Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    305
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    17.209

Honda Forza 300 model 2019 – pregătire de livrare (Unboxing)

Autentifica-te  
Tiberiu Troia

19 vizualizări

Modificat radical în 2018, modelul Forza 300 este primul scuter produs de Honda având control al tracțiunii în configurație standard.

Scuterele sunt din ce în ce mai apreciate pentru utilitatea lor în trafic și, în ultimul timp, categoria de mijloc a devenit cea mai cautată, scuterele de capacitate cilindrică mică sau maxi-scuterele pierzând teren în fața acestora.

Honda nu a dezvoltat niciodată scutere de cilindree mare și se pare că alegerea a fost bună, modelele SH300 și Forza 300 reprezentând fiecare un real succes de piață.

În 2018, Honda a vândut 19.554.000 de motociclete și scutere în întreaga lume, din care numai în India au fost vândute peste 5.000.000 de scutere, țară în care se vinde câte un scuter sau o motocicletă din 2 în 2 secunde.

Și în România scuterele de cilindree medie au început să fie căutate, chiar dacă vânzările înregistrate în țara noastră sunt nesemnificative, fapt pentru care vă invit să fiți martori la pregătirea de livrare a unui astfel de scuter.

Honda Forza 300

Fișa tehnică Honda Forza 300

Motor în patru timpi, cu un cilindru, răcire cu lichid, SOHC, patru  supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI.

Capacitate cilindrică: 279 cmc, cursă și alezaj: 72,0 x 68,5 mm.

Raport de compresie: 10,5:1

Putere maximă: 18,5 kW la 7.000 rpm, cuplu maxim: 27,2 Nm la 5.750 rpm.

Transmisie CVT, ambreiaj uscat centrifugal automat cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe curea.

Cadru din ţeavă de oţel

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică Ø 33 mm.

Suspensia spate: dublu monoamortizor cu reglaj pe preîncarcare.

Honda Forza 300

Frână față hidraulică cu disc de Ø 256 mm din oţel, etrier Nissin cu două pistonașe.

Frână față hidraulică cu disc de Ø 240 mm din oţel, etrier cu un pistonaș, ABS cu dublu circuit.

Roată faţă 15” / spate 14”, jante din aluminiu cu spiţe.

Ampatament: 1510 mm, înălțime la şa: 780 mm, gardă la sol: 135 mm, masă la plin: 182 kg.

Capacitate rezervor: 11,5 ltr., consum mediu: 3,25 ltr./100 km.

Sisteme eletronice: Honda Selectable Torque Control HSTC (control al tracțiunii) decuplabil.

Echipament standard: parbriz comandat electric.

Echipamente opționale: top box inteligent de 45 litri (cu acționare prin telecomandă), manşoane încălzite, alarmă.

Preț Honda Forza 300 în România: 5.790 euro în configurație standard.

Honda Forza 300

Pentru cei care nu au urmărit articolele postate până acum, în care am prezentat pregătirea de livrare a altor modele, am selecționat mai jos câteva dintre cele mai interesante materiale.

Kawasaki Ninja H2 Carbon – pregătire de livrare (Unboxing)

Panigale V4 S a ajuns la magazinul Ducati din București – prezentare și unboxing (adică pregătire de livrare)

Indian Chief Vintage – pregătire de livrare (Unboxing)

Aprilia RSV4 RR, motocicleta de competiție înmatriculabilă – pregătire de livrare (Unboxing)

Toate poveștile postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi citite și pe pagina de Facebook, pe LinkedInTwitterGoogle+, iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.


Vezi articolul integral

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×