Honda ar putea construi motocicleta retro pe care ne-o dorim de-atâta vreme
Conceptul CB-F împrumută motorul de la CB1000R și liniile vechiului CB900F. Iar prin CB900F nu ne referim la Hornetul de 900, ci la originalul de la începutul anilor 80, care-a fost urmat de CB1100F. Așadar, am putea avea anul viitor un naked retro de la Honda, cu 140 de cai și linii clasice japoneze.
Șaua, codița, rezervorul, linia evacuării, claxonul expus, farul rotund, toate amintesc de motocicletele clasice japoneze de acum un deceniu. Un design emblematic, ca un ceas Casio F91, reinterpretat de designerii Honda. Și se pare că merge de minune cu motorul de pe CB1000R.
Honda păstrează răcirea cu lichid, etrierele de frână montate radial și furca upside-down de la CB1000R, precum și bascula monobraț, așadar n-avem parte doar de-o motocicletă gata să pozeze. Cel mai probabil, datele tehnice vor fi foarte asemănătoare, iar puterea motorului va rămâne la 141 de cai.
Ceasurile clasice, duble, au dispărut și au fost înlocuite un display TFT.
Am putea spune că acest concept este un fel de răspuns al celor de la Honda la Suzuki Katana.
Conceptul Honda CB-F a fost lansat într-un show virtual din cauza anulării Salonului Moto de la Tokyo. Cu aceeași ocazie, Honda a prezentat modelul CT125 Hunter Cub, un fel de SuperCub pentru adventure, despre care vom vorbi de îndată.
În momentul de față, Honda are pe segmentul retro modelul CB1100, în două declinări – RS și EX. Vorbim tot despre un patru în linie, dar răcit cu aer, care dezvoltă undeva pe la 90 de cai putere.
Nu e foarte clar dacă vor rămâne ambele modele în gamă și dacă CB1100 va fi adaptat astfel încât să se conformeze normelor Euro 5.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.