Jump to content
  • entries
    1,714
  • comments
    2
  • views
    99,792

Triumph prezintă noul și exclusivistul Daytona Moto2 765 la Silverstone


Motobikes

226 views

Acum ceva vreme anticipam lansarea noului Triumph Daytona Moto2, motocicleta exclusivistă inspirată de participarea Triumph ca furnizor de motoare al categoriei Moto2 din MotoGP. Acum, cu ocazia Marelui Premiu al Marii Britanii de la Silverstone, Triumph a prezentat oficial noul model, care va fi produs în serie limitată.

8069-daytonaeu20myaz4i8081ab2381-origina

În ajunul Marelui Premiu al Marii Britanii, disputat pe legendarul circuit Silverstone, Triumph a prezentat în sfârșit noul Daytona Moto2 765. Motocicleta va fi produsă în 765 de exemplare pentru Europa, într-o schemă coloristică inspirată de stilul „Union Jack” al prototipului pe care s-a dezvoltat motorul furnizat actualmente categoriei Moto2 din Motomondial.

8066-daytonaeu20myaz4i9250ab5361-2-origi

Bordul TFT color se comandă cu ajutorul blocurilor de comenzi standard de la Triumph și include un cronometru pentru folosirea pe pistă. Cadrul, bascula, subcadrul șeii și alte componente anexe sunt din aluminiu, iar carenele sunt din fibră de carbon, motocicleta fiind astfel mai ușoară decât Daytona 675 (deși Triumph nu a comunicat însă valoarea exactă). Motocicleta este configurată strict monopost, cu suspensii Ohlins față/spate (furcă NIX30 de 43 mm și amortizor spate TTX36), etriere de frână Brembo Stylema și cadru de bord mai ușor.

8084-daytonaeu20myaz4i8595ab3981-origina

Motorul cu trei cilindri, de 765 cmc, dezvoltat pentru Moto2, este mai performant decât cel de pe Street Triple. Are o putere maximă de 130 CP la 12.250 rpm și un cuplu de 80 Nm la 9.750 rpm, cu o curbă de cuplu substanțială de-a lungul întregii plaje de turație. Supapele de admisie sunt din titan, pistoanele sunt ranforsate, cu bolțuri tratate DLC, camele au alte profiluri, au fost modificate și conductele de admisie, bielele, prizele de aer, arborele cotit, iar raportul de comprimare este mai mare.

8081-daytonaeu20myaz4i8579ab3821-origina

Evacuarea are tobă Arrow din titan, iar centrala electronică permite o turație maximă de 13.250 rpm, cu 600 rpm mai mult decât pe Street Triple. Rapoartele cutiei sunt foarte aproapiate între ele, cu o primă treaptă identică cu cea utilizată de motorul de Moto2. Electronica este și ea la nivel înalt, cu funcțiile deja prezentate pe Street Triple, cu cinci moduri de pilotaj (Rain, Road, Sport și Track plus Rider, configurabil de către utilizator), care variază răspunsul la accelerare și funcționarea sistemelor ABS și Traction Control. Evident, quickshifter-ul Triumph Shift Assist este în dotarea de serie.

Prețul nu a fost încă comunicat, dar știm că, în Marea Britanie, se va vinde cu 15.765 lire sterline.


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...