Zonaenduro.ro

Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • postări
    10
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    485

Postări în blog

guiutz

CARAPACKS is a new product on the 2 stroke marked, and we think is the best looking skid plate and exhaust shield ever build!

sherco-300-skid-plate

So, we talked with the producers, they are from Poland and you will have a 10% discount for every product you will buy from them, just say the magic words (ZonaEnduro) when you make the order at: hardenduro@carapaks.com

Available for:

Sherco SE-R 300 MY2017

skid-plate-beta-300-rr
duel-gravity-skid-plate-for-beta
beta-aluminium-skid-plate
aluminium-skid-plate-beta-bikes
aliminium-2-stroke-shield-beta-300-rr

BETA 300RR MY2017
ktm-aluminium-skid-plate-and-pipe-shield
KTM EXC 300 MY2015-2016
KTM EXC 250 MY2015-2016
KTM EXC 200 MY2015-2016

husqvarna-te300-aluminium-skid-plate-and-pipe-shield
Husqvarna TE300 MY2015-2016

More than that, you will have another 10% for a preorder of the skid plate for 2017 KTM 2 stroke 300/250 models!!


masterbike-banner-720x241-1.jpg

enduro-trips-romania.jpg

footer-01.jpg

Related posts


Articol preluat de pe zonaenduro.ro

guiutz

Pilotul Autonet Motorcycle Team va concura în perioada 1-7 octombrie în Raliul Marocului, ultima etapă din actualul sezon al Campionatului Mondial de Rally-Raid (FIM). Mani revine în Campionatul Mondial după o absență de patru sezoane.

Mani Gyenes sosire in Uyuni - Bolivia

Riderul sătmărean concurează în repetiția generală pentru Dakar 2017, Raliul Marocului fiind locul unde elita acestui sport merge să se antreneze și să facă ultimele setări înainte de cel mai dificil rally-raid din lume. Mani a mai evoluat în acest raliu în 2009, când l-a și câștigat la clasa +450 cmc pilotând un KTM 690 Rally Replica. De această dată va rula cu o motocicletă mai ușoară, cu un KTM 450 Rally Replica, motocicleta pe care a concurat și în Dakar 2016. Va folosi acest raliu pentru a se obișnui cu noile suspensii WP, suspensii care îi vor permite să fie mai rapid comparativ cu specialele pe care a rulat cu suspensiile din configurația de fabrică a motocicletei.

mani-gyenes-campionatul-mondial-de-rally-raid

Emanuel Gyenes (#23 in Raliul Marocului): ”Aștept specialele din deșert, sper să avem parte de dune. Va fi diferit acum față de 2009 pentru că merg cu o motocicletă mai ușoară, însă importantă este pregătirea pentru Dakar 2017. Cred că cea mai frumoasă zi va fi cea în care avem speciala de 50 de km pe malul Atlanticului. Mă bucur că am revenit în Africa, ultima dată am concurat în Sahara în 2010, când am participat la Raliul Tunisiei.”

Biuvac Dakar 2015 - Emanuel Gyenes

Raliul Marocului va debuta pe 1 octombrie cu verificările administrative și tehnice urmând ca pe 2 octombrie să aibe loc o probă super specială în Agadir, pe 3 octombrie să se ruleze într-o probă specială pe malul Oceanului Atlantic, iar apoi să se meargă în deșert până pe 7 octombrie. Numărul total de km al probelor speciale este de 1.317 km.

În ediția nr. 17 a Raliului Marocului sunt în total doi rideri din România. Marcel Butuza revine și el în Campionatul Mondial de Rally-Raid după o absență de patru sezoane și se află la a doua participare în raliul din Nordul-Vestul Africii.

Noi titluri în palmares

Chiar dacă a făcut o pauză în rally-raid, ne mai concurând din luna ianuarie, Mani nu a stat departe de motocicletă: în 2016 a izbutit să devină campion al Ungariei atât la enduro cât și la endurocross. Titlurile din campionatele Ungariei se adaugă multiplelor titluri naționale obținute în România la aceleași discipline.

MORENI_ENDUROCROSS_2014_EMANUEL GYENES

Pe scurt despre Emanuel Gyenes – Mani

Născut în urmă cu 32 de ani în Satu Mare, Mani a debutat în Raliul Dakar la 22 de ani, terminând pe locul 46 ediția din 2007. A câștigat cel mai dificil rally-raid din lume de două ori la clasa Maraton (nu este permisă schimbarea motorului de-a lungul celor două săptămâni de cursă, iar motocicleta trebuie să fie conformă cu modelul din fabrică, nu se pot schimba, spre exemplu, suspensiile) și are în total trei podiumuri la această clasă. A concurat în șase ediții ale Dakar-ului și la tot atâtea etape de campionat mondial. În 2008 a fost cel mai rapid rider pe o probă specială din Raliul Faraonilor, iar în 2011 a fost pe punctul de a deveni vice-campion mondial, însă absentarea de la Raliul Faraonilor l-a dus pe locul patru.

Mani Gyenes Dakar 2015 PS11Mani Gyenes Dakar 2015 PS11

În Dakar 2016 s-a clasat pe locul 14 la general și alături de Autonet Motorcycle Team va concura și în ediția 2017. Mai multe amănunte despre evoluția lui Mani în Raliul Marocului veți găsi pe pagina sa oficială de Facebook: www.facebook.com/ManiGyenes 


footer-01.jpg

enduro-trips-romania.jpg

masterbike-banner-720x241-1.jpg

Related posts


Articol preluat de pe zonaenduro.ro

guiutz

Articol preluat de pe zonaenduro.ro

guiutz

The third edition of Red Bull 111 Megawatt saw heavy rain in Poland turn the race into a wet and wild ride. Previous years had seen a baked track and dusty conditions, but this time it was all about avoiding heavy spray from riders up ahead.


footer-01.jpg


enduro-trips-romania.jpg

masterbike-banner-720x241-1.jpg

Related posts


Articol preluat de pe zonaenduro.ro

guiutz

Simply the best GoPro products ever, we can say. Now with built in image stabilisation, the new GoPro HERO 5 and KARMA drone will make your videos look like you are in the middle of the action!

HERO5 Black is the most powerful and easy to use GoPro ever, thanks to its 4K video, voice control, one-button simplicity, touch display and waterproof design.

There is also, let’s say a low budget camera, but with the same specs like the big brother. The Hero Session 5. HERO5 Session combines 4K video, one-button simplicity and voice control all in a small, waterproof design.

go-pro-hero-5-test

About the drone… KARMA is now an accessible product. With just €869.99 for Europe you will have an Action drone and a Karma hand held stabilizer! Words are nothing, just watch the videos!

go-pro-karma-top-view go-pro-karma-front-view go-pro-karma-back-view karma-grip


footer-01.jpg

masterbike-banner-720x241-1.jpg


enduro-trips-romania.jpg

Related posts


Articol preluat de pe zonaenduro.ro

guiutz

Graham Jarvis is racing with Rage Buggy fitted with Yamaha R1 Engine! „Had great time racing with it! Check out the end of the video and watch me having a blast about in the rage buggy.” said Jarvis.


masterbike-banner-720x241-1.jpg

enduro-trips-romania.jpg


footer-01.jpg

Related posts


Articol preluat de pe zonaenduro.ro

guiutz

Hard Enduro Bucovina 2016 Race Highlights with Master Bike’s Cluj, Lorant Ferent.

RIDER: Lorant „Dr. Bones” Ferent – Master Bike Cluj

Sponsors:
http://www.chiromed.ro – Chiromed – Centru de Manipulari Osteoarticulare – CLUJ

http://www.inplast.ro – InPlast – Birotica Cluj


footer-01.jpg


enduro-trips-romania.jpg

masterbike-banner-720x241-1.jpg

Related posts


Articol preluat de pe zonaenduro.ro

guiutz

Saptamana trecuta echipa Master Bike Cluj (www.masterbike.ro) a dominat podiumurile Hard Enduro Bucovina, o cursa care zice-se ca ar fi fost una fara cusur!

MASTERBIKE CLUJ ENDURO TEAM

Incepem cu Vlad Mihu, noul pilot adus de Master Bike Cluj, un pilot cu mare potential. „Am avut zone de viteza si paraie foarte solicitante. Intreaga cursa m-am „batut” cu Viorel, coechipierul meu, iar pe final am mers fara greseala reusind sa ma indepartez de el. Mi-a placut foarte mult cursa si cu siguranta revin si la anul!

VIOREL COSTIN, MIHU VLAD

Viorel Costin in prima zi de cursa a dat de probleme tehnice, cauciucul sarindu-i de pe rimlock. „Am terminat pe 4 prologul, mi se invartea janta in cauciuc.” Duminica, Viorel nu a reusit sa gaseasca ritmul potrivit din cauza unor probleme la motocicleta, dar tot a reusit sa prinda podiumul, terminand pe 3.

rogojan emanuel - HEB4 -

La clasa PRO, Rogojan Emanuel a fost doar la 1 minut si cateva secunde diferenta de locul 1, deci o clasare pe locul 2 de data aceasta pentru pilotul din Baia Mare. „A fost o cursa bine organizata cu un traseu distractiv. La Prolog m-am calificat pe prima poziție. In ziua cursei am ajuns primul la finish, dar am fost depasit din spate ca si timp. Multumesc pentru sustinere Quickmobile, Masterbike, PieseKtm.ro, MPS Logistics, ServiceSuspensii.ro, Chiromed.ro, OutsiderRacing.

STROISTEANU BART - HEB4 - PROLOG

Lasand la final castigatorul clasei Veterani, cu un timp total demn de clasa PRO, Stroisteanu Bart ne-a declarat: „Organizare la superlativ, oameni faini, traseu marcat impecabil, cronometru profi, premii in bani, practic nu s-au zgarcit la nimic si au facut totul ca lumea sa nu duca lipsa de nimic si sa fie perfect. Ca si traseu ma asteptam la ceva mai hard, dar probabil asa au ales ei sa poata termina toata lumea cursa.

footer-01.jpg

masterbike-banner-720x241-1.jpg

enduro-trips-romania.jpg

Related posts


Articol preluat de pe zonaenduro.ro

guiutz

Cel mai dur raliu hard enduro din lume l-a provocat pe Johan Van Heerden, linia a doua în echipa națională de rugby a României să facă cunoștință cu enduroul extrem. Stejarul nu s-a dat înlături și a ajuns chiar să le dea o mână de ajutor riderilor.

Andy Fazekas si Johan Van HeerdenAndy Fazekas si Johan Van Heerden

Din 2004 la Sibiu se organizează raliul care a devenit cunoscut în întreaga lume drept cel mai dur din enduroul extrem „RedBull Romaniacs”. La ediția din 2016, un stejar dârz a văzut de ce cursa are acest renume și de ce anual vin în România rideri de pe întreg Globul, inclusiv din țări precum Africa de Sud, Noua Zeelandă, Australia, Aruba, Venezuela, SUA, Canada, etc.

Totul a început, așa cum este tradițional la Red Bull Romaniacs, cu Prologul din centrul Sibiului (un show urban în care riderii încearcă să fie rapizi pe niște obstacole create pentru a le arăta fanilor la ce provocări sunt supuși enduriștii în zilele de off-road) . Johan a asistat la sesiunile de calificări după care l-a întâlnit pe Andy Fazekas, creatorul obstacolelor și cel care, după câteva explicații, l-a pus deja la treabă. Cum fuseseră calificările, obstacolele trebuiau rearanjate pentru finale, așa că stejarul și-a adus aminte de antrenamentele de rugby, când a dat o mână de ajutor în zona obstacolelor cu pneuri.

Van Heerden ajutand rideri in sectiunea the impossibleVan Heerden ajutand rideri in sectiunea the impossible

A urmat întâlnirea mult așteptată cu riderii Wade Young și Emanuel Gyenes. Wade Young este cel mai tânăr pilot care a urcat pe podiumul Red Bull Romaniacs ocupând locul trei atât în 2014, cât și în 2016 și un mare fan al rugbyului. Sud-africanul chiar a jucat rugby până să se dedice enduroului extrem și a rămas surprins să vadă că un conațional de al său joacă pentru o echipă de club din România – CSM Știința Baia Mare – și este unul dintre stejari.

Emanuel Gyenes este cel mai titrat pilot român când vine vorba de competiții off-road având inclusiv două titluri în raliul Dakar la clasa Maraton și două la Red Bull Romaniacs clasa Expert Team.

Amândoi i-au povestit lui Johan despre dificultățile enduroului și cu greu s-au abținut să nu îi dea să încerce una dintre motociclete.

Deși părea că a înțeles încă de la primele cuvinte de ce enduroul extrem este dificil, Van Heerden s-a convins când a venit momentul să meargă în off-road. S-a trezit precum concurenții la ora 04:30 dimineață și deja la 06:45 era într-unul dintre punctele extreme de pe traseul din Munții Lotrului. Numit ”The Impossible” acesta a fost prima piatră de încercare dintr-o zi care avea să însemne peste 8 h de stat în șa. O urcare abruptă și șerpuită unde cu greu puteai sta în picioare, dar pe care riderii clasei Gold trebuiau să o parcurgă pe motocicletă. În enduro extrem de multe ori piloții sunt ajutați de spectatori pe urcările foarte abrupte, așa că Johan Van Heerden s-a transformat rapid în brațul de ajutor de care aveau nevoie riderii care abia se mai țineau în șa.

O motocicletă de enduro extrem are în medie între 102 și 110 kg fără combustibil, iar cu carburant depășește greutatea stejarului (118 kg). Așa că ajutorul acordat riderilor în zona ”The Impossible” a devenit foarte rapid un antrenament extrem.

De-a lungul zilelor în care a însoțit raliul, Johan Van Heerden a fost și unul dintre cei care au încurajat-o pe Kirsten Landman, sud-africanca care își dorea să intre în cartea recordurilor acestui sport. Rider la clasa Silver (traseu aproape imposibil), Kirsten și-a atins obiectivul și a devenit prima femeie care termină raliul pe traseul uneia dintre cele mai grele clase de la Red Bull Romaniacs.

Van Heerden ajutand unul dintre riderii de la cea mai dura categorie - GoldVan Heerden ajutand unul dintre riderii de la cea mai dura categorie – Gold

Johan Van Heerden: Participarea la Red Bull Romaniacs a fost o experiență extraordinară. Enudroul extrem este foarte diferit de rugby, dar ambele sporturi necesită să fii în formă și să ai o condiție fizică foarte bună. Mi-ar plăcea să concurez și eu într-o zi.

Despre Johan Van Heerden

Jucător de origine sud-africană, Johan Van Heerden a debutat la naționala României în meciul test cu Tonga, disputat chiar înaintea plecării la Cupa Mondială din 2015. La competiția din Anglia, acesta a jucat in toate cele patru meciuri disputate, în trei dintre acestea, cu Franța, Canada și Italia, începând în primul XV. Posesorul unui fizic impresionant (196 cm și 118 kg), jucătorul de linia a doua a evoluat până acum în 13 meciuri pentru România.

Red Bull Romaniacs pe scurt

Cel mai dificil raliu hard enduro din lume, se organizează din 2004 la Sibiu și este alcătuit dintr-un prolog urban și patru zile de off-road. Cursa este deschisă atât riderilor profesioniști, cât și amatorilor fiind unul dintre puținele evenimente unde sportivii amatori sunt tratați precum profesioniștii și pot concura alături de ei. Sunt gândite trasee pentru patru categorii diferite, cea mai accesibilă din punct de vedere al dificultății fiind clasa Iron, iar cea mai dură clasa Gold. De-a lungul tuturor zilelor de off-road se parcurg în medie 600 de km de traseu și uneori din pricina durității traseului concurenții ajung să stea și 10 ore în șa.



footer-01.jpg

masterbike-banner-720x241-1.jpg

enduro-trips-romania.jpg

Related posts


Articol preluat de pe zonaenduro.ro

guiutz

Watch the PRO’s in action at Red Bull Romaniacs 2016. Here you can see them on the most dificult sections of the track. Even Graham Jarvis is pushing!

Remember… on the camera looks so easy! In reality it is hard to stay on your foot!

Follow us on facebook: http://www.facebook.com/zonaenduro

Camera: Jakab Zoltan-Jaxy


footer-01.jpg

masterbike-banner-720x241-1.jpg


enduro-trips-romania.jpg

Related posts


Articol preluat de pe zonaenduro.ro

Autentifica-te  
Urmăritori 0
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Statistici Blog

    • Total Bloguri
      235
    • Total Postări
      7.391
  • Commentarii în blog