Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    38.577

United Motors

Autentifica-te  
United Motors

373 vizualizări

United Motors: Unic distribuitor Kawasaki în Romania

United Motors este un concept născut in anul 2004, din pasiune, ambiţie şi nu în ultimul rând muncă. Echipa noastră, formată din profesionişti, conduşi la rândul lor de aceiaşi pasiune pentru motociclete, scutere, skijet-uri, atv-uri, este gata să vă ajute să găsiti soluţia care să vi se potrivească cel mai bine.

Astfel, activitatea noastră se structurează pe 3 componente, în ideea stabilirii unor relaţii de lungă durată între dumneavoastră şi noi:

Vânzări vehicule noi şi second hand - Motociclete, Scutere, ATV-uri, Jetski-uri, unde suntem reprezentanţii oficiali ai Kawasaki in România dar comercializăm şi brandurile Triumph, Kymco, Linhai, precum şi motociclete second hand, verificate in prealabil de mecanicii nostrii.

Accesorii şi echipamente, unde reprezentând oficial în România brandul Schuberth şi importând direct mărcile Dainese, AGV, Oxford, dorim să vă oferim produse de cea mai bună calitate, la cele mai bune preţuri, produse de care aveti nevoie pe lânga motocicletă, de la cască sau mânuşi până la huse sau mânere incălzite.

Service-ul, având tehnicieni specializaţi anual la Kawasaki şi fiind dotat cu tehnologie de vârf pentru diagnoză şi reparaţii, cum ar fi standul Dynojet pentru măsurarea efectivă a puterii motorului sau calibrarea injecţiei, vă oferă servicii pentru toate tipurile şi mărcile de motociclete, scutere, ATV-uri, sau Jetski-uri, piese şi accesorii de origine sau after market.

Un număr mare de firme colaboratoare şi parteneri vă vor oferi servicii similare în centre autorizate de distribuţie atât în Bucureşti cât şi în restul ţării.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Noutățile anului 2019 ale producătorului cu experiență de dezvoltare și de producție de peste 30 de ani pot fi văzute la expoziția din București! Confort și protecție excepțională – caută standul Rudy Project, unde poți vedea și proba cele mai noi modele de ochelari de sport și de căști și poți testa lentilele lor incasabile, fotocromatice, pe care le și poți câștiga!


      TESTEAZĂ LENTILELE INCASABILE RUDY PROJECT ȘI CÂȘTIGĂ!

      Fie vorba de utilizatori profesioniști sau de hobby, cicliști de șosea sau de teren, asigurarea protecției oculare și a vizibilității neperturbate are importanță majoră. Exact din acest motiv, producătorul italian a dezvoltat cea mai avansată tehnologie din lume cu care sunt fabricate lentilele garantat incasabile și fotocromatice într-un interval foarte larg. Protecția oculară de neegalat și închiderea de 7-94% a lentitelor le poți testa la standul Rudy Project, unde le poți și câștiga! Dintre cei care le testează, la sfârșitul expoziției se va extrage câștigătorul unei perechi de ochelari de sport cu lentile IMPACTX!

      Pentru mai multe informații despre produse caută pagina Facebook a distribuitorului sau vizitează pagina lor de web – despre noutățile din 2019 poți citi și aici (url: http://bit.ly/2UvvMG1).
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      În 2017 Tannus prezenta un set de anvelope pline, însă această variantă nu s-a dovedit prea fezabilă în timp. Pentru noul sezon aceștia au dezvoltat un nou sistem, un material solid care se montează între anvelopă și cameră, un soi de armură care protejează camera atât pe suprafața de rulare cât și pereții laterali.

      Este construit din spumă polimerică Aither 1.1 și este dedicat bicicletelor de oraș, cargo sau e-bike-urilor urbane, însă producătorul nu exlude utilizarea nici pentru MTB-uri. Această spumă interioară va asigura de asemenea și un confort mai bun, având proprietăți demonstrate de amortizare (pentru pietre, gropi etc.). Durata de viață a protecției ar trebui să fie de minim 10.000 de km, iar montajul este foarte facil: se fiexează pe interiorul anvelopei, apoi se introduce camera.

      Prețul de achiziție va fi de 29.90 de euro.
      [embedded content]
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Doar în culoarea roșie: noua bicicletă de echipă.Bicicleta lui Connor Fearon și a Mirandei Miller pentru 2019 va fi o Kona Process 153 CR DL, desigur, personalizată. Ambele suspensii sunt furnizate de Rock Shox, transmisia și frânele de la Sram, jantele de la WeAreOne, cuvetele și butucii de la Chris King și anvelopele de la Maxxis. Alte componente pentru cockpit sunt furnizate de Deity, OneUP sau Odi.
      Fotografii de Andy Vathis.
      Pipă scurtă și solidă, Deity.Suport de bidon cu inserare laterală.Frâne Sram Code RSC.Un mic chianstay integrat.Detalii de culoare chiar și la nivel de valvă. 🙂Butucii Chris King eloxați și bineînțeles, cu un sunet inconfundabil.Miranda, la probe.Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Gentlemen’s Race anunță data evenimentului de anul acesta. A 11a ediție va avea loc sâmbătă pe 1 iunie. „Gentlemen’s Race este un tip de cursă relaxată: fără arbitri, fără puncte de control, fără sancțiuni, fără taxă de înscriere, care se bazează pe munca în echipă. Echipele sunt formate din 6 membri şi datorită faptului că nu există categorii, echipele pot fi formate din fete, băieți, tineri şi seniori”, spun organizatorii pe site-ul oficial.

      Anul trecut colegul nostru de redacție Dan Mazilu, a participat și el pentru a simți în direct atmosfera din timpul cursei. Mărturisea inițial că nu înțelege rostul concursului, având în vedere că „nu este un concurs”. Însă tocmai faptul că a participat l-a facut să înțeleagă motivul pentru care evenimentul este atât de frumos și trebuie să participi. Povestea aventurii sale o poți citi aici.
      În ciuda atmosferei relaxate de la Gentlemen’s Race, evenimentul are totuși câteva reguli clare: se participă doar în echipe de 6 persoane, numărul de echipe este limitat, se consideră că o echipă a terminat cursa doar când toți membrii au ajuns la linia de sosire și există o „taxă de participare” simbolică sub formă de bere.
      Pe de altă parte organizatorul are încredere că participanții respectă traseul dat, acesta fiind și motivul pentru care de-a lungul rutei nu există arbitri sau puncte de control. Este motivul pentru care cursei i se spune „Gentlemen’s Race”.
      O altă caracteristică a unui eveniment de tip Gentlemen’s Race este ca ruta e ținută secretă până în ultimul moment. Echipele se înscriu fără să știe unde se duc, câți kilometri au de parcurs sau ce diferență de nivel au de urcat. Organizatorii fac public traseul doar cu câteva zile înainte de start, pentru ca participanții să-și poată face aranjamentele pentru cazare.
      Ca idee însă traseul nu este ușor. Prima ediție organizată în 2013 a avut 144 km și 1200 m diferență de nivel. Însă de-a lungul anilor provocarea a crescut, ediția a 10a de anul trecut având 205 km și aproape 2500 m urcare. Bicicleta recomandată pentru un Gentlemen’s Race este cursiera. Cu toate astea organizatorul obișnuiește să adauge puțină sare și piper traseului, incluzând și ceva macadam sau drum forestier. Așadar atenție la echipamentul folosit și mai ales la anvelope.
      Pentru 2018 locurile au fost limitate la 24 echipe. Dacă nu te grăbești este posibil să nu mai prinzi loc pentru că evenimentul este foarte popular. Cu toate acestea, dacă chiar vrei să participi, te încurajăm să te înscrii pe lista de așteptare. Aproape sigur cineva va renunța la un moment dat. A fost și cazul echipei noastre care a putut participa fiind înscrisă doar pe lista de așteptare. După anunțarea oficială a traseului așteaptă-te să existe echipe care renunță.
      Detalii de ultimă oră despre eveniment găsiți pe pagina oficială de Facebook a evenimentului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Chiar dacă XTR M9100 încă nu a ajuns prin majoritatea magazinelor, Wolf Tooth Components sunt gata să ofere foi compatibile aftermarket. După cum au descoperit în propriile teste, noile lanțuri XTR nu sunt compatibile cu foile existente în acest moment pe piață. Din acest motiv a fost nevoie să se proiecteze un nou profil de dinți ce să funcționeze perfect cu noul lanț dar care să ofere și durabilitatea și protecția la săritul lanțului pentru care produsele WTC sunt renumite.
      Una dintre cele mai dificile sarcini pentru producătorii de componente aftermarket cum e WTC este că plăcile interioare ale lanțului trec cu mult peste pini în noul design. Acest lucru combinat cu faptul că lanțul interacționează diferit cu foaia au dus la reproiectarea completă a profilului dinților pentru a asigura o funcționare fină și silențioasă împreună cu noua transmisie XTR.
      Cel puțin după câte știu cei de la WTC, acestea vor fi printre primele foi compatibile cu 9100 de pe piață și vor fi disponibile pentru o gamă largă de angrenaje incluzând Race Face Cinch direct mount și Shimano Direct Mount, atât în varianta Boost cât și Super Boost Plus. Plăcile vor fi disponibile și pentru alte angrenaje dar cu ajutorul sistemului WTC CAMO ce permite o compatibilitate mai largă a componentelor. Majoritatea versiunilor vor fi disponibile atât în formă rotundă cât și ovală.
      Momentan sunt disponibile plăcile rotunde pentru Race Face Cinch, restul fiind disponibile doar pentru precomandă, ultimele modele fiind prevăzute să fie livrate la mijlocul lui Aprilie. Dat fiind cât timp le ia celor de la Shimano să scoată noul grup pe piață, ar trebui ca durata aceasta să fie suficientă.
      Un alt produs nou și interesant de la WTC este noua comandă de dropper ReMote pentru ghidon de cursieră, ce a fost prezentată într-o primă formă la Interbike 2017 dar care de-abia acum a apărut oficial pe piață.
      Cum tot mai multe modele de gravel bike sunt mai nou compatibile cu tije dropper, cicliștii caută opțiuni cât mai bune pentru manetele de comandă. Ideal e un sistem ușor de accesat și care să nu interfereze cu schimbarea vitezelor și cu frânarea. Acest lucru i-a făcut pe cei de la WTC să se îndrepte spre capătul ghidonului, rezultatul fiind o manetă ce funcționează și ca dop de astupat ghidonul. Dopul ce se expandează se potrivește pe majoritatea modelelor de ghidon și poate fi rotit pentru a oferi unghiul preferat de fiecare. Maneta este construită folosind rulmenți Delrin ce pot fi recondiționați sau înlocuiți iar prinderea cablului e concepută să funcționeze cu orice model de tijă cu acționare cu cablu.
      Maneta ReMote Drop Bar e disponibilă deja la prețul de 79.95 USD.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×