Mergi la conţinut

Motorteam

Autentifica-te  
  • postări
    75
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    5.127

SHOEI GT-Air 2 unica si originala

Autentifica-te  
motorteam

34 vizualizări

shoei-350x350.jpg

Casca moto SHOEI GT-Air 2 vine de la SHOEI Japan cu inovatii de top, asa cum ne-a obisnuit SHOEI inca din anii 60. Ca de fiecare data SHOEI inoveaza, testeza si perfectioneza noi siteme de siguranta si de confort deosebite si unice fata de toti ceilalti producatori. Noul GT-Air 2 se distinge fata de tot ce este pe piata in acest moment in primul rand vizual datorita jocului de volume care ajuta aerul sa se scurga fara turbione dar care ajuta foarte mult si la rezitenta castii la impact. In al doilea rand mecanizmul vizierei este unic pe piata facand ca in momentul inchiderii toata suprafta perimetrala a vizierei sa fie trasa si presata pe garnitura de cauciuc rezultand o etansare perfecta si de aici rezultand si o diminuare a zgomotului in interior.


Vizualizeza aici toata gama 2019 SHOEI GT-Air 2

GT-AirII_Affair_TC-1.jpggt_air_2-crossbar_tc1_gt-airii_crossbar_tc-1_banner.jpgGT-AirII_Affair_TC-3_TC-6.jpgGT-AirII_Crossbar_TC-2_TC-6.jpgGT-AirII_Devation_TC-9.jpg

SHOEI GT-Air 2 este o casca moto complet noua in comparatie cu vechiul GT-Air, pastrand doar parbrizul rabatabil contra soarelui, care este marit cu 5 mm dar lasa posibilitatea motociclistului sa poata vizualiza GPS-ul in timpul mersului. Efortul de reproiectare a fost imens obtinandu-se o carcasa mai mica fara a afecta rezistenta, un sistem de ventilatie mult imbunatatit si o reducere considerabila a zgomotului de fond ducand tot asamblul spre perfectiune.

Cum ne-a obisnuit SHOEI, casca este produsa in 3 dimensiuni de carcasa : XS-S, M-L si XL-XXL, diferind binenteles marimea acesteia si a greutatii , in functie de marime.

Pentru materialul interior s-au adoptat diferite tipuri de țesături care garantează o absorbție ridicată a umezelii și o uscare rapidă.

Pinlock EVO: ecran anti-ceață. A fost aplicată o folie antiaburire, Pinlock EVO, cea mai avansată de pe piață. 

seguridad1.png 

Calota în AIM

Învelișul exterior a fost dezvoltat folosind tehnologia unică de Shoei AIM (Advanced Integrated Matrix) care asigură o rigiditate ridicată și o elasticitate adaptata pentru impact,  prin utilizarea diferitelor fibre de sticlă și  fibre organice. Securitatea este garantată prin standardele stricte din fiecare țară.

seguridad2-gt-air2.jpg

 Sistem de absorbție a impactului EPS

Această cască folosește un interior de absorbție a impactului compus din două părți de densitate diferită. În timp ce are loc un impact, acesta este absorbit progresiv și eficient într-un echilibru adecvat cu rigiditatea cochiliei. Sistemul EPS are o serie de canale pentru a permite aerului să circule fără restricții, îmbunătățind în continuare caracteristicile de ventilație ale GT-Air 2.

correa-gt-air2.jpgcorrea-gt-air2.jpg

O curea cu închidere micrometrică face foarte ușoară montarea și decuplarea. Mecanismul de blocare este proiectat din oțel inoxidabil 100% în loc de plastic, pentru a asigura o siguranța marita și astfel  a îndeplini standardele Shoei. Poziția curelei s-a schimbat în raport cu vechiul model GT-Air pentru a oferi un confort sporit fiind deplasata mai in fata astfel incat sa nu deranjeze in zona gatului.

eqrs-gt-air2.jpg

EQRS

Casca Shoei GT-AIR II este dotata cu sistemul de urgență EQRS prin eliberare rapidă a interiorului  Această metodă permite interventia medicala prin scoaterea tapiseriei interioare din zona abrajilor, astfel incat se poate elibera capul din interiorul castii fara a deplasa zona cervicala. 


pantalla2-gt-air2.jpg

Mecanismul ecranului a fost reproiectat pe baza mecanismului QR-N al Shoei GT-Air.  Se caracterizează prin adăugarea unui punct de contact pentru a folosi confortabil ecranul intredeschis si a asigura o ventilatie mai mare. Dacă doriți să ventilați interiorul castii sau să dezaburiti ecranul, puteți pune mecanismul in pozitia 1. Această primă poziție a ecranului a fost creată după  multe teste de cercetare in tunelul de vant, obtinandu-se o ventilație optimă, fără ca fața pilotului sau ochii să primească prea mult aer atunci cand este deschisă. Prin extinderea formei mecanismului de fixare a ecranului, intervalul de ajustare al ecranului poate fi marit. Chiar și garnitura de etanșare care este în contact cu ecranul a fost creată din nou, rezultand o etansare optima si o micsorare a nivelului de zgomot.

pantalla3.png

Instalați sistemul anti-ceată PINLOCK® EVO. in condiții nefavorabile, cum ar fi o creștere a umidității și temperaturi scăzute, aceasta ajutand la evitarea aburirii ecranului, menținând  o imagine clară

comodidad2.png

Obrajii si calota interioara ale castii GT-Air II sunt inovatoare fiind alcătuite din țesături diferite 3D (anti-umiditate, uscare rapidă în zona obrajilor și a frunții). Țesăturile mai moi sunt așezate în zone de frecare atunci când se scoate casca, obținând un confort de neegalat. Buretii interiori sunt fabricati din mai multe straturi de poliuretan cu densitate diferită, în funcție de zona de contact cu fața, ceea ce garantează o cuplare perfectă și un confort ideal. În timp ce umplutura situată în calota se potrivește cu forma capului (sistemul de fabricație 3D Full Support Inner) oferind potrivirea perfecta , tipic constructiei SHOEI. Dacă am ochelari? Nu este o problemă, există mulți motociclisti care conduc cu ochelari si de aceea în dezvoltarea căștii a fost încorporat un spațiu în interior pentru a găzdui bratele ochelarior. Duritatea părții spumei poliuretanice a fost ajustată pentru a elimina presiuni nedorite. Important: toate pernele interioare sunt detașabile, lavabile și înlocuibile. 

Dacă doriți o potrivire si mai perfecta, atunci puteți alege 3 dimensiuni ale căptușelii laterale a obrajilor și 3 dimensiuni suplimentare ale calotei pentru fiecare marime de casca in parte. 

ventilacion1.png

Noul sistem de ventilatie controleaza umiditatea și căldura din interiorul casti care se stie creeaza un disconfort si o pierdere de concentrare in timpul mersului. Sistemul functioneaza excelent aducand aer curat fiind una dintre cele mai remarcabile noutăți în ceea ce privește vechiul model GT-Air.

sistema-integrado-comunicacion-gt-air2.jpg

Sistemele de comunicatie Bluetooth  au devenit un accesoriu din ce în ce mai cerut, permitand motociclistului sa vorbească cu pasagerul , cu alti motociclisti sau de a asculta muzică sau de a primi apeluri telefonice sau indicații ale unui sistem de navigare prin GPS. După proiectarea cu succes în modelul NEOTEC II, noul GT-Air II este pregatit cu baza de fixare pentru sistemul de comunicare SENA SRL 2, care se integrează perfect cu designul căștii.

În noul model GT-Air II, au fost realizate un studiu și un design astfel încât interfonul să fie integrat total în corpul castii, fără a afecta siguranța acestuia. Casca are două zone triunghiulare la bază pe fiecare parte pentru a se putea adauga modulul și antena intercom. Acumulatorul va fi instalat în spațiul dintre cochilie și garnitura interioară de pe spatele căștii,  fiecare zonă avand un capac astfel încât aspectul castii să nu fie afectat dacă interfonul nu este instalat.

CARACTERISTICI SENA SRL Intercom:


-Tehnologia Bluetooth Distanta de comunicatie de pana la 1.6 km

-Comunicarea pilot / pasager

-Comunicații de grup cu până la 4 motociclete

-Canal interfon universal (compatibil cu alți producători)

-2 canale de comunicare intercom

-2 Canale de comunicare pentru dispozitive multimedia (Smartphone - GPS)

-Partajarea muzicii cu pasagerul

-Comenzi vocale

-Radio FM integrat

-App pentru iPhone și Android

-Rezistent la apă Firmware upgradabil

-10h baterie



Vezi articolul integral

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×