Vânzările Harley-Davidson continuă să scadă în Q1 2018
Cu o piață americană în declin și cu motociclete ce nu țin pasul cu gusturile noii generații, Harley-Davidson are zile grele. După un final de 2017 greu, ce a dus la închiderea a două fabrici pentru “optimizarea producției”, rezultatele din Q1 2018 sunt la fel de pesimiste: scădere a vânzărilor cu 12% în SUA și cu 7,2% pe plan global, față de aceeași perioadă a anului trecut.
Iată cifrele:
De altfel, toată piața din Statele Unite a scăzut cu 11% față de Q1 2017. Dar Harley-Davidson înseamnă jumătate din această piață.
Nici estimările nu sunt pozitive: 231,000 de motociclete ce ar urma să fie livrate în 2018 față de 236,000 în 2017. Totodată, Harley-Davidson vorbeșe în continuare despre “Manufacturing Optimization” ce ar putea include alte restructurări și reducerea cheltuielilor.
Ce se întâmplă? Clienții tradiționali Harley-Davidson se pensionează, iar tinerii se îndreaptă către altceva, ca urmare a rezistenței la schimbare a brandului din Milwaukee ce n-a ținut pasul cu vremurile. În al 12-lea ceas, Harley-Davidson vorbește despre “building the next generation of riders” – niște măsuri care-ar construi o punte către noile generații:
- Două modele speciale Iron 1200 și Forty-Eight în linia Sportster – fac parte dintr-o serie de 100 de motociclete ce-ar urma să fie lansate până în 2027. Dar așa cum ne-a obișnuit Harley-Davidson, schimbările țin mai mult de formă decât de fond.
- Harley-Davidson Snow Hill Climb la X-Games Aspen
- Dealeri noi în China și India
- Petrecerea #HD115 ce are loc în Praga și în Milwaukee.
- Investiția în Alta Motors pentru construirea motocicletelor electrice.
Pentru cei care vor să aprofundeze, rezultatele Harley-Davidson din Q1 2018 sunt online.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.