Jump to content
  • entries
    927
  • comment
    1
  • views
    84,738

The Misfit, cea mai frumoasă “nepotrivire” realizată dintr-o Honda CB750


Tiberiu Troia

229 views

Mike Lafountain de la Raccia Motorcycles a construit The Misfit, un superb café racer, din piesele rămase de la alte proiecte.

The Misfit

Totul a început cu câțiva ani în urmă, atunci când Mika Lafountain a construit o motocicletă pentru actorul Ryan Reynolds, plecând de la o Honda CB750, proiect pe care constructorul l-a terminat urmând instrucțiunile celui care comandase motocicleta.

Pentru că, pe parcursul lucrării, viitorul proprietar și-a schimbat opțiunile de mai multe ori, Mike a rămas cu mai multe repere neutilizate, pe care apucase să le construiască: două carene și două rezervoare de ulei și câte trei șei, seturi de aripi și furci de față. Chiar și două seturi de roți rămăseseră în atelier, roțile fiind dintre componentele scumpe necesare pentru construcția unei motociclete personalizate.

The Misfit

În afară de componente de caroserie, constructorul a folosit un motor de Honda CB750 care se afla în atelier, cumpărat demontat, piesele aflându-se într-o cutie, motor care a fost refăcut conform specificațiilor originale, cu niște carburatoare Keihin și filtre de aer K&N.

În procesul de restaurare a motorului a fost făcută o singură modificare față de componentele originale: sistemul original de aprindere, cu platine, a fost înlocuit de un magnetou ARD, iar eșapamentul a fost construit, un sistem 4-în-1, cu un final dublu conic.

The Misfit

Și bordul a fost modificat, panoul original fiind înlocuit cu trei ceasuri independente, Mike fiind pasionat de mașinile retro și bordurile complicate ale acestora, dar amplasarea celor trei ceasuri este atipică, carena fiind destul de îngustă.

Roțile sunt echipate cu jante din aluminiu cu guler și butuci de frână de la o motocicletă Suzuki, piesele fiind montate, spițate și centrate de Buchanan’s Spokes & Rims, firmă specializată în construcția de roți cu spițe.

The Misfit

În fine, rezervorul provine de la un Suzuki GS400S din 1984, dar a fost mult modificat, carena de aluminiu, codița, șaua, rezervorul de ulei, aripa din față și scărițele pilotului fiind construite de Mike Lafountain, care și-a denumit opera The Misfit, adică “Nepotrivirea”, o motocicletă foarte frumoasă care dovedește contrariul – se potrivește de minune cu imaginea pe care ne-o închipuim atunci când ne gândim la un café racer.

Sursa: Raccia Motorcycles

The Misfit

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, dar pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.


Vezi articolul integral

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...