Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    572
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    46.821

Polaris a lansat noul model Ranger Diesel

Autentifica-te  
Tiberiu Troia

125 vizualizări

Dezvoltat special pentru piețele din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Australia și noua Zeelandă, noul Ranger are un motor Diesel realizat la cele mai înalte standarde, instalat pe un șasiu reproiectat, oferind un nivel superior de confort, manevrabilitatea și performanțe.

Polaris Ranger Diesel

Noul motor Kubota are trei cilindri, este cel mai puternic de la clasa lui, livrând 24,8 CP și un cuplu maxim de 55 Nm.

Oferind puterea și cuplul mai liniar, pentru un mers mai plăcut, motorul are costuri de întreținere mai scăzute, mulțumită intervalelor de service de 200 ore, o durată mai lungă de viață a consumabilelor și un consum de ulei mai scăzut, făcând posibilă o viteză maximă a noului Ranger de 65 km/h.

Designul exterior respectă esența modelelor Ranger, continuând stilul agresiv, iar șasiul este mai robust decât cel al generației anterioare, pentru o ținută de drum superioară.

La interior, Ranger Diesel oferă confort, având trei locuri pentru pasageri, mulțumită șasiului mai larg, un volum al spațiilor de depozitare mai mare și mai mult loc la picioare, pentru un acces mai facil.

Polaris Ranger Diesel

Toate aceste îmbunătățiri sunt rezultatul analizei părerilor și sugestiilor utilizatorilor, lafel ca și habitaclul construit pentru reducerea zgomotului interior.

Performanțele noului Ranger Diesel sunt impresionante: poate tracta 1134 kg, sarcina maximă este de 720 kg, iar garda la sol de 33 cm este cea mai mare la această clasă, reprezentând o creștere de 20% față de cea a modelului precedent.

Ranger Diesel este echipat cu sistemul on-demand all-wheel drive (AWD), care activează automat tracțiunea integrală în situațiile în care vehiculul are nevoie de mai multă tracțiune și comandă revenirea automată la tracțiunea tradițională atunci când condițiile de rulaj revin la normal.

Polaris Ranger Diesel

În configurație standard sunt instalate servo-direcție electrică (EPS) și sistem de control al frânei de motor (Engine Braking System – EBS) cu Active Descent Control (ADC), sistem care controlează frâna de motor în pantă și în rampă, cu sau fără încărcătură.

O gamă de peste 200 de accesorii originale sunt puse la dispoziție de Polaris, de la sisteme de cabină cu izolare îmbunătățită și multiple modele de parbrize, până la vinciuri și pluguri, oferind o echipare superioară tot timplul anului pentru noul Ranger Diesel, care va putea fi comandat și achiziționat de la firma ASP Group East, importator autorizat Polaris în România și din rețeaua de dealeri autorizați ai acestei companii.

Foto credit: Polaris

Polaris Ranger Diesel

Pentru cei interesați, mai jos este prezentarea fabricii Polaris din Polonia, singura unitate de producție din Europa a companiei, fabrică pe care am vizitat-o anul trecut și testul unor modele de Ranger, filmări făcute cu aceeași ocazie..

Acasă la Polaris – o vizită la fabrica din Opole

Am testat modelul Polaris GENERAL 1000 EPS Deluxe ABS – prezentare video

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.


Vezi articolul integral

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×