Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    44.748

United Motors

Autentifica-te  
United Motors

1.103 vizualizări

United Motors: Unic distribuitor Kawasaki în Romania

United Motors este un concept născut in anul 2004, din pasiune, ambiţie şi nu în ultimul rând muncă. Echipa noastră, formată din profesionişti, conduşi la rândul lor de aceiaşi pasiune pentru motociclete, scutere, skijet-uri, atv-uri, este gata să vă ajute să găsiti soluţia care să vi se potrivească cel mai bine.

Astfel, activitatea noastră se structurează pe 3 componente, în ideea stabilirii unor relaţii de lungă durată între dumneavoastră şi noi:

Vânzări vehicule noi şi second hand - Motociclete, Scutere, ATV-uri, Jetski-uri, unde suntem reprezentanţii oficiali ai Kawasaki in România dar comercializăm şi brandurile Triumph, Kymco, Linhai, precum şi motociclete second hand, verificate in prealabil de mecanicii nostrii.

Accesorii şi echipamente, unde reprezentând oficial în România brandul Schuberth şi importând direct mărcile Dainese, AGV, Oxford, dorim să vă oferim produse de cea mai bună calitate, la cele mai bune preţuri, produse de care aveti nevoie pe lânga motocicletă, de la cască sau mânuşi până la huse sau mânere incălzite.

Service-ul, având tehnicieni specializaţi anual la Kawasaki şi fiind dotat cu tehnologie de vârf pentru diagnoză şi reparaţii, cum ar fi standul Dynojet pentru măsurarea efectivă a puterii motorului sau calibrarea injecţiei, vă oferă servicii pentru toate tipurile şi mărcile de motociclete, scutere, ATV-uri, sau Jetski-uri, piese şi accesorii de origine sau after market.

Un număr mare de firme colaboratoare şi parteneri vă vor oferi servicii similare în centre autorizate de distribuţie atât în Bucureşti cât şi în restul ţării.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Granite Designs a adăugat la oferta lor și dispozitivul de umflare Punk CO2, care se fixează direct pe cadrul bicicletei, nemaifiind astfel nevoie să iei cu tine rucsac sau borsetă. Sculele Granite STASH le știm deja cât de utile și deștept integrate în cadrul bicicletei sunt, iar acum acest dispozitiv completează oferta. Cel mai plăcut este să ieși cu bicicleta fără să fii îngreunat de bagaje, iar când toate sculele le poți integra pe cadrul bicicletei, acest lucru se întâmplă.
      Granite Designs Punk CO2 este alcătuit dintr-un cap de pompă co2 și protecție din cauciuc, care se potrivește pe capsule de 16 sau 25g. Setul se prinde de bicicletă folosind banda Granite RockBand, disponibilă în mai multe variante de culori: roșu, negru, albastru, albastru turcoaz, verde și portocaliu. Încape aici inclusiv o pereche de leviere și multitool.
      Prețul pentru acest set este de 19,99 £, iar livrarea pentru România este gratuită.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Rotor a anunțat intenția de a realiza un grup de componente hidraulice 1×13 pentru TT la Ironman Kona anul trecut, dar iată că acum primul grup 1×13 de TT și triatlon e gata! În centrul său se află o componentă nouă și simplă – extensia de ghidon cu schimbător Rotor TT, care se conectează la sistemul existent Rotor 1×13 hidraulic pentru a permite 12 schimbări rapide din poziția aero cu mâna pe extensii.
      Secretul transmisiei Rotor 1×13 hidraulică este că indiferent ce bicicletă deservește, schimbătorul spate este același. Același deraior spate cu ambreiaj și acționare hidraulică este folosit pentru a schimba pinioanele pe MTB, ciclocros, gravel sau cursiere, iar acum și pe bicicletele de contratimp și triatlon.
      Pentru a personaliza transmisia Rotor 1×13 pentru fiecare bicicletă, trebuie prima dată aleasă caseta potrivită. Rotor oferă variantele 10-36, 10-39, 10-46 și 10-52T cu 13 pinioane, apoi urmează foaia angrenajului. Foaia, împerecheată cu unul dintre angrenajele Rotor standard sau cu powermeter, poate fi din 2 în 2 între 26T-54T, rotundă sau ovală. Momentan nu au fost anunțate casete cu rapoarte mai mici sau foi mai mari pentru cei ce vor putere mai mare pe plat.
      Tot ce mai trebuie e o manetă hidraulică. Prima disponibilă a fost modelul de cursieră cu manetă de schimbător doar în dreapta și cu frânare hidraulică de la Magura, pregătită pentru șosea, gravel și cross. A fost adăugată și maneta de MTB pentru cei ce preferă ghidoanele drepte. Această nouă manetă TT oferă și posibilitatea de a schimba de pe extensia aerodinamică a ghidonului.
      La fel ca restul transmisiilor din familia 1×13, grupul Rotor de TT/Tri oferă toate rapoartele prezente la o configurație standard 2×11, dar fără funcționarea greoaie și afectarea aerodinamică induse de un schimbător față. Împreună cu foaia și angrenajul aero Rotor (cu sau fără powermeter), 1×13 TT promite să ofere cele mai aerodinamice caracteristici posibile pentru un grup de componente.
      Noua manetă e și ea foarte aerodinamică, aspectul ei fiind asemănător cu cel al unei manete de frână pentru extensia aero, ceea ce practic și este.
      Sistemul închis Rotor 1×13 TT hidraulic este acționat la fel ca restul componentelor de șosea, cu o mică tragere a manetei pentru a coborâ un pinion și o tragere mai lungă pentru a urca un pinion. Maneta simplă e concepută să fie ușor de acționat fără a muta mâna de pe extensia aero.
      Schimbarea are loc exclusiv la schimbătorul spate, ceea ce înseamnă că nu se simte mai nimic la nivelul manetei cum e cazul la cele mecanice și chiar și la cele electronice. Sistemul necesită un simplu furtun hidraulic cu diametrul de 3 mm, care poate fi rutat complet intern și poate să fie îndoit la unghiuri mici fără ca schimbarea vitezelor să aibă de suferit.
      Rotor a anunțat patru kit-uri diferite 1×13 TT pentru bicicletele de contratimp și triatlon. Grupul complet Rotor 1×13 necesită un butuc special Rotor pe care se pot monta casetele de 13 pinioane, așa că două kit-uri includ butucul special Rotor iar două includ un set complet de roți.
      Modelul de top 1×13 TT Performance e construti în jurul angrenajului cu powermeter dual 2INpower cu Aero MAS (micro adjust spider) pentru a putea poziționa perfect foaia ovală aero QRing. Prețul începe de la 2450 Euro, fiind inclusă noua manetă hidraulică TT, deraiorul spate hidraulic, o casetă de 13 pinioane, lanțul compatibil KMC de 12 viteze și un butuc spate Rotor Rvolver. Pentru 1100 Euro în plus, kit-ul vine cu un set de roți tubeless din carbon, cu profil de 50 mm, fabricate în UE. Greutatea completă a grupului incluzând roțile de 50 mm e de 3495 g.
      Varianta ceva mai ieftină 1×13 TT INspider începe de la 2250 Euro cu aceleași componente, exceptând angrenajul care e modelul foarte ușor Aldhu din aluminiu, cu măsurarea vitezei pe o singură parte cu powermetrul INspider, existând și aici varianta cu roți complete de carbon de 50 mm, cu care împreună greutatea fiind de 3368 g.
      La fel ca restul grupurilor Rotor 1×13, versiunea TT este disponibilă ca și kit de upgrade de 12 viteze ce împerechează noua manetă TT și deraiorul 1×13 cu una dintre cele 4 casete Rotor de 12 pinioane ce pot fi montate pe un butuc standard Shimano, pentru cei ce nu vor să schimbe roțile. Grupul 1×13 TT 12 este cea mai ieftină variantă, la doar 1500 Euro incluzând noua manetă, deraiorul, un angrenaj din aluminiu cu montaj direct-mount și foaie plus un lanț și o casetă de 12 pinioane ce se montează pe butucii compatibili cu Shimano HG de 11 pinioane.
      A patra variantă de kit 1×13 TT conține doar maneta și schimbătorul, cu o greutate împreună de 443 g, disponibilă în curând la prețul de 1000 Euro.
      Rotor a anunțat oficial că grupurile complet fabricate în Spania 1×13 TT vor fi disponibile din această primăvară. Acestea au fost adăugate în magazinul online al producătorului, dar nu a fost anunțată încă data când acestea vor fi în stoc.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Salsa a anunțat zilele acestea o nouă versiune 2020 pentru modelul lor Salsa Warroad.
      Introdusă în gamă anul trecut ca și cursieră de anduranță, Warroad a fost considerată ca fiind 80% pentru șosea și 20% pentru alte suprafețe. Există posibilitatea de a alege roțile, deoarece Salsa Warroad este disponibilă cu anvelope 650b x 47mm sau 700c x 28mm. Cadrul permite însă montarea de anvelope până la 700c x 35mm, în cazul în care se montează aripi complete dimensiunile maxime fiind 700c x 30 mm sau 650b x 42mm.
      Cadrul rămâne neschimbat în 2020, fiind folosită aceiași structură de carbon și sistemul Class 5 VRS (Vibration Reduction System) pentru un rulaj confortabil. Geometria de șosea de anduranță include un unghi al furcii de 71 de grade și chainstay-uri de 415 mm.
      Warroad diferă însă de alte cursiere de anduranță prin elemente cum ar fi cele 3-4 puncte de prindere pentru bidon sau accesorii, prinderea de bagaje de pe toptube, rutare internă pentru cablu de dinam sau cele 3 prinderi de bagaje pe fiecare din brațele furcii, plus compatibilitatea cu portbagaj în spate și cu tijă dropper.
      În total vor fi oferite 8 configurații diferite pentru Warroad împreună cu un set de cadru separat. Prețurile încep cu Warroad Carbon Tiagra 650 la 1999$ și ajung până la Warroad Carbon Force AXS 700 la 5899$. Cadrul, care poate fi folosit cu oricare dintre cele două dimensiuni de roți, are un preț de 1999$, ceea ce înseamnă că e clar mai avantajoasă achiziția modelului Tiagra, cu excepția cazului în care cineva preferă foarte mult culoarea.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Producătorul de componente Race Face e deja de ceva vreme prezent și pe piața echipamentelor pentru ciclism, iar recent a lansat borseta pentru turele de mtb și mtb-enduro.
      Borsetele încep să revină la modă, fiind o foarte bună alternativă la rucsacurile mai mari. Dacă tura de bicicletă nu durează mai mult de-o zi, nu sunt motive să iei cu tine un rucsac mare.

      Noua borsetă Stash 3L de la Race Face acoperă o gamă destul de largă de nevoi. Cu o capacitate de 3 litri, vei avea destul de mult loc disponibil pentru lucrurile luate în tură. Borseta poate include și rezervor de apă de 1,5L sau poți transporta apa în bidonul de bicicletă, iar spațiul rămas în borsetă să-l folosești pentru alte lucruri. De asemenea borseta include buzunar extern pentru bidon de apă, dacă totuși ai nevoie de extra hidratare.

      Race Face Stash 3L este optimizată pentru scule, iar la interior vei găsi un buzunar ce se extinde și pe care poți organiza frumos sculele, în loc să le pui direct pe pământ.

      Borseta dispune de buzunare laterale în care poți pune geluri, batoane energizante, buzunarul central în care au loc chiar și hanie, spre exemplu foița de ploaie și încă un buzunar special căptușit, pentru telefon. Race Face Stash 3L este construită din Nylon Ripstop, iar fermoarele sunt protejate de apă. Așadar borseta fiind rezistentă la ploaie, nu mai ai nevoie de husă specială pentru ea. Race Face Stash 3L este deja disponibilă pe piață, iar prețul anunțat este de 99,99$.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Prima dată folosită în World Tour în 2016, cursiera Factor O2 a primit ceva îmbunătățiri anul trect. Autnci, Factor O2 VAM a mai scăpat de greutate, deși era oricum o bicicletă foarte ușoară, prin câteva îmbunătățiri la procesul de producție a componentelor din carbon. Chiar dacă O2 VAM este încă în producție pe linia Factor, firma a profitat de moment pentru a introduce în producție a doua generație O2, mai bună ca niciodată.
      O cale de a reduce greutatea unui cadru din carbon existent este să se elimine excesul de rășină din cadru, ce iese din presă. Factor spune că au reușit asta prin creșterea presiunii în procesul de presare prin compresie, rezultatul fiind detalii mai precise la interiorul cadrului. Se pare că și carbonul folosit în prezent diferă de cel anterior, acum la O2 fiind folosit un amestec de fibre Toray și Nippon Graphite Pan-Based în timp ce modelul O2 VAM folosește un amestec de fibre TeXtreme, Toray și Nippon Graphite Pitch-Based. Factor spune că noul cadru O2 e mai ușor ca modelul anterior, dar nu e oferită o valoare exactă. O2 VAM are oficial 100 g mai puțin ca O2, ceea ce înseamnă un cadru sub 700 g. Probabil noul O2 este ceva mai greu decât atât, undeva pe la 800 g dacă toate declarațiile sunt adevărate.
      De la modelele anterioare, noul O2 a păstrat downtube-ul asimetric și monoblocul.
      Iubitorii anvelopelor mai mari vor fi bucuroși să vadă că acum încap modele de până la 30 mm. Seat tube-ul folosește o prindere integrată de tijă, ascunsă sub top tube.
      Sunt folosite axe thru de 12 mm la ambele roți, Factor spunând că acestea sunt modele aero.
      Bicicleta e disponibilă în variante cu frâne pe disc sau pe jantă, ambele având rutare internă a cablurilor prin cadru și furcă. Există și posibilitatea de a alege între transmisii mecanice sau electronice, cu capace ce acoperă porturile de cablu ce nu sunt folosite la modelele electronice.
      Noile cadre au și două noi opțiuni de culoare – Pearl White și Miami Blue.
      Kit-ul de cadru începe de la prețul de 2700$ și include furca Svelte Fork și cuvetele, echipările complete fiind disponibile cu Shimano Ultegra sau SRAM Force.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
×