Honda CB650R și CBR650R se înnoiesc pentru 2021
Motorul, ciclistica și finisările se schimbă pentru cele două modele de cilindree medie de la Honda.
Au fost două dintre cele mai importante noutăți ale producătorului din Tokyo pentru 2019: platforma cu patru cilindri de 650 cmc, declinată în sportiva CBR650R și în naked-ul CB650R, testate de noi la vremea lor, a rămas o exclusivitate Honda, care rămâne singurul producător care își păstrează încrederea în motocicletele cvadricilindrice în această categorie de cilindree, unde strategiile de reducere a costurilor i-au împins pe concurenți să opteze pentru motoare cu doi cilindri paraleli.
Sportiva carenată și naked-ul (care face parte din familia Neo Sports Cafe, alături de modele de 125, 300 și 1.000 cmc) sunt propulsate de un motor cu patru cilindri în linie care dezvoltă 95 CP (ceea ce permite crearea unei versiuni cu putere limitată pentru categoria A2), care trece la normele Euro 5, cu câteva modificări: un nou profil pentru arborii cu came, cu faza de admisie schimbată, o nouă hartă de management electronic al motorului și un senzor de poziție pentru arborele cotit.
Și ciclistica s-a schimbat pentru 2021: ambele modele au acum furca Showa SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) cu jambe de 41 mm. Bordul LCD este complet nou, la fel ca suportul plăcuței de înmatriculare și priza USB de sub șa. Naked-ul are acum o altă poziție la ghidon, datorită ghidonului amplasat mai în față, iar sportiva are noi suprafețe reflectorizante în proiectoarele farului.
Ambele modele vor fi disponibile începând cu luna decembrie.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.