Mergi la conţinut

Freerider

  • postări
    3.498
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    176.214

Noul Niner RIP 9 RDO, versiunea 2019, a fost prezentat

Autentifica-te  
freeriderro

48 vizualizări

Niner a decis să reconstruiască modelul RIP 9 RDO și să-l ofere, printre altele, într-o versiune separată pentru fanii 27.5, căci Niner, prin definiție, este un constructor de biciclete cu roți de 29 de inch. Astfel, în afara suspensiei CVA, niciun alt detaliu nu a rămas nemodificat. Este cu mult mai rigid, are unghiurile ajustabile – pentru head tube și seat tube – culori și echipări noi. Tot față de modelul anului anterior, cursa suspensiilor a fost redusă cu 10mm, scăzând astfel la 150mm pentru furcă și 140mm pentru cadru. Un pas înapoi?

2019-Niner-RIP-9-RDO-5.jpg?x20673

Pentru noua versiune amortizorul trece practic prin cadru, fiind flancat de două elemente ale acestuia. Link-ul este de asemenea mai mare pentru a crește rigiditatea, atât de mare, încât podul dintre cele două seat stay-uri a putut fi eliminat. Astfel, ai suficient loc pentru anvelope de 2.6, iar lungimea chainstay-ului a fost micșorată la 435mm. În pivoții suspensiei se regăsesc rulmenți Enduro Max Black Oxide, iar în interiorul link-ului se regăsește switch chip-ul care modifică de fapt geometria. Există două moduri. Modul High oferă un unghi al seat tube-ului de 75.8 grade și un unghi al head tube-ului de 66 de grade. Modul Low, coboară Bottom Bracket-ul cu 7mm, seat tube-ul se modifică la 75.2 grad, iar head tube-ul la 65 de grade. Headtube-ului este mai mic, din punct de vedere al înălțimii, oferind o poziționare mai joasă, deci mai agresivă pentru ghidon.

2019-Niner-RIP-9-RDO-4.jpg?x20673Unul lângă altul: 27.5 vs 292019-Niner-RIP-9-RDO-3.jpg?x20673Aici se vede cel mai bine soluția găsită pentru amortizor.2019-Niner-RIP-9-RDO-2.jpg?x20673Privit de jos, parcă seamănă cu o uzină…2019-Niner-RIP-9-RDO-1.jpg?x2067329 în stânga și 27.5 în dreapta.

De asemenea, poți instala fără probleme un amortizor cu arc pe această bicicletă, ceea ce cu siguranță o va face tentantă pentru cei care vor trasee foarte dificile. Greutatea cadrului este de 3.08 kg pentru dimensiunea M împreună cu amortizorul din dotare (pe aer) și poate fi achiziționat pentru 3.200 de euro. Vor exista 4 versiuni de echipare, cea mai ieftină fiind oferită pentru 4.500 de euro, iar cea mai scumpă, echipată cu Sram Eagle X01, pentru 8.800 de euro. Prețurile sunt valabile atât pentru versiunea cu roți de 29 de inch, cât și pentru cea cu roți de 27.5 inch.


Sursa: Freerider

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×