Motociclist român găsește o soluție inteligentă pentru service de la distanță
În aceste vremuri nu tocmai ușoare, multe service-uri moto au anunțat că își continuă activitatea, dar cu preluarea și livrarea motocicletei la client acasă, astfel încât să limiteze expunerea tuturor la infecție cu noul și temutul coronavirus.
În acest mediu, o companie de IT din Iași, condusă de un motociclist, vine cu o idee foarte interesantă: constatarea video. Adică mecanicul sau consilierul de service filmează toate subansamblele motocicletei care necesită intervenții, apoi încarcă filmul pe site-ul constatarevideo.ro, unde marchează în momentele cheie opțiunile pe care le are clientul în materie de piese și manoperă, cu prețuri cu tot. De acolo, clientul poate alege prin câteva clicuri ce operațiuni dorește să i se facă motocicletei, cu tot cu piesele aferente. Adică un mod foarte simplu pentru un service de a ridica standardul serviciilor oferite clienților.
Andrei Dănilă, liderul echipei Code932, care a inventat conceptul, aici în plin avânt aventurier, cu al său BMW R 1200 GS Adventure.
Desigur, ideea este deosebit de bună pentru vremurile actuale, când vrem să limităm cât mai mult ieșirile din casă și contactul cu alți oameni, dar își va regăsi utilitatea și în continuare, într-o eră a comunicației și tehnologiei, în care oamenii sunt din ce în ce mai obișnuiți să comande produse și servicii din confortul fotoliului de acasă, în loc să fie nevoiți să facă drumuri în plus și să piardă timp prețios. Astfel, portalul constatarevideo economisește timp și efort atât pentru oamenii din service, care pot explica în mod clar și succint ce trebuie făcut chiar atunci când sunt cu motocicleta pe rampă, dar și pentru clienți, care nu mai trebuie să vină în persoană la service ca să vadă cu ochii lor problemele sau să ceară explicații complexe la telefon, în condițiile în care o imagine valorează cât o mie de cuvinte.
Portalul constatarevideo.ro este deja activ și poate fi folosit foarte simplu (l-am încercat și noi, de curiozitate). Cum faci? Dacă ai sau te ocupi de un service, pur și simplu faci contract cu oamenii de la Code932, cei care l-au inventat și îl gestionează, și, la finalul fiecărei luni, plătești 3 euro pentru fiecare constatare încărcată. Fără abonament lunar sau alte costuri – cât folosești, atât plătești.
Cum se folosește? Dacă te ocupi de un service, faci contract, ți se face un cont, te înregistrezi și poți crea constatări. Mecanicul sau consilierul de service filmează subansamblele care necesită intervenție, explicând problemele la fiecare. Nu trebuie filmat de vreun profesionist cu un car TV, este suficient un smartphone banal. Apoi filmul se încarcă pe site și se marchează într-un mod simplu și intuitiv momentele în care se adaugă la fel de simplu variantele de piese, manopera și caracterul operațiunii (recomandată, obligatorie sau opțională). Apoi, linkul pentru vizualizare se poate trimite prin e-mail și sms către client, iar service-ul este anunțat atunci când clientul a văzut filmul. La final de lună, Code932 facturează către service câte 3 euro de fiecare constatare încărcată. Evident, portalul poate fi folosit de orice service, indiferent că este de motociclete, de mașini sau de frigidere.
Tot Andrei, călare pe un scuter care pare că ar avea nevoie serioasă de o constatare.
La felul în care evoluează societatea în general, o astfel de soluție ar trebui să devină standardul în industrie în foarte scurt timp, folosind tehnologia în scopul eficienței sporite și reducerii la maximum a timpului pierdut.
Produsul este 100% românesc, gândit de echipa prietenului Andrei Dănilă, motociclist/aventurier/antreprenor ieșean (și o jumătate din legendara echipă de rally-raid Miorița Racing). Pentru noi sună foarte interesant și e clar că se simplifică foarte mult interacțiunea dintre clienți și service, în beneficiul tuturor – mai puțin timp pierdut, mai puțină bătaie de cap și, mai ales în vremurile dificile pe care le trăim acum, un motiv mai puțin de ieșit din casă.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.