Mergi la conţinut
  • postări
    533
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    61.703

Despre Intermot 2018

Autentifica-te  
pemotoare.ro

210 vizualizări

Mult zgomot pentru nimic.  La asta s-ar putea rezuma experiența Intermot când vine vorba de motoarele lansate. Din ce în ce mai puține motociclete cu adevărat noi și cu adevărat interesante. Toată lumea le păstrează pentru Salonul de la Milano. 

Ce motociclete noi am văzut la Intermot 2018? Hai să le numărăm pe degete, în ordinea lansărilor: facelift Ducati Scrambler, Kawasaki Ninja125/ Z125, Suzuki Katana, KTM 1290 SuperDuke GT, Indian FTR1200, Moto Guzzi V85 TT, Triumph Street Twin. Echipa PeMotoare, cunoscută și sub numele Riders, a fost acolo ca să vă aducă noutățile. 

Zilele următoare voi trata cu atenție fiecare model, ca să vă povestesc ce e nou, dar până atunci le puteți vedea direct pe canalul nostru în limba engleză – Riders. Avem acolo niște interviuri interesante cu oamenii din spatele proiectelor. 

Cât despre salonul de la Koln, dacă vei avea vreodată de ales între acesta și Milano, alege-l pe cel din urmă. Să mai spun că Honda a ales să prezinte un concept la Salonul Auto de la Paris și nu la Intermot? Chiar dacă Intermotul surpinde de fiecare dată plăcut prin organizare și prin arhitectura inteligentă (spre deosebire de haosul din Italia), tot de la Milano se dă ora exactă. Dar partea bună e că vom fi și-acolo prezenți. 

43096698_2160350324212965_45689720275027

Indian FTR 1200

43107618_737918436543270_174984960143681

Moto Guzzi V85 TT

43129133_327281578047412_244077879132107

Suzuki Katana

43150811_339350620186796_432709627989406

KTM 1290 Super Duke GT


Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De pemotoare.ro
      Noul sezon MotoRC e gata de start, iar Bogdănel e pe ultima sută de metri cu pregătirile. Noua sa motocicletă trebuie să fie gata de curse. Și-a luat la începutul sezonului un BMW S1000RR, model 2021 și a venit timpul să schimbe evacuarea stock cu o linie racing Akrapovic, de la TheBikeHub România, importator Akrapovic. Iată cum a decurs totul.
      [embedded content] Sursa
    • De pemotoare.ro
      Suntem în pauza dintre sezoane și-a venit momentul să vorbim despre echipamentele noastre din 2020. Le-am purtat tot anul, în condiții diferite, de la zile călduroase de vară la ture pe vreme rece, călătorii lungi sau naveta prin oraș. În acest episod vă povestim ce-am învățat despre ele după un an de folosire. Iată lista:
      Klim Krios Pro și Kodiak de la BMW Motorrad MotoHub
      Este primul Klim la PeMotoare. Dar cel mai probabil nu e și ultimul, pentru că e genul de costum care te scapă de multe griji. În primul rând, nu te mai oprești când vezi norii de ploaie – are Gore-Tex Pro și nu trece nicio picătură de apă. Apoi, ești blindat cu foarte multe protecții, inclusiv la piept, iar materialul pare foarte rezistent la abraziune. În plus, Klim spune că oferă garanție pe viață și în unele cazuri, ți-l repară dacă ai făcut accident.
      Pando Moto Jeans (modelele Mark Kev și Karl Navy) și căștile Premier de la Motogolan
      Sunt niște produse cu care am făcut cunoștință anul acesta. Pando Moto este un brand din Lituania care produce pantaloni moto, iar noi am avut pe mână (sau pe picior, mai bine zis), modelele Mark Kev și Karl Navy – destul de diferite. Mark Kev e un pantalon mai casual, cu protecții soft, potrivit pentru cruisere și modele retro, în timp ce Karl Navy e mai sport.
      Căștile Premier vin din Italia, iar noi am optat pentru colecția retro, deși cei de la Premier construiesc căști pentru orice fel de motocicletă.
      Casca Shoei GT-Air 2, Geaca de vară Rev’it!, Ghete Rev’it! de la MotorTeam
      Shoei GT-Air 2 este o cască sport-touring foarte versatilă și este, de asemenea, o premieră. Până acum, din cauza formei interioare, niciunul dintre membrii echipei PeMotoare nu putea purta Shoei. Dar se pare că modelele noi sunt alfel construite, lucru care n-a putut decât să ne bucure, mai ales că GT-Air 2 este o cască foarte reușite.
      Ce-am învățat după ce-am purtat timp de un an aceste echipamente, în filmul de mai jos.
      [embedded content] Filmul poate fi vizionat aici sau direct pe canalul nostru de YouTubeSursa
    • De pemotoare.ro

      Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/r68963pemo/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2159
      <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"??????>Gear – Pe Motoarehttps://pemotoare.ro Revistă moto online. Motociclism, aventură, călătorii.Wed, 12 Aug 2020 13:42:42 +0000ro-RO hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.4Klim Kodiak și Krios Pro. Cum e în mijlocul veriihttps://pemotoare.ro/klim-kodiak-si-krios-pro-cum-e-in-mijlocul-verii/ https://pemotoare.ro/klim-kodiak-si-krios-pro-cum-e-in-mijlocul-verii/#respondWed, 12 Aug 2020 13:42:40 +0000https://pemotoare.ro/?p=31544https://pemotoare.ro/klim-kodiak-si-krios-pro-cum-e-in-mijlocul-verii/feed/0Casca Klim Krios Pro – Primele impresiihttps://pemotoare.ro/casca-klim-krios-pro-primele-impresii/ https://pemotoare.ro/casca-klim-krios-pro-primele-impresii/#commentsFri, 05 Jun 2020 08:00:36 +0000https://pemotoare.ro/?p=31455https://pemotoare.ro/casca-klim-krios-pro-primele-impresii/feed/1Klim Kodiak. Primele impresiihttps://pemotoare.ro/klim-kodiak-primele-impresii/ https://pemotoare.ro/klim-kodiak-primele-impresii/#respondThu, 28 May 2020 07:22:09 +0000https://pemotoare.ro/?p=31431https://pemotoare.ro/klim-kodiak-primele-impresii/feed/0Black Friday. Ce-ați spune de niște căști?https://pemotoare.ro/black-friday-ce-ati-spune-de-niste-casti/ https://pemotoare.ro/black-friday-ce-ati-spune-de-niste-casti/#respondFri, 15 Nov 2019 14:33:48 +0000https://pemotoare.ro/?p=30965https://pemotoare.ro/black-friday-ce-ati-spune-de-niste-casti/feed/0Mi-am pus Termoscud și-am ieșit în vortexul polar ca să văd cum ehttps://pemotoare.ro/mi-am-pus-termoscud-si-am-iesit-in-vortexul-polar-ca-sa-vad-cum-e/ https://pemotoare.ro/mi-am-pus-termoscud-si-am-iesit-in-vortexul-polar-ca-sa-vad-cum-e/#commentsSat, 02 Nov 2019 10:19:07 +0000https://pemotoare.ro/?p=30905https://pemotoare.ro/mi-am-pus-termoscud-si-am-iesit-in-vortexul-polar-ca-sa-vad-cum-e/feed/1Bell SRT Modular – impresii după 2.000 de kmhttps://pemotoare.ro/bell-srt-modular-impresii-dupa-2-000-de-km/ https://pemotoare.ro/bell-srt-modular-impresii-dupa-2-000-de-km/#respondTue, 21 May 2019 07:04:38 +0000https://pemotoare.ro/?p=30282https://pemotoare.ro/bell-srt-modular-impresii-dupa-2-000-de-km/feed/0REV’IT! Offtrack – Unboxing și primul duș recehttps://pemotoare.ro/revit-offtrack-unboxing-si-primul-dus-rece/ https://pemotoare.ro/revit-offtrack-unboxing-si-primul-dus-rece/#respondMon, 20 May 2019 05:47:36 +0000https://pemotoare.ro/?p=30271https://pemotoare.ro/revit-offtrack-unboxing-si-primul-dus-rece/feed/0Anvelope Adventure. Cele mai bune din 2019https://pemotoare.ro/anvelope-adventure-cele-mai-bune-din-2019/ https://pemotoare.ro/anvelope-adventure-cele-mai-bune-din-2019/#respondFri, 08 Mar 2019 10:56:40 +0000https://pemotoare.ro/?p=29990https://pemotoare.ro/anvelope-adventure-cele-mai-bune-din-2019/feed/0Rev’it! Defender Pro GTX – Impresii după tura din Siberiahttps://pemotoare.ro/revit-defender-pro-gtx-impresii-dupa-tura-din-siberia/ https://pemotoare.ro/revit-defender-pro-gtx-impresii-dupa-tura-din-siberia/#respondWed, 20 Feb 2019 11:50:36 +0000https://pemotoare.ro/?p=29932https://pemotoare.ro/revit-defender-pro-gtx-impresii-dupa-tura-din-siberia/feed/0Căști Adventure – Cele mai bune pentru 2019https://pemotoare.ro/casti-adventure-cele-mai-bune-pentru-2019/ https://pemotoare.ro/casti-adventure-cele-mai-bune-pentru-2019/#respondThu, 07 Feb 2019 17:06:14 +0000https://pemotoare.ro/?p=29860https://pemotoare.ro/casti-adventure-cele-mai-bune-pentru-2019/feed/0Sursa
    • De pemotoare.ro
      Recent am dat o tură la 32 de grade cu Kodiakul de la Klim. Și, cu vreo câteva săptămâni în urmă am prins o zi de trafic în oraș, cu vreo 34 de grade. Am fugit cât am putut de repede spre Brașov, dar tot am avut de îndurat. Iată cum a fost. 
      La începutul sezonului, am luat costumul Klim Kodiak și casca Klim Krios Pro de la BMW Motorrad MotoHub, service BMW, cu showroom și magazin de echipamente și accesorii. Am ales Kodiakul pentru că e nou, pentru că are Gore-Tex Laminat și pentru că e “costumul suprem”, ca să citez pe cineva. 
      Iată ce scrie pe etichetă: “Kodiakul a fost creat să facă față unei zile de 400 de mile, pe pasuri montane și pe furtunile specifice unei ture adventure”. Fac o scurtă trimitere la impresiile de la început de sezon, iar acum e cazul să vorbim despre comportamentul costumului în zilele călduroase. Pentru că la ploaie înțeleg că nu există dubii. 
      În oraș, este fix cum te-ai aștepta să fie: oribil. Pentru că în oraș, la 35 de grade, este oribil, orice costum ai avea pe tine, cu excepția (poate) a unei veste pe care-o bagi în apă. Nici măcar costumele din plasă nu fac mare lucru, având în vedere aerul cald care vine de peste tot. Dar sunt convins că nimeni n-are pretenția să-l poarte prin centru, așadar să trecem la touring.
      Klim Kodiak este un costum masiv, dar nu e un costum gros, de iarnă. E de reținut. La mai puțin de 20 de grade trebuie neapărat să iei o bluză sau ceva mai gros. Drept urmare, costumul se comportă bine la temperaturi mari. Aerisirile sunt foarte bine gândite, și te ventilezi chiar și pe motocicletele de adventure, care au de obicei o protecție la vânt foarte bună. Deși ai protecții hard, solide, deși ai tot felul de ramforsări, deși îți dă feelingul de cavaler teuton, materialul respiră. 
      Geaca are două orificii de ventilație la piept, două laterale, două la spate, și câte patru pe fiecare braț. Pantalonii au patru ventilații, tot pe lateral, în locul unde e cel mai probabil să ajungă ceva aer.
      Nu mi s-a întâmplat încă anul ăsta, dar am mers cu motorul și la temperaturi de 37-40+ de grade, cu costumele mai vechi: Dainese D-Explorer Gore-Tex, Rev’it! Off-Track. Ei bine, de pe la 35 de grade în sus vântul este așa de fierbinte încât închizi aerisiri, închizi viziera, acoperi orice spațiu pe unde-ar putea intra căldura. E momentul când e mai bine să nu te ventilezi deloc și să fii protejat. Simți cum îți fierbe creierul în cască, iar dacă n-ai camel back te dezhidratezi imediat. Oprești la primul magazin, iei o apa, bei cât poți și pleci la drum. După 20 de minute, apa e fiartă și trebuie să-ți cumperi alta. Din nou, un costum din mesh, prin care intră tot aerul, nu face mare lucru.
      Ei bine, nu știu cum se comportă Kodiakul în astfel de condiții, dar în afară de faptul că uneori e mare și greoi, ca o armură medievală, nu văd de ce nu s-ar comporta bine.
      Cu alte cuvinte, sunt mulțumit de comportamentul Kodiakului la pe vreme caldă 30-32 de grade și nu cred că te va încurca la drum lung. 
      Următoarea provocare pentru mine este cum să-l curăț. M-am prăfuit, am căzut în noroi și e clar că are nevoie de o spălare, dar trebuie să studiez atent etichetele ca să nu-i stric componenta impermeabilă. Revin cu detalii. 
      Casca Klim Krios Pro 
      N-am învățat prea multe lucruri noi despre Krios Pro de la primul articol. Mi se pare că s-a lăsat mai mult decât mă așteptam, iar acum se simte puțin mare. Probabil ăsta e motivul pentru care simt vântul în zona urechilor când merg pe autostradă, pe o motocicletă care n-are o protecție la vânt foarte bună. Și mi se pare, în continuare, zgomotoasă. Dopuri de urechi, neapărat. 
      Pe de altă parte e foarte ușoară, căptușala e comodă, iar viziera fotocromatică îmi place foarte mult, chiar dacă uneori se vede ciudat din cauza umbrelor lăsate de cozoroc. 
      Am folosit Klim Kodiak și Krios Pro la testul cu Triumph Tiger 900 Rally Pro și la cel cu V-Strom 1050 XT, material ce urmează să fie publicat. Găsiți produsele la BMW Motorrad MotoHub. Apropo, la momentul redactării acestui articol vine cu o campanie Summer Sale. Mai multe detalii pe site-ul lor și pe pagina lor de Facebook. 
      Sursa
    • De pemotoare.ro
      Casca Krios Pro de la Klim costă 3.372 de lei. Astfel, intră în zona de top, alături de Arai Tour X4 (aprox 3.500 lei) și Shoei Hornet Adventure (2.400 lei – 3.000 lei), BMW GS Carbon (2.700 lei). Ce face de banii ăștia? În mare parte, e foarte ușoară, vine cu un interior deosebit și cu vizieră fotocromatică la pachet (la Shoei trebuie să o cumperi separat, Arai nu oferă decât viziera clasică). Am luat-o de la BMW Motorrad Moto-Hub, iar prima ieșire serioasă a fost o tură de 1.300 de km cu Africa Twin și BMW R1250GS Adventure. Iată ce-mi place și ce nu-mi place.  
      E foarte ușoară – are 1.300 g, cu tot cu cozoroc și vizieră. O simți ca un fulg. După trei zile cu ea pe cap, am pus mâna pe Araiul meu de stradă și am simțit-o ca pe o cărămidă. Trebuie să recunosc că am strâmbat puțin din nas. 
      E mai silențioasă decât Klim Krios (versiunea mai veche). Pentru mine, Krios era supărătoare pe orice motocicletă cu parbriz – singurul loc unde mă înțelegeam cu ea era o motocicletă naked, unde nu primeam deloc turbulențe, ci doar vânt în freză. Dar Krios nu e făcută pentru motoare naked, ci pentru adventure. Ei bine, Krios Pro e la un nivel peste versiunea anterioară, dar n-aș putea spune că e mai silențioasă decât Arai Tour X4 (cu Shoei n-am mers). Să zicem că e la același nivel cu alte căști adventure și sub căștile touring. Pentru ture lungi n-ar strica niște dopuri.
      Viziera fotocromatică e cea mai tare chestie pe care-am încercat-o până acum. Da, nu funcționează la fix cu cozorocul. În sensul că, dacă stai puțin cu ea deschisă, va lua forma cozorocului, iar atunci când o închizi o să vezi în X. E firesc – lumina ajunge doar pe zonele unde cozorocul e tăiat, în timp ce zonele acoperite vor rămâne deschise. Lucrurile se reglează în maxim 30-60 de secunde, deci nu-l văd ca pe un mare dezavantaj. Mulțumită infrastructurii din România, n-am reușit să trec prin niciun tunel. Am montat pinlock-ul (inclus în pachet) și și-a făcut treaba. Viziera poate fi dată jos și înlocuită cu ochelari, dar n-am experimentat deocamdată. 
      Interiorul e diferit față de Krios. În primul rând, pare mai mic. Te strânge mai tare. Și, probabil din cauza fagurelui de tip Koroyd, am simțit la început niște puncte de presiune. Nu e foarte potrivită pentru forma capului meu si nu o simt că se așează perfect. Oricum, după prima probă s-a mai lăsat și acum o port fără probleme o zi întreagă. Koroydul ăsta e un fel de fagure despre care Klim spune că oferă mai multă protecție și mai multă ventilație. Interiorul este foarte plăcut la atingere și comod. Este detașabil și poate fi spălat.
      Ventilată este, n-am ce să-i reproșez. Poate prea ventilată, uneori. La viteze de autostradă, călare pe Africa Twin Adventure Sports, intră vântul pe la urechi. Cel puțin în cazul meu, pentru că n-am mai auzit pe altcineva pângându-se de asta. Nu-mi dau seama cum, nu-mi dau seama pe unde, pentru c-am avut toate aerisirile închise. Pe R1250GSA e mai bine, parbrizul fiind mai lat. Acesta ar fi un punct negativ. Totodată, anumite detalii, finisaje și elemente din plastic nu dau neapărat senzația unei căști solide, premium – este un lucru care nu le scapă celor mai experimentați și cu spirit critic. Dar, per total, pot spune că sunt mulțumit de felul în care arată și se simte.
      Sistemul prin care se leagă sub bărbie e pe bază de magnet și nu mai ești nevoit să-ți dai mănușile jos ca să o pui și să o scoți de pe cap. 
      Acestea sunt primele observații despre Klim Krios Pro. Revin când am ceva nou. 
      Update: un cititor ne-a atras atenția că carcasa căștii nu e dezvoltată de Klim, ci pleacă de la un produs mai vechi. Mergând pe fir, observăm că ințial, carcasa a fost construită de Uvex, acum mai bine de 10 ani. Uvex Enduro Carbon a fost o cască apreciată la vremea ei. Ulterior, casca a fost rebranduită Nishua, iar apoi a fost preluată de Klim, sub numele Krios. Din Krios a devenit Krios Pro, cu modificările de rigoare, enumerate mai sus: interior, Koroyd, vizeră, aerisiri.

      Sursa
×