Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    659
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    58.639

Yamaha XSR700 XTribute, modelul scrambler retro din familia Faster Sons

Autentifica-te  
Tiberiu Troia

126 vizualizări

Noul model Yamaha XSR700 XTribute este un omagiu adus motocicletei XT500 și respectă adevaratul caracter al acestei adevărate legende.

Yamaha XSR700 XTribute

Cu mai bine de 40 de ani în urmă, Yamaha a lansat XT500, cu motor monocilindric în patru timpi, răcit cu aer, care a devenit rapid una dintre cele mai iubite motociclete din Europa.

Încă de la apariție, motocicleta și-a dovedit supremația, cucerind marile raliuri africane de la sfârșitul anilor ‘70, începând cu Paris-Abidjan-Nice și culminând cu primele două ediții ale mult mai cunoscutului raliu Paris-Dakar, performanță reușită de Cyril Neveu.

Avantajele clare ale motocicletei erau puterea livrată liniar, ușor de utilizat, datorită căreia XT500 putea fi utilizat cu succes pe stradă și în afara asfaltului, masa redusă și, nu în ultimul rând, aspectul plăcut, formele sale simple.

Yamaha XSR700 XTribute

Yamaha XSR700 XTribute este o combinație de frumusețe fără vârstă și tehnologie modernă, ilustrând perfect spiritul și filosofia familiei Faster Sons, lansată recent de Yamaha, motocicleta oferind tinerei generații de piloți șansa de a celebra trecutul, beneficiind în același timp de ultimele tehnologii aplicate pe motocicletele moderne.

Respectând principiul care a fost la baza apariției familiei Faster Sons, XSR700 XTribute lansează o invitație piloților de toate vârstele la modificarea și personalizarea motocicletei potrivit nevoilor și gustului fiecăruia.

În acest sens, gama de accesorii oferită de Yamaha este completată de o evacuare cu final ridicat produsă de Akrapovič, care seamană cu finalul utilizat pe originalul XT500.

Yamaha XSR700 XTribute

Fișa tehnică Yamaha XSR700 XTribute

Motor în patru timpi, CP2, cu doi cilindri în linie gemeni, răcire cu lichid, patru supape pe cilindru, DOHC, injecție electronică

Capacitate cilindrică: 689 cmc, cursă și alezaj: 80,0 x 68,6 mm

Raport de compresie: 11,5:1

Putere maximă: 55,0 kW (74,8 CP) la 9.000 rpm, cuplu maxim: 68,0 Nm la 6.500 rpm

Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț

Yamaha XSR700 XTribute

Cadru tip Diamant, basculă turnată din aluminiu

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică, cursă roată faţă 130 mm

Suspensia spate: monoamortizor, cursă roată spate 130 mm

Frână față hidraulică cu dublu disc flotant de Ø 282 mm din oţel și etriere Nissin

Frână spate hidraulică cu disc de Ø 245 mm și etrier Nissin

Roată faţă 18”, roată spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe duble

Yamaha XSR700 XTribute

Anvelopă față: Pirelli MT60 RS 120/70 ZR18 MC 59W

Anvelopă spate: Pirelli MT60 RS 180/55 ZR17 MC 73W

Lungime: 2075 mm, ampatament: 1405 mm, înălțime la şa: 845 mm

Gardă la sol: 240 mm, capacitate rezervor: 14,0 ltr., consum mediu: 4,3 ltr./100 km

Modelul Yamaha XSR700 XTribute va fi importat de compania Motodynamics România, importator autorizat Yamaha în țara noastră.

Yamaha XSR700 XTribute

Pentru fanii firmei Yamaha am ales mai jos câteva dintre articolele postate în ultimul timp.

Yamaha Ténéré 700 – ultimul model din gama Adventure lansat de Yamaha

Yamaha MT09 SP – test şi prezentare – varianta video

Yamaha Niken – test și prezentare – varianta video

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.


Vezi articolul integral

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×