Mergi la conţinut

Motobikes.ro

  • postări
    1.592
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    89.171

Honda lansează noul Forza 300


Motobikes

243 vizualizări

Scuterul de cilindree medie din gama Honda a fost înnoit pentru 2018. Noul Forza 300 este mai ușor, mai agil și mai economic decât predecesorul, având și dotări demne de un tourer.

127279_Honda-Forza-300.jpg

2018 Honda Forza 300

Honda Forza 300 a fost lansat pentru prima dată în 2000 și a evoluat de-a lungul ultimilor 18 ani: în 2004 a primit injecție electronică de benzină PGM-FI și spațiu sub șa pentru două căști integrale, în 2005 frâne cu ABS și, în 2008, un sistem audio cu difuzoare ca echipament opțional. În 2018, Honda lansează noul Forza 300, care, spun niponii, ar trebui să-i calce pe urme fratelui mai mic, Forza 125, vândut în 30.000 de exemplare în Europa în ultimii trei ani.

127243_Honda-Forza-300.jpg

Noul Forza 300 are o estetică complet nouă și dimensiuni reduse. Atât ampatamentul, cât și lungimea totală a scuterului au scăzut, la fel ca lățimea. Înălțimea șeii este ceva mai mare, pentru o vizibilitate sporită. Deși roata spate are diametrul mai mare (de 14 țoli în loc de 13), scuterul este cu 12 kg mai ușor.

Și partea electronică este îmbunătățită. Există acum un nou parbriz reglabil electric și un sistem de control al tracțiunii HSTC (Honda Selectable Torque Control) care poate fi decuplat de la un buton de pe ghidon. Toate luminile sunt cu LED și bordul a fost revizuit oferind mai multe informații în format digital.

127255_Honda-Forza-300.jpg

Parbrizul este reglabil electric pe o cursă de 140 mm.

Sub șa încap în continuare două căști integrale, dar spațiul poate fi împărțit pentru a găzdui o cască și alte obiecte, precum genți sau echipament de ploaie.

Pornirea fără cheie Smart Key acum controlează și topcase-ul de 45 de litri din lista de echipamente opționale.

127266_Honda-Forza-300.jpg

Bordul oferă o mulțime de informații și este ușor de citit.

Motorul monocilindru SOHC de 279 cmc este același cu cel de pe consacratul SH300i, fiind modificat pentru a asigura un pilotaj distractiv la orice regim de turație. Puterea maximă este de 25 CP la 7.000 rpm, cu un cuplu maxim de 27,2 Nm la 5.750 rpm. Datorită greutății scăzute cu 12 kg, scuterul accelerează pe 200 m la plecarea de pe loc în 11,1 secunde (cu 0,3 secunde mai rapid decât predecesorul) și atinge o viteză maximă de 129 km/h (cu 2 km/h mai mult).

127260_Honda-Forza-300.jpg

Portbagajul de sub șa poate găzdui două căști integrale.

Motorul este cunoscut pentru fiabilitatea sa excelentă, fiind cuplat la un ambreiaj centrifugal automat și la o cutie de viteze cu variație continuă V-Matic. Pentru prima dată, controlul tracțiunii HSTC a fost montat pe un scuter, acesta controlând cuplul dezvoltat de motor când constată derapaje ale roții spate pe accelerare.

Noul Honda Forza 300 va fi disponibil la dealerii Honda din România începând din acest an.


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Participa la conversatie

You are posting as a guest. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Adaugă un comentariu...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Creează O Nouă...