Mergi la conţinut

Motobikes.ro

  • postări
    1.592
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    89.160

Detaliile viitorului BMW F 850 GS Adventure


Motobikes

249 vizualizări

Colegii de la Cycle World au intrat în posesia unei schițe și a câtorva detalii desprea ceea ce urmează a fi versiunea Adventure a noului BMW F 850 GS.

F850gsa_schita.jpg

Noul BMW F 850 Adventure va fi mai lat, mai înalt și va avea un rezervor mai mare. Va fi și cu 15 kg mai greu decât veriunea „normală”.

De curând v-am prezentat detaliile tehnice al noilor BMW R 1250 GS și R 1250 GS Adventure, care au „scăpat” pe internet înainte de lansarea oficială a modelelor respective, așteptată pentru Salonul Intermot de la Koln. Ieri au apărut pe site-ul Cycle World detaliile noului BMW F 850 GS Adventure, așteptat pentru anul viitor.

Nu e o surpriză că BMW pregătește versiunea Adventure a lui F 850 GS, căci deja aceasta a devenit o tradiție. De obicei, transformarea unui GS în GS Adventure implică orientare mai puternică spre abilitățile de off-road, dar și abilități de touring îmbunătățite (protecție mai bună la vânt), plus un rezervor mai mare și un aer de aventurier mai pronunțat pe partea estetică.

Și noul F 850 GS Adventure nu face excepție de la această regulă. Patentul de design pentru noul model, care se vede într-o copie xerox nu foarte reușită, ne arată un „cioc” mai lat și mai scurt deasupra roții față, o carenă față mai amplă și un parbriz mai înalt și reglabil pe înălțime.

Apoi, avem un rezervor semnificativ mai mare (estimăm undeva la 24 de litri) și carene laterale mai extinse. Există și un crash bar în zona motorului (probabil va veni în echiparea standard pentru Adventure, cum este tradiția), plus un suport metalic de bagaje în partea din spate.

Documentația de omologare pentru Europa ne divulgă și câteva detalii tehnice. Motorul va avea aceeași putere de 95 CP la 8.250 rpm, sau 90 CP la 8.000 rpm cu benzină cu cifră octanică 87. Cadrul este identic cu cel de pe F 850 și F 750 GS.

Dar motocicleta va părea mai mare. Ghidonul este cu 5 cm mai lat, iar parbrizul va fi cu 13 cm mai înalt. Astfel, viteza maximă a motocicletei va scădea sub 200 km/h, din cauza rezistenței aerodinamice mărite.

Versiunea Adventure va fi cu 15 kg mai grea decât cea „normală”, ajungând astfel la 244 kg cu plinurile făcute, adică tocmai greutatea unui R 1200 GS, modelul din treapta superioară de cilindree.

Un detaliu care rămâne de văzut va fi prețul la care se va vinde F 850 GS Adventure.


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Participa la conversatie

You are posting as a guest. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Adaugă un comentariu...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Creează O Nouă...