Indian FTR 1200 Race Replica a sosit la magazinul importatorului din București
Indian FTR 1200 Race Replica este cea mai dotată și performantă versiunea a noului model FTR 1200, lansat pe piață în toamna anului trecut.
După zeci de ani de produs cruisere și, în ultima perioadă, un bobber, Indian a surprins cu noua sa creație, FTR 1200, model înmatriculabil inspirat din motocicleta de competiție FTR 750, produsă în 2016.
Impactul intrării în lumea competițiilor a modelului FTR 750 a fost uriaș.
Piloții echipei oficiale Indian au cucerit în primul an primele trei poziții ale campionatului american AMA de Flat Track, Jared Mees a câștigat competiția doi ani la rând, iar motocicletele Indian au câștigat 17 din cele 18 curse disputate în 2018.
Cursele de Flat Track sunt foarte populare în SUA, drept urmare, firma Indian a primit numeroase solicitări pentru o versiune înmatriculabilă a motocicletei care a dominat campionatul.
În aceste condiții, apariția modelului FTR 1200
și, mai ales, faptul că noua motocicletă a fost introdusă pe scenă de Jared Mees, cel mai valoros pilot de Flat Track al momentului, au reprezentat momente de mare încărcătură emoțională, evenimentul fiind ovaționat de sutele de invitați prezenți în sală.
Acum, un an mai târziu, motocicleta poate fi văzută și chiar cumpărată din magazinul din București al importatorului oficial Indian în România, compania ASP Group East.
Date tehnice Indian FTR 1200 Race Replica
Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V la 60 de grade, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.
Capacitate cilindrică: 1203 cmc, cursă și alezaj: 102 x 73,6 mm.
Putere maximă 91,7 kW (123 CP) la 8.250 rpm.
Cuplu maxim: 117,9 Nm la 6.000 rpm, raport de compresie: 12,5:1.
Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ 525.
Cadru și basculă tip grindă cu zăbrele din ţeavă de oţel.
Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată Sachs cu cartuș, complet reglabilă Ø 43 mm.
Suspensia spate: monoamortizor Sachs cu compensator, complet reglabil.
Cursă roată față/spate: 150 mm.
Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 320 x 5 mm din oţel, etriere Brembo M4.32 radiale monobloc cu patru pistonaşe.
Frână spate cu disc Ø 265 x 5 mm din oţel, etrier Brembo P34 cu două pistonaşe.
Roată faţă 19”, roată spate 18”, jante cu zece spiţe, turnate din aliaj de aluminiu.
Anvelopă faţă: Dunlop® DT3-R Radial, 120/70R19 60V.
Anvelopă spate: Dunlop® DT3-R Radial, 150/70R18
Lungime: 2.286 mm, ampatament: 1.524 mm, înălțime la şa: 840 mm.
Gardă la sol: 183 mm, masă la plin: 235 kg, capacitate rezervor: 12,9 ltr.
Moduri de pilotaj (Sport, Standard, Rain), ASB activ pe viraje, controlul tracţiunii si al stabilității, controlul plecărilor pe o roată (Wheelie Mitigation Control), pilot automat (Cruise Control).
Preţ Indian FTR 1200 Race Replica: 16.590 euro.
Pentru cei care nu au văzut cum a fost prezentat publicului modelul Indian FTR 1200 cu un an în urmă, am postat mai jos articolul scris cu acea ocazie.
Indian FTR 1200 – născut pe pista de Flat Track, construit pentru stradă
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, dar pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.