Aprilia Tuono V4 1100 Factory. La noi în garaj – Unboxing | Anduranță #1
Facem această postare ca s-o întâmpinăm cum se cuvine pe Aprilia Tuono V41100 Factory. Un nume spectaculos, care-a strâns în jurul lui o aură impresionată – ani la rând a fost declarat cel mai bun hypernaked, fiind un fel de etalon. E o motocicletă legendară, pe care voiam demult să punem mâna. Iată că a sosit din Italia, cu o mică întârziere (știți voi de ce), via TheBikeHub – importatorul Aprilia (și tot ce ține de Piaggio Group) în România.
Exemplarul din imaginea alăturată are creme de la creme, ca să spunem așa, când vine vorba de componente: suspensii electronice Ohlins, sistem de frânare Brembo, electronice de superbike și elemente din fibră de carbon. Este versiunea de top. Scoate 175 de cai putere. Cât costă? 17.200 de euro, cu TVA. Pe piața din România, unde are un preț promoțional. Preț care nu e deloc mare având în vedere componentele de top.
Mai jos, unboxingul. În timp ce redactăm acest material pregătim sculele pentru prima tură pe șoselele din România. Apoi vrem să intrăm pe circuit. Mai vrem să vedem și dacă poți trăi cu ea în oraș. Dar oare cum e la drum lung. Dar un comparativ? Toate acestea vor urma în diverse episoade până la finalul sezonului pentru că motocicleta asta se adaugă celorlalte nume din garajul nostru. Și, la 175 de cai, este cel mai puternic.
Testele noastre pe termen lung sunt susținute de Motul – Specialist în Lubrifianți.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.