Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    829
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    41.072

Noutățile Kawasaki la EICMA: W800 revine și Versys 1000 se înnoiește

Autentifica-te  
Motobikes

118 vizualizări

Kawasaki a venit la EICMA cu mai multe modele noi, printre care și ZX-6R, despre care vă povesteam de curând. Dar tolba de noutăți de la producătorul din Akashi conține și un nou W800, care revine în gama Kawasaki după o absență de câțiva ani, plus un nou Versys 1000.

Kawasaki W800

kawasaki-w800-street-31.jpg

Producătorul japonez vrea să intre și el pe segmentul clasic/custom, din ce în ce mai popular în ultimii ani, așa că a reactivat superbul W800, motocicleta care duce cu gândul la primele modele Kawasaki – W1 de 650 cmc din 1966, model recreat în 1999 cu W650, care, ulterior, s-a transformat în W800.

kawasaki-w800-cafe-5.jpg

Acum, după o pauză de doi ani, Kawasaki prezintă W800, în două versiuni, care au în comun doar 10% dintre componente cu modelul anterior. Motorul este tot un bicilindru paralel răcit cu aer, de 773 cmc, dar acum respectă normele Euro 4. Frânele sunt complet noi și includ sistemul ABS în echiparea de serie, ceea ce a dus la adoptarea obligatorie a frânei cu disc pe spate.

kawasaki-w800-cafe-10.jpg

Ca și în cazul lui Z900RS, există două versiuni, un naked denumit W800 Street și o variantă dotată cu parbriz și șa sport, denumit W800 CAFE. Puterea declarată de Kawasaki este de doar 48 CP, pentru se încadra în normele pentru permisul A2.

kawasaki-w800-cafe-6.jpg

Kawasaki Versys 1000 și Versys 1000 SE

Producătorul japonez a înnoit și crossover-ul cu motor de 1.043 cmc cu patru cilindri, Versys 1000. Acesta rămâne neschimbat în ceea ce privește propulsorul, care dezvoltă 120 CP. Rămân și jantele de 17 inci, dar acum există două versiuni, cea de bază și SE, care este mai adaptată drumurilor lungi.

kawasaki-versys-1000-17.jpg

Ambele versiuni primesc accelerația ride-by-wire, care permite adoptarea pilotului automat. Există și o platformă inerțială Bosch care permite adoptarea KCMF (Kawasaki Cornering Mangement Function). Aceasta ajustează în timp real forța de tracțiune și pe cea de frânare pentru a menține siguranța și eficacitatea la un nivel cât mai înalt.

kawasaki-versys-1000-21.jpg

Ambele versiuni primesc și etrierele radiale de frână pe față, cu pompă de frână radială. Versys 1000 SE primește suspensiile semiactive controlate electronic KECS, bazate pe sistemul introdus și pe H2 SX SE+. KECS interacționează și cu modurile de pilotaj (Sport, Road, Rain sau Rider) și reacționează în doar o milisecundă asupra parametrilor de amortizare ai suspensiei.

kawasaki-versys-1000-8.jpg

Este posibilă conectarea smartphone-ului la motocicletă prin aplicația Rideology și se poate interveni asupra unei game foarte largi de parametri (reglarea suspensiilor, modurile de pilotaj, vederea unghiurilor de înclinare, a consumului și multe alte elemente).

kawasaki-versys-1000-32.jpg

Versys SE mai primește în plus un quickshifter bidirecțional, un parbriz mai mare, manșoane încălzite și apărători de mâini. În plus versiunea SE poate primi și vopseaua Highly Durable Matte Paint, care rezistă foarte bine la abraziune, pentru rezervor și părțile laterale.


Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×