritm lejer. Nu va bagati unde nu sunteti siguri pe voi si nu fiti eroi pentru ca nu va ridica nimeni statui prin padure. Bucurati-va de dat si de timpul petrecut pe trasee !

Va asteptam cu drag !


Sursa: Freerider

freeriderro

18010801_1394825150575084_80422268598402BT UCI Făget MTB Marathon, care din acest an va face parte din UCI MTB Marathon Series, vă așteaptă pe 30.04.2017  la Cluj-Napoca cu un traseu nou și incitant dar și cu o participare internațională cu care puține concursuri de la noi se pot mândri. Iată comunicatul organizatorilor, pentru mai multe informații și pentru înscrieri vizitați pagina concursului.

Zilele trec și puțin peste o săptămână ne desparte de startul celei de-a șasea ediții a Faget Marathon. Traseele au fost prelucrate, curățate și pregătite să primească curajoșii cicliști, eroi de weekend sau sportivi cu normă întreagă deopotrivă. O vreme tipică de primăvară va însoți grupurile de sportivi pe parcursul zilei de 30 aprilie, dar pentru mai multe detalii despre ce vă așteaptă atunci va trebui să citiți mai jos.

Cea mai importantă schimbare constă în modificarea traseului lung, care acum măsoară 78 de kilometri. Dar distanța mai lungă servește doar ca o parte a provocării, căci traseul își menține profilul de fierăstrău, aruncând în calea celor care vor să îl parcurgă mai multe urcări succesive. Unele sunt mai abrupte, altele mai line, dar un lucru e cert, și anume că lipsesc zonele plate sau plictisitoare. Potecile sunt înguste, unele sunt drumuri de căruță, pe când altele sunt săpate manual de către echipa de organizare, dar toate oferă un peisaj deosebit și o solicitarea fizică pe măsură. Pe lângă faptul că traseul nu mai are acum zone plictisitoare, adună și o diferență de nivel similară cu traseele montane, chiar dacă toate altitudinile maxime atinse sunt sub 900 de metri.

Dificultatea traseului va fi condimentată și de concurenții care și-au înscris numele pe lista de start. Din cei peste 700 de înscriși, provenind din România, dar și Marea Britanie, Olanda, Franța, Ungaria, Turcia, Bulgaria, Polonia, Ucraina, Spania, Cehia, Republica Moldova, Germania și chiar Namibia, 35 se vor întrece în categoria rezervată profesioniștilor. În același timp, cei care își testează forțele pentru prima dată la un concurs de ciclism montan sau au ales traseul scurt doar pentru că li se pretează mai bine vor avea și ei parte de condiții de cursă excelente. Ambele variante de traseu au fost curățate astfel încât concentrarea să cadă pe pedalat și nu pe ocolit obstacole.

De asemenea, vremea a ținut cu echipa de organizare, dar și cu sportivii care preferă condițiile uscate. Până acum, prea puțină ploaie a udat potecile de la poalele Munților Apuseni, iar prognoza se anunță modestă în precipitații. Ziua cursei va fi un „du-te-vino” între soare şi nori, care îşi vor cere dreptul pe boltă succesiv, din acest dans meteorologic rezultând o temperatură estimată pe la 19 grade Celsius în ziua cursei.

Dacă o singură competiție nu vă potolește pofta de mișcare, în ziua premergătoare Faget Marathon mai există o opțiune de pus mușchii la lucru. NapoCup XCO, competiție internațională de clasa a doua, va servi ca o repetiție pentru maratonul de a doua zi, unde accentul cade pe îndemânare, explozie și viteză. În același timp, pasionații de alergare montană își pot consuma energia la Faget Trail Running, care are loc în 30 aprilie, și unde se poate alege între ruta de 12 kilometri sau cea de 26.

Vă așteptăm la start!


Sursa: Freerider

freeriderro

36667ea7-1c6f-4333-a5b4-b2ac38bd3b69.jpgLa început de sezon cald, Zefal ne prezintă noile genți și portbagaje de bicicletă din gamă.

Gențile Z Traveler 60 și Z Traveler 80 se instalează fără scule pe orice tip de portbagaj. Prinderea solidă dar și benzile reflectorizante și protecția de ploaie fac ca turele cu un Z Traveler să se desfășoare fără griji.

ZTraveler60.jpg?x12266ZTraveler60_Situation.jpg?x12266Z Traveler 60 are un volum mare și expandabil, capacul având la rândul său un volum de 20 l. Buzunarele laterale și un buzunar superior căptușit cu material fin pentru păstrarea telefonului măresc versatilitatea acesteia. Prețul recomandat este de 54.95 Euro.

ZTraveler80-1024x683.jpg?x12266ZTraveler80_Situation.jpg?x12266Z Traveler 80 are două compartimente laterale retractabile și unul central, oferind capacitate de până la 32 l. Prețul recomandat este de 74.95 Euro.

9c9c7984-3bbe-49b4-992c-fcb34145271e.pngGama de portbagaje Raider sunt construite din aluminiu, fiind solide, ușoare și foarte rezistente la coroziune. Toate trei modelele sunt reglabile pentru a putea fi montate pe orice tip de bicicletă.

RaiderR30-1024x683.jpg?x12266Raider R30 se montează pe tija de șa, cu un diametru între 25.4 și 31.8 mm. Este un model perfect pentru cadrele full-suspension și poate transporta până la 10 kg. Prețul recomandat este de 49.95 Euro.

RaiderR50-1024x683.jpg?x12266Raider R50 este ideal pentru uz recreațional. Înălțimea sa este reglabilă, pentru a putea fi folosit pe roți între 26-29 inch. Capacitatea maximă este de 27 kg iar prețul recomandat e de 42.95 Euro.

RaiderR70-1024x682.jpg?x12266Raider R70 este perfect pentru turele lungi de cicloturism, fixând bagajul și pe structura laterală ranforsată, capacitatea fiind tot de 27 kg. Este compatibil atât cu biciclete cu frână pe disc cât și pe jantă, putând fi modificat ușor pentru a se fixa pe diferite tipuri de biciclete. Prețul recomandat este de 57.95 Euro.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului și a importatorului în România.


Sursa: Freerider

freeriderro

Doar câteva zile ne mai despart de prima aventură Riders Club din acest an! Aproape 1.200 de rideri și-au rezervat deja locul la linia de Start pentru a se bucura de primăvară la competiția ZIUA B, ce deschide seria de evenimente de ciclism MTB. 

ZIUA-B_foto-Daniel-Mandache.jpg?x12266Foto: Daniel Mandache.

La cea de-a 5-a ediție, concursul invită toți cicliștii pasionați de plimbări în natură să pedaleze pe traseele desenate în pădurea Cernica-Pantelimon, fie că vor veni însoțiți de prieteni sau colegi sau vor trăi această experiență împreună cu familia.

Startul concursului ZIUA B, se va da pe 23 aprilie 2017, începând de la ora 09:00, de pe malul lacului Cernica, locație aflată la marginea Capitalei. Participanții vor explora două trasee, pregătite special pentru ei de echipa MPG și multiplul campion național Răzvan Jugănaru:  Scurt – 19 kilometri, accesibil și usor de parcurs de începători și de cei mai mici rideri, începând de la vârsta de 5 ani;  Standard – 38 kilometri, pe care își pot arăta îndemânarea concurenții bine antrenați și foarte competitivi.

Starturile vor fi la ore diferite: la ora 09:00 pentru concurenții înscriși la tura scurtă, respectiv la cea de Agrement, și la ora 11:00 pentru cei care vor pedala în cursa lungă, traseele la acest eveniment fiind separate. În plus, cei înscriși la traseul Standard vor pleca în mai multe valuri, în funcție de nivelul de abilitate. În acest fel, fiecare participant la ZIUA B va avea ocazia de a trăi aventura pe două roți așa cum își dorește, gonind pe cărările întortocheate ale pădurii sau bucurându-se în voie de mișcare și de peisajul proaspăt colorat de primăvară.

Fie că v-ați testat deja abilitățile de rideri în cursele din anii trecuți, la șes, deal sau munte, sau că abia ați descoperit acest sport frumos, fie că vă declarați iubitori de viteză sau pasionați de plimbare în natură, evenimentul ZIUA B este locul perfect pentru a explora toate aceste posibilități și de a profita de atmosfera veselă și distractivă din zona de Start/Finish. Înscrierile sunt deschise până miercuri, 19 aprilie, și se fac online pe pagina evenimentului de pe platforma www.ridersclub.ro.

via Riders Club

 


Sursa: Freerider

freeriderro

Triada MTB, ajunsă deja la a 7a ediție, te așteaptă în data de 7 mai cu prima competiție, Avrig MTB Race, care reprezintă prima etapă din Cupa Națională de XCM. Totodată, iubitorii de XCE sunt așteptați cu o zi mai devreme, în același loc, pentru Campionatul Național de Cross Country Eliminator, așadar, asemenea anului trecut, se anunță un weekend plin de acțiune.

triada-mtb.jpg?x12266Programul celor două competiții este după cum urmează:

Sâmbătă 06.MAI.2017
10:00 – 12:00 Înscrieri pentru XCE (Race office Avrig)
10:00 – 12:00 Înscrieri pentru concursurile de copii (Race office Avrig)
13:00 – 19:00 Înscrieri și preluare numere pentru “Avrig Mountain Bike Race” (Race office Avrig)
13:00 – 16:00 Concursuri pentru copii între 4 și 14 ani
16:00 – Campionatul Național XCE (Cross Country Eliminator)
18:00 – Festivitate de premiere
19:00 Ședința tehnică pentru “Avrig Mountain Bike Race”

Duminică 07.MAI.2017
08:00 – 09:00 Preluare numere (Race office Avrig)
09:45 – Alinierea concurenţilor la start
10:00 – Start “Avrig Mountain Bike Race”
16:00 Festivitate de premiere

Alte detalii cât și informații despre trasee sau înscrieri, găsești pe bikeromania.ro.


Sursa: Freerider

freeriderro

Restrap-Mag-Bottle_magnetic-cage-free-wa

Producătorul de genți și accesorii de bicicletă Restrap a lansat pe piață un nou bidon de apă care renunță la suportul clasic și se prinde pe cadru cu un sistem magnetic. Cei de la Restrap oferă sisteme cu prindere cu magnet și pentru gențile lor iar acestea funcționează extrem de bine și sunt foarte sigure. Bidonul Mag Bottle nu doar că ușurează bicicleta, dar se poate monta și dacă spațiul în cadru este restricționat de gențile montate pe acesta, nefiind necesar spațiul liber de deasupra suportului, cum e la un bidon clasic. Lucrul acesta se poate dovedi util și la cadrele full suspension mai ”înghesuite” unde ar putea permite montarea unui al doilea bidon.
dd01fdb7-9f3d-4e85-8de3-f965f48da9f7.gifMag Bottle se atașează la bicicletă cu o prindere magnetică foarte puternică ce se fixează în șuruburile standard pentru suportul de bidon de pe cadru. Bidonul are marcată poziția ”sus” dar designul îi permite acestuia să fie montat și invers dacă spațiul o face necesar.

Pentru a atașa bidonul, magneții puternici îl vor trage pe acesta la locul său în suport când este apropiat de acesta. Pentru a fi detașat, trebuie rotit pentru a elibera clipsurile. Bidonul de 600 ml se vinde la prețul de 29 Lire sterline incluzând suportul de pe cadru și magnetul interior.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com


Sursa: Freerider

freeriderro

Tune_project-Disc-Sheath_lightweight-160Inginerii specialiști în componente ultralejere de la Tune au lucrat în ultima vreme pentru a rezolva problema frânelor pe disc în plutonul profesionist și sunt aproape gata să prezinte soluția lor oficială. Se pare că protecțiile de disc vor deveni ceva uzual în ciclismul de șosea, ca rezultat al plângerilor unui număr, destul de redus de altfel, de cicliști profesioniști. Tune au lansat deci pe piață o serie de imagini cu prototipul lor de protecții de disc, proiect numit Project Disc Sheath. Astfel, pentru a calma dezbaterile pe tema asta între CPA și UCI, ei propun un capac de protecție versatil, care funcționează cu aproape toate cadrele și furcile și care elimină posibilitatea de a atinge accidental discul fierbinte și contondent în cazul nefericit al unui accident în pluton.

Tune_project-Disc-Sheath_lightweight-160Protecțiile de disc de la Tune sunt proiectate să funcționeze cu discuri de 160 mm, dimensiune care a fost aleasă ca standard de profesioniști și sunt montate în jurul acestora. Nu a fost creat un prototip și pentru discuri de 140 mm deoarece cei de la Tune spun că acestea sunt din ce în ce mai rare pe modelele noi de biciclete, dar sunt deschiși să lucreze cu echipele pro team sau cu producătorii pentru a se adapta nevoilor și în alte dimensiuni.

Tune_project-Disc-Sheath_lightweight-160Tune_project-Disc-Sheath_lightweight-160Protecțiile se montează foarte simplu, între prinderile flat mount de etrier și etrierul propriuzis (după instalarea prealabilă a unui set special de șaibe care asigură că etrierul se poate strânge la cuplul necesar). Plăcuțele sunt deplasate, evident, față de cadru sau furcă cu aproximativ 2 mm, ceea ce ar putea să reducă suprafața de contact al acestora cu discul cu aproximativ 1 mm, dar cei de la Tune speră că acesta este un compromis rezonabil pentru a oferi aceste protecții universale pentru orice cadru sau furcă cu prindere flat mount. Tipul acesta de prindere permite și o ajustare laterală a poziției, ceea ce face ca protecțiile să poată fi poziționate perfect pe orice formă de cadru.

Prin sistemul de prindere folosit și prin forma protecției, care nu are nicio legătură cu axul roții, învelind doar discul în partea lui superioară, schimbările de roți se pot face fără ca protecția să afecteze manevra, fiind astfel adaptate pentru cursele profesioniste dar și de amatori.

Tune_project-Disc-Sheath_lightweight-160Tune_project-Disc-Sheath_lightweight-160Forma protecțiilor este studiată astfel încât să ofere o bună rigiditate și să rămână stabile la vânt lateral, fără să producă zgomot sau să ajungă să se frece cu rotorul, nici măcar la sprinturi puternice ridicat din șa. De asemenea, protecțiile sunt perforate strategic astfel încât afectarea aerodinamică a bicicletei să fie minimă, oferind în același timp un flux suficient de aer pentru răcirea discurilor.

În imagini sunt prezentate doar niște prototipuri foarte recente printate 3D, care au fost dezvoltate pentru a stabili forma complexă înainte de a produce modelele finale, care vor fi din fibră de carbon pentru a oferi o greutate foarte mică și o rigiditate foarte mare, după cum ne-au obișnuit cei de la Tune la componentele lor de top. Nu a fost anunțat încă niciun preț, acesta depinzând mult de tipul de carbon care va fi folosit și de cantitatea de muncă ce va fi necesară pentru a le produce. Tune au însă o aproximare a datei de lansare pe piață, acest lucru fiind așteptat să se întâmple în septembrie, după Eurobike.

Mai multe informații veți găsi pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com


Sursa: Freerider

freeriderro

Muntele a fost de multe ori un loc de refugiu, pe vremuri împotriva navalitorilor, azi, este evadarea din cotidian, un refugiu al sufletelor noastre.

Cozia este muntele pe care il vezi din orice direcție pe o rază de peste 50 de kilometri. Cu vârful său semet,  1668 metri, este cunoscut de mai bine de 50 de ani ca muntele liceenilor pentru testul majoratului, deoarece se spune ca, nu poți deveni “major” dacă nu ai urcat macar o dată pe aceste înălțimi. – Prof. Gheorghe Ploaie

cozia-mtb-race-03-1024x417.png?x12266

In incercarea noastra de a va face cunoscut muntele Cozia , orasul de la poale sale, Calimanesti, baile termale, vestitele manastiri  si toata zona ce il inconjoara,  a aparut clubul nostru si concursul  de ciclism principal, amandoua purtand numele muntelui: COZIA.

Primul concurs de ciclism montan pe care clubul nostru l-a organizat, a fost in anul 2012. Astfel, din acel an, am organizat si desfasurat concursul de ciclism montan  pentru copii si adulti COZIA MTB . In prezent, concursul a ajuns la  EDITIA a VI-a avizata de Federatia Romana de Ciclism iar numarul participantilor a crescut de la un an la altul, in 2016 participand 570 concurenti.

cozia-mtb-race-10a.jpg?x12266

Pentru ca toti ne dorim sa putem pedala in toate anotimurile, am gasit incitant pedalatul pe zapada iar anii trecuti, am reusit, marcand astfel doua concursuri. Am organizat si v-am invitat alaturi de noi, impreuna biciclete la partia Transalpina Schi Resort.

cozia-mtb-race-03.jpg?x12266

Anul acesta,  va aducem mai aproape de noi: in 18 martie realizam un antrenament in conditii de concurs, din Calimanesti pana pe varful Cozia, concursul l-am denumit RIDER COZIA. Propunerea noastra este unica: pedaleaza intr-un singur concurs prin 4 anotimpuri, momentul culminant fiind cucerirea muntelui Cozia.

Concursul COZIA MTB EDITIA a VI-a  se va desfasura in zilele de 20mai – 21mai pe raza localitatii Calimanesti si in localitatile limitrofe. Startul si punctul de sosire/premiere vor fi in centrul orasului Calimanesti la Hotel Central, DN 7 – Calea lui Traian. In aceeasi perioada (20-22 Mai) se vor desfasura, in Parcul Hotelului Central, diverse activitati culturale, spectacole sustinute de artisti consacrati ai muzicii pop, rock, ai muzicii populare romanesti, mese festive in aer liber ,acestea fiind sustinute de Primaria Orasului Calimanesti cu ocazia comemorarii a 629 de ani de la atestarea documentara a Orasului Calimanesti.

cozia-mtb-race-01-150x150.png?x12266 cozia-mtb-race-02-150x150.png?x12266 cozia-mtb-race-04-150x150.jpg?x12266 cozia-mtb-race-05-150x150.jpg?x12266 cozia-mtb-race-06-150x150.jpg?x12266 cozia-mtb-race-07-150x150.jpg?x12266 cozia-mtb-race-08-150x150.jpg?x12266 cozia-mtb-race-09-150x150.jpg?x12266 cozia-mtb-race-11-150x150.jpg?x12266 cozia-mtb-race-12-150x150.jpg?x12266 cozia-mtb-race-13-150x150.jpg?x12266

Concursul de ciclism montan se va desfasura astfel: in 20 Mai – concurs adulti si 21 Mai –concurs copii.  Concursul impleteste miscarea in aer liber cu dorinta de a explora si bucuria de a beneficia de tot ceea ce ofera natura in plina primavara. Concursul se adreseaza tuturor adultilor, dar si copiilor incepand cu cele mai fragede varste 3 ani pana la 14 ani. Nu de putine ori ne-a fost dat sa vedem adulti care din dorinta de a-si bucura copii au devenit la randul lor ciclisti.

Prima zi, 20 Mai se va desfasura pe un traseu marcat si curatat de aproximativ 80 de km cu 4puncte de alimentare si hidratare.

Participanti: categoria 15 ani pana la categoria 50+ (au participat  si persoane care depaseau 65 de ani- asta demonstrand ca sportul si bucuria naturii nu au limite de varsta). Participantii, persoane adulte de la cluburi sportive romanesti precum si din strainatate – Italia, Ungaria, Polonia – au venit in fiecare an in numar mai mare

A doua zi, 21Mai, este dedicata copiiilor, viitorul nostru, intr-o locatie deosebita, plina de istorie, amenajata special pentru cei ce ne fac viata mai frumoasa, copiii la Castrul Roman Arutela (Cozia). Putem spune ca acest eveniment este un spectacol pentru copii, noi, adultii, fiind la dispozitia lor pentru a se simti minunat.

Participantii sunt insotiti de familii si prieteni sustinatori, ce vin la Calimanesti cu aceasta ocazie pentru a-si petrece sfarsitul de saptamana. La acestia se adauga si numarul impresionant de turisti atrasi de spectacolele si activitatile organizate de Primaria Orasului Calimanesti. Desfasurarea actiunii sportive va fi spectaculoasa prin numarul participantilor si echipamentele competitorilor -atitudinea si emotiile fiind transmise celor din jur. Medaliile oferite fiecarui participant sunt facute manual de mesteri in domeniu. Diplomele de participare au trecute numele sponsorilor. Premiile sunt confectinate tot manual si incercam sa oferim putin din traditia romanesca

V-am prezentat o descriere sumara a desfasurarii concursului de ciclism montan COZIA MTB 2016  – EDITIA a VI-a, pentru a va oferi o imagine despre impactul pe care il poate avea numele dumneavoastra vizibil expus pe acest traseu si la premiere. Mentionam ca vom avea fotografi in punctele cheie unde vor fi amplasate benner-e sau mash-uri cu sponsori, concursul fiind ulterior mediatizat.

Organizarea a cinci editii anterioare de ciclism montan COZIA MTB si doua editii pe zapada pe partia de la Domeniul Schiabil Transalpina precum si alte actiuni umanitare prestate de Clubul nostru, imbina experienta cu priceperea in organizarea de astfel de competitii, precum si cei 54membri dedicati.

Sponsori: Stalinskaya Vodka, Boromir, Autototal, Pigulin Fruit, Bijuteriile Stil, Vigaso, Raureni, Anabella, Sanovita, Colgate, Incarnmed, Vallon, Darian Distributio, Dau Pedala, Daro Proiect, Vidra, Automatizari etc. Parteneri: DJST Valcea, Free Bike Team, Explorer Sport, Anabella, Dytech. Parteneri media: Kiss Fm. On-line: Facebook, YouTube,  www.domeniulschiabiltransalpina.ro , www.freerider.ro , dirtbike.ro, daupedala.ro


Sursa: Freerider

freeriderro

În 2013, Pike a creat o nouă categorie de furci și de atunci a fost un etalon pentru clasa ei. Așa că ce se putea schimba la ea? Simplu: totul! Iată noul Pike:

untitled-e1492084953953-1024x348.png?x12266Amortizorul Charger 2

Acesta este varianta evoluată a vechiului Charger, cel mai avansat amortizor RockShox, aducând un nou nivel de performanță și rafinament pentru orice utilizare. Noul design oferă o plajă mai largă de ajustare a compresiei în modul Open. Oferă de asemenea un mod Pedal ideal pe potecile cu succesiuni de urcări și coborâri. A fost refăcut și modul Firm de pe Pike și Lyrik. Manetele de pe ghidon OneLoc oferă blocare rapidă și lucrează și împreună cu amortizoarele Deluxe, Super Deluxe și Super Deluxe Coil pentru blocare simultană. Acesta se va regăsi pe modelele Pike și Lyrik 2018.

Debonair

O cameră negativă de aer mare oferă o suspensie mai moale. Tehnologia a fost folosită din 2014 pe amortizoare iar acum intră și în componența mai multor furci din gamă, oferind o funcționare extreme de fină pe prima treime de cursă a suspensiei, oferind însă suport puternic pe partea din mijloc a acesteia. Se va regăsi pe modelele Pike, Lyric, Revelation și Yari 2018.

Noul Pike

pike2-e1492084994292-1024x426.png?x12266Pike a redefinit standardele furcilor de trail și de enduro. Noul model este cu aproape 150 g mai ușor, folosește amortizarea Charger 2 compatibilă cu blocarea de pe ghidon OneLoc și funcționează perfect cu amortizoarele Deluxe și SuperDeluxe. Noul Debonair oferă o amortizare excepțională a obstacolelor mici pe prima parte a cursei. Cursa este de 160 mm pentru roți de 27.5 și de 140 mm pentru roți de 29, ambele modele având spațiu pentru anvelope de 2.8.

pikerct-e1492085022431-1024x426.png?x122Modelul Pike RCT3 Remote va fi disponibil din aprilie 2017 la un preț de 970-1100 Euro. Va fi disponibil și un model RC Remote fără modul de funcționare Pedal dar doar în variantă OEM.

Noul Lyrik

lyrik-e1492085052178-1024x1024.png?x1226Acesta va include tehnologiile amintite mai sus și va fi disponibil în variant RCT3 REMOTE la prețul de 1145-1310 Euro, începând cu luna mai 2017 dar și în variant RC REMOTE fără modul PEDAL, în variant OEM.

revelation-e1492085090972-1024x473.png?xNoul Revelation folosește platform Pike, are brațe de 35 mm și oferă rigiditate maximă pentru trail. În variant RC el va fi disponibil din mai 2017 la prețul de 720-800 Euro.

yari-e1492085117165-1024x384.png?x12266Noul Yari va avea brațe de 35 mm și va folosi tehnologia Debonair, fiind construit pe platforma Lyrik. Va fi disponibil în varianta RC începând cu luna mai 2017, la un preț de 780-865 Euro.

rs1rlc-e1492085148590-1024x1024.png?x122Noul RS-1 va folosi și el o versiune pentru XC a sistemului Charger, folosit până acum pe SID. Blocarea va fi foarte rigidă pentru eficiență maximă la pedalare. Va fi disponibil în variantele RLC începând din aprilie 2017 la prețul de 1865 Euro și în varianta RL la prețul de 1945 Euro.

rs1.png?x12266rs2.png?x12266Mai multe informații vor fi disponibile pe pagina producătorului.


Sursa: Freerider

freeriderro

Norvegienii de la DB Equipment, sau Douchebags cum sunt cunoscuți pe plan național, au lansat o noua geantă de transport pentru mtb, geantă care combină părțile cele mai bune ale carcaselor softshell & hardshell, prin designul pliabil pe care îl are.

geanta-transport-Db-Equipment-The-Trail-Douchebags-01-1024x312.jpg?x12266

Noua geanta se numește The Trail și folosește același sistem de închidere ca geanta The Tour pentru cursiere, geantă folosită și de Team Sky care transportă în ele valoroasele cursiere Pinarello. Gențile combină un hard shell rigid cu mai multe panouri pliabile din material mai moale. Acestea din urmă devin la rândul lor rigide când sunt fixate una de cealaltă. Când nu folosești geanta, aceasta se pliază pentru ca geanta să fie ușor depozitată acasă.

geanta-transport-Db-Equipment-The-Trail-Douchebags-04-1024x683.jpg?x12266

The Trail este fabricată din panouri exterioare din poliester robust 1680D la care adaugă panouri interioare rigide din plastic pentru robustețe sporită. La interior este folosită spumă din poliuretan pentru protecție. Din specificații rezultă că geanta poate transporta orice bicicletă, de la downhill la 29er. Tot ce trebuie să faci este să demontezi roțile, pedalele și ghidonul.

geanta-transport-Db-Equipment-The-Trail-Douchebags-03-1024x512.jpg?x12266

Roțile sunt fixate în buzunarele dedicate care dispun inclusiv de protecții pentru discurile de frână. Pedalele și restul pieselor mici, au la rândul lor buzunare dedicate în timp ce ghidonul este și el fixat într-un loc special. Pentru transport prin aeroport sau gară, geanta rulează pe o pereche de roți.

geanta-transport-Db-Equipment-The-Trail-Douchebags-02-1024x768.jpg?x12266

Mulțumită fermoarelor amplasate de jur împrejur, accesul la lucrurile din interior este facil. Există și o chingă poziționată pe exterior, care ajută atunci când geanta trebuie urcată pe scări.

Însă pentru transportul cu avionul, orice gram în plus la bagaj poate fi costisitor. Din fericire noua geantă are o greutate rezonabilă de 8,9 kg când este goală. Prețul genții este de 609 euro. Un preț destul de mare, dar care promite protecția unei carcase hard case, fără să ocupe mult spațiu acasă când trebuie să o depozitezi. Culorile disponibile sunt negru și albastru.


Sursa: Freerider

freeriderro

Commencal-Meta-Power_full-suspension-traCommencal produc MTB-uri performante de peste 20 de ani încercând să ofere modele performante și distractive. Ca majoritatea producătorilor, au urmărit și ei de la început fenomenul asistenței electrice pe biciclete dar au ezitat să intre pe această piață până nu s-au convins că aceste biciclete electrice nu reduc din experiența MTB-ului. Ei s-au lăsat deci convinși și au introdus două eMTB-uri în gamă, ambele cu roți 27.5+ – hardtail-ul Power și full suspension-ul Meta, ambele doutate cu motorul silențios și puternic Shimano E8000.

Commencal-Meta-Power-HT-Race_hardtail-trCommencal subliniază că aceste modele nu sunt proiectate pentru începătorii care nu sunt în stare să urce o pantă, ci să deschidă accesul spre trail-uri altfel greu de folosit. Ambele modele sunt echipate serios pentru trail și integrează perfect motorul E8000 de 250 W care permite să se ajungă mai sus pe munte pentru o coborâre de vis. Geometria e actuală, lungă și cu unghi întins al furcii, care îmbie la viteză maximă la coborâre, dar permit și urcarea înapoi în condiții decente.

Commencal-Meta-Power-HT_hardtail-trail-eSistemul Shimano a fost ales pentru că oferă printre cele mai bune puteri la ieșire dar are și cea mai bună autonomie, de 100 km în modul Eco, incluzând 800 m de urcare. Asta înseamnă o zi întreagă de dat și de multe ori posibilitatea de a face mai multe ture în același timp disponibil. Design-ul compact permite păstrarea chainstay-urilor scurte.

Commencal-Meta-Power-HT_hardtail-trail-eShimano a fost ales și datorită rețelei vaste de distribuitori și service, lucru util datorită faptului că bicicletele Commencal se vând și direct cumpărătorilor, fără intermediari. Astfel service-ul este ușor de asigurat în caz de probleme.

Commencal-Meta-Power-HT-Essential_hardtaCommencal-Meta-Power-HT-Race_hardtail-trMeta Power vine în două variante, ambele cu echipare specifică eMTB, cu foi și transmisii proiectate special pentru cuplul mare, fiind dotate și cu anvelope + care transmit puterea la sol cu aderență maximă și pierderi minime de putere, presiunea scăzută din roți oferind un confort foarte bun în ciuda greutății suplimentare a motorului și bateriei.

Commencal-Meta-Power-HT_hardtail-trail-eMomentan au fost anunțate informații doar despre Meta ce va fi disponibil în două echipări, Essential care va avea prețul de la 3500 Euro și echipare Deore 1×10 și Power Race care va avea prețul de la 4000 Euro și transmisie XT 1×11.

Commencal-Meta-Power_full-suspension-traÎncă nu au fost anunțate detalii despre modelul full suspension Meta Power dar este de așteptat o suspensie de 50 mm și mai multe nivele de echipare, ca în cazul modelului Meta.

Pentru mai multe informații accesați pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com


Sursa: Freerider

freeriderro

Pentru anul în curs am făcut o selecție de produse care să ofere un avantaj calitate/preț imbatabil. Iar unul dintre acele produse este chiar casca Giro Chronicle, care, pentru puțin peste 500 de lei, oferă majoritatea tehnologiilor disponibile în domeniu și încă ceva în plus: un design atractiv.

casca-giro-chronicle-mips-2017-1.jpg?x12266Giro revine în 2017 cu o nouă cască: Chronicle. Mai mare, mai sigură și mai ieftină decât multe de pe piață care oferă performanțe similare.

Despre tehnologia MIPS am tot discutat, ajută la atenuarea șocurilor în cazul unui impact, prin diminuarea forței rotative care acționează asupra creierului, o tehnologie care se regăsea în prezent doar pe căștile scumpe. Acum însă, este disponibilă pe noul Chronicle ca dotare standard, dovadă că această tehnologie devine din ce în ce mai accesibilă. Din punct de vedere al aspectului, aceasta este foarte similară cu Montaro, cu mențiunea că beneficiază de 14 guri de aerisire, față de 16 cât întâlnim pe modelul mai scump. Dar airflow-ul este mai mult decât rezonabil și nu m-am putut plânge nici măcar pentru o clipă de acest aspect. Nu are în dotare plasă de insecte, iar reglajul se face foarte facil din spate, cu ajutorul unei rotițe.

casca-giro-chronicle-mips-2017-6.jpg?x12266Da, scrie MIPS peste tot pe interior. Ca să nu uiți că ești protejat la maxim.

Mai mult decât atât, Chronicle ține cont de părerile utilizatorilor și mizează pe o construcție mai joasă, fixându-se astfel mult mai bine pe cap și protejând totodată mai bine în zona de deasupra cefei. Pe scurt, creierul mic este în siguranță, chiar dacă te alegi cu o trântă pe spate. Este comodă în turele lungi, dar tot nu am simțit că se potrivește precum o mănușă pe scalp, asemenea cum se întâmpla cu casca Met Parabellum (dar, care costă din nefericire dublu). Totodată, nu vine cu prindere pentru camera video sau pentru goggle-și.

casca-giro-chronicle-mips-2017-4.jpg?x12266Rotița de ajustare e cu click-uri, dar destul de mică.casca-giro-chronicle-mips-2017-5.jpg?x12266Niciun design spectaculos căci nu este nevoie.

Greutatea de 370 de grame este bună, în principal cu aproape 100 de grame mai grea decât căștile de top, însă nu este ceva care să te deranjeze. Orice cască de până în 400 de grame este considerată ușoară, așadar nu o vei resimți ca pe o povară, decât poate dacă montezi o cameră video pe ea. Dar cum pe aceasta oricum nu poți face asta, treaba este rezolvată din capul locului.

casca-giro-chronicle-mips-2017-3.jpg?x12266Cu noul design ai “spatele” asigurat.casca-giro-chronicle-mips-2017-2.jpg?x12266Ți-am zis că este lung cozorocul…

Am apreciat cozorocul lung, chiar foarte lung, cât și nuanțele de culori, o combinație chiar reușită față de altele mai nefericite care-s disponibile pentru același model.

O recomand cu încredere pentru cei care adoră turele montane sau pentru cei care participă la competițiile de enduro, cu mențiunea că vor trebui să poate ochelari, nu goggle-și. Prețul este rezonabil raportat la dotări și tehnologie, fiind una dintre cele mai bune oferte de pe piață în acest moment.

Importator: Extreme Riders Distribution
Preț de raft: 535 Lei


Sursa: Freerider

freeriderro

marginea_padurii_00003-1024x576.jpg?x122Ne-am gândit să începem o inițiativă de a populariza șosele și cățărări superbe din România, în general destul de puțin cunoscute cu excepția unor ”inițiați”. O să vă prezentăm datele importante, localizarea, 2-3 fotografii și o mică descriere cu speranța că vă stârnim interesul de a merge și a le încerca, ocazie cu care sperăm să vedeți locuri noi și frumoase. Pentru cei ambițioși o să prezentăm și top 5 pe Strava la momentul publicării articolului, ca să știți cu cine vă… ”dușmăniți” acolo.

marginea_padurii_00004-1024x768.jpg?x122marginea_padurii_map.jpg?x12266Marginea Pădurii e un sat pe un vârf de deal, la limita de județ între Prahova și Buzău, în comuna Jugureni. Drumul cel mai scurt este dinspre orașul Mizil. Cățărarea este între satul Valea Unghiului și satul Marginea Pădurii. Zona este superbă iar cățărarea se poate include în circuite cu sosire in Valea Unghiului din direcțiile Apostolache – Sângeru, Sărata Monteoru – Cislău, dinspre Mănăstirea Ciolanu sau chiar dinspre Buzău.

marginea_padurii_profile2.jpg?x12266Este una dintre cele mai dure cățărări din zonă, având o pantă solicitantă constantă, fără prea multe momente de răgaz, după cum se vede și din profil. Practic momentele de pauză sunt cele în care panta scade puțin sub 10%. Solicitant psihic este și faptul că drumul este relativ drept, fără serpentine, fiind vizibil în față uneori pentru mai multe sute de metri.

marginea_padurii_00006-1024x768.jpg?x122Asfaltul este de calitate foarte bună la momentul scrierii articolului iar traficul se poate considera că e extrem de redus.

marginea_padurii_clasament.jpg?x12266În ceea ce privește segmentul de Strava, clasamentul primelor 5 locuri în momentul scrierii articolului este cel de mai sus.

Fotografii realizate de Horia Nițu

 


Sursa: Freerider

freeriderro

Înainte să achiziționezi de la Prologo, trebuie să te interesezi cu exactitate dacă ceea ce vrei să cumperi este cu adevărat ceea ce-ți dorești. Asta, doarece italienii au mai multe versiune din aceeași gamă. Iar Scratch-ul de față, nu este o excepție. L-am primit la test în versiunea X8 simplă, T2.0. Mai există versiunea CPC cu încă două subvariante și versiunea normală, cea pe care o vezi în fotografii, disponibilă și ea în alte trei subvariante: Nack, TiroX și T2.0. Cu formă Round (adică, rotundă). T2.0-ul testat este versiunea de bază, dar chiar și în aceste condiții, cântărește 283 de grame (261 grame declarat), o greutate cât se poate de rezonabilă ținând cont că nu intră în discuții materiale precum carbonul sau titanul.

Lățimea acesteia este de 135mm, iar lungimea de 280mm, spațiu suficient ca să-ți modifici poziția pe urcări. Botul este lăsat, iar asta nu crează doar un efect vizual care mie îmi place, însă oferă comoditate atunci când urcările devin extrem de aburpte. Confortul oferit este unul bun, nu m-am ales cu dureri de posterior după turele parcurse și nici nu m-am simțit incomodat. Desigur, nu este cea mai comodă șa din toate cele testate, însă este una orientată către cross country și maraton, așadar către competiții. În acest caz, se presupune că folosești oricum un bazon care să mai atenueze din presiune.

Calitatea corespunde cu exigențele impuse de nivelul la care joacă Prologo și nu am văzut niciun element care să-mi dea dreptul la critică. Plasticul de sub șa este de calitate, șinele din CrMo (goale pe interior) sunt perfect îmbinate, nu scârțâie, nu bate și nu troncăne. Partea centrală este mai moale, acesta fiind răspunsul celor de la Prologo la șeile cu decupaj, iar din punct de vedere al aspectului, zic eu, se plasează la cote înalte.

Pe scurt, noua Scratch X8 T2.0 este de recomandat tuturor celor care preferă cursele de MTB, fie ele competiții de cross country sau maratoane. Cântărește aproape cât unii dintre competitori care oferă șine din carbon, iar prețul este semnificativ mai mic decât al acestora. Versiunile mai scumpe sunt ceva mai ușoare însă sunt de luat în calcul doar în situația în care ești total obsedat de gramele în plus.

prologo-scratch-x8-t20-2017-3-150x150.jp prologo-scratch-x8-t20-2017-1-150x150.jp prologo-scratch-x8-t20-2017-6-150x150.jp prologo-scratch-x8-t20-2017-5-150x150.jp prologo-scratch-x8-t20-2017-4-150x150.jp prologo-scratch-x8-t20-2017-2-150x150.jp

Sursa: Freerider

freeriderro

Spaniolii de la Rotor lansează pe piață două noi angrenaje, unul de enduro și unul de all-mountain, ambele fiind construite modular, deci putând suporta orice standard de cadru. Pentru dezvoltarea celor două angrenaje, cei de la Rotor l-au cooptat pe Cedric Gracia, din dorința de a se asigura că vor oferi un produs competitiv.

rotor-r-hawk-2.png?x12266Designul agresiv și protecțiile din cauciuc se fac imediat remarcate.

Ambele modele sunt diposnibile în 3 lungimi de brațe, găzduiesc o foaie de tip Direct Mount și pot fi montate pe cadre Standard, Boost sau de Downhill. Pot fi montate pe aceste angrenaje atât foi rotunde cât și foi vale (recomandate de producător), iar instalarea este extrem de facilă, realizându-se doar un imbus de 8mm. Pe brațe vei remarca protecțiile realizate din cauciuc, iar acestea sunt disponibile în mai multe culori, precum negru, verde, albastru, galben, roșu și roz, în așa fel încât oricine le poate asorta cu bicicleta.

Modelul R-Hawk este oferit pentru 22o de euro, Q-Factorul este de 164 mm (standard), 170mm (pentru boost) sau 179 mm (pentru Downhill) și este compatibil cu BBRight, BB30, PressFit30 sau BSA. Este construit CNC din aluminiu 7055, iar greutatea este de 665 de grame, pentru versiunea cu brațele lungi, de 175mm și foaie cu 30 de dinți Rotor 30Z QX1.

rotor-r-hawk-1.png?x12266R-Raptor, angrenajul pentru bicicletele de all mountain, este oferit pentru 150 de euro și vine cu aceleași specificații precum fratele mai scump, însă este construit din aluminiu 6082 și cântărește ceva mai mult, 715 grame.

rraptor.jpg?x12266Mai multe informații despre aceste produse găsești pe rotorbike.com.

via Rotor Bike

 


Sursa: Freerider

freeriderro

În 1993 cei de la Formula lansau primul set de frâne hidraulice pentru biciclete. Și chiar dacă în ultima perioadă s-au aflat într-un con de umbră, acum fac eforturi serioase să revină în atenția publicului. Iar cu noile frâne Cura, s-ar putea să dea lovitura.

Gallery_Cura_1_Full.jpg?x12266Câteva informații care mă duc cu gândul către această afirmație este scopul pentru care au fost create: de la enduro la downhill și de la cross country la all mountain, oricine ar trebui s-o folosească și să fie mulțumit, așa cum aflăm de la producător. O asemenea afirmație trebuie să vină cu susținerea solidă a performanțelor, iar cei de la Formula n-ar avea de ce să nu fie sinceri în priviința asta.

Gallery_Cura_3_Full.jpg?x12266Designul este curat și simplu, maneta este cea mai ergonomică dintre toate construite de producătorul italian și de asemenea, aceasta este și prima frână cu ulei mineral pe care Formula o lansează pe piață. Maneta este construită din aluminiu și etrierul de asemenea. Acesta înglobează două pistoane mai mari, de 24 de mm, care ar trebui să asigura forța necesară de frânare, indiferent de traseul pe care te dai. Greutatea unei frâne, cu tot cu conductă și discul de 160mm este de 359 de grame, o valoare atractivă dată fiind aria foarte largă de utilizare a acestei frâne.

formula-brake-cura-caliper-6.jpg?x12266Trebuie să menționez și tehnologia Speedlock, care mi se pare absolut genială. Scoți conducta de frână și o bagi înapoi în manetă foarte facil, fără să pierzi uleiul mineral și fără să pătrundă aer în sistem. În ceea ce privește discurile, acestea sunt disponibile în varianta dintr-o bucată sau din două bucăți, cu spider-ul din aluminiu. Dimensiunile disponibile sunt de la 140mm până la 203mm în diametru.

formula-brake-cura-caliper-5.jpg?x12266

via Formula


Sursa: Freerider

Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      235
    • Total Postări
      7.391
  • Commentarii în blog