Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    41.921

United Motors

Autentifica-te  
United Motors

790 vizualizări

United Motors: Unic distribuitor Kawasaki în Romania

United Motors este un concept născut in anul 2004, din pasiune, ambiţie şi nu în ultimul rând muncă. Echipa noastră, formată din profesionişti, conduşi la rândul lor de aceiaşi pasiune pentru motociclete, scutere, skijet-uri, atv-uri, este gata să vă ajute să găsiti soluţia care să vi se potrivească cel mai bine.

Astfel, activitatea noastră se structurează pe 3 componente, în ideea stabilirii unor relaţii de lungă durată între dumneavoastră şi noi:

Vânzări vehicule noi şi second hand - Motociclete, Scutere, ATV-uri, Jetski-uri, unde suntem reprezentanţii oficiali ai Kawasaki in România dar comercializăm şi brandurile Triumph, Kymco, Linhai, precum şi motociclete second hand, verificate in prealabil de mecanicii nostrii.

Accesorii şi echipamente, unde reprezentând oficial în România brandul Schuberth şi importând direct mărcile Dainese, AGV, Oxford, dorim să vă oferim produse de cea mai bună calitate, la cele mai bune preţuri, produse de care aveti nevoie pe lânga motocicletă, de la cască sau mânuşi până la huse sau mânere incălzite.

Service-ul, având tehnicieni specializaţi anual la Kawasaki şi fiind dotat cu tehnologie de vârf pentru diagnoză şi reparaţii, cum ar fi standul Dynojet pentru măsurarea efectivă a puterii motorului sau calibrarea injecţiei, vă oferă servicii pentru toate tipurile şi mărcile de motociclete, scutere, ATV-uri, sau Jetski-uri, piese şi accesorii de origine sau after market.

Un număr mare de firme colaboratoare şi parteneri vă vor oferi servicii similare în centre autorizate de distribuţie atât în Bucureşti cât şi în restul ţării.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Pe lângă alte noutăți, Ritchey a lansat la Eurobike noul cadru de cursieră Logic din oțel, pentru frâne pe disc. Acesta e disponibil doar sub formă de set cadru, echiparea fiind lăsată la latitudinea cumpărătorului. Însă se potrivesc de minune noile roți Zeta Disc argintii. În plus, au mai fost lansate câteva componente interesante.
      Noua cursieră Logic, în imaginea de titlu într-o echipare clasică cu componente argintii Campagnolo, este disponibilă doar sub formă de kit cadru, mai sus fiind un exemplu de echipare mai modernă cu Ultegra R8020 și componente WCS din carbon și aluminiu. Însă cadrul ar merge la fel de bine cu 105 sau Tiagra dar și cu noul SRAM eTap AXS. Depinde de dorința fiecăruia.
      Ultima versiune a cadrului Ritchey Logic oferă același stil, atenție la detaliu și calitate a rulajului pentru care modelul a fost cunoscut în ultimii zeci de ani. Cadrul e sudat TIG din tuburi triplu-trase și tratate termic Ritchey Logic și vine în două variante de culoare, incluzând furca din carbon WCS vopsită asortat: negru cu grafică charcoal sau acest gri cu grafică albastră.
      Noul Logic e disponibil în 6 mărimi de cadru, cu aceiași geometrie dovedită, agilă, pentru care e cunoscut Logic-ul. Acum însă datorită frânelor pe disc, cadrul permite montarea anvelopelor de dimensiunea maximă 700×30 mm.
      Noul Logic vine în sfârșit cu prinderi de etrier moderne flat mount, ax thru de 12 mm și fără puncte de prindere pentru frânele pe jantă. Monoblocul e filetat, tija de șa e de 27.2 mm iar furca are gâtul drept de 1 1/8 fiind incluse cuvetele WCS. Rutarea cablurilor e clasică, pe exterior.
      Greutatea anunțată a cadrului e de 1840 g în mărimea 55 cu axul thru spate inclus, plus încă 440 g furca, de asemenea cu axul inclus.
      Noul cadru Logic e disponibil sub formă de kit ce include cadrul, furca și cuvetele la 1450 Euro. Primele livrări se vor face din luna decembrie 2019.
      Roțile Richey WCS Zeta Disc sunt un model popular, mai ales pentru cei ce construiesc o bicicletă de șosea sau gravel pe un cadru Ritchey. Dar pentru cei ce vor să adauge un aspect clasic bicicletei lor moderne, aspectul argintiu lucios e cel mai bun. Astfel a fost lansat setul Classic Zeta Disc ce împreună cu componentele Rithcey Classic și componente argintii, de exemplu de la Campagnolo, vor da un aspect fantastic retro bicicletei care rămâne foarte modernă tehnic.
      Căutarea unui set de roți de cursieră pe disc argintii este deci acum mai simplă. Setul nu e foarte ușor, cu o greutate de 1715 f, dar prețul de 340 Euro nu e mare iar roțile sunt foarte bune din punct de vedere tehnic. Jantele din aluminiu 6061 sunt tubeless-ready, au lățimea internă de 20 mm, externă de 24.4 mm, adâncimea de 23.8 mm și un offset de 2 mm în spate pentru rezistență și echilibru. Butucii sunt de asemenea argintii, cu rulmenți etanși , ax thru de 12 mm, prinderi de disc cu 6 șuruburi și cu freewheel Shimano și în curând XDR, spițele și niplurile fiind DT Competition, tot argintii.
      Pe lângă roțile Zeta Classic argintii, există și un nou set de roți Comp negre, cu jante din aluminiu 6061 cu lățimea internă de 19.5 mm, prinderi de disc în 6 șuruburi și rulmenți etanși. La un preț de 300 Euro și o greutate de 1750 g acestea sunt o ofertă foarte bună de upgrade, tubeless ready.
      La prima vedere, noul ghidon VentureMax pare extravagant, însă cei ce l-au folosit pe offroad au fost încântați. Așa că Ritchey a adăugat modelului din aluminiu existent unul WCS din carbon, care include o zonă superioară aero pentru un confort și mai bun.
      Noul ghidon WCS Carbon VentureMax duce ergonomia off-road mai departe, adăugând zone de 38 mm adâncime și 20 mm grosime aplatizate pentru a îmbunătăți aerodinamica și pentru a face mai confortabil mersul cu mâinile pe zona superioară.
      Ghidonul din carbon UD costă 290 Euro și are o greutate foarte precisă de 228.5 g în mărimea 42 cm. Este disponibil în lățimile 38, 40, 42, 44 și 46 cm, dar este mai lat decât pare, deoarece este măsurat sus, înainte de prima curbură. În afară de zona aplatizată superioară, restul formei e identică cu modelul din aluminiu, cu un backsweep de 6 grade sus și un flare de 24 grade spre exterior, un drop de 102 mm și un reach de 76 mm. Ghidonul are prindere de 31.8 mm lată de 90 mm pentru a permite montarea accesoriilor, are rutare internă și găuri pentru cablurile Di2.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului și în curând pe pagina importatorului în România.
      Informații și imagini de pe bikerumor.co
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Am filmat câte ceva pe la Eurobike, iar filmul îl puteți vizualiza mai jos.
      [embedded content]
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Continuăm seria de articole de la Eurobike cu Alpinestars, producătorul de echipament care mi-a atras atenția mai bine de 20 de minute la propriul stand. Ceea ce este destul de mult când ai o listă lungă de treburi de rezolvat pe acolo. Nu casca full-face pe care au prezentat-o m-a făcut să poposesc atât de mult pe la italieni, deși chiar și aceasta arăta foarte, însă noul set de cotiere și genunchiere pliabile mi-au dat de înțeles că totuși trăim în 2020, fiind martorii unui progres important în materie de protecții. O așa-zisă invenție care merită toată atenția.
      Noile genunchiere și cotiere… pliabile.În fine, Nicolo, tipul care mi-a făcut prezentarea a scos din neant un săculeț. Și-mi zice că acolo s-ar afla niște genunchiere. Am zâmbit, spunându-mi în sine clasica replică: da, bine! Desface sacul și scoate ceva care arăta ca o șosetă mai groasă. O desfășoară și începe să arate a genunchieră. Una moale ce-i drept. Ok! Și unde e protecția? Exact despre asta era vorba: stratul protector care îndeplinește toate standardele de siguranță, era pliabil. În condițiile în care această nouă genunchieră oferă aproape aceeași protecție precum una clasică. E greu de crezut, dar la fel de crezut că ar încerca să mă înșele. Nu-mi rămânea decât s-o încerc, dar am preferat să le cer la test, să aștept să vină, apoi să savurez momentul când se va întâmpla ceva pe un traseu. Și chiar dacă nu se va întâmpla, aș putea să mă arunc suav de pe bicicletă, fix în genunchiul drept.
      Atât de compactă încât încape într-un săculeț.Toată ideea acestor protecții este că sunt foarte compacte, putând fi stocate aproape oriunde, chiar și în suportul de bidon. Apoi sunt foarte ușoare și extrem de comode, putând să vă spun asta doar încercându-le o dată, acolo, pe loc. Sunt disponible în diverse mărimi, de la XS până la XL, cu un preț recomandat de raft de 60 de euro pentru genunchierele Paragon Lite și de 55 de euro pentru cotierele cu aceeași denumire. Nici măcar nu-s scumpe.
      Secretul vine desigur, de aici.Dar totuși noua cască full-face ar fi trebuit să se afle în centrul atenției. Este construită cu contribuția lui Brook MacDonald, alături de toată experiența Alpinestars în motocross și poartă denumirea de Missile Pro. Nu s-au grăbit cu lansarea căci au dorit să fie un produs de calitate, care să întrunească foarte multe calități. Are 22 de găuri de ventilație, bărbia beneficiind de asemenea de un airflow corespunzător (se poate închide sau deschide), carcasa este un compozit din fibră de carbon și fibra de sticlă, iar versiunea de top cântărește 1.020 de grame, pe când cea standard, 950 de grame. Da, este mai ușoară.
      Versiunea de top.Versiunea standard.Și versiunea de top pentru cei care nu-și permit sau nu au nevoie de un full-face.Prețul versiunii standard este de 300 de euro, pe când cea mai scumpă, costă 350 de euro. Cei de la Alpinestars au menționat că n-au dorit să construiască cea mai ușoară cască de pe piață, ci una dintre cele mai rezistente și mai utile, fiind dedicată celor participă la competiții.
      În ceea ce privește echipamentul, cei de la Alpinestars au revizut anumite culori pentru gamele Drop și Alps, având acum și o nouă gamă entry-level, în culori interesante. Acestea pot fi văzute în galeria de mai jos.
      Culori noi pentru Alps, echipamentul de All-Mountain.Cu spatele aerisit.Și cel pentru enduro, Drop Pro.Alături de cele cu mânecă lungă.Dar cu un spate foarte bine aerisit.Și echipamentul entry-level, ce va avea prețuri foarte rezonabile. Arată chiar bine.Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Am dat o tură prin cel mai roz la stand de la Eurobike, iar cei de la Muc-Off au fost prezenți ca de obicei cu produse uber-cool, care nu doar arată bine dar au și-un miros atât de delicios încât efectiv îți vine să bei până și laptele de etanșat anvelopele. Iar dacă tot am adus vorba despre produse tubeless, pe acest segment s-au orientat și noile produse, Muc-Off venind cu câteva soluții cel puțin interesante.
      Înainte de toate, inspirați de designul căștii pentru Kaos Seagrave de la Transition/Muc-Off Team, aceștia au vopsit alte 3 biciclete cu același animal-print, roz. Apoi au afirmat că animal-print-ul roz este noul negru.
      Yeti SB6Până și podul superior al furcii a fost vopsit la fel.De la distanță seamănă mai mult cu o vacă decât cu un leopard. Cu atât mai puțin cu-n Yeti.Multe ore de muncă pentru toată nebunia asta…Cervelo S5 cu Sram Red eTap Wireless.Și un Early Rider Trail 14.După ce anul trecut aceștia au lansat pe piață valvele tubeless cât și soluția de etanșare (da, cea roz), pentru 2020 Muc-Off ne-a pragătit o soluție care îndepărtează soluția de etanșare de pe jantă, anvelopă sau cadru. S-a întâmplat chiar la ultimul concurs la care am participat să tai anvlopa, iar soluția de etanșare s-a împrăștiat peste tot. Curățarea acesteia a fost o mare bătaie de cap, mai ales că am făcut-o după o săptămână. Scopul noului Glue & Sealant Remover (Glue dacă ai roți de ciclocros) este să curețe bine anvelopele și să pregătească suprafețele pentru conversia la tubeless, însă funcționează și în cazul mai sus amintit. Prețul recomandat este de 10 euro.

      Apoi este fondul de jantă pentru a-ți transforma roțile non-tubeless în versiune tubeless. Pe lângă ambalajul care arată demențial, amintind clar de anii 80, aceasta este transparentă, autoadezivă și se întinde pentru a fi fixată cât mai bine pe jantă. Este transparentă deoarece poți vedea ulterior unde este gaura pentru valvă. Simplu, dar practic. Prețul recomandat este de 18 euro și este disponibilă într-o lungime de 10m, în 6 lățimi diferite, pentru a se potrivi atât cu jantele de cursiere cât și cu cele de fat bike.

      Tubeless Setup Kit este un kit complet pentru cei care vor să facă conversia la tubeless. Conține fondul de jantă, valve, soluție de etanșat (două punguțe a 140ml). Se află la vânzare pentru suma de 45 de euro.

      Un cap rapid de umflare construit CNC cu capacitate de inserare a aerului controlată a fost de asemenea prezentat, iar kit-ul conține două mici butelii de Co2. Este compatibil atât cu valvele Shrader cât și cu cele Presta și este livrat într-un înveliș din neopren. Costul kit-ului este de 30 de euro.
      Ultima dar nu cea din urmă este o soluție care lipsea cu desăvârșire din portofoliul celor de la Muc-Off. Un spray care se introduce în cameră după ce faci pană, acesta acoperind rapid găurile, ajutându-te să ajungi în siguranță acasă. Funcționează precum o spumă, acoperă găurile de până la 4mm și deisgur, miroase tare bine. Costul este 18 euro.
      Spuma în cauză.Și noile mănuși, în ambele versiuni…… cu un mesaj care ar trebui să-ți intre bine-n cap.Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Dissector a fost anvelopa care s-a aflat în centrul atenției la standul portocaliu al celor de la Maxxis, instalat la Eurobike. Căci nu este orice altă anvelopă, este una dezvoltată împreună cu Troy Brosnan. Și se presupune că orice pasionat de MTB știe cine e Troy. Clar?

      Este o anvelopă construită pentru teren uscat șau afânat, acolo unde nu obții mereu cea mai bună aderență. Dar desigur, nu s-a lucrat doar la aderență ci și la capacitatea de frânare sau tracțiunea în viraje. Partea centrală, deși are crampoane înalte, ar urma să ofere o viteză de rulare bună pe traseele de downhill dar și o capacitate sportiă de frânare, pe când crampoanele laterale – foarte înalte de altfel – oferă aderență mare în viraje. Este de fapt atât de simplu să înțelegi asta doar privind-o.


      În primă fază, anvelopa va fi disponibilă în dimensiunile 27.5 x 2.40 și 29×2.40, versiunile MaxxTerra Exo sau MaxxGripDH, primele fiind concepute pentru poteci de munte, iar cele din urmă, pentru trasee de downhill sau bikepark-uri.
      Assegai a fost prezentat în primăvara acestui an și este de asemenea o anvelopă pentru trasee dificile/extreme. Cântărește 1.350 de grame, așadar oferă protecție din plin, iar dacă mai luăm în calcul și compozitul 3C MaxxGrip, obții anvelopa perfectă pentru orice fel de tură dificilă. Desigur, greutatea mare va naște rezerve serioase din partea celor care preferă să pedaleze și la deal, dar așa cum am aflat până acum, nu poți să pui toate calitățile într-o singură anvelopă. Assegai-ul este disponibil tot în două dimensiuni, cu mențiunea că sunt ceva mai late decât Dissector: 27.5 x 2.5 și 29 x 2.5. Nu în ultimul rând, aceasta este o anvelopă construită prin contribuția lui Greg Minaar.


      Totodată Maxxis a lărgit și gama de anvelope skinwall, cu acel perete bej care amintește mereu de anvelopele vintage. Acum poți achiziționa în acest format atât modelele Minion DHR II (29 x 2.60 sau 27.5 x 2.40/2.60), DHF sau chiar Rekon+, în dimensiunea 27.5 x 2.80.

      Sursa: Freerider
×