Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    375
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    10.172

O motocicleta electrica în Cursa de 24 de ore de la Le Mans – performanță sau cascadorie de PR?

Autentifica-te  
Motobikes

38 vizualizări

motocicleta-electrica-Le-Mans.jpg

După ce Robert Wilson a reușit un impresionant loc 4 în cursa Isle of Man TT în ciuda unor adversari mult mai bine finanțați, echipa Sarolea vrea să ducă o motocicleta electrica în cursa de 24 ore de la Le Mans.

Modelul Sarolea Manx 7 ar putea astfel să devină prima motocicleta electrica pe circuitul La Sarthe, lucru care ne pune într-o oarecare dilemă. Să fie această mișcare o dovadă a evoluției tehnologiei și un semnal de alarmă că vom avea în curând o avalanșă de motociclete silențioase pe piață sau este doar o cascadorie de PR menită să atragă sponsori pentru team-ul belgian?

Spre deosebire de Isle of Man TT, Cursa de 24 de ore de la Le Mans este un animal cu totul diferit. Dincolo de limitele de viteză și de timp, aceasta explorează limitele în materie de fiabilitate pentru motocicletă și de rezistență pentru piloți. În plus, Sarolea va avea o mare provocare încă de pe linia boxelor. Le va permite oare regulamentul să înscrie minim 2 motociclete cu același număr de concurs, astfel încât la consumarea energiei din baterii (autonomia pentru superbike-ul de 204 CP este de 330 kilometri), piloții să intre la boxe și să schimbe motocicleta cu una gata încărcată? Dacă da, vor fi suficiente 2 motociclete? Se va încărca oare motocicleta de la boxe în cele două ore în care Manx 7 va consuma bateriile pe stint-ul de 330 kilometri?

Nu putem decât să așteptăm cursa de pe 21 aprilie 2018 pentru a ne lămuri.


Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×