Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    31
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    550

Despre blog

SCOALA AUTO MOTO INCEPATORI AMI A FOST INFIINTATA IN ANUL 2014 DE CATRE INSTRUCTORII DIANA PORUMB, CRISTI ANGHEL SI ROBERT NECSULESCU DIN DORINTA DE A PREDA MAI COMPLEX, MAI RIGUROS, MAI BINE.

Scoala de soferi AMI

Cei trei instructori si-au inceput carierele la alte scoli de soferi si au pus din prima zi suflet si pasiune in activitatea de instructaj auto si moto.

Din pasiune si din dorinta de perfectionare continua, s-a nascut un concept de predare prietenos, dar si perfectionist si si-au unit fortele in scoala de soferi Auto Moto Incepatori AMI, care este in continua dezvoltare.

Scoala de soferi AMI

 DIANA ȘTEFAN (PORUMB)

Iubitoare de doua roti si pasionata de enduro, Diana s-a format mai intai ca profesor de limbi straine. A imbinat apoi pasiunea pentru motociclete si masini cu placerea de a preda, devenind instructor moto, auto si pentru categoriile C, CE, D, cu peste 1500 de absolventi in ultimii patru ani. 
Diana este si fondatoarea Asociatiei Moto Incepatori, unde iti vei continua gratuit perfectionarea tehnicilor de conducere.

 CRISTI (ȘTRUMF) ANGHEL

Impatimit al motocicletelor, pasionat auto si entuziast al plimbarilor lungi, Cristi este de formatie inginer. El iti va explica logic tehnicile de conducere pe drumurile publice, pe off-road sau circuit, dar si la cursuri de cunoastere a vehiculului. 
Cu un procentaj de absolvire de peste 90%, Cristi iti va fi deschizator de drum si iti va insufla pasiunea pentru condus.

 ROBERT NECȘULESCU

Pasionat de stunt si off-road atat moto cat si auto, Robert este instructor auto si moto, cu peste 2000 de cursanti in ultimii patru ani. Absolvent de Drept, Robert va gasi intotdeauna solutia optima pentru a te face sa intelegi si iti va detalia cu placere normele legislative, chiar si la antrenamentele speciale de off-road sau circuit.

 ALEX CIACÂRU

Cel mai nou membru al echipei AMI, Alex este motociclist de 10 ani si pasionat de excursii moto si provocari off-road. Este inginer, iar aceasta parte a sa il ajuta sa desluseasca tainele functionarii motocicletelor. Iar ca instructor auto si moto, stie cat este de importanta este comunicarea cu elevii sai si cat de mult impact pot avea lectiile predate de el. 
Alex va fi alaturi de tine in calatoria de descoperire a pasiunii condusului.

Instructorii tai cunosc pasiunea si utilitatea de a conduce masina si motocileta, iar experienta vasta de predare ii ajuta sa isi adapteze stilul de explicare stilului tau de invatare.

 

In plus, din experienta de viata, instructorii tai stiu ce inseamna urmarirea pasiunilor, indeplinirea viselor si distractia, dar si ce presupune un program incarcat si importanta vietii de familie.

 

Scoala de soferi AMI

 

Instructorii au propus structurarea orelor de conducere intr-un pachet unic pentru toti cursantii scolii de soferi - cursuri de conducere in poligon, pe strada dar si enduro pentru a da sanse egale la invatare si aprofundare.

 

Astfel, elevii scolii de soferi Auto Moto Incepatori AMI nu invata doar pentru a-si dobandi permisul de conducere auto sau moto. Invata cum sa conduca in siguranta si cu respect fata de ceilalti participanti la trafic zi de zi. Invata cum sa se bucure de drumurile parcurse si cum sa descopere pasiunea si placerea de a conduce atat masina cat si motocicleta.

Te asteptam cu drag la o prima sedinta de test - gratuita, sedinta de conducere in care vei afla daca iti place sa conduci masina sau motocicleta, cum te descurci, dar vei avea si ocazia sa descoperi oamenii de la care vei invata.

Postări în blog

Scoala Moto Ami
scoala-moto-ami-ghid-trafic.jpg

Ghid pentru începutul plimbărilor cu motorul în trafic

Important este să te bucuri de drum şi să te plimbi în siguranţă cu motocicleta. Pentru asta, trebuie să îţi acorzi timpul necesar pentru crearea reflexelor şi să nu îţi forţezi limitele. Vezi mai jos un scurt ghid.

Echipamentul

Echipamentul complet te va ajuta să mergi mai relaxat, chiar dacă e incomod la început. În caz de nevoie, îşi va face datoria: să te protejeze.

În timp ce te echipezi, porneşte motorul să se încălzească. Nu pleca cu şocul tras sau cu motorul rece.

Acomodarea

Ia-ţi repere. Cu motorul îndreptat, te uiţi pe rând în fiecare oglindă la un obiect/maşină din spate. Apoi te uiţi în spate să vezi dimensilunile reale.

Nu uita să ridici cricul înainte să pleci de pe loc, cu asigurare şi semnal. În mers, semnalizează orice schimbare de direcţie şi nu uita să opreşti semnalul.

Cu motorul pe cric, ridici picioarele în scăriţe şi simulezi plecarea: dai semnal, te asiguri şi opreşti semnalul.

Ridici cricul şi laşi greutatea motorului când pe un picior, când pe altul, să îţi dai seama cât îl poţi susţine fără probleme.

Chestiuni tehnice

Încearcă să ocoleşti gurile de canal, deoarece pot fi instabile, dar şi gropile. Daca nu poţi ocoli, treci peste, dar drept, nu în diagonală.

Este valabil şi pentru limitatoare de viteză şi calea ferată. Acţionează frânele înainte de obstacol, nu în timp ce treci peste el. Astfel, vei trece mai lin şi nu vei risca să pierzi aderenţa.

Depăşirea coloanelor

Dacă mergi pe lângă maşinile oprite la semafor, mergi pentru început cu picioarele jos, pentru mai bună stabilitate. Asigură-te ca ai suficient spaţiu şi nu tura motorul în gol. Este deranjant pentru restul participanţilor la trafic şi dacă scapi puţin ambreiajul, rişti ca motorul să te arunce. Atenţie la pietonii care merg printre maşini, gunoaie aruncate pe geam şi uşi deschise fără asigurare.

Nu pleca cu viteză foarte mare de la semafor. Un pieton rătăcit sau o maşină care a trecut pe roşu te pot forţa să frânezi prea brusc şi să pierzi controlul. Dacă pleci mai încet, ai timp să te asiguri că drumul este liber.

Depăşirea

Mergi pe partea stângă a primei benzi, iar dacă depăşeşti, revino pe prima bandă. Atenţie când depăşeşti transportul în comun – pietonii pot ieşi pe stradă din faţa autobuzului.

Menţine-ţi poziţia pe urma roţii stângi a maşinii din faţa ta şi lasă suficientă distanţă între voi. Astfel, dacă maşina trece peste o groapă, nu vei fi surprins.

Frânarea şi oprirea

Frânează din timp şi ajută-te de frâna de motor. Redu treptele de viteză succesiv, iar pentru început, nu te forţa să scoţi motorul pe liber din mers. Opreşte în treapta 1 sau 2 şi apoi scoate pe N.

La oprire, lasă motorul în viteza şi, foarte important, ia cheia cu tine!

Consideră-te invizibil

Iată ce ai de făcut:

asigurare permanentă anticiparea mişcărilor celorlalţi claxon scurt înainte de manevră

Nu te lăsa antrenat în curse cu alţi motociclişti sau maşini. Bucură-te de plimbare şi nu îţi forţa limitele.

Sperăm să îţi fie util acest ghid. Cu timpul va deveni mai simplu, iar dacă întâlneşti motociclişti în trafic, nu uita să saluţi. Vezi aici cum.

Cuvinte relevante: ghid, motociclist incepator, ghid motociclist incepator, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, reducere scoala de soferi, reducere scoala moto, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami, scoala categoria a bucuresti, permis de conducere categoria A.


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Libertate şi fericire pe motociclete

Libertate. Distracţie. Adrenalină. O minte limpede şi o conştiinţă curată. Toate acestea sunt motive pentru a veni şi a rămâne în şa. Dar un adevăr şi mai simplu despre motociclism te face să te întorci pentru mai mult: întotdeauna te simţi mai bine după ce ai făcut o plimbare cu motocicleta.

Descoperă puterea de a fi liber

Scoala moto AMI te ajută să îţi îndeplineşti visul şi să devii mai fericit, mai ceva ca o “fabrică de vise”. Motocicliştii sunt uniţi şi, chiar şi dacă faci pană sau rămâi fără benzină, sigur îţi vei face măcar un prieten.

Motocicliştii se salută în trafic şi se ajută, organizează campanii de binefacere şi de conştientizare în trafic. Sunt mândri şi fericiţi.

La cursurile moto, atât în poligon, cât şi în trafic, instructorii noştri experimentaţi te vor ajuta să îţi cunoşti limitele şi să le depaşeşti în deplină siguranţă, dar şi în tiparele legii.

Libertate motocicleta

De ce iubim motocicletele?

Comparat cu şofatul, mersul pe motocicletă oferă libertatea ce este constrânsă de caroseria şi de cele patru roţi ale maşinilor.

Acest lucru poate nu este destul de convingătoare, dar dacă nu ai experimentat ambele moduri de condus, nu poţi înţelege încă. Nu-i nimic. Pentru asta, Şcoala moto AMI îţi vine în ajutor cu prima şedinţă de test gratuită.

Odată eliberat din cuşca de metal a maşinii, eşti într-o lume în care experimentezi o nouă graniţă. Corpul tău va simţi impactul cu sutele de picături de ploaie şi va absorbi adierea vântului. Nu vei mai fi ghemuit în spatele unui volan, deconectat de la natură şi mediu.

Trebuie totuşi să fii conştient că această libertate nu vine fără un preţ. În primul rând, trebuie să înveţi să conduci. Cu o atitudine pozitivă şi cu un antrenament potrivit, abilităţile pot fi dobândite de către oricine.

Studii de caz

Studiul numărul 1

Aproximativ 60,200 de persoane au răspuns la întrebările propuse de către organizatorii studiului de caz asupra fericirii şi satisfacţiei de viaţă.

Întrebările adresate au fost în număr de patru:
– În ansamblu, cât de mulţumit eşti de viaţa ta de zi cu zi?
– În ansamblu, în ce măsură crezi că lucrurile pe care le faci în viaţa ta sunt meritorii?
– În ansamblu, cât de fericit te-ai simţit ieri?
– În ansamblu, cât de îngrijorat te-ai simţit ieri?

Subiecţii au trebuit să răspundă la întrebări pe o scară de la 0-10, unde 0 semnifică “deloc”, iar 10 “complet”. Cele mai nemulţumite persone au fost acelea care folosesc taxi-ul ca mijloc de deplasare pentru a ajunge la serviciu, dar cei mai fericiţi subiecţi au fost cei care folosesc motocicleta.

Libertate motocicleta

Studiul numărul 2

A mai fost efectuat un studiu de cei de la Harley-Davidson în parteneriat cu Kelton, în care 1,013 motocicliste împreună cu 1,016 non-motocicliste au fost intervievate asupra stărilor de psihic predominante.

În acest studiu s-a observat faptul că:
37% din motocicliste se simt întotdeauna fericite, în timp ce în celălalt grup doar 16% au spus asta
27% din motocicliste au spus că se simt atrăgătoare, faţă de 7% dintre non-motocicliste

Şi, nu în ultimul rând, au vorbit şi despre încrederea asupra lor, motociclistele răspunzând în procent de 35% că sunt încrezătoare, iar non-motociclistele doar 17%.

Claudia Garber, din partea Harley-Davidson a spus: “Conducând o motocicletă obţii ultima formă de libertate şi auto-exprimare, ceea ce ajută o motociclistă să devină mai fericită, atrăgătoare şi puternică prin forţele sale proprii.”

Conform studiului, 53% din femeile ce conduc o motocicletă spun că aceasta a devenit cheia de succes în viaţa lor de zi cu zi, pe când 74% spun că şi-au găsit marea iubire de când şi-au cumpărat o motocicletă.

După ce îţi iei permisul, vino să te perfecţionezi şi să înveţi să conduci defensiv la cursurile de perfectionare organizate de Şcoala Moto AMI sau de Asociatia Moto Incepatori .

Cuvinte relevante: libertate, libertate motocicleta, fericire motocicleta, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, reducere scoala de soferi, reducere scoala moto, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami, scoala categoria a bucuresti, permis de conducere categoria A.


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Norme de examinare în trafic pentru categoria A, A2, A1, conform ORDINULUI privind procedura de examinare pentru obţinerea permisului de conducere

După ce toți candidații programați au fost examinați la proba practică de poligon, cei declarați ADMIS, vor fi examinați în trafic.

Instructorul pasager la examen moto în trafic

La orele practice de conducere pe drumurile publice, instructorul este pasager.
La examenul moto in trafic, tot instructorul va fi pasagerul şi nu poliţistul examinator.
Polițistul examinator va fi într-o mașină de asistență pusă la dispoziție de școala de șoferi, condusă de unul din angajații școlii.
Comenzile vor fi date de către examinator prin stații emisie-recepție, asigurate tot de școala de șoferi.

Proba practică de conducere a vehiculului pe drumurile publiceÎn timpul probei practice de conducere a vehiculului pe drumurile publice, examinatorii urmăresc modul de comportare a candidaţilor, după cum urmează: Aptitudini şi mod de comportare supuse testării, specifice pentru categoriile A1, A2 şi A:

  • să părăsească un loc de staţionare, să plece din nou după o oprire în trafic, să iasă de pe un drum lateral;
  • să folosească drumuri drepte, să întâlnească vehicule, inclusiv în pasaje înguste;
  • să abordeze curbe;
  • să pătrundă şi să traverseze intersecţii şi joncţiuni;
  • să schimbe direcţia: să vireze la dreapta sau la stânga, să schimbe banda de circulaţie;
  • să intre/să iasă de pe o autostradă sau un drum similar, dacă este cazul; să treacă de pe banda de accelerare/ieşire pe banda de decelerare;
  • să depăşească alte vehicule, obstacole, maşini staţionate, să fie depăşiţi de alte vehicule, dacă este cazul;
  • să respecte regulile instituite în zona amenajărilor rutiere speciale, dacă este cazul: intersecţii cu sens giratoriu, treceri la nivel, staţii de autobuz-tramvai, treceri de pietoni, urcarea rampelor, coborârea pantelor, precum şi circulaţia în tunele;
  • sã fie precauţi şi să ia mãsurile de siguranţă înainte de coborârea de pe vehicule.
  • sã dea prioritate ori de câte ori este cazul
  • sã respecte indicatiile date de politistul examinator

Proba practică de conducere a motocicletei pe drumurile publice este promovată de candidaţii care nu au cumulat mai mult de 21 puncte de penalizare.
Rezultatul examinării se consemnează, pentru fiecare probă susţinută, prin calificativul „admis” sau „respins”.

Instructorul nu are voie să intervină pentru a ajuta candidatul. În caz de forță majoră, instructorul poate interveni, însă candidatul va fi declarat respins.

examen moto in trafic scoala moto ami

Cuvinte relevante: examen moto, examen trafic, instructor moto, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, reducere scoala de soferi, reducere scoala moto, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami, scoala categoria a bucuresti, permis de conducere categoria A.


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Reguli de bază în poligonul moto: nu te grăbi, fii atent la traseu şi stai relaxat

Am vorbit deja despre penalizarea greşelilor la examenul moto în poligon. În rest, dacă nu depăşeşti timpul de 3:30 minute, nu cazi şi nu obţii mai mult de 15 puncte de penalizare, eşti promovat la proba de poligon.

Aici găseşti şi punctele de penalizare la proba din trafic, pentru că după ce ai trecut de poligon, urmează şi aceasta.

Ai făcut poligonul de atâtea ori în timpul şcolii, aşa că nu ar trebui să fie o problemă pentru tine.

Secrete

Nu te grăbi!
Fii atent la numărătoarea opturilor şi la schimbarea sensului!
secrete-scoala-moto-bucuresti-amiConcentrează-te la jaloanele de la începutul traseului!
Accelerează fără teamă la evitări, dar nu exagera!
Rămâi concentrat şi fără emoţii! În poligonul moto, important este să respecţi traseul. Dacă ai emoţii şi te grăbeşti, concentrarea ta va scădea semnificativ, fără a-ţi da seama.

În plus, nu ezita să întrebi instructorii, orice nelămurire ai avea. Ei te vor corecta, ajuta şi îndruma, pentru a nu rămâne niciun semn de întrebare.

Pentru a-ţi fi mai uşor, ţi-am pregătit şi un filmuleţ. Uite aici ce te aşteaptă. Simplu, nu-i aşa?

Cuvinte relevante: examen moto, scoala ami poligon, examen poligon, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Penalizarea greșelilor la examen moto în trafic

Publicăm mai jos lista cu punctele de penalizare aplicate greșelilor la proba practică în trafic pentru obținerea permisului de conducere categoria A, A2, A1, AM.

După ce toți candidații programați au fost examinați la proba practică de poligon, cei declarați ADMIS, vor fi examinați în trafic.

Penalizarea greșelilor la examen moto în trafic

Comportare în trafic

Penalizarea greşelilor Puncte penalizare
– nesincronizarea comenzilor (oprirea motorului, accelerarea excesivă, folosirea incorectă a treptelor de viteză); 6
– nemenţinerea direcţiei de mers; 9
– folosirea incorectă a drumului cu sau fără marcaj; 6
– încrucişarea cu alte vehicule, inclusiv în spaţii restrânse; 6
– neasigurarea la schimbarea direcţiei de mers; 9
– executarea neregulamentară a virajelor; 6
– nesemnalizarea sau semnalizarea greşită a schimbării direcţiei de mers; 6
– încadrarea necorespunzatoare în raport cu direcţia mers dorită; 6
– efectuarea unor manevre interzise (oprire, staţionare, întoarcere); 6
– neasigurare la patrunderea în intersecţii/părăsirea zonei de staţionare; 9
– intrarea/ieşirea de pe autostradă/artere similare, folosirea incorectă a benzilor/luminilor de întâlnire ziua; 5
– nepăstrarea distanţei suficiente faţă de cei care rulează înainte sau vin din sens opus; 9
– conducerea în mod neeconomic şi agresiv pentru mediul înconjurator (turaţie, frânare/accelerare); 5
– ezitarea repetată de a depăşi alte vehicule; 6
– nerespectarea normelor legale privind acordarea priorităţii de trecere pentru autovehicule şi pietoni, circulaţia la culoarea roşie a semaforului electric, nerespectarea normelor legale referitoare la manevra de depăşire, nerespectarea normelor legale referitoare la trecerea la nivel cu calea ferată; 21
– nerespectarea semnalelor poliţistului rutier/altor persoane cu atribuţii legate similare; 21
– tendinţe repetate de a ceda trecerea vehiculelor şi pietonilor care nu au prioritate; 6
– nerespectarea semnificaţiei indicatoarelor şi marcajelor; 9
– depăşirea vitezei maxime admise; 9
– conducerea cu viteză redusă în mod nejustificat, neîncadrarea în ritmul impus de ceilalţi participanţi la trafic; 6
– neîndemânarea în conducere în condiţii de carosabil alunecos (reducerea vitezei, conduita preventivă); 9
– nerespectarea dispoziţiilor examinatorului privind traseul indicat; 6

Alte situaţii care conduc la acordarea calificativului RESPINS

prezentarea la examen sub influenţa băuturilor alcoolice, substanţelor sau produselor stupefiante, a medicamentelor cu efecte simlare acestora sau manifestări de natură să perturbe examinarea candidaţilor 21
producerea unui eveniment rutier ori intervenţia instructorului pentru evitarea unui pericol iminent 21

Vă dorim mult succes la examen și să ne vedem cât de curândîn trafic!

Cuvinte relevante: examen moto, examen trafic, instructor moto, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, reducere scoala de soferi, reducere scoala moto, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami, scoala categoria a bucuresti, permis de conducere categoria A.


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Lista punctelor pentru penalizarea greşelilor la proba practică de poligon pentru obţinerea permisului de conducere categoria A, A2, A1, AM.

Proba practică de conducere a motocicletei în poligon este promovată de candidaţii care parcurg traseul în cel mult 3:30 minute şi nu cumulează mai mult de 15 puncte de penalizare.

Penalizarea greselilor la poligon moto

Pregătirea şi verificarea tehnică a motocicletei

Penalizarea greşelilor Puncte penalizare
– utilizarea echipamentului de protecţie: mănuşi, cizme, îmbrăcăminte şi cască de protecţie.(pentru AM, numai casca de protecţie); 3
– verificarea stării anvelopelor şi a comutatorului de oprire în caz de urgenţă; 3
– verificarea, prin intermediul aparaturii de bord sau comenzilor vehiculului,
funcţionalitatea direcţiei, frânei, transmisiei, instalaţiei de ungere/răcire, luminilor, semnalizării, catadioptrilor şi avertizorului sonor.
3

MANEVRE ÎN POLIGON

Penalizarea greşelilor Puncte penalizare
– aşezarea/coborârea motocicletei pe/de pe suportul de sprijin/cric şi deplasarea mergând pe lângă vehicul; 3
– pornirea motorului şi demararea uşoară fără bruscarea motocicletei; 3
– accelerarea progresivă, menţinerea direcţiei de mers, inclusiv la schimbarea vitezelor; 5
– poziţia pe motocicletă, tehnica menţinerii direcţiei, echilibrul permanent (fără sprijinirea de carosabil); 5
– manevrarea ambreiajului în combinaţie cu frâna, schimbarea vitezelor; 3
– executarea slalomului printre 5 jaloane; 5
– executarea de opturi printre 4 jaloane; 5
– lovirea/răsturnarea jalonului 3
– îndemânarea privind manevrarea frânei faţă/spate la frânarea de urgenţă, direcţia vizuală şi poziţia; 5
– executarea manevrei de evitare a unui obstacol la viteză de peste 30 km/h;
( manevră exclusă pentru categoria AM )
5
– executarea manevrei de evitare a unui obstacol la o viteză de minim 50km/h;
( manevră exclusă pentru categoria AM )
5
– executarea frănării, inclusiv frânarea de urgenţă, la o viteză minimă de 50km/h;
( manevră exclusă pentru categoria AM )
5
– depăşirea timpului alocat executării manevrelor în poligon; 16
– A căzut cu motocicleta 16
– Nu a respectat traseul stabilit în poligon 16

Numararea gresita a opturilor este NERESPECTARE a traseului

După ce toți candidații programați au fost examinați la proba practică de poligon, cei declarați ADMIS, vor fi examinați în trafic.

penalizare-greseli-poligon-moto

Cuvinte relevante: examen moto, examen poligon, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, reducere scoala de soferi, reducere scoala moto, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami, scoala categoria a bucuresti, permis de conducere categoria A.


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Motociclişti mari şi mici, Asociaţia Moto Începători, alături de Şcoala moto AMI vă invită la plimbare.

Şcoala Moto AMI va fi alături de Asociaţi Moto Începători Duminică, 9 Iulie, la plimbarea către Herghelia Jegălia.

Paşi de urmat

Ne dăm întâlnire Duminică, 9 Iulie, ora 09:00, în benzinăria Petrom Pantelimon.

Recapitulăm regulile de mers în coloană şi stabilim ordinea.

La ora 10:00 ne pornim la drum, spre Herghelia Jegălia, Comuna Perişoru, Judeţul Călăraşi.

Mersul în coloană

Mergem în zig-zag. Acesta ajută la menţinerea unităţii grupului, asigur suficient spaţiu de frânare şi oferă o vizibilitate bună asupra drumului.

În intersecţii se menţine grupul cât mai unit. La semafor, ne oprim în paralel, dar nu traversăm intersecţia astfel. Întoarcerile se fac individual, numai când este posibil şi sigur, iar grupul se va restabili după trecerea de intersecţie.

Depăşirea se face rând pe rând, doar cu semnal şi asigurare.

Mersul în şir indian este folosit în viraje, sensuri giratorii, la intrarea şi ieşirea de pe autostrăzi, si pe drumuri cu obstacole. Astfel, fiecare îşi poate alege trasa în viraj.

To do list

Vă rugăm să aveţi la voi următoarele:
– Voie bună;
– Echipament de protecţie moto;
– Acte valabile.

Ritmul de mers va fi în funcţie de începătorii prezenţi.

Dacă sunteţi avansaţi şi vreţi să vă alăturaţi, va trebui să mergeţi în acelaşi ritm. Dacă preferaţi să mergeţi mai repede, puteţi comanda voi cafelele ?

Va rugăm confirmaţi-vă prezenţa aici.

Cuvinte relevante: plimbare, plimbare moto, plimbare motociclisti incepatori, motociclisti incepatori, fabrica de fericire, fabrica de motociclisti, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Pe scurt: nu te uita la groapa pe care o ocoleşti, ca să nu intri în ea

Poţi trece prin situaţii periculoase atunci când îţi îndrepţi privirea spre un obstacol pe care vrei să îl eviţi (o groapă, o piatră sau o porţiune umedă). Citeşte mai departe pentru a învăţa cum să treci cu bine peste aceste situaţii.

Mâinile îţi urmează ochii

Este o problemă des întalnită la motociclişti. Motocicleta tinde să se îndrepte unde priveşte motociclistul.

Cu toţi ne-am uitat la curse de motociclete şi am văzut accidente în care cel din faţă cade şi urmăritorul intră direct în el, deşi putea cu uşurinţă să îl evite. Chiar și când mergem pe jos și ne uităm la peisajul de pe marginea drumului ne îndreptăm în acea direcţie fără să ne dăm seama.

Care este cel mai bun mod de a contracara “Target Fixation”?

Este ok să îti alegi o ţintă, dar să fie, în acelaşi timp, cea corectă. Pentru a evita obstacolele, trebuie să ştim ce înseamna asta. Iată câteva exemple:

1. Când mergi pe stradă şi maşina din faţă virează la stânga, priveşte la ruta de scăpare şi nu la bara lui din spate.

2. Când te afli în curbă şi vezi pe carosabil nisip, încearcă să te uiţi la linia cea mai curată.

3. Când ești pe drumuri de munte, ignoră vederea panoramică şi concentrează-te la drum (desigur că o privire per ansamblu nu strică, atât timp cât este rapidă). Fii atent și folosește-ți ochii pentru a evita un motociclist care cade în fața ta sau o groapă de pe drum. Foloseşte-i să îţi ghidezi motocicleta exact acolo unde ai vrea să fii.

Este vital să îţi foloseşti ochii pentru a-ţi alege corect ruta. Trebuie să îţi antrenezi privirea pentru a te uita exact unde vrei să mergi, să alegi ruta cea mai bună, cea mai curată. Te concentrezi să nu te uiţi la obiectele pe care le poţi lovi şi să te uiţi înapoi la calea corectă. Sună uşor, dar la 70 km/h poate deveni un adevarat joc al minţii să te uiţi în altă parte. Şi cum interpretezi ceea ce ochii îţi spun, face diferenţa dintre motocicliştii experimentaţi şi începători. Foloseşte-ţi privirea şi vei fi mai rapid şi mai sigur.

Disciplină şi atenţie

De multe ori se va întampla să mergi în grupuri. Să luăm ca exemplu videoclipul următor:

Privește cum motociclistul nu reueşeşte să păstreze linia şi roata faţă îi alunecă. Motociclistul care îl urmează îşi fixează privirea pe motocicleta care cade şi, cum motocicleta merge unde te uiţi, acesta pierde controlul. În acel moment trebuie să te concentrezi şi să îţi smulgi privirea de la cel care cade pentru a evita o adevărată tragedie.

Mulţi dintre motocicliști ne regăsim uitându-ne la casca motociclistului din faţă sau roata motocicletei sale. Greşit! Trebuie să privim în faţa acestuia, pentru a oberva orice alt pericol. Dacă te uiţi în depărtare, vei avea mai mult timp să analizezi deciziile şi este o tehnică pe care piloţii de MotoGP o folosesc tot timpul. Va face o diferenţă mare în tehnica ta de condus.

Motocicliştii care nu ridică privirea vor accelera prea târziu, iar când îşi vor da seama că este sigur să accelereze vor fi ieşiţi din curbă de câteva secunde bune. Desigur, aceasta este o tehnică pentru piloţii de curse, dar prea bine se poate aplica şi pe stradă. Priveşte în faţa roţii şi poţi rata trasa curbei, astfel vei fi mai încet şi oarecum ciudat în mers.

Priviţi în depărtare

Deci vrei să priveşti mai departe. Dar ce distanţă ar trebui să fie?

Ar trebui să fie în orizont, dar problema este că nu ne putem baza pe o şosea curată ca pe circuit, de aceea trebuie să ne mişcăm privirea constant pe toată porţiunea care este vizibilă pentru a o scana de gropi, pete de ulei şi multe alte pericole care sunt pe drumurile publice.

Scanează permanent, din cel mai apropiat punct şi până în cel mai îndepărtat.

Pentru a îţi perfecţiona toate aceste reflexe, te aşteptăm după ce îţi iei permisul, la cursurile de perfecţionare organizate în cadrul şcolii şi la cursurile şi plimbările gratuite oferite de Asociaţia Moto Începători.

Cuvinte relevante: target fixation, target, fixation, privire, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Analizăm împreună care dintre mituri sunt (parţial) reale

Motociclismul, ca şi fotbalul sau oricare altă ocupație populară, este brăzdat de mituri și legende transmise din om în om.

Degeaba porţi echipament, siguranţa ta depinde de noroc

Aproape complet fals. Desigur, riscul motociclismului nu poate fi niciodată redus la zero. Pe de altă parte, dacă vrei risc zero, ar trebui să nu mai ieși din casă.

Oricum, ideea că accidentele sunt ceva care se întâmplă complet aleatoriu, după noroc, este una foarte dăunătoare pentru motociclist.

Există foarte multe măsuri pe care le poți lua ca să reduci riscul: să te echipezi cât mai bine, să mergi preventiv, să te antrenezi și să evoluezi în materie de control al motocicletei, să ai pneuri umflate la presiunea corectă etc.

Ca să stăpânești o motocicletă mare şi grea, trebuie să fii solid și puternic

Din nou, aproape complet fals. Desigur, un rider de 1,50 m și 40 kg va avea probleme cu un BMW R 1200 GS Adventure. Dar acesta este un caz extrem.

Pentru un motociclist de talie cât de cât normală, cu o tehnică bună, controlul unei motociclete n-ar trebui să fie o problemă, indiferent de mărimea și greutatea acesteia.

Motocicleta se ține pe două roți din echilibru, nu din forță. Pentru că nu duci cele 250-300 kg ale unei motociclete mari în spate, ca să ai nevoie de mușchi, ci le ții în echilibru.

Dacă îți dezvolţi simțul echilibrului și îți formezi o tehnică bună pentru a controla motocicleta la viteze mici, poți să “ții” foarte bine o motocicletă grea, înaltă, la viteze mici, acolo unde echilibrul este problematic.

La viteze mai mari (peste 30-40 km/h), motocicleta se echilibrează singură și, din nou, schimbă direcția, frânează și accelerează prin manevre de finețe, care nu necesită forță decât în cazuri extreme (schimbare rapidă de direcție la viteze foarte mari).

Ai grijă cu frâna față, căci te aruncă peste ghidon/blochează roata și cazi

Fals. Cu condiția ca motocicleta să fie îndreptată, frâna față este cea mai importantă pentru oprirea rapidă. Când frânăm, greutatea motocicletei se transferă pe roata față, ceea ce sporește aderența acestei roți și permite acționarea și mai puternică a frânei. În majoritatea cazurilor, frâna față face peste 70% din treabă la frânarea de urgență.

La o motocicletă fără ABS, într-adevăr, blocarea roții față poate fi o problemă. Dar majoritatea cazurilor în care se blochează fața la frânare cu motocicleta dreaptă se întâmplă din cauză că motociclistul nu și-a antrenat abilitățile de a frâna și, într-o situație de urgență, tinde să apese mult prea brusc maneta de frână, înainte ca transferul de masă să apuce să-și facă efectul și aderența să crească suficient.

Ai grijă cu frâna spate, că se blochează, derapezi în lateral și cazi

Parțial adevărat. Într-adevăr, dacă nu ai ABS și exagerezi cu frâna spate când motocicleta este chiar și foarte ușor înclinată, spatele se va bloca și va derapa în lateral. Dar asta nu înseamnă neapărat o căzătură.

De cele mai multe ori, dacă nu te sperii și nu eliberezi frâna înainte ca motocicleta să se oprească, te vei opri pur și simplu de-a latul. Dacă exersezi puțin, te vei obișnui cu această senzație și nu ți se va mai părea ceva de speriat.

Dacă motocicleta este perfect dreaptă, spatele se va bloca, dar va merge drept sau va ieși în lateral foarte puțin. Din nou, trebuie exercițiu ca să ne obișnuim cu senzația.

Frâna spate este însă foarte importantă pentru controlul motocicletei la viteze mici. Dacă încercați să puneți frâna față cu ghidonul bracat, veți constata imediat că motocicleta tinde să cadă în direcția în care e bracat ghidonul. În această situație, frâna spate este esențială.

La Şcoala Moto AMI insistăm foarte mult pe exersarea manevrabilităţii şi acomodarea cu motocicleta condusă.

Îţi recomandăm ca, indiferent ce motocicletă îţi vei cumpăra, să fii cumpătat şi să conduci preventiv şi mai ales să te antrenezi riguros, pentru a cunoaşte cât mai bine manevrabilitatea motociletei în diverse situaţii.

Cu antrenament, îţi vei îmbunătăţi şi tu timpii de reacţie şi acurateţea mişcărilor.

Cuvinte relevante: mituri, mituri motocicleta, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Vă mulțumim că ați ales să deveniți motocicliști alături de Școala Moto AMI

Ne bucurăm că existați din ce în ce mai mulți care visați să fiți motocicliști. Sezonul este în floare și noi motociclim cu mai mult drag ca niciodată. Alături de voi,

scoala-ami-3

Mulțumim tuturor elevilor noștri! Alături de voi, munca noastră este mai plăcută. Rezultatele noastre vin doar cu efortul, emoțiile și dorința voastră de a deveni motocicliști.

scoala-moto-ami-examen-motocicliști

Despre avantajele motocicletei nu are rost să vorbim, cu siguranță voi le știți deja.

scoala-moto-ami-examen-motocicliști

Suntem la fel de entuziasmaţi la fiecare examen pentru noii absolvenți. Fericirea din ochii voștri nu se poate exprima în cuvinte. Fără voi, echipa AMI nu ar mai fi la fel.

scoala-ami-1

Felicitările noastre sincere proaspeţilor motociclişti, asfalt uscat şi să ne vedem fericiţi în trafic. Iar celor care încă aşteaptă examenul, vă dorim mult succes!

Cuvinte relevante: motociclisti incepatori, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Pe 28 Mai 2017 Şcoala Moto AMI alături de Asociaţia Moto Începători a fost la plimbare până la Dunăre

Ne-am plimbat, am băut cafeaua şi am mâncat cele mai bune icre pe malul Dunării. Şi ne-a plăcut!

Dacă nu aţi putut fi alături de noi, vă invităm să veniţi la următoarele ieşiri, pentru că uitaţi cât de bine ne-am simţit:

Evenimentul a fost organizat de Asociaţia Moto Începători în colaborare cu Şcoala Moto AMI.

Mai multe fotografii puteţi vedea aici.

Vă dorim asfalt uscat în continuare şi vă aşteptăm la următoarele plimbări.

Cuvinte relevante: plimbare incepatori, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Reguli de bază în poligonul moto: nu te grăbi, fii atent la traseu şi stai relaxat

Am vorbit deja despre penalizarea greşelilor la examenul moto în poligon. În rest, dacă nu depăşeşti timpul de 3:30 minute, nu cazi şi nu obţii mai mult de 15 puncte de penalizare, eşti promovat la proba de poligon.

Aici găseşti şi punctele de penalizare la proba din trafic, pentru că după ce ai trecut de poligon, urmează şi aceasta.

Ai făcut poligonul de atâtea ori în timpul şcolii, aşa că nu ar trebui să fie o problemă pentru tine.

Secrete

Nu te grăbi!
Fii atent la numărătoarea opturilor şi la schimbarea sensului!
secrete-scoala-moto-bucuresti-amiConcentrează-te la jaloanele de la începutul traseului!
Accelerează fără teamă la evitări, dar nu exagera!
Rămâi concentrat şi fără emoţii! În poligonul moto, important este să respecţi traseul. Dacă ai emoţii şi te grăbeşti, concentrarea ta va scădea semnificativ, fără a-ţi da seama.

În plus, nu ezita să întrebi instructorii, orice nelămurire ai avea. Ei te vor corecta, ajuta şi îndruma, pentru a nu rămâne niciun semn de întrebare.

Pentru a-ţi fi mai uşor, ţi-am pregătit şi un filmuleţ. Uite aici ce te aşteaptă. Simplu, nu-i aşa?

Cuvinte relevante: examen moto, scoala ami poligon, examen poligon, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Ia aminte ce NU trebuie să faci la examenul moto

Penalizarea greșelilor la examenul moto în poligon

Publicăm mai jos lista cu punctele de penalizare aplicate greșelilor la proba practică de poligon pentru obținerea permisului de conducere categoria A, A2, A1 și AM.

Proba practică de conducere a motocicletei în poligon este promovată de candidații care parcurg traseul în cel mult 3:30 minute și nu cumulează mai mult de 15 puncte de penalizare.

Pregătirea şi verificarea tehnică a motocicletei

Penalizarea greşelilor Puncte penalizare
– utilizarea echipamentului de protecţie: mănuşi, cizme, îmbrăcăminte şi cască de protecţie.(pentru AM, numai cască de protecție); 3
– verificarea stării anvelopelor şi a comutatorului de oprire în caz de urgenţă; 3
– verificarea, prin intermediul aparaturii de bord sau comenzilor vehiculului,
funcţionalitatea direcţiei, frânei, transmisiei, instalaţiei de ungere/răcire, luminilor, semnalizării, catadioptrilor şi avertizorului sonor.
3

MANEVRE ÎN POLIGON

Penalizarea greşelilor Puncte penalizare
– aşezarea/coborârea motocicletei pe/de pe suportul de sprijin/cric şi deplasarea mergând pe lângă vehicul; 3
– pornirea motorului şi demararea uşoară fără bruscarea motocicletei; 3
– accelerarea progresivă, menţinerea direcţiei de mers, inclusiv la schimbarea vitezelor; 5
– poziţia pe motocicletă, tehnica menţinerii direcţiei, echilibrul permanent (fără sprijinirea de carosabil); 5
– manevrarea ambreiajului în combinaţie cu frâna, schimbarea vitezelor; 3
– executarea slalomului printre 5 jaloane; 5
– executarea de opturi printre 4 jaloane; 5
– lovirea/răsturnarea jalonului 3
– îndemânarea privind manevrarea frânei faţă/spate la frânarea de urgenţă, direcţia vizuală şi poziţia; 5
– executarea manevrei de evitare a unui obstacol la viteză de peste 30 km/h;
( manevră exclusă pentru categoria AM )
5
– executarea manevrei de evitare a unui obstacol la o viteză de minim 50km/h;
( manevră exclusă pentru categoria AM )
5
– executarea frănării, inclusiv frânarea de urgenţă, la o viteză minimă de 50km/h;
( manevră exclusă pentru categoria AM )
5
– depăşirea timpului alocat executării manevrelor în poligon; 16
– A căzut cu motocicleta 16
– Nu a respectat traseul stabilit în poligon 16

Numararea gresita a opturilor este NERESPECTARE a traseului

După ce toți candidații programați au fost examinați la proba practică de poligon, cei declarați ADMIS, vor fi examinați în trafic.

Penalizarea greșelilor la examen moto în trafic

Publicăm mai jos lista cu punctele de penalizare aplicate greșelilor la proba practică în trafic pentru obținerea permisului de conducere categoria A, A2, A1 și AM.

Comportare în trafic

Penalizarea greşelilor Puncte penalizare
– nesincronizarea comenzilor (oprirea motorului, accelerarea excesivă, folosirea incorectă a treptelor de viteză); 6
– nemenţinerea direcţiei de mers; 9
– folosirea incorectă a drumului cu sau fără marcaj; 6
– încrucişarea cu alte vehicule, inclusiv în spaţii restrânse; 6
– neasigurarea la schimbarea direcţiei de mers; 9
– executarea neregulamentară a virajelor; 6
– nesemnalizarea sau semnalizarea greşită a schimbării direcţiei de mers; 6
– încadrarea necorespunzatoare în raport cu direcţia mers dorită; 6
– efectuarea unor manevre interzise (oprire, staţionare, întoarcere); 6
– neasigurare la patrunderea în intersecţii/părăsirea zonei de staţionare; 9
– intrarea/ieşirea de pe autostradă/artere similare, folosirea incorectă a benzilor/luminilor de întâlnire ziua; 5
– nepăstrarea distanţei suficiente faţă de cei care rulează înainte sau vin din sens opus; 9
– conducerea în mod neeconomic şi agresiv pentru mediul înconjurator (turaţie, frânare/accelerare); 5
– ezitarea repetată de a depăşi alte vehicule; 6
– nerespectarea normelor legale privind acordarea priorităţii de trecere pentru autovehicule şi pietoni, circulaţia la culoarea roşie a semaforului electric, nerespectarea normelor legale referitoare la manevra de depăşire, nerespectarea normelor legale referitoare la trecerea la nivel cu calea ferată; 21
– nerespectarea semnalelor poliţistului rutier/altor persoane cu atribuţii legate similare; 21
– tendinţe repetate de a ceda trecerea vehiculelor şi pietonilor care nu au prioritate; 6
– nerespectarea semnificaţiei indicatoarelor şi marcajelor; 9
– depăşirea vitezei maxime admise; 9
– conducerea cu viteză redusă în mod nejustificat, neîncadrarea în ritmul impus de ceilalţi participanţi la trafic; 6
– neîndemânarea în conducere în condiţii de carosabil alunecos (reducerea vitezei, conduita preventivă); 9
– nerespectarea dispoziţiilor examinatorului privind traseul indicat; 6

Alte situaţii care conduc la acordarea calificativului RESPINS

prezentarea la examen sub influenţa băuturilor alcoolice, substanţelor sau produselor stupefiante, a medicamentelor cu efecte simlare acestora sau manifestări de natură să perturbe examinarea candidaţilor 21
producerea unui eveniment rutier ori intervenţia instructorului pentru evitarea unui pericol iminent 21

Cuvinte relevante: examen moto, examen trafic, instructor moto, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, reducere scoala de soferi, reducere scoala moto, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami, scoala categoria a bucuresti, permis de conducere categoria A.


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Motociclişti mari şi mici, Şcoala moto AMI şi Asociaţia Moto Începători vă invită la plimbare.

Instructorii Şcolii Moto AMI, Cristian Anghel şi Diana Porumb, vor însoţi şi supraveghea coloana, oferind informaţii şi explicaţii la fiecare oprire.

Paşi de urmat

Ne dăm întâlnire Sâmbătă, 13 Mai, ora 09:00, în benzinăria Lukoil, Şoseaua Olteniţei 217A.

Recapitulăm regulile de mers în coloană şi stabilim ordinea.

La ora 10:00 ne pornim la drum, spre Olteniţa, unde vom bea cafeaua pe malul Dunării.

Mersul în coloană

Mergem în zig-zag. Acesta ajută la menţinerea unităţii grupului, asigur suficient spaţiu de frânare şi oferă o vizibilitate bună asupra drumului.

În intersecţii se menţine grupul cât mai unit. La semafor, ne oprim în paralel, dar nu traversăm intersecţia astfel. Întoarcerile se fac individual, numai când este posibil şi sigur, iar grupul se va restabili după trecerea de intersecţie.

Depăşirea se face rând pe rând, doar cu semnal şi asigurare.

Mersul în şir indian este folosit în viraje, sensuri giratorii, la intrarea şi ieşirea de pe autostrăzi, si pe drumuri cu obstacole. Astfel, fiecare îşi poate alege trasa în viraj.

To do list

Vă rugăm să aveţi la voi următoarele:
– Voie bună;
– Echipament de protecţie moto;
– Acte valabile.

Ritmul de mers va fi în funcţie de începătorii prezenţi.

Dacă sunteţi avansaţi şi vreţi să vă alăturaţi, va trebui să mergeţi în acelaşi ritm. Dacă preferaţi să mergeţi mai repede, puteţi comanda voi cafelele ?

Va rugăm confirmaţi-vă prezenţa aici.

Cuvinte relevante: plimbare, plimbare moto, plimbare motociclisti incepatori, motociclisti incepatori, fabrica de fericire, fabrica de motociclisti, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Şcoala AMI se implică, aşa că am fost prezenţi alături de motocicliştii şi viitorii motociclişti la SMAEB 2017

Şcoala de şoferi AMI a participat şi anul acesta la cel mai mare târg de Motociclete, Accesorii şi Echipamente din Bucureşti (SMAEB), militând pentru siguranţă şi împlinirea visului de a fi motociclist.

scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

Ne-am bucurat tare mult să vedem cât de mulţi oameni care au trecut pe la standul nostru sunt doritori să fie motociclişti.

scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

Ne-a bucurat şi mai tare să ne reîntâlnim cu elevi şi foşti elevi, care au venit să îşi achiziţioneze echipament de protecţie de calitate, pentru că noi i-am învăţat cât de important este acesta.

scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

Am auzit poveşti despre plimbările foştilor elevi, care ne-au impresionat în mod plăcut. Acum este rândul vostru să ne inspiraţi.

scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

La SMAEB, am discutat cu viitorii motociclişti despre ce oferim noi:
– cursurile de echipamente, prim ajutor, mecanică şi legislaţie;
– cursurile practice din poligon şi trafic;
– cursurile de enduro;
– plimbările organizate de Şcoala moto AMI, împreună cu Asociaţia Moto Începători.

scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

În plus, am oferit sfaturi legate de motocicleste şi echipamente. De asemenea, am organizat şi test-drive la care, în cele trei zile ale târgului, am oferit tuturor doritorilor şansa de a experimenta mersul pe două roţi responsabil, cu echipament complet (cască, armură, genunchiere, mănuşi), chiar de la şedinţa de test.

scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

Vă mulţumim tuturor! Fără efortul, emoţiile, dorinţa de a deveni motociclişti şi poveştile voastre, noi nu am mai avea aceleaşi rezultate, dar nici aceeaşi satisfacţie.

scoala-moto-ami-smaeb-fabrica-de-fericire

Cuvinte relevante: smaeb, prezenta, fabrica de fericire, fabrica de motociclisti, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Scoala de soferi AMI are un procentaj de promovabilitate intre 87 si 92 %

Eforturile depuse in anul 2016 de instructorii si elevii AMI au dat roade ?
Ne bucuram ca majoritatea elevilor nostri au luat din prima examenul auto sau moto.
Mai mult, suntem mandri sa spunem ca am ajutat multi oameni sa devina participanti responsabili la trafic.

Instructor Diana Stefan Porumb: 92%
Instructor Cristian Anghel: 92%

Procentajul de promovabilitate in anul 2016 pentru Scoala Moto AMI si instructorii sai poate fi verificat si pe site-ul Top Instructori Auto.

scoala moto ami top instructori auto

Datele sunt preluate de pe site-ul oficial drpciv.ro. Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor a publicat statisticile privind rata de promovabilitate pentru fiecare instructor in parte si pentru fiecare scoala de soferi.

Rezultatele sunt publicate pentru obtinerea permisului de conducere la prima examinare, in functie de instructorul care a semnat dosarul de scolarizare.

scoala moto ami examen moto cu pasager

Va asteptam la cursurile de scolarizare sau perfectionare, pentru a va ajuta si a va sustine sa deveniti motociclisti sau soferi pasionati si responsabili.

Cuvinte relevante: instructor moto, promovabilitate, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Te aşteptăm la cursurile de echipamente, organizate în parteneriat cu Shop4Moto.

Încă de la început, Şcola Moto AMI a militat pentru siguranţă şi condus responsabil în rândul viitorilor şi proaspeţilor motociclişti. Shop4Moto are aceleaşi principii, fapt pentru care s-a creeat acest parteneriat.

scoala-moto-bucuresti-ami-shop4moto-echipamente

Pentru că atât noi, cât şi Shop4Moto, vrem să facem lumea moto un loc mai bun, am introdus în programa Şcolii Moto cursurile de echipamente. Aceste cursuri se ţin în fiecare miercuri pentru elevii noştri, sunt susţinute de Shop4Moto, iar programările se pot face în PrograMotor.

Cine sunt Shop4Moto?

Şi-au început activitatea în 2005, actualmente având o experienţă de peste 10 ani în domeniul comerţului de echipamente, accesorii şi consumabile moto.

Cu unii dintre voi se cunosc, cu unii sunt chiar prieteni, iar pentru cei care încă nu îi cunosc, le putem spune că cea mai mare confirmare a faptului că în toţi aceşti ani şi-au făcut bine treaba, este tocmai faptul că au rezistat aceşti ani pe piaţă, când alte magazine de profil s-au închis.

scoala-moto-bucuresti-ami-shop4moto-echipamente

Au încercat în toţi aceşti ani să aducă produse de calitate, la preţuri rezonabile şi credem noi că au reuşit. La ora actuală se mândresc cu faptul că pentru majoritatea produselor au preţuri mai mici decât în cazul altor magazine online sau fizice, din ţară sau din străinatate.

Oferă consultanţă celor care sunt la început de drum în acest domeniu şi impărtăşesc informaţii folositoare, dobândite în ani de condus şi activitate în cadrul magazinului.

Participă la expoziţii din ţară ca şi expozanţi şi, din străinătate, ca şi vizitatori, ţinând astfel legâtura cu furnizorii lor externi şi fiind la curent cu ceea ce este nou în domeniul moto. Încearcă să acumuleze cât mai multe informaţii pe care să le pună la dispoziţia clienţilor, în anumite cazuri stând de vorbă cu aceştia cât este nevoie şi de câte ori este cazul, indiferent dacă achiziţia finală este făcută de la ei sau din alta parte.

scoala-moto-bucuresti-ami-shop4moto-echipamente

Le-au trecut prin mâini mii de echipamente şi mii de clienţi, au lucrat în trecut cu branduri ca: SPIKE, JOE ROCKET, TEKNIC, NZI, SPOOL, CABERG, PREMIER, FORMA, DUCHINNI, BUFFALO, FALCO, GPR, IXIL, MOTRAX, PRECISPORT şi alţii, putând spune că au ceva cunoştinţe, nu că ştiu totul. Au avut chiar şi brandul propriu “SCORPIO-AZ MOTORS” şi sunt mândri să vadă că după 7,8 şi chiar 10 ani, că echipamentele lor sunt încă purtate.

Au ales şi selecţionat ceea ce împreună cu clienţii lor au considerat că este un lucru de valoare cu un preţ corect. Nu au dorit niciodată să comercializeze anumite “mari” branduri, doar pe considerentul că “se văd la televizor”, sau că “toată lumea ştie de brandul X”.

Au considerat acest lucru că este nereal şi că preţurile în astfel de situaţii nu sunt corecte, ceea ce este şi normal având în vedere că o mare parte din încasările acestor “mari” branduri se duc pe promovare, adică exact în mass media unde sunt văzute de către client, care mai apoi consideră că echipamentul “X” este bun că este peste tot. Un cerc din care clientul sigur nu are de câştigat.

Te aşteptăm la cursurile de echipamente, pentru a lămuri toate dilemele pe care le ai legate de acestea.

Cuvinte relevante: echipament, shop4moto, curs echipamente, accesorii, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Învaţă totul despre echipamente de la profesionişti

Eşti la început de drum, aşa că este normal să ai multe întrebări. Când vine vorba despre echipament, nu lăsa loc de îndoieli. Vino la cursurile de echipamente organizate de Şcoala Moto AMI, cu ajutorul prietenilor de la Shop4Moto.

Echipamentul, cel mai bun prieten al motociclistului

Shop4Moto este o echipă de profesionişti, cu peste 10 ani experienţă în domeniul echipamentelor. Acest lucru alături de pasiunea pentru motociclete îi recomandă, astfel încât noi credem că sunt persoanele cele mai potrivite pentru a vă da un sfat.

Întrebările legate de preţuri, eficienţă, fiabilitate, dar şi multe alte criterii, îşi vor găsi răspunsul la cursurile despre echipament.

scoala-moto-ami-curs-echipamente

Învaţă de la profesionişti!

Cursurile de echipamente fac parte din programa Şcolii Moto AMI, pentru că punem siguranţa mai presus de toate şi nu facem rabat atunci când vine vorba de informarea corectă a elevilor noştri.

Nu te speria dacă nu ai un buget mare. Prietenii de la Shop4Moto te vor ajuta cu sfaturi, ca tu să îţi alegi cel mai bun echipament şi să te încadrezi în bugetul pe care îl ai.

Când?

Te aşteptăm în fiecare zi de miercuri după-amiază. Îţi poţi face programare direct din PrograMotor, exact ca la orele de legislaţie şi cele de practică.

Siguranţa este pe primul plan când eşti motociclist. Nu lăsa dubiile despre echipamete nelămurite. Vino la cursurile de echipamente!

Cuvinte relevante: echipament, echipament de protectie, curs echipamente, shop4moto, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Şcoala Moto AMI va fi prezentă la BATS, eveniment ce va avea loc vineri, 7 Aprilie, la ora 19.00, în Quantic Club. Vă aşteptăm şi pe voi!

Săptămâna bună începe cu o veste minunată. Suntem nerăbdători să mergem să le ascultăm poveştile de cătătorie lui Lois Pryce şi Austin Vince.

Celebrii moto aventurieri britanici Austin Vince şi Lois Pryce vin în premieră în România la “Bucharest Adventure Travel Sessions” (BATS). Cei doi vor prezenta live publicului românesc Revolutionary Ride, o călătorie solo în Iran şi Terra Circa, o aventură în jurul lumii ce trece prin Zilov Gap, zona fără drumuri a Siberiei.

BATS va avea loc vineri 7 aprilie 2017 ora 19.00, în Quantic Club, București. Biletele vor fi disponibile prin Eventbook.

Lois Pryce

Lois Pryce, cunoscută și ca Lois on the Loose, după titlul primei sale cărți, este o motociclistă şi scriitoare britanică, ce militează pentru stilul de a călători “vulnerabil”: a fi mai aproape de oamenii pe care îi întâlnești și de țara pe care o vizitezi.

În 2013 și 2014 a călătorit singură prin Iran, rămânând impresionată de ospitalitatea oamenilor și de frumusețea locurilor. Revolutionary Ride, proaspăt ieșită de sub tipar în Ianuarie 2017, este povestea acestei aventuri persane.

Austin Vince

Austin Vince este celebrul realizator al Mondo Enduro, filmul unei călătorii în jurul lumii pe cea mai lungă rută, difuzat ca miniserial TV la sfârșitul anilor ’90. Urmarea acestui film, devenit clasic, a fost Terra Circa (2001), o nouă călătorie în jurul lumii, de data aceasta cu scopul precis de a traversa Zilov Gap pe motoare: 640 km lipsiți de drumuri, prin Siberia centrală.

Prezentările britanicilor vor include momente de pionierat din lumea călătorilor în jurul lumii, excursii de amatori devenite adevărate explorări cu motocicleta. Aventurile lui Austin Vince și Lois Pryce, făcute fără sponsori și cu bugete reduse, au stat la baza valului de adventure travel pe care îl vedem crescând în continuare în lumea moto de astăzi.

Bucharest Adventure Travel Sessions este organizat de Asociația Școala Călătoare, ONG ce dorește să promoveze călătoria ca mijloc de cunoaștere.

Vă aşteptăm şi pe voi, în număr cât mai mare, pentru a vă hrăni spiritul aventurier!


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Felicitări proaspeţilor motociclişti!

Deşi poate aveţi îndoieli atunci când vă uitaţi pe geam că a venit primăvara, primele examene moto au avut loc. Curând se şi încălzeşte afară!

Am fost la fel de entuziasmaţi ca în fiecare an pentru noii motociclişti, care au dat examenul pe 1 şi 8 Martie 2017.

Examen moto

Dacă urmează să dai examen moto, dar şi dacă ai de gând să te apuci de şcoală în viitorul apropiat, te rugăm să citeşti următoarele noastre sfaturi.

Pe scurt, dacă nu depăşeşti timpul de 3:30 minute şi nu obţii mai mult de 15 puncte de penalizare, eşti promovat la proba de poligon. La proba de trafic, nu există un timp exact de examinare, dar ai grijă să nu acumulezi 21 de puncte de penalizare.

După ce toți candidații programați au fost examinați la proba practică de poligon, cei declarați ADMIS, vor fi examinați în trafic.

Găseşti aici punctele de penalizare pentru:
poligon
trafic

secrete-scoala-moto-bucuresti-amiNu te grăbi!
Fii atent la numărătoarea opturilor şi la schimbarea sensului!
Rămâi concentrat şi fără emoţii!
Accelerează fără teamă la evitări, dar nu exagera!

Trebuie să ai încredere în tine. Ai făcut poligonul de multe ori, ai ieşit în trafic în timpul şcolii şi te-ai acomodat cu instructorii pasager, astfel încât emoţiile nu îşi au locul.

Felicitările noastre sincere proaspeţilor motociclişti, asfalt uscat şi să ne vedem fericiţi în trafic. Iar celor care încă aşteaptă examenul, vă dorim mult succes!

Cuvinte relevante: examen moto, scoala ami poligon, examen poligon, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Ce poate defini mai clar sosirea primăverii, dacă nu primul examen moto din sezonul 2017?

Suntem tare nerăbdători şi emoţionaţi pentru examenul de Miercuri, 1 Martie, când elevii noştri vor primi fericire ca mărţişor, devenind motociclişti.

Trebuie să fim foarte bine pregătiţi pentru examinarea în poligon, aşa că poţi vedea aici totul despre penalizarea greşelilor la examenul moto în poligon.

Pe scurt, dacă nu depăşeşti timpul de 3:30 minute şi nu obţii mai mult de 15 puncte de penalizare, eşti promovat la proba de poligon.

Ai făcut poligonul de atâtea ori în timpul şcolii, aşa că nu ar trebui să fie o problemă pentru tine.

Secrete

Nu te grăbi!
Fii atent la numărătoarea opturilor şi la schimbarea sensului!
Concentrează-te la jaloanele de la începutul traseului!
Accelerează fără teamă la evitări, dar nu exagera!
Rămâi concentrat şi fără emoţii!

Pentru a-ţi fi mai uşor, ţi-am pregătit şi un filmuleţ. Uite aici ce te aşteaptă. Simplu, nu-i aşa?

Cuvinte relevante: examen moto, scoala ami poligon, examen poligon, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Săptămâna aceasta revenim în poligon

Gata cu hala! Şcoala de şoferi AMI se întoarce în aer liber.

Abia aşteptăm primul examen moto care va avea loc pe 1 martie. De asemenea, suntem nerăbdători să vă cunoaştem pe toţi cei ce vreţi să învăţaţi tainele motocicletelor.

Vă aşteptăm cu echipamente noi şi performante care îţi vor asigura cea mai înaltă protecţie, cursuri de enduro la care te vei distra pe cinste, dar vei şi învăţa o mulţime de lucruri noi.

Desigur, avem mult mai multe idei şi surprize pentru tine, pentru că ne place să ne implicăm.

pin-harta-scoala-moto-iarnaLocaţie accesibilă – Şoseaua Electronicii, în spatele Gării Obor (de Est).

echipament-scoala-moto-iarnaȘcoala AMI iți asigură echipamentul complet cu protecții moto de calitate (cască, armură, mănuși, genunchere)

contact-scoala-moto-iarnaDacă ai întrebări, ne poţi contacta la numărul de telefon 0724.264.264

Descoperă puterea de a fi liber! Urmează un sezon plin de noi provocări şi vise împlinite!

În plus, te aşteptăm la cursurile noastre de perfecţionare şi la cursurile gratuite ale Asociaţiei Moto Începători.

Cuvinte relevante: poligon, scoala ami poligon, poligon electronicii, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Lucrăm la idei revoluţionare, pentru ca tu să înveţi mai bine şi în siguranţă

Suntem prima şcoală de şoferi care oferă o şedinţă de test auto/moto gratuită. Experienţa acestor şedinţe de test ne-a ajutat să stabilim un nivel de comunicare mult mai bun cu viitorii noştri cursanţi. Pe această cale, le recomandăm şi colegilor noştri de breaslă să adopte strategia, cu scopul de a îmbunătăţi înţelegerea cursanţilor.

De asemenea, am introdus echipamente performante, precum vestele cu airbag la ieşirile în trafic. Tu trebuie să vii cu pantaloni lungi şi bocanci, iar echipamentul complet de protecţie este asigurat de noi şi obligatoriu pentru toate şedinţele.

Echipa AMI demarează din ce în ce mai multe proiecte pentru a îmbunătăţi experienţa de învăţare a cursanţilor, având totodată ca obiectiv şi siguranţa rutieră.

Încă de la început, încercăm să îţi oferim cât mai multe informaţii, pentru a putea face alegeri conştiente: de la echipament, până la stilul de a conduce.

Siguranţa presupune un set complex de cunoştinţe şi deprinderi practice asimilate şi exersate riguros.

Cursurile de teorie sunt obligatorii. Ştim. Nu vrei, nu ai timp, ştii deja legislaţia. Dar cursurile acestea nu sunt doar de legislaţie.

Îţi asigurăm cursuri de Prim ajutor. Vei învăţa de la personal specializat: ce TREBUIE să faci şi ce NU AI VOIE să faci în cazul unui accident rutier, fie că eşti implicat sau doar martor.

În cadrul cursurilor despre Echipamentul de protecţie vei învăţa cum să te echipezi corect şi de ce este atât de important.

Vezi tu, în poligon va fi simplu să te joci cu motocicletele. La enduro te vei distra şi vei învăţa despre manevrabilitate şi încredere. În trafic, instructorii îţi vor şopti numai de bine.

DAR toate exercitiile noastre sunt structurate în aşa fel încât să îţi insufle plăcerea de a merge cu motocicleta în siguranţă şi cu respect faţă de tine şi ceilalţi participanţi la trafic.

PrograMotorul l-am implementat pentru a-ţi facilita procesul de setare a orelor pe care le vei efectua în cadrul şcolii şi pentru a te ajuta să înveţi. În contul tau din PrograMotor îţi oferim şi un program de învăţare simplu al chestionarelor DRPCIV şi nu numai.

Întrebările special gândite de instructorii tăi te vor ajuta să înţelegi multe situaţii de trafic din punct de vedere al motociclistului, nu al automobilistului.

Nu facem rabat şi vrem să îţi oferim cea mai completă variantă de pregătire.

Sperăm că prin tot ce vei învăţa de la noi, vei deveni un exemplu de urmat şi un promotor al siguranţei rutiere, ba chiar te rugăm să fii alături de noi în procesul nostru de perfecţionare şi să vii cu sugestii ori de câte ori vrei.

Şcoala AMI se implică.
Şcoala AMI TE implică.

Cuvinte relevante: siguranta, idei revolutionare, echipament, sedinta moto gratuita, veste airbag, scoala moto hala, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, scoala moto iarna


Vezi articolul integral

Scoala Moto Ami

Extragerea pentru tombola organizată de Şcoala Moto AMI se amână din solidaritate pentru restul românilor

Deşi am anunţat că extragerea pentru tombola la care poţi câştiga o şcoală moto gratuită va avea loc pe 11 Februarie, am hotărât ca aceasta sa fie amânată, pentru că Şcoala Moto AMI este în Piaţa Victoriei.

Promitem solemn că, atunci când nu va mai fi nevoie să mergem în piaţă, vom sărbători împreună reuşitele. Astfel, vom anunţa în acel moment data exactă a petrecerii cu specific moto şi, implicit, data extragerii.

Vă mulţumim pentru înţelegere, simţim că avem în acest moment un ţel foarte important.

Cuvinte relevante: tombola, extragere tombola, protest, scoala moto iarna, scoala hala, scoala moto hala, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, scoala moto iarna


Vezi articolul integral

Autentifica-te  
×