Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postare
    1
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    1.923

Raliurile enduro Extreme XL Lagares

Autentifica-te  
atvrom_extrem

228 vizualizări

Runda 1 a raliurilor hard enduro Extreme XL Lagares a avut loc intre 11 – 13 mai in Portugalia.

 

Pe parcursul celor trei zile de competitii din nordul Portugaliei, localitatile Lagares si Porto, s-au desfasurat raliurile de motociclism la categoriile EnduroCross, Urban si Hard Enduro.

 

Competitia destinata exclusiv riderilor de motociclete a debutat vineri, cu o cursa nocturna Endurocross, iar sambata scena a fost rezervata curselor pe traseul urban, in timp ce ziua de duminica a marcat aventura pe malurile alunecoase si stancoase si pe drumurile forestiere din Penafiel, pe unul dintre cele mai solicitante si spectaculoase trasee.

 

Raliurile Extreme Lagares sunt recunoscute drept cele mai dure raliuri enduro din lume, avand loc pe teren alunecos si numai cei mai pregatiti piloti pot face fata cu brio acestui test.

Unul dintre riderii care s-au remarcat este si Billy Bolt (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing), acesta cucerind o prima victorie semnificativa intr-o competitie de talie internationala. Rezultatul obtinut il plaseaza intr-o pozitie de conducere in Campionatul Mondial Enduro Super Series 2018. De asemenea, riderul Husqvarna Graham Jarvis a urcat cu partenera sa TE 300i pe locul 5.

 

47321_graham.jarvis_WESS-2018-Rnd1_10273.jpg

 

In prima zi, riderul britanic Billy Bolt s-a descurcat fara probleme pe traseul umed si noroios, a condus fara efort in cursa de incalzire, apoi s-a clasat in fata lui Jonny Walker si a colegului de echipa Colton Haaker. In a doua zi de raliuri, concurentii au avut drept provocare sa se intreaca pe strazile orasului Porto – Urban Prologue. Intrecerea pe strazile inguste si pietruite a punctat insa o lupta dura cu rivalul Walker. Duminica, Bolt a facut uz de intreaga sa experienta pentru a ataca dur in turul doi, si-a croit drum spre linia de finis si a cucerit prima victorie din campionat.

 

47312_billy.bolt_WESS-2018-Rnd1_11985 (1).jpg

 

Castigator de trei ori al raliurilor Extreme XL Lagares, Graham Jarvis a fost unul dintre principalii favoriti ai celei de-a 14-a editii, concurand la clasa Pro unde s-au inscris nu mai putin de 47 de rideri. Acesta a muncit din greu pentru a-si consolida pozitia, insa in timpul negocierii unei sectiuni extrem de alunecoase a traseului, s-a accidentat la piciorul stang si a continuat cursa, terminand pe locul 5.

Pentru prima data la raliurile Extreme XL Lagares, Colton Haaker – dublu campion mondial SuperEnduro, a avut o evolutie impresionanta, insa a ratat turul final din cauza prabusirii in mijlocul cursei.

 

47320_colton.haaker_WESS-2018-Rnd1_9128.jpg

 

Conform declaratiilor lui Billy Bolt, „raliurile au fost atat de solicitante si tehnice, impunand o experienta temeinica pentru podium. Prologul din Porto a fost incredibil si a dat nastere unor senzatii deosebite. Am avut de luptat cu Jonny Walker si Cody Webb, dar am castigat treptat teren si am ajuns in frunte, marsand catre linia de finis.

 

walker-prolog.jpg

 

Resultate Top 10 Extreme XL Lagares

 

1. Billy Bolt (Husqvarna)

2. Jonny Walker (KTM)

3. Manuel Lettenbichler (KTM)

4. Taddy Blazusiak (KTM)

5. Graham Jarvis (Husqvarna)

6. Cody Webb (KTM)

7. Wade Young (Sherco)

8. Paul Bolton (KTM)

9. Travis Teasdale (Beta)

10. Pol Tarres (Husqvarna)

 

Vezi această știre și multe altele pe site-ul ATVRom

 

 

billy.bolt_WESS_2018_Rnd1_4023_Enduro21_1200.jpg

c4eeabfc-eb33-45df-b548-aad8ff482084.jpg

extreme-xl-lagares-2018_wess_02I2281.jpg

 

 

 

jonny.walker_extreme-xl-lagares-2017_02I2647.jpg

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De Florin Radoi
      Salut,ma numesc Florin si vreau sa va cer o parere.Im primavara vrea sa dau de permis pentru 16 ani si am nevoie de o motocicleta de buget (700-800 e) .Aveti sa imi recomandati ceva in bugetul asta pentru inceput? Acesta este bugtul deoarece este o motocicleta de a1 si dupa 2 sau maxim 3 ani o voi schimba. Multumesc de ajutor.
       
    • De victort89
      Salutare tuturor! Sunt un motociclist incepator, mi-am luat recent A-ul si vreau sa imi cumpar prima motocicleta. Ma gandeam la un Kawasaki sau o Yamaha de 500-600 street pentru inceput, pana ma obisnuiesc. Nu am un buget exagerat de mare dar vreau neaparat sa fie noua, nu vreau sa pierd timpul pe la service-uri. Am tot cautat si am gasit aici niste modele care mi se par ok dar nu stiu ce sa zic de preturi, nu prea am termen de comparatie fiindca nu stiu piata prea bine.
      https://www.atvrom.ro/motociclete/kawasaki
      https://www.atvrom.ro/motociclete/yamaha
      Voua cum vi se par? Merita sau sa mai caut?
      Multumesc anticipat!
    • De Axa cu Scame
      Va salutam, prieteni motociclisti !
      Sper ca si pentru voi 2016 a fost un sezon bun, noi am fost destul de ocupati cu fiarele asa incat am neglijat un pic mediul virtual. Chiar daca nu am mai scris pe net, motocicletele s-au bucurat de intreaga noastra atentie si multumim celor care ne-au onorat cu increderea lor si anul acesta.
      Acum e din nou toamna, asa e la noi langa paralela 45, urmeaza o perioada in care depanam amintiri, bem un ceai cald la gura sobei  si pregatim mobrele pentru noul sezon.

      La fel ca si in anii trecuti, echipa WolfMoto va ofera posibilitatea gazduirii motocicletei pe timpul iernii, in incinta service-ului nostru,  pana la  30 aprilie 2017, la un pret de 450 lei pentru toata perioada. Oferta include: Verificare tehnica “din roata in roata” la receptia motocicletei si recomandarea operatiunilor de service necesare pentru noul sezon, depozitarea acesteia si intretinerea acumulatorului pana in primavara. In plus, in aceasta perioada putem efectua lucrari de orice fel, de intretinere si reparatii, la cererea dvs., inclusiv furnizarea de consumabile si piese de schimb.
      Service-ul nostru e localizat in Bucuresti Str Tipografilor, sectorul 1, (in spatele Casei Presei) si este dotat cu sistem de supraveghere video si alarma 24/24 h. Pe timpul iernii activitatea service-ului se desfasoara dupa program normal, de luni pana vineri. Optional, asiguram transport cu remorca specializata.
      Ne puteti contacta la numerele de telefon 0733.627.147 / 0727.132.163 sau pe mail la wolf.moto@yahoo.com.
      Iarna usoara !!!!




    • De green.kecske
      De ce iubim femeile motocicletele? În ciuda diferenţelor dintre diversele stiluri de motociclism, există anumite motive universale care intră pe sub pielea  noastră şi ne hrănesc această pasiune pentru motociclism.

      Libertatea este adesea menţionată ca o atracţie, dar ce reprezintă libertatea? Comparat cu şofatul, mersul pe motocicletă oferă libertatea ce este constrânsă de fizica celor 4 roţi ale maşinilor. Când o maşină atacă un viraj, aceasta alunecă spre exteriorul curbei,  încercând cu disperare să-şi păstreze direcţia iniţială de mers, pe când o motocicletă doar alunecă printr-o curbă.
       Aceste lucruri poate nu sunt destul de convingătoare, dar dacă nu ai experimentat ambele moduri de condus, nu poţi înţelege graţia şi simplitatea acestui mod de a călători. Viratul devine o adevarată simfonie de mişcări precise în schimbul unei bălăceli ciudate; lucratul în armonie cu şoeseaua în schimbul unei  lupte disperate.
      Simţul libertăţii
      Odată eliberat din cuşca de oţel, eşti într-o lume în care experimentezi o nouă graniţă neafectată de filtre HEPA sau de controlul climatic. Corpul tău va simţi impactul cu sutele de picături de ploaie şi va absorbi vântul care suflă cu putere. Pielea ta va simţi uşoara încălzire când urci pe un deal şi răcoarea când soarele se va ascunde printre creste. Nu vei mai fi ghemuit în spatele unui volan, deconectat de la natură şi mediu.
      Îmbină această libertate cu o notă de performanţă şi vei primi ceea ce experţii numesc distracţie pură. Dar această libertate nu vine fără un preţ. În primul rând, trebuie să înveţi să conduci. Cu o atitudine pozitivă şi cu un antrenament potrivit, abilităţile pot fi dobândite de către oricine.

      Motociclete? Practice?
      Ce putem spune despre cât de practică este o motocicletă? Cineva spunea că de-a lungul anilor a cărat „un curcan, scânduri, o grămadă de trandafiri, nişte cârje şi un dulap”. Dar de câte ori chiar este utilizată capacitatea de încărcare a unui vehicul cu 4 roţi? Nu de multe ori, într-un asemenea vehicul se găseşte o singură persoană, care strangulează circulaţia, risipeşte combustibil, are timpi de reacţie mari şi este o cutie de oţel pe trei sferturi goală.
      În cele din urmă, putem spune că motociclismul nu este preferat de mamele şi taţii de pretutindeni, datorită pericolului pe care îl presupune. Pe motocicletă eşti mult mai vulnerabil şi ar fi bine să accepţi acest lucru şi să conduci în consecinţă. În permanenţă trebuie să te consideri ca şi cum ai fi invizibil în trafic, înconjurat de un ocean de maşini. Din acest motiv, mereu trebuie să porţi echipament de protecţie adecvat temperaturii exterioare şi distanţei traseului.
      Alte motive pentru care acest mod de trasport este superior sunt acelea că reduce aglomeraţia din trafic şi din parcări, dar şi consumă considerabil mai puţin combutibil, ceea ce duce la scăderea emisiilor de gaze.

      Libertate. Distracţie. Adrenalină. O minte limpede şi o conştiinţă curată. Toate acestea sunt motive pentru a rămâne în şa. Dar un adevăr şi mai simplu despre motociclism te face să te întorci pentru mai mult: întotdeauna te simţi mai bine după ce ai făcut o plimbare cu motocicleta!
    • De Noni
      Sambata aceasta, la ora 10 prezenta se striga pe Valea Radestiului! Traseele sunt perfecte pentru o tura de enduro buna, noroi, apa, urcari coborari, tot tacamul! Nu rata intrunirea de pe Valea Radestiului, sambata 28 aprilie, ora 10!
       

       
×