Mergi la conţinut
  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Randonneurs România a anunţat cele 48 curse pe care le va organiza anul viitor. „Randonneurs România vine cu extinderea brevetelor clasice permanente de la cel de 200 la întreaga serie 200-300-400-600-1000. Aceste brevete vor putea fi parcurse oricând în timpul sezonului ciclismului de anduranţă şi vor fi omologate la finalul acestuia”, spun organizatorii.

      „În luna iulie în premieră, Randonneurs România va organiza împreună cu reprezentanţii regionali, primul tur ciclist al României în regim randonneur (un ultra-brevet de 2020 de km), care se va desfăşura pe etape-brevet. De asemenea, există în faza de proiect, ca la sfârşitul lunii august, să se desfăşoare prima ediţie a unui ultra-brevet de 1000 de km, după modelul vecinilor bulgari, Danube Ultra 1000.
      Brevetele permanente, cu excepţia celor de 200 de km care sunt omologate la finalul fiecărei luni, vor fi omologate la finalul sezonului. Totuşi, acestea pot fi luate în calcul în seriile RoRRtY, pentru luna în care au fost parcurse. În cadrul ultra-brevetului de 2020 km, RO-Velo Epic Tour Randonneur, brevetele aferente fiecărei etape sunt omologate separat şi sunt luate în calcul pentru titlurile Super Randonneur şi Ultra Randonneur. Pentru trofeul X-Treme RR, acestea sunt luate în calcul numai dacă a mai fost parcurs un alt brevet din categoria BRM1200+, în afara celui de 2020 de km.”
      Plecare din     Bucuresti BRM 200 04/04/2020   BRM 300 25/04/2020   Fleche / Trace 09-10/05/2020   BRM 400 16/05/2020   BRM 600 29/05/2020 29/05/2020
        BRM 1000   BRM 600 13/06/2020   RO-Velo Epic Tour Randonneur 2020 11-19/08/2020   Dunav Ultra 1000 29/08-06/09/2020   BRM 200 19/09/2020   BRM 300   BRM 400   BRM 600   Super Randonnee Permanent   RoRRtY Permanent   Arrow / Dart Permanent   BP (200, 300, 400, 600, 1000) Permanent Buzau BRM 200 04/04/2020   BRM 300 25/04/2020   BRM 400 23/05/2020   BRM 600 13/06/2020 Constanta BRM 200 25/04/2020   BRM 300 30/05/2020 Iasi BRM 200 11/04/2020   BRM 300 02/05/2020   BRM 400 23/05/2020   BRM 600 19/06/2020   BRM 1000 02/07/2020 Targu Mures BRM 200 04/04/2020   BRM 300 25/04/2020 Cluj BRM 200 21/03/2020   BRM 300 25/04/2020   BRM 400 16/05/2020   BRM 600 06/06/2020   BRM 200 05/09/2020   BRM 300 26/09/2020 Arad BRM 200 25/04/2020   BRM 300 09/05/2020   BRM 400 23/05/2020   BRM 600 06/06/2020   BRM 1000 20/06/2020 Sibiu BRM 200 25/04/2020   BRM 300 23/05/2020   BRM 400 27/06/2020   BRM 600 08/08/2020   BRM 200 19/09/2020   BRM 300 Craiova BRM 200 09/05/2020 Sursa: Freerider
    • De freeriderro

      Modelul Canyon polivalent de discipline gravitaționale Torque a fost neschimbat în ultimele două sezoane iar în 2020 cadrul rămâne neschimbat, exceptând câteva modificări în schemele de culori. Au fost schimbate însă echipările iar prețurile au scăzut, transmisiile crescând în calitate pe multe versiuni. Indiferent dacă e vorba de o bicicletă de bikepark ieftină din aluminiu sau de una ușoară de carbon pentru curse de enduro, noul Canyon Torque 2020 poate fi soluția ideală. [embedded content]
      [embedded content] Canyon încadrează Torque atât în categoria Enduro cât și Downhill. Cu roți de 27.5 și cursa suspensiei de 175 mm în spate și 180 mm în față, cu siguranță face față celor mai dificile trasee de enduro.

      Bicicleta e construită cu o suspensie de tip Horst-link inspirată direct din modelul Canyon Sender de DH, cu triunghiul spate din aluminiu atât pentru modelul din aluminiu cât și pentru cele din carbon, bicicleta e gata de orice provocare dintr-un bikepark.
      Practic, pentru 2020 Canyon a reconfigurat oferta Torque. Modelele CF cu cadru din carbon au primit denumirile 9.0, 8.0 și 7.0 în locul vechilor 9.0 Pro, 9.0 și 8.0, modificând echipările și scăzând prețurile. Cadrul din carbon Torque CF are însă prețul neschimbat de 2500 Euro.
      Modelul Canyon Torque CF 9.0 2020 păstrează aceiași suspensie Fox Factory, transmisia X01 Eagle și frânele Code RSC de pe vechiul Pro, adăugând o tijă dropper Fox Transfer. Montarea roților DT de pe vechiul 9.0 a permis însă scăderea prețului cu 200 de euro până la 4800 Euro, fiind adăugată în ofertă și culoarea Team Infrared pe lângă cea neagră.
      Modelul Canyon Torque CF 8.0 2020 păstrează suspensia Fox Performance de pe vechiul 9.0, dar pentru același preț de 4000 Euro primește transmisie 1×12 și frâne Shimano XT în locul vechii combinații SRAM GX/Avid Code. A fost introdusă și culoarea ”Purple Trasher”.
      Modelul Canyon Torque CF 7.0 păstrează furca RockShox Lyrik Select+ și amortizorul Super Deluxe Select+ cu transmisia GX Eagle, prețul fiind însă micșorat cu 200 de euro față de vechiul model 8.0 până la 3300 Euro, disponibilă în culorile Infrared și Stealth.
      În 2020 vor fi oferite două versiune Torque cu cadru din aluminiu, față de 3 modele în anii trecuți. La 2800 Euro e disponibil noul Canyon Torque AL 6.0 2020, mai ieftin ca vechiul model 7 dar mai bine echipat decât vechiul 6. Disponibil în culorile Mellow Neon și Stealth black, bicicleta are furcă Lyrik Select, amortizor Super Deluxe Select+, transmisie GX Eagle, frâne Code R și roți DT E 1900.
      Modelul Canyon Torque AL 5.0 2020 are un preț mai mic ca modelul anterior 6 dar e mai bine echipat ca vechiul 5. La prețul de 2300 Euro primește furca Yari RC, amortizorul Super Deluxe R dar trece la o transmisie cu 12 pinioane SRAM SX Eagle, bicicleta fiind disponibilă în culorile galben sau negru. Noile modele Torque 2020 sunt deja disponibile prin comandă directă de la Canyon.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      De la Shimano citire aflăm că în România a fost deja implementat conceptul Shimano Service Center, primele astfel de service-uri fiind BikeXpert, BikeXCS (pentru București), ProBike (Brașov) și Action Sport (Sibiu). Iată ce ne comunică Shimano despre acest concept.

      SHIMANO SERVICE CENTER este un concept unic, dezvoltat special pentru a oferi servicii profesionale tuturor clicliștilor din Europa. Înseamnă că toți cicliștii pot beneficia acum de expertiza tehnică și cunoștințele vaste ale dealerilor SHIMANO privind gamele complete a produselor de ultimă generație. În plus, SHIMANO SERVICE CENTER oferă cicliștilor și posibilitatea de a experimenta brandul SHIMANO și inovațiile acestuia.
      Alege cel mai bun service
      Toate operațiunile de service și garanții sunt efectuate de experți SHIMANO calificați care operează doar în ateliere profesionale. Aceștia nu oferă doar servicii de întreținere și reparații, ci și sfaturi de încredere fiecărui ciclist privind inovațiile și produsele SHIMANO.
      Upgradeaza-ti experiența ciclismului
      Dacă vrei cu adevărat să îți întreci limitele, ai nevoie de cel mai bun echipament disponibil. Toate centrele SHIMANO SERVICE CENTER dispun de o gamă largă de produse și componente SHIMANO originale. Personalul experimentat îți poate arăta cele mai bune opțiuni din selecția mare de produse, toate concepute pentru a-ți îmbunătăți experiența ciclismului. Acești specialiști SHIMANO dețin cunoștințele și accesoriile necesare personalizării bicicletei tale pentru a se potrivi ambițiilor și obiectivelor tale. Toate produsele SHIMANO sunt testate până la cel mai mic detaliu în centrele noastre cu echipament complet dotate și aprobate de cicliști din toată lumea.
      Harta cu toate SHIMANO SERVICE CENTER la nivel de Europa poate fi accesată la www.shimanoservicecenter.eu.
      via Shimano
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Pentru sezonul 2020 Merida a lansat o nouă bicicletă pentru copii, modelul MATTS J Plus pentru off-road. În general la fabricaţia bicicletelor pentru copii nu sunt folosite materiale sau componente deosebite întrucât acestea ar creşte mult preţul bicicletei, bicicletă pe care cel mic o foloseşte o perioadă destul de scurtă. Însă cu noua MATTS J Plus, Merida încearcă să aducă un echilibru între calitate, performanţă şi preţ accesibil, folosind componente bune şi un cadru gândit special pentru cei mici.

      Merida MATTS J Plus este însă deosebită întrucât este echipată cu anvelope Plus, de 24” respectiv 20″ cu balon 2.4, ceva foarte rar întâlnit la bicicletele pentru copii. De asemenea, bicicleta nu are furcă cu suspensie. La acest nivel de biciclete, o suspensie care să şi funcţioneze bine ar fi foarte scumpă, iar una de buget nu face altceva decât să îngreuneze bicicleta întrucât de amortizat nu va amortiza. Aşa că pentru MATTS J Plus, Merida a ales să instaleze o simplă furcă rigidă din aluminiu, dar cu design mult mai elegant. O parte din amortizare este preluată de anvelopele Plus.

      Cadrul noii biciclete este construit din aluminiu 6061, diametrul ţevilor fiind în multe locuri micşorat, pentru a obţine o greutate totală mai mică, aceasta fiind de 10,57 kg potrivit producătorului. Greutatea mică este obţinută şi mulţumită utilziării componentelor speciale pentru copii, cum ar fi ghidonul şi şaua Merida JR sau transmisia 1x, dar şi jantele de 24” cu mai puţine spiţe, 24 mai precis. Geometria a fost şi aceasta regândită pentru a oferi o înălţime de încălecare cât mai mică.

      Transmisia 1x este formată dintr-un angrenaj pedalier cu foaie 28T, pinioane Sunrace 11-34T cu 8 viteze, shifter Shimano şi schimbător spate Shimano Altus. Această combinaţie de viteze va oferi celui mic suficientă viteză la vale, dar mai ales cuplu bun pentru urcările mai dificile.

      Pe bicicletă pot fi montate aripi şi portbagaj, bicicleta venind din start cu cric instalat. Portbagajul este util mai ales dacă cel mic doreşte să transporte acolo ghizdanul, în drumul spre şcoală. Cadrul bicicletei acceptă şi instalarea unui suport pentru bidonul de apă.
      Anvelopele de tip Plus, sunt o noutate în lumea bicicletelor pentru copii. S-a dovedit că sunt utile. Fiind mai late, oferă aderenţă mai bună pe off-road, aşadar siguranţă mai mare. Însă aceste anvelope mai mari compensează şi o parte din confort. Bicicleta având furcă fără suspensie, anvelopa de 24×2.4” va folosi şi pe post de amortizor.

      Frânele de pe noua Merida MATTS J Plus sunt Tektro, hidraulice pe disc, cu disc mic de 160 mm pe faţă şi foarte mic, de 140 mm pe spate. Şi frânele pe disc sunt destul de „exotice” când vine vorba de echiparea bicicletelor pentru copii, majoritatea având frâne simple „V”. La MATTS J Plus s-au folosit însă aceste hidraulice, care vin cu multe avantaje. Spre exemplu puterea necesară la frânare este mult mai mică, juniorul trebuid să tragă mult mai puţin de manetă. De asemenea, acest model de frâne Tektro, dispune de manete mai mici, speciale pentru mâinile mai mici. Mai mult, ele au şi reglaj pentru „reach”, în cazul în care maneta trebuie apropiată şi mai mult de ghidon.

      Bicicleta este disponibilă în România prin importatorul BikeFun, în trei variante de culori: verde, galben şi alb, la preţul de 2.490 Lei pentru varianta cu roti 24″ şi albastru, roşu sau roz pentru varianta cu roţi 20″. Greutatea anunţată este de 10,57 kg pentru bicicleta de 24″ şi 9,56 kg pentru cea mică de 20″.

      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      O veche vorbă ne spune că omul gospodar își face iarna car și vara sanie, cu mențiunea că trăim vremuri moderne și în fond nu mai are nimeni nevoie de car. Însă, tot vremurile moderne ne arată cât de congestionat poate deveni un oraș, Bucureștiul fiind exemplu de frunte în acest sens. Iar cum carul nu va ajuta pe nimeni în București, cu siguranță că o bicicletă va fi o alternativă de luat în seamă. Cu atât mai mult dacă acea bicicletă este una pliabilă.
      Pe de altă parte, perioada rece este una propice pentru vânătorii de oferte din industrie, căci în această perioadă când puțini mai folosesc bicicleta, se ivesc multe ocazii de a sta, a rumega și de a lua cea mai bună decizie pentru achiziția uneia sau pentru achiziția de componente. În fond, toamna dă tonul reducerilor pentru biciclete,  iar trend-ul este continuat de promoțiile de Black Friday. Astfel, ai ocazia nu doar să-ți cumperi ce vrei cu bani mai puțini, dar ai și suficient timp pentru a te convinge că ai făcut cea mai bună alegere. Iar cu puțin noroc, vei putea ieși câteva ture cu bicicleta chiar în decembrie, până când nu vin zăpezile. Istoricul meteo ne arată că în prima lună din iarnă este posibil ca frigul să nu-și arate colții imediat, oferindu-ne ocazia să ne mai bucurăm de câteva zile însorite cu temperaturi blânde.
      Acestea fiind spuse, voi trece direct la prezentarea bicicletelor Bizobike, biciclete atat din gama electrice, pliabile sau MTB ce-și au rădăcinile în Belgia și care sunt construite cu un singur scop: de a reprezenta o alternativă ecologică pentru deplasarea prin oraș. În acest sens, producătorul s-a axat mai mult pentru proiectarea bicicletelor pliabile de înaltă calitate, oferindu-le totodată pentru un preț avantajos. Iar de la reprezeintații Bizobike citire, alfăm următoarele:
      „Bizobike se angajează să proiecteze soluții pentru mobilitatea ecologică. Suntem în favoarea convingerii oamenilor, a organizațiilor și a guvernelor de a folosi mai multe forme de transport mai ecologice. În fiecare an, Bizobike se străduiește să îmbunătățească comportamentul de conducere, greutatea, sistemul de pliere, durabilitatea bicicletelor noastre pliabile manual și electric.”
      Pe lângă angajamentul companiei de a oferi alternative ecologice de transport, mai aflăm din cele afirmate mai sus faptul că produc și biciclete electrice pliabile. Iar un partener de bază în dezvoltarea acestui produs este Renault, împreună cu care cei de la Bizobike au dezvoltat deja o bicicletă electrică pliabilă.
      Bicicleta concepută împreună cu Renault.Mai mult decât atât, oferta cuprinde și alte modele, care nu doar că arată bine, dar vin și cu câteva specifiații de luat în seamă. Bizobike Seven este unul dintre acele exemple, construită în jurul unui cadru din aluminiu 6061 și echipată cu strictul necesar pentru deplasarea prin oraș: un schimbător Shimano Altus cu 7 viteze care îți permite să alegi un raport optim pentru stilul de pedalat, o echipare cu anvelope Kenda în dimensiunea 20×1.95, șaua cu spumă cu memorie care oferă un confort foarte bun și de distanțe mai lungi, alături de idei practice, precum integrarea pompei în tija de șa, o funcție extrem de utilă. Inima acestei biciclete este de fapt un motor electric Bafang, care poate genera o putere maximă de 250W, conectat la un acumulator de înaltă calitate de la Samsung, care oferă o autonomie de 360Wh. Puterea acumulatorului ar trebui să-ți ajungă pentru minim 55-65 de km de pedalat până la următoarea reîncărcare.

      Bicicletele pliabile au prețuri începând cu 5.499 de lei și pot ajunge până la 8.199 de lei în cazul modelului Pilot 9, construită cu un cadru din carbon, așadar foarte ușoară. Cu o greutate de doar 8.5 kg, aceasta reprezintă o alternativă ideală la trotinete, mai ales că vine dotată și cu un schimbător Shimano Sora cu 9 viteze sau cu frâne hidraulice. Poate fi luată cu mare ușurință inclusiv în vacanțe, deoarece este foarte ușor de stocat și de transportat, fiind livrată împreună cu o husă specială pe care o primești cadou, la pachet.

      Totuși, pentru cei care mizează mult pe imagine, Bizobike oferă și o bicicletă de tip cruiser, de asemenea electrică și cu acumulator integrat elegant în cadru. Cântărește 25 de kg, are un cadru din aluminiu și este echipată cu un motor Bafang, mai puternic – de 25W. Autonomia este de aproximativ 90 de km și oferă  o transmisie cu 7 rapoarte.

      Pentru  mai multe detalii, accesați aici site-ul ProVelo.ro.
      Sursa: Freerider
×