Jump to content
  • entries
    927
  • comment
    1
  • views
    84,738

Benelli TRK 502 – test şi prezentare


Tiberiu Troia

235 views

Benelli TRK 502, una dintre primele motociclete testate în acest sezon, a reprezentat surpriza plăcută pe care n-o anticipasem.

Proiectată și construită integral în China, fiind evident influențată de formele modelului Ducati Multistrada, Benelli TRK 502 este lucrată foarte bine, iar motorul, nu numai că sună bine, dar și funcționează corespunzător.

Dacă ar fi avut niște kilograme mai puțin, ar fi fost și mai bine. Partea plină a paharului este faptul că masa mare îi conferă o stabilitate pe care toți începătorii probabil că o apreciază.

Benelli TRK 502

Fișa tehnică Benelli TRK 502

Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică EFI.

Capacitate cilindrică: 499,6 cmc, alezaj x cursă (mm): 69,0 x 66,8 mm.

Putere maximă: 48 CP (35,8 kW)/8500 rpm, cuplu maxim: 45 Nm/4500 rpm, raport de compresie: 11,5:1.

Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.

Cadru din ţeavă de oţel tip grindă cu zăbrele.

Suspensia față: furcă telescopică inversată Ø 50 mm reglabilă, cursă roată faţă: 145 mm.

Benelli TRK 502

Suspensia spate: monoamortizor cu reglare pe preîncărcare, cursă roată spate: 145 mm.

Frână faţă hidraulică cu dublu disc flotant din oţel Ø 320 mm, etriere cu 4 pistonaşe, ABS.

Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 260 mm, etrier cu 2 pistonaşe, ABS.

Roată faţă/spate 17”, jante cu şase spiţe duble, tubeless, turnate din aliaj de aluminiu.

Anvelope Pirelli Angel, faţă: 120/70-ZR17, spate: 160/60-ZR17.

Lungime: 2180 mm, ampatament: 1535 mm, înălţime la şa: 815.

Gardă la sol: 230 mm, masă la gol: 210 kg.

Capacitate rezervor benzină: 19,5 litri, consum mediu: 3,9 ltr./100 km.

Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 16 mai 2020.

Benelli TRK 502

Echipamentul folosit la testul modelului Benelli TRK 502

Cască LS2 Pioneer MX436 – ASP Group

Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team

Tricou termic – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team

Pantaloni Shima Chase – VioMotor

Pantaloni termici – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team

Mănuşi Spidi JAB RR – Motor Team

Cizme Puma

Benelli TRK 502

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.


Vezi articolul integral

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...