Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    44
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    1.492

Postări în blog

Dual Motors

Un service moto pregatit pentru sezonul 2018!

Avem incredere sa spunem ca suntem unul dintre cele bune service-uri moto din Bucuresti. Localizati in sectorul 2, soseaua Pipera, numarul 48, intr-o zona usor accesibila pentru motociclisti – caci autostrada Bucuresti – Ploiesti şi DN1, inceputul a atator aventuri sunt foarte aproape de noi, am ajutat nenumarati globe-trotteri sa isi vada de drum, reparandu-le motocicletele sau furnizandu-le consumabilele de care aveam nevoie.

4.jpg

Desigur, nu ne adresam doar globe-trotterilor, insa motocicleta ta se va bucura de toata atentia si iti garantam ca va fi pregatita ca pentru o calatorie la capatul lumii. Iar, in al nostru service moto nu se lucreaza doar motociclete, ci si scutere, ATV-uri, quad-uri, snowmobile, side by side, indiferent de marca sau de model. Pentru ca avem experiente la curse, ne putem ocupa si de motociclete folosite in regim competitional, iar o lista completa a lucrarilor noastre poti gasi aici:

5.JPG

Dual Motors inseamna 15 ani de experienta, in mod oficial, pentru ca pasiunea si experienta noastra in domeniu moto dateaza de mult mai demult decat 2003! Stim insa pentru ca a ne pastra standardele si pentru a evolua trebuie sa muncim in mod continuu, iar pentru sezonul 2018, ne-am facut temele! Am investit in service, pardoseala noua, renovare generala, am adus scule noi si am creat inca un post de lucru, echipa Dual Motors fiind acum compusa din trei mecanici cu o vasta experienta si un receptioner service dedicat. La nevoie, suntem gata sa intervenim cu un stand de frane, o masina de echilibrat si dejantat si diagnoza EU4 pentru toate modelele de motociclete! Demn de mentionat ca mecanicii nostri au absolvit cursurile Yamaha Training Acadamy, EU4, fiind pregatiti sa te asiste in noul sezon moto cu seriozitate, profesionalism si pasiune!



Dual Motors

Editia speciala a unei… editii speciale: casca Arai RX-7V, IoM TT 2018

Iti place pentru ca esti fan al Isle of Man TT. Sau poate pentru designul extraordinar sau poate pur si simplu ti-o doresti, pentru a-ti completa colectia de casti Arai. Oricare ar fi motivul, casca Arai RX-7V, editie speciala IoM TT 2018 poate fi privita ca o casca de colectie sau ca un obiect de arta. Cel mai bine ca ambele.

Dar nu uita ca aceasta casca moto Arai nu este menita sa stea pe un raft ci este un exemplar perfect functional din seria RX-7V, cel mai avansat model de la Arai. Un model in care a fost concentrat tot know-how-ul faimoasei companii japoneze, o casca absolut premium!

Deja a devenit o traditie ca in aceasta perioada a anului, Arai sa prezinte editia limitata Isle of Man TT. Si nu vorbim doar despre un nou design aici ci si de reinmorirea colaborarii intre Arai si IOM TT, Arai ramanand in continuare, pentru multi ani, brandul oficial de casti al cursei care aduna cei mai curajosi si priceputi motociclisti ai lumii. Prima editie limitata Arai IOM TT a fost prezentata in 2007, pentru a comemora 100 de ani de curse in Insula Man, iar de atunci, in fiecare an, ea este asteptata cu nerabdare si tinand cont ca in acest an aceasta editie speciala de casca implineste zece ani, la randul ei, trebuia ca designerii sa vina cu ceva special!

Este stiut faptul ca toate editiile speciale IoM TT sunt create de catre Aldo Drudi, de la Drudi Performance. Pentru anul in curs culoarea predominanta este negru, completat cu rosu si cu accente aurii. Remarcabila este cununa de lauri de pe barbie, impreuna cu inscriptia ’10th limited edition’’. Nu lipseste logo-ul original TT si, la fel cum remarcam si in anii trecuti, Arai este unicul producator de casti care are permisiunea de a folosi acest logo, la fel ca si simbolul cu trei picioare, “triskelion”, atat de tipic Insulei Man. Fanii Arai vor remarca felul in care noua grafica a “triskelion-ului” este mai putin detaliata si se amesteca cu initialele TT.

Editia speciala Isle of TT 2018 Arai RX-7V va putea fi achizitionata direct la… Isle of Man sau daca acest lucru nu iti este la indemana, la showroom-ul Dual Motors, importator oficial casti Arai in Romania. Preluam si comenzi pentru aceasta casca speciala!

1.jpg

2.jpg



Dual Motors

Yamaha, imbatabila pe nisipul de la Enduropale du Touquet!

Francezul Milko Potisek a castigat cu a sa Yamaha YZ450, Enduropale du Touquet, impundandu-se in fata a peste 1.200 de rideri. Adesea favorit, dar niciodata castigator, francezul de 28 de ani, si-a realizat duminica trecuta visul, impunandu-se in fata pilotilor KTM, Nathan Watson si Chapelliere Camille. De altfel, in top ten, s-au aflat nu mai putin de sase motociclete Yamaha!

1.png

Enduropale du Touquest este cea mai lunga cursa pe nisip din lume, atragand peste 1.000 de piloti profesionisti si amatori, desfasurandu-se in fiecare an incepand cu 1975. Putini stiu, ca fondatorul acestei curse, Thierry Sabine, a avut ideea de organiza raliul Dakar, in urma succesului pe care l-a avut Enduropale du Touquet, el perseverand apoi in ideea de a oferi sportivilor profesionisti si amatori o cursa extrema, pe nisip, la care oricine sa poata participa.

Spre deosebire de cursele de motocross, aici, o mansa dureaza trei ore, iar in primele editii, chiar se alergau doua manse, pentru ca din 1982 sa se alerge una singura. Evident insa, trei ore de cursa pe dunele naturale de nisip ale plajei micutei localitati Touquet, pun la grea incercare materialul de concurs. Si nu doar atat, cei mai rapizi rideri trebuie sa razbata printr-o „mare” de piloti intarziati, pericolele de acrosaj fiind mari. Dar, din fericire, principiul „cel mai puternic mascul castiga” este inca prezent in motocross! Impresionant este si numarul de specatori, 250.000 de oameni venind aici pentru a-si incuraja favoritii si pentru a se bucura de aceasta cursa de motocross pe nisip, care este o adevarata sarbatoare pentru orice pasionat al genului. Trebuie sa mentionam ca tanarul as Yamaha, Adrien van Beveren are trei victorii consecutive la Touquet, Yamaha castigand in fiecare an aceasta cursa, incepand cu 2012! Motoarele de cross Yamaha YZ450 se simt in elementul lor in aceste conditii dure, dovedindu-se an dupa an fiabilitatea si ilustrand sloganul VictorYZone!



Dual Motors

Lazer Monaco Evo S – cea mai inteligenta casca moto

Casca moto Lazer Monaco S este rodul unei colaborari intre Lazer, cel mai vechi producator de casti din lume, fondat in 1919 si Jarvish, o companie taiwaneza inovativa, care si-a propus sa impinga cat mai departe limitele tehnologiei. Pentru ca multi motociclisti folosesc camere video pentru a-si filma aventurile sau pur si simplu ca metoda de precautie pentru o documenta un incident nedorit in trafic, cele doua companii au avut inspiratia de a „unifica” cele doua elemente de echipament moto, posibilitatile oferite riderului crescand insa spectaculor! Principala noutate a acestei casti moto este faptul ca ea integreaza o camera video cu o rezolutie de 1920 X 1080 pixeli. Pilotul nu trebuie sa isi faca griji pentru baterii in cazul unui incident, intrucat acestea sunt fabricate dintr-un aliaj de lithium si ceramica, utilizat in industria militara, fiind astfel exclus riscul de explozie, scurgere sau ardere. Casca poate fi conectata prin Bluetooth la un telefon inteligent, fiind posibil controlul unor functii precum inregistrarea video, raspunsul la apeluri, ajustarea volumului si ascultarea de muzica! Totodata, exista si posibilitatea de control vocal al sistemului GPS, extrem de utila pe motocicleta, iar clipurile video inregistrate in timpul deplasarii se descarca wi-fi!

casca%20moto%20lazer%20s%202.jpg

Nu au fost inca date publicitatii date privind greutatea castii, dar este cunoscut faptul ca la doar 1.350 de grame, Lazer Monaco Evo este cea mai usoara casca modulara disponibila pe piata. In varianta Smart, care cu siguranta nu are sa cantareasca cu mult in plus, aceasta casca este la fel de bine venilata, carcasa din carbon facandu-si datoria pentru a avea o greutatate cat mai scazuta si o rezistenta la impact superioara. Deocamdata, exista doua variante ale acestei casti moto, Monaco Evo S – Carbon Fiber Black si Monaco Evo S Fluorescent Yellow, preturile si mai multe detalii urmand a fi anuntate ulterior, tinand cont de caracterul de noutate al acestui produs.

Dual Motors este importator oficial al castilor Lazer in Romania



Dual Motors

Filtrele de aer TwinAir raman alegerea campionilor!

Desi a mai ramas suficient timp pana la debutul competitiilor de motociclism, sezonul 2018 poate fi considerat deschis din punctul de vedere al celor implicati direct, asa cum sunt si producatorii de accesorii moto. Desi filtrele de aer nu sunt chiar primele consumabile la care te-ai gandi in ecuatia unui sezon moto, succesul sta in detalii. Iar felul in care TwinAir a inteles sa livreze performanta pilotilor moto face ca filtrele de aer produse de compania olandeza sa fie prima alegere a pilotilor de motocross si de enduro.

twin%20air%20yamaha.jpg

Astfel, si in 2018, lista echipelor care au ales filtrele de aer TwinAir este impresionanta: - Honda HRC, JGR Suzuki, Geico Honda, Yamaha Star Racing, Red Bull KTM, Pro Circuit Kawasaki, Troy Lee Designs KTM, IB Corp Racing Yamaha, Monster Energy Tedder Racing, Rockwell Racing Kawasaki, Rockstar Husqvarna. Totodata, compania olandeza si-a anuntat prezenta la majoritatea curselor din campionatele mondiale de enduro si motocross, ca partener oficial, dar si in campionatele AMA, International Six Days Enduro si, desigur, campionatul de motocross al Olandei.

Nu degeaba se spune ca din anumite puncte de vedere, motocrosul s-a nascut in Olanda. In 1972, acest sport primea un puternic imbold, prin inventarea de catre TwinAir a filtrului de aer pentru motocicletele de motocross si de enduro, asa cum este el astazi cunoscut: un filtru cu dublu strat de spuma, laminat, care odata tratat cu un lichid special, permitea patrunderea aerului in carburator, fara ca apa, nisipul, noroiul si diversele impuritati sa ajunga in motor. Acest filtru de aer este durabil si eficient, putandu-se spala si reutiliza, iar performanta pe care o asigura propulsoarelor este maxima!

Cum sa iti protejezi filtru de aer in conditii de umiditate maxima

Iata si prima noutate cu care vine Twin Air pentru anul in curs: un nou material pentru protectia de ploaie a filtrului, o husa care se monteaza pentru a nu permite apei sa intre in airbox. In conditii de vreme foarte umeda, Twin Air recomanda utilizarea unui filtru de aer in prealabil pregatit in ulei de filtru Liquid Bio Power, dupa care sa fie instalata husa de ploaie, insa ca aceasta sa fie uscata. Daca in trecut, aceasta husa de ploaie a fost produsa din doua straturi de material, unul alb si celalalt portocaliu, dupa un indelungat studiu alaturi de echipele pe care le sustine, Twin Air a decis sa inlocuiasca materialul cu un singur strat, negru, care ofera o protectie si mai buna impotriva apei.

Dual Motors are onoarea de a fi importator oficial in Romania al marcii Twin Air. Si nu doar le comercializam, ci, desigur si folosim filtrele si produsele Twin Air la cursele de mtoocross si de enduro sau le furnizam unor piloti profesionisti, asa cum este campionul Adrian Raduta, liderul echipei Top Cross TCS!

husa%20filtru%20aer%20twin%20air.JPG



Dual Motors

Program de sarbatori

motociclete.com.ro.jpg

© Copyright 2004-2017 - Motociclete.com.ro by Dual Motors

Dual Motors

Soseaua Pipera 48, Sect 2. Bucuresti, Romania
telefon: 021-528 0474 / 75
mobil 1: 0729.019.787
mobil 2: 0372.721.620
fax: 021/528 0476
e-mail: info@motociclete.com.ro

Program

Luni - Vineri / 09.30 - 18.00
Sambata: 10.00 - 14.00

Dual Motors
motociclete.com.ro.jpg

Speculatii despre lansarea unei Yamaha YZ65 pe piaţă, în februarie 2018

Este limpede, Yamaha va lansa o nouă motocicletă pe piaţă, în februarie 2018, asta se poate confirma prin simpla urmărire a clipului de mai jos. Întrebarea este: despre ce motocicletă va fi vorba? Specialiştii din presa moto mizează pe YZ65 din cel puţin două motive. Chiar Yamaha a specificat că motocicleta este dedicată tinerilor rideri, şi apoi, există o discontinuitate între longeviva PW50, motocicleta cu care generaţii de copii au fost iniţiaţi în tainele motocrosului şi YZ85, o motocicletă de cross dedicată celor ajunşi la vârsta pubertăţii şi/sau adolescenţei.

Vestea este grozavă, deoarece acum Yamaha vine cu o gamă completă de crossere, pentru toate vărstele şi, iată, nu renunţă la angajamentul făcut în direcţia dezvoltării de propulsoare în doi timpi. Din momentul în care cilindrea de 50 cmc e prea mică, părinţii micilor piloţi nu mai trebuie să caute modele în curtea altor producători, putând miza pe albastru, până când copiii lor devin campioni. Nu în ultimul rând, pentru cei care mai au dubii că e vorba de o YZ65, să ne uităm la plăcuţa de număr care e „pregătită” în acest clip, care aduce şi un nou slogan, foarte inspirat şi autentic pentru moştenirea Yamaha şi anume „victorYZone”.



Dual Motors
motociclete.com.ro.jpg

© Copyright 2004-2017 - Motociclete.com.ro by Dual Motors

Dual Motors

Soseaua Pipera 48, Sect 2. Bucuresti, Romania
telefon: 021-528 0474 / 75
mobil 1: 0729.019.787
mobil 2: 0372.721.620
fax: 021/528 0476
e-mail: info@motociclete.com.ro

Program

Luni - Vineri / 09.30 - 18.00
Sambata: 10.00 - 14.00

Dual Motors

Putoline revolutioneaza industria uleiurilor moto cu un nou tip de ambalaj

Multe dintre produsele Putoline care erau disponibile in recipiente de 20 de litri vor fi de acum incolo disponibile la pungi de 20 de litri, stocate in cutii. Aceasta solutie, “bag in box” (BiB) este o alternativa ecologica la containerele din plastic, fiind ideala pentru ambalarea, transportul si utilizarea uleiurilor de motor. Merita stiut faptul ca pentru un recipient din plastic sunt utilizate 1.100 de grame de plastic, in timp ce pentru BiB sunt folosite doar 116 grame de plastic reciclabil clasa LLDPE.

putoline%20uleiuri%20moto%20ambalaj.jpg

BiB este foarte usor de folosit: robinetul asigura o scurgere continua, fara picaturi, fara bolboroseli, fluxul de ulei putand fi extrem de precis directionat. Gratie manerelor, BiB este usor de carat si de depozitat si permite folosirea ultimului picur de ulei de motor, eliminandu-se pierderile.

Totodata, spatiul de depozitare se reduce drastic, intrucat doi paleti de recipiente de 20 L ocupa acelasi spatiu cat un singur palet de uleiuri de motor ambalate in BiB, Putoline indicand o economie de 40% spatiu de stocare. Economia de spatiu devine spectaculoasa cand este vorba de recipientele golite, intrucat pungile de plastic si cutiile se pot presa, in vederea introducerii in ciclul de reciclare. Un palet poate stoca 2.400 de pungi goale, fata de doar 70 de recipiente din plastic, rezultand o economie de 90% de spatiu si cu 60% mai putine deşeuri. Totodata, cutia din carton este rezistenta la apa, iar pentru dealerii de uleiuri moto Putoline exista un display special, usor de asamblat care ofera spatiu pentru trei Bag in Box Putoline.

Dual Motors este importator oficial al uleiurilor si produselor de intretinere moto Putoline in Romania.



Dual Motors

Prezentare si drive test Yamaha YXZ1000R SE pe circuitul Ciolpani – TCS Racing Park

testare%20Yamaha%20YXZ%201000R%20SE.JPG

Avem placerea de a va invita la prezentarea Yamaha YXZ1000R SE, ocazie cu care veti putea si sa testati abilitatile “bestiei”. Evenimentul va avea loc pe circuitul de motocross de la Ciolpani – TCS RacingPark, dupa urmatorul orar:

Joi, 16 noiembrie – de la ora 10.30 – prezentare + drive test – jurnalisti si dealeri

Vineri, 17 noiembrie – de la ora 10.30 – prezentare + drive test – potentiali clienti

Atentie, toti cei prezenti la eveniment si sunt interesati sa testeze Yamaha YXZ1000R SE sunt rugati sa aiba asupra lor echipamentul adecvat (ex: casca, manusi, geaca, pataloni, ghete). Organizatorul, Motodynamics, importator oficial Yamaha in Romania va avea grija ca la finalul zilei Karcherul sa fie conectat la priza si racordat la apa. Pe un circuit special desenat pentru a pune in lumina abilitatile deosebite ale Yamaha YXZ1000R SE vor aveal loc sesiuni de drive test a cate 15 minute

Pentru planificarea acestor sesiuni este nevoie de confirmarile voastre. In eventualitatea in care conditiile meteo vor fi nevaforabile, evenimentul se reprogrameaza. Bineinteles, veti fi informati din timp.



Dual Motors

Yamaha lanseaza gama de motociclete si scutere 2018, la Milano

1.JPG

Cu o zi inainte de deschiderea presitigiosului targ de motociclete si echipamente moto, EICMA Milano, Yamaha a prezentat gama de motociclete si scutere 2018, intr-o conferinta de presa organizata sub dictonul „Pioneers of Emotions”. Capul de afis a fost Niken, una dintre cele mai inovative motociclete din industrie, care se adreseaza celor care pur si simplu doresc sa se bucure nu doua roti, ci de ... trei! Nota bene, unghiul de inclinare este de 45 de grade, iar propulsorul de pe Niken este acelasi care incanta pilotii unor motociclete precm MT-09, Tracer 900 sau XSR900!

2018_YAM_MT09DX_EU_BWM2_ACT_006-55910.JP

Segmentul hyper naked de la Yamaha este acum mai puternic prin aparitia lui MT-09 SP, care se remarca printr-un amortizor Ohlins, complet reglabil, furca Kayaba cu reglaje pentru compresie si rebound pe ambele jambe, vopsea Silver Blu Carbon, sa cu cusaturi albastre, jante albastre cu grafica SP, panou de bord, ghidon si instrumente negre si, desigur, manevrabilitate de top.

Cu vanzari de peste 80.000 de unitati, in doar patru ani, MT-07 este una dintre cele mai de succes motociclete Yamaha din toate timpurile! Asa ca pentru 2018, ea primeste un design cu totul nou, noi „admisii de aer”, un far redesenat, stop in stilul MT-09, o sa revizuita pentru o mai buna pozitie a pilotului, setari mai sportive pentru furca si posibilitatea de regla revenirea si pentru amortizor.

2018_YAM_MT07_EU_MNM3DSJ_STA_001-55844.J

In segmentul sport-touring, Tracer 900 devine mai rafinat, in sensul ca primeste un nou bord, cu aspect premium, un ghidon mai ingust, cu protectii pentru maini mai mici si mai usoare, o noua sa si un parbriz ce se poate regla cu o singura mana. Bascula si amortizorul au fost studiate si mai mult pentru a se plia pe cerintele pilotajului in regim de touring, iar pasagerul sau pasagera se vor bucura de scarite amplasate mai ergonomic, dar si de noi manere de sustinere, care le feresc mainile de fluxul de aer ce apare la viteze mari.

2018_YAM_MT09TR_EU_BNS4_STA_002-55624.JP

Iar pentru cei care isi doresc si mai mult, Yamaha ofera acum si un Tracer 900 GT, care se distinge prin bordul TFT (Thin Film Transistor), furca upside down aurie, complet reglabila, amortizor cu reglaj al preincarcarii de la distanta, quickshifter, cruise control si mansoane incalzite.

2018_YAM_MT09TRGT_EU_SMX_STA_001-55605.J

Trecand la capitolul Adventure, conceptul T7 se aproprie si mai mult de forma finala, odata cu Tenere 700 World Raid, o motocicleta care, spre deosebire de majoritatea de aceasta cilindree, are toate datele pentru a face fata pilotajului mai extrem, intr-o varietate de terenuri. Aceasta este adevarata fata a aventurii, pentru care ne pregateste Yamaha, iar ea poate fi abordata doar cu un rezervor de capacitate mare, un sasiu agil, motor puternic, este vorba de propulsorul CP2, cel de pe MT-07, parti de carenaj din carbon, si un „far” alcatuit din patru proiectoare, inspirate in mod clar din lumea Dakarului.

Yamaha%20Motor%20Global%20Press%20Premie

2018_YAM_XTZ1200ZESV_EU_DPBMC_STA_002-55

Dezvolaterea Tenere 700 World Raid a inspirat aparitia XT1200ZE Super Tenere Raid Edition,cel mai complet “pachet” de pana acum al adventure-tourer-ului de mare capacitate de la Yamaha. Distingem astfel noile genti laterale de 37 de litri, parbrizul inalt si deflectoarele de vant, lampile de ceata, elementele de carenaj din carbon sau grafica exclusive Raid Edition.

Trecand la motocicletele sportive, modificarile sunt subtile, dar efectele majore. Astfel, YZF R-1M primeste cele mai noi si mai avansate suspensii electronice de la Ohlins, imbunatatiri in modulul Yamaha Ride Control , care se vor simti pe pista, atunci cand un pilot vrea sa exploateze la maximum motocicleta, imbunatatiri in sistemul QuickShiftFunction, cu o functie de retrogradare, noi harti de aprindere dar si imbunatatiri la sistemul care gestioneaza ridicarea rotii fata la accelerarile puternice! YZF-R1 se bucura si ea de sistemul revizuit de schimbare rapida a treptelor de viteza, care permita pilotului sa treaca foarte cursiv prin toata cutia, atat la accelerare cat si la decelerare.

2018_YAM_YZF1000R1SPL_EU_BWM2_STA_002-55

In ce priveste scuterele, anul acesta, vedeta este XMAX300, despre care se poate spune ca se bucura de o crestere a … excelentei! E greu sa imbunatatesti un produs deja perfect, dar gratie noului material folosit pentru sa, a bordului LCD, sistemului de control al tractiunii standard sau a functiei smartkey , Yamaha a reusit sa aduca la un nou nivel acest scuter sportiv. De altfel, majoritatea scuterelor de la Yamaha primesc noi culori pentru 2018 si au propulsoare care respecta normele Euro 4.

2018_YAM_XMAX300_EU_MDPBM3_STA_001-55556



Dual Motors

Yamaha WR250F & WR450F, 2018: motocicletele de enduro care te propulsează direct in zona victoriei!

Yamaha WR250F si WR450F sunt printre cele mai moderne si mai de success motociclete de enduro, fiind pe deplin capabile sa plaseze orice pilot in lupta pentru una dintre treptele podiumului. Au demonstrat ca pot face aceste lucru in Campionatul Mondial de Enduro si la International Six Days Enduro, acolo unde vice-campionul mondial en-titre al clasei EnduroGP, Loïc Larrieu si-a adjudecat o victorie fara drept de apel, obtinand in mod repetat cei mai rapizi timpi din cei peste 800 de participanti, cu al sau WR450F! Nu trebuie sa uitam nici de tanarul si talentatul Jamie McCanney, care a incheiat actuala stagiune a mondialului de enduro, pe locul 2 la clasa E2!

2018_YAM_WR250F_EU_DPBSE_STA_002-53922.j

Designul propuslorului WR-F este unul unic, cilindrul fiind asezat spre inapoia motocicletei, cu admisia pe fata ventrala si evacuarea pe cea dorsala, accentuandu-se astfel liniaritatea cuplului si adancindu-se rezervele de putere. Centralizarea maselor duce la agilitate si control precis, indiferent de teren, iar despre fiabilitatea acestui pachet oferit de Yamaha nu mai e nimic de adaugat, decat poate un singur cuvant: legendara!

Care sunt noutatile pentru 2018? Chiulasa are un design nou, porturile de admisie si evacuare fiind remodelate, pentru a se accentua puterea la turatii inalte, in timp ce arborii cu came si arcurile supapelor au fost proiectate pentru a creste puterea la turatii joase si medii.Pistonul propulsorului WR250F este acum mai usor si mai plat, pentru a lucra impreuna cu bolturi mai scurti si tratati cu DLC (diamond like carbon). Biela a adoptat un nou aliaj si alte cote de echilibare, aceste schimbari fiind gestionate de o noua unitate de control a aprinderii, cu o noua harta. Pentru un feeling mai bun din partea pilotului, maneta de ambreiaj a fost reproiectata si pentru a se economisi greutate, mecanismul de kickstart a fost eliminat.

Schimbarile nu se opresc insa aici, WR250F primind cadrul ce poate fi gasit pe crosser-ul YZ250F, ceea ce inseamna un “boost” la capitolul manevrabilitate dar si stabilitate in terenuri delicate. Desigur, setarile suspensiilor de la KYB® au fost revizuite, pentru a se potrivi noilor performante dinamice ale motocicletei, care primeste si o schema grafica noua si jante albastre. Indreptandu-ne atentia catre surata mai mare a WR250F, WR450F, aceasta primeste pentru 2018 un nou ECU, pentru optimizarea alimentarii si timpilor de aprindere, ceea ce se traduce in accelerari line si usor de dozat de catre pilot. Revizuirea setarilor suspensiilor ofera o imbunatatire suplimentara a manevrabilitatii, iar eliminarea kickstarter-ului, o economie de greutate. Pe latura estetica si aceasta motocicleta de enduro se bucura de o noua schema grafica si adoptarea jantelor albastre.

Poti sa comanzi deja motocicletele de enduro Yamaha WR250F si Yamaha WR450F, model 2018, prin Dual Motors Bucuresti, dealer-ul Yamaha numarul 1 din Romania!



Dual Motors

Yamaha impinge limitele tehnologiei pe doua roti motorizate

Tema standului Yamaha la cea de-a patruzeci si cincea editie e Tokyo Motor Show este „Garajul de maine al Yamaha: rezoneaza cu viitorul!”. In acest spatiu, pot fi studiate mai multe concepte si premiere, care, nu credem ca exageram, dar au toate sansele sa te faca sa ramai cu gura cascata. Vehiculul de referinta este Motoroid, motocicleta dotata cu Inteligenta Artificiala, care nu doar comunica cu pilotul ci si interactioneaza cu acesta. Designul este diferit de tot ceea ce s-a putut vedea pana acum in lumea celor doua roti motorizate. Alimentat cu baterii lithiu-ion si cu un motor electric amplasat in butucul rotii spate, Motoroid, isi poate recunoaste proprietarul sau proprietara!

2017_TMS_MOTOROiD_3-55420.jpg

Niken, descris de Yamaha drept un Leaning Multi-Wheeler (LMW), este propulsat de un motor conventional cu trei cilindri si sare in evidenta gratie celor doua roti de 15 inci, care garanteza un pilotaj sportiv, insa mult mai sigur, indiferent de conditiile de rulaj. Cu siguranta, furca fata, cu tubulatura dubla lasa o puternica impresie!

2018_YAM_MXT850_EU_DNMG_ACT_003_03.jpg

Tritown este o “trotineta” electrica, care, gratie celor doua roti de pe fata poate fi pastrata in pozitie complet verticala la semafoare. Designul este inspirat de cel al instrumentelor muzicale si cel al motocicletelor Yamaha, pilotajul facandu-se cu implicarea echilibrului riderului.

2017_TMS_TRITOWN_3-55422.jpg

MWC 4 este un vehicul cu patru roti, propulsat de motoare electrice dar si de un motor conventional, care pentru generarea de energie, in vederea maririi razei de functionare. Si pilotajul acestui vehicul va implica pozitionarea pilotului, intrucat beneficiaza de tehnologia LMW, ceea ce inseamna avem de-a face cu o … masina, ce se conduce ca o motocicleta!

2017_TMS_MWC-4_3-55421.jpg

Cross Hub Concept isi propune sa ofera mobilitate si distractie la pachet, avand spatiul destinat pilotului si pasagerului in forma de diamante, ceea ce permite transportul a doua motociclete in partea posterioara. Asadar un vehicul Yamaha cu patru roti, care face legatura la propriu cu universul distractiei pe doua roti.

2017_TMS_CrossHubConcept_3-55418.jpg

Despre Motobot am mai vorbit, aceasta motocicleta care integreaza cele mai noi descoperiri din domeniul roboticii si poate acum sa se “piloteze” autonom, pe diverse circuite. Obiectivele acestui proiect sunt clare: provocarea lui Valentino Rossi la o “batalie” pe pista, in care sa se depaseasca viteze de 200 km/h. Informatiile si tehnologiile castigate si respective utilizate in proiectul Motobot permit imbunatatirea modelului de business actual al Yamaha si explorarea a noi nise de business in viitor.

2017_TMS_MOTOBOT_v2-55419.jpg



Dual Motors

Mirjam Pol, ambasadoare a uleiurilor Putoline

Putoline Oil a semnat un contract de colaborare cu sportiva olandeza Mirjam Pol, castigatoare a raliului Dakar in 2009, la categoria Feminin. Acest parteneriat asigura un bun sprijin pentru Mirjam in timpul complexelor pregatiri pentru Dakar dar si, evident, in timpul raliul. Dupa Dakar, Mirjam va reprezenta brandul Putolin Oil la diverse evenimente si,desigur, competitii de rally raid. Reprezentantii companiei specializate in uleiuri dedicate exclusiv vehiculelor pe doua roti spun ca Mirjam este ambasadorul perfect pentru promovarea uleiurilor Putoline.

ambsasadoare%20uleiuri%20putoline.jpg

De altfel, olandeza a avut parte de un regim de pregatire optim alaturi de Putoline, ea reusind sa incheie Oilibya pe locul 21 la general, gratie abilitatilor ei de navigare, recunoscute in lumea rally raid-ului. Mirjam se simte in elementul ei printre dune si ramane plina de incredere, oricat de grea ar deveni cursa. Iata ce spune ea: “In ianuarie 2018, voi lua startul in cel mai dur rally raid al lumii, in saua unei Husqvarna FR 450 Rally. Am invatat multe dupa participarile precedente in Dakar si stiu ca nu e vorba doar despre cele doua saptamani pe care le petreci la cursa, pregatirile sunt tot atat de importante si de aceea sunt incantata sa am alaturi de mine Putoline Oil. Am folosit deja uleiurile Putoline pentru motocicleta mea, in timpul Oilibya, asa ca stiu ca nu trebuie sa imi fac griji la acest capitol.”

Leon in Hove, Putoline Oil, spune ca aceasta este cea de-a sasea participare a lui Mirjam la Dakar, asadar ea poate reprezenta acest brand la nivel international, urmand a fi prezentata oficial ca amasadar cu ocazia editiei din acest an a EICMA, la Milano, in Italia.



Dual Motors

Dainese Settantadue, echipamente moto pentru cei mai fini dintre rideri

Dupa doi ani de pregatire, Dainese prezinta un nou brand care face parte din familia grupului, Dainese Settantadue, o interpretare contemporana a mai multor obiecte vestimentare vintage, dedicate celor care privesc motocicleta ca pe un adevarat obiect de cult. Chiar istoria Dainese permite acest lucru, fiind suficient sa intri in arhiva Dainese, explica CEO-ul Cristiano Silei, pentru a-ti gasi inspiratia. Istoria, frumusetea dar si caracterul contemporan sunt cele trei valori pe care este fondat noul brand Dainese.

jacheta%20piele%20dainese.jpg

Interesanta este declaratia lui Renato Montagner, care spune ca a stat “ascuns” timp de multe saptamani in arhiva Dainese, cautand inspiratie in marile colaborari stilistice ale trectului, asa cum au fost cele cu Yohji Yamamoto sau Valextra. Asadar, prima colectie Dainese Settantadue celebreaza dragostea, stilul, inovatia, cercetarea si, mai presus de orice, pasiunea pentru design. “Este o colectie dedicata spiritelor fine, autentica, progresista, sofisticata, fara compromisuri, nici de calitate, nici de detalii”, puncteaza directorul artistic Dainese.

Iar in centrul primei colectii de echipamente moto a Dainese Settantadue sta jacheta de piele, o piesa de vestimantie “evergreen”, care te va insoti de-a lungul vietii cu micile si marileo placeri pe care aceasta le ofera. Gratie tehnicilor de productie ale acestei jachete de piele moto, placerea mersului pe motocicleta va fi maxima, deoarece ea ofera o maxima protectie, cu o nota de eleganta care este adaptata vremurilor actuale, dar nu se dezice de memoria deceniilor trecute.

Poti descoperi mai multe detalii pe www.dainesesettantadue.com, Dual Motors are placerea de a reprezenta ca importator oficial in Romania marca Dainese.

jacheta%20piele%20dainese%202.jpg

jacheta%20puele%20dainese%203.jpg



Dual Motors

“Mezinul” familiei MAX, YAMAHA X-MAX 125, mai in forma ca niciodata cu modelul 2018

Dupa ce a imbogatit vietile a peste 140.000 de clienti din intreaga lume, incepand cu anul lansarii, 2006, popularul X-MAX 125 este reinnoit pentru 2018! Astfel, Yamaha ofera acum cea mai puternica linie de scutere sportive, de la nivel “entry” pana la performantele modele de 530 cmc, dar si optiunea caii de mijloc, odata cu modelele X-MAX 300 si X-MAX 400. Practic, noul X-MAX inseamna experienta premium MAX, stilata si sportiva, la clasa 125 cmc, de care se poate bucura orice detinator al categoriei A1.

2018_YAM_XMAX125_EU_RMB_ACT_007-53592.jp

Caroseria este dinamica si atragatoare, farul dublu, cu tehnologie LED, fiind usor de recunoscut ca apartinand familiei MAX, noul X-MAX 125 fiind dotat standard cu un sistem de control al tractiunii care reduce in mod automat cuplul livrat rotii spate atunci cand este detectata invartirea suplimentara a acesteia. Aceasta nu poate insemna decat mai multa incredere si control pentru pilot!Propulsorul in patru timpi, racit cu lichid respecta normele Euro 4, oferind suficient cuplu pentru plecari rapide de la stop dar si posibilitatea mentinerii unor viteze de croaziera suficiente pentru traficul de autostrada sau pentru drumuri rapide. Pentru ca fiecare sa isi gaseasca pozitia, parbrizul este ajustabil, la fel ca si ghidonul, la bord existand si o priza de 12V pentru incarcarea diverselor aparate electronice.

X-MAX 125 este echipat cu o furca telescopica identica din punct de vedere tehnic cu cele folosite la motociclete, cu o cursa de 110 mm, care permite rotii fata de 15 inci sa absoarba denivelarile, dar sa fie si usor controlata de catre pilot. Sistemul Smart Key face sa nu mai fie nevoie sa iti cauti cheia prin buzunare atunci cand vrei sa pornesti scuterul, pentru ca acesta va recunoaste cheia putand fi pornit. Spatiu de depozitare de sub sa, oricum generos, este acum si mai mare, putand fi pastrate acolo doua casti integrale, iar daca doresti sa transporti si mai multe lucruri, se poate achizitiona separat un topcase dedicate.

Nu in ultimul rand merita mentionat sistemul de franare, cu discuri generoase, de 276 mm pe fata si 245 mm pe spate, cu ABS standard si bordul cu instrumente digitale si un display LCD generos si saua in doua ape, cu suport lombar pentru pilot. Culorile in care X-MAX 125 va fi disponibil sunt si ele incitante, completand designul si finisarile premium: “Radical Red”, “Sonic Grey”, “Phantom Blue”, “Blazing Grey”.



Dual Motors

Ultra-cool: IceFlow, noul lichid de racire de la TwinAir este si prietenos cu mediul!

Ice%20Flow%20lichid%20de%20racire%20Twin

IceFlow este noul lichid de racire de la Twin Air, un produs de inalta performanta, biodegradabil, destinat motocicletelor off-road si ATV-urilor. Formula sa este una gata de utilizare, asigurand o protectie de durata a tuturor componentelor metalice care se gasesc in sistemele de racire ale motocicletelor de astazi, fara a afecta garniturile pompelor de apa.

Obiectivul Twin Air a fost indeplinit: crearea unui lichid de racire care sa faca fata cu success in conditii off-road extreme, dar si pe asfalt, in toate conditiile climaterice, pe durata intregului sezon! Plus ca e si total prietenos cu mediu, non-toxic si biodegradabil. IceFlow ofera un punct de inghet extrem de scazut si anume, -26ºC, este bazat pe monopropylenglycol, nu contine silicat, in schimb contine apa demineralizata, nanotehnologie si aditivi organici.

IceFlow va deveni disponibil in curand in Romania, prin Dual Motors. Filtrele Twin Air sunt folosite de peste 20 de producatori de motociclete ca si consumabile instalate din fabrica si sunt alese de majoritatea campionilor nationali si internationali. In fapt, atat de multi sportivi de top aleg TwinAir pentru motocicletele lor, incat celelalte marci nu pot sa ajunga la acest numar nici macar puse laolalta!



Dual Motors

Gazduire (iernat) motocicleta pe timpul iernii

Gazduire (iernat) motocicleta pe timpul iernii
Dual Motors, va ofera spatiu de depozitare/ gazduire a motocicletei dvs pe perioada intregii ierni, intr-un spatiu (show-room) special amenajat, curat si incalzit, cu posibilitatea expunerii pentru vanzare.

- Taxa de gazduire este de 100 lei/luna
- Se asigura transportul motocicletei catre hotel, uns lant si incarcarea bateriei cu OptiMate 4 - incluse in pretul gazduirii
- Reducere 50% la manopera pentru pregatirea inceperii noului sezon moto



Dual Motors

Yamaha WR450F Rally Replica si sprijin complet pentru Dakar, pentru orice pilot!

WR450F-RR-2017-.jpg

Yamaha Racing a anuntat lansarea WR450F Rally Replica, rezultatul fructuos al colaborarii intre Rally Raid parts, DRAG'ON si Yamaha Motor Europe. Iar aceasta “replica” nu este tocmai una obisnuita, practic ea este o copie fidela a motocicletei cu care Xavier de Soultrait se lupta cu provocarile Dakarului, o motocicleta care devine astfel accesibila oricarui pasionat de rally raid. Merita sa mentionam ca WR450F a castigat Merzouga Rally 2017, a alergat cu success in nenumarate competitii de rally raid pe toata planeta si chiar mai mult, straluceste si la enduro, mai exact in Campionatul Mondial, in mainile capabile ale pilotului Loic Larrieu.

Odata cu achizitionarea acestei motociclete, primesti automat posibilitatea de a beneficia de race service pentru editia de anul viitor a raliului Dakar din partea DRAG'ON. Aceasta este o oportunitate unica de a bifa ambele lucruri de care ai nevoie daca vrei sa participi la Dakar: o motocicleta cu ADN castigator, WR450F Rally Replica si race suport, pentru ca DRAG'ON se va ocupa de tot ce e nevoie intr-o astfel de aventura, de la transportul unui stoc complet de piese de schimb factory la service pentru motocicleta, astfel ca tu, ca pilot sa te concentrezi exclusiv pe cursa.



Dual Motors

Rate si leasing

motociclete.com.ro.jpg
Avantajele produsului de creditare prin BT Direct:
· Achizitonarea in rate a produselor dorite - motociclete, scutere, ATV-uri, waverunner .... cat si echipament si accesorii
· Posibilitatea de a achizitiona produse mai performante;
· Alternativa la plata cash / card de credit;
· Produsul se poate ridica in aceeasi zi cu depunerea cererii de creditare;
· Se ofera asigurare de viata la valoare finantata.

Caracteristicile produsului financiar:
· Perioada de creditare: 6 luni – 59 luni;
· Valoare creditata intre 1.000 lei – 40.000 lei;
· Varsta: intre 21 si 70 de ani;
· Avans: optional;
· Ratele sunt fixe in lei.

Flux de creditare:
· Oferta de creditare se stabileste pe loc
· Solicitarea de creditare se semneaza in magazin
· Dupa aprobarea finantarii clientul semneaza in punctul de vanzare contractul de credit si factura fiscala.

1. Dobanda client in functie de avans si perioada :

2. Asigurare CASCO prin Groupama pe urmatoarele 2 variante :


Dual Motors

Noua Yamaha YS125: prin excelenţă, motocicleta dedicată navetei urbane!

Păstrează toate punctele forte ale „vechii” Yamaha YBR 125, dar vine în plus cu un design mai nou şi mai sportiv, fiind concepută să se adreseze unui public şi mai larg. Noua Yamaha YS125 se laudă cu roţi mari, suspensie confortabilă, uşurinţă în pilotaj, o autonomie crescută, fiind una dintre cele mai practice şi ieftine motociclete destinate navetei zilnice.

2017_YAM_YS125_EU_RM7_ACT_005.jpg

Nu este ceva ieşit din comun pentru o YBR125 să ajungă la 100.000 de kilometri parcurşi în oraş, ceea ce explică popularitatea modelului, dar şi cele 15.000 de unităţi vândute în Europa. Iar acum, publicul european se vede pus în faţa unui pachet şi mai atractiv!

Totul începe de la roţi, întrucât jantele de 18 inch şi cauciucurile de 2.75 – 18 pentru faţă şu 100/80 – 18 pentru spate promit să ţină „lipită” de şosea noul YS125. Asta, în timp ce motorul de 125 cmc, cu două supape acţionate de un singur ax cu came, respectă normele Euro4, fiind unul dintre cele mai fiabile şi economice din această clasă. Chiulasa a fost modificată faţă de YBR, fiind micşorat unghiul supapelor, care au fost întărite, în timp ce cursa pistonului a fost mărită cu 57.9 mm. Există şi un arbore de echilibrare pentru o funcţionare cât mai fină, iar motorul se poarte porni atât de la buton cât şi de la pedală.

Capacitatea rezervorului a fost crescută la 14 litri, aşadar cu un litru mai mult faţă de YBR125, YS125 putând acum parcurge peste 300 km cu un plin de carburant. Pentru că aspectul contează în oraş, carenajele motocicletei sunt complet noi, semnalizatoarele au geamuri clare, stopul şi suportul de număr beneficiind şi ele de un design modern. Acesta este completat de prizele de aer laterale, dar şi de evacuarea orientată în sus, într-o manieră sportivă.

Cu o înălţime de 795 mm, şaua este cu 15 mm peste cea a vechiului YBR, permiţând o postură relaxată, dreaptă, pentru o varietate de motociclişti şi motocicliste, care vor găsi drumul spre birou ca fiind mai confortabil. Tot pentru mai mult confort, motocicleta poate fi echipată cu un parbriz sport, suport de topcase dar şi topcase de 30 de litri.

Culori:

Power Red
Competition White
Midnight Black

Disponibilitate

Mijlocul lunii martie 2017



Autentifica-te  
×