Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    15
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    1.273

Postări în blog

motosuport

Luand in calcul experienta de anul trecut de la M.A.N. Romania Transfăgărășan EPICA Ediția V am hotarat ca la aceasta editie sa ne implicam mai mult si sa aducem o data cu noi si cativa dintre parteneri si pentru a respecta traditia, desi festivalul a inceput de joi 12 iulie 2018, am fost invitati sa participam incepand cu data de 11 iulie la o seara cu mancare gatita la ceaun alaturi de organizatori si alti cativa parteneri ai festivalului. Desi nu a fost mazarea gatita de Nik (Nicola Cornateanu) de anul trecut, am ramas surprins cand am gustat din tocana de ciuperci cu carne gatita de Hanul DIOSZEGI – han care a pregatit delicatesele pe toata durata festivalului. Concluzie: tot mazarea lui NIK e mai buna 😀

DSC_3734.jpg

Incepe nebunia

Fiind printre primii ajunsi in Tabara Galaciuc, locul unde a fost organizat festivalul in acest an, ne-am inceput dimineata de 12 iulie cu o cafea si cu punerea in aplicare a strategiei de plasare a stand-ului. Si cum e normal intr-o comunitate am fost ajutati de prietenii de la BikerMag.ro, EstBike.ro, EVOMOTO.ro, gentimoto.ro si nu in ultimul rand de bunul nostru prieten NIK. Si asa cum e normal si noi la randul nostru am dat o mana de ajutor celor mentionati, ba chiar mai mult cu totii am participat la unele mici lucrari de amenajare a locului unde avea sa aibe loc festivalul.

Desi nu ne asteptam ca joi sa apara multi motociclsti am fost surprinsi sa vedem ca tabara incepea sa prinda viata inainte de deschiderea oficiala (ora 16). Pe langa noi si firmele mentionate mai sus, am avut placerea sa ne intalnim din nou cu APAN MOTORS – dealer BMW Iasi, DUCATIROMANIA– importator DUCATI Bucuresti, MADRAS MOTOPARTS – dealer Yamaha Iasi si MOTODYNAMICS – importator Yamaha Bucuresti.

Ca sa aducem un plus de profesionalism si sa putem face ceva frumos pentru comunitatea moto din Romania prezenta la festival, am reusit sa aducem in stand-ul MotoSUPORT mai multe brand-uri precum: IPONE, Rebelhorn, Ozone, KRIEGANZI, Falco, ICON si Alpinestars, brand-uri care au putut fi probate si testate. Pe langa acestea, cei care au vizitat stand-ul nostru au putut testa cateva dintre produsele EINHELL care se potrivesc si in domeniului moto. Desi nu e ceva la care ne asteptam nici noi, EINHELL produce redresoare de baterii de diferite marimi potrivite si pentru noi, motociclistii. Totodata la stand-ul nostru am avut si ghidurile Carpathian 2 Wheels Guide, ghiduri care deja au ajuns foarte cautate in tara si nu numai.

Festivalul moto la care trebuie sa participi

Spun acest lucru deoarece Cristi aka Gospodarul reuseste de la an la an sa ne surprinda cu mai multi parteneri participanti, cu formatii din ce in ce mai cunoscute si care au deja un renume in acest domeniu si cu evenimente si concursuri la care toata lumea abia asteapta sa participe. In acest an am avut parte de:

  • Jurnal de calatorie cu Mihai Tica si Adrian Badea „Mongolia, 25ooo de kilometri. 56 zile. 11 tari. 2 continente
  • Sax-show cu Roman Ciuganschi
  • stand-up comedy Bobi Dumitras
  • superconcert Mihai Margineanu si Banda
  • Fara Zahar Unplugged cu Bobi Dumitras
  • parada moto pe traseul Galaciuc- Panciu si retur
  • sesiuni de ride-test
  • instruire cu personal specializat din cadrul SMURD
  • cursuri demonstrative de pilotaj Rider Academy
  • concursuri moto cu premii
  • superconcert Dave Evans, primul solist AC/DC & The ROCK
  • campania caritabila „Donam pe 2 roti, culegem zambete!!!"
DSC_3754-e1532539785958.jpg

Tombola cu premii

DSC_3749-e1532539833223.jpg

Pentru a ne implica si mai mult, toti participantii la festival au putut participa gratuit la tombola organizata de noi, cu premii oferite de partenerii MotoSUPORT.ro . Toti cei care au completat un talon au avut sansa sa castige premii precum: kit-uri IPONE de intretinere casca si motocicleta, materiale promotionale IPONE – sepci, tricouri, ochelari, esarfe, breloace si manusi Rebelhorn si Ozone. Pe langa premiile oferite la tombola au fost puse in joc si premii pentru castigatorii concursurilor organizate – ulei IPONE, casti NZI, manusi Rebelhorn / Ozone si vouchere cu discount pentru toate brand-urile promovate de noi la M.A.N ROMANIA.

Premiile au fost puse la dispozitie de:

Desi au fost 5 zile in care a trebuit sa lucram, am reusit sa imbinam munca cu distractia iar concluzia este ca au fost cateva zile in care am petrecut alaturi de prieteni si colegi motociclisti. M.A.N ROMANIA merita aplauzele noastre si recomandam tuturor motociclistilor sa participe la acest festival. Noi cu siguranta vom fi prezenti in fiecare an si vom incerca sa facem ceva frumos de fiecare data. Felicitari GOSPO si echipei care a fost alaturi de tine la aceasta editie.

Multumim tuturor pentru implicarea in proiectul MotoSUPORT.ro la M.AN ROMANIA editia VI - LEPSA MAGICA

Parteneri MotoSUPORT.ro :
CocMotors.ro
  • echipament ALPINESTARS
  • produse IPONE
ASFALT-USCAT.ro
  • echipament Rebelhorn
  • echipament OZONE
  • genti si rucsaci Kriega
  • casti NZI
  • incaltaminte FALCO
POL DISTRIBUTION
  • logistica IPONE
PARTS EUROPE
  • casca ICON Airflite
Carpathian2WheelsGuide
  • ghid-uri trasee moto
sculeieftine.ro
  • redresoare de baterii
  • pistol aer comprimat
  • pompa de aer electrica

LA MULTI ANI NICOLA !!!


Vezi sursa

motosuport

ULEI DE LUPTA MADE IN FRANCE

Ipone, uleiul de lupta Made in France, fondat in sudul insorit al Frantei in 1985 are ca filozofie unica si dorinta: 100% ulei de motocicleta.
Ipone este o companie inovatoare care a reusit sa se adapteze si sa se dezvolte pentru a deveni lider de piata in mai putin de 10 ani.

Crearea brand-ului Ipone

Ipone leader in piata franceza de ulei 2T, primul ulei cu aroma de capsuni.

Cucereste 25% din piata franceza. Prezent in 3 tari.

Creaza bidonul de 1L cu dozaj

Cucereste 33% din piata franceza. Ipone este prezent in 7 tari.

Ipone este prezent in peste 20 de tari. Ipone isi uneste fortele cu Red Bull si devine partener cu Red Bull MotoGP Rookies Cup.

Ipone este prezent in mai mult de 40 tari. In cautarea inovatiei, lanseaza „Speed and Easy Shift" din gama Katana ce pur si simplu iti va crea dependenta.

Astazi Ipone are nu mai putin de 1500 de distribuitori in Franta si 40 de importatori pe 5 continente.

banniere-REDBULL.png

Produsele Ipone sunt certificate de RAR sub numarul de licenta 4503/04.03.2016


Vezi sursa

motosuport

In sfarsit am gasit rucsacul perfect pentru motociclisti.
Spun asta deoarece de cativa ani caut un rucsac, care sa fie gandit pentru noi motociclistii. Eu personal am auzit de Kriega recent, cand unul dintre parteneri a hotarat ca este cazul sa aduca pe piata din Romania acest brand cu renume mondial. Folosind rucsacul zilnic, de mai bine de doua luni, pot in sfarsit sa scriu cateva cuvinte despre acest produs care-mi face plimbarea pe doua roti mult mai comoda.

009.Kriega-R25-ghiozdan-moto.jpg

Specificatii tehnice

CONSTRUCTIE:

  • 1000D Cordura® utilizat la baza si ham (chingi).
  • 420D nylon rip-stop utilizat in zonele expuse.
  • Chingi specifice Kriega de aluminiu pentru ajustare a hamului in zona soldului.
  • Zone reflectorizate in zona frontaal si posterioara.
  • Material Superspace 5mm in zona de contact spate-rucsac.
  • Maner intarit cu material special Hypalon.
  • Fermoare rezistente la apa YKK® originale made in USA
  • Capacitate 25 litri

DIMENSIUNI:

  • 520(h) x 300(l) x 160(a) mm

GREUTATE:

  • 1400 Grame

Avand sistemul unic de bretele Quadloc™, rucsacul Kriega R25 iti ofera libertatea de care ai nevoie atunci cand esti pe motocicleta. Spun asta deoarece cu ajutorul acestui sistem toata greutatea este luata de pe umeri si este distribuita la nivelul pieptului si a corpului, astfel incat bretelele deasupra umerilor vor fi libere si nu vor aplica presiune in nici un fel, indiferent de greutatea obiectelor din rucsac sau a echipamentul purtat.
Sistemul de reglaj este unul unic. Cu ajutorul inelelor metalice, pozitionate pe partile laterale, rucsacul se ajusteaza astfel incat iti ofera senzatia ca e una si acelasi lucru cu geaca imbracata. Desi la inceput mi s-a parut ca este cam greu de reglat, folosindu-l zilnic am realizat cat de usor este sa-l reglez din 2 miscari. Pe langa sistemul Quadloc™, rucsacul are panouri reflectorizante pe spate si in fata, iar acest lucru adauga un nivel de siguranta sporita in timpul plimabrilor nocturne.

Desi nu este un rucsac 100% impermeabil eu nu am avut probleme atunci cand a plouat. Avand cu mine mereu un laptop de 17" (incape perfect) si diferite documente nu am avut niciodata infiltrari de apa in rucsac. Cu siguranta in cazul unei ploi torentiale daca te incapatanezi sa-ti continui drumul, pana la urma apa se va infiltra prin tesatura materialului. Dar pentru astfel de probleme Kriega are diferite solutii si anume saci impermeabili de diferite marimi care se pot introduce in interior, astfel poti calatori fara griji. De asemenea Kriega ofera o gama larga de accesorii pentru rucsacii pe care-i produce. Toata gama de produse este disponibila in MotoMARKET.

O alta parte geniala la acest produs este faptul ca e posibil sa-i maresti volumul cu 5, 10, 20 sau 30 litri. Acest lucru este posibil cu ajutorul gentilor US-5 , US-10, US-20 sau US-30. Toate gentile si rucsacii Kriega sunt construiti in asa fel incat sa permita montarea suplimentara a acestor accesorii prin intermediul chingilor cu eliberare rapida incluse. De asemenea aceste genti se pot monta si direct pe motocicleta. Eu personal am optat pentru a monta geanta US-5 pe cadrul motocicletei. Am facut acest lucru deoarece de multe ori telefoanele sau portmoneul din buzunarul din spate devin incomode. Avand geanta montata pe motocicleta este foarte comod sa le pun acolo atunci cand am un drum mai lung de facut. Geanta Kriega US-5 este 100% impermeabila si are doua compartimente.

Materialul din care este construit este foarte rezistent iar acest lucru iti permite sa-l umpli la maxim, fara a-ti face griji ca undeva cusatura sau materialul va ceda. Spatele rucsacului este putin curbat iar materialul Superspace ofera o protectie suplimentara purtatorului.  Pentru cei care doresc sa parcurga multi kilometri fara sa se opreasca pentru a se hidrata, Kriega ofera posibilitatea montarii in buzunarul interior a unui rezervor de hidratare. Tot in acest buzunar se poate monta protectia de spate suplimentara.
Eu personal am ajuns sa iubesc acest rucsac si il folosesc si cand nu sunt cu motocicleta. Este un rucsac care a reusit sa ma impresioneze si sa depaseasca toate asteptarile pe care le aveam de la el. Versatilitatea si usurinta de utilizare acestui rucsac cu siguranta va impresiona orice biker. Luand in calcul toate aceste aspecte si faptul ca toate produsele Kriega au garantie 10 ani, pretul este unul foarte corect. Comparand pretul rucsacului pe care-l foloseam inainte de R25, un THULE EnRoute 17" ( 569 lei  – rucsac care nu indeplinea nici macar jumate din caracteristicile descrise mai sus ) cred ca suma de 719 lei este o suma care merita cheltuita.

Banner-Kriega-R25.jpg

*Review-ul a fost creat cu ajutorul rucsacului Kriega R25 si acesoriile oferite de ASFALT USCAT SRL.
**Cei care doresc pot testa gratuit rucsacul Kriega R25 la festivalul M.A.N. Romania.
***Fotograf: Liviu Codreanu


Vezi sursa

motosuport

Filme cu temă moto

Filme cu temă moto

Ce poți să faci când ți-ai pus motorul la căldură în garaj sau în casă și aștepți să vină primăvara? Pe lângă că mai lucrezi la el una alta, îți mai comanzi echipamente sau accesorii moto, seara așa bine merge un film cu temă moto... Pe mine una mă agită, îmi crește adrenalina și aștept primăvara cu mai mult drag, cu planuri și trasee noi.

Am ales cele mai bune filme cu temă moto pe care le găsiți online de care să vă bucurați cu un popcorn bun. M-aș bucura să îmi spuneți și alte filme bune cu motociclete care trezesc în suflet un sentiment plăcut!

Vizionare plăcută să aveți !!

Hitting the Apex (2015) cu 8,4 pe IMDb

The Greasy Hands Preachers (2014) cu 8 pe IMDb

Road (2014) cu 7,8 pe IMDb

Why we ride (2013) cu 7,6 pe IMDb

12 O'Clock Boys (2013) cu 6,4 pe IMDb

TT3D: Closer to the Edge (2011) cu 8 pe IMDb

Fastest (2011) cu 7,8 pe IMDb

The World's Fastest Indian (2005) cu 7,8 pe IMDb

Biker Boyz (2003) cu 4,6 pe IMDb

Easy Rider (1969) cu 7,4 pe IMDb

Content Protection by DMCA.com

Vezi sursa

motosuport

Azi am avut plăcerea de a afla că președintele clubului DUCATI DOC BUCUREȘTI și-a propus să unească cele două reprezentanțe DUCATI ROMÂNIA și DUCATI CLUJ printr-o cursă pe o bicicletă DUCATI, plus pe lânga faptul că va îmbina pasiunea și sportul își dorește să ajute copii din centrele de plasament.

CUM VA FACE ACEST LUCRU?

Foarte simplu.  A decis să parcurgă traseul  București - Bacău - Vatra Dornei - Bistrița - Cluj-Napoca - Brașov - București pe bicileta lui DUCATI. Da e vorba de o bicicletă nu motocicletă.

"Voiimage1 pleca vineri 4 august într-o aventură cu bicicleta, de aproximativ 1000 km, pe frumoasele drumuri din România.

Cu sprijinul vostru - prietenii și colegii mei din clubul Ducati DOC București și Electrica îmi doresc să contribuim la fericirea copiilor din centrele de plasament. Soarta nu a fost așa darnică cu ei. Măcar noi, cât putem, împreună să încercăm să fim.

Vă aștept, alături de mine, cu sufletul deschis , să dăruim pentru un viitor mai bun al acestor micuți.

Bucuria și zâmbetele copiilor merită asemenea gesturi caritabile!"           - declară Cristi, pe site-ul unde se pot face donațiile.

Cei care îl cunosc (mai mult sau mai puțin) știu foarte bine că este un om cu o activitate intensă și se implică în foarte multe proiecte și evenimente. Dovada o poate găsi orcine pe contul lui de facebook, printre pozele pe care le are publicate.


CEI  CARE VOR SĂ DONEZE O POT FACE ACCESÂND LINK-UL DE MAI JOS:

www.lindenfeld.galantom.ro/fundraising-pages/view?id=4505


Puteți urmării traseul parcurs de Cristi pe pagina lui de FACEBOOK. - click pe text

Content Protection by DMCA.com

Vezi sursa

motosuport

Cu ocazia Motoraliu-lui Anual National – M.A.N. Romania Transfăgărășan EPICA Ediția V am avut ocazia să ies la un test drive cu DUCATI Monster 797 și DUCATI Scrambler ICON pe faimosul TRANSFĂGĂRĂȘAN.

Deși nu prea cred că sunt bikeri care nu au auzit de festivalul moto M.A.N. ROMANIA, am pus un link în textul bold-uit de mai sus, unde veți găsi o mică descriere a ediției cu numărul V.


Menționez faptul că acest articol va fi mai mult o părere personală decât un review tehnic, iar pe cei care doresc mai multe informații tehnice îi rog să contacteze DUCATICLUJ

test drive - ducati monster 797 - motosuport

Pentru a putea încerca aceste două motociclete am primit o cască MT Blade SV Alpha de la Bogdan Trufașu - proprietarul magazinului bikermag.ro - magazin care a fost prezent la festival cu echipamente moto și mai mult de atât a participat ca partener.

Deși e o cască la un preț foarte accesibil am rămas placut impresionat de calitatea cu care este construită. Modelul pe care l-am primit eu are o vizieră fumurie deja montată dar casca nu are nevoie neaparat de ea, deoarece vine direct din fabrică cu ochelari de soare iar viziera transparenta este pregatită pentru a se putea monta viziera anti aburire - PINLOCK.

DSC_0089 copy   DSC_0088 copy   DSC_0086 copy

M-am echipat și împreună cu Sebastian Sabo - specialist marketing DUCATICLUJ am pornit călare pe cele două motociclete. Traseul parcurs a fost de la Cabana Cumpăna - lacul Vidraru până în localitatea Cârțișoara și înapoi, astfel traversând TRANSFĂGĂRĂȘAN-ul cu fiecare motocicletă. Pe lângă norocul de a testa în premieră aceste două motociclete în România, am avut parte de un trafic lejer deși era o zi de vineri și mă așteptam la un trafic infernal în special sus la Bâlea Lac. 


DUCATI MONSTER 797

Fiind posesor de MONSTER de mai bine de 15 ani (Monster 750, Monster 600, Monster 800, Monster S4R), am ales să încep test drive-ul cu noul model care deși este dedicat începătorilor a reușit să mă impresioneze.

Probabil sunteți familiarizați cu numele și știți că în ultimii 25 de ani, DUCATI a produs numeroase versiuni ale MONSTER-ului, fiecare reprezentând o evoluție în stil și inginerie. De data aceasta, atenția este acordată construirii unei motociclete mai mici și mai accesibile pentru riderii începători care au fost trecuți cu vederea când MONSTER 696 și 796 au fost scoase din producție în 2015. Mai mult decât simplitate, DUCATI a dorit ca motocicleta să fie suficient de capabilă, astfel încât și cei mai experimentați bikeri să îi poată aprecia stilul unic și performanțele sportive fiind accesibil, dar complet modern și capabil.

DSC_0173 copy

Modelul 797 păstrează aceeași înălțime a scaunului de 805 mm ca și modelul MONSTER 821, dar peg-urile fiind poziționate puțin mai jos și ghidonul mai larg oferă o poziție mai confortabilă.  Echipat cu un motor L-Twin de 803 cc care are o putere de 54 kW (73 hp) și un cuplu destul de mare a fost o adevărată plăcere să traversez Transfăgărășan-ul.

797 iese foarte bine din curbe și parcă te face să nu te mai oprești din mers iar spre norocul meu Transfăgărășan-ul mi-a oferit drumul perfect. Chiar dacă este o motocicletă entry-level asta nu înseamnă că cei de la DUCATI au uitat de calitatea materialelor cu care este construit acest model. Furca KAYABA inversată (43 mm - nereglabilă) și suspensia spate SACHS cu arc reglabil (pre-încărcare și rebound) mi-au oferit toată încrederea de care aveam nevoie pe acest traseu.

Sistemul de frânare este excepțional datorită discurilor duble BREMBO (320 mm) și a etrierilor monobloc M 4.32 montat radial. Partea din spate are un singur disc de 245 mm și un etrier cu două pistoane. Pe lângă sistemul ABS de 9,1 MP de la BOSCH, Monster 797 vine cu jante din aliaj, cu 10 spițe, echipate cu anvelope Pirelli Diablo Rosso II cu dublă compoziție, care completează întregul pachet.

DSC_0166 copy   DSC_0062 copy   DSC_0071 copy

797 se produce în trei culori, inclusiv roșu DUCATI cu cadru roșu și roți negre, Star White Silk (modelul cu care am avut ocazia să fac test drive-ul) și Dark Stealth cu cadru și roți negre. Există un pachet Sport și o opțiune de Urban, fiecare adăugând o listă scurtă de accesorii care să vă completeze călătoria, precum și un model 797 Plus, care vine din fabrică cu un parbriz și cover de plastic pentru șa pasager.


DUCATI SCRAMBLER ICON

Campania de marketing a acestei motociclete a fost și este atât de puternică încât nu cred că există vreo persoană care să nu fi auzit de DUCATI Scrambler. Acest model de la DUCATI este o motocicletă care recreeaza viziunea Scrambler-ului original lansat în 1962. Nu am să ma axesz în a vă povesti istoria motocicletelor SCRAMBLER deoarece nu acesta este scopul meu și sunt sigur că majoritatea știți foarte bine istoria SCRAMBLER.

Scrambler-ul vine echipat cu același motor prezent și pe MONSTER 797, motor L-twin de 803 cc răcit cu aer într-un șasiu cu greutate redusă, cu design Scrambler și anvelope tipice modelului.

 DSC_0107 copy

Ceea ce atrage foarte mult este simplitatea, design-ul, proporțiile și modul în care arată motocicleta. Farurile clasice rotunde devin moderne cu un ghidaj de lumină cu LED-uri în jurul lor, iar bordul este clasic și modern în același timp, în sensul că este un ecran LCD, cu afișaj: viteză, turații, interval de service etc., dar din păcate pentru mulți, nu are afișaj pentru nivelul de benzină ci doar un semnal luminos în momentul în care se ajunge pe rezervă.

Răspunsul accelerației este un pic cam ciudat și vă poate surprinde. Motocicleta accelerează imediat ce se deschide accelerația, iar cuplul este frumos și puternic ducând astfel spre o plimbare foarte distractivă. Transmisia este precisă și netedă, iar rapoartele scurte reprezintă o plăcere să te plimbi prin traficul urban. Motorul L-twin oferă destulă putere și feeling astfel încât să fie motocicleta perfectă și pentru plimbări în afara orașului.

 DSC_0157 copy   DSC_0054 copy   DSC_0084 copy

Pornind de la Cabana Cumpăna spre Transfăgărășan am avut ocazia să vad cum se comporta această motocicletă pe un drum forestier. Deși nu foarte lung (doar 7 km) drumul neasfaltat nu a fost o problemă. Fiind o motocicletă foarte ușoară și având anvelope Pirelli - dual sport de dimensiuni 110/80-18 pe față și 180/55-17 pe spate, am reușit foarte ușor să evit gropile și pietrele aflate pe drum. Chiar a reușit să ma impresioneze ușurința cu care am evitat toate aceste obstacole la o viteză destul de mare (40 - 50 km/h).

Familia SCRAMBLER este mare și cu siguranță unul din cele 7 modele vi se potrivește. Fiecare model în parte are și o listă lungă de accesorii ce pot fi achiziționate, iar cei de la DUCATI au creat o adevărată colecție de îmbrăcăminte personalizată pentru fanii acestui model.

SIXTY2>    ICON>    CLASSIC>    FULL THROTTLE>    MACH 2.0>    CAFÉ RACER>    DESERT SLED>


DUCATI MONSTER 797 vs. DUCATI SCRAMBLER ICON

Deși ambele modele au același motor nu am cum să le compar, să zic care din ele e mai bună sau pe care dintre ele aș recomanda-o. Totul depinde de cine vrea să achiziționeze unul dintre aceste două modele, iar cel mai bun mod de a afla care vi se potrivește cel mai bine este să le încercați. DUCATICLUJ le oferă pe ambele la test drive. Tot ce trebuie să faceți este să îi contactați și să vă faceți o programare.

DSC_0073 copy


CONCURS: #sayDUCATI

PREMII:

  1. Tricou DUCATICLUJ
  2. Tricou DUCATI Scrambler
  3. Company Cap DUCATI
  4. Umbrela DUCATI
  5. Termos – DUCATI Corse

Toți câștigatorii vor primi și un lanyard DUCATICLUJ !

REGULAMENT:

Pentru a participa la concursul #sayDUCATI tot ce trebuie să faci este să dai LIKE și SHARE (în această ordine) la postarea de pe pagina noastră de facebook.

ATENȚIE: la SHARE este obligatoriu să scrieți: #sayDUCATI

LIKE la pagină nu este obligatoriu dar va fi apreciat.

EXTRAGERE PREMII:

Extragerea premiilor se va face în data de 12.august.2017 și vom folosi web site-ul Random.org.


PREMII OFERITE DE DUCATICLUJ

Logo_ducati_web.cdr

Content Protection by DMCA.com

Vezi sursa

motosuport

M.A.N. Romania - Transfăgărășan EPICA - Ediția V ......... e greu sa încep să descriu acest eveniment deoarece au fost 5 zile în care am avut parte de o adevarată aventură în lumea moto. Cei care au fost prezenți pot să confirme acest lucru. Nu vreau să ridic în slăvi un festival moto doar pentru ca am participat ca partener principal și sunt pe cât se poate de sincer în mica descriere pe care o voi face.

Menționez faptul că e prima dată când particip la acesastă întrunire moto și pot spune că-mi pare rău că nu am fost și la edițiile anterioare. Deși e prima dată când mă întâlnesc cu Cristi Precupeanu (aka GOSPODARUL sau GOSPO), Nicola Cornățeanu (THE GOD NIK level 14 - știe el de ce am menționat această poreclă :D) și echipa lor de prieteni cu care organizează totul, am rămas surprins să vad cu câtă ospitalitate ne-au primit. Participând ca și partener principal împreună cu DUCATICLUJ am fost invitați de miercuri la Cabana Cumpăna, cabană situată pe malul lacului Vidraru - locul unde a fost organizat festivalul. Am fost întâmpinați cu brațele deschise și binențeles cu o mazăre la ceaun fabulos de gustoasă. Jos pălăria Nik - bucătarul nostru din prima seară. Deși eram doar o mână de oameni am petrecut împreună până dimineata. Oameni #FAINI, locație SUPERBĂ, mâncare BUNĂ, festival MOTO - acestea sunt doar câteva din ingredientele care deja le aveam pentru zilele ce urmau să vină.

DSC_0207 copy   DSC_0013 copy   DSC_0137 copy

Ziua de acomodare a trecut cu brio așa că JOI am început în forță - binențeles după micul dejun și o cafea. Participând la M.A.N. ROMÂNIA - ca partener și suport tehnic/media pentru DUCATICLUJam trecut direct la treabă. Am montat cortul cu echipă de la AUTOWORLD (dealer și service autorizat DUCATI la Cluj-Napoca), am aranjat motocicletele pe care aceștia le-au adus pentru prezentare (Multistrada 950, Scrambler Cafe Racer, xDiavel S, SuperSport S) și test drive (Monster 797 și Scrambler Classic) și am continuat cu povești cu și despre motoare, tombolă organizată de DUCATICLUJ - premii: accesorii DUCATI și cupoane valorice de 100 €. Deși joi încă nu erau foarte mulți motocicliști prezenți, a fost o zi plină, o zi în care nu am stat o secundă și a fost ziua în care pentru prima data m-am urcat pe un DUCATI Scrambler. Am rămas impresionat de acest model așa că am fost invitat de Sebi (Sebastian Enache Gazdac - sales manager DUCATICLUJ ) și de Seba (Sebastian Sabo - specialist marketing DUCATICLUJ) să fac un test drive mai lung cu acest model dar și cu Monster 797.

DUCATI-test-drive-Monster-si-Scrambler-bikermag.ro_.jpg

DSC_0001 copy   DSC_0005 copy   DSC_0003 copy

DUCATICLUJ a reușit să facă o impresie foarte bună în ciuda faptului că încă la Cluj-Napoca nu au un sediu dedicat DUCATI (se lucrează intens pentru a finaliza construcția), dar cu toate acestea deja au vândut unități noi, accesorii, echipamente și investesc foarte mult în promovarea acestui brand, cu renume pe plan mondial. FELICITĂRI pentru ce a-ți făcut până acum dar și pentru ce știu că veți face de acum înainte pentru posesorii și pasionații de DUCATI.

Tot la M.A.N. ROMÂNIA am avut plăcerea să mă reântâlnesc cu Răzvan Weselowski (manager DUCATIROMÂNIA), Fabio Gabriel Todircan (sales manager DUCATIROMÂNIA) și binențeles președintele clubului DOC BUCUREȘTICristinel Bogdan Bărbulescu. Oameni #FAINI cu care am reușit, la unu două pahare răcoritoare de bere, să povestesc și să aflu ce se mai întamplă prin București cu acest brand, care pe zi ce trece prinde o amploare tot mai mare la noi în țară.

DSC_0074   image1   DSC_0547

În acest an la Motoraliul Anual Național M.A.N. România am avut parte de invitați speciali, evenimente și concerte pe măsură:


Mai jos am postat un video creat de Calin Profir care a reușit să surprindă în câteva cadre esența festivalului M.A.N. ROMÂNIA.

Sursă foto din videoclip: Micadu.ro

Ce să mai?....un festival moto la care merită să mergi indiferent că vei merge călare pe motor, cu mașina, autobuz sau cu trenul. Subliniez faptul că este un festival care începe de joi (pentru unii de miercuri) și se termină duminică. Practic a fost un mini concediu pe malul lacului Vidraru.

La anul cu siguranță vom fi prezenți și recomand tuturor care citesc acest articol să vină si ei, indifernet că vin ca participanți sau ca parteneri.


Cei care doresc să răsfoiască în albumul de poze, o pot face pe pagina noastră de facebook. Sunt destul de multe și zic eu merită văzute.


Link-uri utile:


ÎN CURÂND CONCURS #sayDUCATI ! 

PREMII OFERITE DE:

Logo_ducati_web.cdr

Content Protection by DMCA.com

Vezi sursa

motosuport

Caberg GHOST

Caberg GHOST readuce la modă trendul motocicletei "streetfighter" cu un nou design și de ce nu chiar unic.

Ce este unic la această cască?

Viziera are un mecanism de rotire inteligent acționat de arcuri. Partea din față a caștii (dispozitiv de protecție) este semi moale și este gândită stric pentru a proteja de vânt sau insecte. GHOST este o cască ce poate fi folosită în 4 moduri:

  1. cu viziera și cu dispozitivul de protecție - vant / insecte
  2. cu dispozitivul de protecție eliminat
  3. cu sau fără dispozitivul de protecție a respirației - burete
  4. cu vizorul îndepărtat complet

scheda-caratteristica-ghost

Am avut ocazia să testăm casca și singurul dezavantaj apare atunci când afara temperatura scade sub 10 grade. Nu e același lucru ca și cu o cască Open Face dar cu siguranță recomandăm o cagula pentru cei care doresc să o folosească și la temperaturi mai scăzute. Viziera PINLOCK (vizieră anti aburire - inclusă în pachet) își face perfect treaba și spre surprinderea noastră viziera îți oferă un unghi mare de vizibilitate. Un alt avantaj la acest model este faptul că se poate purta și cu ochelari de vedere sau de soare. Nu are loc special pentru ramele ochelarilor dar noi am testat și acest aspect și putem spune doar că nu am avut probleme de incomoditate la purtarea ochelarilor.

FORMĂ, CONFORT ȘI INTERIOR:

GHOST are două dimensiuni de calotă.

Calota mai mic se potrivește cu dimensiunile capului XS (53-54 cm) până la L (59 cm), iar calota mai mare se potrivește cu XL (60 cm) și XXL (61 cm). Noi am testat două marimi S și L. Toate castile pe care le-am detinut până acum au fost marime L (AGV, Nolan, Shoei) iar casca GHOST de la Caberg a potrivit perfect. Marimea S la fel...a potrivit perfet deci cu siguranță puteți avea încredere atunci cand veti alege mărimea.

Interiorul căstii este detașabil și lavabil iar materialul din care este facut îți permite cu ușurința să o pui sau să o dai jos de pe cap - foarte confortabil.

Vom da GHOST-ului un rating "remarcabil" pentru formă, confort și interior.

casco-dettaglio

VENTILAȚIE ȘI AIR FLOW:

La ventilație nu prea avem ce spune. Casca nu are orificii de ventilație, dar ca o cască deschisă, veți obține o cantitate mare de aer care curge de dedesubt, chiar și cu ajutorul dispozitivului de protecție care este gândit astfel încat curentul de aer să nu fie direcționat către gură.

NIVEL DE ZGOMOT:

O altă surpriza este faptul că această cască nu este una așa de zgomotoasă pe cat ne-am așteptat. Viziera se închide perfect și nu permite aerului să treacă, ca urmare singurul loc pe unde se formează curenți de aer este partea de jos a căștii, iar cu ajutorul buretelui interior fixat sub vizieră acest curent de aer este stopat. Poate din cauza faptului că nu există orificii de ventilație prin calotă, GHOST este mai silențioasă decat am crede.

Există un zgomot generat în partea inferioară, unde fluxul de aer cauzează un zgomot atunci când conduceți o motocicletă fără parbriz dar acel zgomot (pe noi nu ne-a deranjat deloc) dispare dacă conduceți o motocicletă sau un scooter cu parbriz montat.

 

scheda-caratteristica-ghost (1)

GHOST DETALII TEHNICE

CARACTERISTICI:

  • Învelis exterior: TRI COMPOZIT (FIBRĂ DE STICLA, KEVLAR, CARBON)
  • Învelis exterior: CARBON (DOAR LA MODELUL - GHOST CARBON)
  • DOUBLE SHELL SIZE - Calotă interioară disponibilă în două mărimi: mărime mică (XS-S-M-L) și mărime mare (XL-XXL)
  • Dublu sistem de protecție ANTI-TURBULENTE
  • PINLOCK system - vizieră anti aburire inclusă în pachet
  • Vizieră tratată anti zgârieturi
  • Cataramă micrometrică
  • Interior detașabil și lavabil
  • Îmbinari (cauciuc) de protecție ploaie

MULȚUMIM CASTICABERG.RO PENTRU CĂȘTILE OFERITE PENTRU TESTE SI REVIEW.


GHOST SE POATE ACHIZITIONA DIRECT DIN MAGAZINUL NOSTRU ACCESÂND IMAGINEA DE MAI JOS.

Caberg GHOST banner

Content Protection by DMCA.com

Vezi sursa

motosuport

motosuport.ro vă invită la cea de-a V-a ediție a binecunoscutului festival moto M.A.N. ROMANIA. Pentru noi este primul an în care vom participa ca PARTENERI PRINCIPALI la un festival moto și suntem bucuroși să ne alăturăm partenerilor deja existenți, care au un renume mondial sau național - BMW Motorrad, DUCATI Cluj, URAL, Royal Enfield, Honda, Suzuki, MOL RomaniaANARCHY CUSTOMmotor team, Heavy Duties, Carpathian 2 wheels Guide, pemotoare.ro, Moto Magia, Rider Academy, CIUC etc. Lista e lungă iar acest lucru nu poate decât să ne bucure și să ne sporească încrederea că va fi un festival reușit din toate punctele de vedere.

Nu o să lungim povestea prea mult, dar vă pot spune că vom avea parte de multe evenimente în aceste 4 zile. Voi enumera doar câteva iar pe restul vă voi lăsa pe voi să le descoperiți:

  • curs demonstrativ și curs de pilotaj off-road organizat de prietenii noștrii de la RIDER ACADEMY (instructor Marius Bacila) -- vezi articol RIDER ACADEMY la CLUJ-NAPOCA --
  • sesiuni de drive test - DUCATI, BMW, SUZUKI, HONDA, URAL și ROYAL ENFIELD
  • cursuri de prim ajutor - ISU Argeș
  • concursuri cu premii de peste 3000 EURO
  • concerte
  • parada moto
  • campanie caritabilă în sprijinul celor 25 de copii de la Centrul de zi acces din Curtea de Argeș

19956651_1822450051418023_387556767973335563_o

Bineînțeles pe langă toate acestea vom avea parte de un peisaj impresionant. Gazda acestei ediții fiind CABANA CUMPĂNA situată pe malul stang al Lacului Vidraru, în comuna Arefu, judeţul Argeş, într-o zonă depresionară, la o altitudine de 860 m, cu o largă perspectivă asupra lacului Vidraru și a munților Făgăraș.

ext26   Barajul-Vidraru-Curtea-de-Arges0   ext5

VĂ AȘTEPTĂM LA M.A.N. ! 

Felicitări  Cristi Precupeanu (organizator M.A.N. ROMANIA) pentru efort și implicare în acest proiect.


PROGRAM:

Joi 20 iulie :

– ora 14.00 deschiderea oficiala a evenimentului

– primirea motociclistilor

– curs demonstrativ off-road organizat de Rider Academy instructor Marius Bacila

– orele 20.00 Povesti de calatorie : “CU LICURICIUL IN AMERICA DE SUD “

Vineri 21 iulie

– sesiuni drive-test cu mtocicletele de la BMW, DUCATI, SUZUKI, HONDA, URAL, ROYAL ENFIELD

– curs de pilotaj off road cu Rider Academy instructor Marius Bacila

– cursuri de prim-ajutor cu reprezentanti ISU Arges

– concursuri

– concerte

Sambata 22 iulie

– sesiuni drive-test cu mtocicletele de la BMW, DUCATI, SUZUKI, HONDA, URAL,

ROYAL ENFIELD

– cursuri de interventie si prim ajutor in caz de accident cu reprezentanti ISU

– parade moto

– concursuri

– concerte

Duminica 23 iulie

– campanie caritabila in sprijinul celor 25 de copii de la Centrul de zi acces din Curtea deArges

– inchiderea festivalului.


Mai multe detalii gasiti pe urmatoarele link-uri:


VINO ȘI TESTEAZĂ MOTOCICLETELE DUCATI LA M.A.N. ROMÂNIA

Content Protection by DMCA.com

Vezi sursa

motosuport

Motoare, concerte, concursuri și multă distracție - toate la un loc la CLUJ BIKE FEST - 2017 ediția cu numărul 20 - organizator: Transilvania Bikers MC 1990.

Am să încep prin a felicita clubul Transilvania Bikers pentru un BIKE FEST cu adevarat reușit din toate punctele de vedere. De câțiva ani observ că acest festival moto prinde o amploare din ce în ce mai mare iar numărul participanților crește considerabil. Nu pot spune sigur dar cred ca anul acesta au fost prezenți peste 2000 de participanți.

Deși nu ma așteptam am fost plăcut surprins vineri, când am ajuns la intrarea campingului Eldorado din Gilău (în jurul orei 15), să văd deja multă lume la intrare și multe corturi montate. Așa cum am fost obișnuiți în fiecare an, membrii clubului ne-au întâmpinat cu o țuică și o insignă care să ne aducă aminte de această ediție a festivalului, festival care a devenit o tradiție pentru motocicliști din toată tara.

 DSC_0006 copy   DSC_0094 copy   DSC_0039 copy

Așadar vineri a început cu aranjatul cortului și a continuat cu multa distracție, concerte, mancare și distracție până dimineața. Mulți nici nu au dormit. La orice ora auzeai câte o motocicletă turată, râsete și voie bună. O atmosferă pe care sincer greu o mai întâlnești undeva.

DSC_0480 copy

Sâmbăta în schimb totul s-a schimbat. Mult mai multă lume deci mult mai multă activitate. Dupa lunga cafea și relaxare în fața cortului sau la terasele amenajate a urmat momentul mult așteptat de majoritatea biker-ilor prezenți și anume marșul până în Cluj-Napoca și înapoi. Organizarea poliției rutiere a fost una impecabilă iar marșul a decurs fără evenimente neplăcute. Aproape în fiecare intersecție am vazut polițiști care blocau accesul mașinilor chiar dacă culoarea semaforului era roșie, lucru care a ajutat la parcurgerea traselului fară opriri și motoare încinse. Astfel cetățenii din Gilău, Florești și Cluj-Napoca au avut ocazia să vadă că existăm și noi în trafic și cu fiecare an ce trece suntem din ce in ce mai mulți pe două roți.

DSC_0438 copy

DSC_0124 copy   DSC_0187 copy   DSC_0304 copy

Marșul a luat sfârșit o dată cu începerea concursurilor de îndemânare, care deja și ele au devenit o tradiție - în special concursul Țzipă-tye pe linoleu și concursul de tricouri ude. Pe lângă aceste concursuri am avut parte și de concursul de motociclete CUSTOM, concurs la care cei prezenți au avut ocazia să vadă motocicleta Goodbye to Gravity creată de Dorin Racz (ANARCHY CUSTOM) pentru campania Enough is Enough by Beard Brothers, campanie care are ca scop comemorarea victimelor de la COLECTIV.

Concursuri Cluj Bike Fest

DSC_0537 copy   DSC_0805 copy   DSC_0828 copy

Concursurile au luat sfarșit și au umrat din nou concerte, distracție și momentul mult așteptat DECERNAREA PREMIILOR și EXTRAGEREA BILETELOR CÂSTIGĂTOAREA DE LA TOMOLĂ. Tombloa organizată în acest an a fost una specială deoarece:

  • o parte din banii strânși au fost DONAȚI
  • marele premiu a fost o motocicletă Suzuki SV 650
  • premiile au avut o valoare de peste 5000 EURO
  • cupele oferite câstigătorilor au fost create din piese moto

Pentru a liniști spiritele sau poate pentru a le agita și mai tare, organizatorii festivalului ne-au surprins cu un spectacol de foc, cu dansuri tribale susținut de trupa de dans LAMIA, după care a urmat un spectacol de STREAPTEASE și din nou muzică rock live care a ținut spiritele aprinse până dimineața.

DSC_0920 copy   DSC_0899 copy   DSC_0913 copy

20170603_230946

DSC_0946 copy   DSC_0964 copy   DSC_0961 copy

Duminică a fost o zi mai scurtă. Așa cum era de așteptat ultima zi este ziua în care toți încep să strânga corturile și se pornesc spre casă. A fost un weekend memorabil și cu siguranță mulți dintre participanți au pornit la drum cu un mic regret și anume regretul că TRANSILVANIA BIKE FEST s-a terminat, dar cu siguranță sunt convins că ediția cu numărul 21 ne va surprinde din nou în anul 2018.


Câteva link-uri utile:


001.Evacuari motociclete - SPARK - motosuport.ro

Content Protection by DMCA.com

Vezi sursa

Autentifica-te  
×