CP3, Yamaha XSR900 în viziunea firmei JvB-Moto
La șapte ani de la debutul competiției Yamaha Yard Built, JvB-Moto din Köln prezintă modelul CP3, realizat prin modificarea unei motociclete XSR900.
Yard Built este o competiție organizată de Yamaha pentru dealerii oficiali, o provocare pentru companiile care sunt implicate în personalizarea sau chiar în construcția de la zero a unor motociclete unicat.
La fiecare ediție au fost prezentate proiecte deosebite, iar, în acest an, mai multe motociclete au atras atenția.
Una dintre cele mai deosebite este cea reușită de Jens vom Brauck și firma sa JvB-Moto din Köln, Germania, numită de constructor “CP3”.
Dacă modelul XSR900 produs de Yamaha este o motocicletă retro, dar foarte rapidă, constructorul german a vrut să o transforme într-una modernă, găsindu-și inspirația în mașinile concept ale anilor ‘70-’80.
El a modificat intenționat formele originale, în așa fel încăt modelul din familia Dark Custom să arate ca o motocicletă rapidă, dar să piardă aspectul agresiv, de robot sau insectă, păstrând numai ce este absolut necesar.
În acest fel, CP3 este cu 20 kg mai ușoară decât motocicleta standard și probabil că îmbunătățește performanțele oferite de aceasta, inclusiv timpul de trei secunde reușit de XSR900 în clasicul test de accelerație de la 0 la 100 km/h.
Jens a modificat aspectul original, proiectând niște repere noi: piesele care compun masca rezervorului, farul, codița cu lampa spate LED inclusă.
Vestea bună este că toate piesele concepute de constructor vor putea fi achiziționate de clienți de la magazinul firmei JvB, începând din 2020, care vor putea să reproducă întreaga motocicletă, sau numai părți din acest proiect.
Alte componente modificate sunt aripa față, ghidonul cu înalțătoare, un kit de modificare a poziției bordului și un nou suport pentru placa numărului de circulatie.
La motor nu au fost făcute modificări, a fost instalat un sistem de evacuare Termignoni din oțel inoxidabil, care oferă un sunet mai gutural și 4 CP în plus.
Sistemul de frânare original a fost modificat, fiind instalate discuri de frână Beringer, au fost adaptate scărițe produse de Ligh Tech, iar pe roți au fost adaptate niște capace din fibră de carbon, care schimbă complet aspectul motocicletei, echipată cu anvelope Pirelli Diablo Supercorsa, renunțându-se la Bridgestone Battlax.
Pe lângă toate aceste modificări, producătorul anunță că va continua cu realizarea unor repere pentru XSR900, care vor fi și ele oferite clienților în magazinul firmei JvB-Moto.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, dar pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.