Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    757
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    34.670

Probleme pentru Aprilia în MotoGP. Redding: „Nu pot face un rahat să strălucească!”

Autentifica-te  
Motobikes

113 vizualizări

În Marele Premiu al Austriei, disputat weekendul trecut pe circuitul Red Bull Ring de la Spielberg, s-a vorbit mult despre problemele cu care se confruntă echipa de uzină Yamaha, dar situația cea mai gravă este, de departe, în boxa echipei Aprilia Gresini.

DjG9Hg-X0AA2Tus.jpg

După Marele Premiu al Austriei, Scott Redding, un pilot care nu mai are nimic de pierdut, din moment ce știe că nu va mai avea contract cu Aprilia anul viitor și, că, cel mai probabil, nu va alerga la clasa regină, a răbufnit după un weekend foarte dificil.

Riderul englez era, în mod evident, la capătul răbdării, după ce motocicleta sa de uzină avusese probleme tehnice de tot felul de-a lungul celor trei zile. Setările optime par imposibil de găsit și se pare că există o lipsă serioasă de profesionalism în cadrul echipei la anumite niveluri, căci lucrurile nu se întâmplă deloc cum ar trebui.

„Nu poți face un rahat să strălucească,” a fost replica cea mai directă din întreaga conferință de presă post-cursă. „Și asta încerc eu să fac acum.”

„În condiții de pistă udă, motocicletele contează mai puțin,” a spus Redding, referindu-se la poziția a doua pe care a obținut-o în condiții de pistă inundată, în a doua sesiune de antrenamente libere. „Atunci am putut să-mi văd potențialul. Pot să fiu rapid. Și mi-am amintit cât de bun pot să fiu. Anul acesta nu am avut nicio sesiune pe pistă udă. Dar weekendul acesta mă gândeam «Da, poți să te lupți cu cei mai buni din lume dacă se egalizează puțin nivelul motocicletelor.» Apoi se usucă asfaltul și nu sunt pe niciunde, din nou.

A fost greu. A fost un weekend greu și să am o cursă ca mi-a rupt inima, pentru că încerc la maxim tot timpul, dar nu devine mai ușor. Cum de pot să merg la Assen și să mă lupt cu colegul meu de echipă, la fel și la Brno, chiar dacă am căzut în cele din urmă, apoi venim aici și nu pot nici măcar să mă apropii de el.

De fiecare dată când mă sui pe motocicletă, în fiecare zi, e altceva. Mereu e câte o problemă cu ceva. E o problemă în fiecare weekend. Și am încercat să accept situația și să mă împac, dar e un dezastru în acest moment. Și nu sunt mulțumit. Acest weekend a fost un duș rece pentru mine. Mă doare, pur și simplu, să merg așa.”

Redding s-a plâns de problemele de fiabilitate și de organizare, care par să fie o prezență permanentă în echipa Aprilia. De la mici chestiuni legate de senzori, la probleme serioase legate de interpretarea datelor de telemetrie și de găsirea unor setări decente, lucru care pare de-a dreptul imposibil.

Testul de la Misano, care trebuia să se întindă pe trei zile, a fost redus la una pentru echipa Aprilia, din cauză, se pare, de probleme organizatorice. Redding a calificat acest lucru drept „o glumă proastă”.

Rădăcina problemelor se pare că ar fi, pe lângă o finanțare insuficientă, implicarea excesiv de mare a lui Romano Albesiano, șeful departamentului de curse de la Aprilia, în organizarea echipei. Fausto Gresini, managerul echipei, militează pentru limitarea autorității uzinei la designul și realizarea motocicletei, în timp ce organizarea propriu-zisă a echipei ar trebui să cadă exclusiv în sarcina sa.

Ulterior, Scott Redding și-a cerut scuze echipei și producătorului din Noale pentru comentariile sale prea directe și necenzurate, spunând că au fost cauzate de furia de moment. Dar nu iese fum fără foc.

3BANNER-MOTOBIKE.RO-aleasa.jpg


Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×