Yamaha a anunțat prețul noului Tricity 300
Tricity 300 este primul scuter cu trei roți produs de Yamaha care poate fi utilizat cu permis de conducere categoria B.
Așteptat de public încă de la anunțul apariției pe piață, Tricity 300 aduce câteva noutăți.
Este primul vehicul de acest gen produs de Yamaha care poate fi utilizat cu permis de conducere categoria B, datorită ecartamentului mai mare de 450 mm și existenței sistemului de frânare unificat.
Motorul instalat face parte din noua generație Blue Core, similar celui instalat pe modelul XMAX 300, cel mai vândut scuter sportiv din gama Yamaha.
O altă premieră pentru Yamaha este sistemul de asistență la blocarea înclinării, datorită căruia scuterul rămâne în poziție verticală, fiind deblocat la simpla acționare a accelerației.
Tricity 300 este cel mai ușor scuter cu trei roți din categoria din care face parte și va fi disponibil în România începând din luna iulie, fiind produs în trei variate de culoare.
Prețul noului Yamaha Tricity 300 va fi 8100 euro și va fi însoțit de o gamă largă de accesorii care pot fi achiziționate separat sau în pachete pregătite de producător: pachetul sport, cel de iarnă și pachetul urban.
Vestea bună este că Yamaha România va oferi clienților posibilitatea să testeze noul model și asta se va întâmpla chiar de la apariția primelor unități în țară.
Fișa tehnică Yamaha Tricity 300
Motor în patru timpi, cu un cilindru, patru supape pe cilindru, SOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică EFI.
Capacitate cilindrică: 292 cmc, alezaj x cursă (mm): 70,0 x 75,9 mm.
Putere maximă: 27,6 CP (20,6 kW)/7250 rpm, cuplu maxim: 29,0 Nm/6750 rpm, raport de compresie: 10,9:1.
Transmisie automată, ambreiaj centrifugal cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea.
Cadru din ţeavă de oţel.
Suspensia față: furcă telescopică dublă, cursă roată faţă: 100 mm.
Suspensia spate: unitate oscilantă cu două amortizoare cu reglare pe preîncărcare, cursă roată spate: 84 mm.
Frână faţă hidraulică cu discuri din oţel Ø 267 mm.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 267 mm.
Sistem de frânare unificat faţă/spate.
Roţi faţă x 2/spate 14”, jante turnate din aliaj de aluminiu.
Anvelope Bridgestone faţă: 120/70-14M/C 55P, spate: 140/70-16M/C 62P fără cameră.
Lungime: 2250 mm, ampatament: 1595 mm, înălţime la şa: 795 mm.
Gardă la sol: 130 mm, masă la gol: 239 kg.
Capacitate rezervor benzină: 13 litri, consum mediu: 3,3 ltr./100 km.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.