Polaris a prezentat noul model Ranger 1000 și gama side-by-side 2021
Construit pentru profesioniști, fermieri si vânători, noul Polaris Ranger 1000 oferă o combinație excelentă de performanță și preț.
Având numeroase modificări inspirate de sugestiile utilizatorilor, Ranger 1000 a fost proiectat pentru a face față celor mai dificile sarcini.
Noul motor ProStar 1000 SOHC a fost optimizat pentru a furniza cuplu mai mare în plaja de turații joase, ambreiajul Pro-PVTi implementat oferă un pilotaj ușor la turații joase și permite utilizatorilor să profite de puterea utiilajului, care poate să remorcheze o sarcină de până la 1134 kg.
Ranger 1000 are o gardă la sol de 30,5 cm și o cursă de 25,4 cm a roților față/spate, pentru a depași orice obstacol, precum și o sarcină maximă de 454 kg și o rază de viraj foarte mică.
Pentru a oferi confort în timpul lucrului și pentru a putea fi utilizat întreaga zi, echipa de ingineri a proiectat Ranger 1000 ținând cont de părerea clienților. Noul șasiu are un cadru rigid și scaune comode, pentru o senzație plăcută, în habitaclu există numeroase spații de depozitare, iar sistemul electric Polaris Pulse instalat permite folosința de-a lungul întregii zile, indiferent de condițiile climaterice.
Toate modelele gamei Ranger sunt renumite pentru longevitate și Ranger 1000 nu face excepție de la regulă.
Partea din față complet refăcută, cu o bară de protecție din oțel și scut metalic pe întreaga lungime a vehicolului, oferă protecție pe cele mai dificile porțiuni de teren.
Un panou-grilă cu demontare rapidă oferă acces rapid la radiator și la filtrul de aer de capacitate mare, pentru inspecție și întreținere.
Suspensiile sunt instalate prin intermediul unor bucși elastice silențioase, care nu necesită întreținere, iar articulațiile sistemului de prindere a amortizoarelor sunt protejate de niște piese cu dimensiuni majorate.
an in-cab heater and cab seal kit fitted as standard along with 12-inch black aluminium wheels and a Polaris PRO Heavy-Duty 2041kg winch for a helping hand in tricky situations. Un sistem de încălzire a cabinei, un kit de izolare a habitaclului și un winch Polaris PRO Heavy Duty de 2041 kg sunt accesoriile care completează echiparea de vârf a noului Ranger 1000.
Ranger XP 1000
Fiind un vârf al gamei și construit pentru a fi cel mai capabil și confortabil Ranger, modelul Ranger XP 1000 are îmbunătățiri notabile pentru sezonul 2021: un aspect nou, faruri tehnologie LED pe modelul cu trei locuri și noi variante coloristice.
Farurile LED contribuie la aspectul mai agresiv al noului model și livrează 60% mai multă lumină decât tradiționalele elemente cu halogen, pentru vizibilitate îmbunătățită, oferind pilotului condiții optime pe o perioadă mai lungă.
Avâand motorul ProStar 1000 DOHC, 1134 kg capacitate de remorcare, sarcină utilă de 454 kg, 33 cm gardă la sol și 27,9 cm cursă a roților față/spate, Ranger XP 1000 este modelul de vârf din punct de vedere al calității și a specificației tehnice.
Nu în ultimul rând, contactul motorului este un model cu trei pozțtii, care permite pilotului să aleagă între setările diferite ale modurilor lucru, standard și performanță, potrivit modului de utilizare dorit.
Mai jos este articolul scris cu ocazia vizitei la fabrica Polaris din Polonia și testul făcut pe poligonul din Opole.
Am testat modelul Polaris GENERAL 1000 EPS Deluxe ABS – prezentare video
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.