Jump to content
  • entries
    5,681
  • comments
    0
  • views
    587,270

Nicolai Argon CX Pinion necesită întreținere minimă


freeriderro

261 views

Nicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutNicolai e o companie îndrăgostită de cutia de viteze Pinion, așa că au implementat-o și pe platforma Argon CX. Pentru asta au înlocuit lanțul cu o curea Gates Carbon Drive pentru a obține o bicicletă cu adevărat cu întreținere minimă. Ei spun că bicicleta e capabilă de ture lungi și de poteci fără dificultăți tehnice, dar la fel de bine este potrivită pentru navetă sau pentru cei ce vor o bicicletă pentru orice sezon, cu întreținere minimă.

Nicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutNicolai sunt mai cunoscuți pentru oferta lor de MTB și Fatbike, dar au o preferință clară pentru cutia Pinion, datorită funcționării acesteia fără întreținere. Au decis astfel să o monteze pe bicicleta lor existentă Argon CX, pentru a obține cea mai tare bicicletă de oraș cu ghidon dropbar.

Nicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutNicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutBicicleta poate fi configurată la alegere cu cutia Pinion de 12 sau de 18 viteze. Ambele vin standard cu transmisie pe curea Gates Carbon Drive în locul lanțului, pentru o transmisie practic fără întreținere.

Nicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutNicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutSchimbarea vitezelor se face practic de la o manetă tip gripshift de pe ghidon. Cablurile sunt rutate extern pentru a fi ușor de schimbat dacă e nevoie.

Nicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutNicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutCadrul din aluminiu are headtube conic și prindere în față pentru dinam și lumină.

Nicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutNicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutCadrul are niște detalii interesante de desing, cum ar fi bucățile mari numite HWT. Nicolai spune că HWT vine de la Hollow Weld Technology, astfel componentele mari și voluminoase cum ar fi prinderea chainstay-urilor și a seatstay-urilor de cadru sau unele bucăți ale monoblocului sunt de obicei foarte grele. Din acest motiv acestea sunt fabricate din două părți, este eliminat materialul în plus din interior și apoi sunt sudate una de alta. Rezultatul sunt componentele goale la interior. Procesul e foarte dificil și durează mult, ceea ce înseamnă evident costuri mari. Dar rezultatul justifică efortul: componentele sunt extrem de ușoare, rigide și durabile.

Argon-CX_Rado_01-560x560.jpg?x20673Nicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutDropout-urile spate au un design unic numit RADO, sau Rear Aligning DropOut. Acest sistem culisant permite tensionarea precisă a curelei. Bicicleta pare a fi compatibilă doar cu roți 700c deși probabil cadrul permite și roți cu anvelope 650b de dimensiuni decente.

Nicolai-Argon-CX-Pinion-bike-geometry-siSunt disponibile 5 mărimi de cadru, împreună cu o opțiune de cadru personalizat ”Trailormade”. De asemenea sunt disponibile culori personalizate.

Nicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutNicolai-Argon-CX-Pinion-gravel-CX-commutNicolai Argon CX Pinion e fabricată în Germania și are o garanție de 5 ani. Cadrul ce include cutia Pinion și sistemul Gates e disponibil la prețul de 3.349 Euro în timp ce bicicletele complete încep de la 5499 Euro.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com


Sursa: Freerider

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...