Jump to content
  • entries
    540
  • comment
    1
  • views
    72,817

O săptămână cu Honda NC750X. Ce-am învățat


pemotoare.ro

314 views

 Share

Timp de șapte zile, Honda NC750X a fost singurul meu mijloc de transport. Soare, ploaie. Muncă, piață, seara în oraș. Vreo 200 de km prin București, ca să aflu cât e de practică această motocicletă. Să le luăm pe rând. 

  • E la fel de utilă ca un scuter, dar e mai rapidă. O avea ea doar 50 de cai putere, dar trage de jos. Și dacă nu te uiți pe specificații, poți jura că are cel puțin 70-80 cp.
  • E arătoasă. Prima generație (NC700S) nu era cea mai atrăgătoare, dar liniile ascuțite, farul LED, postura… – credeți-mă, a atras o mulțime de priviri
35921986_10204758014226283_2236092263585

Honda NC750X

  • Spațiul de depozitare – intră o mulțime de lucruri. Cumpărăturile (am băgat chiar și un pepene acolo), geanta de birou, geanta de sală, o cască mare cum e Schuberth M1. Desigur, pe rând.
  • Consum: 4,6 l/100 km. În oraș. Puțin mai mult ca un scuter de 300 cc
  • Accelerația te poate lua prin surprindere câteodată. Neavând manetă de ambreiaj, te poate brusca la manevrele executate cu viteză mică printre mașinispatiu-bagaje-800x600.jpg
    35882116_10204758014626293_6525071267073

    Bord NC750X

  • Cutie DCT. Nu, nu se simte ca un scuter mai mare. Adica nu e CVT. E DCT (dual clutch transmission) – schimbă treptele singură, are mod manual, mod Drive, mod Sport (cu 2 setări diferite). Nu are ambreiaj și ai două padele cu care poți corecta în permanență treapta daca simți nevoia.
  • Cutia DCT ar trebui să fie adaptată și oferită opțional de fiecare companie moto. E greu de descris cât e de comod să folosești așa ceva în oraș
35972183_10204758014706295_1965471197512

Cutie automată. Moduri: Drive, Sport (2 trepte), Manual

  • Are traction control, dar nu prea-i văd utilitatea. Iar dacă intră (doar pe asfalt umed a intrat), o face cam bădărănesc. Taie gazul prea mult timp. În fine, pentru piatră cubică umedă, de exemplu, să fie primit.
  • Display-ul e cam mic și îngrămădit, dar te vei obișnui
  • Poziția înaltă te ajută să vezi traficul. E comodă pentru oraș, iar ergonomia este bună
  • E compactă și te strecori foarte ușor prin trafic
  • Nu e o motocicletă care să-ți ofere senzații tari. E o motocicletă cu spirit practic
  • Este motocicleta cu care m-am simțit cel mai bine în oraș.

O poți testa oricând. O găsești la Motor-Team. Costă 8.500 de euro, cu DCT și 7.500 cu manuală.

35844688_10204758014506290_7600615693142

Primul la semafor cu NC750X


Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro

 Share

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...