Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    32
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    5.876

Motocicletele "enduristului de duminica"

Autentifica-te  
Cristache

192 vizualizări

In primul rind de ce "endurist de duminica"?...

Deoarece turele pe care l-am facut au fost putine si facute in weekend...obligatiile familiale nelasindu-mi timp liber...dar si asa, am facut si excursii de trei zile.

Dar sa revenim la motociclete...

Din 2005 am inceput sa bag pe coclauri un SUZUKI DR 650 RSE din 1993, la care am facut unele modificari sa ma ajute in teren...foaie mai mare la lant ca sa pot urca mai bine, cauciucuri mai cramponate ( MITAS 09 spate 07 fata), care pentru nevoile mele au fost excelente.

O motocicleta foarte buna, fiabila, dar cind iesi de pe drum, sau trebuie sa o ridici de jos, este grea, 200 kg.

Acesta a fost motivul pentru care am incercat sa ma orientez catre un motor mai usor...

HONDA XR 400 R a fost urmatoarea motocicleta, usoara,110 kg, puternica, cu un raport la pinioane de te ridicai pe o roata doar din acceleratie, cauciucuri adevarate de cross, care se lipeau de teren...a fost foarte fun, dar la deplasarea pe sosea lasa de dorit, autonomie redusa, pornire la pedala...

Cu Honda era distractiv pe coclau, dar pe sosea nu prea ma puteam tine dupa celelalte "vaci"...toti prietenii avind motoare peste 650 cmc.

Acesta a fost urmatorul motiv sa ma gindesc la alta ...acum cred ca mi s-au sedimentat dorintele si asteptarile de la o motocicleta: sa aiba viteza de croaziera buna, sa aiba autonomie mare, fiabila si sa se descurce onorabil offroad.... si am gasit exact ce-mi trebuie, chiar si mai mult...

YAMAHA XT 660 Z Tenere este ultima achizitie...pe care o pregatesc sa facem o tura in Maroc...

http://enduroinmaroc.blogspot.com/

Cite ceva si despre Yamaha...anul 2008, rezervor de 23 litri, motor care suporta si benzina mai proasta, pozitie enduro, fata pe 21, garda la sol mare, cadru rezistent, mai ales partea din spate, tobe Leo Vince, protectie si scut motor...

Urmeaza sa-i pun cauciucuri Continental TKC80, kit de coborire ( sa-i cobor putin saua), arcuri progresive si handguarduri.

Astea sunt motoarele:

SUZUKI DR 650 RSE:

dr.jpg

P8119172.jpg

poze_036.jpg
HONDA XR 400 R:

P7114203.JPG

DSCF1604.JPG

DSCF1548.JPG
YAMAHA  XT 660 Z Tenere:

DSCF1871.JPG

_MG_4433%255B1%255D.jpg

Copy+of+Copy+of+cristache.jpg
141635045323123919-6179833839723259130?l

Sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×