Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    504
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    37.186

Noul Panigale V2 a ajuns la magazinul din București al importatorului Ducati

Autentifica-te  
Tiberiu Troia

32 vizualizări

Prezentat în premieră cu câteva luni în urmă, modelul Ducati Panigale V2 2020 poate fi văzut la magazinul importatorului din România.

Ducati Panigale V2

Redenumit Panigale V2, noul model sportiv are un design complet nou, este echipat cu un pachet electronic sofisticat, dezvoltat pe o platformă inerțială pe șase axe, oferă o poziție de pilotaj comodă și setări diferite ale amortizoarelor, dar și performanțe îmbunătățite, avănd ca propulsor motorul Superquadro de 955 cmc, cu doi cilindri în V.

Carenajul masiv protejează cadrul monococă, punând în valoare dimensiunile reduse ale motorului compact Superquadro și creează imaginea unei motociclete mai puțin intimidante decât Panigale V4.

Liniile tipice pentru motocicletele sportive Ducati sunt completate de culoarea roșie tradițională și jantele negre.

Mulțumită modificărilor aduse șasiului și a noilor anvelope Pirelli Diablo Rosso Corsa II, Panigale V2 este mai intuitiv, agil și plăcut, reglajele fine ale suspensiilor oferind un plus de comfort la folosirea pe stradă.

Ducati Panigale V2

Fișa tehnică Ducati Panigale V2

Motor Superquadro în patru timpi, cu doi cilindri în V la 90 grade, răcire cu lichid, distribuţie Desmodromică, patru supape pe cilindru, injecție electronică şi sistem Ride-by-Wire.

Capacitate cilindrică: 955 cmc, alezaj și cursă: 100,0 x 60,8 mm, raport de compresie: 12,5:1.

Putere maximă: 155 CP (114 kW) la 10.750 rpm, cuplu maxim: 104 Nm la 9.000 rpm.

Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanţ.

Cadru tip monococă din aluminiu, basculă monobraț din aluminiu.

Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată Showa tip Big Piston (BPF) Ø 43 mm, complet reglabilă, cursă roată față 120 mm.

Suspensia spate: monoamortizor Sachs complet reglabil, cursă roată spate 130 mm.

Ducati Panigale V2

Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 320 mm din oţel, etrier Brembo monobloc radial M4.32 cu 4 pistonaşe, ABS activ pe viraje EVO.

Frână spate cu disc Ø 245 mm din oţel, etrier cu 2 pistonaşe, ABS activ pe viraje EVO.

Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe.

Ampatament: 1436 mm, înălțime la şa: 840 mm, masa la gol: 176 kg.

Masă la plin: 200 kg., capacitate rezervor: 17 ltr., consum 6 ltr./100 km.

Sisteme electronice de control și siguranță: moduri de livrare a puterii, moduri de pilotaj, control al tracțiunii (DTC), sistem de control al plecărilor pe o roată (DWC), control al frânei de motor (EBC), auto reglare a presiunii anvelopelor, Ducati Quick Shift în dublu sens EVO 2.

Preţ Ducati Panigale V2: 17930 euro.

Ducati Panigale V2

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe  YouTube.


Vezi articolul integral

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×