Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    33
  • comentarii
    3
  • vizualizări
    21.307

Testdrive – BMW R1200 GS

Autentifica-te  
Caniggia

926 vizualizări

Am testat zilele trecute “șefa”enduro-touring de la BMW: R1200 GS. Fără Adventure în coadă pentru că ar fi fost prea înaltă pentru mine. Mai multe poze la finalul textului.

DSC00258.jpg DSC00247.jpg

Motor: bicilindru răcit cu aer/ulei, 4 supape pe cilindru

Capacitate cilindrică: 1,170 cmc

Putere: 105 cai la 7.500 rpm

Viteză maximă: 200 km/h

Alimentare: injecție, aprindere cu dublă scînteie

  • neașteptat de manevrabilă pentru înălțimea (1,5 m) și greutatea ei (239 la plin), nerecomandată însă încercarea de strecurare printre mașini. Nu e o motocicletă de oraș, prin Pipera am avut regim de mașină.
  • computer de bord cu o mulțime de informații necesare (presiunea în roți, consum instant, consum la 100 de km, temperatură…etc).
  • schimbarea din buton a gradului de rigiditate pe care vrei să îl aibă suspensiile în funcție de suprafața pe care vei rula. îmi plac și butoanele de semnalizare, dar nu îmi place butonul care anulează această funcție nici cel de claxon.
  • trage decent din ture mici, am ridicat-o la 170 km/h în viteza a parta fără să mă chinuie foarte foarte tare. În trepte joase pierde putere cînd ajunge “pe roșu”. Deh, nu e sportivă.
  • există pericolul să pierzi spatele dacă îi dai treaptă inferioară bruscă, la viteze mai mari. Mi-a fost explicat cum că treaba asta s-ar întîmpla de la cardan și e o treabă cu care te obișnuiești.
  • nu i-am putut verifica consumul, însă computerul de bord mi-a arătat un 6,7% pînă în momentul în care m-am urcat pe ea. Ceea ce e decent ținînd cont de faptul că cine ia un motor de testdrive îl ia la călărit. Mă așteptam la un rezervor mai încăpător, are doar 20 de litri, la un consum (specificat de producător) de 5,5 litri la un 120km/h constant.
  • atrage priviri mai ceva ca o sportivă. Sunet plăcut chiar și cu evacuarea stock, parbriz poate puțin prea mic (dar nu e Adventure, acolo e mai înalt), poziție înaltă, drept pe șa, comod.
  • nu prea are sens fără gume de off-road. I-am pierdut spatele o dată pe nisip fix din cauza asta.

Preț: ~16.000 euro Se găsește la BMW Motorrad Pipera

Concluzie: o turistă aproape de perfecțiune, e făcută să înghită kilometri. Nota 9!

DSC00246.jpg DSC00255.jpg

DSC00245.jpg DSC00250.jpg

DSC00260.jpg DSC00263.jpg

DSC00256.jpg DSC00254.jpg

Source

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare
×