Mergi la conţinut

Motorteam

Autentifica-te  
  • postări
    70
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    1.538

Postări în blog

motorteam
23172781_1450129565037049_1397373317748549597_n-350x350.jpg

Shoei Neotec 2

Pentru 2018 japonezii de la Shoei lanseaza o noua casca cu un design modern si sportiv care va revolutiona gama castilor flip-up si anume Neotec 2, urmasul castii de succes Neotec.
Noile imbunatatiri in comparatie cu vechiul model sunt urmatoarele:
-interiorul este total nou iar buretii obrajilor integreaza conceptul ,,noise isolator'' care ajuta la reducerea considerabila a zgomotului preceput de rider, imbunatatind astfel confortul. De asemenea interiorul este complet detasabil si spalabil.
-casca este mai compacta, si sunt disponibile 3 masuri pentru carcasa exterioara foarte usoara si rigida construita din fibre si testata in tunel aerodiamic
-casca este pregatita pentru montarea sistemul de comunicatie special facut de SENA pentru Shoei, sistem care se integreza perfect in interior fara a influienta forma si aerodinamica.
-mecanismul pentru flip-up a fost de asemenea imbunatiti iar pivotul este fabricat din otel inoxidabil
-noul design al vizierei imbunatateste vizibilitatea, elimina distorsiunile si creste etansarea importiva vantului si a zgomotului.
-ventilatia castii este realizata cu ajutorul cele 2 prize frontale, una situata in dreptul barbiei iar cealalta in dreptul fruntii, iar eliminarea aerului cald se face cu ajutorul a doua evacuari. Atat aerisirile cat si evacuarile sunt reglabile si concepute special pentru a reduce tubulentele.
Casca este dotata cu ochelar de soare integrat, pinlock, protectie barbie, protectie nas si bretea cu prindere rapida si ajustabila cu mecanism metalic.
La fel ca si confortul, siguranta este foarte importanta pentru Shoei si de accea noul Neotec 2 este dublu omologata atat ca o casca open face dar si ca o casca integrala.

Safety2.jpgCommunication-n.jpgComfort.jpgAerodynamic.jpgVentilation.jpgColors.jpgGraphics.jpg


Vezi articolul integral

motorteam
118574_2018_Africa_Twin_Adventure_Sports-350x350.jpg

2018 CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

Au trecut 30 de ani de la lansarea legendarei XRV650 Africa Twin iar odata cu lansarea in 2016 a modelului CRF1000L Honda a pastrat esenta si spiritul care au transformat primul model in motocicleta emblematica pentru categoria Adventure-Touring.

Secretul noului model este balanta perfecta intre greutate si putere, elemente care au ajutat-o sa se impuna in fata competitiei atat in categoria on road cat si off road devenind astfel cel mai versatil modern-day all-rounder.

Pentru anul 2018 noua Africa Twin vine cu urmatoarele dotari si upgradeuri :

118582_2018_Africa_Twin_Adventure_Sports.jpg

-motorul cu 2 cilindri in linie racit cu lichid are aceiasi capacitatea de 998 cc, 4 supape/cilindru SOHC

ajutat de injectia electronica PGM-FI dezvolta o putere maxima de 70 Kw/7.500 rpm si cuplu maxim de 99 Nm/6.000 rpm. Pentru a obtine aceste performante inginerii Honda au pastrat cursa si alezajul de 75,1 mm x 92 ,compresia de 10,0:1 si arborele cotit decalat la 270 grade dar au redus masa arborelui  balansier cu 300 de grame reducand inertia si ajutand astfel motorul sa raspunda mai rapid comenzilor. Valvele de admisie au diametrul de 36,5 mm iar cele de evacuare 31 mm, injectia electronica este ajutata de tehnologia Twin Spark pentru o combustie sporita in combinatie cu tuburile de admisie care au fost marite cu lungimea de 20 mm.


-cutia de viteze care echipeaza noul model este disponibila in 2 variante dupa cum urmeaza:

1. clasica cutie de viteze cu 6 trepte si assist slipper clutch in dotarea de baza care ofera schimbari de trepte atat inferioare cat si superioare foarte line si fara socuri. O noua inovatie sunt rotile dintate gaurite folosite pentru treptele 1,2,3 si 4 care ajuta la o mai buna lubrifiere si usureaza ansamblul permitand folosirea unui ambreiaj mai mic si usor. Aceasta versiune se poate dota cu quickshifter.


2. a 2-a varianta este cutia de viteze automata Dual Clutch Transmision (DCT) ajunsa la a 3-a generatie si prevazuta pentru acest model cu 6 trepte, ea fiind prima si unica cutie de viteze de acest gen din lume care echipeaza o motocicleta adventure-touring. Selectorul pentru Drive, Neutru si cele 3 moduri Sport raman neschimbate ca amplasare si functionalitate dar la fel si selectorul Gravel, cel pentru modul Automat si Manual dar si padelele “+” si “–“ care pot fi actionate instant indiferent de modul de mers selectat. O alta functie interesanta a acestei cutii de viteze este sistemul care detecteaza inclinarea motocicletei pentru a schimba treptele in functie de modul de mers si traseul ales. Aceasta versiune se poate dota si cu schimbator de viteze la picior.Transmisia finala in cazul ambelor cutii de viteze se face prin intermediul lantului.

-Pentru a obtine un control perfect al puterii a fost folosita acceletatia este de tip Throttle By Wire (TBW) combinata cu 3 moduri presetate pentru putere: TOUR, URBAN si GRAVEL si un mod USER care memoreaza parametrii personalizati de catre rider.118590_2018_Africa_Twin_Adventure_Sports.jpg

De asemenea exista si 3 nivele selectabile pentru: puterea motorului(P), frana de motor (EB) iar pentru Honda Selectable Torque Control (HSTC) exista 7 nivele sau poate fi decuplat.

-Suspensia fata upside down complet reglabila produsa special de Showa avand diametrul cartusului de 45 mm si o cursa marita cu 22 mm ajungand astfel la 252 mm,iar suspensia spate este de asemenea complet reglabila cu o cursa maxima de 240 mm marita cu 20 mm in comparatie cu modelul anterior. Toate aceste modificari aduse suspensiei ajuta noua Africa Twin 2018 sa ramana in continuare imbatabila off road.


-Franele fata duale au discuri flotante cu diametrul de 310 mm iar discul spate are 256 mm. Pentru o eficienta maxima de franare au fost folositi etrieri fata  radiali cu 4 pistoane iar pe spate cu 1 piston ajutati de un sistem ABS cu 2 canale care poate fi decuplat numai pentru roata spate.


-Rotile raman de asemenea neschimbate : 90/90/R21 pe fata si150/70/R18 pe spate, ambele cu camera de aer dar de acesta data jantelesi spitele sunt confectionate din otel inoxidabile pentru rezistenta si durabilitate.


Greutatea cu toate plinurile facute este de 243 Kg pentru versiunea cu cutie de viteze manuala si 253 Kg pentru varianta DCT.


Consumul de combustibul ramane neschimbat: 21,7 Km/L (MT) si 21,8 Km/L (DCT) dar capacitatea rezervorul de combustibil a crescut la 24,2 L in comparatie cu 18,8 L, crescand astfel autonomia la peste 500 de Km.


-Pentru a creste confortul noului model acesta este dotat in echiparea standard cu manere incalzite, priza de 12V, un parbriz mai inalt cu 80 mm pentru o protectie sporita la vant si decoratii latereale metalice pe ambele parti ale rezervorului.


-Alta modificare importanta adusa noului model este scutul de motor mai mare si barele laterale care protejeaza carenele in cazul unei cazaturi.


-Pentru un control mai bun pe off road saua este mai inalta cu 50 mm, are un profil mai plat si pastreaza 2 trepte de reglaj : 900 mm sau 920 mm in comparatie cu 850mm si 870mm). De asemenea pozitia ghidonului a fost inaltata cu 32,5 mm si adusa mai in spate cu 5 cm iar scaritele rider-ului sunt mai late si comode.


-Sistemul de lumini este full LED, semnalizarea se auto anuleaza in functie de informatia primita de la senzorii rotilor fata si spate iar pentru prima data este prezent pe o motocicleta sistemul Emergency Stop Signal pentru semnalele spate care avertizeaza participantii din trafic aflati in spatele motocicletei sa pastreze distanta de siguranta atunci cand se franeaza intr-o situatie limita/de urgenta numai la viteze mai mari de 53 Km/h cand sunt sezizate decelerari de minim 6m/s2.


-Noul Display multifunctional afiseaza mai multe informatii utile rider-ului si anume:  treapta de viteza, modul de condus selectat, viteza, turatia, nivelul de combustibil, ABS, HSTC, ceas ,temperatura si tripuri.


-Noul esapament a fost modificat pentru a obtine un sunet mai agresiv si un raspuns mai bun al motorului in gama medie de turatie.

-Pentru a reduce suplimentar greutate cu 2,3 Kg a fost folosita o baterie Litiu Ion de ultima generatie.

118574_2018_Africa_Twin_Adventure_Sports.jpg

-Pentru noul model vor fi disponibile cutii de bagaje din aluminiu si o variata gama de accesoriirii originale Honda dupa cum urmeaza:

-cric central

-doua variante de sa joasa

-alarma

-kit proiectoare de ceata

-Schimbator de viteze pentru DCT

-scarite din cauciuc pentru pasager

-kit cutii de touring

-alarma

-rucsac de rezervor



In concluzie noul CRF1000 combina perfect performanta si controlul unei motociclete off road cu agilitatea si capabilitate de calatorie a unei motociclete sport-touring.



  damper, hydraulic dial-style preload adjuster and rebound damping adjustment, 240 mm rear wheel travel, 101 mm stroke

 

WHEELS  

Wheels Front Wire spoke with aluminium rim

Wheels Rear Wire spoke with aluminium rim

Rim Size Front 21M/C x MT2.15

Rim Size Rear 18M/C x MT4.00

Tyres Front 90/90-21 tube type

Tyres Rear 150/70-R18 tube type

BRAKES  

ABS system type 2-Channel with rear ABS off switch

 Type Front  

310mm dual wave floating hydraulic disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads

 

Type Rear  

256mm wave hydraulic disc with 1-piston caliper and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model with additional slide type 1-piston caliper

 

INSTRUMENTS & ELECTRICS  

Instruments  

Rally style negative LCD instrument display including: Riding Modes, Speedometer, Tachometer, Fuel, Gear position, ABS, HSTC, Odometer, Trip and Clock

 

Headlight Dual LED (1 High/1 Low)

Taillight LED

Indicators LED

 Technical Specifications

 

ENGINE

 

Type

 

Liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin with 270° crank and uni-cam

 

Displacement

998cm3

Bore & Stroke

92.0 x 75.1mm

Max. Power Output

70kW/7,500rpm (95/1/EC)

Max. Torque

99Nm/6,000rpm (95/1/EC)

FUEL SYSTEM

 

Fuel Capacity

24.2 litres

Fuel consumption (WMTC mode)

MT: 21.7 km/l (WMTC)
DCT: 21.8 km/l (WMTC)

DRIVETRAIN

 

Clutch

MT: Wet, multiplate with coil springs, Aluminium Cam Assist and Slipper clutch

DCT: 2 Wet multiple clutches

Gearbox / Transmission Type

Constant mesh 6-speed MT / 6-speed DCT with on and off-road riding modes

Final Drive

O-ring sealed chain

FRAME

 

Type

Steel semi-double cradle type with high-tensile strength steel rear subframe

CHASSIS

 

Dimensions (L x W x H)

2,340 x 930 x 1,570mm

Wheelbase

1,580mm

Seat Height (STD position / Low position)

900/920mm

Ground Clearance

270mm

Kerb Weight

243 kg (MT), 253kg (DCT)

Turning Radius

2.6m

SUSPENSION

 

Suspension (front)

 

Showa 45mm cartridge-type inverted telescopic fork with hydraulic dial-style preload and damping (compression & rebound) adjuster, 252mm stroke, 224mm axle travel

 

Suspension (rear)

 

Monoblock cast aluminium swing arm with Pro-Link with gas-charged damper, hydraulic dial-style preload adjuster and rebound damping adjustment, 240 mm rear wheel travel, 101 mm stroke

 

WHEELS

 

Wheels Front

Wire spoke with aluminium rim

Wheels Rear

Wire spoke with aluminium rim

Rim Size Front

21M/C x MT2.15

Rim Size Rear

18M/C x MT4.00

Tyres Front

90/90-21 tube type

Tyres Rear

150/70-R18 tube type

BRAKES

 

ABS system type

2-Channel with rear ABS off switch

 Type Front

 

310mm dual wave floating hydraulic disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads

 

Type Rear

 

256mm wave hydraulic disc with 1-piston caliper and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model with additional slide type 1-piston caliper

 

INSTRUMENTS & ELECTRICS

 

Instruments

 

Rally style negative LCD instrument display including: Riding Modes, Speedometer, Tachometer, Fuel, Gear position, ABS, HSTC, Odometer, Trip and Clock

 

Headlight

Dual LED (1 High/1 Low)

Taillight

LED

Indicators

LED



Vezi articolul integral

motorteam
118720_2018_CB1000R-350x350.jpg

2018 HONDA CB1000R ‘Neo Sports Café’

Noul model Honda CB1000R iese in evidenta prin designul retro-industrial minimalist care are la baza propulsorul de top folosit pe modelul CBR1000R, astfel rezultand o motocicleta unica care imbina perfect elementele sport-naked cu Cafe Racer.

 

Motocicleta este total reconceputa si indifertent din ce perspectiva o privesti : design, performanta sau tehnologie aceasta va starni emotie si de asemenea va intimida concurenta pe orice traseu virajat, stradal sau circuit.


 

Pentru anul 2018 noul CB1000R vine cu urmatoarele dotari :

 

-motor cu 4 cilindri in linie racit cu lichid avand capacitatea de 998 cc, 4 supape/cilindru DOHC

ajutat de injectia electronica PGM-FI dezvolta o putere maxima de 107 Kw/10.500 rpm si cuplu maxim de 104 Nm/8.250 rpm. Pentru a obtine aceste performante inginerii Honda au pastrat cursa si alezajul de 56,5 mm x 75 mm dar au marit compresia cu 0,4 ajungand astfel la 11,6:1 cu ajutorul noilor pistoane forjate (tehnologie imprumutata de la CBR1000R), a corpului de injectie cu diametre de 44 mm (marite cu 8mm) si a noului air box  care au ajutat la marirea puterii cu 16 % si a cuplului cu 5 %  in comparatie cu modelul anterior.

Acest motor puternic si compact a fost proiectat sa isi elibereze potentialul si cuplul intre 6.000 si 8.000 rpm si isi atinge limitele la 12.000 rpm.

 

-cutia de viteze care echipeaza noul model are 6 trepte dar raportul de transmisie a fost micsorat cu 4% pentru a obtine acceleratii puternice in primele 3 trepte iar pana la viteza de 130 de Km/h acesta motocicleta este mai rapida decat CBR1000R. Transmisia finala este pe lant iar de acesta data pentru a obtine un control maxim pe retrogradari este ajutata de un ambreiaj tip Assist/slipper clutch cu actionare pe cablu disponibil ca echipare standard.

 

-Suspensia fata este marca Showa gama Seperate Function Fr Fork Big Piston unit (SFF-BP) care incorporeaza toate setarile intr-o singura jamba pentru a reduce greutatea si frecarile interne, iar suspensia spate este de asemenea complet reglabila pe compresie si revenire.

 

-Franele fata duale au discuri flotante cu diametrul de 310 mm iar discul spate are 256 mm. Pentru o eficienta maxima de franare au fost folositi etrieri fata  radiali cu 4 pistoane iar pe spate cu 2 pistonase ajutati de un sistem ABS cu 2 canale.

 

In comparatie cu vechiul model greutate a fost redusa cu 12 Kg ajungand la 212 Kg iar pentru o agilitate maxima distribuirea ei a fost calculata 48,5% pe fata si 51,5 pe spate.

 

-Bascula monobrat din aluminiu ramane in continuare o caracteristica nelipsita pentru noul model, aceasta a fost scurtata cu 14,7 mm avand 574,2 mm, ghidonul este mai lat cu 12 mm si mai inalt cu 13 mm, saua este mai inalta cu 5 mm avand 830 mm toate acestea ajuntand la obtinerea unei pozitii de mers foarte confortabile si ergonomice.

-Cadrul din otel este un concept nou tip mono-backbone iar jantele sunt din aluminiu turnat.

-Pentru a completa aspectul agresiv roata spate a fost marita cu 10 mm avand acum 190 mm, toba de esapament este de tip 4-2-1 cu un ton agresiv de bas peste 5.000 rpm iar luminile sunt full LED incorporand perfect farul rotund stil Cafe Racer. Roata fata are specificatiile neschimbate: 120/55/R17.

 

-Pentru a obtine un control perfect al puterii a fost folosita acceletatia de tip Throttle By Wire (TBW) combinata cu 3 moduri presetate pentru putere: RAIN, STANDARD si SPORT si un mod USER care memoreaza parametrii personalizati de catre rider.

Exista 3 nivele selectabile pentru: puterea motorului(P), frana de motor (EB) si Honda Selectable Torque Control (HSTC) care poate fi decuplat.

 

-Display-ul multifunctional afiseaza mai multe informatii utile rider-ului si anume:  treapta de viteza, momentul optim pentru a schimba in  treapta superioara ,modul de condus selectat si de asemenea exista un indicator ECO.

 

Noul model este mai economic obtinand un consum de 17,2 Km/L in comparatie cu 16,9 Km/L, rezervorul de combustibil avand o capacitate de 16,2 L si un design mai ingust in zona seii si mai lat in zona ghidonului facilitand astfel confortul la drumuri lungi.


 

Honda pune la dispozitie o gama variata si completa de accesorii originale dupa cum urmeaza:

-quick shifter

-manere incalzite

-priza 12V

-vizor/protectie instrumente bord

-capac monopost

-ornamente aripa fata din aluminiu

-aripa spate din aluminiu

-sa din alcantera pentru rider si pasager

-protectii motor

-tank pad

-rucsac de rezervor

-bagaj tip rucsac pentru montaj pe saua pasagerului

-ornamente jante

 

De asemena va fi disponibila versiune CB1000R+ echipata standard cu urmatoarele accesorii: manere incalzite, ornamente aripa fata si aripa spate toate din aluminiu, capac monopost cu insertii din aluminiu, grila protectie radiator cu logo CB1000R si quick shifter.

 

In concluzie noul CB1000R combina perfect performanta si controlul unei motociclete supersport moderne cu clasicul minimalist stil cafe racer iar astfel Honda a reusit sa renesca gama motocicletelor naked.


Vezi articolul integral

motorteam
115612_2018_GL1800_Goldwing-350x350.jpg

Honda GL 1800 Gold Wing 2018: Ultima tehnologie Honda dupa o istorie inceputa iin 1975.

Nou 2018: Honda Gold Wing va venii in doua versiuni, cu cutie mecanica cu 6 trepate si cutia automata cu dublu ambreiaj DCT cu 7 trepte plus marsalier !!!


Dl Yutaka Nakanishi, lider de proiect mare (LPL) 18YM GL1800 Gold Wing

“Am plecat de la o coală albă de hârtie și am făcut un Gold Wing mai mic și mai ușor, apoi am adăugat toată tehnologia pe care un pilot și-o poate dori”. 


2018 GL1800 Goldwing

Inca de la introducerea primului model de 1000 cc in anul1975 aceasta a fost motocicleta perfecta pentru calatorii lungi facute cu unmaxim de confort si lux.

 

Pentru anul 2018 Honda intoduce noul si revolutionarul GoldWing 18YM GL1800 cu urmatoarele dotari si inovatii pentru domeniul moto:

 

-motor boxer cu 6 cilindri racit cu lichid avand capacitateade 1833 cc, 4 supape/cilndru SOHC

ajutat de injectia electronica PGM-FI care dezvolta o puteremaxima de 93 Kw(125 CP)/5500 rpm si cuplu maxim de 170 Nm/4500 rpm. Corpul deinjectie a fost de asemenea modificat pentru un timp de raspuns mai mic siacceleratii mai line.

 

-cutia de viteze care echipeaza noul model este disponibilain 2 variante dupa cum urmeaza:

1.                 clasica cutie de viteze cu 6 trepte pentrumersul inainte si o treapta pentru mersul inapoi actionata de catreelectromotor si alternator care fac corp comun sub denumirea de IntegratedStarter Engine (ISG). Nelipsit pentru acesta versiune este slipper clutch-ulcare reduce incarcare manetei ambreiajului actionat hidraulic cu 20% facandastfel retrogradarile foarte line si fara socuri.

2.                  a 2-avarianta este cutia de viteze automata Dual Clutch Transmision (DCT) ajunsa laa 3-a generatie, prevazuta pentru acest model cu 7 trepte pentru mersul inaintesi o treapta pentru mersul inapoi, prima si unica cutie de viteze de acest gendin lume in domeniul moto. Inca o caracteristica interesanta este modul,,mers'' in care viteza pentru inainte este de 1,8 Km/h si pentru mersul inapoieste de 1,2 Km/h.

 117441_2018_GL1800_Goldwing-1.jpg117443_2018_GL1800_Goldwing-1.jpg117468_2018_GL1800_Goldwing.jpg117444_2018_GL1800_Goldwing.jpg

Transmisia finala in cazul ambelor cutii de viteze se faceprin intermediul cardanului construit din otel SCM44OH pentru o rigiditate sir ezistenta marita.

 

-suspensia fata este de asemenea un concept total nou :sistemul dublu articulata care in combinatie cu cele doua tije de virare careleaga ghidonul de jug au contribuit la reducerea fortei de virare cu 40 % sicresterea confortul cu 30% reducand oboseala motociclistului la drumuri lungi.Avantajul principal al acestui tip de suspensie este marirea aderenteianvelopei fata datorita unghiului mic de compresie, fapt ce a dus lamodificarea pozitiei pilotului si a pasagerului mai in fata cu 36 mm . Altavantaj in comparatie cu o furca conventionala care necesita mentenantaperiodica datorita uzurii simeringurilor si a cuzinetilor, aceasta estemaintenence free.

117445_2018_GL1800_Goldwing.jpg117446_2018_GL1800_Goldwing.jpg117461_2018_GL1800_Goldwing.jpg115645_2018_GL1800_Goldwing_Tour.jpg

Pentru noul model Honda foloseste suspensii fata si spate activeavand urmatoarele obtiuni: single rider, rider cu bagaje, rider si pasager,rider cu pasager si bagaje. Reglajul se va face automat in functie de incarcaresi regimul de mers selectat.Suspensia spate este tip Pro Link progresiva.

 

-sistemul de franare incorporeaza tehnologia Dual CombinedBraking Sistem (D-CBS) si ABS comandate electronic de catre calculator pentru odistributie optima a fortei de franare. Franele fata duale au discuri flotantecu diametrul de 320 mm iar discul spate are 316 mm. Pentru o eficienta maximade franare au fost folositi etrieri fata radiali cu 6 pistoane iar pe spate cu 3.

 

Nelipsite din echiparea noului model sunt :

-tehnologia Throttle By Wire(TBW) care lucreaza impreuna cusistemul Honda Selectable Torque Control (HSTC) si cele 4 moduri de condus(touring, sport, economic si ploaie) ajuta la obtinerea un control perfect inconditii de ploaie sau drum alunecos

-Start and Stop pentru micsorare consumului de carburant inmediul urban,sistemul intervine numai dupa o stationare mai mare de 3 secundeiar pornirea motorului se face prin simpla accelerare. Acest mod se poatedezactiva.

117442_2018_GL1800_Goldwing.jpg

-Hill Start Assist (HSA) pentru plecarea din rampa cuindicator in bord.Acest sistem detecteaza unghiul de inclinare al terenului siblocheaza etrierul spate pentru inca 3 secunde dupa eliberarea franei.

-cruise control pentru mersul pe autostrada

-Smart Key pentru pornire wireless si deschiderea/inchidereacutiilor pentru bagaje printr-o simpla apasare de buton

-Sistem de monitorizare si afisare a presiunii in anvelope

-sistem audio integrat care optional poate fi comandat si decatre pasager prin intermediul comenzilor amplasate pe cutia de bagaje dindreapta

-conexiune Bluetooth si USB pentru spartphone

-lumini full led si sistem de semnalizare cu temporizatorpentru auto anulare

-display TFT color de 7 inch amplasat central si sistem denavigatie incorporat in functie de varianta de echipare. Intensitatea luminoasaa display-ului se adapteaza atomat datorita senzorului crepuscular dar oricandse pot alege 8 intensitati luminoase.

115658_2018_GL1800_Goldwing_Tour.jpg 115659_2018_GL1800_Goldwing_Tour.jpg 115821_2018_GL1800_Goldwing_Tour.jpg115813_2018_GL1800_Goldwing_Tour.jpg

 

In comparatie cu vechiul model greutate a fost redusa cu panala 48 de Kg in functie de nivelul de echipare, astfel greutate noului modelvariaza intre 365 si 383 Kg la plin, greutate redusa de la 413 Kg a modeluluianterior . Capacitatea rezervorului a scazut la 21,1 L dar la fel si consumul :5,6 L/100 Km.

Jantele de 18 inch pe fata si 16 inch pe spate sunt echipa cuanvelope 130/70 pe fata si 200/55 pe spate.

Tobele de esapament duble ofera un sunet puternic de bassdatorat reducerii diametrului interior cu 20% din sectiunea galeriei pentru 2din cei 6 cilindri si modificarea camerelor de rezonanta.

 

Motocicleta este disponibila in varianta standard echipata cucutii laterale sau varianta Tour echipata si cu cutie centrala cu spatarergonomic pentru pasager.

 

Conform Domnului Yutaka Nakanishi ( Honda large projectleader)  acest proiect a fost realizat dela zero si astfel s-a obtinut noua motocicleta emblematica de la Honda insegmentul touring.

 

In concluzie Honda a rafinat confortul si luxul cu noul GoldWing dar a integrat tot conceptul intr-un pachet mai usor si modern din toatepunctele de vedere.

·        Colors

·        Gold Wing Tour, Gold Wing Tour DCT: Candy Ardent Red, Pearl White, PearlHawkseye Blue

·        Gold Wing Tour DCT Airbag: Candy Ardent Red/Black

·        Price

·        Gold Wing Tour: $26,700 – $27,200

·        Gold Wing Tour DCT: $27,700 – $28,200

·        Gold Wing Tour DCT Airbag: $31,500

·         Disponibilitate: Aprilie 2018

Preturile au caracter informativ in acest moment.

 115626_2018_GL1800_Goldwing.jpg115828_2018_GL1800_Goldwing_Tour-1.jpg115831_2018_GL1800_Goldwing_Tour.jpg115644_2018_GL1800_Goldwing.jpg115641_2018_GL1800_Goldwing.jpg115627_2018_GL1800_Goldwing_Tour.jpg115651_2018_GL1800_Goldwing_Tour-1.jpg115650_2018_GL1800_Goldwing_Tour.jpg

4. Technical Specifications

 

 ENGINE

 

Type

Liquid-cooled 4-stroke 24 valve SOHC flat-6

Displacement

1,833cc

Valves per cylinder

4

Bore x Stroke

73mm x 73mm

Compression Ratio

10.5:1

Max. Power Output

93kW/5500rpm

Max. Torque

170Nm/4500rpm

Oil Capacity

4.4 litres (MT) / 5.6 litres (DCT)

FUEL SYSTEM

 

Carburation

PGM-FI electronic fuel injection

Throttle Bore

50mm

Air cleaner

Viscous, cartridge type paper filter

Fuel Tank Capacity

21.1 litres

Fuel Consumption

5.6 litres/100km

ELECTRICAL SYSTEM

 

Starter

Integrated Starter Generator system

Battery Capacity

12V/20AH

ACG Power Generation Capacity

12V/120A

DRIVETRAIN

 

Clutch Type

(MT) Hydraulic, wet, multiplate with coil springs, assist slipper cam

(DCT) Hydraulic, wet, multiplate with oil pressure

Transmission Type

6 speed MT (including overdrive. Plus electric reverse)

7-speed forward and reverse DCT

Primary Reduction

1.795 (79/44)

Gear Ratios

(DCT) 1st: 2.167 2nd: 1.696 3rd: 1.304 4th: 1.038 5th: 0.821 6th: 0.667 7th: 0.522 Rev: 1.190

(MT) 1st: 2.200 2nd: 1.417 3rd: 1.036 4th: 0.821 5th: 0.667 6th: 0.522

Final Reduction

Engine side 0.972

Rear Wheel side 2.615

Final Drive

Enclosed shaft

FRAME

 

Type

Aluminum die-cast, twin tube

CHASSIS

 

Dimensions (L´W´H)

Gold Wing

L: 2,475mm

W: 925mm

H: 1,340mm

 

Gold Wing ‘Tour’

L: 2,575mm

W: DCT 905mm / MT 925mm

H: 1,430mm

Wheelbase

1695mm

Caster Angle

30.5°

Trail

109mm

Turning radius

3.4m

Seat Height

745mm

Ground Clearance

130mm

Kerb Weight

Gold Wing: 365kg

 

Gold Wing ‘Tour’: MT 379kg / DCT 383kg

SUSPENSION

 

Type Front

Double Wishbone

Type Rear

Pro Link

WHEELS

 

Type Front

130/70R 18


Vezi articolul integral

motorteam
431c4f87608846f5aac6764e0a0f7b5a-350x350.jpg


SUZUKI primeste un dublu premiu de la AUTOTRADER


Suzuki a câștigat două premii la ceremonia de decernare a premiilor AutoTrader, cu noul GSX-R1000R și noul V-Strom 650.


Noul GSX-R1000R a primit premiul pentru cea mai bună motocicleta sportivă pentru anul 2017. Noul superbike are o gamă largă de tehnologii derivate de la MotoGP, incluzând un sistem inteligent de reglare a supapelor, care îi ajută pe GSX-R să producă un cuplu la turatii medii, fără a sacrifica puterea de vârf.


De asemenea, beneficiază de o suită completă de componente electronice racordate, cu un IMU care monitorizează toate elementele datelor motocicletei pentru a gestiona un sistem de control al tracțiunii în 10 trepte, un control al lansării și un sistem care împiedică ridicarea roții din spate în condiții de frânare puternică. Există, de asemenea,quickshifer and auto blipper cu functionare în sus și în jos, dar si ABS în viraje.

De asemenea, noul pentru anul 2017, V-Strom 650 a fost premiat cu cea mai bună adventure / trail bike. V-Strom este dotat cu controlul tracțiunii pentru anul 2017, plus putere și cuplu. Există, de asemenea posibilitate montarii cutiilor integrate opționale și o priză de 12V DC, low RPM asist si easy start system.


Pentru mai multe informații despre GSX-R1000R, faceți clic aici. Pentru a afla mai lte despre V-Strom 650, faceți clic aici.

431c4f87608846f5aac6764e0a0f7b5a.jpg   617e314d1f45423b8598e1f64e05f353.jpg


Vezi articolul integral

motorteam
Suzuki 2017-350x350.jpg

Dupa o lunga iarna destul de grea avem insfarsit preturile noilor model Suzuki 2017, cu norma EURO 4 astfel::

1. SUZUKI GSX-S 750A 7.990 EURO 

2. SUZUKI GSX-S 1000A 11.990 EUR 

3. SUZUKI GSX-S 1000FA 11.490 EUR

4. SUZUKI DL 650 ABS V-Strom 7.590 EUR

5. SUZUKI DL 650XT V-Strom    7.990 EUR

6. SUZUKI DL 1000 ABS V-Strom 11.590 EUR

7. SUZUKI DL1000XT V-Strom    11.990 EUR

8. SUZUKI GSX-R 1000  13.990 EUR

9. SUZUKI GSX-R 1000R 16.990 EUR

* preturile sunt finale cu TVA inclus.

14589703_1122924864423965_5461618990964341986_o.jpg gsx-s750l8_blue_rightside.jpgDL650XAL7_YU1_Right.jpgDL650AL7_YVB_Right.jpgDL1000XAL8_YU1_Right.jpg DL1000AL8_YVB_Right.jpgGSX-S1000FAL8_AV4_Right.jpg GSX-S1000AL8_AV4_Right.jpg




Vezi articolul integral

motorteam
dl650al4_action_3-350x350.jpg

Deoarece din primavara anului 2017 vor fi disponibile noile modele de Suzuki V-Strom XT si normal, Motorteam ofera gratuit pachetul Adventure in valoare de 639 eur pentru V-Strom 650XT si V-Strom 650A model 2016  doar pentru culoarea Silver. Pachetul cuprinde urmatoarele accesorii originale Suzuki

1. scut motor

2. aparatori maini

3. cric central

4. protectii motor  

 Untitled.jpg

pret V-strom DL650A 7390 EUR

pret V-strom DL650XT 7890 EUR

Culoarea a fost aleasa deoarece celelate culor sunt deja epuizate sau mai sunt doar cateva bucati.

1619400_749405271775928_6846197109593996353_n.jpg

15921_795608993822222_4265180338172439904_n.jpg



Vezi articolul integral

motorteam
99479_17YM_Rebel-350x350.jpg

Honda anunta o noua motocicleta pentru 2017 Honda  CMX500 Rebel, un custon cool pentru permise A2, in 2 cilinderii de 500 cmc.

Cu o silueta subtire si o sa coborata la 690 mm, Honda Rebel este un amestec din stilul vechi cu noul stil adaptat perfect pentru tinerii motociclisti. Are un cadru tubular din otel cu lini fresh contemporane si minimizat pe spate, anvelope fat-tyred ‘bobber’ style, scarite montate central si o pozitie relaxata de condus pentru brate.

Motorul este in 2 cilindrii in linie cu 4 supate pe cilindrucu 500 cc provenit de celelalte motociclete Honda. Pentru drumuri lungi injectia PGM-FI este mapata pentru a oferii cuplu si linearitate la acceleratie.

Honda Rebel vine in 3 culori: Graphite Black, Matte ArmoredSilver Metallic si Millennium Red.

Lansarea a fost facuta de Honda in America la InternationalMotorcycle Show in California si asteptam binenteles informatia exacta cand vafi disponibila si in Europa.

 99465_17YM_Rebel.jpg


Vezi articolul integral

motorteam
99140_New_X_ADV_and_25th_anniversary_CBR1000RR_Fireblade_lead_new_Honda_2017_line-350x350.jpg

Originala si inovativa X-ADV combina spiritul de aventura cu performata totala, specificatii de top premium, confort urban, naveta sau evadara in weekend.


CBR1000RR nou revacut cu piese schimbate in proportie de peste 90% vine cu 2 modele SP si SP2 dupa 25 de ani de performanta cu un nou spirit "Total control"


CRF250 Rally 
devine ultimul membru al familiei off-road din gama CRF.

CB650F naked roadster si CBR650F super sport revin cu un nou stil agresiv, cu putere crescuta si performanta crescute.

Best seller-ul scuter SN125, FORTZA 125 si gama de scutere Vision primesc un stil nou combinat cu utilitatea practica si confort.


99146_New_X_ADV_and_25th_anniversary_CBR1000RR_Fireblade_lead_new_Honda_2017_line.jpg

 

X-ADV


HONDA X-ADV este un concept total nou de motocicleta care continua lunga traditie inovativa a marcii HONDA  de a gasii modalitati inovatoare in produse care imbogatesc si imbunatatesc stilul de viata al clientilor Honda.

X-ADV este echipat cu un parbriz reglabil in 5 trepte (cu o singura mana), roti cu spite, capacitate pentru depozitare sub sa pentru o casca cu cozoroc de motoross, hand guard preluate de la Africa Twin, cric central,

Honda Smart Key system - cheia la purtator, tote ca dotari standard. Desinnul a fost facut in Italia la centrul Honda R&D Roma.

 99142_New_X_ADV_and_25th_anniversary_CBR1000RR_Fireblade_lead_new_Honda_2017_line.jpg

CBR1000RR Fireblade

 

CBR1000RR are doua model SP si SP2 cu conceptul ‘Next Stage Total Control’ cu un pachet de control giroscopic ABS sistem, controlul puterii si amortizoare active.

 99137_New_X_ADV_and_25th_anniversary_CBR1000RR_Fireblade_lead_new_Honda_2017_line.jpg

CRF250L si CRF250 Rally

 

La un an dupa aparitia noii CRF1000L, Honda introduce micul CRF250L care promite o experienta off-road dar si pe sosele asfaltate chiar si oras de zi cu zi. In 2017 CRF250L vine cu

EURO 4, ABS standard dar si cu posibilitatea decu[arii ABS-ului daca se doreste, o toba revizuita si un mou sasiu trasat din linia de motoross.

CRF250 Rally ofera chiar mai mult decat un simplu enduro crescand posibilitatile de off-road pe distante mari datorita unui rezervor de 10 litrii, a unui disc de frana marit pe fata, cursa marita la amortizoare si garda de la sol

marita. Stilul Dakar impreuna cu carenajul lateral si a parbrizului inaltat ofera o protectie buan pentru raid in orice conditii chiar si o calatorie in jurul lumii. Doua faruri cu LED asimetrice !

 

 99138_New_X_ADV_and_25th_anniversary_CBR1000RR_Fireblade_lead_new_Honda_2017_line.jpg

5%20_2_.jpg

CB650F si CBR650F

 

CB650F are 4 cilindrii in linie continuind lunga traditie Honda in gama de mijloc a nakedurilor pastrand balansul intre puterea motorului si manevrabilitate. In 2017 a fost ridicata puterea cu 3 kw si micsorate rapoartele de transmisie a cutiei de viteze crescand astfel performanta atat in oras cat si la drumuri lungi.

Amortizoarele fata Showa Dual Bending Valve sunt imbunatatite precum si sistemul de franare. Luminile sunt schimbate cu LED, carenele au fost restilizate primind un design mai sportiv si mai modern. De asemnea esapamentului i s-a dat un nou sound.

 

 99134_New_X_ADV_and_25th_anniversary_CBR1000RR_Fireblade_lead_new_Honda_2017_line.jpg

5%20_3_.jpg

Scuterul Vision, Forza 125 si SH125i

 

Schimbari majore la toate pentru 2017.

La Vision s-a folosit sistemul Honda ESP -enhanced Smart Power- care mareste cuplul si puterea motorului pe toata turatia. O podea marita si optimizata pentru confortul picioarelor, frane si sustensii imbunatatite. Forza 125 fiind un best seller

in Europa are specificatii premium ca Honda Smart Key system, suspensii progresive si noile anvelope Michelin City Grip.

The big-wheel, flat-floored SH125i – Europe’s best-selling 125 scooter in 2016**** Peste 14,000 unitati vandute din ianuarie pana in septembrie,  primeste de asemenea Honda Smart Key system in 2017. Are un nou far cu LED, carenaj modificat-

imegine eleganta- si spatiul de stocare marit.

Toate aceste modele cele mai bine vandute de Honda vor avea de asemenea noi culuri si binenteles EURO 4.

 

 83472_17YM_CRF1000L_Africa_Twin.jpg


CRF1000L Africa Twin  – NOUL ROSU "Candy Prominence Red" ,logo ‘Go Anywhere’ . CRF1000L s-a vandut in peste 10,000 unitati de la inceputul anului 2016.

 

 5%20_6_.jpg

VFR1200X Crosstourer – noua culoare "Pearl Glare White" and "Candy Prominence Red" pentru superbul V4-engined adventure sports tourer, cel mai puternic motor !

 

 5%20_4_.jpg

VFR800X Crossunner –noua culoare "Matte Ballistic Black Metallic" and "Candy Prominence Red" pentru clasa de mijloa Adventure moto si el cu celebrul motor V-Tech V4 power.

 

 5.jpg

VFR800F – noul Digital Silver Metallic pentru gama Sports Touring.

 

 

Honda Integra, NC750X si NC750S – taote trei vor primii noua culoare Candy Prominence Red for 2017.


 

CB500X – culori : New Sword Silver Metallic, Nitric Orange si Candy Rosy Red pentru gama twin cylinder permis A2. De asemenea Euro 4 pentru 2017 si pentru CBR500R and CB500F.

 

SH300i – noul Matte Pearl White, Lucent Silver Metallic si Pearl Splendor Red pentru nava amiral a milioane de vanzari a gamei de scutere SH.

 

SH Mode 125 – noul Matte Techno Silver Metallic si Candy Nobel Red pentru cel mai usor si confortabil scuter de 125.

 

 5%20_5_.jpg


MSX125 and CB125 – cele 2 commuter populare au fost imbogatite cu ABS si CBS si bineteles EURO 4.

 

 

* Peste 60.000 de clienți au cumpărat motocicleta echipată DCT (cutie automata cu dublu ambreiaj) de la introducerea sa în 2010. În 2016, 51% dintre clienți au ales versiunea DCT la modelele motocicletelor Honda care au aceasta obtiune.

** SH125i peste14,000 de unitati vandute din ianuarie pana in septembrie.

*** Africa Twin CRF1000L peste 10.000 unitati vandute din ianuarie pana in saptembrie 2016.

 90607_New_X_ADV_and_25th_anniversary_CBR1000RR_Fireblade_lead_new_Honda_2017_line.jpg99149_New_X_ADV_and_25th_anniversary_CBR1000RR_Fireblade_lead_new_Honda_2017_line.jpg99132_New_X_ADV_and_25th_anniversary_CBR1000RR_Fireblade_lead_new_Honda_2017_line.jpg99376_Kenichi_Misaki_17YM_X_ADV_LPL_EICMA_2016.jpg


Vezi articolul integral

motorteam
83472_17YM_CRF1000L_Africa_Twin-350x350.jpg

ACTUALIZARE MODEL:Se va scoate culoarea silver si in locul ei se introduce Candy Prominence Red, un rosu deosebit fata de ce a folosit Honda,cu insertii de metal si perla.

83473_17YM_CRF1000L_Africa_Twin.jpg

83472_17YM_CRF1000L_Africa_Twin.jpg


Honda in crearea modelului CRF1000L Africa Twin a cautat un amestec optim de performanta off-road, confort la drumuri lungi si agilitate direct proportionala cu suplete.

De la foarte cunoscutul XRV750L Africa Twin pana acum s-a dorit o motocicleta manevrabila si usoara care poate sa mearga in conditii bune atat pe sosea cat si pe teren accidentat.

5.jpg

Mr Y. Hasegawa, Series Large Project Leader (S-LPL) CRF1000L Africa Twin:


"De la bun inceput in laboratorul nostru de proiectare si inginerie la noul Africa Twin, ne-am dorit sa creeam o scala foarte larga de posibilitati de utilizare a motocicletei

pentru aventura adevarata cu care sa se poata traversa si continente in orice conditii, de la mersul pe autostrada pana la utilizarea de zi cu zi.Moștenirea și performanța 

modelului anterior a fost un punct de referință important. In gândirea noastră și după mai multe luni de munca de cercetare, testare, dezvoltare, CRF1000L are capacitatea de off-road, 

care va oferii bucuria pe drumuri dar si confortul unui tourer si agilitatea unui commuter Cu alte cuvinte, un adevărat model demn sa mosteneasca numele Africa Twin."

Africa Twin CRF1000L va fi disponibil în patru culori, cu un nou rosu:

Candy Prominence Red

CRF Rally Red (SE)

Africa Twin Tricolor (SE)

Matte Ballistic Black Metallic

Va fi scosa din productie doar culoarea silver din 2016.

5%20_2_.jpg5%20_3_.jpg


Vezi articolul integral

motorteam
Suzuki 2017-350x350.jpg

Cele mai recente informații cu privire la disponibilitatea noilor modele de motociclete Suzuki

Aici sunt cele mai recente informații cu privire la disponibilitatea noilor motociclete prezentate la Intermot 2016.

Deoarece avem multe intrebari din partea dumneavoastra despre disponibilitate si pret publicam un rezumat actualizat cu ultimile date de la Suzuki. Vă rugăm să rețineți că datele sunt provizorii și pot interveni modificari in orice moment.

Penreu cei hotarati se pot face rezervari pe model sau culoare pentru a fi siguri ca pot avea motocicleta la inceputul sezonului.

Mailul de contact este: moto@motorteam.ro cu subiectul rezervare motocicleta 2017.


    MODEL                            Perioada                                                  PRET


  1. V-stron 650                februarie / martie 2017             Pretul va fi cel mai târziu ianuarie 2017
  2. V strom 650XT           aprilie / mai 2017                      Pretul va fi cel mai târziu ianuarie 2017
  3. V-strom 1000             aprilie / mai 2017                      Pretul va fi cel mai târziu ianuarie 2017
  4. V strom 1000XT         mai / iunie 2017                       Pretul va fi cel mai târziu ianuarie 2017
  5. GSX-S750                   ianuarie / februarie 2017        Pretul va fi cel mai târziu ianuarie 2017
  6. GSX-R1000                 martie / aprilie 2017                Pretul va fi cel mai târziu ianuarie 2017
  7. GSX-R1000R             mai / iunie 2017                       Pretul va fi cel mai târziu ianuarie 2017
  8. GSX-R125 ABS          august 2017                             Pretul va fi disponibil in prima parte a anului 2017
  9. În ceea ce privește prețurile, presupunem că vă putem oferi informații nu mai tarziu de ianuarie 2017. Va rugam doar putina rabdare.

P.S: La expozitia din Milano pe data de 8.11.2016 vor mai fi lansate inca 4 noi modele Suzuki ! - http://www.eicma.it/en/area-espositori/

Informatii in timp real puteti afla aici : http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/  , sau pagina de Facebook MotorTeamRomania.

Multumim.

Echipa Motor Team srl

Suzuki%202017.jpg


Vezi articolul integral

motorteam
winter1-350x350.jpg

Oferta speciala de sezon pentru accesorii  Suzuki cu o reducere de 24% la pachet cumparativ cu piesele cumparte separat !

Valabil intre datele 01.11.2016.-31.12.2016 !

Exizta 2 pachete de accesorii care cuprind un incarcator pentru baterie Optimate, suport motocicleta pentru spate si prelata de exterioe sau interior marimea XL, respectiv L..

Pachetul 1: pretata pentru exterior marimea XL, incarcator si suport. - pret final 187 EUR cu tva

Pachetul 2 : prelata interior marimea  , incarcator si suport., - pret final 166 EUR cu tva

Toate accesoriile sunt originale Suzuzki.

990d0-stand-015-2.jpg542a9540929e0.jpg

7847-1200x800.jpg


Vezi articolul integral

motorteam

Noul GSX-R 1000R 2017

GSX-R1000_A_RL7_Action_21-350x350.jpg

THE KING IS BACK!

 

GSX-R1000 și GSX-R1000R 

Au trecut trei decenii de la nașterea seriei GSX-R și 15 ani de la apariția primului GSX-R 1000, model care practic a redefinit categoria Supersport. Acum, în 2016 pornește la drum cea de a șasea generație GSX-R1000, vocația lui fiind una clară: recucerirea titlului King of Sportbikes.

 

Este cel mai puternic și rapid GSX-R din toate timpurile, fiind și cel mai compact, manevrabil și aerodinamic GSX-R1000 dotat cu cel mai performant pachet electronic de până acum. Un GSX-R revoluționar, construit cu încorporarea a treizeci de ani experiențe acumulate în campionatele de Superbike, Superstock și Anduranță, la care s-au adăugat cele mai noi tehnologii și know how dezvoltat în categoria MotoGP.

 Propulsor cu ADN din MotoGP

Propulsoarele GSX-R sunt cunoscute pentru puterea oferită pe o plajă de turație largă: mult cuplu de la ture joase și putere considerabilă la turații înalte. Această direcție a fost urmată și la dezvoltarea noii generații, fără compromis la cuplu în ture joase. Pentru atingerea acestei sarcini deloc ușoare, inginerii au preluat o serie de soluții tehnice și tehnologice din motocicleta de MotoGP:

 Suzuki Racing Variable Valve Timing (SR-VVT)

Pinionul axei cu came pentru admisie ascunde un mecanism ingenios: 12 bile de metal, amplasate în 12 nuturi. Acest sistem rotește axa cu came întârziind deschiderea camelor la turații înalte folosind exclusiv energie centrifugală. O soluție simplă, fiabilă și care oferă o putere maximă la turație mare fără a compromite cuplul oferit la ture joase.

 Suzuki Racing Finger Follower Valve Train (SR-FFVT)

Supapele din propulsorul noului GSX-R sunt acționate prin tacheți folosind tehnologia cunoscută din motoarele de Formula 1 și MotogGP. Greutatea unui tachet este de doar 10 grame, comparat cu greutatea de 16 grame a soluției folosite până acum, iar masa suspendată este de doar 3 grame, mulțumită mecanismului cu pârghii. Tratamentul de suprafață a elementului de contact este identic cu cel folosit în MotoGP.

 Suzuki Exhaust Tuning-Alpha (SET-α)

Galeriile de eșapament între cilindrii 1 și 4 precum și 2 și 3 sunt conectate prin două țevi de interferență dotate cu clapete controlate electronic. Aceste clapete se deschid la turații înalte, reducând presiunea gazelor evacuate și crescând puterea.

 Suzuki Top Feed Injector (S-TFI)

Injectoare secundare, amplasate sus în galeria de admisie încep să funcționeze la turații înalte, oferind un plus de combustibil pulverizat pentru o putere de vârf și răspuns la accelerație îmbunătățit.

 Suzuki Dual Stage Intake (S-DSI)

Sistemul Suzuki oferă avantajele sistemelor cu lungimea galeriilor de admisie variabile fără complexitatea și greutatea acestora. 

 Electronica menită să țină în frâu cei 200+ Cai Putere 

Electronica noului GSX-R1000 se compune din modulul de controlul electronic al propulsorului, inima căruia este ECM-ul cu două procesoare de 32 biți și modulul de control ABS de cea mai nouă generație. Pentru ABS în poziție înclinată și sistemul de control al tracțiunii s-a integrat senzorul IMU (Inertial Measurement Unit). 

 Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS)

S-DMS oferă pilotului posibilitatea de a alege între trei hărți de aprindere. Răspunsurile la comenzile de accelerație pot fi astfel selectate de la domol până la agresiv, funcție de grippul, situația din trafic sau caracteristica circuitului de viteză. Puterea maximă se livrează în toate cele trei setări. 

 Motion Track TCS (Control al tracțiunii reglabil în 10 trepte)

Noul GSX-R1000 este dotat cu sistem de control al tracțiunii denumit Motion Track TCS. Funcție de preferințele pilotului sau condițiile de aderență, sistemul poate fi setat în 10 nivele. Setările se pot modifica și în timpul mersului. Sistemul funcționează analizând odată la 4 milisecunde informații referitoare la vitezele de rotație a roților, a arborelui cotit, deschiderea manșonului accelerației, treapta de viteză cuplată și valorile înclinărilor primite de la IMU, acționând la detectarea unei patinări asupra puterii livrate prin întârzierea aprinderii și închiderea clapetelor.

 Quickshift

Seria Limitată GSX-R1000R vine dotată cu Suzuki Racing Quickshifter, care permite selectarea unei trepte superioare sau inferioare fără acționarea ambreiajului. Sistemul permite chiar selectarea unei trepte superioare cu accelerația deschisă la maxim, întrerupând aprinderea pentru 50-75 milisecunde.

 Launch Control

Sistemul Launch Control ajută pilotul de curse în realizarea startului perfect. Sistemul limitează automat turația și optimizează caracteristica de cuplu pentru accelerație optimă. Pilotul poate ține accelerația deschisă la maxim, concentrându-se doar pe dozarea ambreiajului.

 Suzuki Easy Start System

Sistemul permite pornirea motorului cu o scurtă apăsare pe butonul demarorului, nefiind necesară păstrarea presiunii.

 Low RPM Assist

La pornirea de pe loc și în cazul rulării cu viteză redusă electronica ridică ușor relantul pentru a ușura sarcina pilotului. 

 Amortizor de ghidon controlat electronic

La viteze reduse amortizorul de ghidon practic nu opune rezistență, iar la turații înalte, când acest sistem începe să devină o necesitate, supapa din interior se activează automat.

 Sistem de rulare

Showa BFF (Balance Free Front Fork)

GSX-R1000 sosește cu cea mai nouă generație a furcii Showa BFF® (Balance Free Front Fork), o soluție dezvoltată pentru și pe circuitele de viteză, disponibilă de acum și pentru stradă.

 Showa BFRC Lite (Balance Free Rear Cushion)

BFRC® lite este noua evoluție a amortizorului central Showa Balance Free, cu o greutate mult redusă față de predecesor. 

 Etriere și discuri de frână Brembo 

Noile discuri de frână Brembo au diamterul de 320 mm, cu 10 peste cele oferite până acum. Fixarea lor pe noua roată cu șase spițe este asigurată cu un sistem mixt între sistemul flotant și elemente T-Drive.

 Instrumentație, lumini

 Bord LCD

Panul central este reprezentat de un LCD compact, care oferă un număr mare de informații, flancat stânga-dreapta de 10 martori cu LED. Turația motorului fiind cea mai importantă informație, ocupă cel mai vizibil loc și este dotat cu funcția Peak-Hold, afișând după închiderea accelerației sau după retrogradarea în treaptă pentru câteva clipe turația maximă atinsă la ultima accelerare.

 Lumini cu LED 

GSX-R1000 este primul Suzuki dotat cu reflector LED, aceeași tehnologie fiind folosită la luminile de poziție (la GSX-R1000R), semnalizatoare și stopuri.

 

Date tehnice

Tip motor      Patru timpi, patru cilindri. Răcire cu lichid, DOHC

Alezaj x cursă           76,0 x 55,1 mm

Capacitate cilindrică          1.000 cmc

Putere(fără RamAir)           202/13.200 (CP/rpm)

Cuplu maxim            118/10.800 (Nm/rpm)

Cutie de viteze         6 rapoarte, mecanic

Suspensie faţă        Furcă telescopică inversată, arc, amortizare pe ulei

Suspensie spate     Basculă, arc, amortizare pe ulei

Frână faţă                 Două discuri

Frână spate             Disc

Cauciuc faţă             120/70 17

Cauciuc spate         190/55 17

Capacitate rezervor combustibil   nec

Ampatament            1.410 mm

Înălţime şa    825 mm

Greutate proprie      203 kg



Vezi articolul integral

motorteam
dl650xal7_rside_4c-350x350.jpg

Suzuki V-Strom – una dintre cele mai iubite motocilete din România.!

La fel ca la începuturile gamei, nu vom mai putea deosebi prea ușor V-Strom-ul de 650 de V-Strom-ul de 1000. Înainte era mai simplu, pentru că miarul avea două evacuări. Acum, nici măcar regula asta n-a mai fost păstrată.

Astfel, noul V-Strom 650 împrumută de la V-Strom 1000 carenajul, farul, panoul de bord, butoanele și sistemul de control al tracțiunii.

Puterea a crescut la 71 de cai, iar motorul respectă normele Euro 4. Vor fi două versiuni disponibile: V-Strom 650 și V-Strom 650 XT (roți cu spițe, accesorii touring).

Noutatile aduse noului model sunt urmatoarele:
- pe langa stilizarile aduse carenelor pentru DL1000 apare si varianta XT cu roti pe spite pentru motociclistii care doresc sa se aventureze si pe teren accidentat
- parbrizul si saua eunt reproiectate pentru mai mult confort- 49 mm mai inalt 
- numarul de catalizatoare a fost dublat pentru a indeplinii norma EURO 4 fara a pierde din puterea motorului dar mai putin cu in 1 Nm la cuplu motor.
- a fost introdus Motion Track Brake System preluat de la BOSCH ce insemana ca noul V-Strom va fi dotat cu cornering ABS. modulul Measurement Unit (IMU) face masuratorile pe 5 axe inertiale
- franele fata cu spate sunt conectate asfel incat la actionarea franei fata la o anumita presiune se va transmite si la roata spate.
Noul V-Strom 1000 vine în galben, negru și alb.





Vezi articolul integral

motorteam
5-350x350.jpg


3.4 Motorul

4 Specificații tehnice

1. Introducere

In 1992. HONDA a uimit lumea motociclismului. Gândirea radicală de la Honda sa axat pe raportul dintre putere și greutate, iar Fireblade CBR900RR a devenit pe deplin format din punctul de dedere a echilibrului perfect dintre cele două.

Fizic ca dimensiuni mai mic și mult mai agil decât concurența, motorul cu patru cilindri a dat lovitura. 

De-a lungul următorii 25 de ani Fireblade a văzut multe schimbări și a trecut prin multe evoluții - fiecare susținută de conceptul de control total. Fiecare generație s-a construit pe moștenirea Fireblade originala, oferind un pachet 

superb echilibrat!

2017, și a 25-a aniversare a Fireblade aduce introducerea unui nou CBR1000RR Fireblade SP. Inginerii Honda au ramas fideli primelor principii ale proiectului inițial - raport putere / greutate - cu accent pe viraje, accelerare și 

frânare. Astfel, 17YM Fireblade SP este semnificativ mai ușor decât modelul care își încetează activitatea, face mai multă putere și este complet încărcată cu un pachet de produse electronice de ultimă generație, care stau la baza 

conceptului de dezvoltare a proiectului Next Stage Controlul total.

Este tot ceea ce un Fireblade ar trebui să fie, și mai mult.

Dl M. Sato, Project Leader Large (LPL) 17YM CBR1000RR Fireblade SP

"Toate motocicletele sportsbikes de 1000cc sunt exemple extraordinare de inginerie de înaltă performanță. Dar, pentru noi, pentru noul nostru Fireblade dorim extraordinar sa fie pe prim plan placerea de condus și de control. Scopul său 

adevărat este: - ori de câte ori este condusa, motociclistul să se bucure de ceva care nu are parte normal de zi cu zi, ceva ce nu poate fi depășit.

Chiar primul CBR900RR rămâne o piatră de hotar în istoria noastră, și o sursă de inspirație pentru a reduce în mod radical în greutate și de a crește puterea. Si, pentru a merge la etapa următoare Total Control, am adaugat un sistem de 

control electronic, care este acolo pentru a sprijini motociclistul în totalitate.

Ce poate noul nostru Fireblade clienților noștri? Aceasta este simplu - pur, bucuria de a merge ! ".



Noul CBR1000RR
 Fireblade SP - Etapa următoare Controlul total


2. Modelul. Prezentare generală

Trei factori sunt esențiali pentru esența noului Fireblade SP; puțin în greutate, mai multa putere si electronica pentru a ajuta motociclistul la cat mai multe conditii de mers.


Noul sistem de control electronic oferă sprijin constant. Central in sistemu eunt 5 axe inerțiale de măsurare (IMU), care măsoară exact ceea ce face motocicleta în fiecare plan. Honda Selectable Torque Control (HSTC) selectabilă, care 

gestionează precis tracțiunea pe roata din spate prin intermediul FI-ECU și a clapetei de accelerație Throttle By Wire (TBW). Noul ABS (de asemenea, administrat de IMU) oferă un control al rotii spate Rear Lift Control (RLC), precum și 

capacitatea de frânare pe pistă în condiții de siguranță în viraje. Orice diferență măsurată între vitezele roților din față și spate se cuplează la Wheelie Control, în funcție de setările facute.


De asemenea, amortizoarele Ohlins au ca obiectiv Öhlins Electronic Control (S-EC) pentru a regla atât compresia cat și de reboundul a furcii cat și a amortizorului spate. 


În același timp, ce S-CE gestioneaza suspensia, Honda functia selectabila de cuplu de control (HSTC) gestionează cu precizie tracțiunea pe roțile din spate prin intermediul IMU, FI-ECU și a clapetei de accelerație prin fir (TBW). Aceasta 

oferă, de asemenea, o funcție de control Wheelie Control function.


Trei moduri de afișare standard - Street, Circuit și Mecanic - să furnizeze toate informațiile necesare pentru rider relevante pentru tipul de mers. Informațiile afișate pot fi reglate fin și ajustate în timpul deplasării cu ajutorul 

comutatorului de la mâna stângă și de afișare pe bord cu cristale lichide TFT.

Raport de compresie mult mai mare și axe cu came revizuite, și utilizează TBW (o primă pentru o linie cu patru cilindri Honda) și o accelerație Senzorul de poziție (APS), care au fost inspirate de tehnologia dezvoltata pentru RC213V-S

, o creștere semnificativă a puterii de top-end - up 8kW la 141kW @ 13,000rpm. Un Quickshifter este echipat standard, așa cum este DownShift Assist (cu autoblipper) și noul ambreiaj slipper clutch.

Noua toba de eșapament din titan economisește greutate suplimentară și ajută la centralizarea masei, la fel ca și rezervorul de benzină de titan. În general, Fireblade SP este mai ușor cu 15 kg modelul anterior, cu o greutate la plin de 195 kg.

Actualizări de model: Honda CBR1000RR Fireblade SP VA merge la următoarea etapă de control total. Raportul putere în greutate este îmbunătățită cu 14% - ajungând la cel mai bun nivel atins vreodata pentru Fireblade - datorită unei 

reduceri în greutate de 15kg si cresterea puterii cu 8kW. Este, de asemenea, echipat cu o suspensie semi-activ Ohlins electronica (Öhlins Electronic Control), plus sistem Honda selectabil a cuplului de putere (Selectable Torque Control)

, Selectable Engine Brake, noul ABS, Quickshifter, DownShift Assist, Riding Mode Select System and Power Selector. Tehnologia derivată de la RC213V-S si MotoGP crește experiența de condus chiar mai departe.


17YM CBR1000RR Fireblade SP

 


Cuprins:


1. Introducere

2.Prezentare generală a 2 model

3 Caracteristici cheie

3.1 Șasiu / electronică

3.2 şasiu

3.3 Motor / electronică

3.4 Motorul

4 Specificații tehnice

itan. În general, Fireblade SP este mai ușor cu 15 kg modelul anterior, cu o greutate la plin de 195 kg.


3. Caracteristici cheie

3.1 șasiu / Electronică

 • Unitatea de masura inertiala(IMU)

• Öhlins Electronic Control (S-EC) suspension

• Honda Selectable Torque Control (HSTC)

.  ABS noua varianta

• Riding Mode Select System (RMSS)

 Fireblade SP este prima motocicleta Honda echipata cu Ohlins S-EC față de și spate: fata 43mm NIX30 și spate TTX36.

Unitatea de control a suspensiei (SCU) primește informatia, viteza de rotație și informații de la un unghi de 40g pe 5 axe (accelerare 3 axe și 2 axe de viteza unghiulară).Unitatea Bosch MM5.10 IMU giroscopica este situata în apropiere 

de centrul de greutate al motocicletei. Centralizeaza de asemenea, viteza roților, turația motorului, forta de franare și unghiul clapetei de accelerație de la FI-ECU și în funcție de modul de suspensie selectat oferă amortizoarelor compresia

optimă și revenirea (ajustare se face prin intermediul unui motor pas plasat la fiecare amortizor) în timpul mersului normal, accelerarilor rapide a franarilor rapide dar și in viraje.


Există trei moduri active și trei moduri manuale pentru a alege etarea. Atunci când este setat în Active, forța de amortizare este controlata și optimizata pentru a se potrivi condițiilor de condus: A1 ( 'Fast'), A2 ( "Enjoy") și A3 

("siguranță"). În cadrul modurilor de active motociclistul poate face ajustări mai fine. Modurile manuale M1, M2 și M3 permit orice alte ajustări necesare pentru a fi efectuate.


În cadrul sistemului de control electronic sunt o multitudine de caracteristici active, pe care multi piloti le vor găsi utile. Noul ABS permite frânarea extrem de mare menținând contactul cu roata din spate cu solul, oprind tendința de

a ridica rota spate. Acesta utilizează informația de la accelerație pe 2 axe din IMU și calculează accelerația centrului de greutate în direcția de ridicare și accelerația perpendiculară, cu ajutorul roții din față ca un punct de referinta de sol. 


ABS-ul ofera o frânare constanta si eficienta în viraje. Cu informațiile de la IMU si in plus față și senzorii de viteză a roților fata si spate, modulul ABS regeaza forța de frânare în funcție de unghi, chiar și atunci când frânarea de

urgenta este actionata pe rota spate cu forta. Dar permite de asemenea pentru frânare accelerata pe un traseu greu de viteza, cu ajutorul a doi parametri (pierderea de viteza a roții față / spate si rata de alunecare a acestora) o variatie fina pragul de decompresie ABS.

ABS oferă un sentiment suplimentar de securitate la frânare și oferă o performanță în anumite condiții, pe pista de curse.


La fel ca și RC213V-S, The Fireblade SP foloseste un full-color TFT de bord cu cristale lichide, care comunică în mod clar informații către motociclist. Se adaptează automat la lumină ambientală, cu iluminare din spate de până la 1000 

cd / m2 luminiscență și are 3 moduri; Strada, Circuit și mecanic, fiecare informație este afișata pentru a fi relevanta pentru utilizare.


Moduri de display-uri la strada pedalare (1-3 și 1-2) USER plus setările pentru fiecare parametru P (Power), T (HSTC), EB (Selectable Engine Brake) și S (suspensie). Circuitul se adaugă, în plus față de modul Street timpul pe tur

, numărul de ture și diferența de la cea mai bună tură. Display-ul mecanic, Tacho digital arata poziția treptei de viteza, unghiul de aderenta, temperatura lichidului de răcire și tensiunea bateriei.


Modul 1 (FAST) dă putere deplină, cu răspunsul de accelerație liniară, intervenție redusă HSTC și EB și forța de amortizare ridicată. Modul 2 (FUN) controlează de la prima la a treia treapta, cu o creștere destul de moderată de putere, 

mediu HSTC, puternic EB și forță mediu la amortizare. Modul 3 (SAFE) comandă de la prima treapat la treapta a patra, cu o creștere de putere moderată, HSTC marit, EB puternic și forța de amortizare scăzută.


În cele 2 moduri de utilizare toți parametrii pot fi combinati și ajustati în mod liber; HSTC și setările suspensiei pot fi schimbate în timpul deplasării in sus / jos, cu comutatorul de pe stânga.


• Greutate umedă 195 kg

• echilibru rigiditate ajustată pentru cadru

• bascula mai rigida

• subcadru

• Rezervor de combustibil din titan

• Brembo cu patru pistoane radiale de montare etriere monobloc

• Roți, reproiectate,

• caroserie minimal și agresiv stil

Cu15 kg mai usora - cu o greutate la plin de 195 kg - și cu o creștere a puterii de 8kW. 

echilibru rigiditate dublu spar cadru de aluminiu a fost ajustat în mod semnificativ pentru a se obține o manipulare mai plăcută cu răspunsul direcției restante, se simt și stabilitate turnat.

Amortizorul de directie Honda Electronic (HESD) menține stabilitatea neostentativ. Pentru a completa cadrul schimba structura hibrida unitatea de aluminiu Pro-Link bascula a avut grosimea fiecărei secțiuni ajustate, economisind aprox.

 100g menținând în același timp o rigiditate transversală și crescând rigiditatea la torsiune.


Subcadru din aluminiu turnat sub presiune, prea a fost reproiectat iar construcția sa este mai subțire, în același timp, extrem de rigidă și 800g mai ușoare - care contribuie la concentrarea masei și, prin urmare, o manipulare neutră 

se simt cu agilitate îmbunătățită. Ampatamentul este 1404mm; Înălțimea scaunului este 820 mm.

Poziționată ridicata a rezervorului de combustibil joacă un rol important în manipularea unei motociclete. 

Brembo cu patru pistoane radiale monobloc montură etriere utilizați nou dezvoltate high-mu (coeficient de frecare) Plăcuțe de frână - acestea au un parametru de performanță mai mare la temperaturi mai mari decât tampoane standard, și 

costum de ridng agresiv. Roțile de aluminiu sunt un design nou cinci Y-forma, economisind aprox. 100g. Dimensiunile anvelopelor sunt 120/70 R17 față și 190/50 R17 spate.

Minimal și dinamice sunt două cuvinte folosite pentru a descrie cel mai bine noul SP Fireblade Stilul abordat s. Echipa de design a dorit să creeze proporții bine compacte și suprafețele carene superior și mijlociu au fost reduse ca 

dimensiune cât mai mult posibil. Liniile de caractere basculare forward injecta o atitudine agresiva, cu accent pe funcționalitate mecanică, detaliu și calitatea de finisare.

24mm lățime a fost stors din carenaj superior. Controlul fluxului de aer de pe suprafețele de curgere ale carenaj, la unghiul de suprafață al farurilor și conturarea fantelor lor laterale sprijină stabilitatea la viteza. Într-un 

ghemuire de curse călăreț este ascuns bine în afara curentului de aer. În situații normale de echitatie presiunea aerului este distribuit uniform pe umerii calaretului, spate și lateral.


18mm a fost salvat peste carenajul de mijloc și a "încheieturile", dublu ca structuri de admisie RAD care trec evacuate de aer în jurul exterior, și dedesubt, picioarele calaretului. Zona de prindere a genunchiului este de 15 mm pe 

mai suplu parte, cu interfața între capacul rezervorului și unitatea scaunului singur athletically accentuat.


Toate luminile cu LED-uri este clar, cu farurile frontale duble, oferind fascicul de înaltă / joasă pe ambele părți. Încoronată cu un nou logo brusc în unghi, The Fireblade SP va fi disponibil într-o opțiune de vopsea Tricolour care 

utilizează roșu ca bază (mai degrabă decât alb) și aduce un omagiu tradiției de curse Honda si istorie. modele de aripă cu motiv de exclusivitate stau la baza mașinii.

O baterie litiu-ion 1 kg economisește greutate (o unitate de plumb-acid cu ieșire similară ar cântări 2 kg) și oferă sarcinii electrice fiabile și coerente.


 3.3 Motor / Electronică

• clapeta de accelerație prin fir (TBW)

• senzor de accelerație poziție (APS)

• Selector de putere

• Unitatea de masura inertiala(IMU)

• 9 Niveluri Honda selectabil pentru cuplului de control (HSTC)

• Controlul Wheelie

• selectabil de frână de motor (SEB)

• Quickshifter

• downshift Assist

• Calarie Mode Selectați System (RMSS)


7YM Fireblade este primul motor cu patru cilindri in linie de la Honda, de a utiliza clapetei de accelerație printr-un control Wire (TBW). Derivate și dezvoltat de sistemul utilizat de către RC213V-S, sarcina sa este de a pune un 

control precis acceleratie - si un simt foarte natural - în mâna dreaptă călăreț lui.

Inima sistemului este o prindere de accelerare a clapetei de accelerație nou dezvoltată Senzorul de poziție (APS) integrat în comutație ghidon drept, care se montează cu acuratețe pornirea motorului / oprire comutator - nimic mai mult.

 APS transformă mișcarea mânerului într-un semnal electric trimis la ECU, care apoi transmite un semnal ca dispozitiv de acționare a motorului TBW, control al clapetei de accelerație ideală în raport cu unghiul de prindere.


Arcul de revenire și a altor mecanisme din interiorul APS reproduce jocul inițial și se simt natural al unui cablu, cu sarcina de accelerație setată în mod specific pentru Fireblade SP. Lucrând împreună cu gaura clapetei de accelerație 

APS este mărită de 2 mm la 48mm (fără a mări lățimea exterioară) și modelarea atentă a pâlniile de admisie adaugă la răspunsul clapetei de accelerație liniară.


Selectorul de putere poate fi accesată prin intermediul Mode Select System pedalare (RMSS). Acesta oferă 5 nivele de caracter de ieșire: Nivelul 1 da vârf de ieșire în toate cele șase trepte de viteză; Nivelul 2 de ieșire este 

controlată în fiecare treaptă de viteză pentru a atinge pedalei de accelerație lină se simt în accelerare sau decelerare; Nivelul 5 are cel mai puternic de control de ieșire pentru răspunsul pedalei de accelerație cea mai moderată. 

Toate nivelurile au același răspuns de accelerație la deschiderea inițială.


Modul de pedalare (1) folosește Level 1 ca presetare, bazată pe performanța deplină a motorului. Modul (2) utilizează Level 2, și este potrivit pentru drumuri întortocheate, în timp ce modul (3), ajungând astfel la nivelul 5 pentru 

securitate maximă. Preferințe rider individuale pot fi, de asemenea, introduse manual prin USER 1 și 2 interfață.


Fireblade folosește o versiune îmbunătățită a Honda selectabil de cuplu de control (HSTC) utilizat pe RC213V-S. Ea controlează cuplul motorului prin intermediul a două metode de detectare - prima utilizează senzori de viteză a roților 

pentru a măsura și compara vitezele roților din față și din spate. În cazul în care FI-ECU detectează accelerația roții din spate (și decelerare roata din față) reduce poziția clapetei de accelerație TBW, și astfel de ieșire, menținând roata din față pe teren. aplicare maximă a pedalei de accelerație este astfel posibilă fără teama de wheelies, cu sprijinul Wheelie de Control.


A doua funcție de detectare detectează unghiul de mașină rola. IMU localizat sub scaunul detectează viteza de rotație în șasiu rulare și girație de ghidare și accelerația în direcțiile longitudinală, laterală și verticală. Apoi, 

calculeaza unghiul nominal pentru a controla cuplul motor, menținând tracțiunea roții din spate, la nivelul cerut. Logica de calcul ruliului utilizat de către ECU utilizează aceleași tehnologii de detecție atitudine dezvoltate pentru ASIMO robot umanoid Honda, permițând posibilă calcularea mai precisă.


Nouă niveluri de intervenție (plus off) sunt oferite de HSTC pentru a se potrivi preferințelor rider, iar utilizatorul Riding modurile 1 și 2 permit modificări individuale să fie făcute în timp ce se deplasează.


Există, de asemenea, un sistem de frânare selectabil motor (SEB) pentru a schimba caracterul motor de frânare pentru a se potrivi preferințelor călăreț și o serie de condiții. Nivelul 1 oferă cea mai mare forță de frânare, nivelul 3 

cel mai scăzut. Modurile presetate 1, 2 și 3 setări de utilizare recomandate, dar prin USER 1 și 2 pot fi setate individual.


Un Quickshifter este echipat standard pentru upshifts și funcționează prin ambreiajul alimentării cu combustibil prin injecție și întârzie aprinderea. Acesta are 3 setări, plus off. Downshift Assist permite downshifts ambreiajul, si, 

de asemenea, funcționează prin intermediul alimentării cu combustibil prin injecție și aprindere cu r... TBW autoblipping. Ea are de asemenea 3 setări plus off.


 3.4 Motorul

• creșterea puterii 8kW

• Supapă de ridicare și calendarului revizuit cu came

• Magneziul acoperă și detaliu reproiectării salvează două kilograme

• 4-2-1 de evacuare cu amortizor de zgomot din titan

• downshift reproiectată asistență

• Noua asistență Ambreiaj

Inginerii Honda în mod exhaustiv re-examinat 999.8cc in linie motor cu patru cilindri Fireblade pentru a face ca lumina si puternic posibil. Rezultatul muncii este un 8kW în plus, pierderea de 2 kg și plafon rev ridicat de 13,000rpm.

putere de vârf este 141kW @ 13,000rpm, cu un cuplu maxim de 116Nm livrat @ 11.000 10,500rpm. Alezajul si accident vascular cerebral raman 76 x 55.1mm, dar raportul de compresie este de până la 12,3: 1 până la 13: 1. Acesta este un 

motor într-o stare foarte mare de ton și a arborelui cotit, trenul de supapă și de transmisie utilizează toate materialele de specificație mai mare decât modelul anterior.

17YM CBR1000RR Fireblade SP și SP2

Pistoanele sunt dotate cu o grosime a peretelui optimizat și un nou design coroana pentru a ridica compresie; finisarea suprafeței canelurilor piston inel a fost de asemenea modificat pentru a îmbunătăți performanța de etanșare și 

eficiență. de ridicare a supapelor și sincronizare cu came a fost revizuit pentru a se potrivi cu turația mai mare și mai mare performanță a motorului.


17YM CBR1000RR Fireblade SP și SP2

Putere în sus este doar o parte din povestea Fireblade SP s - a redus în greutate este o alta. Așa că fiecare parte a motorului a fost analizat pentru a vedea dacă ar putea fi mai ușoare. Toate capacele motorului sunt reproiectate 

(capacul ambreiajului este aluminiu, magneziu capac de aprindere) și lungimea benzilor de șuruburi, furtun de apă și furtun de apă au fost reduse.


Cu o formă revizuită, rotunjită radiatorului este de 30 mm mai îngustă în lățime totală și 100g mai ușoare (inclusiv o reducere a capacității 30cc de apă). Cu ajutorul unui nou miez de înaltă densitate aceasta atinge o disipare a 

căldurii identice și contribuie la zona frontala a Capotele mai suplu carene.


Ambreiajul asista papuc este complet revizuită, cu o placă de presiune singură matriță turnat și un centru de ambreiaj, și oferă redus de încărcare la pârghia. Pentru downshifts funcționalitatea papuc rămâne aceeași ca și mai înainte,

 dar piesele de aluminiu cu came (în loc de oțel) cu excepția greutății. Decalajul dintre came și decelerarea de accelerare a fost, de asemenea, optimizat, îmbunătățind din nou maneta de când se simt schimbarea vitezelor. Toate uneltele de transmisie au fost comparate pentru a economisi greutate.


Titan neregulat secțiune transversală toba de eșapament este mai ușor și reduce la minim 2.8 kg centrul de gravitate schimbare; creează, de asemenea, un sunet de sunet inconfundabil de la evacuare pe o accelerați. Furnizorului de 

evacuare echipa Repsol Honda MotoGP a fost rugat să dezvolte prototipul și a produs un design rafinat cu 4-2-1 burlane cu pereți dubli care încorporează supapa de evacuare în prima conductă principală.



Vezi articolul integral

motorteam
5 (1)-350x350.jpg
Honda Motor Europe are plăcerea de a confirma Intrarea inproductie unei nou tip de motocicleta pentru sezonul 2017: "X-ADV".

Bazata pe conceptul City Adventure concept machine,prezentata la EICMA in Milano în 2015, X-ADV combină spiritul de aventură cu operformanță completă, 
practica și confortabila pentru navetisti și limbari înweekend.

Caracteristicile includ o poziție verticală pentru ovizibilitate de condus ridicată și suspensie cu cursa lungă pentru a manipulape cele mai dure suprafețe de drum.

În același timp, X-ADV oferă un parbriz reglabil in 5 trepteși spațiu de depozitare pentru o casca off-road.

 X-ADV continua lunga traditie de a găsi noi modalități de acrea produse care îmbunătățesc și îmbogățesc stiluri de viață ale cliențilorsăi Honda. În conformitate cu conceptul său inovator, X-ADV va veniDual Clutch Transmission - si spiritul de aventura !

 X-ADV va fi prezentat publicului pentru prima dată laSalonul EICMA de la Milano, de la data de 8 - 13 noiembrie 2016. Specificatiitehnice complete vor fi, de asemenea, disponibile la acesl moment.

Vezi articolul integral

motorteam
C16_CAAD12 105_BOTY_Award_Facebook-350x350.jpg

Astăzi de dimineaţă, Bike Radar a publicat şi un video pe YouTube în care prezintă procesul de testare la care a fost supus CAAD12 105. Articolul va apărea de asemenea şi în ediţia tipărită a revistei Cycling Plus.

 

Iată ce a avut de spus editorul Warren Rossiter despre CAAD12 105:

 

„Bicicleta Anului reprezintă testul nostru cel mai de amploare; procesul începe prin preselecţia celor mai încântătoare, interesante şi inovative biciclete disponibile. Pentru 2016 am testat 55 de biciclete cu preţuri de la £750 până la £10,000 – ia în calcul că doar să fi inclus în cele 55 de biciclete reprezintă o realizare în sine. Toate bicicletele au fost testate pe o perioada de 5 luni, în mii de kilometri parcurşi pe cea mai urâtă vreme pe care ne-o poate oferi Marea Britanie.

 

Bicicleta câştigătoare, minunatul CAAD12 de la Cannondale, serveşte ca exemplu că un design grozav şi o abilitate generală superbă nu trebuie să coste o grămadă de bani. Atât varianta cu frâne standard cât şi cea cu frâne pe disc, combină tot ce căutăm la o bicicletă; e uşoară, rigidă exact acolo unde ai nevoie şi în final e foarte confortabilă. Asta e ceva ce rar declaram pe vremea când toate bicicletele de top erau din aluminiu şi unul din principalele motivele pentru care credem că ar trebui să fie următoarea ta bicicletă achiziţionată. Dacă nu te bucuri când te dai, atunci este irelevant cât de uşoară, rigidă sau aerodinamică e bicicleta. Dacă nu te bucuri, nu te vei da la capacitatea ta maximă, iar pe CAAD12 noi ne-am simţit la capacitate maximă; e o bicicletă pe care ne pare rău că trebuie să o dăm înapoi pentru că e o adevărată plăcere să te dai pe ea, iar cu CAAD12 aliniat lângă Synapse - câştigătorul anului trecut, atât de diferitul şi distractivul Slate, luând în calcul şi minunatul nou EVO, Cannondale pare că are una din gamele de şosea cele mai complete şi convingătoare.”

 

Premiile se reduc la mai multe categorii incluzând:

·         Sub £1500

·         £1500 – £2000

·         £2000 – £2750

·         Superbiciclete

 

Sub £1500 : http://www.bikeradar.com/road/news/article/bike-of-the-year-2016-top-three-road-bikes-under-1500-2100-46693/

·         CAAD12 105 

·         CAAD12 105 Disc

 

£1500 – £2000: http://www.bikeradar.com/gear/article/bike-of-the-year-2016-top-three-road-bikes-1500-2000-46685/

·         GT Grade Carbon 105

 

£2000 – £2750: http://www.bikeradar.com/road/gear/article/bike-of-the-year-2016-top-three-road-bikes-from-2000-to-2750-46682/

·         Cannondale Synapse Disc Ultegra 

 

Superbiciclete: http://www.bikeradar.com/gear/article/bike-of-the-year-2016-top-3-superbikes-of-2016-46674/

·         SuperSix EVO Hi-MOD Dura-Ace


Vezi articolul integral

motorteam
122_1009_37_o-honda_dual_clutch_transmission-interior-350x350.jpg

 inginer de la Honda a declarat pentru site-ul britanic Visordown că gigantul japonez lucrează la adaptarea tehnologiei DCT (Dual Clutch Transmission) pentru motociclete sportive.

Actualmente, transmisia automată DCT este disponibilă pe mai multe modele Honda, printre care se află NC750X, Africa Twin și VFR1200F. Deocamdată nu există opțiunea de a monta DCT pe motociclete precum CBR1000RR sau CBR600RR, dar este posibil ca versiunile viitoare ale acestor modele să poată fi echipate cu un sistem DCT gândit special pentru motociclete sportive.

Principala problemă în adaptarea sistemului DCT pentru aceste modele o reprezintă gabaritul și greutatea: deoarece cutia DCT are nevoie de două ambreiaje, este mai lată și mai grea decât o cutie de viteze convențională. În forma actuală, adaugă 10 kg la masa totală a modelelor NC750X și Africa Twin, dar, conform lui Kosaku Takahashi, unul dintre inginerii care se ocupă de DCT, Honda lucrează la rezolvarea acestei probleme.

Takahashi a adăugat că, dacă Honda ar pune două motociclete de greutate identică la linia de start, una fiind echipată cu transmisie convențională și una cu DCT, cea cu DCT ar fi mai rapidă datorită schimbărilor perfecte și a eliminării pierderilor de forță de tracțiune în timpul schimbărilor de treaptă.

A adăugat și că, până și în MotoGP, un RC213V cu DCT ar fi mai rapid decât un model identic (cu aceeași greutate) echipat cu actuala cutie cu schimbare seamless. Inginerul de la Honda nu a divulgat însă cât de departe a ajuns echipa sa în procesul de a adapta transmisia DCT pentru platformele de motociclete sport din gama producătorului japonez.

17f3e1b4bf5ce7e2822f36d65bfb8db4x.jpg

sursa: http://www.motobikes.ro


Vezi articolul integral

motorteam
12410586_1266429786716083_6951576581013059316_n-350x350.jpg

un podium complect, Lorenzo cu  Shark , Dovi cu  SUOMY si Marc cu SHOEI !

Jorge Lorenzo (Yamaha) a câștigat Marele Premiu al Qatarului, din etapa inaugurală a sezonului 2016 în Campionatul Mondial de Motociclism Viteză. Campionul en-titre și-a fructificat plecarea din pole position, după ce a fost cel mai rapid și în calificările de sâmbătă.

Locul al doilea i-a revenit lui Andrea Dovizioso (Ducati), iar podiumul a fost completat de Marc Marquez (Repsol Honda). Septuplul campion mondial Valentino Rossi (Yamaha) a terminat pe locul al patrulea.


Vezi articolul integral

motorteam
12697338_891869714245007_1606878013135407125_o-350x350.jpg

Toate noutatile 2016 Honda Motociclete

Noile modele 2016 la motocicletele Honda vor sosii pe stoc in Romania din luna aprilie. Pentru 2016, Honda a creat cateva lovituri grele pentru unii concurenți din industria de motociclete

iar lovitura anului incepe cu mult asteptata Africa Twin 

Gama CB și gama CBR au o revenire fantastică în 2016 cu CBR650F, CB650F, împreună cu CB500F și CB500X.

Stilul sportiv adevărat și de performanță, împreună cu forme reproiectate la gama CBR, pentru 2016. 

Dispunând de cea mai recentă tehnologie de asistență, cu accent pe adaptabilitate de la pista la mesul de zi cu zi dovedeste ca pentru Honda nu exista nici un obstacol. 

Este ușor pentru motociclistul de zi cu zi de a utiliza aceste motociclete dintr-o perspectiva sportivă, sau o plimbare plăcută oraș.

Pentru cwi care folosesc motocicleta in fiecare zi dar si la finalul saptamanii pentru plimbare, exista NC750S și NC750X  DCT cu un upgrade aventuros. 

Pentru adventure, motocicleta Honda NC750X cu un nou aspect și multiple imbunatatiri inclusiv faruri cu LED-uri, furci frontale revizuite și spațiu de stocare extins, da acestei 

motociclete o revenire de exceptie in ofera motocicletelor medii de Adventurebun. Usor de condus si fără a pierde nimic din placere.

Honda Integra, redesenat la aspectul zonelor ascuțite ale modelului precedent, cu lumini pe LED, noi instrumente LCD și opțiuni de culoari mai moderne. Cu transmisie dublu ambreiaj, este setata pentru a fi o plimbare perfecta.


Oricum acesta se pare ca va fi un an foarte bun. Puteți să stați la curent cu toate noile versiuni prin intermediul siteului nostru de stiri sau canalului de youtube, inclusiv pagine de facebook Motor Team. 

Deci asigurați-vă în mod regulat pentru orice actualizări. Dacă aveți întrebări cu privire la modelele, vă rugăm să contactați echipa noastră aici : office@motorteam.ro, Tel. 021.44.00.222

honda-2016-models-have-landed.jpghttps://www.motorteam.ro/index.php?route=product/category&path=124_117&bfilter=f76:450;


Vezi articolul integral

motorteam
dominator-right-350x350.jpg

Honda pregătește un nou Dominator

După ce a readus la viață legendara Africa Twin, Honda pregătește acum un model adventure de clasă medie. Tocmai a fost înregistrat un brevet ale cărui schițe seamnănă cu vechiul Dominator. Varianta finală va fi gata pentru 2017

Gama pentru aventură de la Honda conține în momentul de față masivul cu cardan Crosstourer (VFR1200X), proaspăta Africa Twin (CRF1000L), precum și Crossrunner (VFR800XA), NC750X sau CB500X. Transalp (XL700V) nu se mai regăsește în catalogul pe anul în curs. Dacă analizăm, observăm că toate modelele de cilindree medie din așa zisa categorie adventure sunt de fapt derivate din motociclete stradale, deghizate cu un cioc, cărora li s-a adăugat sufixul “X”.

Dar situația este la fel în curtea tuturor producătorilor. Cu câteva excepții (de ex.: Yamaha XT660Z Tenere), nu mai există modele făcute de fabrică gata de aventură în clasa medie, simple și accesibile, cu un singur cilindru, rezervor mare și roată pe față de 21 inchi. După succesul obținut cu Africa Twin, Honda se pare că vrea să repete istoria cu Dominatorul.

dominator-right.jpg

Din imaginea brevetului depus reiese direcția spre care se merge: ușor și simplu. Vechiul Dominator (NX650) care s-a fabricat între 1988 și 2001 avea un monocilindru de 643cmc ce scotea 44cp și cântărea 154kg (la gol). E de presupus ca noul model să aibă electronică avansată, ABS și moduri de pilotaj. Rămâne de văzut ce motor va avea noul model. Va fi un nou monocilindru care să respecte normele Euro4, sau va fi împrumutat actualul bicilindru în linie de 500 cmc de pe gama CBF? 

suesa : www.pemotoare.ro

Publicat de  Andrei Cătălin Sănătescu la  16/03/2016 - See more at: http://pemotoare.ro/honda-pregateste-un-nou-dominator/#sthash.EsoL7di4.dpuf

honda, motociclete honda


Vezi articolul integral

motorteam
Verificare Gratuita Honda Moto _FB_-350x350.jpg

Motor Team ofera o verificare gratuita pentru motocicletele Honda la inceputul sezonului care cuprinde urmatoarele:

1. verificare incarcare baterie

2. amortizoare fata si spate

3. starea anvelopelor

4. Lumini si contacte electrice

5. starea de uzura a lantului

6. lichidul de frana si antigelul

In urama acestei verificari in service se intocmeste o fisa cu constatarile uzurii si se por schimba consumabilele cu piese originale Honda la care se ofera in acesta perioada o reducre de 15%.

Verificare%20Gratuita%20Honda%20Moto%20_FB_.jpg


Vezi articolul integral

motorteam
logo-Honda-thumb-v2-350x350.png

Honda atinge pragul de 300 de milioane de unitati produse la nivel global

 

In data de 25 Noiembrie 2014 Honda Motor Co. Ltd. anunta ca productia de unitati la nivel global a atins pragul de 300 de milioane de unitati. Pentru aceasta reusita s-a tinut o ceremonie in fabrica Kumamoto, fabrica principala Honda in Japonia.

 

Ceremonia pentru cele 300 de milioane de unitati produse a coincis cu sarbatorirea a 40 de ani de cand legendara Gold Wing a intrat in productie si pentru ca ceremonia sa fie cu adevarat spectaculoasa, s-a adaugat si sarbatorirea a 66 de ani de cand Honda a inceput productia cu Dream Type-D.

 

Istoria Honda a inceput cu producerea in masa a motocicletelor in Japonia in 1949, in 1963 deschizandu-se prima linie de productie in Belgia, de atunci Honda extinzand productia in mai multe tari de pe glob. Cu o pasiune deosebita pentru dezvoltarea de tehnologii care sa faca viata oamenilor mai placuta si mai confortabila, Honda s-a dezvoltat si ofera produse care satisfac cerintele clientilor dintr-un numar foarte mare de tari din toata lumea.

 

Crescand intr-un brand iubit de foarte multi clienti, Honda produce motociclete in 33 de fabrici din 22 de tari si continua sa ofere produse care satisfac nevoile si dorintele clientilor.

 

Takanobu Ito, Presedinte si CEO al Honda Motor Co.Ltd.:

“Honda a fost capabila sa atinga pragul de 300 de milioane de unitati multumita sustinerii clientilor nostrii si al tuturor celor implicati in dezvoltare, productie si vanzari. Vom continua sa punem la dispozitie produse care vor multumi clientii din fiecare tara si regiune de pe glob!”

 

Honda:

 

·        Fondata in 1948 de catre Soichiro Honda, Honda Motor este cel mai mare producator de motoare din lume.

·        Incepand cu 1986, a fost implicata in robotica si a creeat primul robot umanoid, ASIMO, in anul 2000.

·        In anul 2006, Honda a anuntat planul de a patrunde pe piata aviatiei cu un avion business, in 2015 lansand HondaJet. Avionul s-a dovedit a fi cel mai rapid si cu cel mai mic consum de combustibil din clasa lui.

 

 

Date despre divizia moto:

 

·        In 2013 Honda a vandut 16.8 milioane de motociclete in toata lumea, cu o crestere de 8.7% comparat cu anul 2012.

·        Este cel mai mare producator de motociclete inca din 1959.

·        Honda Super Cub este motocicleta produsa in cel mai mare numar, din lume. Productia cumulata a atins 87 de milioane de unitati in Martie 2014. A fost vanduta in peste 160 de tari.

·        Honda Gold Wing a celebrat 40 de ani de la intrarea in productie, aniversarea fiind incununata de productia unei editii speciale.

·        Honda detine recordul neegalat de victorii in cursele de motociclete, avand castigate 21 de titluri ale constructorului in clasa regina MotoGP, 63 de campionate si 697 de curse la toate categoriile.

·        Pilotul MotoGP de 21 de ani, Marc Marquez, a castigat cu Honda un record de 13 curse in 2014, castigand astfel si campionatul.

·        Peste 30000 de motociclete Honda echipate cu transmisia DCT au fost vandute in Europa de la introducerea ei pe piata in 2010.

 

Fabrica Kumamoto:

 

·        Fondata in 1976.

·        Locatie: 1500 Hirakawa, Ohzu-machi, Kikuchi-gun, Kumamoto, Japonia.

·        Activitate: Productie de motociclete si echipamente de putere.

·        Suprafata: aproximativ 1.6 milioane metrii patrati.

·        Capacitate de productie: 160000 unitati/an.

·        Angajati: aproximativ 2600.

·        Principalele modele produse: GL1800 Gold Wing, CBR1000RR Fireblade, VFR800F, modelele offroad CRF, NM4 Vultus, etc.


Vezi articolul integral

motorteam

Piese Honda moto

17f3e1b4bf5ce7e2822f36d65bfb8db4x-350x350.jpg

Motorteam furnizeaza piese honda moto originale direct din depozitele Honda
din Europa. Termenul de livrare este intre 3 si 7 zile lucratoare. Toate comenzile se fac pe baza seriei sasiului motocicletei pentru a putea fi identificata corect piesa.

honda-powerhouse-building.jpg

Toate piesele OEM Honda vin ambalate cu cod direct din depozitul Powerhouse Honda. 

MC_honda_genuine_oils_chemicals_banner.png

garatia pieselor este oferita de magazinul nostru moto, fiind din 2016 Reprezentanta oficiala Honda moto in Romania

Piesele se pot monta in seviceul nostru cu garantia aferenta pieselor originale.


Vezi articolul integral

Autentifica-te  
×