Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    36
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    598

Postări în blog

Dual Motors
motociclete.com.ro.jpg

Speculatii despre lansarea unei Yamaha YZ65 pe piaţă, în februarie 2018

Este limpede, Yamaha va lansa o nouă motocicletă pe piaţă, în februarie 2018, asta se poate confirma prin simpla urmărire a clipului de mai jos. Întrebarea este: despre ce motocicletă va fi vorba? Specialiştii din presa moto mizează pe YZ65 din cel puţin două motive. Chiar Yamaha a specificat că motocicleta este dedicată tinerilor rideri, şi apoi, există o discontinuitate între longeviva PW50, motocicleta cu care generaţii de copii au fost iniţiaţi în tainele motocrosului şi YZ85, o motocicletă de cross dedicată celor ajunşi la vârsta pubertăţii şi/sau adolescenţei.

Vestea este grozavă, deoarece acum Yamaha vine cu o gamă completă de crossere, pentru toate vărstele şi, iată, nu renunţă la angajamentul făcut în direcţia dezvoltării de propulsoare în doi timpi. Din momentul în care cilindrea de 50 cmc e prea mică, părinţii micilor piloţi nu mai trebuie să caute modele în curtea altor producători, putând miza pe albastru, până când copiii lor devin campioni. Nu în ultimul rând, pentru cei care mai au dubii că e vorba de o YZ65, să ne uităm la plăcuţa de număr care e „pregătită” în acest clip, care aduce şi un nou slogan, foarte inspirat şi autentic pentru moştenirea Yamaha şi anume „victorYZone”.



Dual Motors
motociclete.com.ro.jpg

© Copyright 2004-2017 - Motociclete.com.ro by Dual Motors

Dual Motors

Soseaua Pipera 48, Sect 2. Bucuresti, Romania
telefon: 021-528 0474 / 75
mobil 1: 0729.019.787
mobil 2: 0372.721.620
fax: 021/528 0476
e-mail: info@motociclete.com.ro

Program

Luni - Vineri / 09.30 - 18.00
Sambata: 10.00 - 14.00

Dual Motors

Putoline revolutioneaza industria uleiurilor moto cu un nou tip de ambalaj

Multe dintre produsele Putoline care erau disponibile in recipiente de 20 de litri vor fi de acum incolo disponibile la pungi de 20 de litri, stocate in cutii. Aceasta solutie, “bag in box” (BiB) este o alternativa ecologica la containerele din plastic, fiind ideala pentru ambalarea, transportul si utilizarea uleiurilor de motor. Merita stiut faptul ca pentru un recipient din plastic sunt utilizate 1.100 de grame de plastic, in timp ce pentru BiB sunt folosite doar 116 grame de plastic reciclabil clasa LLDPE.

putoline%20uleiuri%20moto%20ambalaj.jpg

BiB este foarte usor de folosit: robinetul asigura o scurgere continua, fara picaturi, fara bolboroseli, fluxul de ulei putand fi extrem de precis directionat. Gratie manerelor, BiB este usor de carat si de depozitat si permite folosirea ultimului picur de ulei de motor, eliminandu-se pierderile.

Totodata, spatiul de depozitare se reduce drastic, intrucat doi paleti de recipiente de 20 L ocupa acelasi spatiu cat un singur palet de uleiuri de motor ambalate in BiB, Putoline indicand o economie de 40% spatiu de stocare. Economia de spatiu devine spectaculoasa cand este vorba de recipientele golite, intrucat pungile de plastic si cutiile se pot presa, in vederea introducerii in ciclul de reciclare. Un palet poate stoca 2.400 de pungi goale, fata de doar 70 de recipiente din plastic, rezultand o economie de 90% de spatiu si cu 60% mai putine deşeuri. Totodata, cutia din carton este rezistenta la apa, iar pentru dealerii de uleiuri moto Putoline exista un display special, usor de asamblat care ofera spatiu pentru trei Bag in Box Putoline.

Dual Motors este importator oficial al uleiurilor si produselor de intretinere moto Putoline in Romania.



Dual Motors

Prezentare si drive test Yamaha YXZ1000R SE pe circuitul Ciolpani – TCS Racing Park

testare%20Yamaha%20YXZ%201000R%20SE.JPG

Avem placerea de a va invita la prezentarea Yamaha YXZ1000R SE, ocazie cu care veti putea si sa testati abilitatile “bestiei”. Evenimentul va avea loc pe circuitul de motocross de la Ciolpani – TCS RacingPark, dupa urmatorul orar:

Joi, 16 noiembrie – de la ora 10.30 – prezentare + drive test – jurnalisti si dealeri

Vineri, 17 noiembrie – de la ora 10.30 – prezentare + drive test – potentiali clienti

Atentie, toti cei prezenti la eveniment si sunt interesati sa testeze Yamaha YXZ1000R SE sunt rugati sa aiba asupra lor echipamentul adecvat (ex: casca, manusi, geaca, pataloni, ghete). Organizatorul, Motodynamics, importator oficial Yamaha in Romania va avea grija ca la finalul zilei Karcherul sa fie conectat la priza si racordat la apa. Pe un circuit special desenat pentru a pune in lumina abilitatile deosebite ale Yamaha YXZ1000R SE vor aveal loc sesiuni de drive test a cate 15 minute

Pentru planificarea acestor sesiuni este nevoie de confirmarile voastre. In eventualitatea in care conditiile meteo vor fi nevaforabile, evenimentul se reprogrameaza. Bineinteles, veti fi informati din timp.



Dual Motors

Yamaha lanseaza gama de motociclete si scutere 2018, la Milano

1.JPG

Cu o zi inainte de deschiderea presitigiosului targ de motociclete si echipamente moto, EICMA Milano, Yamaha a prezentat gama de motociclete si scutere 2018, intr-o conferinta de presa organizata sub dictonul „Pioneers of Emotions”. Capul de afis a fost Niken, una dintre cele mai inovative motociclete din industrie, care se adreseaza celor care pur si simplu doresc sa se bucure nu doua roti, ci de ... trei! Nota bene, unghiul de inclinare este de 45 de grade, iar propulsorul de pe Niken este acelasi care incanta pilotii unor motociclete precm MT-09, Tracer 900 sau XSR900!

2018_YAM_MT09DX_EU_BWM2_ACT_006-55910.JP

Segmentul hyper naked de la Yamaha este acum mai puternic prin aparitia lui MT-09 SP, care se remarca printr-un amortizor Ohlins, complet reglabil, furca Kayaba cu reglaje pentru compresie si rebound pe ambele jambe, vopsea Silver Blu Carbon, sa cu cusaturi albastre, jante albastre cu grafica SP, panou de bord, ghidon si instrumente negre si, desigur, manevrabilitate de top.

Cu vanzari de peste 80.000 de unitati, in doar patru ani, MT-07 este una dintre cele mai de succes motociclete Yamaha din toate timpurile! Asa ca pentru 2018, ea primeste un design cu totul nou, noi „admisii de aer”, un far redesenat, stop in stilul MT-09, o sa revizuita pentru o mai buna pozitie a pilotului, setari mai sportive pentru furca si posibilitatea de regla revenirea si pentru amortizor.

2018_YAM_MT07_EU_MNM3DSJ_STA_001-55844.J

In segmentul sport-touring, Tracer 900 devine mai rafinat, in sensul ca primeste un nou bord, cu aspect premium, un ghidon mai ingust, cu protectii pentru maini mai mici si mai usoare, o noua sa si un parbriz ce se poate regla cu o singura mana. Bascula si amortizorul au fost studiate si mai mult pentru a se plia pe cerintele pilotajului in regim de touring, iar pasagerul sau pasagera se vor bucura de scarite amplasate mai ergonomic, dar si de noi manere de sustinere, care le feresc mainile de fluxul de aer ce apare la viteze mari.

2018_YAM_MT09TR_EU_BNS4_STA_002-55624.JP

Iar pentru cei care isi doresc si mai mult, Yamaha ofera acum si un Tracer 900 GT, care se distinge prin bordul TFT (Thin Film Transistor), furca upside down aurie, complet reglabila, amortizor cu reglaj al preincarcarii de la distanta, quickshifter, cruise control si mansoane incalzite.

2018_YAM_MT09TRGT_EU_SMX_STA_001-55605.J

Trecand la capitolul Adventure, conceptul T7 se aproprie si mai mult de forma finala, odata cu Tenere 700 World Raid, o motocicleta care, spre deosebire de majoritatea de aceasta cilindree, are toate datele pentru a face fata pilotajului mai extrem, intr-o varietate de terenuri. Aceasta este adevarata fata a aventurii, pentru care ne pregateste Yamaha, iar ea poate fi abordata doar cu un rezervor de capacitate mare, un sasiu agil, motor puternic, este vorba de propulsorul CP2, cel de pe MT-07, parti de carenaj din carbon, si un „far” alcatuit din patru proiectoare, inspirate in mod clar din lumea Dakarului.

Yamaha%20Motor%20Global%20Press%20Premie

2018_YAM_XTZ1200ZESV_EU_DPBMC_STA_002-55

Dezvolaterea Tenere 700 World Raid a inspirat aparitia XT1200ZE Super Tenere Raid Edition,cel mai complet “pachet” de pana acum al adventure-tourer-ului de mare capacitate de la Yamaha. Distingem astfel noile genti laterale de 37 de litri, parbrizul inalt si deflectoarele de vant, lampile de ceata, elementele de carenaj din carbon sau grafica exclusive Raid Edition.

Trecand la motocicletele sportive, modificarile sunt subtile, dar efectele majore. Astfel, YZF R-1M primeste cele mai noi si mai avansate suspensii electronice de la Ohlins, imbunatatiri in modulul Yamaha Ride Control , care se vor simti pe pista, atunci cand un pilot vrea sa exploateze la maximum motocicleta, imbunatatiri in sistemul QuickShiftFunction, cu o functie de retrogradare, noi harti de aprindere dar si imbunatatiri la sistemul care gestioneaza ridicarea rotii fata la accelerarile puternice! YZF-R1 se bucura si ea de sistemul revizuit de schimbare rapida a treptelor de viteza, care permita pilotului sa treaca foarte cursiv prin toata cutia, atat la accelerare cat si la decelerare.

2018_YAM_YZF1000R1SPL_EU_BWM2_STA_002-55

In ce priveste scuterele, anul acesta, vedeta este XMAX300, despre care se poate spune ca se bucura de o crestere a … excelentei! E greu sa imbunatatesti un produs deja perfect, dar gratie noului material folosit pentru sa, a bordului LCD, sistemului de control al tractiunii standard sau a functiei smartkey , Yamaha a reusit sa aduca la un nou nivel acest scuter sportiv. De altfel, majoritatea scuterelor de la Yamaha primesc noi culori pentru 2018 si au propulsoare care respecta normele Euro 4.

2018_YAM_XMAX300_EU_MDPBM3_STA_001-55556



Dual Motors

Yamaha WR250F & WR450F, 2018: motocicletele de enduro care te propulsează direct in zona victoriei!

Yamaha WR250F si WR450F sunt printre cele mai moderne si mai de success motociclete de enduro, fiind pe deplin capabile sa plaseze orice pilot in lupta pentru una dintre treptele podiumului. Au demonstrat ca pot face aceste lucru in Campionatul Mondial de Enduro si la International Six Days Enduro, acolo unde vice-campionul mondial en-titre al clasei EnduroGP, Loïc Larrieu si-a adjudecat o victorie fara drept de apel, obtinand in mod repetat cei mai rapizi timpi din cei peste 800 de participanti, cu al sau WR450F! Nu trebuie sa uitam nici de tanarul si talentatul Jamie McCanney, care a incheiat actuala stagiune a mondialului de enduro, pe locul 2 la clasa E2!

2018_YAM_WR250F_EU_DPBSE_STA_002-53922.j

Designul propuslorului WR-F este unul unic, cilindrul fiind asezat spre inapoia motocicletei, cu admisia pe fata ventrala si evacuarea pe cea dorsala, accentuandu-se astfel liniaritatea cuplului si adancindu-se rezervele de putere. Centralizarea maselor duce la agilitate si control precis, indiferent de teren, iar despre fiabilitatea acestui pachet oferit de Yamaha nu mai e nimic de adaugat, decat poate un singur cuvant: legendara!

Care sunt noutatile pentru 2018? Chiulasa are un design nou, porturile de admisie si evacuare fiind remodelate, pentru a se accentua puterea la turatii inalte, in timp ce arborii cu came si arcurile supapelor au fost proiectate pentru a creste puterea la turatii joase si medii.Pistonul propulsorului WR250F este acum mai usor si mai plat, pentru a lucra impreuna cu bolturi mai scurti si tratati cu DLC (diamond like carbon). Biela a adoptat un nou aliaj si alte cote de echilibare, aceste schimbari fiind gestionate de o noua unitate de control a aprinderii, cu o noua harta. Pentru un feeling mai bun din partea pilotului, maneta de ambreiaj a fost reproiectata si pentru a se economisi greutate, mecanismul de kickstart a fost eliminat.

Schimbarile nu se opresc insa aici, WR250F primind cadrul ce poate fi gasit pe crosser-ul YZ250F, ceea ce inseamna un “boost” la capitolul manevrabilitate dar si stabilitate in terenuri delicate. Desigur, setarile suspensiilor de la KYB® au fost revizuite, pentru a se potrivi noilor performante dinamice ale motocicletei, care primeste si o schema grafica noua si jante albastre. Indreptandu-ne atentia catre surata mai mare a WR250F, WR450F, aceasta primeste pentru 2018 un nou ECU, pentru optimizarea alimentarii si timpilor de aprindere, ceea ce se traduce in accelerari line si usor de dozat de catre pilot. Revizuirea setarilor suspensiilor ofera o imbunatatire suplimentara a manevrabilitatii, iar eliminarea kickstarter-ului, o economie de greutate. Pe latura estetica si aceasta motocicleta de enduro se bucura de o noua schema grafica si adoptarea jantelor albastre.

Poti sa comanzi deja motocicletele de enduro Yamaha WR250F si Yamaha WR450F, model 2018, prin Dual Motors Bucuresti, dealer-ul Yamaha numarul 1 din Romania!



Dual Motors

Yamaha impinge limitele tehnologiei pe doua roti motorizate

Tema standului Yamaha la cea de-a patruzeci si cincea editie e Tokyo Motor Show este „Garajul de maine al Yamaha: rezoneaza cu viitorul!”. In acest spatiu, pot fi studiate mai multe concepte si premiere, care, nu credem ca exageram, dar au toate sansele sa te faca sa ramai cu gura cascata. Vehiculul de referinta este Motoroid, motocicleta dotata cu Inteligenta Artificiala, care nu doar comunica cu pilotul ci si interactioneaza cu acesta. Designul este diferit de tot ceea ce s-a putut vedea pana acum in lumea celor doua roti motorizate. Alimentat cu baterii lithiu-ion si cu un motor electric amplasat in butucul rotii spate, Motoroid, isi poate recunoaste proprietarul sau proprietara!

2017_TMS_MOTOROiD_3-55420.jpg

Niken, descris de Yamaha drept un Leaning Multi-Wheeler (LMW), este propulsat de un motor conventional cu trei cilindri si sare in evidenta gratie celor doua roti de 15 inci, care garanteza un pilotaj sportiv, insa mult mai sigur, indiferent de conditiile de rulaj. Cu siguranta, furca fata, cu tubulatura dubla lasa o puternica impresie!

2018_YAM_MXT850_EU_DNMG_ACT_003_03.jpg

Tritown este o “trotineta” electrica, care, gratie celor doua roti de pe fata poate fi pastrata in pozitie complet verticala la semafoare. Designul este inspirat de cel al instrumentelor muzicale si cel al motocicletelor Yamaha, pilotajul facandu-se cu implicarea echilibrului riderului.

2017_TMS_TRITOWN_3-55422.jpg

MWC 4 este un vehicul cu patru roti, propulsat de motoare electrice dar si de un motor conventional, care pentru generarea de energie, in vederea maririi razei de functionare. Si pilotajul acestui vehicul va implica pozitionarea pilotului, intrucat beneficiaza de tehnologia LMW, ceea ce inseamna avem de-a face cu o … masina, ce se conduce ca o motocicleta!

2017_TMS_MWC-4_3-55421.jpg

Cross Hub Concept isi propune sa ofera mobilitate si distractie la pachet, avand spatiul destinat pilotului si pasagerului in forma de diamante, ceea ce permite transportul a doua motociclete in partea posterioara. Asadar un vehicul Yamaha cu patru roti, care face legatura la propriu cu universul distractiei pe doua roti.

2017_TMS_CrossHubConcept_3-55418.jpg

Despre Motobot am mai vorbit, aceasta motocicleta care integreaza cele mai noi descoperiri din domeniul roboticii si poate acum sa se “piloteze” autonom, pe diverse circuite. Obiectivele acestui proiect sunt clare: provocarea lui Valentino Rossi la o “batalie” pe pista, in care sa se depaseasca viteze de 200 km/h. Informatiile si tehnologiile castigate si respective utilizate in proiectul Motobot permit imbunatatirea modelului de business actual al Yamaha si explorarea a noi nise de business in viitor.

2017_TMS_MOTOBOT_v2-55419.jpg



Dual Motors

Mirjam Pol, ambasadoare a uleiurilor Putoline

Putoline Oil a semnat un contract de colaborare cu sportiva olandeza Mirjam Pol, castigatoare a raliului Dakar in 2009, la categoria Feminin. Acest parteneriat asigura un bun sprijin pentru Mirjam in timpul complexelor pregatiri pentru Dakar dar si, evident, in timpul raliul. Dupa Dakar, Mirjam va reprezenta brandul Putolin Oil la diverse evenimente si,desigur, competitii de rally raid. Reprezentantii companiei specializate in uleiuri dedicate exclusiv vehiculelor pe doua roti spun ca Mirjam este ambasadorul perfect pentru promovarea uleiurilor Putoline.

ambsasadoare%20uleiuri%20putoline.jpg

De altfel, olandeza a avut parte de un regim de pregatire optim alaturi de Putoline, ea reusind sa incheie Oilibya pe locul 21 la general, gratie abilitatilor ei de navigare, recunoscute in lumea rally raid-ului. Mirjam se simte in elementul ei printre dune si ramane plina de incredere, oricat de grea ar deveni cursa. Iata ce spune ea: “In ianuarie 2018, voi lua startul in cel mai dur rally raid al lumii, in saua unei Husqvarna FR 450 Rally. Am invatat multe dupa participarile precedente in Dakar si stiu ca nu e vorba doar despre cele doua saptamani pe care le petreci la cursa, pregatirile sunt tot atat de importante si de aceea sunt incantata sa am alaturi de mine Putoline Oil. Am folosit deja uleiurile Putoline pentru motocicleta mea, in timpul Oilibya, asa ca stiu ca nu trebuie sa imi fac griji la acest capitol.”

Leon in Hove, Putoline Oil, spune ca aceasta este cea de-a sasea participare a lui Mirjam la Dakar, asadar ea poate reprezenta acest brand la nivel international, urmand a fi prezentata oficial ca amasadar cu ocazia editiei din acest an a EICMA, la Milano, in Italia.



Dual Motors

Dainese Settantadue, echipamente moto pentru cei mai fini dintre rideri

Dupa doi ani de pregatire, Dainese prezinta un nou brand care face parte din familia grupului, Dainese Settantadue, o interpretare contemporana a mai multor obiecte vestimentare vintage, dedicate celor care privesc motocicleta ca pe un adevarat obiect de cult. Chiar istoria Dainese permite acest lucru, fiind suficient sa intri in arhiva Dainese, explica CEO-ul Cristiano Silei, pentru a-ti gasi inspiratia. Istoria, frumusetea dar si caracterul contemporan sunt cele trei valori pe care este fondat noul brand Dainese.

jacheta%20piele%20dainese.jpg

Interesanta este declaratia lui Renato Montagner, care spune ca a stat “ascuns” timp de multe saptamani in arhiva Dainese, cautand inspiratie in marile colaborari stilistice ale trectului, asa cum au fost cele cu Yohji Yamamoto sau Valextra. Asadar, prima colectie Dainese Settantadue celebreaza dragostea, stilul, inovatia, cercetarea si, mai presus de orice, pasiunea pentru design. “Este o colectie dedicata spiritelor fine, autentica, progresista, sofisticata, fara compromisuri, nici de calitate, nici de detalii”, puncteaza directorul artistic Dainese.

Iar in centrul primei colectii de echipamente moto a Dainese Settantadue sta jacheta de piele, o piesa de vestimantie “evergreen”, care te va insoti de-a lungul vietii cu micile si marileo placeri pe care aceasta le ofera. Gratie tehnicilor de productie ale acestei jachete de piele moto, placerea mersului pe motocicleta va fi maxima, deoarece ea ofera o maxima protectie, cu o nota de eleganta care este adaptata vremurilor actuale, dar nu se dezice de memoria deceniilor trecute.

Poti descoperi mai multe detalii pe www.dainesesettantadue.com, Dual Motors are placerea de a reprezenta ca importator oficial in Romania marca Dainese.

jacheta%20piele%20dainese%202.jpg

jacheta%20puele%20dainese%203.jpg



Dual Motors

“Mezinul” familiei MAX, YAMAHA X-MAX 125, mai in forma ca niciodata cu modelul 2018

Dupa ce a imbogatit vietile a peste 140.000 de clienti din intreaga lume, incepand cu anul lansarii, 2006, popularul X-MAX 125 este reinnoit pentru 2018! Astfel, Yamaha ofera acum cea mai puternica linie de scutere sportive, de la nivel “entry” pana la performantele modele de 530 cmc, dar si optiunea caii de mijloc, odata cu modelele X-MAX 300 si X-MAX 400. Practic, noul X-MAX inseamna experienta premium MAX, stilata si sportiva, la clasa 125 cmc, de care se poate bucura orice detinator al categoriei A1.

2018_YAM_XMAX125_EU_RMB_ACT_007-53592.jp

Caroseria este dinamica si atragatoare, farul dublu, cu tehnologie LED, fiind usor de recunoscut ca apartinand familiei MAX, noul X-MAX 125 fiind dotat standard cu un sistem de control al tractiunii care reduce in mod automat cuplul livrat rotii spate atunci cand este detectata invartirea suplimentara a acesteia. Aceasta nu poate insemna decat mai multa incredere si control pentru pilot!Propulsorul in patru timpi, racit cu lichid respecta normele Euro 4, oferind suficient cuplu pentru plecari rapide de la stop dar si posibilitatea mentinerii unor viteze de croaziera suficiente pentru traficul de autostrada sau pentru drumuri rapide. Pentru ca fiecare sa isi gaseasca pozitia, parbrizul este ajustabil, la fel ca si ghidonul, la bord existand si o priza de 12V pentru incarcarea diverselor aparate electronice.

X-MAX 125 este echipat cu o furca telescopica identica din punct de vedere tehnic cu cele folosite la motociclete, cu o cursa de 110 mm, care permite rotii fata de 15 inci sa absoarba denivelarile, dar sa fie si usor controlata de catre pilot. Sistemul Smart Key face sa nu mai fie nevoie sa iti cauti cheia prin buzunare atunci cand vrei sa pornesti scuterul, pentru ca acesta va recunoaste cheia putand fi pornit. Spatiu de depozitare de sub sa, oricum generos, este acum si mai mare, putand fi pastrate acolo doua casti integrale, iar daca doresti sa transporti si mai multe lucruri, se poate achizitiona separat un topcase dedicate.

Nu in ultimul rand merita mentionat sistemul de franare, cu discuri generoase, de 276 mm pe fata si 245 mm pe spate, cu ABS standard si bordul cu instrumente digitale si un display LCD generos si saua in doua ape, cu suport lombar pentru pilot. Culorile in care X-MAX 125 va fi disponibil sunt si ele incitante, completand designul si finisarile premium: “Radical Red”, “Sonic Grey”, “Phantom Blue”, “Blazing Grey”.



Dual Motors

Ultra-cool: IceFlow, noul lichid de racire de la TwinAir este si prietenos cu mediul!

Ice%20Flow%20lichid%20de%20racire%20Twin

IceFlow este noul lichid de racire de la Twin Air, un produs de inalta performanta, biodegradabil, destinat motocicletelor off-road si ATV-urilor. Formula sa este una gata de utilizare, asigurand o protectie de durata a tuturor componentelor metalice care se gasesc in sistemele de racire ale motocicletelor de astazi, fara a afecta garniturile pompelor de apa.

Obiectivul Twin Air a fost indeplinit: crearea unui lichid de racire care sa faca fata cu success in conditii off-road extreme, dar si pe asfalt, in toate conditiile climaterice, pe durata intregului sezon! Plus ca e si total prietenos cu mediu, non-toxic si biodegradabil. IceFlow ofera un punct de inghet extrem de scazut si anume, -26ºC, este bazat pe monopropylenglycol, nu contine silicat, in schimb contine apa demineralizata, nanotehnologie si aditivi organici.

IceFlow va deveni disponibil in curand in Romania, prin Dual Motors. Filtrele Twin Air sunt folosite de peste 20 de producatori de motociclete ca si consumabile instalate din fabrica si sunt alese de majoritatea campionilor nationali si internationali. In fapt, atat de multi sportivi de top aleg TwinAir pentru motocicletele lor, incat celelalte marci nu pot sa ajunga la acest numar nici macar puse laolalta!



Dual Motors

Gazduire (iernat) motocicleta pe timpul iernii

Gazduire (iernat) motocicleta pe timpul iernii
Dual Motors, va ofera spatiu de depozitare/ gazduire a motocicletei dvs pe perioada intregii ierni, intr-un spatiu (show-room) special amenajat, curat si incalzit, cu posibilitatea expunerii pentru vanzare.

- Taxa de gazduire este de 100 lei/luna
- Se asigura transportul motocicletei catre hotel, uns lant si incarcarea bateriei cu OptiMate 4 - incluse in pretul gazduirii
- Reducere 50% la manopera pentru pregatirea inceperii noului sezon moto



Dual Motors

Yamaha WR450F Rally Replica si sprijin complet pentru Dakar, pentru orice pilot!

WR450F-RR-2017-.jpg

Yamaha Racing a anuntat lansarea WR450F Rally Replica, rezultatul fructuos al colaborarii intre Rally Raid parts, DRAG'ON si Yamaha Motor Europe. Iar aceasta “replica” nu este tocmai una obisnuita, practic ea este o copie fidela a motocicletei cu care Xavier de Soultrait se lupta cu provocarile Dakarului, o motocicleta care devine astfel accesibila oricarui pasionat de rally raid. Merita sa mentionam ca WR450F a castigat Merzouga Rally 2017, a alergat cu success in nenumarate competitii de rally raid pe toata planeta si chiar mai mult, straluceste si la enduro, mai exact in Campionatul Mondial, in mainile capabile ale pilotului Loic Larrieu.

Odata cu achizitionarea acestei motociclete, primesti automat posibilitatea de a beneficia de race service pentru editia de anul viitor a raliului Dakar din partea DRAG'ON. Aceasta este o oportunitate unica de a bifa ambele lucruri de care ai nevoie daca vrei sa participi la Dakar: o motocicleta cu ADN castigator, WR450F Rally Replica si race suport, pentru ca DRAG'ON se va ocupa de tot ce e nevoie intr-o astfel de aventura, de la transportul unui stoc complet de piese de schimb factory la service pentru motocicleta, astfel ca tu, ca pilot sa te concentrezi exclusiv pe cursa.



Dual Motors
motociclete.com.ro.jpg
Avantajele produsului de creditare prin BT Direct:
· Achizitonarea in rate a produselor dorite - motociclete, scutere, ATV-uri, waverunner .... cat si echipament si accesorii
· Posibilitatea de a achizitiona produse mai performante;
· Alternativa la plata cash / card de credit;
· Produsul se poate ridica in aceeasi zi cu depunerea cererii de creditare;
· Se ofera asigurare de viata la valoare finantata.

Caracteristicile produsului financiar:
· Perioada de creditare: 6 luni – 59 luni;
· Valoare creditata intre 1.000 lei – 40.000 lei;
· Varsta: intre 21 si 70 de ani;
· Avans: optional;
· Ratele sunt fixe in lei.

Flux de creditare:
· Oferta de creditare se stabileste pe loc
· Solicitarea de creditare se semneaza in magazin
· Dupa aprobarea finantarii clientul semneaza in punctul de vanzare contractul de credit si factura fiscala.

1. Dobanda client in functie de avans si perioada :

2. Asigurare CASCO prin Groupama pe urmatoarele 2 variante :


Dual Motors

Noul X-MAX 300 de la Yamaha: Este MAXim!

2017_YAM_XMAX300_EU_MDNOM1_ACT_001.jpg

Scuterele din gama MAX, de la 125 cmc la 530 cmc, reprezinta jumatate din vanzarile Yamaha in Europa si au un rol major in mentinerea companiei in postura de lider pe piata modelelor premium. Iar acest lucru se intampla de 15 ani incoace, de cand TMAX a creat practic nisa maxi-scuterelor, acest model jucand un rol important in determinarea aspectului dar si a performantelor noului X-MAX 300, care preia acum stafeta de la X-MAX 250, un model care in cei 11 ani de productie s-a vandut in 130.000 de exemplare.

Noul X-MAX 300 se adreseaza unei audiente si mai mari, gratie motorului de 300 cmc cu tehnologie Yamaha Blue Core, gata sa iti livreze performante si mai inalte, la pachet insa cu emisii reduse si un consum chiar mai scazut de carburant decat al precedentului model de cilindree mai mica! Este croit dupa dorintele publicului actual, adica un caracter practic pregatit pentru rutina de lucru de la 9 dimineata la 5 dupa amiaza. Aceasta inseamna manevrabilitatea unei motociclete, look dinamic, gratie farurilor LED, si detalii utile precut un adaptor de 12 V, sistem de pornire fara cheie si spatiu de stocare generos sub sa, acolo unde se pot depozita doua casti dar si un laptop. Al treilea far, intra in actiune doar atunci cand faza lunga este activa, imprimand un look unic. De notat, tot la acest capitol, ca tehnologia LED imprima o nota contemporana scuterului, dar il face si mai vizibil, generand si un consum mai mic de electricitate.

Analizand functionarea motoarelor in patru timpi, inginerii de la Yamaha s-au concentrat pe reducerea pierderilor de putere, o racire eficienta, noua unitate de 300 cmc producand mai multa putere decat anteriorul propulsor de 250 cmc dar si o economie mai mare de carburant, cu respectarea normelor Euro 4.Timpii de aprindere si volumul de carburant sunt permanent ajustati, ceea ce se traduce prin acceleratii puternice si cuplu imbunatatit la turatii joase si medii. ADN-ul TMAX este omniprezent in formele acestui scuter, de la caroserie la consola de bord, toate integrand componenete de calitate, care fac ca X-MAX 300 sa se afla intr-o clasa doar a sa.

TMAX a fost primul maxi scuter dotat cu o furca de motocicleta, iar XMAX 300 nu se dezice de la aceasta abordare. Aceasta inseamna, laolalta cu amortizoarele duble de pe spate, o manevrabilitate caracteristica unei motociclete si stabilitate la viteze inalte. Unitatatea de control a tractiunii, dotare standard pe XMAX 300, foloseste mai multi senzori care reduc livrarea puterii catre roata spate, atunci cand e detactata o pierdere a tractiunii, ceea ce va spori siguranta in conditii de carosabil ud.

Alegerea rotilor a fost foarte atent facuta, pentru un caracter agil, iar aceasta se traduce printr-o roata de 15 inch pe fata si de 14 inchi pe spate, forta de franare fiind asigurata de un un disc de 267 mm pe fata si unul de 245 mm pe spate, ABS_ul fiind oferit standard. Nu in ultimul rand, Yamaha ofera o gama larga de accesorii, clientii putand folosi aplicatia My Garage App pentru a-si configura scuterul dorit de pe tableta sau smartphone.

Asadar, daca te-am convins ca Yamaha XMAX 300 este scuterul potrivit pentru nevoile tale zilnice, te asteptam in showroom-ul Dual Motors din Bucuresti!



Dual Motors

Noile MT-09 si MT-10SP: Latura intunecata a Japoniei nu doarme niciodata!

2017_YAM_MT09_EU_BNS4DSJ_DET_001.jpg

MT-09 a devenit rapid modelul de referinta pe “salbatica” nisa a motocicletelor naked de mare performanta. Asa ca pentru 2017, designerii Yamaha au pregatit un look si mai dinamic, la pachet cu performante crescute si o stimulare si mai intense pentru pilot. Sub puternica influenta a “navei amiral” a familiei, MT-10, MT-09 are acum un far dublu, cu tehnologie LED, care ii imprima un aspect agresiv, accentuat de aripioarele din jurul sau. Bordul a fost mutat si mai aproape de masca farului, iar semnalizatoarele au fost mutate pe radiator. Estetica de hyper naked este intarita de codita ultra-compacta, orientata usor vertical, pentru care subcadrul a fost scurtat cu 30 mm, iar stopul cu o accentuata forma 3D, cu trei LED-uri, are forma literei “M”, atunci cand este privit de sus.

Pentru ca pilotul sa se poata “tine bine” de motocicleta, saua este mai plata si mai inalta cu 5 mm decat cea precedenta. Bascula din aluminiu este nou-nouta, contribuind din plin la impresia de agilitate si de putere pe care o imprima MT-09. Nu in ultimul rand, prizele de aer sunt mai mari, iar nervurile laterale ale radiatorului sunt noi. Trecand la partea pur mecanica, nou pentru 2017 este ambreiajul anti-patinare, care imbunatateste experienta de pilotaj, accentuand latura sportiva si reducand efortul pilotului pe deccelerarile agresive.

Iar cand vine vorba despre acceleratii foarte rapide, un sistem de schimbare rapida a vitezelor este intotdeauna bine venit. Ce spuneti atunci de sistemul prezent pe YZF-R1? Da, il puteti intalni pe MT-09, gata sa te asiste atunci cand … te grabesti! Furca de 41 mm are acum compresia si revenirea localizate fiecare in cate un tub, pentru o plaja mai vasta de reglaje si un comportament cat mai predictibil. Pana si evacuarea a fost modificata pentru 2017, capacul final fiind mai plat, pentru a sublinia conceptul de mase condensate si de frumusete mecanica.

Desigur, pana la acest punct am vorbi doar despre o foarte reusita demonstratie de design, dar propulsorul cu trei cilindri cu tehnologie cross plane, de 850 cmc, ofera valuri-valuri de cuplu liniar, pentru a satisface si pe cei mai pofiticiosi de adrenalina rideri.

Pentru noua MT-10 SP, reteta a fost “oarecum” simpla: transferul de tehnologie de pe YZF-R1M. Desigur, nu e tocmai usor sa iei tehnologie de pe o motocicleta de circuit si sa o transferi pe una de strada, dar inginerii Yamaha stiu sa isi faca treaba. Aceasta inseamna suspensie racing electronica de la Ohlins, ceea ce inseamna compresie si revenire care se regleaza in timp real, in functie de conditiile de rulaj si un panou de instrumente TFT (Thin Film Transistor)care nu doar prezinta informatiile pe un ecran cu o super-definitie ci prezinta o multitudine de informatii in timp real!

Pentru a sublinia nota exclusiva, Yamaha MT-10 SP vine in schema de culoare Silver Blu Carboni inspirata din cea a YZF-R1M supersport, cu roti albastre, aripa fata neagra, furca aurie si elemente de carenaj argintii. Toate acestea pentru a nu ramane nici o indoiala ca ai in fata cel mai avansat hyper naked al momentului!

Nici MT-10 nu a fost uitat pentru 2017 si aceasta motocicleta fiind echipata cu un quickshifter si ambreiaj antipatinare, iar harta de aprindere a fost revizuita pentru o performanta mai echilibrata, pe toata plaja de turatii!

Noile MT-09, MT-10 si MT-10SP devin disponibile din februarie 2017.



Dual Motors

Yamaha SCR950: nascut pentru a gasi noi drumuri!

2017_YAM_XVS950XR-A_EU_VRC1_STA_010.jpg

Motocicletele din gama Yamaha Sport Heritage au aprins imaginatia acelor rideri care apreciaza caracterul autentic, stilul atemporal dar si o mostenire clasica, combinata cu tehnologie de ultima ora, folosita insa scrupulous. Aceasta este chiar filosofia “Faster Sons”, prin care Yamaha creeaza noi motociclete, aducand un omagiu modelelor clasice din trecut, la pachet cu performante tehnice demne de zilele in care traim. Cea mai noua venita in aceasta familie cu pedigree este SCR950, un V-Twin cu un aspect stilat si solid, prin care Yamaha omagiaza spiritul atemporal al motocicletelor street scrambler.

In anii ’60, o astfel de motocicleta era preferata celor care isi doreau ceva ce poate fi “forjat” in oras, dar care sa se descurce si pe strazile neasfaltate de la tara, in aventurile din weekend. Scramblerele erau o expresie a spiritului liber al acelor vremuri, de care acum se poate bucura generatia actuala de bikeri. Un V-twin de 950 cmc, cadru din otel tubular, ghidon larg, jante din aluminiu de 17 inchi cu spite, cauciucuri mixte, Bridgestone, o garda mai mare la sol, pozitie comoda de pilotaj, saua ce plaseaza pilotul la 830 de mm de sol, dar si un design ce amesteca notele contemporane cu stilul vintage, toate acestea fac ca SCR950 sa fie o motocicleta pentru cei care isi doresc cu adevarat altceva!

V-twin-ul racit cu aer, cu cilindri dispusi la60º are un look retro, dar “la interior” este “captusit” cu tehnologie moderna, care il face sa livreze un cuplu impresionant de 79.5 Nm, la doar 3.000 rpm, ceea ce inseamna acceleratii fulminante si o motocicleta de neoprit in traficul tip “stop&go” din orase. La fel ca si cadrul, propulsorul este vopsit negru, iar evacuarea, pentru care s-a ales solutia 2 in 1, are o nota guturala, chiar daca se respecta normele Euro 4.

Rezervorul in forma de lacrima are o capacitate de 13.2 litri, ceea ce face ca SCR950 sa posede o raza apreciabila de actiune, de mentionat fiind si cursa de 135 mm a furcii, dar si protectiile din cauciuc, clasice ca aspect, dare ca nu permit ca praful si murdaria sa isi faca de cap. Solutia pentru spate, la fel de clasica, doua amortizoare cu rezervor, care ofera o cursa de 110 mm, dar si o stabilitate de invidiat. Discurile de frana de 298 mm i-ar impresiona cu siguranta pe riderii din anii ’60, la fel ca si vitezometrul cu ecran LCD, fumuriu, dar ele sunt “detalii” utile pentru traiul in prezent, care nu strica cu nimic aerul retro al motocicletei!

In februarie 2017, Yamaha SCR950 va deveni disponibila si in Romania. Si noi asteptam cu nerabdare aceasta motocicleta exotica in showroom-ul nostru din Bucuresti!



Dual Motors

Iti prezentam gama de echipamente moto Dainese D-Air 2017

Misano%20D-air_render_front.jpg

Echipamentele moto cu airbag dezvoltate de catre producatorul italian Dainese sunt cele mai avansate de pe piata. Aceasta intrucat, intr-o epoca a masinilor, ele sunt inspirate, mai presus de orice, de catre oameni. Mai pe scurt, tehnologia D-air (R) combina o „Inima”, un „Creier” si o „Inteligenta”.

„Creierul” controleaza si monitorizeaza miscarile pilotului, prin intermediul unui algoritm („Inteligenta”), iar „Inima” sistemului declanseaza instantaneu sistemul de protectie care se deschide in jurul pilotului, in caz de impact. Aceasta inseamna un sistem de imbracaminte inteligenta, care este produs de catre Dainese pentru diferite situatii, de la pilotajul pe circuit la naveta zilnica. Unitatea de control, „Creierul”, monitorizeaza semnale trimise de senzori de o mie de orie pe secunda (!), iar airbag-ul propriu zis este construit dintr-un sistem de microfilamente care asigura o deschidere uniforma. Iar atunci cand acest lucru se intampla, protectia oferita de sistemul D-air, este, la nivelul umerilor, cu 90% mai crescuta decat sistemele conventionale.

Misano%20D-air_render_back.jpg

Dezvoltarea sistemului D-air a inceput in urma cu 16 ani, alaturi de cei mai buni ingineri si piloti, informatiile acumulate producand 35 de patente si un produs care acum este o platforma deschisa pentru a face motociclismul mai sigur. 1.000.000 de kilometri au fost parcursi pentru ca acest sistem sa fie fiabil, iar cele peste 1.200 de activari ale sistemului permit o continua imbunatatire a algoritmilor.

Pentru pilotajul pe pista exista combinezoanele Mugello R D-Air si Misano D-Air. Acestea sunt croite din piele de cangur, cu insertii elastice in zona lombara si material elastic pe interiorul bratelor, pilotul fiind protejat de placute de titan care se gasesc in zonele umerilor, coatelor si genunchilor. Airbag-ul ajung pana in zona coastelor, costumul integrand si un LED care in caz de cazatura se aprinde, pentru a semnaliza pilotul, in eventualitatea unor conditii proaste de vizibilitate. Sistemul recunoaste si diferentiaza un low-side de un high-side si nu se declanseaza la viteze mici sau in cazul in care considerea ca nu e nevoie de protectia suplimentara oferita de airbag.

Mugello%20R%20D-air_render_front.jpg

Pentru pilotajul stradal, Dainese se adreseaza riderilor care utilizeaza motociclete sport, sport-touring dar si maxi-scutere, pentru deplasari urbane. Misano D-air este jacheta destinata pilotilor de motociclete sportive, croita din piele microperforata D-Skin 2.0 si dotata cu protectii din aluminiu dar si o armura integrata pentru spate, cu structura fractala, care permite acesteia sa adopte in mod dinamic forma corpului. Pentru touring, Dainese are pregatita jacheta Cyclone D-Air, croita din Gore-tex si insertii din piele de vaca, alaturi de protectii de poliuretan si desigur, aerisirile si captuseala detasabila, dar si posibilitatile de ajustare, necesare unei astfel de piese de imbracaminte.

Nu in ultimul rand, Continental D-Air, jacheta destinata riderilor urbani are o croiala simpla, alaturi de membrane Gore-tex si si Thermore, Classic 130 g. La fel ca si la celelalte doua jachete, ea vine cu o protectie inclusa pentru spate, cu elastomeri din carbon ce alcatuiesc o suprafata mobila si foarte perforata pentru a permita corpului sa respire in voie.

Sistemul D-Air pentru aceste trei jachete este integrat in protectia de spate Pro-Armor, are un volum de 11 litri la deschidere si reactioneaza diferit la impacturi frontale si laterale, highside, lowside cu rostogolire si lowside fara rostogolire, nedeclansandu-se la viteze sub 10 km/h sau in eventualitatea in care calculele indica faptul ca acest lucru nu este necesar.

Toate echipamentele din gama D-Air vin acum cu o interfata LED care permite utilizatorului sa verifice functionalitatea sistemului, bateria oferind 24 de ore de operare continua, la un timp de incarcare de 4 ore.

Mugello%20R%20D-air_render_back.jpg



Dual Motors

Dual Motors si Adrian Raduta (Top Cross TCS), inca un an de colaborare fructuoasa!

1.jpg

Colaborarea noastra cu Adrian Raduta si Top Cross TCS a inceput acum multi, multi ani, iar de atunci am adunat rezultate frumoase, aceasta fiind o relatie “win-win” pentru ambele parti si numai. Credem ca am delectat fanii motocrosului cu momente memorabile si inspiratie si… speram ca nici anul acesta nu am fost mai prejos!

2016 a insemnat pentru Adrian Raduta castigarea unui nou titlu de campion est european de motocross, dar si titlul de campion national al Bulgariei la clasa MX1, finalul de sezon aducand si rezultate peste asteptari la extreme de pretentioasa cursa pe nisip Red Bull Knock Out Race, din Haga, Olanda, acolo unde de altfel ne-am deplasat impreuna!

Ca de obicei, Adrian Raduta a putut sa conteze pe brandurile pe care avem onoarea sa le reprezentam in Romania: castile Arai, Adrian este protejat de modelul MX-V, Gold Fren (placute de frana) – pentru ca un sistem de franare eficient este cel mai bun prieten al vitezei, filtre TwinAir, un detaliu extrem de important atunci cand mergi la curse este ca motorul tau sa respire cat mai “corect” si Oakley, ochelarii moto care iti ofera o viziune perfecta.

Suntem convinsi ca lucruri interesante vor urma in 2017, dintre care primul este Rams MX Camp , intr-o noua locatie, in Sardinia, un eveniment la care avem placerea sa participam!



Dual Motors

bLU cRU: calea batuta de Yamaha pentru generatiile viitoare de piloti!

bLU_cRU_Cover_tcm78-678301.jpg

Programul Yamaha bLU cRU este o platforma menita a sprijini tinerele talente, atat in motociclismul off-road cat si in cel de sosea, oferindu-le un mediu sigur si profesional, in care sa poata beneficia de experienta si de sprijinul companiei nipone. Pilotii oficiali din campionatele mondiale de motocross si de enduro, din Dakar, dar si din WorldSBK, World Supersport si Andurata sunt ambasadori bLu cRU, ei fiind un exemplu pentru viitoarele generatii, in ceea ce priveste performanta, educatia, pasiunea, respectul si pregatirea fizica.

Pentru tinerii piloti off-road, Cupa YZ125 bLU cRU Cup reprezinta poarta de intrare in ecosistemul racing al Yamaha. In cadrul campionatelor nationale, riderii care concureaza cu Yamaha YZ125 pot aplica in acest program, iar odata acceptati, ei se bucura de o serie de beneficii, precum echipament Yamaha Racing Paddock Blue clothing sau un set de stickere bLU cRU pentru motocicleta.

Cei mai buni piloti se califica in Superfinala Cupei YZ125, organizata in cadrul Motocrosului Natiunilor, la Matterley Basin in Marea Britanie, iar primii trei dintre acestia, alaturi de doi detinatori de wildcarduri, beneficiaza de un Yamaha Masterclass, sub ghidajul amabasadorilor bLU cRU. Cel mai bun tanar pilot se va alatura MJC Yamaha Team ca pilot oficial in Campionatul European 125, 2018.

Prima editia a Cupei YZ125 a avut loc in 2016 fiind castigata de suedezul in varsta de 15 ani, Tim Edberg, care s-a impus atat in campionatul tarii sale cat si in Superfinala, reusind sa il impresioneze pe insusi David Philippaerts in cadrul Yamaha Masterclass.

In 2017, programul bLU cRU ia cu asalt si asfaltul, sase piloti puternici din campionatele nationale si internationale primind dreptul de a participa la clasa WSS300, cu Yamaha YZF-R3. La Masterclass-ul de la sfarsitul sezonului vor participa 14 sportivi si anume castigatorii R3 Challenge din Frata si Italia sicate un pilot din cupele R3 din Olanda, Grecia, alaturi de doi posesori de wildcards. Cel mai bun pilot se va alatura echipei oficiale Yamaha SuperStrock 600 in 2018. Fanii curselor vor fi in permanenta tinuti la curent cu activitatile bLU cRU prin canalele digitale Yamaha.

“Sa iti croiesti drum in lumea curselor poate fi o provocare confuza, iar programul bLU cRU este menit sa ofere tinerilor piloti un ghidaj cat mai clar”, este de pe parere Alberto Barozzi, Yamaha Motor Europe bLU cRU Racing Manager. “Programul debuteaza la nivelul competitiilor nationale, apoi se ajunge la nivelul activitatilor de nivel Masterclass, acolo unde ambasadorii bLu cRU aleg un castigator care va avea ocazia sa isi continue cariera sportiva in cadrul unei echipe oficiale Yamaha”, puncteaza italianul care nu uita sa adauge ca toti cei implicati in programul bLU cRU, piloti si ambasadori deopotriva, vor avea pe echipament logo-ul bLU cRU direct deasupra inimii.



Dual Motors

Noua Yamaha YS125: prin excelenţă, motocicleta dedicată navetei urbane!

Păstrează toate punctele forte ale „vechii” Yamaha YBR 125, dar vine în plus cu un design mai nou şi mai sportiv, fiind concepută să se adreseze unui public şi mai larg. Noua Yamaha YS125 se laudă cu roţi mari, suspensie confortabilă, uşurinţă în pilotaj, o autonomie crescută, fiind una dintre cele mai practice şi ieftine motociclete destinate navetei zilnice.

2017_YAM_YS125_EU_RM7_ACT_005.jpg

Nu este ceva ieşit din comun pentru o YBR125 să ajungă la 100.000 de kilometri parcurşi în oraş, ceea ce explică popularitatea modelului, dar şi cele 15.000 de unităţi vândute în Europa. Iar acum, publicul european se vede pus în faţa unui pachet şi mai atractiv!

Totul începe de la roţi, întrucât jantele de 18 inch şi cauciucurile de 2.75 – 18 pentru faţă şu 100/80 – 18 pentru spate promit să ţină „lipită” de şosea noul YS125. Asta, în timp ce motorul de 125 cmc, cu două supape acţionate de un singur ax cu came, respectă normele Euro4, fiind unul dintre cele mai fiabile şi economice din această clasă. Chiulasa a fost modificată faţă de YBR, fiind micşorat unghiul supapelor, care au fost întărite, în timp ce cursa pistonului a fost mărită cu 57.9 mm. Există şi un arbore de echilibrare pentru o funcţionare cât mai fină, iar motorul se poarte porni atât de la buton cât şi de la pedală.

Capacitatea rezervorului a fost crescută la 14 litri, aşadar cu un litru mai mult faţă de YBR125, YS125 putând acum parcurge peste 300 km cu un plin de carburant. Pentru că aspectul contează în oraş, carenajele motocicletei sunt complet noi, semnalizatoarele au geamuri clare, stopul şi suportul de număr beneficiind şi ele de un design modern. Acesta este completat de prizele de aer laterale, dar şi de evacuarea orientată în sus, într-o manieră sportivă.

Cu o înălţime de 795 mm, şaua este cu 15 mm peste cea a vechiului YBR, permiţând o postură relaxată, dreaptă, pentru o varietate de motociclişti şi motocicliste, care vor găsi drumul spre birou ca fiind mai confortabil. Tot pentru mai mult confort, motocicleta poate fi echipată cu un parbriz sport, suport de topcase dar şi topcase de 30 de litri.

Culori:

Power Red
Competition White
Midnight Black

Disponibilitate

Mijlocul lunii martie 2017



Dual Motors

Noul ARAI RX-7V IOMTT 2017 LIMITED EDITION, o casca moto cu adevarat exclusivista!

1.jpg

Isle of Man TT este, fara urma de indoiala, cea mai faimoasa cursa de motociclism stradal, iar logo-ul “cu trei picioare”, cunoscut si sub denumirea de “Triskelion” este cu siguranta, unul dintre cele mai usor de recunoscut din lumea curselor. Iar Arai este singurul producator de casti moto care se bucura de privilegiu de a folosi acest logo pe castile din seria IOMTT Limited Edition.

Perenul parteneriat intre Isle of Man TT si Arai continua, producatorul japonez urmand a avea o prezenta consistenta in paddock-ul TT prin “Arai Village”, un spatiu in care vor avea avea loc prezentari de casti dar si service gratuit pentru piloti, toate detaliile urmand a fi anuntate pe masura apropierii evenimentului, pe pagina: http://www.araihelmet-europe.com/site/iomtt.html.

In fiecare an, Arai lanseaza un nou design, dedicat curselor din Insula Man, castile fiind produse intr-o serie limitata. Designerul Italian Aldo Drudi este artistul “responsabil” an de an cu munca de creatie, el reusind sa surprinda si sa integreze din punct de vedere grafic si in 2017, elementele definitorii pentru spiritul curselor din Insula Man. Primele casti Arai RX-7V IOMTT vor putea fi cumparate chiar la Isle of Man, in “Arai Village”, incepand cu 27 mai, urmand ca ele sa fie disponibile, in limita stocurilor, la dealerii Arai, asadar si prin intermediul Dual Motors, reprezentant oficial in Romania al acestei marci.

.



Dual Motors

A inceput cursa pentru café racer-ul Yamaha XSR900 Abarth! Participa si tu!

2017_YAM_XS850AB_EU_BNS4_STA_010.jpg

Motocicletele Yamaha Sport Heritage omagiaza modelele clasice, combinand tehnologia de ultima ora cu stilul retro, o reteta de success care, iata ca atrage din ce in ce mai multi rideri. Iar istoria de 60 de ani a brandului nipon pune la dispozitia designerilor suficiente surse de inspiratie care sa permita crearea unor motociclete asa cum este XSR900. Builderi legendari, asa cum sunt Shinya Kimura si Roland Sands au fost cooptati in dezvoltarea motocicletelor din seria Sport Heritage, Yamaha implicandu-se mai mult decat orice alt producator japonez in noul curent care pune accent pe construirea unor motociclete care odata iesite din showroom sa fie cat mai “customizabile” de catre rideri.

Acum, Yamaha isi uneste fortele cu Abarth, unul dintre cele mai prestigioase branduri italiene din lumea masinilor de curse, propunand pasionatilor un Café Racer in editie limitata. Este vorba despre XSR900 Abarth, propulsat de recunoscuta unitate cu trei cilindri, de 850 cmc, un motor care “stie” sa ofere un cuplu puternic si liniar la orice turatie, “ajutat” si de un sistem de control al tractiunii si de un ambreiaj cu patinare. Dotat cu ghidoane “slip on” dar si o sa tip monopost, XSR900 este menit sa tina lipit pilotul de motocicleta, accentuand senzatia de agilitate. Aceasta editie speciala a XSR900 are aripa fata si carenajul seii produse din nobilul material reprezentat de fibra de carbon. Sistemul de evacuare este cap-coada de la Akrapovic si daca tot am folosit sintagma “nobil material”, ei bine, acesta este din titan. In editie Abarth, XSR900 este singura motocicleta in schema de culoare gri/rosu, fiind de altfel produsa in doar 695 de unitati, fiecare cu o placheta din aluminiu, cu numar de identificare.

Atentie, astazi,17 ianarie, la ora 14 CET, Yamaha da startul sistemului de inregistrare online pentru achizitionarea acestei bijuterii, primii 95 de clienti urmand a se bucura de VIP Abarth Experience. Daca iti doresti un XSR900, primul pas este sa intri pe www.xsr900-abarth.eu!De mentionat ca paleta accesoriilor originale XSR900 este larga, urmand ca si colectia de haine si accesorii Faster Sons sa fie marita cu articole exclusiviste.

Si pentru ca aceasta colaborare intre Yamaha si Abarth sa fie completa, producatorul de masini lanseaza si el conceptul 695 Tributo XSR, vopsit in aceleasi colori cu motocicleta café racer, multe componente de caroserie din carbon, o linie de evacuare Akrapovič si, nu in ultimul rand, un logo XSR pe portbagaj.



Autentifica-te  
×