Mergi la conţinut

Freerider

  • postări
    3.264
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    127.756

Valvele Legion WMAX cu orificiul mărit sunt optimizate pentru tubeless

Autentifica-te  
freeriderro

38 vizualizări

legion-high-flow-tubeless-tire-valve-steUna dintre componentele bicicletei care nu a avut parte de inovații în ultimii ani este… valva. Nu că nu ar fi fost nevoie, dar cum există o ofertă bogată pe piață producătorii au căutat doar să găsească ceva la prețul potrivit și care să se potrivească cât mai bine cu forma interioară a jantei. Nimeni nu a avut tentația să modifice ceva ce funcționează. Dar poate că faptul că avem nevoie de compresoare de aer sau rezervoare suplimentare cu presiune de 160 psi ca să montăm o anvelopă pe pozție nu e chiar ceva OK.

Wayne de la Legion a văzut această oportunitate și a venit cu un design unic ce mărește mai mult de 2 ori cantitatea de aer ce poate trece prin miezul valvei. Astfel el spune că orice anvelopă se poate monta tubeless cu pompa de podea.

legion-high-volume-tubeless-tire-valve-sNoul miez de valvă tubeless Legion VMAX înlocuiește miezul tradițional cu un sistem format dintr-un corp cu două găuri. Nuca de sus e dezfiletează pentru a permite să treacă aerul și se înfiletează pentru a închide sistemul. O garnitură în partea de jos evită pierderile de aer iar când anvelopa e umflată aerul presează miezul valvei în sus păstrând presiunea până când acesta este apăsat cu mâna sau de către pompă. Practic funcționarea e identică cu cea a unei valve Presta normală, dar orificiul pentru aer este mult mai mare.

legion-high-volume-tubeless-tire-valve-sSistemul e complet și nu e compatibil cu alte valve, fiind disponibil ca sistem complet ce înlocuiește integral valvele de pe bicicletă.

legion-high-volume-tubeless-tire-valve-sWayne a făcut și teste obținând o îmbunătătățire a fluxului de aer cu 275%. deci practic volumul de aer ce trece prin valvă aproape s-a triplat. Astfel nu mai e nevoie de demontarea miezului valvei pentru a mări fluxul de aer și implicit odată umflate, cauciucurile vor rămâne așa.

legion-high-volume-tubeless-tire-valve-sWayne spune că acum anvelopele de șosea, gravel, ciclocros și chiar și cele mai mici de MTB se pot monta cu o pompă simplă de podea. Pentru cele cu volum mai mare pentru MTB, Plus sau Fat Bike s-ar putea să fie nevoie de un ajutor mai serios, dar există și alte motive pentru care kit-ul e o alegere bună pentru MTB.

Design-ul include un mic tub atașat pe interior ce nu permite lichidului să intre în valvă și să o blocheze. Iar pentru anvelopele de șosea nivelul lichidului se poate verifica cu ajutorul unei seringi. Orificiul mare permite completarea ușoară cu lichid fără a se demonta miezul valvei.

legion-high-flow-tubeless-tire-valve-stePrețul pentru un set este de aproximativ 30$ și include un set de capace speciale ce păstrează valva curată.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com


Sursa: Freerider

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×