Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    828
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    40.675

Triumph lansează Scrambler 1200, în două versiuni

Autentifica-te  
Motobikes

110 vizualizări

Motocicletele scrambler, în forma în care le cunoaștem noi astăzi, au fost, oarecum, inventate de Triumph, odată cu versiunile de Bonneville T-120C modificate care au apărut în legendarul film „Marea Evadare”, cu Steve McQueen. Acum, Triumph lansează noul Scrambler cu motorul bicilindric de 1.200 cmc al seriei Bonneville T120.

scrambler-1200-xe-and-xc-2.jpg

Noul Scrambler 1200 va exista, de fapt, în două versiuni, una denumită 1200XC, versatilă și tradițională, și 1200XE, o variantă adaptată mai bine utilizării în off-road.

Ambele versiuni au aceeași bază tehnică, pornind de la deja cunoscutul motor cu doi cilindri paraleli High Power de 1.200 cmc, cu manetoanele defazate la 270 de grade, pentru o funcționare și un sunet de V2. Dar, pentru modelul Scrambler, motorul este mai puternic decât pe celelalte modele, ajungând la 90 CP la 7.400 rpm, pentru un cuplu maxim de 110 Nm. Evident, alimentarea se face prin injecție electronică, cu sistem Ride-by-Wire, iar eșapamentul are două ieșiri amplasate la înălțime, în cel mai pur stil scrambler. Foarte interesante sunt intervalele de revizie, la 16.000 km.

309-ds1-rear-34-52-green-original.png

Bordul este de tip TFT, cu layout personalizabil, și se poate conecta cu smartphone-ul sau cu un GoPro prin intermediul aplicației Triumph. Există cinci moduri de pilotaj: Road, Rain, Sport, Off-Road și Rider, ultimul dintre ele fiind personalizabil. Modelul XE oferă în plus și modul Off-Road Pro, care dezactivează controlul tracțiunii și ABS-ul pentru pilotajul pe teren accidentat.

307-ds1-front-52-green-original.png

Tot varianta XE primește în plus și o platformă inerțială, care măsoară unghiul de înclinare al motocicletei, ceea ce permite existența sistemului ABS Cornering și a unui sistem de control al tracțiunii mai rafinat. Pe versiunea XC, controlul tracțiunii este reglabil pe cinci niveluri și decuplabil.

Ambele versiuni au far cu led cu lumină specială pentru timpul zilei, comenzile de pe ghidon iluminate, ambreiaj servoasistat, cruise control, priză USB și pornire keyless. Manșoanele încălzite, de serie pe XE, sunt opționale pe XC.

314-dsx-lhs-53-white-and-green-original.

Cadrul este complet nou, dezvoltat special pentru Scrambler 1200. Suspensiile sunt produse de Ohlins pe spate, cu două amortizoare reglabile, iar pe față avem o furcă inversată Showa complet reglabilă (de 45 mm pe XC, 47 mm pe XE). Dacă pe XC, cursa suspensiei față este de 200 mm, pe XE ajunge la 250 mm, o cifră mai mult decât respectabilă (care depășește multe enduro-tourere). XE are și bascula din aluminiu ceva mai lungă decât XC, pentru un plus de stabilitate și tracțiune în off-road.

scrambler-1200-xc-2.jpg

Frâna față se bazează pe etriere radiale Brembo M50, iar XE primește o pompă de frână MCS. Jantele sunt cu spițe montate tangențial și au pneuri tubeless.

Oferta de accesorii este, evident, foarte bogată, incluzând peste 80 de repere, printre care aripi înalte, crash bar, grilă pentru far, tobe și multe altele.

Noile Triumph Scrambler 1200 XC și XE vor fi disponibile din 2019, la un preț care nu s-a comunicat încă (dar, având în vedere dotarea și nivelul tehnologic, presupunem că nu va fi prea mic). Importatorul Triumph în România este Motoboom.


Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×