Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    135
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    44.128

KTM lansează gama SX 2016

Autentifica-te  
Dementor

191 vizualizări

KTM lansează gama SX 2016

KTM lansează gama SX 2016

KTM este bucuros să anunţe lansarea modelelor SX 2016, cu ajutorul cărora brandul austriac stabileşte noi standarde, aducând o generaţie complet nouă de motociclete de motocros pe piaţă. Noua gamă de modele SX este rezultatul combinării cercetării şi dezvoltării cu experienţa de succes a departamentului racing.


Vezi articolul integral

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Concursul de mtb maraton Vidraru Bike Challenge, a ajuns să fie unul de referință în România. Cu o istorie care începe în 2013, anul acesta va avea loc pe 27 iunie, cursa fiind una dintre cele mai populare de la noi din țară. Motivele? Sunt cel puțin două: traseul, care este mtb maraton pur și desigur, peisajul din munții Făgăraș, despre care pur și simplu nu avem ce comenta. Pozele de mai jos vorbesc de la sine.
      După ce în 2020 cam toată lumea a luat pauză de la orice activitate organizată, anul acesta mulți organizatori au început să reintre pe făgaș, Vidraru Bike Challenge fiind un foarte bun exemplu. Evenimentul oferă participanților trei distanțe de concurs: scurt 34 km, mediu 52 km și lung 90 km. Practic, ceva pentru fiecare.
      Am participat de mai multe ori la VBC și ce pot spune despre acest concurs este că reprezintă perfect disciplina „maraton mtb”. Este un concurs unde anduranța contează, iar tehnica mai puțin. Este un eveniment la care tot traseul este, cu foarte mici excepții, perfect practicabil indiferent cât de mult plouă. Și asta pentru că vorbim de drum forestier cu pietriș sau drum de iarbă. În câteva locuri, prin pădure în special, dar pe distanțe scurte, putem vorbi de ceva noroi, dacă plouă tare de tot. În rest însă, 95% din traseu este perfect, indiferent de distanța pe care alegi să concurezi.
      Și da, tehnica este mai puțin importantă la VBC. Aici contează să ai „rezervorul” mare, să ai rezerve proprii, pe care să le suplimentezi pe traseu, de ce nu, cu geluri energizante. Asta pe lângă ce oferă organizatorii la punctele de alimentare.
      Întrucât la VBC vorbim, în cea mai mare parte, de drum forestier, porțiunile tehnice sunt rare. Însă asta nu înseamnă că lipsesc. Din punctul meu de vedere, partea tehnică o întâlnești pe coborârile lungi și drepte, unde prinzi viteză foarte mare care, poate deveni de necontrolat dacă o lași. Așadar, atenție la viteză, pe coborârile lungi și drepte și menține viteza sub control.
      Organizatorul ne-a mai anunțat că finalul concursului este diferit. În anii trecuți, ultima coborâre se făcea pe asfalt, prin satul Arefu. În 2021 coborârea finală va fi tot off-road, fiind acum mult mai frumoasă și spectaculoasă.
      Înscrierile la Vidraru Bike Challenge 2021 mai sunt deschise până pe data de 21 iunie, iar taxa de participare este de 170 lei. Nu uita că VBC 2021 este și etapă în Cupa Națională de XCM așadar, vei avea ocazia ca la start, să-i întâlnești pe cei mai buni cicliști ai noștri.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Echipa Commencal Factory Team a folosit o bicicletă de DH cu totul nouă la prima manșă a Cupei Mondiale de DH 2021 din Leogang. Câștigătorii locului 2 și 3, Thibauld Daprela și Amaury Pierron, au fost văzut pe un prototip Commencal Supreme ce folosește o suspensie destul de complicată cu pivot virtual ridicat.
      Iată ce se știe momentan despre prototipul Supreme:
      e mullet, adică are roată față de 29 și spate de 27.5 momentan are doar cadru din aluminiu Commencal nu are în plan să îl producă în serie în viitorul apropiat Se pot observa elemente finisate sumar, cu suprafețe nerafinate, care permit inginerilor Commencal să experimenteze diverse versiuni ale noii suspensii cu pivot virtual ridicat.
      Din păcate nu există imagini cu partea dreaptă a bicicletei pentru a se vedea cum arată brațele suspensiei, nefiind vizibilă partea din spatele plăcii prelucrată CNC care susține întinzătorul de lanț, dar cu siguranță sunt cel puțin 3 seturi de rulmenți de pivot înghesuite acolo.
      Cei trei pivoți par să fie conectați de basculă printr-o piesă prelucrată CNC care are două puncte superioare de prindere ce se pot folosi. Acestea probabil modifică puțin curba suspensiei și pemit Commencal și riderilor să experimenteze diferite configurații fără să schimbe din componentele cadrului.
      Acesta nu e singurul punct unde se pot face modificări ale cadrului. Dropout-urile spate sunt alungite și foarte posibil permit reglarea lungimii chainstay-urilor. În spatele foii s-ar putea să existe și un flip-chip la prinderea inferioară a amortizorului.
      Deasupra a ceea ce ar putea fi considerat pivotul principal, situat în spatele foii, este sudată placa din aluminiu pe care e montat întinzătorul de lanț. Pe modelul actual Supreme, poziția întinzătorului se modifică de-a lungul cursei roții din spate, fiind prins de basculă.
      La noul prototip se pare că poziția întinzătorului nu se modifică la funcționarea suspensiei. Aici sistemul pare a fi responsabil pentru izolarea forțelor din transmisie față de cele din suspensie, reducând forțele parazite din pedale.
      Momentan Cannondale nu a anunțat nicio informație oficială concretă despre noul prototip, probabil o va face pe pagina sa.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Asociatia Club Sportiv Velocitas orgainzeaza in 2021, doua concursuri de ciclism, Cupa Max Ausnit, si Herneacova MTB Challenge.
      De la organizator:
      A 10a editia a cursei de ciclism sosea Cupa Max Ausnit se va desfasura in 2021, pe parcursul a doua zile:
      Sâmbătă 31 iulie 2021 va avea loc o etapă de contratimp pe echipe. La înscriere, participanții vor putea forma echipe de câte 5 (minim 4) cicliști. Se va lua în considerare timpul celui de-al patrulea rutier care trece linia de sosire. Traseul are lungimea de 24 km cu 33 m diferență de nivel și se va desfășura cu traficul auto închis. Categoriile sunt open (se pot forma echipe mixte: masculin / feminin / licențiați / nelicențiați). Duminică 1 august 2021 se va desfășura etapa de fond. Un traseu cu lungimea de 125 km și 1500 m diferență de nivel. Traficul va fi restricționat la o bandă pe sensul de mers. Etapa de fond face parte din Cup Națională de Șosea pentru adulți.
      Inscrierea este gratuita, iar fondul de permiere este de 35.000 lei. Premiile vor fi în bani și se vor acorda cumulând timpii celor două zile de concurs (timpul obținut la contratimpul pe echipe + timpul obținut la fond). Dacă un sportiv participă doar la etapa de fond, i se va adăuga timpul ultimei echipe sosite în etapa de contratimp.

      Categoriile care se vor premia în urma celor două zile de concurs sunt: General, Elite masculin, Elite feminin, Elite U23, Elite juniori, Masculin 18-29 ani, Masculin 30-39 ani, Masculin 40-49 ani, Masculin +50 ani și Feminin open. Detalii suplimentare și înscrieri pe https://raceday.ro/cupamaxausnit/
      Concursul Herneacova MTB Challenge se va desfasura si acesta, de-a lungul a doua zile:
      Sâmbătă 14 august 2021 – competiție de Cross-country Olimpic (XCO) pe un circuit cu lungimea de 4,1 km și 125 m diferență / tur. Categorii de concurs: Elite masculin, Elite feminin, Elite juniori, Masculin 18-29 ani, Masculin 30-39 ani, Masculin +40 ani și Feminin open; Duminică 15 august 2021 – competiție de Cross-country Marathon (XCM) cu un traseu scurt, de 32,5 km / 389 m diferență de nivel pentru următoarele categorii: Masculin 15-18 ani, Masculin 19-29 ani, Masculin 30-39 ani, Masculin +40 ani, Feminin open și Familie 4-14 ani. Și un traseu lung, de 72 km / 1220 m diferență de nivel pentru categoriile: Elite masculin, Elite U23 masculin, Elite feminin, Masculin 19-29 ani, Masculin 30-39 ani, Masculin +40 ani și Feminin open.
      Taxa de participare este de 70 lei pentru XCO și 90 lei pentru XCM. Fondul de premiere este de 23.000 lei, iar premiile acordate vor fi in bani. Mai multe detalii despre concurs si inscrieri gasiti pe https://raceday.ro/herneacova-mtb-challenge/

      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Nu de multă vreme Specialized a lansat pantofii de șosea EXOS 99 cu o greutate de doar 99 de grame! Apoi a urmat o variantă mai rezonabilă, EXOS, de 150 de grame, ambele modele fiind bazate pe o parte superioară fabricată din fibre Dyneema care oferă suportul necesar fără să se deformeze, având practic elasticitatea zero. Greutatea redusă a acestor fibre e cea care a permis și obținerea acestor valori incredibile pe cântar pentru noii pantofi.
      Era de așteptat ca Specialized să lucreze din greu pentru a aduce aceiași tehnologie și în lumea MTB-ului, rezultatul fiind pantofii S-Works EXOS EVO.
      La fel ca modelele de șosea, noii pantofi de MTB XC sunt concepuți pentru competiții la cel mai înalt nivel. Aceștia sunt foarte ușori dar și foarte comozi. Specialized spune despre EXOS EVO că e cel mai ușor pantof de MTB pe care l-au produs vreodată, cu o greutate de doar 231 g.
      Pentru a ajunge la aceste valori, EXOS EVO împrumută elemente de la modelul de șosea EXOS cum e partea superioară din Dyneema care nu se întinde și e mai ușoară decât materialul folosit la versiunile anterioare de pantofi S-Works. Un sistem de strângere BOA Li2 montat central este răspunzător de strângerea cu reglaj micrometric. Specialized spune că a folosit și o zonă frontală reimaginată, care folosește un înveliș ce acoperă confortabil vârful pantofului și zona sa frontală, păstrând însă loc de mișcare și flexare.
      În loc de un suport de călcâi tradițional, din plastic termoformat, colecția EXOS folosește tehnologia Dyneema Cubic, regăsind acolo o cupă care e în același timp rigidă pe verticală dar și moale pentru a se mula perfect pe laba piciorului. Practic, Cubic Tech folosește un tip special de amestec de fibre Dyneema ce pot fi orientate în direcții specifice pentru a preveni elasticitatea în toate direcțiile.
      Tehnologia mai este folosită la parașutele vehiculelor spațiale și la velele pentru navele de competiție, așa că va fi capabilă să facă față celor mai puternici sprinteri din lume.
      Indiferent însă de cât de ușor e, un pantof de top trebuie să transmită perfect puterea la pedale. EXOS EVO o face folosind talpa din carbon XC FACT cu un index de rigiditate de 13.
      Chiar dacă sunt foarte ușori, aceștia sunt totuși pantofi de MTB, așa că au primit protecție suplimentară în față sub forma unei zone ranforsate la degete și zone îngroșate din cauciuc pe lateral.
      Practic, este vorba de versiunea de MTB a modelului de șosea, inclusiv prețul de 425$ fiind același. Da, nu e un preț mic, dar nici nu e mai mare decât modelul actual de top S-Works Recon MTB, față de care aceștia ar trebui să fie mai performanți.
      Informații suplimentare găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De Dementor
      Posted in Bikes, People Instagram: @bernardmascarenhas
      For Bernard Mascarenhas, riding motorcycles came as a matter of necessity. Having moved to Bangalore, with no prior riding experience and living far from college, the best means of transportation was on two wheels. Little did he know at the time that this hard introduction to motorcycles would become his ultimate passion.
      ULTIMATE DUKE RIDER Bernard Mascarenhas, India
      PC @BMascarenhas Born in Odisha, but having lived all over India and the east, Bernard was thrust into the world of motorcycles due to absolute necessity. As he tells it, he moved to Bangalore after having completed his junior college at the age of 17. Back then, he had no idea how to ride and, to be perfectly honest he says, “the traffic and roads were frightening”.
      However, due to his accommodation being far away from engineering college, options were limited. Public transport was often unreliable and was prone to getting caught in traffic. It was also expensive. His father insisted he learn to ride a two-wheeler, stressing to him that it would be the best way to get to college on time, affordably. Bernard says he clearly remembers telling his father “There is no way I will ever ride a two-wheeler in such crazy traffic!”.
      “The DUKE mentality for me implies that life is not about waiting for the storms to pass, but rather learning to ride in the rain” – Bernard Mascarenhas Fast forward a couple of months, and Barnard started riding a gearless 100cc scooter. A mere six months later, he upgraded to something a little bigger – and within no time, the motorcycling bug had bit. Hard!
      “I became hooked on two-wheelers. I kept upgrading my bikes, and kept adding to my garage”, he says.
      Bernard aboard his first KTM – a KTM 200 DUKE
      PC @BMascarenhas Bernard quickly found himself on a KTM 200 DUKE – which he later crashed, putting him and the bike out of action for a number of months. However, with the support of the local KTM dealer, they were able to rebuild the KTM 200 DUKE from scratch.
      During weekdays Bernard uses his KTM 390 DUKE to commute but on the weekend he enjoys to take it on longer rides
      PC @BMascarenhas When Bernard collected his newly ‘renovated’ steed from the dealer, he immediately left on a 2000 kilometer trip, with regular trips every weekend thereafter. Before long, the KTM 200 DUKE had 5000 kilometers on the clock – despite having just been rebuilt.
      No matter the road conditions – the KTM 390 DUKE is Bernard’s go-to ride
      PC @BMascarenhas Today his ‘go-to’ ride is his KTM 390 DUKE, which Bernard says is the perfect bike to compliment his lifestyle of commuting to work on the weekdays, going for long rides on the weekends, and getting his knee down at the track. Bernard also has a very interesting take on what the DUKE mentality means – summing it up quite well “The DUKE mentality for me implies that life is not about waiting for the storms to pass, but rather learning to ride in the rain”.
      Bernard loves to get his knee down at the track
      PC @BMascarenhas DUKE riders take challenges head on. And we’re stoked to have Bernard along on this journey to DUKEDOM.
      Meet all the winners on ktm.com and subscribe to the KTM Newsletter to never miss a competition like the ULTIMATE DUKE RIDER.
×